Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Xirtam #22956 üzenetére

    Én úgy veszem észre, hogy a csapatok igyekeznek egyre jobban kiszolgálni a szurkolók igényeit. Egyre több figyelmet és pénzt fordítanak a videókészítésekre is. Egyre több 'bennfentes' képet közölnek (persze ebben is vannak kiemelkedő csapatok és olyanok akik hátul kullognak, is azért komoly IP-t és titkokat nem adnak ki nekünk, de valamennyire igyekeznek kielégíteni a kíváncsiságunkat és betekintést engednek a csapat életébe), egyre aktívabbak a közösségi platformokon keresztül is. Persze mindez saját hasznukra is válik, de korábban, évekkel ezelőtt 'le se pottyantottak' bennünket ilyen téren és zárkózottabbak, titkolózóbbak voltak, a nagyközönség fel és.

    Pl. nem rég volt a Ferraritól egy nagyon hosszú videó a fejlesztés, tervezés metódusainak szurkolók számára ismertetéséről. Érdekes volt, és az is, ahogy a nagy dizájn és aero górékhoz odanyomul a stáb és kicsit feszélyezettek, mert először forgatják őket ekkora közönségnek, mert ugye azt jól tudják, hogy mekkora szurkolótáboruk van és mekkora figyelem kíséri az F1-et és a Ferrarit. De a végére belelendültek. Látszik, hogy a Ferrari is belevág ebbe a kinyílásba a közönség felé. És ezzel szerintem kapcsolódik is az, hogy az F150 orrára is került Ferrari.com banner, elég prominensen.

    Vagy ott vannak pl. a csapatok Live Timing és telemetria app-jai, amit már elkezdett néhány csapat.

    Ezek pozitív fejlődések, de pl. a FOM videókba is egyre több figyelmet és pénzt fektetnek és egyre profibbak (persze a szezonzáró futamé gyenge lett, de egyértelműen azért, mert 'gyakornokok' csinálhatták, míg a csapat profibb része az FIA szezon-összefoglalón dolgozott keményen, és meg is lett az eredménye).

    www.HunnyF1.com

Aktív témák