Hirdetés

Aktív témák

  • Xirtam

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #41586 üzenetére

    Ez messzebre nyúlik vissza. Brawn GP-vel kezdődütt. Mikor megcsinálták a dupla diffit még a HONDA, akkor már Button Jerez-ben elmondta hogy nagyon jól érzi magát az autóban. Év közben csak a RBR tudta hatékonyan lemásolni a dupla diffit. De év közben FOTA / FIA megegyezett, hogy jövőre nem használja senkit. Igen ám még a RBR is belement pedig a dupla diffiig sehol nem voltak. Csak hogy ők akkor már tudták, hogy bizony ott a fújt diffuzor. Na most tavaly folyamatosan a Ferrari volt a leghangosabb, hogy tiltsák be. Ugye Silverstone-ban 48 óra tilalmat adtak ennek az egésznek. De utána beleegyeztek, hogy csak jövőre lesz betiltva véglegesen.

    Megmondom ősszinten itt akkora kavarodások voltak, hogy követni se bírtam a szálakat. És ez megint az egy fecske nem csinál nyarat című novella. Mert Luca folyamatosan ellenezte ezt az egészet.

    Meg a fújt diffit az FIA engedélyezte. Azért itt valamelyest jobb hogy már a tesztek előtt letiltotta. Mert év közben ne legyenek ekkora változások. Végül azért is marathatott részben a fújt diffi mert hatalmas költség lett volna az átalakítás. Mondjuk ezt, de ez badarság. Folyamatosan + ban van az F1 . . . minden csapatnak nem csak megtérül hanem pénzt is kap az F1ből. . . .



    (PH! addikt)

    FOTA ugyan már, már sem a Ferrari sem a Red Bull nem a tagja. Egy baromság. Kis csapatok miatt hozták létre. . . csak hogy ez a király kategória. Ez olyan mint ha a MotoGP-ben SIMSON nevezne. Nem ide minden hülyeséget be kell engedni, hogy Berne papa még gazdagabb legyen.

    Igazából itt Mozle val kezdődött az egész. Luca folyamatosan szapulta a hülye döntései miatt, néha akkora vitatkozások voltak, hogy elküldték a riportereket is. Mindenki azt hitte mikor Jean Todt lett az új vezér. Hogy na végre újra visszakapjuk azt a bizonyos F1-et. Aztán a nagy túróst. Scuderia szemét mai napig bassza ez , hogy költségplafon meg ilyen baromságokat vezettek be.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák