- Realme GT 2 Pro - papírforma
- HTC U11 - újra a szorítóban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- És egy Tecno Pova 7 Ultra 5G is felbukkant
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Aktív témák
-
IreN!CuS
addikt
válasz
kisza25 #35901 üzenetére
Igen ez is benne van, mert már azt is megszabják, hogy hány partvist használhat el a takarító nő, mondván zöldülni kell.
Emlékszem régen nagyobb rajtbalesetnél megfogták visszalőtték a rajtot és a pilóták meg futottak a tartalék kocsikhoz, hogy újra nyomják neki pl. Kanadában volt ilyen (nem tudok most rákeresni). Most meg váltott nem cserélhetnek mert megkúrják őket egyből.BMW001 Gyulám egy külön faj,nem nagyon kell foglalkozni vele,majd elmegy a hangja egy nagyobb "akciónál"
-
Sirpi
senior tag
válasz
kisza25 #35847 üzenetére
Azért Paliknak is voltak baromságai, pl.
- a Shell mérnökei, akik akár egy tankolásnyi benyát is meg tudtak spórolni egy verseny alatt
- vagy üldözéskor mindig milyen érdekes volt, hogy az első jobban gyorsít ki, az üldőző meg mindig utoléri a kanyarban, tehát neki meg arra volt beállítva az autója... nem jött rá, hogy ez szimpla fizika
- vagy az az állandó hülyesége, hogy ha az első szektor végén 0.3s a hátrány időmérőn, akkor ha nem veszít többet, akkor bejöhet másodiknak... és persze csodálkozott, hogy hogy nőtt a végére 1 sec fölé a hátrány.De mindezekkel együtt is sokkal élvezetesebbé tette a futamokat, mint Gyulám (pl. az megvolt mindenkinek, hogy amikor Hamilton a közös boxutcalátogatás után eltrafálta Massát, utána azon filózott, hogy hátha _előtte_ a kerékcserénél letudta a szárnycserét is. Vagy a végén hogy megijedt, hogy ha 0 pontot szerez Japánban Vettel, és Button nyer, akkor, ööö... akkor... mire Walter megnyugtatta, hogy akkor se lesz semmi, megnyugodhat.
-
proof88
addikt
válasz
kisza25 #34923 üzenetére
na de nem mindenki használt olyan nagy dőlést... na most a biztonság szajkózása kapóra jön ahhoz, h hátha még inkább csökken a red bull előnye. Mondjuk ez már megint ölyan dolog h miért szombat reggel kell ezt a FIA-nak kitalálnia? Jó mondjuk senki nem akarja h a Parabolicában szakadjon szét a bal első, jobb később tiltani mint soha, de már Belgiumban is szó volt erről a hólyagosodásról...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
kisza25 #31030 üzenetére
Egyiken nem volt KERS-e, a másikon meg rossz ütemben jött ki a száradó pályára
Ferrari téma: megint van egy olyan rossz előérzetem, hogy Massa a tiszta ívről lerajtolja Alo-t, és vonatoznak majd amíg a Red Bullok és Hami meglép. Remélem nem így lesz, de nem először fordulna elő..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #30826 üzenetére
A '90-s evekben a Mazda MX3-ban volt anno egy 1.8 V6 24v motor, de semmivel nem volt jobb, mint egy 1.8 16v sor4 szivo, ugyanugy 140lovat tudott, csak pl ha hozza kellett nyulni, kb eret vagtal magadon. Eleve nem occso egy motorgeneral, de ez annak 1.5x-e, mert sor4 helyett v6 meg 16 helyett 24 szelepe van, meg egy helett 2 hengerfeje, emg ketto helyett 4 vezermutengelye. Vagy ott van meg "jo" peldanak a Calibra-bol C25XE is, ugyanez a sztori. Nem mellesleg a V6 motor, az nehez is, mint a kő.
140lojjot meg kisujjbol kivag egy sor4 1.4 turbo is 8 szeleppel, egy ehhez kepest faek egyszerusegu motorbol. -
kisza25
félisten
válasz
kisza25 #30800 üzenetére
azt még kifelejtettem, hogy 35%al kevesebb fogyasztást írnak, tehát annyival kevesebb nafta kell majd, tehát kisebb tank, kisebb autó, kisebb súly és ugye a motor is kisebb megint csak könnyebb lehet megint teljesen átépíteni az egész autót, ezek a "spórolások" lehet többe kerülnek, mintha minden maradna a régiben
-
hunnylander
őstag
válasz
kisza25 #30742 üzenetére
Érdekes koncepció.
Viszont Schumacher Ferrarijai a maguk idejében a mezőny hosszú tengelytávú autói közé tartoztak vagy a leghosszabb tengelytávú autók voltak.
Szerintem, ha MS-t beleültetnék az idei Red Bullba, ami egy eléggé hosszú tengelytávú autó (hosszabb az RB6-osnál, holott már az is nagy tankkal rendelkezett, az RB7-est meg aerodinamikai okokból tovább nyújtották), jobb eredményekre lenne vele képes, mint a Mercedesszel, ami a mezőny egyik legrövidebb tengelytávú autója (talán csak a HRT előzi meg), feltehetőleg győzelemre is.
Egy másik gondolat, ami eszembe jut, hogy sokak szerint Schumacher vezetési stílusa leginkább Hamiltonéhoz hasonlítható, mert mindketten szeretik csúsztatni az autó hátulját és inkább a túlkormányozottságot preferálják, mint az alulkormányozottságot. Mindketten egy agresszív stílust képviselnek.
A tavalyi és az idei McLaren is a mezőny leghosszabb tengelytávú autója, ennek ellenére lehet driftelni látni, vagy pl. Monacoban a leggyorsabb versenytempóval rendelkezett ez az extra-hosszú autó.
Persze a gokartzsenik lehet, hogy díjaznák a rövidebb tengelytávú autókat, de nem hiszem, hogy a tengelytáv lehet a fő probléma Schumachernél. Inkább az autó általános, leginkább aerodinamikai teljesítménye, ami elmarad attól, hogy győzelmekért lehessen küzdeni vele, szerencsefaktort leszámítva.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
kisza25 #27762 üzenetére
Én nem értem ezt az egész kemény keverékes mizériát. Azt akarták, hogy a kemény keveréket is aktívan használják a futamokon, mert eddig egyértelmű volt, hogy a lágyat éri meg használni minden helyzetben. Nem éri meg a keménnyel időmérőzni, nem éri meg a nehéz kocsin használni, nem bír ki többet, mint a lágy, és egyedül azért használták, mert kötelező 1x feltenni, és egyébként a 3 lágy szett nem elég egy versenytávra.
Erre most megcsinálták, hogy bár 10 kör helyett 20kört bír ki a kemény, de közben 1 helyett 2-2,5sec-el lassabb körönként, és 2-3kör kell neki mire bemelegszik. Miért lesz jó, hogy 20 kör alatt elbukik valaki 40-50sec-et, de cserében megspórol 1 kiállást, ami jó ha 25sec -
Sanya595
senior tag
válasz
kisza25 #26429 üzenetére
Eleve nem értem,hogy mért gondolja mindenki úgy,hogy a csapat direkt qrta el Webbo-nak.
A Red Bull-nál sem ennyire hülyék,arról már nem is beszélve,hogy idén már van csapatsorend.Szóval sokkal kisebb veszteségböl is kijöttek volna.(#26430) Qorthral
Igen,a red bull hibázott,de az eröss túlzás,hogy direkt toltak ki vele igy. -
Qorthral
őstag
válasz
kisza25 #26429 üzenetére
Webber 8 tizeddel kapott ki Vetteltől. Mivel a KERSt Vettellel ellentétben nem használhatta, mert reggel elromlott, így kapásból kb 4 tizedes hátrányban volt, mert az ennyit jelent kb.
Persze még így is kikapott 4 tizeddel, de mivel a 3. szabadedzésen kb nem is tudott futni a KERS problémái miatt, plusz Vettel eleve gyorsabb szokott lenni IMen, nem hiszem, hogy szégyellnie kellene a körét. Mondhatnám úgy is, hogy a körülményeket figyelembe véve nem Webberen múlt!Ha a KERS működött volna (mint Vettelnél), akkor Webber az időket nézve 6 pilótát megelőzött volna, köztük pl. Hamiltont. Azt gondolom, hogy igenis a csapat felelőssége, hogy nem számolták ki jól, mit tud majd a többi istálló futni és kockáztatták Webber továbbjutását 1 szett lágy miatt, amely kb arról dönthetett volna, hogy a 2-4. hely között honnan indul...
De látva Vettel pole körét, működő KERS mellett Webber simán 2. lett volna ma.Nem mondom, hogy direkt toltak ki vele amúgy, mert nem hiszem, de ugyanakkor a RB ettől még nagyot hibázott, nem Webbon múlt.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
kisza25 #24775 üzenetére
3x mutatták, hogy elfékezte, és lehetett látni, hogy kockás lett. Ezek a gumik nagyon sérülékenyek. Button meg úgy tud rá vigyázni, hogy azért mellette nem lassabb annyival.
A stratégia meg mind1, ha mindenki lágyon indul, és Vettel a leggyorsabb, és az ő gépe kíméli a legjobban a gumikat. Kemény keverékkel is 1. vagy max 2-3. lett volna.
-
MPowerPH
félisten
válasz
kisza25 #24770 üzenetére
Na ez igaz. Csak ha lassú, akkor simán megkapja az 1 kiállásnyi időt. De a futamon, tankolt autóval mindig minden máshogy szokott kinézni, én csak ebben bízok. Én abban bízok, hogy Hamilton rajtol egy brutálisat, és nem engedi Vettel -t úgy elmenni.
Hát, a tesztek alapján nem tudok mire gondolni. Nem ez volt az első ilyen húzás tőlük. -
shteer
titán
-
shteer
titán
Aktív témák
Hirdetés
- Canon MILC: EOS R és M topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- Google Chrome
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix gx80 + sok tartozék
- iBasso SR3 fejhallgató eladó
- GL65 9SD 15.6" FHD IPS i7-9750H GTX 1660Ti 16GB 256GB NVMe + 1TB HDD gar
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest