Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
Nem minden átírás alkalmával lehet visszaállítani a széria számoz.
F40E esetében a szériaszám módosításával lehetett Global marketesre átrakni a rollert, így érhető el 25 km/h helyett a 32 km/h, de a visszaállítás során a 20 km/h sebesség (német verzió) lép életbe.Nem úgy megy, hogy kérsz helyette egy új gépet. Ők a megjavításra törekednek, ha nem jön össze, akkor adhatnak újat. De az nem bemondásra (kérésre) megy.
Pestiek nem tudom mit csinálnak. Vedd fel velük a kapcsolatot.
-
PociAti
őstag
Én javasoltam az európai központot. Néhol így mennek a dolgok. Amíg a szervizesek szőnyeg alá tudják söpörni a makacs problémákat, addig meg is teszik. Lehet a helyi vezető a szűk időkerettel kényszeríti be őket hanyag munkába... Az ok mindegy.
Próbálj meg videót készíteni a problémás működésről. Aztán küldd el neki. Számodra a legszerencsésebb úgy tűnik egy csere roller lenne.
Egyedi firmware feltöltésével a régi Xiaomi rolleremen szabályozható volt a gázadás karakterisztikája. És úgy néz ki a ScooterHacking Utility az F2 roller családot pont támogatja:
"Most F-series scooters are now supported in SHFW 0.3.0 and above (except F2 and Fx0 Plus or F-Series with DRV3.x.x). Download latest ScooterHacking Utility to install it. This is the preferred way of unlocking full potential of your scooter."Ebben a videóban elsősorban a régió megváltoztatásával a sebesség limit feloldását mutatják be, de azért kitérnek pár finomságra.
https://www.youtube.com/watch?v=lTpunXJDFC8Viszont úgy látom Ninebotnál is áttértek a kombinált Cruise mode (tempomat) aktiválási szisztémára, az irányjelző és a gázkar 3 másodpercig tartó együttes megnyomásával lehet aktiválni azt. Ezzel teljesen kiküszöbölhető a véletlen aktiválás.
Meg van Charging Limit, 100%-os töltöttség helyett megadható már érték.Lényeg, hogy az egyedi szoftverezési lehetőség miatt a helyi szervizesek kezében is több eszköz van, ez segíthet a dolgukon.
-
DigitXT
félisten
Ez messze nem része a normál szabályozási körnek. Meg fog dögleni.
Kurvaélet, hogy nem közlekednék így vele, mert ha pofára esel az fáj!
Vissza kell küldeni, hogy elbaszták, de ne javítsák meg: a pénzt adják
szépen vissza, aztán lehet venni olyat, ami működik normálisan... -
Dr. Szilikát
őstag
Amit én tapasztaltam más típusnál, hogy elég érdekesen oldják meg a "gázadást". Noha ez csak 350 W-os, mégis tud rángatni.
Tapasztalatlanul azt várná az ember, hogy majd elfordítás függvényében egyre nő az áram (akku vagy motoráram, most mellékes), analóg módon az üzemanyag áramlásával. (Fogalmilag is nagyon hasonló: az elektromos töltéshordozók áramlásának sebességét nevezzük elektromos áramnak).
Ezzel szemben kiderül, hogy a szoftver a Hall-szenzoros jeladó szögelfordulásához társítja a célsebességet. Végálláson a beállított határsebesség. 50 %-on a fele és így tovább.
Ha például én 50 %-ra állítom a kart, akkor is maximális áramot nyom a motorra és megindul mint állat. A célsebesség elérésekor vesz csak vissza és ott valószínűleg ki-be kapcsolva igyekszik tartani a sebességet, amit már nem, vagy nem mindig lehet érzékelni.
De ha például egy hepehupás / hullámos úton, ha rögzítem is a tempomattal mondjuk 14 km/h sebességen, ahogy kicsit lassul egy kis dombocskán, idegesen rákapcsol a motor, hogy visszakapja a 14-et, majd lekapcsol. Viszont a motor mágneseinek természetes fékező hatása is adott, ami további szabályzási anomáliát generálhat (passzív motorfék, amit bárki érzékelhet, a kikapcsolt jármű kerekeit kézzel tekergetve is). Az aktív elektronikus motorfék ennél erősebb, amit a fékkar mozdítása aktivál.
Igaz, idővel ki lehet tapasztalni, hogy a bütykös vezérlőt használhatjuk digitális módban is, ha olyan a körülmény és bizonyára nem ok nélkül fejlesztették ki ezt ilyen érdekes formában, azaz mégis van létjogosultsága, ha kezdetben furcsa is volt. Vagy épp marokra szorítva tudom pozicionálni is, ha akarom.
Hosszú lére eresztett válaszom azért is jött így létre, mert korábban láttam a topikban, nem mindenkinek egyértelmű, hogy mit akar voltaképpen a rollerünk és akkor még én is a tapasztalási fázisban voltam.
Azt nem tudom, a tiédnek hogyan kellene működni alapból, de mivel 800 W, ha jól látom, talán nem véletlen, ha még idegesebben reagál.
-
PociAti
őstag
Thunderzolee jól mondja, vedd fel velük a kapcsolatot. Minél magasabb szinten és legyen nyoma, tehát írásban (ne csak telefonálgass).
Európai központnak ez lesz az elérhetősége: info@segway.eu.comTényszerűen írd le a dátumokat, az alap problémát, és csatolj pár fényképet.
Meg hogy mekkora csalódás számodra, hogy a féltve óvott rolleredet így összekarcolták. Most úgy néz ki, mintha te bántál volna ennyire hanyagul a rollerrel.Feltételezésem szerint makacsabb probléma lehetett, mint aminek első körben kinézett. Különben a taposóban lévő szenzor miatt nem kellett volna a kormányrúdhoz hozzányúlni. Lehet, hogy a BMS-en kívül a kijelző és azt összekötő kábelek is szerepet játszottak abban, hogy hibás (téves) adatok jelentek meg a kijelzőn. Lényeget tekintve mindegy, mert szarul dolgoztak.
Javítási határidők szempontjából valószínűleg ez az aktuális, ez 2021. január 1-től él:
Az új jótállási szabályok a meghibásodott termékek gyorsabb javítására köteleznekItt emlegetik a 30 napot:
"Ha a termék hibája szervizben orvosolható, 15 napon belüli javításra kell törekedni. Ha ez mégsem tartható, a vevőt legkésőbb a tizenötödik napon értesíteni kell arról, hogy előreláthatóan meddig kell még várnia. Ha 30 napon belül sem sikerül megjavítani a hibás terméket, akkor 8 napon belül ki kell cserélni azt, vagy vissza kell fizetni a vételárat."Viszont vannak kivételek!
"Az új szabályokat személygépkocsikra, motorkerékpárokra, segédmotoros kerékpárokra, lakóautókra, lakókocsikra, utánfutókra, elektromos kerékpárokra, elektromos rollerekre, quadokra, motoros vízi járművekre nem kell alkalmazni."Meg eleve külföldön van a szerviz. Ebben az esetben nem tudom mely jogszabályok élnek, vagy miként lehetne a magyar szabályokat számon kérni rajtuk.
-
-
-
BaLee
addikt
Telefonos bug lehet. Múltkor iPhone-al is ilyesmi gondom volt, csatlakozásnál pittyent a roller egyet de nem kapcsolódott, csomószor próbáltam. Otthon asszony másfajta, de szintén iPhone-jával simán rácsatlakoztam. Pár héttel később már az enyémen is jó volt.
Még szerencse, hogy amúgy ha beállítottál rajta mindent kb. semmire sem kell már az app.
-
DigitXT
félisten
A teljes merítés nem tesz jót neki. Értelemszerűen addig meríted, amíg gurulsz,
de ha van lehetőséged tölteni, töltsd fel. Kevesebbet árt az akkunak, ha kevésbé
lesz lemerülve, és onnan többször feltöltve, mint ha csutkára meríted direkt nem
töltve, több úton, majd csak egyszer töltöd fel. Az meg, hogy 80%-ig... Hogyan?Ha okos a BMS, és beállítható rajta, hogy meddig engedje, az fél siker. De ebbe
beletartozik, hogy konfigurálható a balance áramkör is, mikor kezdjen dolgozni...Ha nincs ilyen lehetőség és mondjuk csak 4.1V és 4.2V között működne, akkor
egy "kierőszakolt" 40V végfeszültség 10s akkut feltételezve kiiktatja a működést.
Szóval egyfelől kímélnéd a cellákat (hogy nem töltöd teljesen tele őket), másfelől
viszont, pakk szinten az akkunak nem tesz jót, ha elmászik a balance. Ez végül
visszahat cella szinten is, mivel a cellákat nem egyedileg töltöd, hanem a töltő a
teljes akkufeszt adja rá a pakkra, és hát a durván szétcsúszott balance túltöltést
is okozhat bizonyos cellákon. (Erre van a BMS, hogy megakadályozza + rendbe
rakja a kiegyensúlyozatlanságokat: ha ezt nem hagyod dolgozni, abból lesz baj.)TL;DR: ha van lehetőség, akkor töltsd. Ha nagyon forró az akku, akkor várj kicsit.
De amúgy nem szokott az lenni, és a BMS sem engedné tölteni, ha mégis az.
Ha nem akarod 100%-ig tölteni, akkor okos BMS-sel van rá esélyed... Mást nem
nagyon tudok elképzelni, mint jó megoldás: olvastam talán itt is olyat, hogy sima
időzítős konnektor, ami hamarabb levág, és akkor nem megy 100%-ig, ja, viszont
szerintem ez pont inkább problémát tud okozni, mint hogy bármit megoldjon.Ami jó megoldás lehet, hogy a gyári töltőd csak 41V, így ennek megfelelő lesz a
a BMS beállítása is, azaz tudja, hogy meddig lesz töltve: hamarabb balanszol.
Magyarán pont nem kell foglalkoznod az akku kímélésével. Megtették helyetted...
Az alap dolgokra kell figyelni, ha fagypont alatt volt se kezdd tölteni, de amúgy a
BMS-nek kutya kötelessége erre is figyelni. Szóval nagyon elrontani nem lehet... -
Segway G2
Sajnos többe kerül, mint 200 + egy pici.
Ezt nézd át.
Ekkora súlyhoz 350W kell, de az is kevés, ezért 400, de inkább 450W-ost keress, az meg csak az F2 Pro, meg a G2.
Mivel azt írtad, ráz nagyon a roller hátsó kereke, ezért nem árt ha van kengéscsillapítás is rajta, az meg a pálcikarollerem közül csak a G2-nek van.Lengéscsillapítás nélkül még a G30 lenne ~220-ért DHGateről. Ez az egyik legjobb ár/érték arányú roller egyébként. Ráadásul ez global verzió, 25km/h helyett 30-al megy alapból.
Illetve az Inmotion S1 van még szintén kb ugyanennyiért DHGateről.
Ez is 30-al megy, plusz ez nem 36V-os rendszerű, hanem 52V-os, 500Wattos motorral, ideálus 100kiló feletti súlyhoz, valamint elöl hátul van rajta lengéscsillapítás, és az akkupack is hatalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Minecraft
- Xbox tulajok OFF topicja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- Honor 200 , 8/256GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged