Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Mutatós dizájnnal várható a Realme első Ultrája
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- A Galaxy S23 is kipróbálhatja a One UI 7-et
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tin
veterán
válasz
mekkGyver #2033 üzenetére
de ki mondta hogy ne vedd a Xiaomit?
1) ár-érték arány: arra mondják, hogy a kapott szolgáltatásokhoz képest milyen áron kapod meg a terméket. sebességben, hatótávban, szolgáltatásokban a Kugoo S1 a legjobb ár-érték arányban. vitatkozhatsz, de egyszerűen így van. itt a speckót nézi az ember, meg a tapasztalatokat, mert ez nem szubjektív vélemény, hanem egy objektív mérce alapján történő összehasonlítás.az idézeted rögtön megbukik, mert bár hatásvadász, de vagy a gondolatot idézed, vagy nem idézel, de félmondatod a lényeg fele nélkül idézni csak azok szoktak, akik igazat akarnak maguknak. helyesen így volt a gondolat: "Ar-ertek aranyban a Kugoo S1 a legjobb"
2) "Amennyivel olcsóbb, pont annyival "silányabb". Lehet, hogy pehelysúlyban nem annyira érezhető, de én is 120kg körül vagyok..." értem, tehát ha te dagadt vagy (igen, dagadt, de még én is, pedig 25 kilóval vagyok könnyebb nálad), akkor hozzád mérjük a rollereket, mert biztos az egész világ dagadt. nem. a Xiaomi 100 kg-ra, a Kugoo 120 kg-ra van írva, de a te súlyod már mindkettőnek az extrém végén van.
"kipróbáltam az S1-et végig azt éreztem, hogy széthullik alattam" - sokan érzik így, aztán rájönnek, hogy kilazult az anya a kormányon, és azt meghúzva masszívan egyben van a jármű.
DE. írtam egy ilyet is: "de minosegben az a leggyengebb. Hosszu tavon a te sulyodhoz mar inkabb ajanlott egy masszivabb darab, szerintem." ezért is nem értem, mit kötekedsz. az erősen túlsúlyos (bocs, I. fokú elhízásnak hívják) embereknek nem ajánlottam ezt. de mondjuk a Xiaomit sem. nem azért, mert masszív, hanem mert kinyírja a csapágyakat, gumikat, minden mást.
ja, amúgy írtam ilyet is: "A Xiaomi elonye, hogy masszivabb" így aztán végképp nem értem, mi a bajod.3) "de nagy, nehez, nincs lengescsillapitoja" - nem igaz? nem nagyobb? nem az a legnehezebb a 3 közül? nem nagyra csukható? vagy most mi a bajod ezzel?
4) "Az meg, hogy lengéscsillapító, vagy levegős gumi, az ízlések és pofonok." - igen, de nem igaz? nincs lengéscsillapító, és ott a defektveszély. persze van, aki szeret bűvészkedni, de sokan nem. vagy cserélik eleve utólag a Xiaomi kerekét is tömörre, akkor viszont végképp hátrány, hogy nincs csillapítás. értem én, hogy neked ez jön be jobban. de ez objektív?
"Persze, mindenkinek a saját gyermeke a kedvesebb, de próbáljunk meg objektíven segíteni a kérdezőnek, előítéletek nélkül."
szerintem is. és most olvasd el a te válasz-kortesbeszéded a Xiaomi mellett, a Kugoo-t fikázva, és aztán újra az én hozzászólásom. ja, és nem kívánom folytatni ezt a gyerekes vitát.
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz
mekkGyver #2017 üzenetére
Rá tudok költeni én is ennyit, nem ezzel van a gond. Csak nekem az egész "rollerezés", ami másnak "életérzés (szerűség)", nálam csak egy használati tárgy/eszköz, ami kiváltaná a BKV-t. olyan eszközt képzeltem el, amivel nem igazán kell foglalkozni a feltöltéseken túl. Tehát minden extrát mellőznék és csak a menethez szükségesekkel foglalkoznék.
100 ezerért inkább veszek egy 50cm3-s dio-t vagy jog-ot itthonra vidékre. Mégis komfortosabb/gyorsabb/minőségibb stb stb., mint egy roller, igaz ezzel még a BKV helyettesítése nincs megoldva
VAz akkuk mennyi töltést bírnak? És egyáltalán cserélhetők? Illetve biztos hülyeséget kérdezek, de ha az akku már nulla, akkor nem lehet őket emberi erővel hajtani ugye?
-
stellaz
veterán
válasz
mekkGyver #1867 üzenetére
Amennyire tudom ugyanaz érvényes rá, mint a gördeszkára görkorcsolyára vagy egyéb ilyen dolgokra. Logikusan a sima rollert nem kell szabályozni, mert ott nem fogsz tudni tartósan 12-14 km/h-nál gyorsabban menni, ezért gond sincsen velük.Még lejtőn sem, olyan szar fék van rajta, hogy senki nem meri elengedni neki
Az elektromosokkal pedig látjuk, hogy mi a baj. Gyakorlatilag villany robogók, amin történetesen állni kell. Pl. a Xiaomi m365-nek a teljesítménye alapján szerintem egyértelműen segédmotoros járműnek kéne, hogy legyen. Egy ötvenes robihoz képest annyi a különbség, hogy nincs rajta nyereg, meg burkolat.
-
Ksix
tag
válasz
mekkGyver #1867 üzenetére
Valószínű azért említi annak, mert a KRESZ alapján egyértelműen jármű a roller, hiszen közúti szállítóeszköz. Még a babakocsi és a talicska is jármű lenne, mert azok is szállítóeszközök, de azokat kimondottan kiveszi a járművek közül a KRESZ (és kizárólag ezért számítanak csak gyalogos közlekedésnek), a rollert viszont nem, így az bizony jármű.
És például az M365 egyértelműen kerékpár a járműveken belül, mert van legalább két kereke, mert emberi erő hajtja (hiszen lehet hagyomámyos rollerként használni), és mert az ezt segítő motor is 300 W alatti. Márpedig a magyar törvények szerint csak ezek kellenek ahhoz, hogy valami kerékpár legyen. (Az EU-ban van, ahol részletesebb a meghatározás, és elő van írva, hogy le kell álnia a motornak, ha leáll az emberi hajtás, de nálunk ilyen nincs.) Ami azért jó, mert lehet így vele kerékpárúton közlekedni, de azért rossz, mert a szükséges kötelező tartozékokkal rendelkeznie kellene (és amikkel tipikusan nem rendelkezik, így azért büntethet a rendőr).
A gond inkább 300 W feletti teljesítményű rollerekkel van, mert azokra nem lehet egyik járműkategóriát se ráhúzni, nagyjából törvényen kívüliek, de éppen ezért nem is tiltottak (kb. mint az újabb és újabb dizájnerdrogok). De kerékpárúton egyértelműen nem közlekedhetnek, ott joggal büntethet a rendőr, viszont típusjóváhagyás biztos nem kell nekik, anélkül is mehetnek közútra, az úttesten közlekedésükbe szerintem nem lehet belekötni.
Amint viszont ülése is van, akár az M365-nek is, onnantól teljesen egyértelmű a helyzet, az már nem roller, nem is szürke zóna, hanem minimum segédmotoros kerékpár, amire már mindenféle szabályok vonatkoznak, és a KRESZ is tartalmazza, mint járműkategóriát, rengeteg jogos okkal büntethet a rendőr. -
B-L-A-C-K
titán
-
-
f3rdzs0
senior tag
-
Tin
veterán
válasz
mekkGyver #1658 üzenetére
arra puhább gumit érdemes venni. amúgy a Xiaomi-ra is létezik tömör, de lyuggatott gumi, amive se defektveszély nincs, se a menetkomfort nem csökken akkorát.
BLACK, képzeld, a kugoo-m hátsó kereke nem teljesen kerek
oldalra fektettem, megpörgettem, szépen csendben pörög, a felni egyenletes, de a rajta lévő gumi széle ilyen 1-2mm-t "pulzál", ahogy forog. odatettem mellé fixen dobozt, és hol hozzáér, hol nem. eddig nem tűnt fel, nem is értem, hogy kophatott ilyenre. vagyis de, valószínűleg indulóban sem volt kerek...
-
Hyperion
senior tag
válasz
mekkGyver #1656 üzenetére
Mekkora súlyt kellene cipelni?
Én kereken 100kg vagyok+cuccok. Ez elméletileg az M365 súly határa, de nem érzem hogy erolkodne.
A Netes tapasztalatok alapján az M365-nel a rossz út, nagy sebesség növeli a defekt veszélyt, szóval azzal számolj.Én csak hatotav tuningnak látom értelmét. Mennék ezek amúgy is mint a meszes.
P. S..: amúgy is a legjobb tuning, ha 80% fölött van a toltottseg. Akkor nagyon elemében van. -
EnDaN
tag
válasz
mekkGyver #1641 üzenetére
Egy dolgot hozzátennék, ami mindig kimarad, pedig nekem kb. ez volt a legfontosabb szempont: fék.
Az S1 fékútja tárcsafék hiányában legalább kétszer akkora. Én napi 30km-t megyek, főleg délután nagyon nagy a forgalom, vannak is olyan helyzetek, amikor tuti nem álltam volna meg rendes fék nélkül - pedig ilyen helyeken max. 20-al megyek.
-
Tin
veterán
válasz
mekkGyver #1641 üzenetére
ha biztosra akarsz menni, akkor ne ezeket vedd. vegyel egy e-twow-t, egy boosted rev-et, esetleg egy nagy hatotavu ninebot es max-ot.
1000€ felett kezdodnek a minosegi peldanyok. ezen a 300€ koruli aron "csak" az ilyen kis hatotavu rollereket fogod tudni megvenni, es mindegyiknek van ilyen-olyan hibaja, gyengesege, problemaja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Teljes szoftveres megújulás vár az Apple iPhone-okra és Macekre
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen autót vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- DJI FPV drón akkumulátorok - hibátlan állapotban, kevés töltéssel
- DJI Avata Drón + DJI Goggles 2 + Motion + Táska ++
- DJI Mini 3 Fly More Combo Plus RC drón szett - új állapot, garancia, 1x battery, 2x battery plus
- Casio G Shock Gpr H-1000
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón koffer (B&W International Type 4000)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest