- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #29166 üzenetére
"A kérésed szűk látókörű. Ismét. Mert egy rendkívül szűk esetből indulsz ki, nem az egész rendszerből. Mihez kezdjenek azok a sisakkal, akik mondjuk lekésik a buszt, és mennének 2 megállót a bérrollerrel? "
Ez most komoly ?!Válaszom egyéni, szoc probléma, így járt stb.
Miért kéne nekem vagy másnak, akik felelősen gondolkodnak ugyan áttételesen, de fizetni azért mert ugyan tudtad, hogy megtörténhet a baleset, de nem tettél ellen semmi elvárhatót.
Kb. lesz@rom, hogy hova teszed a bukót, de ne nekem kelljen már fizetni ezért, mehetne az a pénz olyan helyre, ami indokoltabb pl. rövidebb sorra kerülési időre.
Nem kell mondanom nem az állambácsit féltem, de amit visszaoszt azt valakinek be kell fizetni, adott esetben olyannak akinek nagyobb szüksége lenne arra a pénzre.
Bakker, még hogy én vagyok szűk látókörű inkább Te terelsz mindenféle marhasággal, aminek semmi köze a bukósisak viselésének előírásához!
-
válasz
PociAti #29166 üzenetére
A kérésed szűk látókörű. Ismét. Mert egy rendkívül szűk esetből indulsz ki, nem az egész rendszerből. Mihez kezdjenek azok a sisakkal, akik mondjuk lekésik a buszt, és mennének 2 megállót a bérrollerrel?
Szoktam buszon szállitani a rollert és simán leülök a sisakban, ráadásul helyközi járaton, rendszeresen. Na erre varrj gombot báttya:
itt speciel levettem a sisakot. Ja protektor is van rajtam mint látható. Rollereseknek ezt is kötelezővé kellene tenni!
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #29153 üzenetére
Az első linken lehetett részeg a rolleres, azért képzelhette, hogy megállás helyett még gyorsan átpödör, így szinte direkt az autó alá szalad. Ittas állapotra jellemző lehet ilyesmi, hogy ennyire elszámítja magát.
Második teljesen abszurd, piros lámpába hajt bele alacsony sebességgel, utassal, felelőtlenül. Neki talán jogosítványa, vezetési rutinja sem volt, hogy tudta volna, ekkora biztonsági késleltetés biztosan nincs a lámpák programjában, plusz részeg is lehetett.
Mellesleg ez a sisak elég kényelmes, könnyű, nem zavarja a látómezőt sem:
eMag Xiaomi Mi QHV4008GL roller sisak, M-es méret, fekete
Nyilván vannak hatékonyabbak, de kerékpárra és kisteljesítményű rollerre elmegy. Noha itt írják (MediaMarkt):
Közúti forgalomban használható: Nem
Ha egyszer kötelező lesz, nem hinném, hogy egy ilyen nem felelne meg, kerékpárt is beleértve.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #29151 üzenetére
"Van az a rizikós közlekedési mód, van a sebesség és van az a helyszín, ahol a védőfelszerelések használata megkívánt. Amikor valaki sisak viselés mellett kardoskodik, általában ilyen szituációkra gondol. Pedig inkább az ilyen közlekedés ellen kellene tenni valamit, nem pedig sisakviseléssel "megoldottnak tekinteni" a problémát."
Nem tudom mire gondoltál, amikor ezt leírtad, de Bp.-en, nincs olyan hely ahol ne lehetne autóforgalomra számítani.
Áruszállítók szemetesek közmű cégek autói, futárok, kb. mind közlekednek sétáló utcában is.
KB. lehetetlen az ilyen közlekedés ellen tenni valamit.
Regionálisan be lehetne vezetni valamit, de bukósisak kötelezővé tétele fontos, ellene kampányolni szerintem butaság.
Az hogy valaki berzenkedik ellene, nem mérvadó, majd megszokja hogy kell, ha nem akkor fizessen!
Drága az eü. ellátás, pláne egy helikopteres mentés fejsérült részére. -
válasz
PociAti #29151 üzenetére
Az áldozat a saját lakótelepi parkolójában járt így pont lassan állt volna megfele, amikor takarásból tolatott az illető, allóhelyzetben eldőlve biciklivel is lehet halálos sérülést szerezni a fejet ért ütés által.
Sőt, sisakban is, lásd Schumacher esetét, de ott a sisakra rögzített kamera is gyengítette a sisak védelmét.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #29132 üzenetére
Rollerekről beszéltek általában, és hogy az elterjedtségük növekedése együtt jár a balesetek számának növekedésével. Ez tiszta sor. Ellenberger ez a rengeteg roller azért nagyon nem mind legalább 4000W körüli cucc, amivel el lehet érni a 70-80 km órás sebességet, szóval amikor a rendőr ezzel példálózik, akkor minimum csúsztat. Ezt a kretén kifejezést meg (rajtad kívül) mindenki érti, hogy a(z amúgy általad preferált) kisebb teljesítményű, lassabb, könnyebb rollerekre használják. Amikből valószínűleg statisztikailag nagyságrendekkel több fut a magyar utakon is, mint a nagyokból. Tudod, ezek azok, amikre várhatóan kerékpáros szabályok vonatkoznak majd. A többire meg mehet a sisak (amit úgy ellenzel), jogsi, stb. Teljesen jogosan. Az 1000W korrekt, a 35 kg dettó, a 25 km/h megint értelmezhető végsebesség határ, mert úgy elméletileg maximum annyival tud gyalogost gázolni, vagy önmagában elesni. (Arról semmit nem mond, hogy ha elgázolják a rollerest, mekkorát repül, de hát az élet veszélyes, a gyalogosok sem járnak motoros ruhában.
)
-
Kikike
tag
válasz
PociAti #29117 üzenetére
Igen, ezt én sem tudom, hogy mitől lehetett bekapcsolni. A kapcsoló a másik appban is. ott volt, de nem lehetett aktiválni.
Én Xiaomi m365 és Ninebot g30 Max gen1.-et használok évek óta. Valóban nem kapcsol be a tempomat extrém emelkedőn de az a baj, hogy ezen az újabb g30 max-on enyhe emelkedőn sem kapcsol. Erre nincs valamilyen "hack"? -
Kikike
tag
válasz
PociAti #29112 üzenetére
Na megvolt a teszt. Érdekesen működik.
Mit csináltam: Még mielőtt a fórumba írtam volna egy YouTube videó alapján "XiaoFlasher" nevű appal régiót váltottam. Elvileg sikeres volt (az app azt írja a régióra, hogy "US") a gyakorlatban viszont semmi nem változott (nem nőtt a végsebesség, nem volt tepomat).
Ezután írtam a fórumba. Feltelepítettem a "ScooterHacking Utility" appot, majd megpróbáltam a tempomatot bekapcsolni. És láss csodát, bekapcsolt.
Most sikerült egy próbakört menni. Felemás a működése: lejtőnek bekapcsol, emelkedőnek nem. -
válasz
PociAti #29089 üzenetére
Nem hiába került bele a tempomat tiltása az EU-s verziókba, rengeteg baleset okozója, egy irtó nagy baromság normál körülmények között SENKINEK NINCS szüksége rá! Főleg nem azokon a kis fogpiszkáló pálcikákon amik 20-25.Km-nél több hatótávot nem tudnak menni 1töltéssel!
Én ma 30.Km-t mentem, és kurvára nem hiányzott a tempomat pedig van a gépembe de eszembe se jutna bekapcsolni, városban közlekedni vele ÉLETVESZÉLY!
-
-
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #29078 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, egesz nap mentem vele, de ezt csak egy honapra bereltem. Utana felszalltam a sajatomra a g30max 2-re, hat ugy ereztem magam rajta a LE utan, mintha egy hajo fedelzeten allnek
Ugy szemre nincs nagy kulonbseg kozottuk meretre, de az a par cm itt ott, erzesre hatalmas kulonbseg.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #29063 üzenetére
Védősiak nélküli, amatőr mozgású ember, aki a fékezés / vészfékezés technikáját sem ismeri, nem húzódik hátra stb. Pedig lett volna ideje, amikor már látta, hogy ki lesz egyenesítve a kanyar.
Mint akinek beakadt a "gáz", akár szoftveres hibától. Vagy csak a normál a tempomat, de az ember fagyott le. A végén talán behúzza a féket, de még mintha azt se nagyon találná. Szándékosan ilyet nem csinál senki szerintem, sisak nélkül. De még azzal is nagy kaszkadőrnek kellene lenni, további védelmekkel.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #29049 üzenetére
"Élettartamra tervezzék"
Az valahogy nem megy, mint latod.
"Kormányrúd törések mégis mely gyártó jellemzői? "
Inkabb melyike nem. Pl. amelyik azt irja, hogy ne terheld a kormanyrudat az torni fog, csak azt megsem irhatja oda, hogy torekeny."Ha az alu olyan fostos lenne, akkor nem használnák az autóiparban felsőbb szegmenseiben és a repülőgépgyártásban."
Annyi a kulonbseg, hogy ott mar bejartak egy fejlodesi utat es tudnak meretezni. Amugy de szarabb ott is, az acellel jobb eredmenyt lehet elerni, csak az sajnos noveli a tomeget az anyag erossegehez viszonyitva. Egy repulonel belefer, hogy 30 ev utan kuka lesz, mert nem eri meg a kritikus elemeket cserelni benne.
-
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #28947 üzenetére
Mert arcátlanul nem terveznek bele, egyszerű tömítést. Piros nyíllal jelöltem a kritikus felületet, ahol a víz beszivároghat. Próbálgattam is Terostat-gyurmával tömíteni, ami egy nagyon stabil anyag, nekem már sok célra bevált.
Működőnek látszik a dolog, csak legutóbb siettem a gumicserével, de majd jó lenne megcsinálni rendesen.
Egyébként több videóban is láttam, gumicserénél a kábelen lógó komplett motorral kínlódnak, pedig nem érdemes, mert könnyű kivenni a forgórészt (az marad a kábelen lógva), a kerék többi részén tudunk dolgozni, akár a gyorskötözős módszerrel stb.
Annyi, hogy kiemeléskor a gumira taposunk, két kézzel emeljük ki a tárcsát, a mágneses erő ellenében. A csavaranyát visszatekerjük, hogy ne essen le a tárcsa (burkolat) a csapágyról.
Összerakásnál óvatosan, hogy a mágnes ne rántsa be, nehogy sérüljön a tekercs, szintén a gumira taposunk és az ujjakra is vigyázni, nehogy becsípődjön. Nem nagy kaland. A kerék csillagcsavarjait gyárilag jó erősen betépik, de pontosan illeszkedő T-eszközzel kitekerhető, a csillagos rész sérülése nélkül. Pár kilométer után ezeken a csavarokon lehet még húzni, ha lazulás jelentkezne, utána már beáll.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #28947 üzenetére
"A kenőanyagok víztaszítóak"
Ez kenoanyag fuggo. Sok zsirban oldodik a viz valamennyire, foleg ha szennyezodes is van a zsirban.
De csapagynal pl. ezert szorosabb szoktak gumi lezarast is alkalmazni, aminek a surlodasa viszont nagyobb es az elettartama is rovidebb, azaz surubben kell karbantartani."Illetve nemrég láttam egy TikTok videót, ahol egy Xiaomi házat teljesen kiöntenek műgyanta szerű anyaggal. Vízállóság megoldva, de félő, hogy a melegedést nem fogja bírni."
Pedig de. Kb. barmi jobban vezeti a hot, mint a levego. A tombtapegysegeket(pl. laptop) tobbek kozott ezert is ontik ki.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #28945 üzenetére
Nem is mondtam, hogy az X6-hoz kell, csak felhoztad azt is.
Az IP rating tudtommal uzemi allapotra vonatkozik, nem kikapcsoltra. Sok ertelme nem is lenne, pl. egy ventillatort nem tudnal kulonben minositeni.
De a lenyeg meg mindig: nem a roller egeszet kene nezni, hanem az egyes alkatreszeket. Mert a motornak, csapagynak, stb. mas korulmenyekkel kell megkuzdenie, mint a kijelzonek, lampanak, stb..
Egy teljes szemelyauto se tud IP X7-et, mert az teljes meritest jelent legalabb 15cm melysegben. Azaz, ha a kasztni 90%-a kilog a vizbol az nem teljes merites...
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #28943 üzenetére
Nem kene IPX6, hanem IPX5. 15 centis merulest es nagynyomasu vizsugarat sehol sem latsz a kepen.
Az meg megint mas kerdes, hogy az egesz roller birja-e a vizsugarat es emiatt IPX5 lenne, vagy csak bizonyos reszei, a teljes rollerre IPX4 teljesul. Pl. a markolaton levo kijezonek nem hinnem, hogy IPX4-nel tobb kellene.
Harmadreszt pl. a kugoo s1 plus sem rendelkezett semmi extra IPxx besorolassal, megis rohogve birta az esot, havat es froccseno vizet.
-
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28893 üzenetére
"Nincs értelme azon vitatkozni, hogy kinek jó nem jó a Kukirin."
Ez egy szakmai fórum. Illene azért tisztázni, kinek lenne ildomos ajánlani, és milyen feltételekkel, milyen kiegészítésekkel. Ehhez az egyezséghez viták révén jutunk el. És remélem eljutunk!
Lehet ajánlani ezeket a Kugoo, KuKirin gépeket, - írtam már többször is - megvan ennek a piaca. Aki szeret szerelni, érti is mit csinál, vagy van egy jó szerelő ismerőse és első útja hozzá vezet. Be kell árazni ezt is.
Utána is ésszel használja, mert egyes konstrukciós hibákjószerivel javíthatatlanok."
Másképpen, nem éri meg megjavítani! Gazdaságtalan.
-
-
válasz
PociAti #28876 üzenetére
Az említett pálcikák labdába se rúghatnak egy G2 vagy G2Max mellett, de még köszönni is csókolommal tehetik!
Se hatótáv se kényelem szempontból nem opciók ezek a fogpiszkálók!
Kicsit(nagyon) túl tolod ezt a KUKIRIN ellenkampányt!
Én egy G2MAX.ot használok közel fél éve, a féket cseréltem rajta semmi mást(de ezt ugyan úgy kell egy 600.e res gépen is szóval ezt fel sem kell hozni hátránynak), meg a csavarokat húztam át, amit szintén minden másik gépen ajánlott végig nézni amit újonan veszel, tehát ez sem negatívum.
Ezen kívül SEMMIT NEM CSINÁLTAM\CSERÉLTEM RAJTA!
Nem kellett olajozni kenni sehol, nem nyikorog, nem nyekereg, nem kattog sehol. Köszöni szépen jól van így 1500Km megtétele után is.
Az általad említett fogpiszkálók 100Km után szét hullottak volna azon az utakon ahol én járok, de valószínű ennyit se bírtam volna menni velük mert az agyamat is szétrázták volna 10Km után a ~120Kilóval(~100vagyok +15-20kilót cipelek a hátizsákomba)
És nem kell 50-60.al rohangálni velük lehet menni kényelmes 35el is és nem fog szitálni, de amúgy 55.el se szitált nálam!
-
válasz
PociAti #28871 üzenetére
Ez megint csak a mellé dumálás!
A kérdésre választ nem adtál!
mondj 170-200.e ig gépet, ami jobb mint a kukirin! és nincs semmi bug hiba vele!
Nem tudsz mondani, mert ilyen nem létezik tehát továbbra is marad a Kukirin mert nincs ellenfele, hiába gagyi meg szar, de ennyiért nem kapsz mást, illetve kapsz ennél sokkal szarabbat!
-
válasz
PociAti #28865 üzenetére
Micsoda professzionális hozzá értéssel nyilatkozol róla, legalább úgy mindha már lett volna ebből a konkrét típusból nálad és használtad is már legalább 3.hónapot folyamatosan hogy ilyen részletes beszámolót mondasz róla!
Szeretem azokat az embereket akik YT videókból tanulva, egyből mindent is tudó megmondó emberekké válnak!
A valóságban pedig még 1.percet sem álltak rajta, nemhogy ezen a típuson de ebből a márkából egyiken sem!
De ha már ennyire okosnak véled magad, akkor kérlek mondjál 170.e-ért legalább ilyen paraméterekkel rendelkező új gépet, amire bátran fel mernél állni és nincs tele hibával/buggal!
sz.tem 3-4X ennyiért sem fogsz tudni ilyet mondani
Sajnos nincs mindenkinek 4-500.e je egy kicsit jobb gépre pl: Mantis DUAL ami kevesebb tervezési hibával rendelkezik, de még mindég nem az a kategória ami tökéletes!
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #28814 üzenetére
Na 18ah+minimotors kombót nem láttam még az életben.
De persze mint miden gyártó legyárt neked bármit is
Közben beugrott hogy láttam egyszer gyári 48v dual motorosat is és elvileg nem mantis 8 dualt építettek át. Bármi lehet és az ellenkezője is.Ettől függetlenül az itthon előforduló gépek szinte 100%a vagy 18ah kaabo vezérlős vagy 24ah minimotors. A fékek lehetnek eltérőek attól függően mennyire öreg a gép
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #28809 üzenetére
Legjellemzőbb a 18ah verzio és évek óta full hidraulikus fékkel. Elő elő fordult v1 óta szír szar fékkel is.
A 24ah s szinte kizárólag a pro, ami minimotorsos (elsők itt is gagyi fékkel jöttek).
És nagyon ritka a 24ah szinuszos cucc, abból talán egyet láttam csak eladót, de beszámolókban is.
Persze a dual motorosokból. Plusból van 13-24ah között tán minden -
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #28803 üzenetére
Azért is korrigáltam a következő hsz-ben.
Videók láttán meg amúgy is beugrott, hogy a xiaomi rokonság miatt nekem a Mi Home alkalmazást kell használni. De arra nem gondoltam volna, hogy 3 különböző alkalmazást kell használni 1 márkán belül#28802 Mr. Csonti
Szívesen, reményeim szerint nem járt garanciavesztéssel a történet. -
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #28770 üzenetére
Nem hangos, vagy nincs valami különleges hangja ennek a hajtásnak? Milyen gondozást igényel?
Fórumtársunk egy tolató autóhoz hasonlította, poénból már én is elsütöttem párszor, hogy nem nagyon kellett használni a csengőt a gép hangja miatt. Szóval van egy alaphangja a gépnek, meg lehet szokni.Milyen gondozást igényel?
Laikusként erre nem tudok választ adni. Unokatesóm mondta, hogy lehetőleg ne tolassak vele "gyorsan", mert nem szereti motor. Mármint arra gondolt, hogy megfordulásnál ne toljam gyorsan hátra, mert ekkora géppel még a pincében is csak tolatva lehet megfordulni.Az energia visszatáplálásos fékezés működik benne? Magyarán van normális motorfék?
Nincs motorfék a spéci motor miatt, amit nagyon megszoktam az előző gép közel 5 éve alatt. Az elődje pont azért "rángatott", mert a motorfék miatt szinte nem is használtam a féket, és elkoszolódott a belseje. Szerintem az egy nagyon kényelmes funkció, és megfelelő beállításokkal és tapasztalattal mm pontosan be lehet lőni a "motorfék"távot. Mindig ugyanazon az útvonalon közlekedtem, és megvoltak a "referenciapontok", ahol meg kell pöccinteni a gázkart a tempomat feloldásához. -
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #28758 üzenetére
Elfogultnak vélem magam a témakörben, de ha tömör gumi jöhet szóba, és rövidtávra kell használni, akkor csak ajánlani tudom.
Még egy apróságot nem említettem: a hátsó sárvédő 10-12 km/h-ig nem csapja vissza a vizet, nyilván fölötte igen. Mivel slick-re jártam az első gumit, így amúgy sem mertem volna gyorsabban menni, úgyhogy mondhatni van benne egy hülyebiztos egyedi megoldás is ráAz említett "cunami" után erősen keresgéltem az utódot, és mivel nagyon megszoktam a dupla lengéscsillapítót, és tempomat nélkül élni sem tudnék (kézpara), így meg voltam lőve az utóddal. Nézegettem ezeket a kínai rendelős/kuponos oldalakat, egyszer majdnem beneveztem egy KuKirin G2 Pro-ra kicsivel 200e alatt, de nem nagyon kaptam válaszokat azzal kapcsolatban, így nem rizikóztam. Aztán szembejött egy 170e körüli akció S65-re, arra sem kaptam nagyon választ, így lemaradtam róla. Aztán ismét akciós volt, így 170e alatt megúsztam a történetet. Elmentem a közeli bestbyte boltba, és 200e ft fölötti gépeken sem volt tempomat, ami nálam problémaforrás, mert lerobbant a kezem 13 évvel ezelőtt, és kínzással érne fel, ha folyamatosan nyomnom kellene a gázkart.
Engem nem érint a szabályozás, március végén külföldre költöztem.
Amúgy a Xiaomi 4 Ultra és a Navee S65C-nek nem azért tér el a csúcsteljesítménye, mert eltérő motorral szerelték őket?
Próbáltam utánajárni, hogy miben különbözik az S65 és a C variáns. Ránézésre rosszabb hatásfokú a motor, mert az akkupakkot is növelni kellett, hogy 15 km/h-s sebességgel meglegyen a 65 km-es hatótáv. A trepni is 3 centivel szélesebb, és 2,6 kilóval nehezebb, viszont cserébe van e-abs, "visszatöltés" (motorfék), stb. Gondolom ezért tér el a Xiaomi is. A "sima" S65-be nagyon egyedi motor került, egy béna kocsis hasonlattal élve a Mazda RX8 Wankel motorjához hasonlítanám, csak ne olyan vége legyen a történetnek. Nekem gyanús, hogy egy típusban használtak összesen ilyet, és idővel készítettek egy "klasszikus" motorral szerelt verziót is, ami ráadásul rosszabb hatásfokú, és az egész gépet át kellett tervezni miatta.
Mondjuk 8 hónap alatt megtett 1400+ kilométer után annyira nem aggódok, de akkor is repkednek a kérdőjelek, hogy miért használnak rosszabb hatásfokú motort. -
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #28752 üzenetére
Elajándékoztam unokatesómnak, aki életben tartotta nekem közel 5 évig, így pontos számokkal nem tudok szolgálni*. Elmondása szerint 70% környékén volt az akku közel 5 év után: (2019.02.~23. - 2023.12.29.) hó vége, dec. 26-án bontotta ki és üzemelte be az S65-öt, pontosan talán 67-68% dereng az akku állapotával kapcsolatban. Ne kérdezd hogyan mérte, villanyszerelő. A töltő is rendben volt elmondása szerint.
Egyszer dobott egy hall szenzor hibát és furcsa motorhangot egy kisebb cunami után, akkor már letettem róla, de másnap probléma nélkül ment tovább. Egy extra volt még ezután, hogy random be-befékezett a gép, amikor épp gyorsulni szerettem volna, és nyilván úgy tartottam ellen. Egy fórumtársunk is belefutott. Miután tavaly év végén unokatesómhoz került a gép, kipucolta a gáz és fékkart, és a gázkar elmondása szerint nagyon tiszta volt a fékkel ellentétben. Tempomat és beállított "visszatöltés" (inkább motorfék) mellett érdemben nem használtam a fékkart, így a menetszél valahogy betermelte a port, és ezért rángatott a gép. Részben ezért is lett ajándék egy szakembernek, mert nem mertem volna így "rángatós" verzióban kiadni a kezemből egy laikusnak.*a 6666. hozzászólás szerint másfél év alatt volt benne 879 km, addigra már cserélnem kellett az első gumit. Összesen 3000 környéke lehetett, ebben a hsz-ben 2500-at tippeltem augusztusban.
-
#95712068
törölt tag
válasz
PociAti #28750 üzenetére
Imádtam az ES2-t, számomra a tökéletes célszerszám volt akkoriban. 1,2 km választott el a munkahelyemtől, két lakó- és pihenőövezet között használtam egy kis salakos/kráteres kitérővel (garázssor). Sokáig fel sem fogtam, hogy dupla lengéscsillapítóval szerelték, bár a tömör gumi miatt nyilván a menetkomfort nem volt tuti. Amíg nem volt viszonyítási alapom, addig nem is "fájt" (na jó, hosszútávon a bal forgóm jelzett). Rövid távra szerintem még mindig rendben van, és anno pont azért választottam ezt, mert a korabeli xiaomi-k rendszeresen kaptak defektet, és az akkupakk forrasztási is elengedhettek a rázkódás miatt. Tömör gumi miatt defekt nem létező dolog, a kormányba "rejtett" akkupakk sem sérült a padlóba rejtett ellenében. Viszont a súlypontja nagyon elől van, így az első pár fékezésnél meg tudja lepni az embert. 24,3 kg-os Navee után már kisujjal emelős kategóriába esik nálam
-
válasz
PociAti #28670 üzenetére
Igen csak ennél a hibánál vagy 30-40 perces videó kell. Mondok egy példát. Xiaomiknál feltölt a roller bekapcsolt állapotban, ekkor a roller amikor eléri a 100%-öt kikapcsol, de a töltő még 30-40 percig pirosan világít, addig tart az utolsó fázis a kalibráció.
Pro 2-nél tovább mint 365-nél.
E2 Pro-nál:
A töltő zölden világított órák óta, miközben a roller 98%-öt mutatott és villogott az állapotjelző utolsó ledje. Mondjuk nekem úgy tűnik, hogy töltő gond is lehet, mert a Xiaomi töltő még piros sokáig mikor a roller már kikapcsolt. Itt meg a roller még be is van kapcsolva a töltő jelző ledje meg zöld.
De ha egy két perces videót viszek oda azt mondhatná egy szervizes, hogy várjak még.
Bár nekem helyben nagyon lelkiismeretes a szerviz.
Amúgy a klimatizált lakásban töltöm mind a három rollert, 24°C-on.Most még nem kapcsoltam be a klímát, mert éjszaka szellőztetés mellett alszom ezért 29°C, de a lényeg:
Most szépen 7650 mind a két oszlopban.
Battery maintenance ezt mutatja;
-
válasz
PociAti #28648 üzenetére
Ebből a listából a Xiaomi 4 Pro lenne nekem remek, csak az meg nem kapható. Pontosabban ahol igen, ott meg majdnem 300K, miközben a második kiadás ami 2 kilóval nehezebb 188K...
Ninebot F2 Plus 17.7 kg 12800 mAh: még ez ami jó lenne! Ennél is lenne töltős szívás? Illetve ennek milyen vastag a kormányrúdja?
-
válasz
PociAti #28641 üzenetére
tömeg: 24,3 kg,
Itt el is vérzett. Ezt a 18.8 kg-mot is elég cipelni.
Ami nekem kellene: tudjon annyit hatótávban mint a PRO2, legyen megbízható, és ne legyen nehezebb mint a PRO 2. Na itt már a 4 PRO is bebicsaklik, mert 19 kg, de úgy vagyok vele, hogy az a 200 gramm, még belefér nehezen talán, de 24 kiló az kizárt, egy ilyen meredek lépcsőn. -
válasz
PociAti #28629 üzenetére
Asszem te is hőbörögnél, ha veszel egy új márkásnak gondolt rollert, aztán kibontás után nem kapcsol be, vagy kilazulna kormánynál egy belső anya, amihez nem lehet hozzáférni, vagy csak simán nem veszi a töltést, vagy nem reagál a gázkar, vagy a Bluetooth mintha nem működne, vagy dob valami hibakódot, és máris gariztatással kellene indítanod, és miután visszavitted, mondaná az eladó, h már két másik ugyanilyen roller is van itt ugyanilyen hibával.
Már lassan nem merek ajánlani rollert másoknak, mert rendre belefutok olyan posztokba, h vadiúj E2 Pro, Xiaomi 4 Pro (2nd gen) is hibás.
Tényleg csak a Pro 2, meg az azt megelőző Xiaomik megbízhatóak? -
-
-
válasz
PociAti #28608 üzenetére
"Ezek jól átgondolt intézkedések, nem úgy, mint az idegből meghozott teljes tiltások."
Így van.
Esetleg még az lenne "felhasználó-barátabb" intézkedés, ha működnének ugyan 24-05 között is, de csak max 10, vagy 15km/h sebességgel tudnának menni a bér rollerek.
Azt még egy részeg is elvezeti talán borulás nélkül; aki meg csak keveset ivott, vagy semennyit, mégiscsak haza tud rollerezni.Azt meg az ún. "demokrácia" megcsúfolásának tartom, amikor a választásra jogosultak 7.5%-a megy el szavazni, és ők ugyan 90%-ban nemmel szavaznak, de ettől még erre hivatkozva, az ő választásukat "tiszteletben tartva" megszüntetik a komplett bér roller rendszert egy nagyvárosban.
És a másik 92.5% véleményét nem kellene "tiszteletben tartani"? Akik el se mentek szavazni, mert nyilván nincs ellenükre a roller, ezért minek mennének el ilyen fxszságok miatt szavazásra.
Vagy megfordítva, mintegy 100ezren tiltakoztak ellene, és ~400ezren használták:
Most a 400ezer felhasználónak tiszteletben kell tartania a 100ezernyinyugdíjasroller ellenes véleményét, de a 100ezernek nem kell tiszteletben tartania a többiekét?Utálom, mikor a közelemben cigarettázik valaki, és kénytelen vagyok a melléktermék szagát én is szagolni. De tiszteletben kell tartanom, h őneki bármikor, bárhol jár az, h rágyújtson, függetlenül attól, milyen irányú a szél, ugye..
-
lacam
aktív tag
válasz
PociAti #28559 üzenetére
Köszönöm Urak, a levelet megírtam. Kisebbfajta novella lett belőle, képekkel (rohadt nagy szerencse, hogy gyártottam evidenceket még elküldés/bedobozolás előtt - bár ha akarnak, úgyis belekötnek), youtube videó linkkel (fasza kis unboxing..illetve "after unboxing")
Várom a válaszukat.Egy kis demo:
Előtte:
Utána:
Elmennek a .csába. 300km-es rollerem széttaknyolva, eltörve, megfeszegetve (az összes kormányhoz köthető csavar feje szétkarcolva, szétbarmolva) -
válasz
PociAti #28489 üzenetére
Szerintem jól látod teljesen. Még az elektromos kerékpár is egy elég vad dolog és azt se mondja senki nekem, hogy 30 km/h átlagsebességnél megáll. Nem áll meg, némelyik többet is megy. Kerékpárosoknál szintén gond van a KRESZ ismeretével. Tudom, magam is kerékpároztam régebben rendszeresen települések között. Városon rendszeresen tapasztalom, hogy a tipikus "öreglány" szétnézés nélkül fordul ki az útra a mackósajt tábla mögül, mert neki azt is lehet.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28488 üzenetére
"Erről van szó, hogy most végre valahára létrehozzák a megfelelő jogszabályi hátteret."
... hogy végre szabályosan közlekedhessenek lakott terülten belül az e-rolleresek egy része a kerékpárúton és járdán.Igen ezt várjuk !
"Az ilyen hozzászólások bemutatkozásnak is elmennének. Ezekből kiderül ki milyen szűk látókörű, ki milyen buborékban él, így tájékozottsága is mennyire korlátozott."
Amiről tudom, hogy szemét, arra nem pazarolok erőforrást, ahhoz túl rövid az élet. Van egyéb...Ja és nem gondolod tán, hogy bármennyit is számít az, hogy mit gondolsz arról, mit helyes olvasni, és mit nem, Indexet semmilyen szinten sem -egy kattintásvadász szennylap.
-
válasz
PociAti #28484 üzenetére
Módosítani, naprakésszé kellene tenni a KRESZ-t, hogy ezek az elektromos taknyok is rendesen szabályozva legyenek. Másik véglet sajnos, hogy rendőrből sincs elég az utcán, aki betartatná velük.
Rendszámozásról pedig valószínűleg egy darabig megint nem lesz szó, mert a segédmotoros ötletet is a közelmúltban vetették el. [link]
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28484 üzenetére
"Az ilyen semleges témák ideálisak a online lapok összevetésére. Például a Vezess.hu után az index amelyik legösszeszedettebben (és legpontosabban) foglalta össze azt annak a háttérbeszélgetésnek az anyagát, amit a minisztérium hívott össze."
Nem nézek M1-et M akárhányat, nem olvasok INDEX-et és semmit amit amit a kormány pénzel -hazudik össze.Van ezen kívül egyéb forrás is, de azt is csak fenntartásokkal fogadom, mert a média csak arra való, hogy összezavarja az embereket, a jogszabályok a mérvadók, ahhoz kell/kéne igazodni.
Szerintem.
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28465 üzenetére
"Az index cikkében szerepel egy szövegrész,.."
Kormány szócsövét nem vagyok hajlandó olvasni, mint ahogy a faszbúkot sem nézem semmibe.Mindettől függetlenül SMKP-ként ugyanúgy részt fogok venni a közúti közlekedésben, mint ahogy a többi honi ezrek/tízezrek függetlenül attól, hogy benzines vagy sem, mivel a jogszabály egy kalap alá veszi a kettőt.
-
válasz
PociAti #28396 üzenetére
Kihagyott ziccernek tartom, hogy "elődjétől", azaz a sorozat korábbi tagjától, az E45-től eltérően ennek a kormányára nem lehet ráilleszteni a hatótávnövelő külső akkut.
Na látod azt én is hiányolom, mert kb a telefontartós dologra már ittam hideg vizet. De az megoldaná a hatótáv gondomat is. Akár két tartalék akkumulátort is vennék, egy a kormányon egy meg a hátizsákban.
Jelenleg csak a Mamba nyújt ilyen megoldást, de ott meg az van, hogy egyetlen akkumulátor van, és az lett a kormányrúdra helyezve, tehát alul nincs a Phantomnál csak a motor és a váz. Meg ott applikáció sincs.
Amúgy így jelenleg Xiaomi 4 PRO 2 ND (188K), és Ninebot F2 PRO között vacillálok.
Vásárlás: Segway KickScooter F2 Pro E (AA.05.12.03.0001) Elektromos roller árak összehasonlítása, KickScooter F 2 Pro E AA 05 12 03 0001 boltok (arukereso.hu) -
-
PociAti
őstag
-
válasz
PociAti #28393 üzenetére
Mi abban a durva, hogy szembejött a Blikk címlap?
A kerékpár kétkerekű, alapvetően emberi erő hajtja, de ezt villanymotor segítheti, maximum 1000W teljesítménnyel, 25 km/h sebességig. A különleges kerékpár a 35 kilogrammnál nehezebb, két vagy akár több kerekű, egy méternél szélesebb kerékpár: a cargo-biciklik, a pedálos riksák és hasonló egzotikumok.
Eddig 350W-ot pofáztak, persze jó, hogy eltértek tőle, csak akkor nem E2 PRO-t vettem volna...
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28376 üzenetére
"Mégis milyen jogszabályi háttérnek nézett ő utána?
Legfeljebb a felszínt vakargatta."
Valaminek utána kellett néznie, hiszen nem hordott össze alapvető hülyeségeket, mint amire itt is volt példa.Azt meg korábban kifejtettem, hogy mennyire érinti a nemzetközi kitekintés a hazai rollereseket,- kb. semennyire, - hiszen arányaiban külföldön elenyésző mennyiségben rollerezünk.
Akinek meg szüksége van rá, az nézzen utána a konkrét helyi szabályozásnak, ami itt a fórumon csemegének jó, de nem ez az fő csapásirány, nem ez a fontos.
A jelenlegi, hazai szabályozást kéne végre helyre tenni, ez volt a videó lényege, nem pedig a külföldire hivatkozni (esetleg pontatlanul, pongyolán) , amit kifogásoltál!
Szerintem.
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #28376 üzenetére
Most Gorogorszag is kemenyiteni fog ugy nez ki. Egyelore Szaloniki polgarmestere jovo heten egyeztetesre hivta a berrolleres cegek kepviseloit es azt igerte , hogy szeptembertol megszunnek a rolleres kalandorok az utakon.. Ebbol szerintem mas nem lehet, minthogy betiltjak a berrollereket, mert a folytatasban arrol beszelt, hogy nem kozlekedhetnek az utakon rollerekkel sem szabalytalan es a kreszt nem ismero mindenfele emberek. Magyarul jogsi fog kelleni, amit ugye a megoszto cegek nem tudnak ellenorizni, mivel egy telefonos applikaciot megnyitva barki felpattanhat a rollerre. Gondolom ezutan felkeszul Athen is.
-
Obi-1
őstag
válasz
PociAti #27983 üzenetére
Szervizbe kellett küldenem az OKAI ES10-et, remélem a Tanfield rendesen megcsinálja.
Az a hibája, hogy nem reagál a bekapcs-gombra, töltő bedugásra sem. De sajnos rapszódikus, van amikor működik. Így használhatatlan, de ha a szervizben bekapcsol, akkor beszoptam. A csatlakozókat ellenőriztem, sajnos nem segített, talán valahol meg van törve a kábel, vagy valami az elektronikában vacakol.
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #28287 üzenetére
azonos elemekből épültek fel
És ezt onnan tudod, hogy ránéztél a motorra, meg elolvastad az "adattábláját"?
Szétszedted a két összehasonlítandó motort, és megnézted, hogy van-e fizikai
különbség köztük? Vagy fel sem merült, hogy fizikai oka lehet, hanem biztosan
csak úgy brahiból beleprogramozták, hogy lassuljon.Hülye mérnökök...
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #28280 üzenetére
Ez frissítéssel talán orvosolni fogják.
Bebaszna, ha egy fizikai kényszerűséget szoftveresen javítani lehetne.
Minden BLDC motor maximális fordulatszáma csökken ahogy merül az akku.
Kizárólag akkor lehet lemerülés környékén is ugyanolyan a végsebesség, HA
egész végig szoftveres korlát van. Ilyenkor viszont a motor feltöltött akkuval
sokkal nagyobb végsebességre lenne képes. Cserébe kisebb a nyomatéka.
Ha adott módon van tekercselve, azon firmware frissítés nem fog változtatni.Ajánlott összefüggés: Kt=1/Kv. Magasabb Kv motor = nagyobb fordulatszám
adott akku feszültség mellett, ám kisebb nyomaték (adott fázisáram mellett).Ui: ugyanezért akku áramkorláton hajtott vezérlő kisebb feszültségen kisebb
teljesítményt vesz ki az akkuból, amit érzel, hogy gyengébb a roller. Ezt meg
úgy lehet kivédeni, ha fázisáram korláton hajtjuk a motort, cserébe amikor az
akku merül, egy ilyen vezérlő nagyobb terhelést rak rá = gyorsan összeomlik.
(Nem tudom melyik rosszabb, az a roller, ami előre jelzi, hogy vészesen merül,
azzal, hogy gyengébben hajt, és kisebb a végsebesség, vagy az, ami végig jó
erős meg gyors, aztán egyszer csak se kép, se hang, és tolhatod hazáig.)
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #28265 üzenetére
Rohadtul nem érted a lényeget. Névleges 400W, remek...
Csúcsban meg mondjuk 1200W = semmi köze nem lesz a
menettulajdonságainak egy másik névleges 400W-oshoz,
ami viszont csúcsban csak 600W. És ezeket egy kaptafára
elkezded bérrollereknek nevezni, mert az való bicikliútra...
Ha valami szánalmas, az ez a papíros összehasonlítósdi. -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #28260 üzenetére
Erre írtam, hogy a papír mindent elbír: matrica stimmel, jogszabály pipa...
De az, hogy a két névleg ugyanolyan roller ég és föld, homályba vész.Megint olyan általánosításokat akarsz tenni (a rollerekről általában!), amik
tök légből kapottak... Eleve nem sok motorvezérlő van, ami teljesítményre
szabályozna: áramkorlát van, a motor által leadott teljesítmény változik az
akku töltöttségi szintjével. A csúcs teljesítményt meg messze nem pár mp
ideig bírják, hiszen emelkedőn gyakran percekig le KELL, hogy adják. Ami
leég ilyenkor, az mehet vissza gariba, hiszen rendeltetésszerű a használat,
ha nem ég le, akkor meg kamu a névleges: összehasonlításra alkalmatlan!Mutatsz nekem két vezérlőt, mind a kettő "350W", miközben egyikben az
áramkorlát 15A, a másikban meg 11A. Szerinted egyformák, pedig nem...
Hogy végsebességen beáll mondjuk mindkettő 8A-re onnantól egyforma
a roller viselkedése, és 36V-on 300W alatt marad, rendben van. Viszont a
végsebességen való gurulás nem a felhasználás 9x%-a... (Bérrollerek közt
is hatalmas különbségek vannak. De az adatlapjuk biztos megfelelő lesz.)Ui: mértem. Ami adott emelkedőn 20 km/h fölött megy az nem 350W-os,
és nagyon másképp viselkedik ha 1000W fölött húz, mint ha csak 700W...
Teljesen jól látod, hogy nincs összefüggés: a névleges csak egy szám, bár
néha van köze a motor valós névleges teljesítményéhez, ám sokszor nem,
mivel eleve az adott felhasználási mellett többet KELL tudnia. Papírra jó...
(Ha érdekel, milyenek lehetnek az egyes rollerek, a csúcsteljesítményt kell
nézni, de még akkor sem biztos semmi, mert lehet más a végsebességük.) -
Tangerine
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #28241 üzenetére
a bérrollerekhez hasonló
Itt amúgy mire gondolsz?A Bird pl. olyat húzott, hogy beszarsz. Igaz, hogy
a nagy menetelést megfogta a szoftver 25-nél, de érzésre nem egy kezdő vas.
Emelkedőn is nagyon komolyan megindult, egész biztos, hogy 1000W fölött...A Lime volt az az első fecske a 8"-os tömörgumis szarjaival. Amihez valóban
hasonlított pl. a Kugoo S1 (azért is vettem), egynek jó volt: már meghaladták.
Konkrétan a Lime is új és erősebb modellekre váltott, hátsó kerék hajtás, stb. -
válasz
PociAti #28213 üzenetére
Te 10.évig szeretnéd használni az adott rollered?
Heti 2.töltéssel bőven 5.évet kibír az aksi, akkor is ha 0.ig meríted és 100% ra töltöd mindég!
5év után úgyis széthullik alattad a gép, szóval totál felesleges ilyen felhajtást csinálni ebből a töltés mizériából!
Aki meg naponta töltögeti az vegyen nagyobb gépet ami nem csak 20.km bír ki 1töltéssel
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #28213 üzenetére
Van egy olyan szempont is, ami hírek lejöttek (londoni kerékpártűz egy lakásban stb.), több esetben láttam hozzáfűzve, hogy "töltés közben", amit igazolt esetleg a biztonsági kamera is. Egy lemerült vagy ahhoz közelítő akku kevésbé veszélyes, például lehet olyan, hogy egy belső zárlat miatt csak felfőzi magát és kifúj a biztonsági szelep is, de nem gyullad ki. Ha tele van, az a legrosszabb ilyen szempontból.
Bizonyos esetekben, legyen az elhasználódott vagy gyárilag sem tökéletes cella, a 4 V feletti tartomány már "necces" lehet. Szerintem többet ér a biztonság, mint egy kis kapacitáshiány, ha ennyit megtehet az ember az ügy érdekében.
Természetesen, ezek nehezen kiszámítható dolgok.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #28190 üzenetére
Pont annyira mint labilis akkut. Ahogy nem minden kutya labilis, ugy nem minden akku labilis. A pelda pedig nem egy masik rosszra volt pelda, hanem arra, hogy 1-2 ujsaghires esetbol nem lehet kovetkezteteseket levonni, mert pl. azt sem tudod, hogy mennyi liftezesre esik egy meghibasodas/tamadas. A hetkoznapi eletben minden is veszelyes valamennyire.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #28200 üzenetére
Igazság szerint kódoltam az írásomba, a szokásos útvonallal 36 V-ig (se) merítem, ami kb. 40 %-nak felel meg, azaz marad tartalék. 37 V a névleges feszültség (kb. 50 %). Erre játszom egyébként:
https://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries
Most Li-ions charge to 4.20V/cell, and every reduction in peak charge voltage of 0.10V/cell is said to double the cycle life. For example, a lithium-ion cell charged to 4.20V/cell typically delivers 300–500 cycles. If charged to only 4.10V/cell, the life can be prolonged to 600–1,000 cycles; 4.0V/cell should deliver 1,200–2,000 and 3.90V/cell should provide 2,400–4,000 cycles.
On the negative side, a lower peak charge voltage reduces the capacity the battery stores. As a simple guideline, every 70mV reduction in charge voltage lowers the overall capacity by 10 percent. Applying the peak charge voltage on a subsequent charge will restore the full capacity.
In terms of longevity, the optimal charge voltage is 3.92V/cell. Battery experts believe that this threshold eliminates all voltage-related stresses; going lower may not gain further benefits but induce other symptoms
Hogy miért a tűzesetre reagáltam, az sem véletlen. Kínai ember jól telenyomta az akkut, utána beszáll a liftbe, ment lefelé a járművéhez.
Meg olyan dolgok vannak, rendeltem egy másik töltőt Aliexpressről, hogy ne a gyárit kelljen magammal vinni, ha egy másik helyen akarom tölteni. Ezt szét is szedtem, hogy megvizsgáljam. Egy olyan spórolós konstrukciót kaptam, amiből még az optocsatolót és TL431 referenciát is kispórolták, helyette primeroldalon a segédtáptekercs feszültségét figyeli a PWM IC.
Ennek azután meg is lett a következménye, hiába áll be terhelés nélkül 42 V-ra, de terhelés alatt már nem akar megállni 42 V szinten, hanem menne feljebb. Megfelelő módosítással lehúztam 39 V-ra az üresjárási értéket, de terhelés alatt még 41 V-nál sem állt meg. Meg amúgy sem lehet használni ventilátoros hűtés nélkül, mert kis trafó, kis dióda stb., mindent alulméreteztek.
BMS mellesleg cellánként 4,25 V felett szakít meg általában, ezáltal a töltő meghibásodása ellen véd, aminek csak cellánként 4,2 V-ig szabad menni. Nyilván ezt a 4,25 V-ot úgy találták ki, hogy ettől még nem szabadna kigyulladni az akkunak, de nem biztos, hogy jó a határokat feszegetni.
A tűzesetre visszakanyarodva nem tudhatjuk, szerencsétlen esetben volt ott 1 db cella, ami nem bírta a kínai túltöltőt, például. 1 db cella már be tudja gyújtani a többit is. Láttam ilyet én is (egy cellát égettem ki egy balfogás miatt, de az tényleg abszurd hülyeség volt, én intéztem el, nem ő volt a hibás).
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #28197 üzenetére
(Bár szerintem ennek nincs is jelentősége.)
Hogy ne lenne jelentosege, egy tarsashazban barmilyen hulyeseget megszavazhatnak ha megvan az 50%+1. Azt is megszavazhatjak, hogy nem festheted ki karacsonyi dekoracioval az ablakod.
Az messze nem olyan megfontolt dolog, mint egy torveny megalkotasa.Ugyanez igaz is a lakonegyedre, fuggoen attol, hogy mit ertenek alatta, mint pl. HOA/POA egyeb szervezet vagy esetleg varosresz.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #28181 üzenetére
Mindenesetre én nem töltöm 42 V-ig az akkut, hátha ezzel kímélem valamennyire. Töltésmennyiség így is elegendő, mert egyszerre nem megyek olyan sokat, 36 V-ig se merítem általában.
Ideiglenes megoldásként 3 darabnak megfelelő* diódát kötöttem sorosan, illetve a rollerben gyárilag is van 1 db, a visszirányú áram kizárására. Így 39,7 V körül szokott megállni és egy konnektorba dugható timer a becsült / kitapasztalt idő után le is kapcsolja teljesen.
*Konkrétabban "másfél" Graetz-hidat használtam megfelelő kötésben, mivel az volt kéznél, egyszerűen hűtőbordára csavarozható típus. Vezetéket vágni nem kellett, dugaszolhatóan iktatom a töltő és roller közé.
Későbbiekben a töltő feszültségkorlátját veszem lejjebb valószínűleg, de azt nem akartam még szétszedni (garanciális elvileg, nem mintha sok reményt fűznék a garanciához / eMAG).
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28193 üzenetére
""Tényleg erről akarunk beszélni?!"
Mármint arról beszélni, van akik már meglépték, hogy kitiltották az elektromos járműveket a liftekből és lépcsőházakból?
Newsweek 2021: "it has a policy of forbidding e-bikes inside elevators or stairwells"Mégis milyen előzményei voltak ennek, mi vezetett a tiltáshoz?
A kockázat mértéke szerintük átlépte azt a küszöböt, ami miatt bevezették a tiltást."Úgy látom tényleg arról akarunk beszélni, hogy egy társasház szintű szabály be nem tartása milyen veszélyekkel járhat valahol kínában. [link]
"A Congshu Jiayuan lakónegyed, ahol az incidens történt, azt mondta, hogy tiltja az elektromos kerékpárok használatát a liftekben vagy a lépcsőházakban. Úgy tűnik azonban, hogy a szabályokat nem tartották be szigorúan."
Azt meg tudnád mondani, ha már hivatkoztál rá, hogy milyen retorzióval fenyegeti a társasház a szabálytalankodót, MERT A HATÁSVADÁSZ CIKKBŐL NEM DERÜL KI !
P.S.: Ha már hivatkozol valamire, mint olvasónak ne nekem kelljen már megkeresnem a forrást. Ez olyan ciki má'
-
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #28181 üzenetére
"18+ videó, aki nem bírja ne nézze meg.
https://www.mirror.co.uk/news/world-news/horror-moment-battery-blows-up-33328678"
Sokszor 18 elmúltam mégsem tudom megnézni mert csak "homokórázik"Összefoglalva, élni életveszélyes.
Lifttel utazni is, mégis túlélhető...
Nap mint nap látom, hogy mások is megteszik.
Kutyával is, meg elemmel működő mindenféle szerkentyűkkel is.
Tényleg erről akarunk beszélni?!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Bomba ár HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest