- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #37493 üzenetére
" "Szeretnék bocsánatot kérni a rajongóktól, akik évek óta támogatnak. Az elmúlt három évben láthatták, hogy milyen vagyok. Nem vagyok hazug, mindig az őszinteségre törekszem. Csapatjátékos vagyok.""
LOL hát láttuk, hogy milyen vagy kedves! És persze igazi csapatjátékos!
Azt nyilatkozza hogy nem hazug. De: "Ryan és Hamilton is nemmel felelt arra a kérdésre, hogy kapott-e utasítást a csapattól arra, hogy engedje el Trullit. A csapatrádió jegyzőkönyvéből kiderül, hogy nem egészen így történt"
...
-
válasz
Oliverda #37364 üzenetére
Az FIA ezeket állította:
"A meghallgatás alatt amelyet kb. 1 órával a verseny után tartottak, a stewardok és a versenyigazgató kifejezetten kérdezte Hamiltontól és a csapatmenedzser David Ryantől, hogy Hamilton kapott-e utasítást arra, hogy engedje Trullit előzni. Mind a versenyző mind a csapatmenedzser azt állította, hogy nem történt ilyen utasítás. A versenyigazgató egyértelműen rákérdezett Hamiltonnál arra, hogy szándékosan engedte-e Trullit előzni. Hamilton ragaszkodott ahhoz hogy nem tett ilyet."Semmilyen reakciót nem látok a fentiekre. Ha a McLarennnek igaza van akkor a következő szöveget várjuk: "Sem Hamilton sem David Ryan nem állította a meghallgatáson, azt hogy nem volt utasítás Trulli elengésére. Az FIA hazudott, a meghallgatás szövegét kérjük hozzák nyilvánosságra"
Ennyi. Nem általános szöveg, konkrét válasz az állításokra.
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #37322 üzenetére
Egy kis teamradio: Toyota Team Radio - 2009 Australian GP
Nem tudom pontosan mikor, talán a baleset és az SC közötti 2 körben sárga zászló volt, és egy helyett előre jött.
De lényegében már mind1. -
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #37306 üzenetére
Nekem ebből az jön le, hogy még azelőtt visszaengedtették vele Trullit a 3. helyre, hogy CW visszajelzett volna.
Gondolom, CW-t még a Red Bulltól is buzerálták, hogy okés-e Vettel háromkeres mutatványa. Még az lenne a szép, ha arról is kiderülne, hogy megkérdezték CW-t, és ő azt mondta, hogy rendben van, utána meg kivizsgáltatta. -
Pompi
nagyúr
válasz
Oliverda #37301 üzenetére
"Mindenki döntse el maga hogy Trulli +25 másodperces vagy Hamilton DQF büntetése volt az igazságosabb ebben az esetben. Szerintem az előbbi."
Nem azzal van a problémám, hogy melyik az igazságosabb döntés. Hanem. Nyilván Martin Whitmarsh számára az az igazságosabb amiből ők jobban jönnek ki. Nincs ezzel semmi baj, csak ne hangoztassa. Már csak azért sem, mert Trulli büntetése se volt igazságos. Nem esett volna le a karikagyűrű az újjáról ha ezt a mondatot vagy kihagyja, vagy azt mondja, hogy egyik döntés sem igazságos. Nekem ettől csak unszimpatikussá válik a manusz. Ez egy ilyen felesleges megnyilvánulás amitől nem lesz népszerűbb szerintem, max a McLaren fanok között, de ott meg eddig sem volt ezzel baj. Már ha egyáltalán mondott ilyet (lásd hunnylander).
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #37239 üzenetére
Szerintem nem lehet fellebbezni, és amúgy is felesleges.
Az állítólagos vétség: Sporting Code, 151. c)
151. Breach of rules
Any of the following offences in addition to any offences
specifically referred to previously, shall be deemed to be a breach
of these rules :
a) All bribery or attempt, directly or indirectly, to bribe any
person having official duties in relation to a competition or
being employed in any manner in connection with a
competition and the acceptance of, or offer to accept, any
bribe by such an official or employee.
b) Any action having as its object the entry or participation
in a competition of an automobile known to be ineligible
therefor.
c) Any fraudulent conduct or any act prejudicial to the
interests of any competition or to the interests of motor
sport generally. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Oliverda #37196 üzenetére
Egyből feltűnt a hasonlóság a Vettel-Kubica esethez. Érdekes, hogy anno Montoya-t bűntették, akkor hétvégén Kubica-t kellett volna. Hülyét csinál magából a FIA. Tényleg vicc amit művelnek. Tönkre teszik a sportot.
Truli-Hamilton ügy vicces, hogy még mindig nem lehetnek biztosak a dobogósok a helyezésükben.
-
JJános
addikt
válasz
Oliverda #37201 üzenetére
Oksa. Nem bánom.
Köszi a linkeket. Sumi a 11. helyről előrejött, mint kés a vajban. A legszebb az, hogy nem volt senki, aki ez ellen tegyen valamit.
BMW01: Hát ez csak olyan szólás. Tudod, mint a "mögé kerülés", egy pont. Hát itt volt egy pár autó, aki megkapta az egy pontot.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #37155 üzenetére
McLaren se lesz az igazi idén, nekik még nagyobb a lemaradásuk. Mert azért legyünk őszinték, a Ferkák Melbourne -ben is a legjobb 6 -ban voltak.
Azért azt nem lehet tudni, ki hogy áll a fejlesztésekkel. Ferka lehet már nagyban eddig is erre készült, nem tudja senki.Mekinél már biztosan régen azon vannak, mert ők már a teszteken is látták, hogy nagyon nagy a baj.
Az tuti, hogy idén nem lesz Ferrari, McLaren konstruktőri és egyéni se. Nekik a tavalyi éven megy el most a VB, ők a végletekig fejlesztették a gépet, míg a többiek már az idei évre koncentráltak.
Ez van, de azért reménykedek, hogy valahogy felállnak, főleg a Ferrari. Viszont a RedBull -ok nagyon jók lehetnek, főleg ha elkészül a diffúzor.Van esély rá, hogy megeszik disznósajtékat is.
Akárhogy is, Ferkák agyon lettek verve. [link] Massa is piszok lassú volt...
-
laci666
senior tag
válasz
Oliverda #37160 üzenetére
És honnan tudod,hogy a Ferrarinak nincs.
Hát csak egy baj van,hogy ez a McLaren überdiffúzor nélküli autók között is elég hátul kullog.
Nem gondolom hogy az überdiffuzor annyit dobna rajta,de legyen igazadÉn meg azt remélem,hogy Ferrarinál is kitalálnak valami okosat
De meg várom a Maláj gp ott kiderül minden. -
Pá
addikt
válasz
Oliverda #37155 üzenetére
Brawn állítólag azért dobbantot a Ferkától, mert hiányzott neki a kihívás.
Még pár ilyen verseny és akár vissza is jöhetne, hasonló logika alapján.#37160: az a baj, hogy a mekinek az überdifi által hozott +0,5mp is kevés lenne
bár szerintem is magukhoz fognak térni szép lassan -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #36943 üzenetére
Ilyen csakis véletlenül fordulhatna elő, gyakorlatilag soha. A fordulatszámot természetesen leszabályozva tartaná az elektronika a KERS-fröccs alatt is. A motor forgatónyomatékának változásában nem vagyok biztos. Találkoztam már ezzel a kérdésel (egy Williams interjúban), de a fő válasz, hogy a KERS fröccs gyakorlatban mindig alacsonyabb fordulatszámokon történik.
(#36944) SzalaiG: Az ilyen tendenciák max. három évig tartottak, ahogy a lista mutatja. Button ebből már kicsúszott.
Felőlem lehet Button világbajnok, de dolgozzon is meg érte, és csak az utolsó futamon dőljön el. Az autója pedig legyen lassabb a többiekéhez képest. Remélem valaki már a következő futamon elkeni a száját, unalmas lenne egy újabb BGP kettősgyőzelem.
-
Pá
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #36851 üzenetére
Lehetséges, hogy nem volt az üzemanyagkülönbség miatt olyan nehéz a McLaren? Mert lehet, hogy a McLaren eleve akkorra tervezte az első tankolást, amikor az végülis megtörtént, a Ferrari meg reménykedett, hogy tovább bírja szuperlágyon, de előre kellett hozni a boxkiállást a gumik teljesítményének csökkenése miatt. A helyzeten pedig tovább rontott a több üzemanyag, hamarabb elkoptak a szuperlágyak.
-
mrlujoak
veterán
válasz
Oliverda #36809 üzenetére
Elvileg jól gondoltad.
A SC már benn volt, azaz a sárga zászló - előzési tilalom is élt, amikor Hamilton elment Trulli mellet.
Direkt nem a megelőzni szót használtam, mivel előzni a versenyben lévők szoktak, a versenyre kijelölt helyen (pálya, box). Trulli elhagyta a pályát, így gyakorlatilag jogosan ment el mellette Hamilton. Trulli egy pozíciót vesztett, amit viszont ő már nem vehetett volna vissza, akkor sem, ha azt hiszi, hogy Hamilton elengedi.Forrás: A5:
"Egy szurkolónak sikerült megörökítenie Jarno Trulli kicsúszását az Ausztrál Nagydíjon, amely során Lewis Hamilton a pályára küldött Safety Car ellenére az olasz versenyző elé került. Trulli később visszaelőzte a McLaren pilótáját, amiért utólagos 10 másodperces stop and go büntetést kapott, de ez az eset késői voltára való tekintettel automatikusan azt jelentette, hogy 25 másodpercet hozzáírtak az idejéhez."
mrlujoak
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #36776 üzenetére
Ő hisz. Sokat jár templomba. Igazából ezt megint a csapatnak kellett volna rádión jeleznie Trullinak.
Egy fontos tényről talán még nem beszélt senki se. Hogy a két Toyota keresztül ment a mezőnyön boxból rajtolva.. És ha nem szúrják el a végét szép eredmény lett volna. A diffuzoros csapatok versenyzői közül egyedül Button tudta higgadtan kezelni a problémát. Mármint hogy hirtelen élcsapatok lettek. A többiek vagy bakiztak, vagy a gépet legeltették. Nincs meg hozzá a kellő profizmusuk, hidegvérük. És ha ez így marad év végéig, akkor lesznek itt keresztbe igazolások rendesen.
Sirandrish: Mi bajod van Kubicaval? A FIA szerint nem ő a hibás. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #36594 üzenetére
Szerintem nem kell semmilyen tévhitet táplálni. Hamilton és a Ferrarik is csak a 10. hely környékéig jók, persze ha mindenkivel minden rendben van. Most még kicsit erősebb a Ferka a Mekinél, de ahogy néztem, futamon olyan szép ütemben lassultak el, hogy nem sokra elég ez az előny. Sok mindent eltoltak a volt menő csapatok, de legalább érdekes év lesz. Már kicsit untam a régi rendszert. Button -nak kijárna egy VB, és végre Kubica is bizonyíthat. Bár az máig érthetetlen, hogy verte el ennyire Heidfeldet.
Vagy a Kers belassította, vagy egyszerűen bénább mint Kubika.
Amúgy remélem nem tiltják be a diffúzorokat, a BGP úgy is a legjobb lenne. Majd jövőre a Ferrari és a Meki is készít normális autót. Idén asszem túl nagy hangsúlyt fektettek a Kers fejlesztésére, az autót meg csak összecsapták.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #36341 üzenetére
Ez rossz példa. Ugyanis Heidfeld nem jutott be a Q3-ba és így annyit tankolt, amennyit nem szégyellt. Q2-ben pedig kapott 0,4 tizedet üresen.
Ha holnap meleg lesz, akkor mai lágy gumi választása és a nehéz autó a Brawn GP-t rendesen vissza fogja vetni. (persze ha nem túloznak a versenyzők) Hacsak nem Ferrari felfüggesztéssel rendelkeznek. És ugyanez igaz lesz az egy kiállásos autókra is. Már ha mindkét gumitípust kell használni az idén is. -
Pompi
nagyúr
válasz
Oliverda #35797 üzenetére
"Kár hogy a többiek nem így állnak hozzá..."
Várd ki a végét... először a Ferrari is a szabályok tisztázását kérte.
De tényleg, emeljük a fellegekbe a McLarent, hogy ők még nem nyújtottak be óvást. Igazi grál lovagok ők, a jók érdekében
-
Markgx10
őstag
válasz
Oliverda #35736 üzenetére
Én egyáltalán nem hiszem el, hogy tényleg gondban lennének, mér mindig az altatásra gondolok, bárki másról elhinném, de a Ferrariról és Mclarenről nem tudom elképzelni, hogy az elejéről a végére kerüljenek. Azt el tudom, hogy az elsőről mondjuk a 3-4-ik helyre, de hogy az utolsó harmadba, azt nem.
Ettől persze lehet, hogy nem így van, ez csak saját vélemény (meg Ecclestone véleménye is
)
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #35705 üzenetére
Motion hsz-éhez hozzáfűzném még azt is hogy mintha a Meki annyira szemfüles lett volna
az utolsó hétig 40tonnás trágyaszóróval megfelelő volt a teljesítménye... Aztán a BrawnGP-vel való motoradási program után hírtelen feljavult egy másodpercet.
Ferrari legalább tud önerőből kocsitépíteni évről évre, nem úgy mint a szemfüles copy paste Mclaren
tudom, tudom, ki lett vizsgálva, és nem lett rábizonyítva, de szted Börninek mennyivel lett vastagabb a zsebe ezért?Amúgy meg igaza van Motionnak tényleg, eddig szitne minden évben belekötöttek a Ferrariba, most ők fogják a könnyebb utat választani, hogy nem kockáztatnak, hanem felnyomják a másikat. Ennyi De legalább akkor sem másol
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #35697 üzenetére
"Jó ötlet volt a McLaren-től hogy ettől távol maradnak."
2007-ben ők "cigánykodtak" a padlólemezzel, ami ugye csak a kezdet volt... majd a steward-ok eldöntik hogy kinek van igaza. Én egyébként szeretném, ha maradna az überdiffózor. Amíg a Ferrari fel nem rakja legalább lenne néhány izgalmas futam
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35570 üzenetére
Értelmezésem szerint, ezen az összevetésen mindenkitől csak egy etap van. A legjobbja.
A lényeg, hogy a BGP a hosszabb etapok tekintetében a jerezi mezőny fölé magasodott. A többiek meg közel egy szinten vannnak.
Bár Lewis autóján ekkor még nem volt az új beam wing, se a legújabb diffúzor, se az új kipufogókivezetés stb.
-
gV
őstag
válasz
Oliverda #35566 üzenetére
remek, akkor ez az év sem fog botrány nélkül indulni
amúgy Rosberg köridejeit elnézve nem jelent nekik semmi előnyt ez a megoldás szal simán lehet h brawn autók nem (csak) emiatt ilyen gyorsak, pláne h sam michael szerint könnyen lemásolható míg ross brawn szerint az ő megoldásukat nem is biztos h letudják másolni és ezt biztos nem azért mondta, mert betiltásra fog kerülni -
gV
őstag
válasz
Oliverda #35560 üzenetére
az úgy volt h Charlie Whiting közölte h betiltották [link] majd később valóban szabályosnak találták, de nem azok akik korábban az ellenkezőjét mondták [link], ennek ellenére végülis nem használhatták szal ugymond Charlie "szava" döntött akkor is és ezért gondolom most is, vis engedni fogják ezeket a diffuzorokat
-
Ijk
nagyúr
válasz
Oliverda #35548 üzenetére
Szerintem aki a legtöbb versenyen teljesített körrekordot, az kellene, hogy a világbajnok legyen, hiszen ha nem is konstans, de ő a leggyorsabb versenyző
Lehetne küldeni az ötleteket a FIA-nak a pontrendszerről, és amelyik borítékban a legtöbb bélés van mellette az nyerne.
Mellesleg jövőre kötelezővé tenném a biodízel használatát, az évben 1x cserélhető 200 lóerőben maximalizált motorokkal, tekintettel a gazdasági és környezeti válságra, így legalább megmaradna az olaj az éjszakai futamok világítására. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #35458 üzenetére
A jelentősen hozzájárult jelent kb. 0,1-0,2sec-et körönként.
Azért áradozik a Mercedes motorról, mert ezt kell tennie. Ez biztos, hogy az egyik feltétele a szerződésnek. A legjobb reklám nekik, ha dicsérik, sokkal többet ér, mint egy logo a kocsin, vagy a -Mercedes felirat a csapat neve mögött.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- LEGO klub
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Eredeti játékok OFF topik
- EA Sports WRC '23
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Gombászkönyvek egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest