- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Légies iPhone halvány színei
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #9806 üzenetére
Ezt én is néztem....tök lemaradtunk róla,..Hamilton bepróbálkozott Massa-nak, méghozzá elég erősen hisz mellément...kép el->néztünk valami mást, kép vissza-> Hamilton Rosberg mögött...csak néztem hogy most mi is történt?
Onnan kezdve meg a bré...a pálya közepén az időmérőn sem teljesítettek jól a McLaren-nek, és az egyenesekre meg nem volt elég közel..egyszer sem.Számomra az a kellemetlen hogy most az autók sem vadultak, mivel vigyáztak a gumikra (ekkora qva nagy különbséget a qual kör és a verseny kör között...pff), eddig ha eseménytelen volt a futam akkor néztem az autók mozgását...de ez a jelenlegi futam arra emlékeztet amikor még kipörgésgátlóval futottak, és ez szomorú
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #9884 üzenetére
Félreértettél... A pontszámok közti különbség lenne 1,2*-ese a kisebbik pontszámnak.
Tehát ha 10 helyezett van pnotozva akkor: 1-2-5-11-24-51-114-250-549-1207Agy minden eggyel nagyobb pozíció megszerzése több pontot hoz, mint amennyit kockáztat. Nincs értelme a biztosra menni. Ennek persze meg van a maga hátránya, mivel az exponenciális mivolta a pontok értékét csökkenti erőteljesen. De nem tudok jobbat... Vagy lehetne a kockázatvállalás + tesztlehetőségekkel, alkatrészekkel, stb. díjazni, hogy a csapatnak is megérje a kockázatot. Érted? Sokkal nagyobb a kockázat, mint a nyereség.
Mindazonáltal még nem vonnék le messzemenő következtetéseket az idei évre, figyelembevéve hogy a bahreini pálya egyike a legforróbbaknak. Ennél már csak a Maláy pálya gyilkoja jobban a gépeket...
bambano: kap egyenmotorvezérlőt, lassan egyenmotort, egyenkasztnit, egyen már bolondgombát, aki ezt kitalálta...
Ezen szakadtam... Szívemből beszélsz! De nem a F1 lenne az első királykategória, amit szétb@xnak. Emlékezzünk meg a Rally B-kategóriáról... Miért is?? Ja, mert veszélyt jelentett a pálya mellett álldobáló málészájúakra... Mostmár az azalatt levő "új" királykategóriát is szétverték, de a málészájúak még mindíg ott állnak az út mellett, hátha megérinthetik kedvencüket.
-
bambano
titán
válasz
Oliverda #9884 üzenetére
nem hiszem, hogy 6-8 autó állna rajthoz, inkább szétszakadna a mezőny, mint amikor a pályaautós versenyeken több kategóriát indítanak egy menetben. Lenne 6-8 jó autó az elején, akik legalább pofoznák egymást, meg 14 hátrébb, akik szintén meg tudnák vívni a maguk csatáját. és ott lenne a cél, hogy a kisebb költségvetésű csapatok alkotnak valamit és nagyobb költségvetésű csapattá válnak.
de most egy bmw-t vagy ferrarit mi motivál abban, hogy jelen legyen? kap egyenmotorvezérlőt, lassan egyenmotort, egyenkasztnit, egyen már bolondgombát, aki ezt kitalálta... közben a saját civil autómban több köbcenti van, mint ezekben...
ha elfelejtődik, hogy az egész cirkusz a nézőkért van, akkor mehet az egész a levesbe.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9884 üzenetére
Amit Te mondasz, hogy nem lehetett gumit cserélni, javíts ki ha tévedek, de meg is bukott. Méghozzá már év közben.
Button lenyilatkozta, mert valamivel meg kellett magyarázni a mai teljesítményét.Webber próbálkozott az élbolyból egyedül, láttad mi lett a vége.
Most nem értem mit vársz... Nem történt semmi, és még csak nem is látszódott, hogy történt volna. Rozsi nem tudta megelőzni a haldokló motorral versenyző Vettel -t. Akkor ez mi? Mondta is, kanyarokban fellépő magas turbulencia miatt nem tudott hozzá közelebb kerülni. Ő 1,5s -el volt gyorsabb nála. Alonso 2.5s -el. Magyarul kell 2s -es +gyorsaság, hogy előzni tudjál. Ez elég elszomorító. És újra lettek tervezve az autók a tavalyi évre. Szerinted mennyibe került ez a ceremónia? Természetesen a semmiért...P00By: Mondom én, hogy nagy itt a baj. Szar ez az egész, ők is tudják. Aki azt mondja, hogy ez jó, az valami más dimenzióból nézi a futamokat....
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9852 üzenetére
Igen, ez volt a hátsó régió. De hátul mindig voltak előzések, elől volt ez állandó probléma. És most a motorok és a gumik miatt ebből nem is lesz semmi. Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik. Így marad az amit ma is láttunk, szépen vonatozgatunk. És nem alszom végig a futamokat, a mait végigszídtam, mert akkora ratyi. Ezen nincs mit magyarázni, aki bemeséli magának, hogy ez jó, akkor annak hajrá. A végén mindenki elspórolja, Hami is mehetett volna, Button is mehetett volna, és Webber is mehetett volna. Webber akart is, de nem lehet, mert 2 kör után belassul az autó, és még alig voltál agresszív.
De asszem ezzel nem lesz baj, megnézem Schumi mit csinál, és elkapcsolok. És rajtam kívül sokan mások is ezt fogják tenni. Ki akartam menni idén is a Hungaroringre, de uram bocsáss nem vagyok hajlandó kiadni x tízezer forintot egy ilyen szarért.Kimi se véletlenül ábrándult ki az F1 -ből. 2005 -ben még lelkes volt, utána Mosley elkezdte a hülyeségeit. Ő azért versenyzett, mert élvezte. Na most, az egyértelmű hogy itt már nincs semmilyen nemű élvezet, Schumi nyilatkozata is elárulta.
Kimi meg hiába zúzza szét az autóit, élvezi amit csinál. WRC -ben nagy a szabadság, úgy mész ahogy akarsz, nincs semmilyen megkötés. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #9863 üzenetére
A fix költségvetési limitbe pedig pár csapat nem ment bele meg nehezen is lenne ellenőrizhető.
Ha fix költségvetést vagy egyfirma autókat szeretnék látni, akkor néznék nascar-t, inycar-t, vagy bármi már szériaautó-bajnokságot. De ez a F1, ami -számomra- a korlátok nélküli csúcstechnikát jelenti. Még pár megszorítás, és a F1 -számomra- nem lesztöbbé F1... Akkor pedig vesztettek egy nézőt...
Akárhogy is nézed, most sincs több akció, mint mikor a Ferrari bérbevette az első 2 helyet, sőt! Egyre több szabályt hozznak, ami a nyugodtabb vezetésre, és az autó kímélésére ösztökéli a versenyzőket. És hiába az új pontrendszer, mert az a +7 pont sem akkora motiváció, hogy a második kockára tegye a 18 pontját, mert láttuk mi történik, ha túlerőltetik a gépet... Sűrűbb mezőnyben simán elmennek mellette 2-en, akkor meg már nem is érte meg a próbálkozás... Így lehetne ösztönözni: 1-3-8-24, stb... Tehát köbbet nyerjen egy sikeres előzéssel, mint amennyit veszíthet. Legalább 1,2-1,5-el többet. Az már motiváció!
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #9856 üzenetére
Alonso, aki tudta, hogy Massának problémái vannak az autóval, és érezte, hogy mennyire nyomhatja, és azt is tudta, hogy Massa mögött Hamilton is biztonságos távolságban van. Szóval biztonságosan nyomhatta. Biztonságra fog itt mindenki menni, hidd el, nem lesz olyan, hogy magára valamit adó pilóta elautózza a gumikat azért, hogy 15 másodperces előnyre tegyen szert.
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #9852 üzenetére
Nem fog senki vezetni tíz másodperccel, bőven elég, ha a mögötte lévő előtt van 2-3 másodperccel, így amennyire lehet kímélheti a gumit, következésképpen az nem is fog elfogyni.
"Kíváncsi lennék hogy mégis mi alapján ilyen okosak itt páran egy lefutott verseny után....
" - Az okosságot is meg kell már indokolni, mégis micsoda világban élünk?
-
-
dangerzone
addikt
válasz
Oliverda #9838 üzenetére
A kavarodás látványos. Például a toyoták is sokszor be tudták előzni időmérőn meg a verseny elején is a gyorsabb kocsikat azzal a technikával, hogy kevesebb benzin volt bennük. Meg ez egy taktikai elem volt, ki, mennyit tankol, mikor megy ki, mekkora tömegbe ér vissza.
De így mindez kimaradt.
-
bambano
titán
válasz
Oliverda #9799 üzenetére
Nekem addig kedvenc valaki, amíg azt látom, hogy versenyezhetnékje van...
Akinek annyi az összteljesítménye egy futamon, hogy feltart két autót, az menjen a Körútra taxizni.Csak ismételni tudom magam, ms-nek ez a futama szépen beleillik abba, amit 2005-2006-ban csinált, ehhez képest a 2006-os zárófutam mintha egy betépett ms-t mutatott volna. AZT a fickót akarom látni.
-
zed1983
őstag
válasz
Oliverda #9799 üzenetére
Szerintem nem lenne semmivel sem érdekesebb mert akkor mindenkinek mindig jó lenne a gumija és szépen menne a vonatozás.
Miért? Most, hogy "mindenkinek" egyforma ugyan abban az időben, így nem vonatozás volt? Kivéve Vettel autójának az elgyengülését, akkor láttunk egy pár előzést (ha annak lehet nevezni)
Na mindegy majd kiderül, hogy mennyire lesznek unalmasak/érdekesek a következő futamok...Mert engem semmivel sem jobban érdekel Sumi jelenléte, nem azért nézem az F1-et, pedig a sajtó most azzal van tele : Sumi így sumi úgy, ki nem sz@rja le sumit? Azért nézem a F1-et, hogy izgalmas, előzésekkel, ügyes taktika döntésekkel, teli versenyt lássak!
-
zed1983
őstag
válasz
Oliverda #9766 üzenetére
Figyelj már mi volt neked ebben érdekes?
Mi előzés volt? Mikor Vettel autója megadta magát megelőzték páran...húú
a 2009-es szabálymódosítás elvileg nem azért lett volna, hogy több előzést lássanak a nézők?3 kötelező kerékcserét vezetnék be a futamon...hogy érdekesebb legyen, mert ezen már tényleg lehet aludni
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9760 üzenetére
2 -nek nem is, de 3-4 -nek igen. És ott számít az, ki mikor jön ki, és milyen pályára kerül vissza. És lenne értelme, mert akkor nem az lenne, hogy végigvonatozzák a futamot. És persze ehhez kellene a lágyabb keverék is. Ennél unalmasabb futam még nem volt, csak volt pár hasonlóan unalmas az elmúlt években. Én 1db akciót nem láttam, kivétel az ahogy a hátsó régiókban bohóckodtak.
De ahogy mondják, szarból nem lehet várat építeni, de érdemes megpróbálni.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #9351 üzenetére
Kábel... azért jó, hogy a UPC-nél plusz pénzért adnak egy ingyenes csatornát...
Remélem a múltkori F1 felmérésből kijön, hogy kéne hivatalos, mindent közvetítő, mindenütt nézhető F1 netes adás... ...és nem úgy oldják meg mint a tenisznél, hogy csak bizonyos országokban megy (tennistv.com), a többiek meg le vannak....
-
P00By
nagyúr
válasz
Oliverda #9259 üzenetére
Renault: Illegális a McLaren autója! Hisztisek...
A McLaren úgy sejti, trükkös megoldása másolható (Ebben benne van az előző "hír" is.)
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #9255 üzenetére
Meglehetősen értékelhetetlenek lesznek a szabadedzések is, akárcsak a tesztek voltak. Majd ha néhány verseny után kirajzolódik egy erősorrend, talán lehet valamilyen tendenciát társítani a szabadedzésekhez. A két lényeges dolog, a gumik kiértékelése és a beállítások keresése. Ehhez inkább sok benzin kell, mint kevés, de a bázis mennyiségekben is nagy lehet a szórás.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #9222 üzenetére
Én olyanra emlékszem, hogy verseny közben ért le az autó hasa, és emiatt megégett a versenyző segge. Nekem Webber rémlik, de lehet, hogy a behányós esettel keverem.
Amúgy meg tényleg zseniális trükk a meki megoldása:
A tegnap egyik legfontosabb fejleménye az volt, hogy a McLaren átment a technikai gépátvételen. Közben fény derült arra is, hogy a csapat vitatott hátsó szárnya egy trükkös megoldással karöltve működik: a versenyző a pilótafülkében a saját lábával takar ki illetve tesz szabaddá egy lyukat, így befolyásolva a pilótafülke közelében átvezetett, az orr tetején beáramló levegő útját. Ezt a levegőt úgy irányították hátra, hogy megakassza a hátsó szárnyra a motorburkolat felől érkező áramlatot, s így csökkentse a légellenállást. Mivel a versenyző nem a karosszéria része, ez a megoldás nem esik a mozgatható aerodinamika tilalma alá. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #9145 üzenetére
Az "kivágott" rész mindig is levehető volt. Az egész autó nagyon konfigurálható. A kopoltyúk már debütáltak Barcelonában. Nem csak 'szellőzésre' valóak. Azzal, hogy levegőt áramoltatnak a kocsitest azon részén, elősegítik a légáramlatok oldaldobozra való 'rögzítését' és hogy ezáltal kisebb felhajtóerő keletkezzen az autón. A (fő) hűtőnyílások feletti részen is hasonló célból vannak nyílások.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #9132 üzenetére
Egyenletesebb, magasabb az átlag, stabilabb, kiszámíthatóbban viselkedő autó. Kisebb a csúcs-leszorítóerő, de kevesebbet ingadozhat az átlagos leszorítóerő. A diffúzorok hajlamosak 'beakadni' (stalling). Az ilyen autók nehezebben is vezethetőek, és nem konstansan gyorsak; ez a pilótát is elbizonytalanítja, mert nem bízhat meg az autó 'legjobb tudásában', mert időközönként csúnyán kihagy. A Red Bull autó pl. a konzisztens leszorítóerőre van 'kihegyezve', nem a csúcs-leszorítóerőre.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #9124 üzenetére
A germán cikkíró csak szívja a fogát. Csak az indítómotor behelyezéséhez való nyílás kialakításáról van szó, de a McLaren új diffúzorral jött Bahreinbe, ami véleményem szerint konzisztensebb is lehet.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #9036 üzenetére
Nos mivel Kobára és Rózsára hasonlóan fizetnek a bukik, azonos tétet feltenni akkor lenne érdemes, ha hasonló esélyei lennének a pilótáknak.
Különben érdekes, hogy a 4 főesélyesnél Sumimisi-Rosbergson keresztkifizetés a legkisebb. A bukik a mercinél tartják a legvalószínűbbnek a mostohagyerek diadalát a házikedvenc felett?
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8948 üzenetére
Ami elmondható, hogy egy 'rendes' csapat tizedeket fejlődik 'futamról-futamra', akkor is, ha semmi jelentőset nem tesznek az autóra. A barcelonai teszt és az első nagydíj között van két hét, a trendet rávonatkoztathatjuk erre. Pusztán az adatok elemzésével és a friss autók kiismerésével is gyorsulni fog önmagához képest egy a munkáját profin végző csapat.
De sem a Red Bull-nál, sem a Ferrarinál, sem a McLarennél nem tudok jelentős bahreini csomagról. Hellyel-közzel mind ezen csomagjaikat próbálgatták Barcelonában. Ha a Mercedes új csomagja működik, ahogy kell, többet kellene fejlődniük, mint a rivális csapatoknak. Attól függően, hogy mennyire lehettek lemaradva Barcelonában, akár egyértelműen az élre is ugorhatnak.
-
Pompi
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8836 üzenetére
Nincs mire várni. Ezt már akkor eldöntötte amikor elígérkezett...rögös lett a vége, igen.
...de az összes többi csapat akit megkérdezett, úgy nyitott felé hogy pénzt ide..de sokat.
Itt van a Dallara ami oké hogy újonc csapat, de azért csak neves sasszé. Alakul a szakembergárda..pl. az az arc is idetart akinek múlkor a jegyzetfűzetéről dumáltatok.
Ő meg megjárta a Williams-Bar-Red Bull...még régebben meg a March-nál dolgozott.Nem lehet várni nagy dolgokat (bár azokat kell mondani), de ha nem lehet másként akkor így kell megpróbálni...a Le Mans sorozatba később is elmehet.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8834 üzenetére
..hát ezzel sokat nem segítettél...bár persze elértettem hogy inkább a gúnyon volt a lényeg
szal:
Nincs itt semmi gubanc.
Itt van a HRT, megmutatta az autóját és ott ült mellette Bruno Senna...ez sokaknak sokat jelent. Nem volt könnyű de megcsinálták.
Pont elég lesz hogy ők kénytelenek lesznek teszt nélkül pályára lépni. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8829 üzenetére
Várj, én is úgy láttam hogy ott vannak a kasztnik a Campos bemutatóján?
Akkor várj, hol is nem láttam kasztnit? ..Akkor lehetséges hogy az autóját bemutatott Campos, már HRT, kifizette a kasztniját?
Hol a probléma,...voltak gondjaik, ahogy a többinek is, de itt vannak bemutatták az autójukat.
...pedig a gondjaik nem csökkentek azáltal hogy volt egy másik pályázó a helyükre..
De idetették ezt az autót Bruno Senna-val.
Ez az ami számítszerk: egyébként muszáj hozzátennem hogy igen, cáfolni könnyű, de ha az cáfol akinek tartoznak (elvileg) az már valami
Mert ugye itt arról van szó, hogy a Dallara cáfol.. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8826 üzenetére
Igen, sejtettem hogy a -Story magazin- bent lesz a kedvenceid között
Szal sztem egy késedelmes fizetés sok más helyen is előfordult, teszem azt a FoM pénzeknél a csapatok felé...
Ez egy dolog, erre vannak megoldások.
de, azért ez se legyen biztos:
-"A hírekben mégis azt állították, hogy a Campos elmaradt a fizetésekkel, és több millióval tartozik a kasztnigyártó Dallarának. A Dallara vezetői ezt több alkalommal is cáfolták, még a BBC kamerái előtt is."
ugyan innen:
-A Nemzetközi Automobil Szövetség soha nem kapta meg a Dallara Camposnak címzett levelét sem, amelyben felbontják a korábbi megállapodást. "A Campos valóban valamennyi számláját kiegyenlítette a Dallara és a Cosworth felé is." -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #8824 üzenetére
Bizony nem, mert szerződése volt a Campos-nak, ahogy a Cosworth-l is...csak valahonnan mégis efféle hírek jöttek.
"Ezek a hírek azonban egyre valószínűbb, hogy a Campos ellen irányuló lejárató rémhírek. A szerb csapat semmiféle üzletet nem kötött a Dallarával, csupán rémhírekkel akarja elhessegetni a szponzorokat és a befektetőket a spanyol csapattól.A Nemzetközi Automobil Szövetség nem tud róla, hogy a Dallara felbontotta volna a Camposszal a szerződést, mi több információik szerint a Campos valamennyi számláját kiegyenlítette a Dallara és a Cosworth felé.
A svájci Speedweek információ szerint a spanyol csapat csupán összeesküvés áldozata. A Campos ugyan valóban financiális problémáktól szenved, de tartozása nincs és hamarosan szerződést kötnek az A1 GP vezetőjével, Tony Teixeirával, így a megállapodásbeli 15 millió eurós összeg kisegíti őket a nehézségekből.
"Nekem 8, már vitázni sincs min (bemutató meg mint szőr a virslin)...én csupán arra regaáltam, hogy egyszerre lett sajnálva a Stefan GP és Bruno Senna.
Mert ha az egyiken múlik akkor most nincs itt a másik. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8744 üzenetére
Már eddig is ezeket a rajtszámokat használták, rajta van a merchandise-on meg mindenen. A Saubert betolták a US F1 helyére, oszt annyi.
Remélem Stefan nem adja fel és megmutatja az autót és tesztelget dacból. Szerinted van e értelme neveznie 2011-re? Ennyire zavart volna valakit, ha idén ő próbálkozott volna?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #8736 üzenetére
Abba a kommentbe lehet belekötni amibe akarsz.
de meggondolatlanság azt feltételezni hogy mindenki osztja a véleményüket De te most miről beszélsz? Nem azt mondtam hogy mindenki, hanem azt azt hogy sokaknak nem tetszik a Fia hozzáállása. És ez nem ugyanaz.
Legalább olvasd el amire válaszolsz. Akkor most ki is nem következetes...? -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #8704 üzenetére
Már ne is haragudj meg, de te szerintem sündisznót ettél hogy ennyire kötözködsz...
Csak hogy meg nyugodj egy példa: Ferrari
És nincs egyedül a Ferrari.
A többire meg nem is válaszolok. Úgyis belekötnél.
Miért kell a topikban állandóan a "feszültséget" csinálni még a semmiből is? (és ez nem csak rád áll) -
Iron Funeral
őstag
válasz
Oliverda #8728 üzenetére
Elférni elfér, de én úgy gondoltam, hogy ha már F1 Safety Car akkor kipakolják és felpaprikázzák kicsit az utcai változathoz képest, mivel csúcs-technikai sportról van szó, gy láttam logikusnak, de rám cáfoltak Berniék, FIA-ék, Mercedesék...
Ennyi erővel egy Bentley is lehetne SC... csak sok ló legyen benne meg luxuscumó azt kész
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #8717 üzenetére
Szerintem szimlán hagyni kéne mindenkit nevezni, de az alsóháznak lenne egy kis előselejtező. A mostani rendszerrel ha valaki megkapta az indulást, már csak a rajtrácsra kell felállni. Úgy viszont nem lehetne töketlenkedni, mert ha valaki nem pakolt össze egy jó autót, az nem állhat rá a rajtrácsra, míg most kvázi bármilyen a szabályoknak megfelelpő tákolmány odakerülhet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8712 üzenetére
Inkább JV 'danójja' Pista bá' kedvenc nótáját a nagy ünneplésben.
De nem sok esély látok, már a késleked(tet)és is az ellehetetlenítés céljából lehet.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #8695 üzenetére
Majd kíváncsi leszek, ha egyik-másik futamon az irreálisan lassú csapatok autói feltartják a kedvencedet milyen véleménnyel leszel róluk... Persze ugyanugy feltarthatják az én kedvencemet is... De ez nekem (és rajtam kívül sok ezer más embernek is) akkor is abszurd. Az előző években a versenyeken izgultál, most meg azért mert azt sem tudod hogy ki fog a rajtnál állni. Vagy ki fog esetleg valami hülyeségért büntit kapni. Én jobb szeretem ha a verseny pályán dől el. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8690 üzenetére
Nemrég kipakolt egy alkalmazott, és szerinte könnyen sikerülhetett is volna, jobb vezetéssel. Pl. Anderson mindent maga akart jóváhagyni, ezért a tervezési és gyártási folyamat lelassult és decemberben már nyilvánvaló lett, hogy hatalmas késésben vannak az autó megépítésével, de Anderson állítólag még menetrendet sem csinált, amihez tartani akarta volna magát.
Stefanovic elmondta, hogy a YouTube krőzus Chad Hurley nyitott volt a csapatok egyesítésére, de a US F1 fejesek ezt is blokkolták, pedig ezzel nagyon sok munkahelyet meg lehetett volna menteni. A Stefannál is kevesen dolgoznak, meg a US F1-nál is kevesen dolgoztak. De a büszkeség; Andersonék a saját autójukat akarták megépíteni, ezért kérték először 4 futam halasztását, aztán meg 1 év halasztást a nevezés megtartásával. De pénz nélkül ez is kivitelezhetetlen lesz/lett, márpedig ki akarná dobálni a milliókat egy ennyire bizonytalan és problémás projektbe.
Scott Bennett és társait nagyon sajnálom és mindenkit aki keményen dolgozott.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #8671 üzenetére
Kicsit elszabták a hidraulikus rendszer állóképességét.
BBC, Ted Kravitz: Technical director Nick Wirth admits that there has been a design error on some parts of the hydraulic system. As pretty much everything that makes you stop or go in an F1 car is hydraulically-driven (throttle, gearbox, brakes), it's important to have it indestructible.
Wirth says there will be a fix in place for the first four races while a re-design continues back in the UK.
Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Egyre jobban hisz az AI-képes szemüvegekben a Meta
- Háztartási gépek
- Hardcore café
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AI-séf főz a dubaji étteremben
- Nintendo Switch 2
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest