- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23528 üzenetére
Ma mi volt ez a 30 kör Lewistól?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23524 üzenetére
Vettel:
66 1:28.748
67 1:21.999 -6.749
68 1:29.510 +7.511
69 1:27.721 -1.789
70 1:22.877 -4.844
71 1:22.852 -0.025
72 1:22.892 +0.04
73 1:22.866 -0.026
74 1:22.939 +0.073
75 1:23.048 +0.109
76 1:23.569 +0.521
77 1:22.947 -0.622
78 1:23.226 +0.279
79 1:23.523 +0.297
80 1:23.424 -0.099
81 1:23.450 +0.026elég konzisztensnek tűnik
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #23524 üzenetére
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #23516 üzenetére
Már egyszer kérdeztem,lehetséges az,hogy "ketté osztják a kipufogó rendszert"(oldal doboz+hátulra)?
Mert ha igen lehet elég előre ez a cső is. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23513 üzenetére
és az kiderült végül, hogy ez micsoda?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23454 üzenetére
Vicces azért ahogy egy gyengéd női kar nevetve emeli ki azt az elemet a csomagtartóból.
Egyébként nekem is tetszik az autó, az majd elválik hogy az első évében sikeres lesz-e, az egészen biztos hogy itt ott lesznek problémák amikkel még nem kalkuláltak a sok változás miatt. Majd elválik melyik lesz a kifizetődőbb, látszólag a Ferrari és Red Bull is óvatosan újított (Ferrarinál nem is nagyon értem, nem voltak abban a helyzetben hogy óvatosan fogjanak neki az új évnek). Viszont sok csapat merész, lehet az idény elején, közepén és végén is változni fognak az erőviszonyok ahogy kiismerik, belövik az újításokat, plusz a gumi és előzéssegítés..tényleg jó idény lehet! -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23443 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a nagyrésze pont mögötte van, és hát láthattuk mi volt az autók oldalán a futam végére, főleg a világos autókon. A félig olvadt gumit meg nem olyan könnyű eltávolítani.
Igen, nagyobbra csinálták emiatt, szóval biztos jól méretezték, csak eszembe jutott, hogy ez is egy hátránya lehet a megoldásnak.
Bár az meg talán előny, hogy az amúgy leszorítóerőre használhatatlan levegőt hasznosítják vele.(Ha a Technetre belépek, akkor miért dob ki a PH! mindig
)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23444 üzenetére
Azért abban kiegyezhetünk, hogy szemből bűn ronda az autó
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23441 üzenetére
Nem ezekre gondoltam, hanem két nyomvályúra az oldalaiban.
Oldalról viszont kifejezetten jól néz ki, akárcsak eddig.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23429 üzenetére
Érdekesen néz ki szemből az autó...
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23335 üzenetére
Ha olyan lesz az f1-ben, mint a Tron a filmek között akkor sok jó nem néz ki nekik...
-
dangerzone
addikt
válasz
hunnylander #23338 üzenetére
Az biztos, hogy még nagyobb nézettsége lenne az F1-nek, ha dögös hancúrmacák is versenyeznének. Ráadásul dobogóra esélyesen.
Amúgy ezek a Cosmic Motors járművek tényleg léteznek is? Meg működnek is? Vagy csak design az egész?
-
dangerzone
addikt
válasz
hunnylander #23331 üzenetére
Komolyan mondom, nekem tetszik ez az autó.
( Más kérdés, hogy picit elbizakodottnak tartom őket, ezzel a kockás zászlós festéssel. Szegények, legalább az autón lássanak, ha már a pályán nem. )
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #23331 üzenetére
design: BAR Honda reloaded
-
D.Orion
veterán
válasz
hunnylander #23322 üzenetére
Amit a páciens mellé akasztanak műtét közben az biza 1 literes zacsek.
-
barnam_
nagyúr
válasz
hunnylander #23208 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy, vagy tényleg nagyon alacsonyan hordja az orrát?
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #23124 üzenetére
A ferkán mi az a "torony"?
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23127 üzenetére
ok, köszi, rendben!
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23124 üzenetére
most hogy van az oldalad? Eddig a hunnylander rss-en voltam, de közben láttam, hogy indult a hunnyf1, feliratkoztam arra is, de most van ami duplán jön így...
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23071 üzenetére
ez a komoly:
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23071 üzenetére
Ez a kipufogó azért fura ott... végülis pont a hűtőnél melegíti így az autót
Lusta vagyok kikeresni: A teszteknél most van KM korlátozás (és hogyan), vagy ezeken a tesztnapokon mennek amennyit akarnak?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #23067 üzenetére
Csakis a színre értettem, a tavalyi összeállítás sokkal szebb(szvsz).
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #23060 üzenetére
Brutálisan jól néz ki,eddig övék a legszebb autó cím.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23038 üzenetére
Az oké, de 2009 előtt miért nem volt "divat" annyira a magas orr mint most?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23007 üzenetére
Eléggé tavalyi Mercis lett a felső légbeömlők kialakítása. Amúgy jól néz ki az autó.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #23014 üzenetére
Pont most olvastam el a nyilatkozatukat ezzel kapcs., akkor már érthető
Nekem szimpatikus ez a csapat, remélem összejön amit szeretnének.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #23007 üzenetére
Azt hittem KERS mellőzése miatt kisebbek lesznek oldalt a légbeömlők.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #23007 üzenetére
Elégé idióta képeket tettek közzé, nehogy normálisan meg lehessen lesni!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23002 üzenetére
...ha már szóba került. Én azt gondoltam (úgy fest rosszul), hogy a dupla diffúzorok betiltásával már nem feltétlenül lesz szükséges ennyire megemelni az autók orrát. Ezzel akkor most konkrétan mi a helyzet?
-
SG3rg0
őstag
válasz
hunnylander #22981 üzenetére
Fauzy pályára vitte a „fekete-arany” Lotus Renault-t
Szerintem erről lehet szó!
[link] -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22979 üzenetére
Tavalyi autó átfestve? Vagy mire gondolsz?
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #22969 üzenetére
button mintha sokat fogyott volna...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #22969 üzenetére
Köszönet!
-
horvathd
aktív tag
válasz
hunnylander #22963 üzenetére
Nem ugyanaz a kép, de ugyanaz a beállítás: [link]
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #22965 üzenetére
Feltölthetnéd valahova, ha tudod.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #22963 üzenetére
Azt hittem valami Le-mans autó!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22957 üzenetére
Ezt a Ferrari videot linkelnéd?
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #22955 üzenetére
Tényleg jó!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #22946 üzenetére
Hosszabb lett az autó, vagy hogy lett hátul ennyi hely?
-
Thom!
veterán
válasz
hunnylander #22948 üzenetére
egyszóval átalakult a difi..
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #22946 üzenetére
Elég komoly, hogy a KERS is benne van a kocsiban és ekkora lett. 2009-ben még sírt a szájuk, hogy a KERS nagy és súlyos. 2 év alatt annyit tudtak rajta változtatni, hogy kisebb lett? Van erről valamilyen információd? Ha emlékeim nem csalnak 40kg körül volt a súlya, most már csak 20?!
Még valami a kipufogó hova tűnt? Megint Diffuzorra van vezetve? Annak így nem sok értelmét látnám, hiszen már nincs dupladifi.
-
Frenky89
addikt
válasz
hunnylander #22942 üzenetére
A rosszul emlékszem, hogy a felnikre is irányult valamilyen szabálymódosítás, vagy tervezet?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #22898 üzenetére
Valami hasonló megmozdulás kéne nálunk is!
Bár ez elég off ebbe a topciba!Di Resta Hamiltont és Vettelt tekinti ellenfélnek
Mivel szeretné őket utolérni? -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #22896 üzenetére
Milyen kis egyszerű difije van. Fura lesz megszokni a tavalyi szörnyek után.
Amúgy az oldaldoboz légbeömlője melletti kis kiegészítő szárnyakat nem tiltották be? Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik. Ezen viszont van. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #22898 üzenetére
no, ezt hogy hozták össze?!
-
sz_abika
addikt
válasz
hunnylander #22891 üzenetére
mindig is tudtam, hogy egyszer a Ford a Ferrari fole kerekedik
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #22891 üzenetére
Kösz az infokat a ferkáról.
Várom már a jövő hetet, szerintem az előszezoni készülődés legalább olyan érdekes, mint a szezon. Szeretem nézegetni a leleplezett kocsikat, meg figyelni a teszteredményeket. Igazából még intenzívebb is, mint maga a szezon, mert szünet nélkül minden héten lesz 3 napnyi friss elemeznivaló. Nyami.
A Ferrari bemutatón kívül lesz még leleplezés az első tesztnap előtt? Talán a Williams rémlik, de nem vagyok benne biztos.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22873 üzenetére
"Majd, ha Monzában is nyer, megveszem."
Azt Enzo szelleme soha nem engedi!
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #22873 üzenetére
Még én se láttam, de jó lenne megnézni, főleg ha ennyire jó véleménnyel voltak róla.
A nem hivatalos Lajoska film viszont nem érdekel.
Majd évek múltán esetleg, ha bizonyít hosszú távon.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #22870 üzenetére
Megvan már: [link]?
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #22867 üzenetére
shar-pei
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22865 üzenetére
Majd adnak neki egy MP4-12C-t, és legközelebb már azt hagyhatja el.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22831 üzenetére
A Sony miatt szerintem inkább Japánba mentek volna.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #22823 üzenetére
Úgy néz ki Paddy Lowe lelőtte a poént: A Vodafone miatt lesz Berlinben a bemutató. [link]
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22821 üzenetére
Köszi!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22819 üzenetére
Nekem jók lennének azok is amik fent vannak egyesével csak legyenek egy csomagban.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22814 üzenetére
Esetleg becsomagolva nincs fent valahol az összes a max. felbontásban?
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #22806 üzenetére
a fene tudja, az elég vicces lenne, hogy ha az amúgy hd műholdas adást lebutítanák sima digitálra. de semmi sem elképzelhetetlen.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #22799 üzenetére
bezony, a sky.de is alapvetően bajban van, noha nem fogják engedni tönkremenni, túl sok pénzt pumpáltak már bele. egyedül a bsb az, ami stabil, de ez érthető is. nem mindenki fizeti meg a szolgáltatást, én se vettem volna meg, ha nem féláras akcióban vettem volna..
amúgy nem igazán értem mi a baj a német rtl-el, ha amúgy is már hd+ miatt hd-ben jön, akkor az f1 is hd-ben fog, nem fogják csak az f1-et lebutitani, max még jobban teleszórják idegesitő reklámmal..ettől függetlenül azt gondolom hogy sem a kis törpének, sem a magyar két kereskedelminek nem érdeke a hd, mert pénzkiadás és nézik igy is. a két magyar csatorna elég erős amúgy ahhoz is, hogy megbuktatták a digitállis átállás ütemezését. mo.
-
Jofi81
őstag
válasz
hunnylander #22799 üzenetére
A MotoGP-ben bírják a stresszt a fedélzeti kamerák, itt meg nem? Ez csak kifogás szerintem.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #22790 üzenetére
németem van. a brit még drágább..
nagy eltérés nincsen igazából, és a legtöbb csatornánál angolra is válthatok németről ha úgy van kedvem. brit sky esetén ez már nem igy van.
természetesen nekik premier league csatornájuk van, nekem bundesliga. de látom a pl meccseket is, ahogy az olasz és spanyolt is, a fő nagy meccseket mindig adják.
persze minden hd, 5.1 etc. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #22788 üzenetére
nem hinném, hogy nagyon több lesz, végülis ömlik a csatornákból a reklám.
és kvázi mégis csak ingyen kapsz hd-t. ahhoz képest nem rossz.
ha nem lenne sky-om, akkor én is ezt használnám. de a sky jóval húzósabb történet. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #22781 üzenetére
a német rtl, sat1, pro7, vox, kabel1 is fogható már műholdon keresztül hd-ben.
de tök ugyanaz a kötött sugárzás mint analógban.
hd+, havi 5 euroért -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22783 üzenetére
Igen, a szinkron miatt van csak para.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22781 üzenetére
Igen és is a HD+ felé ácsingózok. Sajnos az RTL kommentárja elég lagymatag és akad némi reklám is a versenyek közben. Na majd meglátjuk...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22778 üzenetére
No akkor viszont érik az RTL HD kártya beltéribe.
Mondjuk az RTL nevét pont nem láttam a csatornák között. Remélem ők sem fognak kimaradni, bár ha a Sky és az RTL egy cég akkor el tudom képzelni, hogy üzleti okokból csak az előbbi fogja natív HD-ban tolni a cuccot.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22778 üzenetére
Szégyen hogy ilyen minőségben közvetítenek már évek óta. Nem a felbontásra gondolok hanem a 4:3-as képarányra... meg arra hogy a Híradó fontosabb a Kanadai Nagydíj utolsó 3 körénél...
Ahogy Oli is írta, legalább le lehet majd utólag tölteni HD-ban, ez vigasztal
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22753 üzenetére
Igen, de a főváros mégiscsak Berlin.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22749 üzenetére
A Vodafone miatt szerintem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22726 üzenetére
Gyönyörű ez a festés!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #22720 üzenetére
Ha váltana a Meki én a hagyományos narancssárgára szavaznék, amivel talán 2006 végén (?) teszteltek is.
A fekete nem tetszik.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22705 üzenetére
Tényleg ígéretes ez a hármas. Liuzzi-nak meg nincs helye az F1-ben ilyen teljesítmény mellett.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #22692 üzenetére
Szerintem kamu..., csak mondani kellett valami poénosat a bulvárnak.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22690 üzenetére
Kova
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #22640 üzenetére
Nem rossz a név.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #22637 üzenetére
Tudsz arról vmit, h a Toro Rossoban leszé KERS?
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #22606 üzenetére
a vége nem tetszik
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22606 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem ez nem HD-s forrásból lett felvéve. Látszik is a képminőségen meg az Eurosport HD esetében látszik a kis HD szócska a logónál valahogy így.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #22606 üzenetére
FIA Gala 2010 - F1 Season Highlights (HD).mp4 (222.71 Mbyte)
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #22595 üzenetére
Nagy kár, megnéztem volna miket hoznak össze annak a mintájára
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #22593 üzenetére
Lejárt az időm.
Értem. És a "trükkös" légbeömlő?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #22588 üzenetére
I szabálymódosító?
Hogy ne menjen benzin nélkül levezetőkört? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22586 üzenetére
Van ebbe valami érdekes? Nincs kedvem végigolvasni az egészet.
Esetleg az FIA Gala videókról vagy az egész átadóról nem láttál valahol HD minőségű felvételt még?
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #22553 üzenetére
Kösz a linket átolvastam bár sok rész nem volt tiszta köszönhetően nagyszerű angoltudásomnak
Gondolom a kanyarsebesség a slic guminak köszönhető,vagy van más oka is?Néztem Eurosport-on a FIA gála ismétlést és volt az f1 Highlights videó,valakinek esetleg meg van,vagy tudna adni download linket ?(youtube-n nem találtam még fent)
-
cyberkind
félisten
válasz
hunnylander #22553 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #22546 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy elég tág értelemben használható. Lehetőséget adhat a nyílt csapatutasítás kimagyarázkodására, de ugyanúgy lehetőséget ad akár egy középső ujjas egyezményes jel miatti hőbelebancra is...
Egyaránt elszabadíthatja az anarchiát és a terrort, csak az ítélkezők hozzáállásán függ. -
sekli
addikt
válasz
hunnylander #22546 üzenetére
hát ez szabálynak elég gyenge...
Olyan szabály kell, hogy mindenki tudja, hogy mi a határ a szabályos és a szabálytalan között... -
sekli
addikt
válasz
hunnylander #22544 üzenetére
tehát?
ez elég alul specifikáltnak tűnik így ebben a formában...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22541 üzenetére
Ettől még sajnos nem lesz jobb hangjuk és a versenyekre kilátogató több ezer embert sem fogja vigasztalni az, hogy mennyire high-tech a motor. Ennél már az is jobb lenne, ha egyetlen motorgyártó látnál el ugyanolyan normális 6-8 hengeres versenymotorokkal a csapatokat és nem lenne idióta RPM limit, meg hasonlók.
"A Nemzetközi Automobil Szövetség ma, pénteken szavaz a 2013-as motorszabályokról, a gyártók javaslatai alapján. A szakértők szerint az FIA várhatóan jóváhagyja az 1,6 literes turbómotorok bevetését. A Renault támogatja a javaslatot, a cél ugyanis az, hogy a Formula-1-es technológia megközelítse a szériagyártás technológiáját. "Olyan erőforrásokkal akarunk dolgozni, amelyek a hasznunkra válnak a szériagyártás során is" – tette hozzá Ghosn."
Ennyi a történet lényege. Ezzel az F1 egy újabb exkluzivitása is kútba esik. Gyanítom, hogy a Renault meg a Mercedes volt a két fő kolompos ebben. A Ferrari-nál nem veszik majd sok hasznát a négyhengeres fejlesztéseknek, a Coshworth-nak szvsz mindegy mert nem gyárt utcai autókba motorokat így maradt a másik két gyártó. Abból is inkább a Renault köthette az ebet a karóhoz mert nem nagyon gyártanak komoly sportautót. Tudtommal nincs is nyolchengeres utcai motorjuk.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22538 üzenetére
Szerintem magasról tesznek a high-tech-re, egyszerűen anyagi szempontból így járnak legjobban a motorgyártók, a többi pedig sokadrangú kérdés mint tudjuk.
Egy 2010-es Opel Corsa is über high-tech egy 1964-es Ford Mustang mellett, valahogy mégsem egy kategória a kettő.
Kicsit vicces lesz, hogy egy szinte akármilyen utcai autóban több henger, szelep és nagyobb lökettérfogat lesz mint egy F1-es autó farában. Szépen lassan rombolják az imázst.
shteer: Addigra veszek magamnak egy ceruzaelemmel működő makettet inkább.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22536 üzenetére
Azért kellett volna inkább V6. Akkor talán nem lenne majd ilyen fing fordulatszámú motorja a 21. század F1ének. Már várom amikor bevezetik a dízelt és 5000RPM lesz a limit.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #22484 üzenetére
Ha 50%-kal hatékonyabb, akkor 1/3-ával fogyaszt kevesebbet, ugyan akkora teljesítmény esetén. Az meg külön öröm lesz, hogy ha valaki jobban oldja meg a házit, évekre 1mp-vel gyorsabban köröz, és végig nyomja, míg a többi spórol. Megnézve, hogy mi pályákat tervez Tilke, és mi szabályokat hoz a FIA, kérdés, hogy nézik a saját futamaikat egyáltalán?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #22479 üzenetére
De mi lesz a hangjukkal?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #22476 üzenetére
"* Üzemanyag-fogyasztási hatékonyság növelése 50%-kal"
- ezt most hogy gondolják? Ha valaki többet fogyaszt, akkor kapja büntirajthelyeket? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22476 üzenetére
A négy henger szerintem már vicc kategória F1 szintre. 6 alá nagyon nem kellene(ett volna) lemenni szerintem. Kár hogy elkaszálták a Ferrari javaslatát.
Az üzemanyag mennyiség szabályozást meg már régen be kellett volna vezetni.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #22476 üzenetére
Magával a Kers-sel eddig sem lett volna gond, mert minden féktávon szinte újratöltötte a jelenlegi 60kW-ot az elmondások szerint. Inkább az időkorlát volt az, ami miatt eddig nem volt elterjedve. Jó lenne 15-20 másodpercig is használni, vagy egyáltalán nem korlátozni...
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #22447 üzenetére
4. Az FIA elírta.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #22461 üzenetére
huh, ez már nagyon advanced
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22461 üzenetére
Egy Dj. Nyomasek Bobó veszett el benned...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #22447 üzenetére
Esetleg azért mert Hamilton 4. lett idén?
Pásztor lett Bari csapattársa a Williams-nél.
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Energiaital topic
- Kutya topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Medence topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology NAS
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vidd haza a jövő RAM-ját már ma!
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Bomba ár! MacBook PRO 13" Early 2015 - i7 I 16GB I 1TBSSD I 13,3" Retina I OS X Monterey I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest