Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nmy1212

    tag

    válasz stellaz #3106 üzenetére

    Azigen. :/
    Sajnos sokszor csak abból értenek ha üvölt az ember... Pedig nem a velem szemben álló eladó tehet róla, de mégis segít néha.

    Ezt csak azért kérdeztem, szombaton vettem egy M365-öt és vasárnap beleszaladtam egy kellemetlen szoftveres problémába.
    Lelockoltam az app-on (Mi Home) a gépet, pár órával később amikor indultam volna, be volt kapcsolva a gép és nem reagált semmire. A power gomb sem csinált semmit, az app csatlakozott majd el is dobta rögtön.
    A lockolás persze érvényben volt, szóval se előre se hátra.

    Végül a kormányt szétszedtem és széthúztam majd összedugtam a csatlakozót. Az resetelte, azóta semmi gond.

    Hívtam a wayteq-et, ők ilyenről még nem hallottak (még jó hogy a google igen :D ). Azt tanácsolták hogy a 3 napos cseregarival vigyem vissza Edigitalba.
    Viszont ha a hibát nem tudom reprodukálni, akkor nem fognak csinálni vele semmit.

    Ördögi kör

Új hozzászólás Aktív témák