Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
Részben marketing célokat szolgál.
Amúgy meg van akinél emiatt szinte semmit sem kopik a mechanikus fék. Sőt, a kisebb kerekű, tömör gumis könnyű rollerek között viszonylag szép számmal vannak olyanok, melyekben egyáltalán nincs is mechanikus fék.
Amúgy meg hasznos, ha ezzel a finom fékezési móddal lehet lassítani a rolleren, nem a mechanikus fékkel (tárcsa vagy dobfékkel) kell. Mértéke legtöbb esetben állítható, némely típusoknál kikapcsolható (szabadon fut tovább a roller elektronikus fékezés nélkül). -
DigitXT
félisten
Nem tudom, mennyire van meg neked az a kereszteződés, de arra konkrétan nem is megy forgalmi sáv. (Simán a zebrán ment át, aztán kitalálta, hogy átvág mindenen, akár szembe menve a forgalommal, mert ő annyira gyors, meg ügyes. Csak kiderült, hogy nem az.
)
Sentosa72: elég gyorsan felpattant, szóval nem lett nagy baja, szükség sem volt segíteni. A BMW annyit segített, hogy megállt. Az bőven elég volt ebben a helyzetben. Amikor én a balesetemnél lent maradtam a földön, pl. alig kaptam levegőt első körben, utólag kiderült, hogy azért, mert 9 bordám is megreccsent, csak járókelők, és a mögöttem érkező biciklis futár volt ember, az autósok simán kerülgetni kezdtek jobbról is, balról is... Bár végülis így segítettek rajtam a tudtukon kívül, mivel a veszélyes szituáció miatt nem kellett 25 percig várnom a mentőre, 5 percen belül ott voltak értem. Halleluja. Már több mint egy éve volt... (Kisebb csoda, hogy mindenféle műtét nélkül sikerült kilábalni belőle, a sisak is segített...)
-
amdboy
senior tag
Hogy érted azt, hogy lámaság már ne is haragudj! Abszolút normális kérdést tettem fel, te pedig ilyen stílusban válaszolsz amit abszolút kikérek magamnak. Nem vagyok egyáltalán rolleres, ahogyan olvashattad a nejemnak vásároltam. Abból indultam ki, hogy az elöző noname rollerben megvoltak ezek a funkciók, fenese gondolta, hogy egy jóval drágább nem fogja tudni.....
-
A meglökéses indulás pedig egy biztonsági funkció.
A meglökés egy erőteljes energiatakarékossági funkció. A nulláról induláskor a motor hatásfoka nagyon alacsony. A roller megmozdításának nagy az energia igénye. A kettő együtt nagy szívás az akkumulátornak.
A saját rolleremen 3, 4 és 5 km/h sebességre állítható a motor indítása. A három és öt között érezhető a megtehető kilométer eltérés. Főleg városban, ahol sok lámpa van.A biztonsági intézkedés az, hogy a kijelölt sebesség elérésekor csak akkor indul a motor, ha a gázkar alap közeli állapotban van. Én a maximális teherbírás kb. 65%-al terhelem a rollert. Maximális energia felhasználás mellett kapaszkodnom kellene, hogy ugorjon el nélkülem a roller.
-
PociAti
őstag
Ők tudják. A Xiaomi Pro 2-ben még 12400-as kapacitású akku volt (446 Wh), és a mostani 10200 mAh nagyobb energia mennyiséget jelent, mert 36 V helyett ezek már 46,8 Voltosak (477 Wh).
A kérdés már csak az, hogy mivel hasonlítod össze?
A Ninebotnak sokkal szélesebb a kínálata, így akad közötte nagyobb kapacitású is, de a Ninebot F3 és F3 Pro is pont ilyen akkuval rendelkezik. (46,8 V, 10200 mAh, 477 Wh).Azon 36V fölötti rollerek, melyek 10200 mAh fölött rendelkeznek, azok többsége már egy kategóriával feljebb valók: P65, P100, GT1, GT2P, GT3, GT3 Pro, ZT3 Pro, és a Max G3.
Jellemzőjük a nagyobb kerékméret: 10,5 11 hüvelyk és a 30,40 esetleg 50 kg-os tömeg.
Talán csak a P65 és a Max G3 modelleknél igyekeztek megmaradni az emberi méreteket. -
Frozzy
őstag
Hmm elgondolkodtató. Hol lehet ezeket kiprobalni? Csak Pest vagy akàr Debrecenben is lehet? Dechatlonban csak ilyen sajat markas kinai szarok vannak. Kívàncsi lennèk, hogy a navee milyen. Bàr a xiaomirol sincs sok tapasztalat. Bar ugy gondolnam, hogy plusz 100 ezer az azèrt jelent valamit..
-
-
DigitXT
félisten
Nem esik szét, csak kitörik a kormány?
Mondjuk érteni vélem a különbséget, de na!
(Amúgy abszolút el tudom képzelni az érzést! Gyári állapotában nekem is ijesztő volt az Adventure, amikor nem volt egyenesfutás, és enyhén kígyózott. Még kis sebességnél is! Aztán szétszedtem a nyakat/újra összeraktam, kapott két PMT gumit: utána még 70-nél is vezethető maradt, kis túlzással stabil. Azért ott már nem volt teljesen biztonságos.
)
Ui: mondjuk egy Wolf King GT is olyan volt, hogy baromi stabil, mégis 90 fölött bejönnek olyan bizonytalanságok, amikor az ember józan ésszel inkább már elveszi a gázt...
-
zzola
titán
[Xiaomi Electric Scooter 5 EU] 149680-
[Xiaomi Electric Scooter 5 Pro GL] 184770-
[Xiaomi Electric Scooter 5 Max GL] 210920-Ha esetleg valaki most tervezne vásárolni. 04.17-ig ezek az árak vannak (elvileg).
-
PociAti
őstag
Ó, ilyennel én is találkoztam. Az illető napi szinten használta a rollerét, 1500 km fölött járt már, és végig D módban használta a Xiaomi M365-öt. Amikor kérdeztem tőle mennyit ment már vele, mondta ezen nincs kijelző, meg nem is lehet rajta semmit sem beállítani, nem lehet rá csatlakozni. Volt csodálkozás, amikor megmutattam mi mindent tud még (m365 Tools, tempomat, S fokozat és egyebek).
-
PociAti
őstag
Akkor egyre zavarosabb a kép.
N65 és N65i között az i betű a különbség, ezeket adták ki utólag és az indexet jelöli ez a betű. Később kiadott típusok között már volt amit csak i-s változatban adtak ki, azok mindegyikén volt irányjelző.Viszont az, hogy a vázon 20 km/h szerepel és közben 25 km/h a végsebesség az úgy már kicsit érdekessé teszi. Vannak rollerek, melyeknél a regisztráció helyétől függ (azaz az országtól függ), milyen maximális sebességet enged a roller. Van ahol elhiszi bemondásra, van amikor ellenőrzi a geolokációs adatokat. De az a gyakoribb, amikor a roller szériaszáma a mérvadó.
-
Megéri lassabban menni, csak elmegy vele az időd.
PociAti pl a gyári hatótáv közeli értékeket ki tudja hozni, mert nem száguldozik.Ennyivel jobb egy gyorsabb roller.
A 25 is idegesítő korlát, ha olyan helyen mész, ahol nincs külön kerékpárút, hanem csak az út szélén van felfestve egy vékony kerékpársáv, utolérsz egy kerékpárost, de nem bírod megelőzni, mert ő 20-22-vel teker, 25-el meg egy örökkévalóságig tart elmenni mellette.
Pláne ha ahogy feljebb is írták, még kicsit el is kezd tekerni a biciklis.
Közben meg jön egy két autó, azt rád dudál (szerintem teljesen jogosan), h egyáltalán miért kezded el az előzést, ha olyan kicsi csak a két jármű között a sebességkülönbség, h feltartod csak a forgalmat.
Na egy 30, vagy 30 feletti sebességre is képes rollerrel az ilyen esetek elkerülhetők, gyorsan megelőzi az ember a biciklist, azt visszaállhat a normál sebességre. -
-
Na, ez jó.
Elég gyakori szoftveres módosítási megoldás ez egyébként, mármint, h a kijelző pl csak 25-öt mutat, de 30-al, vagy gyorsabban is tud menni a roller.
Mondjuk érdekes, h a MM így árulta.
Nem tudom mit mondjak erre.
Kisebb webshopokra jellemzőbb az ilyesmi inkább, nem ekkora cégekre.A féktárcsák ki lehet cserélni, ha csak ez a baja.
Én ezért szeretem jobban a dobféket, az nem görbült el, nem lesz saras, nem serceg rajta a kosz. Nyilván fékerőben kevesebb, de aki nem állatkodik a rollerrel, annak nem hiszem, h kevés lenne a fékereje. -
-
PociAti
őstag
Olaszok fullba nyomják a kretént.
Az ottani döntéshozók év végén gyakorlatilag ellehetetlenítették a rollerezést, mivel úgy léptették hatályba a törvényeket, hogy azokat a rolleresek nem tudták betartani. (Kötelező biztosítás és rendszámtábla, csak a feltételeit nem teremtették meg hozzá. Akkor, azóta remélem változott a helyzet.)Egyedül náluk kötelező az irányjelző (kb. 3 éve vezették be), így minden gyártó kénytelen megoldást találni rá, ha érdekli az olasz piac, így mindenféle érdekes kényszermegoldások is születnek.
Az amerikai/globális piacra szánt Navee N65 nominális teljesítménye 600 W*, az olasz modelleké 500 W. (Legalábbis az N65i esetében így van, N65 adatlapja mint említettem megszűnt.)
Akkut pedig nem szokás "korlátozni".
Az "i" jelölés valószínűleg az irányjelzőre utal: turn indicator. -
Mennyire jó az az ár?
80-100ezer?Hívd fel a rolleres szervizeket a környékeden, h tudnak-e segíteni, h lehessen legalább 25-el használni.
(Az S65-nél megoldható a nagyobb sebesség, de nem emlékszem, h az N65-nél ez hogy áll.)Index azért van rajta, mert az olasz rollerekre kötelező.
Pl a Xiaomi 4-es ugyanilyen, az EU-ba szánt verzión nincs index, de 25-el megy, az olaszon van index, de csak 20-al megy. -
-
DigitXT
félisten
-
PociAti
őstag
Lakosságarányosan kb. az EU felében 20 km/h a sebességhatár (német, lengyel, olasz, svájci, stb-stb. országokban) és ott van pl. még a nordic modell is.
Szóval nézz utána, mert pl. a svéd modellek nem csak tempóban vannak 20 km/h-ban maximalizálva, hanem a teljesítmény is le van korlátozva 250W-ra! (Nordic nem minden alkalommal azonos a svéddel, de nem lehet tudni ezeknél néha mire gondolnak.)Ha a rollere 20 km/h-nál gyorsabban halad, vagy 250 wattnál nagyobb teljesítményű, akkor mopednek minősül, nem pedig kerékpárnak, és nem használható kerékpárutakon. Sok importált elektromos robogó nem felel meg ennek a kritériumnak, ezért vásárlás előtt mindenképpen ellenőrizze a robogó sebességkorlátozását.
És ahogy az adatbázisomat nézem, pont a Navee modelleknél nagyon odafigyelnek a svéd piac igényeire:
Navee V25: Sweden version max. speed 20 km/h; SWE motor power: 250/600W
és még sok másik Navee-nél is hasonlót látok.
Navee V40i Pro és V50i Pro: motor power 250/700W
de a legújabb Navee ST3 és Navee ST3 Pro-nál is elég komolyan veszik:
Rated Power: 600W (Italy: 500W, Germany: 450W, Sweden: 250W)Viszont az N65 adatlapja megszűnt, átirányít az N65i-re:
https://www.naveetech.com/navee-n65i/
így nem tudom annál a konkrét típusnál mi a helyzet.Igazából arra hívnám fel a figyelmed, hogy nem csak a végsebességben térhet el, hanem teljesítményben is. És a globális és eu-s piacra szánt rollerek motorjában is néha van különbség. Svéd modelleket csak szoftveresen korlátozzák le, vagy másban is elér azt nem tudom.
-
DigitXT
félisten
Dehogynem! A gyártói adatok mindig ideális körülmények között, nagyon visszafogott tempóban és anorexiás kislány pilótákkal értendőek. Pont az volt az érdekesség, hogy mostanában elkezdték megadni, hogy ha nyelezed, akkor mennyi jön ki belőle. Persze, ezeknél az adatoknál már erősen kérdőjeles, hogy milyenek a terepviszonyok stb.
egyéb oldalakon azért olvasni
Olvasni bármit lehet, de ha mérési eredményekre vagy kíváncsi, akkor annak logikusan nem lesz tudója egy olyan ember, aki mindig korlátozott vassal megy. Pont. Erről nincs semmi tapasztalata. Ha meg különböző emberek tapasztalatát nézed össze, már nem mindegy, hogy mégis mekkora méretekkel rendelkeznek? Légellenállásban nem csak a testtömeg számít, hiszen az alkat sem mindegy! Ha valakinek szélesebb a háta nos az kifeszül, mint egy vitorla, így jobban bünteti a légellenállás, mint egy nyüzügét, akkor is, amikor a nyüzüge valójában gebe, és mondjuk a magassága miatt van tömege is...Nekem volt 25 km/h-ra képes vasam, abban a gyári, 10Ah akku kb. 22 km-re volt elég... Raktam bele 38Ah akkut... Viszont a végsebességet is növeltem 45 km/h-ra, gyorsulást szintén jelentősen, szóval hiába ~4x akkora akku, csak 2x akkora hatótávolság adódott.
Tippelni lehet a légellenállás változása alapján, energiaigényben hasra 110W vs. 180W Erősen függ a profilodtól (testtömegtől amúgy kisebb mértékben, mivel az a gördülési ellenállásba szól bele), ha viszont emelkedőkön is mész, ott a tömeg dominál, durván... Már csak azért is, mert a legtöbb pálcika emelkedőn amúgy sem tud 25 km/h-t tartani!
Szóval akár 30%-kal több távra is képes lehet egy adott vas lassabban, ceteris paribus. Utóbbit úgy számoltam ki, hogy 180/110*20/25. A bemenő adatok helyessége kérdés.
Szimulátorban az alapbeállításon 123 km vs. 96 km adódik. Ez nagyjából korreál.
(Légellenállásban átlagos MTB-os van kiválasztva, aki nem hajol előre, egyenesen ül...)
Szerk: ha leveszed az akkuméretet, arányosan kevesebb lesz. Nem tökéletesen amúgy, habár ez csak egy szimulátor, de azért számol az akku feszültség esésével is.(Mármint nem az egész útra vetítve, de az alaphelyzet értékelésénél figyelembe veszi.)
52 km vs. 39 km, továbbra is nagyjából ugyanaz az arány, kicsit több, mint 33% ennél...
-
xandrush0831
aktív tag
Pont ezért az sem egzakt, és kb semmi értelme nincs. Túl sok a változó. 0 információval bír a síkterepes mérésük egyenletes sebességgel és 65 kilós emberrel, ha én dombokon járok dolgozni 12 nullára fékezéssel és 92 kiló vagyok. Max 2 különböző roller összehasonlítására jó, vásárlás előtt.
-
PociAti
őstag
A tempomatnak levettem az aktiválási idejét, és amilyen tempónál kellemesnek érzem a tempót, ott szoktam rögzíteni. Ez szinte minden esetben 19 km/h.
Xiaomi 1S-nél, Okai Lite-nál is ez volt. Pedig az jobban vette az úthibákat. Aztán a 10-es kerekű Ninebotnál is kb. 19-20 körül szoktam rögzíteni a tempomatot, pedig azt hittem sokkal magasabb tempót érzek kényelmesebbnek. Érdekes, mert kerékpárral 23-30 km/h között haladok ugyanazokon a szakaszokon.Egész biztos, hogy lassabb tempóval nagyobb hatótávot lehet elérni. Gyorsításkor közel dupla teljesítményt vesz fel a roller. Viszont fix sebességen haladva, sík úton nincsenek gyorsítások, és ez nagyon sokat számít.
Ja, és én a Sport mód helyett a Drive módot használom. Feltoltam a max sebességet 25-re, de nyugodtabban gyorsít.
Nagyon erősen függ a motor nominális és maximális teljesítményétől, és a vezetési stílustól. De ha 25 km/h a max, és sport módban durva használat mellett csak az 50% hatótáv jönne ki, akkor ennél a rollernél lazábban közlekedve, de csúcs tempót néha elérve 55-60% lehet a hatótáv.
20 km/h sebességgel, tempomattal, laza gyorsításokkal akár 75%-ig fel lehet menni.
Én a 30 km hatótávú rollerrel 22,9 km-t meg tudtam tenni, városi körülmények között, kb. 19 km/h tempóval. Az 76%, viszont én táskával együtt kb. 67 kg vagyok, 75 kg-os személlyel szokás tesztelni a rollereket.Megtaláltam ezt a régi tesztet:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_17568-17568.html -
xandrush0831
aktív tag
Meg függ a hőmérséklettől, szélerősségtől, széliránytól, fékezések/kigyorsítások számától ami nem mindig ugyanannyi, stb.. Használtam 5000 kilóméteren keresztül 25km/h-t és 30km/h-t váltogatva, de gőzöm nincs mekkora differencia volt. Szerintem ez egy nehezen megválaszolható dolog, sokszor még azonos sebességre nézve is, mert senki nem egy laboratóriumban gurul.
-
-
Érdekes ez a GT3 Max.
Nagyobb akksi van benne, mint a Xiaomikban.
Hát akkor ez el is van döntve szerintem részedről.Nem is értem a Xiaominál ezt a ziccert miért hagyták ki. Ezek szerint elfér a trepniben ~13Ah is.
Eddig ha ekkora akksival keresett valaki rollert, vagy az Inmotiont kellett vegye, vagy az Ultrát volt kénytelen választani, (esetleg F65i-t), vagy messiásként várta a G3-ast, ha kell neki akkora roller, ha nem.
210ezerért meg roppant baráti az ára. -
Értem.
Azt a két város közötti 5-6km-t vettem alapnak, ebből gondoltam, h napi 10km-nyi hatótáv kell majd.Hát 15-20km az meglesz kétszer, de majd úgyis észreveszed, h jobb inkább naponta tölteni.
Én nem szeretem a kormány alatti külső akksit, igaz, sokat nem mentem olyan rollerekkel, de beleért a lábam. Persze ez szubjektív, hiszen sokan használják a rollereiket ilyesmi hatótávnövelő akkupackkal is.
Az akksinak egyébként mindegy, h naponta töltöd, vagy csak ritkábban.
A WerMamba rollerei között vannak kivehető akksis rollerek is, de nem egy elterjedt márka. Viszont úgy rémlik, Pécsen, vagy a vonzáskörzetében van a Mamba "központja", onnét "ered" ez a márka.
-
Pécsen nagyobb dombok is vannak, inkább erösebb motorral vegyél, ha azokon is jársz majd.
Miért fontos a külső akksi, meg a nagy hatótáv? 5-10Km hatótáv-igényt írtál.
Azért arra ne számíts, h majd csak ritkán töltöd.Az akksi ha merül, már jóval gyengébb a roller, de majd úgyis észreveszed, jobb ha tele akksival használod, mint félig üressel.
-
PociAti
őstag
Csak a külön megvásárolható, hivatalosan is forgalmazott külső akku lesz Q3-tól kapható (bár mintha van akinek már most is rendelkezne ilyennel). "Utángyártott" modellek is valószínűleg elég népszerűek lesznek, mert sport módban a gázkarba csimpaszkodva ezért elég gyorsan le lehet zabálni az akkut.
Az alacsonyabb utazó sebesség magával hozza a nagyobb hatótávot, és mint említettem, a vezetési stílus is sokat jelent a hatótáv meghosszabbításában.Ha konkrét modellek közötti különbség érdekel, azt át tudom küldeni.
-
PociAti
őstag
Én építgetem magamnak a saját adatbázist. A főbb magyarországi modellek már benne vannak, még pár gyártót pótolni szeretnék, mint pl. a svájci Soflow, a decathlon-os rollereket, NIU és hasonló futottak még szereplőt. Azzal együtt 300 modell fölé megyek, típusonként kb. 40 paraméterrel.
Ha ennyire fontos a hatótáv, akkor mindenképp javasolnám a z új generációs Segway-Ninebot rollerek áttekintését, melyeket Series 3-kén is szokás emlegetni. Ezekhez 2025Q3-tól kapható lesz 460 Wh-s külső akku. Az majdnem akkora, mint az 5. generációs Xiaomi akkuk saját akkuja.
És gyorstöltés is van ezekben.Konkrétan: Ninebot F3, F3 Pro, Max G3, GT3 Pro. Az F3 széria még befér 300k alá.
Igazán ütős modern szolgáltatással rendelkeznek. -
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Segway F2 Plus, esetleg F2 Pro II
Segway G2
Xiaomi 5 Pro, 5 Max
Segway F3, F3 Pro
A G30 még kapható valahol megint?Mekkora emelkedők vannak?
Én a G30-at, meg az 5-ös Xiaomit elengedném - a gyengébb motorok miatt.
Első kerekes rollert se vennék, ha elérhető hasonló áron hátsókerekes.Ha a G30-hoz hasonló nagyságú hatótáv kellene, akkor G2.
Illetve dombos vidékhez inkább 48V-os hajtásút vennék, és akkor már megvan a nagy hatótáv is, a 48V 10Ah-s akksik hozzák a G30/G2 hatótávját, ha nem többet.A régebbi rollereknél nem volt még lengéscsillapító, ezért nincs mindegyiken, amiket kinéztél. Ez egy viszonylag új dolog. G30 régebbi modell, akkoriban még index se volt a pálcikarollereken.
Itt össze tudod hasonlítani a tulajdonságaikat.
Az F3, F3 Pro drágábbak.
Nem tudom a lengéscsillapítóik milyenek, még nem próbáltam őket, a korábbi ismertebb rollerekről mindegyikből volt már, vagy van, ezek még csak most jelentek meg.
G3 még drágább.G2, 4 Pro (2nd gen) használtan éri meg igazán, nem túl régi modellek, kevés km-el is gyakran hirdetnek belőlük.
Ha van pénz lóvéra, ne sajnáld egy jó rollerre, bár én nem vennék sokszázezerért olyan modellt, ami txjő, de 25-re le van korlátozva, inkább global verzióst keresnék belőle.
A Navee rollereit nem ismerem különösebben, korábban sokáig 2-3 modelljük volt csak, azok jók voltak, a maguk kategóriájában.
-
PociAti
őstag
Ha egy paramétert kellene kiemelni, akkor a rollerek hatótávját talán az akkumulátorcsomag által eltárolható energiamennyiség (Wh) alapján lehet megtippelni. (A kapacitáshoz (mAh) szükséges lenne odaírni a feszültséget is.) Ez alapján a Navee-k a kb. 580 Wh-val a legnagyobb hatótávúak, aztán a Ninebot Max G30E II 551-el, és végül a Xiaomik 477 Wh-val.
Viszont mostanában Ninebot Max G3 és G2 teszteknél is sokan beleestek abba a hibába, hogy szidják a Max G3-at, mennyivel előbb lemerül a Max G2-höz képest, csak azt nem vették figyelembe, hogy közben hegynek fel és csúcstempóban volt képes haladni a roller, ami nagyobb energiát igényelt és lényegesen előbb célba értek.
És az általad felsorolt 5 roller 5 különböző motorteljesítménnyel rendelkezik: 500/900, 450/1000, 350/750, 350/700 és 400/1000.
Valamint az sem biztos, hogy mindegyiket ugyanolyan mértékben le lehet meríteni. Ez függ a BMS firmware verziójától is.Igaz hogy csak a Xiaomi-k rendelkeznek lengéscsillapítóval, de szemben a Ninebot Max G30 és Navee N65 10-es kerekével, melynek szélessége kb. 54-60 mm, a Navee N65i kereke 10,5 hüvelykes és 80 mm széles. A különbség bizonyos úthibák esetén felérhet egy gyengébb lengéscsillapítóval.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest