- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Yettel topik
- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
Aktív témák
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Xirtam #41848 üzenetére
Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké.
Pont abban azonos. Formailag más, mert a Red Bull-on előrébb vannak az oldaldobozok. Talán arra az autóra nem is olyan ideális így. A McLaren pont azért alakított ki dudort és abban műveli ugyanazt, mert így közelebb lehet és hatékonyabb lehet a diffúzor széleinek lezárásában.
-
hunnylander
őstag
válasz
Xirtam #41839 üzenetére
Koncepciójában ugyanaz!
Coanda-efekttel és az oldaldoboz körül felül+oldalt érkező erőteljes légáramlatokkal terelik a kipufogógázt a diffúzor széleinek a lezárására.
A koncepciót a McLaren debütálta legelőször, a jerezi tesztek első napján, de már a bemutató demóverzió utalt rá a pozíciójával, hogy mit terveznek csinálni, csak ott még takargatták a Coanda-csatornát.
-
Oliverda
titán
válasz
Xirtam #41839 üzenetére
Pedig a McLaren mutatott először hasonló megoldást, de kicsit kifejthetnéd részletesebben, hogy szerinted miért nem hasonlít arra.
Új(?) hátsó szárny:
RB vs. Lotus első szárny:
-
Peat;)
veterán
válasz
Xirtam #41745 üzenetére
Ezt onnan is lehet nézni, hogy a többi csapatnál nem ennyire ciki a helyzet.
Egyébként jól sült el ez a "radikálisan új" autó Ferrarinál, ha jól megy nyert ügy, ha a valószínűbbik akkor meg nagyon szépen lehet utalni a "nem értjük annyira de annyira új" dologra. Engem nem zavar hogy szerintem nem lett jó, Alonso és Kimi legalább majd megtalálja egymást vasárnaponként (a jégkrémárusnál?).
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41705 üzenetére
Itt arról van szó, hogy badarságot tetszett írni.
Az autó csak egy eszköz. Hogy ki mennyit hoz ki belőle, az a pilótákon múlik. Nem mondhatod, hogy az autó annyira képes, mint amennyit Massa kihozott belőle, ha ott van mindjárt mellette Alonso, aki még többet hozott ki.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41673 üzenetére
A maga 166 centijével és 59 kilojával Massa még mindig az egyik legjobb testi adottságokkal bíró F1-es pilóta a mezőnyben.
Na igen. Alonso most van (lehet) csúcsformájában. Jól összeértek a Ferrarival.
Arra is kíváncsi leszek, mert azért jó mindig új arcokat, új temperamentumot látni. Jót tesz a vérfrissítés, és néha meglepetést is okoz, mint pl Kobayashi 2009-es debütálása Buttonnal szemben.
Attól nem félek, hogy Massa csak úgy eltűnik a süllyesztőben. Azért a Ferrari jó ajánlólevél, még ha nem is önszántából távozik...
-
Sandormaster
aktív tag
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
Xirtam #41649 üzenetére
Idén alkotnia kell a Ferrárinak valamit, mert nem lesznek méltóak a falamon lévő posztereimhez ha így folytatják
Alonso se fog örülni ha idén vesszőfutás lesz, de hát majd az első versenyen kiderül...ami igazából nem is tipikus versenypálya....sebaj, akkor majd a másodikon!...de leginkább majd európába érve.....pcsába' majd év végén megmondom mi a TUTI -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41589 üzenetére
DE vicces is, hogy a "király kategóriában" akarnak sz@rrágóskodni, mert "jajj a kis csapatok". Ahelyett, hogy megteremtenék a megfelelő körülményeket a nagy gyárak visszacsábítására.
Nem hiszem el, hogy 20 ilyen pisztlicsáré csapatocska több szurkolót hozna mint pl egy:
Ferrari, Audi, BMW, Mercedes, Renaul, Honda, Toyota, McLaren felállás... -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41585 üzenetére
Tavaly a RB-nek nem ezt adta a befújt difi? Akkor azt miért kellett revideálni Silverstone után? Vagy ha már sikerült kiharcolni, akkor megtartható a "világbajnokságot unalmassá tevő" hatalmas előny? Vagy ez csak a kedvezményezetteknek jár?
#41585: Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW. Nekik is feküdne a V8.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Xirtam #41556 üzenetére
Én nem látom bennük azt, ami korábban pl. Alonso-nál már a Minardiban, vagy Kimi-nél a Sauberben látszódott, aztán beültek a jó autóba, és szinte ki lehetett jelenteni, világbajnokok lesznek. Buttonnal is számoltak annó a BAR-Hondás időkben, Vettelt szinte azonnal az új Schumachernek képzelték el. Ma mind világbajnok.
A már kipróbált fiatalokról nem jöttek ilyenek, nem mondta pl. a Ferrari, hogy milyen szuper tehetség ez az Algersuari, bármi áron meg kellene szerezni, lehetne vele pótolni az Alonsot, mikor visszavonul, és ez a srác világbajnok lesz.
Algersuari helyett lehet Buemi, Grosjean, Perez, Ricciardo stb.
Én nem tudom elképzelni, hogy bármelyik is ott ülne Massa gépben, és meccselne mondjuk a 3. helyért Buttonék ellen, vagy mondjuk épp Vettel ellen védekezne.
Szerintem a Webber helyett Ricciardo is max stagnálás lenne, kiélezett helyzetben, meg tuti bukta a konstruktőri, kb mint ahogy az utóbbi két évben is lett volna a Ferrari esetében. -
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #41517 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy ilyen hülye címet hogy lehet adni? Rés a RedBull pajzsán. Én egyből arra gondoltam, hogy na egy újabb kiskaput használtak talán a padlólemezen?
Arról nem is beszélve, hogy kb leírta a cikkben, hogy a RedBull műszaki problémákba ütközött. És hawai.
Gabesz1019
Ahogy mondod -
-Mike-
addikt
válasz
Xirtam #41424 üzenetére
Az utolsó tesztnapok lesznek az F2012 életében a kritikus pontok. Mert tavaly is az F150 csak az utolsó napon csinált verseny etápot.
Akkor ez az Alonso nyilatkozat mi:
"Tavaly már az első teszt végén versenyszimulációt végeztünk, aztán Melbourne-ben másfél másodperccel voltunk lemaradva a pole pozíciót érő köridőtől."
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41428 üzenetére
Rá is fért már. Lambo évek óta 4*4-be nyomul. Jót tesz a gyorsulásnak és az irányíthatóságnak.
Az 599 GTO nem tetszik... Szerintem így kéne kinéznie, hogy tényleg GTO lehessen...
Nem mondom, hogy a Lambo az etalon, de a 4x4-et illett volna a Ferrarinak korábban átvenni. Mondjuk mikor az ízig-vérig faros Porsche 911-eseket elkezdték 4WD-vel gyártani...
Aztán kíváncsian várom az első Ferrari SUV-t.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #41424 üzenetére
Szerinted is jó jel, ha a pilóta vigyorogva ecseteli, hogy mennyire xar az autó?
sz: Ja, az utcai széria most nagyon toppon van.
458 Italia-t szinte mindenki magasztalja, aki valaha vezette. Az FF-el meg nyitottak a család felé. A Ferrari-tól ez kb akkora újítás, mint mikor a Porsche kiadta a Cayenne-t.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Xirtam #41393 üzenetére
Nem hiszem, hogy foglalkoznak ilyennel manapság. A súlyhatár alatti autóval futott körök kukás adatokat adnának, miközben így is kevés a tesztnap van.
A Mercedesnek meg nem is volt haszna belőle. Max annyi, hogy az első futamig reménykedtek a rajongók, meg a szponzorok megnyugodtak kicsit, aztán jött az első időmérő, és kiderült, hogy csak 4. erő.
A hőmérséklet, és a pálya állapota miatt lehetett a különbség, jobban fel volt gumizva, és a hideg segített a motornak, meg a szuper-híg gumiknak. -
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #41330 üzenetére
Próbálták volna a 2-es számú kasznit de amint kiment vele a pályára észrevették, hogy nem az igazi. Így most a LOTUS várja az első számú kasznit.
Ferrari-nál megint hidraulikus probléma. . .
A small issue is keeping Fernando in the garage for a while... Un piccolo problema tiene Fernando fermo al box per un po' di tempo.
Aktív témák
Hirdetés
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Steam Deck
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Autós kamerák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lexus, Toyota topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Szerezd meg a tökéletes házat most!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest