Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabieable

    aktív tag

    válasz Gergőke88 #142224 üzenetére

    Mert ezt nem hajlandó a szerviz is így kijelenteni, megállapították a leadáskori állapotot, hogy igen foltos a kijelző. Punktum. Nem lenne semmi problémám az egésszel, ha kapnék egy normális feltárást, hogy mi okozza/okozta a bootloopot ( a 9es hiba a legtöbb esetben hardverhibára utal ), helyette annyi infót kaptam,hogy foltos a kijelző és megrendelték a cserekészüléket ahogy kértem.
    Más lenne a helyzet, ha normálisan kommunikálva leírnák, hogy xy a probléma de a készülék kijelző foltosodása miatt a jótállás nem érvényesíthető de erre képtelenek. Ennyi csupán a problémám. Mondják ki, hogy a foltos kijelző miatt semmiféle garanciaigény nem érvényesíthető, legyen az jogos vagy jogtalan és akkor elengedem a témát.
    Másrészről ha már foltos kijelzővel lett anno bevizsgálva én elvártam volna egy APR-től a szétnyitott készülék indikátorairól egy-egy fényképet. Csak mert én tudom, hogy nem járt folyadékban a telefon, de ez már más tészta és utólag késő bánat ilyen miatt panaszkodni.

Új hozzászólás Aktív témák