- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- VoLTE/VoWiFi
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
it Jövő héten lesznek a meghallgatások, de az EU szerint az autóipari indítóakkumulátorok gyártói kartelleztek, ezért kerülnek többe ezek az alkatrészek.
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #22956 üzenetére
Én úgy veszem észre, hogy a csapatok igyekeznek egyre jobban kiszolgálni a szurkolók igényeit. Egyre több figyelmet és pénzt fordítanak a videókészítésekre is. Egyre több 'bennfentes' képet közölnek (persze ebben is vannak kiemelkedő csapatok és olyanok akik hátul kullognak, is azért komoly IP-t és titkokat nem adnak ki nekünk, de valamennyire igyekeznek kielégíteni a kíváncsiságunkat és betekintést engednek a csapat életébe), egyre aktívabbak a közösségi platformokon keresztül is. Persze mindez saját hasznukra is válik, de korábban, évekkel ezelőtt 'le se pottyantottak' bennünket ilyen téren és zárkózottabbak, titkolózóbbak voltak, a nagyközönség fel és.
Pl. nem rég volt a Ferraritól egy nagyon hosszú videó a fejlesztés, tervezés metódusainak szurkolók számára ismertetéséről. Érdekes volt, és az is, ahogy a nagy dizájn és aero górékhoz odanyomul a stáb és kicsit feszélyezettek, mert először forgatják őket ekkora közönségnek, mert ugye azt jól tudják, hogy mekkora szurkolótáboruk van és mekkora figyelem kíséri az F1-et és a Ferrarit. De a végére belelendültek. Látszik, hogy a Ferrari is belevág ebbe a kinyílásba a közönség felé. És ezzel szerintem kapcsolódik is az, hogy az F150 orrára is került Ferrari.com banner, elég prominensen.
Vagy ott vannak pl. a csapatok Live Timing és telemetria app-jai, amit már elkezdett néhány csapat.
Ezek pozitív fejlődések, de pl. a FOM videókba is egyre több figyelmet és pénzt fektetnek és egyre profibbak (persze a szezonzáró futamé gyenge lett, de egyértelműen azért, mert 'gyakornokok' csinálhatták, míg a csapat profibb része az FIA szezon-összefoglalón dolgozott keményen, és meg is lett az eredménye).
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Magisk
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Politika
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs