- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobooo
addikt
Sziasztok,
Tudtok valahol pesten egy boltot, ahol kapok 6S Plus-ra üvegfóliát és felrakják nekem a telóra?
-
szabieable
aktív tag
válasz
Gergőke88 #142245 üzenetére
Első szifon volt, én sem voltam járatos az indikátor témakörben, kötnöm kellett volna jobban az ebet a karóhoz és nem naivan elhinni egy szervizes véleményt. Tudom szép tanulópénz volt, szilikon tok nálam is volt rajta, a hátlap is nedves volt, tehát még az is lehet, hogy a sim tálcás indikátor elszíneződhetett...
-
Gergőke88
addikt
válasz
szabieable #142244 üzenetére
Ez csak azért érdekes, mert én nem 1x futottam már a 6+-al karpántban, de simán cserélték, tehát az indikátorok sem színeződtek el..
Pedig a tok nedves volt rendesen... -
válasz
szabieable #142239 üzenetére
Azt megkérdezhetem, hogy a folyadék, hogy került bele, mert elvileg állításod szerint nem történt vele ilyesmi. Viszont, ha nem tudnád mitől lett, akkor már az első visszadobásnál nem hagytad volna szerintem annyiban a dolgot. Vagyis én biztos nem hagytam volna annyiban.
-
szabieable
aktív tag
-
válasz
szabieable #142237 üzenetére
Ha gsm-nél megcsináltatod elbuktad volna annak a lehetőségét, hogy 123-ért adjanak új telefont. Mert már a garanciát arra a készülékre alapból buktad a "beázással". Gondolom csak annyira nem voltak a helyzet magaslatán, hogy ezt el tudják mondani értelmesen.
-
szabieable
aktív tag
válasz
anderledani #142235 üzenetére
Ez csak azért van mert az április szerviznél mikor visszakaptam a telefont, akkor közölték, hogy vagy 123ért új készülék vagy fű alatt megcsináltatom valamelyik nem hivatalos szervizzel viszont akkor bukom a garanciámat is. Szimplán ezért voltam ebben a hitben, hogy attól, hogy foltos még a kijelzőm jogosult vagyok garancia érvényesítésre. Most már tudom, hogy nem. Megvolt a tanulópénz.
-
anderledani
őstag
válasz
szabieable #142234 üzenetére
Ez így van, a garanciádat arra a készülékre megvonták, nem tudom mit vártál. Ez nem úgy van hogy beázik aztán meg ami nem a beázás miatt van arra még érvényes a garancia...
-
szabieable
aktív tag
válasz
Gergőke88 #142233 üzenetére
Segítek, nem került folyadék a készülék belsejéhez, a shield és kijelző között volt foltosodás. Vitatkozhatunk ezen még egy darabig, teljesen feleslegesen. Megjött az új készülék, részemről pedig hanyagolom az istyle-t a jövőben. Az eredeti kérdésemre pedig kaptam választ, mely szerint hiába jogosulnék bármiféle garanciális cserére, a foltos kijelző kizárja a garancia érvényesítését.
-
Gergőke88
addikt
válasz
szabieable #142232 üzenetére
Segítek a víz nem tesz jót a készülék belsejében..
-
szabieable
aktív tag
-
Gergőke88
addikt
válasz
szabieable #142225 üzenetére
Ezt írtad:
"Tegnap megjött a "szakvélemény":
Készülékének bevizsgálása megtörtént, ennek eredménye:
A kijelzőben folyadék által okozott nyomok találhatóak."Akkor miről beszélünk?
-
agabe
addikt
válasz
szabieable #142228 üzenetére
Hát akkor annyit tudsz max elérni, hogy kimondják amit szeretnél, de az sem változtat a végeredményen.
-
agabe
addikt
válasz
szabieable #142228 üzenetére
dupla
-
szabieable
aktív tag
válasz
agabe #142226 üzenetére
Mivel ez a telefon kuka, kvázi használhatatlan így ezen az áron hülye lettem volna nem kérni a "cserét". 128 gigás i6 123k jó magyar forintért vállalható csereár. Viszont gyorsaságra legalább nincs panasz, most jött email, hogy a cserekészülék megérkezett, ennyit a 7 munkanapról. Ebből tanulva legközelebb inkább iCenterhez viszem ha bármi problémám lenne.
-
szekra
addikt
válasz
szabieable #142225 üzenetére
"Mondják ki, hogy a foltos kijelző miatt semmiféle garanciaigény nem érvényesíthető, legyen az jogos vagy jogtalan és akkor elengedem a témát." Ha én tudnám, hogy biztos nem járt folyadékban a telefonom és mégis ezt állapítják meg verném az asztalt. Valami sántít.
-
agabe
addikt
válasz
szabieable #142225 üzenetére
Ha már be volt ázva, akkor arra sincs gari ami nem a beázás miatt romlik el (alaplap pl.)
Egyértelműen a munkafelvevő hibája az egész. Semmi olyat nem mondhatott volna, vagy nem utalhatott volna olyasmire, hogy garis javításod lesz.
Az meg a te hibád, hogy aláírtál olyan papírt amin az van, hogy kéred a fődarab cserét 123ezer Ft-os áron, mert ezzel abba egyeztél bele, hogy ha a készülék garanciálisan nem javítható te akkor igényled a fizetés ellenében történő javítást."Mondják ki, hogy a foltos kijelző miatt semmiféle garanciaigény nem érvényesíthető"
Igen, ezt kérheted, és szerintem ki fogják mondani, de a javítást te már megrendelted.(#142227) szekra:
ilyet nem mondtott. pont azt írta, hogy a beázás miatti foltos kijelzőről tudott, csak most más hiba jött elő. -
szabieable
aktív tag
válasz
Gergőke88 #142224 üzenetére
Mert ezt nem hajlandó a szerviz is így kijelenteni, megállapították a leadáskori állapotot, hogy igen foltos a kijelző. Punktum. Nem lenne semmi problémám az egésszel, ha kapnék egy normális feltárást, hogy mi okozza/okozta a bootloopot ( a 9es hiba a legtöbb esetben hardverhibára utal ), helyette annyi infót kaptam,hogy foltos a kijelző és megrendelték a cserekészüléket ahogy kértem.
Más lenne a helyzet, ha normálisan kommunikálva leírnák, hogy xy a probléma de a készülék kijelző foltosodása miatt a jótállás nem érvényesíthető de erre képtelenek. Ennyi csupán a problémám. Mondják ki, hogy a foltos kijelző miatt semmiféle garanciaigény nem érvényesíthető, legyen az jogos vagy jogtalan és akkor elengedem a témát.
Másrészről ha már foltos kijelzővel lett anno bevizsgálva én elvártam volna egy APR-től a szétnyitott készülék indikátorairól egy-egy fényképet. Csak mert én tudom, hogy nem járt folyadékban a telefon, de ez már más tészta és utólag késő bánat ilyen miatt panaszkodni. -
Gergőke88
addikt
válasz
szabieable #142221 üzenetére
Nem részegységekre kapod a garanciát hanem a teljes készülékre.
Nem értem a hisztidet, van egy beázott, sérült készüléked, erre miért is vársz el cserét teljesen ingyen?
-
Kbali
nagyúr
válasz
szabieable #142202 üzenetére
"A kijelzőben folyadék által okozott nyomok találhatóak.
Közöltem, hogy igen ezt eddig is tudtam, ..." eddig volt jogos bármiféle garanciális igény - ez külső behatás, beázás, amit el is ismertél. Azt mondjuk nem értem, miért is mondtak bármi mást. -
nofi
addikt
válasz
Luser2000 #142213 üzenetére
Beállítások/iTunes & App Store menüpontban kapcsold ki az automatikus letöltést.
Beállítások/Mobile Data (BT alatt, nem tudom hogy jeleníti meg magyarul) menüpontban láthatod melyik app mennyi adatforgalmat használt, itt ki is tudod en bloc kapcsolni egy adott alkalmazásál a mobilnet használatot. -
30z.Samu
félisten
Tök jó, hogy tudok olvasni ilyen történteket. Ha esetleg történne valami a telefonnal, tudja az ember, hogy hova ne vigye.
-
Lapaj1974
csendes újonc
sziasztok az iphone 4-en nem tudom a nyelvet átállítani angolra mert most német nyelven van!mit tegyek hogy angol legyen?
-
Frozzy
őstag
válasz
Adorjanksz #142210 üzenetére
hivatalos szakszervízben tuti.. de ha máshol csináltatod már 15 ezertől csinálják
(#142211) szabieable fél év gariról sem hallottam még
lehet jobban jártál volna. Én pl ajándékba kaptam az i6-omat. nem volt hozzá sem számla semmi csak a bontatlan dobozt kaptam.(gondolom céges vásárlás miatt) iSTYLE erősködött, hogy hivatalos magyar számla nélkül rá se néznek. persze itt felvilágosítottak, hogy bullshit és nyugodtan küldjem máshova nem kell számla
ha nagyon nem megy a dolog keresd fel a békéltető testületet ők segítenek
-
Luser2000
addikt
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Én nem használok iOS eszközöket, de Feleségem igen, ő azonban nem hardcore, csak "mezei" felhasználó. Mivel én nem ismerem a rendszert, így azt sem tudom igazából, hogy a jelenségre hogyan lehetne rákeresni megfelelő eredménnyel.
Tehát a probléma a következő:
Az iPad Mini (tudom, hogy ez iPhone topic) iszonyatos LTE adatforgalmat produkál az elmúlt 2-4 hét során.
A tabletet Kislányom használja sokat, játszik rajta. Néha megkaparintja anyukája telefonját is.
Azt vettük észre, hogy amit az egyik készülékre letölt, az valahogy feltelepül a másik készülékre is.
Hosszas bogarászás után talán találtunk egy beállítást az iPhone-on, amivel ez kikapcsolható lett.Mind két készülék leginkább Wifi hálózaton lóg (van net kapcsolat is alatta).
Néhány GB adatkeret hipp-hopp elfogyott, pedig az évekig elég volt minden szituációban.
Kérdés (a laikustól):
- hol / hogyan lehet kikapcsolni, hogy a készülékek között biztosan ne legyenek szinkronizálva a programok?
- mi okozhat ekkora (néhány GB) "kéretlen adatforgalmat" - ráadásul nem Wifi forgalmat? (Pl. szinkronizálódnak a telefonnal készített képek / videók a tabletra???)
- lehet, hogy valamilyen játék (rosszindulatúan) okoz ekkora adatszivárgást?
- milyen beállításokat érdemes áttúrni, hogy az ilyesmit kiküszöböljükKöszönöm előre is,
BalázsUi.: Azért írtam ide, mert véleményem szerint összefüggésben lehet a probléma a telefonos beállításokkal (is), és itt elég nagy forgalom van.
-
szekra
addikt
válasz
szabieable #142211 üzenetére
Ragaszkodj hozzá, ha nem, akkor fogyasztóvédelem.
-
szabieable
aktív tag
válasz
Frozzy #142208 üzenetére
Javasoljanak, hiszen foltos a kijelző és akkor fogják az egészet arra, de akkor kérem a képeket a szétnyitott telefonról ahol látszik, hogy korrodált a nyák vagy emiatt sérült meg bármi a telefonon belül.
Ráadásul mivel német készülék ezért az újonnan "vásárolt" telefonra csak fél év garanciát kapok az ügyintéző hölgy szerint és nem rendes istyle vásárlás ezért arra nem is tudok náluk balesetbiztosítást kötni
Komolyan meg kellett volna fogadnom kollégám tanácsát, venni egy vonatjegyet bécsbe és szombaton kimenni ahol szó nélkül mindenféle kekeckedést mellőzve adtak volna egy dobozos verziót.
-
szabieable
aktív tag
válasz
szekra #142207 üzenetére
Nah akkor legalább ez kiderült, arra viszont nem adnak egyértelmű választ, hogy igen a készüléket külső behatás érte ezért garanciára nem jogosult. Mondják ezt és akkor nem kattogok feleslegesen az egészen hanem lenyelem a békát, de azzal takarózni, hogy azért mert igényeltem a fődarab cserét ezért nem opció a garanciális "javítás/csere" az számomra érthetetlen. Lehet én vagyok túlságosan szarrágó vagy érthetetlen de kicsit átb*szva érzem magam jelenleg
-
Frozzy
őstag
válasz
szabieable #142205 üzenetére
mondjuk számomra érdekes, hogy garanciális 1 éves időszakban olyat javasolnak h 130k-ért ki cserélik neked *garanciában*
Szánalmas ez a felajánlás. Nem is értem mit tudnak szenvedni. 9-es hiba kóddal nem tudnak mit csinálni. Egyből fődarab csere aztán menjen tovább az élet
-
szekra
addikt
válasz
szabieable #142202 üzenetére
Végigolvasva én csak az utolsó mondatodhoz tudok hozzászólni, nekem is azt küldték tegnap sms-ben (istyle), hogy a készülék javítása megkezdődött, azonban valószínűleg az egészet cserélni fogják. Szóval ez csak sablon sms.
-
szabieable
aktív tag
válasz
Frozzy #142203 üzenetére
Már van egy aláírt, leadott munkalapom amitől nem hinném, hogy el tudok állni...Írtam újra a szerviznek hátha kapok egyértelmű választ, hogy akkor most garanciában cserélik a készüléket vagy azért mert a kiscsaj leadáskor adott javaslatát elfogadtam akciós áron vehetek új darabot...
-
Frozzy
őstag
válasz
szabieable #142202 üzenetére
bocsi, hogy ilyet mondok de épp az ilyen dolgokért kerültem nagy ívből az iSTYLE-t. Balf*szok és állandóan kekeckednek. amikor én beszéltem velük telefonon (kiscsajjal) akkor olyan magaslovon osztotta az észt, hogy inkább rá nyomtam. Ezeknek nem tudom miért fáj ha segítenek az emberen :/
Ha teheted kérd vissza a készüléket és vidd inkább iCentre vagy almanariumpro-ba mert ezekkel csak szenvedni fogsz szerintem. :S
-
szabieable
aktív tag
Sziasztok.
Van egy iSTYLE sztorim ami nem teljesen tiszta számomra, ebben kérnék segítséget.
Adott egy februári i6 ami foltos kijelzővel le lett adva anno a szervizbe ahol közölték, hogy külső behatás, nincs cserekészülék csak 123 ezer forintos áron.
Használtam a telefont jódarabig, amikor a 9.3.4 után elkezdett szoftveresen fagyni a menü, nem reagált a bevitelre csak screen lock és feloldás után. Újraraktam ituneson keresztül az iOS-t majd a hétvégén már bootloopolni is elkezdett a telefon. Bevittem a corvinba, közölték, hogy 9-es hibakód náluk is, vigyem a szervizbe. Az Andrássy úti üzletben is ez lett a sztori vége, ahol az adatokat felvivő hölgy közölte, hogy jó eséllyel hardverhiba és tudunk gyorsítani az ügymeneten ha egyből ráírjuk a papírra, hogy kérem a fődarab cserét ( 123 ezer forintos áron ).
Tegnap megjött a "szakvélemény":
Készülékének bevizsgálása megtörtént, ennek eredménye:
A kijelzőben folyadék által okozott nyomok találhatóak.
Közöltem, hogy igen ezt eddig is tudtam, a leadott készülék bootloopol illetve a készülék jobb alsó sarkán lötyög a kijelző, a papíron fel is lett tüntetve, hogy fizikai sérülés nincs a kütyün.
következő válasz:
A készülék nem állítható vissza, így a munkalapon felvett igénye szerint teljes egységében megrendeltem az újat.
Igen ezt az igényt megbeszéltük a készülék leadásakor is, hogy a cserekészülék igényt indítsuk el a folyamatok meggyorsítására. Ettől függetlenül érdekelne a készülék állapota, hiszen még egy éven belüli garancia érvényes rá. Tudom, hogy minimális az esély a garanciális cserére, de a bootloop és a vele járó random fagyások nem hinném, hogy kizárólag szoftveres hibára utalnának. Emiatt szeretném, ha megállapításra kerülne a készülék eredeti hibája, ami miatt a bootloop létrejött. A korábbi bevizsgálásnál megerősítették, hogy a folyadék nem érinti az alaplapi részt, emiatt részemről a korróziót kizárnám. Szeretnék kérni egy teljes feltárást a telefon belsejére amennyiben lehetséges.
Egyértelműen nem látszik, de nagy valószínűséggel összefüggésben áll a két dolog egymással.
A cserekészüléket már megrendeltem, a további bevizsgálás innentől szükségtelenné vált.Itt gurult el a gyógyszerem és kértem egy hivatalos szerviz pdfben a szakvélemény csatolását, hogy az Apple felé jelezni tudjam aggodalmam.
A szervizlapon jelölt cserekészülék igényt a hibafelvételt végző hölgy javaslata volt, mert jó eséllyel hardverhibát jósolt a készüléknek és ezzel próbálta csökkenteni a készülék beérkezésééig eső napok számát.
Számomra elfogadhatatlan egy magát APR-nek tartott cég szervizétől az "egyértelműen nem látszik, de nagy valószínűséggel összefüggésben áll a két dolog egymással" szakvélemény. Úgy gondolom, hogy a garanciális készülék kivizsgálása nem megfelelő, ezért a fentebbi szakvéleményt kérném a standard iSTYLE féle pdf formátumban is a rendelkezésemre bocsátani, hogy panaszomat jelezni tudjam az Apple felé.
A készülék bootloop hibával került leadásra, a hétvége folyamán még volt, hogy eljutott az iOS menüig, ahol random újraindulást produkált. A kollégájuk és a saját számítógépén is felismerte az iTunes, a frissítést el tudta indítani ami hibára futott(9-es hibakód). Az én kezem innentől meg van kötve, ha felnyitom a készüléket akkor elvesztem az érvényes garanciámat ezért vittem el a hivatalos szervizpontba. A kijelző kopogása is fel lett tüntetve a leadási lapon azzal a jelöléssel, hogy a készüléken fizikai sérülés nem látható. Az, hogy a kijelző foltos és a gyári szoftver nem frissíthető nem megállapítható bevizsgálás nélkül.
Kötöm az ebet a karóhoz, hiszen nagyon nem mindegy számomra, hogy egy fél éves készüléket garanciálisan kicserél az Apple vagy pedig a szerviz hanyag hozzáállása miatt cserekészülék vásárlására ösztönöz.
Kérném a fenti panaszom figyelembe vételével a készülékről rendes szerviz vélemény kiállítását a hiba feltárásával.
A bevizsgálás megtörtént. A készüléket ebben az állapotában csak a fődarab, azaz a teljes egység cseréjével lehet javítani.
A jegyzőkönyvön ez állt: "az ügyfél a készülék fődarabcseréjét igényli a 122 900 Ft-os áron.".
Ezt Ön az aláírásával hitelesítette, így ezzel kapcsolatos panasznak úgy érzem, nincs helye.Ennyiben maradt tegnap a történet, választ nem kaptam, hogy mivel a készülék nem javítható garanciálisan jogosult vagyok-e új készülékre, vagy azért mert a leadáskor javasolt előrendeléssel éltem csak új készülék vásárlásával kapok telefon.
Erre most kaptam egy sms-t, hogy a készülék javítása megkezdődött...
Mostmár végképp nem tudom mi zajlik a háttérben, valakinek ötlet?
-
tepenzed
őstag
A t-mobile sohasem árulta a 64gb-os 6s plust? Csak 16GB/128 gb van a weblapon, azok sincsenek készleten.
Amúgy szerintetek az új mennyivel lesz drágább szolgáltatónál, mint most a 6s? mert a 6s plus ára nem sokat változott az indulás óta, így lehet, hogy a 7 plus is kb mostani áron indulna?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Okos Otthon / Smart Home
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- iPhone 16 PRO l BLACK TITANIUM l 256GB l BONTATLAN ZSÍR ÚJ
- IPHONE SE 3 (2022) 64GB NAGYON SZÉP ÁLLAPOT, 98% AKKU, GARANCIÁVAL, ÜZLETBŐL
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Garanciában Cserélt Új Készülék! 6 Hónap Garanciával
- Csere-Beszámítás! ASROCK Radeon RX 9070 16GB GDDR6 Steel Legend OC Videokártya
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest