- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Mobil flották
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Google Pixel topik
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #23991 üzenetére
Velemenyem szerint ez a palya (bar megkedveltem a feelingjet es tetszik az atmoszferaja es a hangulata) el lett tervezve es szinte lehetetlen elozni. Mert pl. az utolso szektorban ahol a celegyenesre kanyarodas elott ki lehet fekezni az ellenfelet, ott iveket szukito lagyabb kanyarok teszik az elozest szinte kivitelezhetetlenne Ott meg topspeeddel atrobogni is komoly muvelet, nemhogy meg elozesre is igyekezni. Csak Nakajimat lattam ott elozni. Neki minden mindegy.
Egy-ket helyen modositani kell a palyan egy-ket idealis elozesi pontot letrehozando. Persze a slick, az uj aero es a KERS-turbogomg sokat javithat a palya erteken.
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #23991 üzenetére
"Szar ez így."
Bizony, az... Jövőre talán jobb lesz a helyzett. Mondjuk az is igaz, hogy én már évek óta ezzel nyugtatgatom magam. De most tényleg radikális szabály változások lesznek, úgyhogy bizakodjunk...
-
Kleroo
veterán
válasz
venember83 #23955 üzenetére
Ez is igaz. De a tiltáson járatás is egyet jelent a halállal sztem. és a motor dadogott mint a fene(tiltás) ha nem csinálja, 100% hogy végigmegy. ennyit nem tűr el egy 580+km-t futott moci az f1 ben.
Gondolj bele. állandóan lecseszik őket ha egy picit is jobban forgatják, és csak a verseny bizonyos részein tekerhetik fel a mocit magasabb fordulatokra. ez meg kinyomta szegénynek a szemét is....
Remélem felrázzák kimit. -
lenox
veterán
válasz
venember83 #23441 üzenetére
Szerintem nincs szukseguk. Jo hogy nem mar direkt epitenek majd falat a palyahoz minel kozelebb, hatha valaki beszopja...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #23441 üzenetére
Kubica (07 Montreal), Kovalainen (08 Barcelona), Hamilton (07 szezon elotti teszt, 07 Nurburg, 08 Bahrein), Glock (08 Melbourne, Hockenheim) csak nehany pelda. Mindegyiknek a mai modern F1-ben van rovid multja, de mar mindnek volt komoly balesete (modern palyakon). Vagyis a veszely ott lappang.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #23427 üzenetére
Na legalabb raharaptal. Tudtam, hogy neked nem fog tetszeni, sorry.
Talan csak tul van lihegve a dolog. A palya nagyon szeles es a veszelyesebb reszeken nagy bukoterek vannak.
De az legtobb 'eddigi modern' palyahoz kepest valoban lehet veszelyesebb, de egyelore csak annak tunik. Mindenesetre Bernie a te szajizednek megfelelo iranyba viheti a cirkuszat akarva akaratlanul is.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #23209 üzenetére
Nem, az az amikor mar fel van gumizva a palya es nem is koszos annyira. Az uj aszfaltozast nemigazan dijazza senki se. Inkabb idealis aszfaltviszonyokat kellett volna irnom. Lehet, hogy ez a palya iden meg pl. zabalni fogja a szuperlagyat es elegge koszosnak is tunik. De a szabadedzeseken majd meglathatjuk mire celoztam. Szerintem lesz csuszkalas boven, a gyengebb tapadas miatt.
-
brownus
veterán
válasz
venember83 #22909 üzenetére
köszi
akkor ez nagy off volt:d
ifj. senna jövőre a toro rossohoz jön!? lehet...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #22824 üzenetére
Tudod te azt.
Vagy mar iden is egy antimclarenes paktum van ervenyben es mar tudsz is rola?
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #22670 üzenetére
Éppen azért nincs büntetés, mert nem bírta ki a versenytávot. Csak akkor van büntetés, ha
1; a motor megkezdte az első hétvégéjét és még a futam előtt tönkremegy
2; befejezte az első hétvégéjét, és a második hétvégére a verseny előtt bármikor tönkremegyTermészetesen a pénteki tesztelések nem számítanak bele, mert egy ettől teljesen független felszereléssel futnak.
-
#06658560
törölt tag
válasz
venember83 #22670 üzenetére
a futambefejezes midnegy, az elso motorcsere buntimentes. A kerdes, s erre nem tudom a valaszt: vajon anno Melbourneben csereltek nekik motort, vagy sem? Mert ott mitnha mindkettojuknek lett volna motorproblemaja.
mod.: Pának igaza van, kiesesnel nincs bunti.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #22668 üzenetére
Massa kiesett, szóval simán cserélhet motort jokertől függetlenül. De neki még a jokere is megvan sztem.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #22668 üzenetére
Miért rajtolna hátrébbról? A mostani futamot nem fejezte be.
Kimi befejezte a kipufogós versenyét, azért használta el a jokerét.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #22664 üzenetére
Pedig amiatt a szelepbeegeses problema miatt mar at lett tervezve a konstrukcio. Ebbe kotott bele Flavio, hogy ugy, hogy azzal a teljesitmenyt is noveltek. Bar ellentmondasosan a Renault sem vetozta meg a terveket, ugyhogy nem ertem Flavio sirankozasat.
Nem a Ferrarinal van mobil (futamokra is elvitt), hi-tech motorvizsgalo 'rontgenberendezes'? (De.)
(#22666) wildrain: Ezert van az, hogy az osszes csapat mernoke megnezi a terveket es jova kell hagyniuk. Az egbekialto teljesitmenynoveleseket biztos kiszurnak. Eddig meg nem hallottam rola, hogy barki is keresztbe tett volna a masik csapatban. Legtobben jonak minositik ezt a rendszert, csak a Renault nyafogott, mert ok nagyon lealltak meg az ilyen motorfejlesztesekkel. A tobbi csapat meg valoszinuleg fejlesztget a megengedett kereteken belul, pusztan meg elovigyazatossagbol. Pl. azert is lehet kerni reviziot, ha a csapat talalt egy olcsobb gyartasi eljarast vagy egy jobb allokepessegu otvozetet. Ha a tobbiek is a megbizhatosagot es gazdasagossagot novelo szandekot latjak benne, engedelyezik. Szerintem jo a rendszer, mert igy senki sincs arra kotelezve, hogy az egesz szezonban megbizhatatlan konstrukcioval versenyezzen.
-
pH érték
aktív tag
válasz
venember83 #22124 üzenetére
Tényleg.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #22050 üzenetére
Tenymegallapitas volt: a McLewis jelenleg minden palyan es mindenfele idojarasi viszony mellett jo.
-
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #22050 üzenetére
De csak most.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #21850 üzenetére
A, ez csak barati csevely volt, nincs itt semmi komoly vita.
-
válasz
venember83 #21788 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #21788 üzenetére
Tessek, profilbol.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #21776 üzenetére
Neked a hibaszazalekkal es az eselyekkel van problemad. A nagydij hetvegejere esofelhozet varhato, ennyi a lenyegi informacio az altalam kozolt idojarasjelentesnek. 100%-ra meg 15 percre sem lehet josolni, nemhogy napokra.
-
válasz
venember83 #21749 üzenetére
"Jó sokat fizethettek, hogy ezért hajlandó így elrondítani az autót az istálló."
Lehet, hogy poénnak szántad, de azért megsúgom, hogy bármelyik csapat felrakna az autójára egy fekete fakockát is akár, ha attól gyorsabbak lennének. Emlékezz a bmw rozmárorrára! Ez nem szépségverseny! (bár szerintem a meci így is igen mutatós)
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #21496 üzenetére
Nem-nem-nem!
Éles, fiatal hangú és fiatal is... ha jól tudom, MTV-n is szokott lenni?
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #21484 üzenetére
Nem, saját közvetítés, 2 magyar kommentátorral, az egyikük nevét őszintén szólva nem tudom, de a fejemben van az arca is, de az alapján nehéz lenne kitalálni.
A másikuk az a5.hu-ról a Farkas Péter volt, akinek sajnos néha nem értettem eléggé a beszédét, mert kicsit halk volt, viszont a másiké elég jó volt.
-
Ricardo
titán
válasz
venember83 #21484 üzenetére
Az ám. Volt a szokásos légüres tér emlegetése, és a többi és a többi...
-
Atlantis
veterán
válasz
venember83 #21454 üzenetére
Remélem, jól megveszi őket kilóra a Mercedes, utána amegfelelő himnusz fog szólni.
Persze nem akarom bántani az angolokat, semmi bajom velük sem, csak a németeket jobban kedvelem. -
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #21430 üzenetére
Mert paraszt.
Nem nézte Vettel előtte.
Az miatt hogy Kimi a tankoláskor mögötte állt, nem kapott új gumit. Kimi viszont új gumin volt, és ha nézted nem is rossz köröket futott. Csak hát nagyomn hátul volt. -
attisx
addikt
válasz
venember83 #21353 üzenetére
Ilyen szinvonal mellett nem is lenne kár érte...
(Asszem' ideje lesz visszatérnem readonly-ba, vagy még azt se...)
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #21283 üzenetére
Az auto fejlodeseert elegedetlenkedik, de ma mar nem panaszkodott. Es nem is volt hibatlan a kore, ez most nektek rosszat jelent.
Holnapra McLaren 1-2-ot varok. Remelem Heikki is harapni fog.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #20986 üzenetére
"Lényegében most is eszméletlen izgalmas kellene legyen az F1 a pilóták pontversenye miatt, de ez a pontazonosság nem a pilóták közti versenynek köszönhető, hanem annak, hogy egyszer egyiknek, máskor másiknak jön ki a lépés."
Szerintem pl. a 2006-os szezon sokkal jobb volt, amikor két pilóta a mezőny fölé nőtt és az ő csatározásuk, drámájuk körül forgott az egész sorozat. Tavaly és idén is az a probléma, hogy nincs igazán stabilan kiemelkedő teljesítményt nyújtó pilóta a mezőnyben.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #20969 üzenetére
Nem lenne jó hidd el, Nordschleife tényelg nagyon veszélyes, pláne formula-val...Heidfeld kipróbálta...és szintén közvetíthetetlen.
Le Mans pedig bár nagy pálya, tök szakaszos...technikás-technikás-elalszom-technikás-elalszom-kicsit felébredek-elalszom-technikás-technikás-technikás..stb.
Kimi belefúródna a gumifalba és még ott is horkolna.Leginkább olyan pálya kell, ami körbelátható..azaz több kanyart/kanyarkombinációt be lehet látni, izgalmas több bemeneti íves kanyar, technikás beláthatalan kimeneti ívű (akár kis bukkanással) kanyarok, jó sikánok.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #20940 üzenetére
Szerintem az nincs neki, csak jegyese.
-
szilu84
tag
válasz
venember83 #20839 üzenetére
mennyiségben nem, de minőségben lehet
-
bdav
őstag
válasz
venember83 #20807 üzenetére
Webber vagy Button már annyira nem fiatalok. Másik kettő az sztem is nyerő választás topcsapatoknak (bár Nicot mintha akarta volna a McLaren Kova előtt csak nem ment)
-
tuskooo
addikt
válasz
venember83 #20801 üzenetére
Régen én se bírtam Alonsot, de mostanra már sztem sokkal normálisabb lett, mint volt, főleg tavaly Hamiltonnal szemben látszott ez.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #20801 üzenetére
Kit vinnél? Nem szimpatikus kell, hanem agresszív és motivált
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #20775 üzenetére
Igen, amugy hangulatos kis palya. Lehet belole egy Hungaroring 2.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #20364 üzenetére
A vege fele (az utolso 15 korben) Lewis egyfolytaban csak lassitgattak, szinte konyorogtek neki, Lewis meg kerdezte, hogy nem e tul lassan megy (lenyilatkoztak). Ronek ugyancsak idegben voltak, nehogy kihulljon a sajt a szajukbol a felesleges kockazatvallalastol.
A koridoadatok alairjak a nyilatkozatukat. Lewis 1:38-as korokkel cammogott a vege fele, ugyanolyan vagy jobb palyaviszonyoknal, amilyennek a verseny korabbi szakaszaban 1:33-34-eket ment. Szinte csigakent ment sajat kepessegeihez merten, de igy is lekorozgetett egyeseket, es tartotta elonyet.
-
tuskooo
addikt
válasz
venember83 #20277 üzenetére
Ezt bírtam amúgy Kimiben mindig, nem foglalkozik a sallanggal, csak a versenyzéssel foglalkozik, ami alapvetően a dolga.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #20277 üzenetére
Úgy van, rámászott a fotós Kimi cuccaira. Nah, Kimi észrevette, és már dőlt is a fazon. Ha-ha.
Jól láttad meg venember!Hunny: Köszi a fotókat! Hondáéknál nagyon vidámak!
-
joergie
őstag
válasz
venember83 #19957 üzenetére
Személy szerint én is egy Webber brillírra várok. Dejó lesz Vettel abban a Redbullban, várom már
Meg Heidfeld igazán leírhatná már magát, kvalitásban elmarad a többi élcsapat versenyzőitől. Ő is addig volt jó a BMW-nél, mint Coulthard a RedBullnál, fejlesztéshez, tapasztalatgyűjtéshez. Nemtudom ki kéne a helyére, mondjuk Rosberg -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #19905 üzenetére
Van mibol. Kimi uj thaifoldi nyaraloja. Evi nehany het hasznalatra vette.
Csak egy kicsit ra akartam ijeszteni a Kimisekre, ezert linkeltem be az amugy jelentektelen hirt.
Csak hogy aterezhessetek, milyen is amikor az ember kedvencet megbuntetik.
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #19719 üzenetére
Szerintem ezt Oliverdának kéne címezni!
Integra: Vagy végre valahára NSX-re!
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #19341 üzenetére
Pont a mai napon jutot nekem is eszembe, hogy mit szólna a topicban/ és hírportálokon levő dologkhoz.
(#19347) BMW001: [link]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #19282 üzenetére
Lazán
-
LOTR
addikt
válasz
venember83 #19162 üzenetére
én kérek elnézést, eltévesztettem
-
Speed®
titán
válasz
venember83 #19099 üzenetére
Nem a súly miatt fogják valszeg szankcionálni, inkább a megváltozott menettulajdonságok miatt kötözködhetnek. De majd kiderül, várjuk ki a végét..
borsi
Csak annyit tudok, hogy a B oszlop mögött kabriósított kombi Lada megtáltosodott a levágott kipuf. rendszertőlKérdés itt mit eredményez, F1 != Lada
-
soulcube
aktív tag
válasz
venember83 #19067 üzenetére
Kiesést nem számolva persze.
-
soulcube
aktív tag
válasz
venember83 #19026 üzenetére
Gondolom a gumi nem örült neki.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
venember83 #18958 üzenetére
Feltűnhetett volna hogy nem zúdul ki mindenki a pályára.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
venember83 #18955 üzenetére
Visszatankolják amit elfogyasztottak, szóval csak az számít mennyivel ment ki.
#18954 soulcube: Szerintem megint Massáéban, csak megint elizgulta a dolgot.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
venember83 #18934 üzenetére
De előtte még ecsetelné a Schumacher másodperceket...
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #18550 üzenetére
Én nagyon örülnék ha még egy angol csapat lenne az F1-ben.
-
shev7
veterán
válasz
venember83 #18026 üzenetére
kimi autoja a boxutca kijaratanal allt ahhoz nem kell traktor vagy nemtudom
-
shev7
veterán
válasz
venember83 #17986 üzenetére
de remelem semmi masban. Ha lesz az utolso ket futam elott les 17 pont hatranya remelem nem baltazza el
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #17809 üzenetére
Ne nevettesd már ki magadat...
Viktor77: Az hogy jó példát mutatsz. Ha szerinted ez rendben van...
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #17539 üzenetére
Elektromos cucc+motor kombó pl jövőre, meg a motorok is úgy vannak befagyasztva, hogy ha igazolják egy új fejlesztésről hogy az megbízhatóbb akkor engedhetik alkalmazását. Toyotához kellett volna mennie, ott kiröhögték ezt az elektromos kütyüt, szérigyártásban fejlettebbet csinál a Toyota, meg Honda is, nagyot ugorhatnak jövőre előre...
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #17127 üzenetére
Ez a Kimi visszavonulás valami pletyka, vagy mi a helyzet?
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #16822 üzenetére
Kimi olyan volt mint egy kezdő jogsis.....nézte az előző autó seggét más semmit. Sutil nyomta ahogy bírta, kicsit később fékezett. Kimi meg még később emiatt. Kimi nem amatőr és úgy versenyzik mint egy átlag pilóta (és nem vb) elmegy Sutil mellett simán.
-
válasz
venember83 #16607 üzenetére
köszi!
itt neten kicsit késvelátni a dolgokat, massával nem tudom mi volt.
de hajrá kubicának, megérdemelné -
gV
őstag
válasz
venember83 #16578 üzenetére
mod2: Mijafenevan Kimivel?
mehet büntire...
-
mexx0407
tag
válasz
venember83 #16578 üzenetére
elég rendesen !!!
-
KrAt
veterán
válasz
venember83 #16504 üzenetére
És akkor az egész futamot SC mögött autózzák végig, mert esik az eső? Milyen hlyeség ez már? Hameg csak onnan rajtolnak, az miért jó?
Áhh nemértem...
-
madster
tag
válasz
venember83 #16320 üzenetére
talán nem is az a lényeg, hanem hogy ki milyen időket ment vizes pályán
mod:nocsak...
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #15858 üzenetére
Persze tudom
Emlékszem a Merga-ra is, már edzésen is elemelkedett egy, és persze ott volt a látványos flip is..mindkettő szélárnyékból volt ha jól emlékszem,..amíg megkapta a leszorítást az eleje addig betapadt, viszont egy másik autó légörvénye meg tudta emelni a kocsit.
De meglehetősen látványosra sikeredett. -
Vandit.
addikt
válasz
venember83 #15721 üzenetére
Hát ez a lényeg. Egyéni szoc problem. Már lassan lovaggá ütök itt Hamiltont, mert annyira ügyes volt.
A másik az, hogy a többieknek jó és nekik nem? Oldják meg, ennyi csak hagyjuk már abba Hamilton magasztalását, mert ha a rajtnál nem tartják fel Kimit, akkor Kubicával partyzott volna és nem lehetne így fényezni.
-
D@ni88
addikt
válasz
venember83 #14994 üzenetére
Én ebbe a kocsiba nem ültem volna bele, vagy csak nagyon félve.
A hátsó szárny nem tűnik valami nagyon erősnek...
mostanában is előfordul néha-néha hogy letörik egy egy szárny magától igaz az anyghiba miatt. de gondolom régen nem is ilyen erős anyagból készítették. meg hátt most ha jól számoltam szélén van rögzítve meg a közepén. itt meg középen nincs semmi, és elég magasan van a szárny, így elvileg könnyebben törik (nagyobb az erőkar) -
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #14994 üzenetére
Igen. A McLaren-Honda Sennával.
-
30z.Samu
titán
válasz
venember83 #14988 üzenetére
Sajnálom én is!
Nagyon jó pilóta és nagyon jó ember volt, legalábbis ez jött le Barichello egyik nyilatkozatából.
-
kp78
addikt
válasz
venember83 #14983 üzenetére
Google Earth koordináták: 23° 37' 36.36"S,46° 43' 32.54"W
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #14895 üzenetére
Már írtam neki privit.
Reméljük nem haragszik a topikra. -
proof88
addikt
válasz
venember83 #14848 üzenetére
Azaz.
Egyébként engem nagyon felidegesített, hogy Heidfeld megszívta ezzel a box utcás szabállyal. -
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #14825 üzenetére
Azon kivül hogy Kova rendesen törte az autót... mit akarsz még.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #14651 üzenetére
nem akar: aki egy mondatba emliti a Ferrari mellett a toyotát v bmw-t azzal kapcsolatban h ezek a csapatok mindig elöl vannak, na azzal megint csak sértegeti őket
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #14514 üzenetére
Bazz, lehet, mert úgy tünik, nem tudják egyszerüen arrébbtolni.
Már megint váltó, már megint csak Webbernél?
Bár tavalyi évből kiindulva ez mondjuk jó hír...
Tavaly, ha teszten/iőmérőn bedöglött, akkor kibírta a versenyt. Ha teszten, időmérőn jó volt, akkor futamon döglött be. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #14481 üzenetére
Igen, és az Aguri-k jönnek fel az első sorba utánuk pedig közvetlenül Fisichella.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #14487 üzenetére
Ezek szerint te legalább jól emlékszel
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #14485 üzenetére
Nem arról panaszkodtak, hogy a motorfék sem hatásos annyira mint régen?
-
gV
őstag
válasz
venember83 #14398 üzenetére
ho-ho engem ezzel nem idegesit, szal ha ez a célja mással kell probálkoznia
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #14333 üzenetére
Ez teljesen más lenne.Semmi köze nem lenne a versenyzésnek annak aki válaszol az e-mailekre.Na de mind1,ennyi pénzért egész nap írnám az e-maileket
-
gV
őstag
válasz
venember83 #14120 üzenetére
Nem nyomja be eléggé a kuplungot? Nem ad gázfröccsöt visszakapcsolásnál?
eddig jó estém volt (épp most nyert a Detroit) na de ezt a hsz hiba lett volna kihagynom
egyiket sem kell kezelnie -na jó a box kiállásnál a kuplungot igen de az a váltó fülekhez hasonló kis fül amit csak meg kell pöckölnie- szal ezek miatt még biztos sosem ment tönkre a kocsija
-
30z.Samu
titán
válasz
venember83 #14120 üzenetére
Hát erről Kimit kéne megkérdezni hogy főzte meg a Merci motort, a Ferrari-ét eddig nem sikerült.
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #14088 üzenetére
Verstappen
. Régi kedvencem.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #14088 üzenetére
Hehe.
Pont tegnap néztem meg Nakajima hivatalos website-ját, meg olvastam az eddigi pályafutásáról, eredményeiről.
Verstappent azt nem díjazom, felöklelte Montoyat, azzal el is ásta magát előttem.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #13939 üzenetére
Ezt úgy értetted vénember, hogy látsz esély Lonzinak a Ferrari felé vezető útra?
gv: Hát pedig nincs három napja, hogy ezt a hírt olvastam. Akkor a hír nem igaz?
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #13932 üzenetére
Hát csak annyi, hogy szegény rönyó, csak abban bízik, hogy addíg szabályozzák a F1-et, amíg nekik is lesz esélyük. Bár én drukkolok nekik!
Sajna épp mintha semmi se lenne még jó. Innen lenne szép pontokat szerezni, mert másra nem elég.
Szvsz. Lonzi nem sokáig lesz a rönyónál.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #13863 üzenetére
Már hogyne tankoltak volna kérlek alássan?
Feltegyem róla a videót, vagy elhiszed? -
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #13847 üzenetére
Nem kell minden áron ferdíteni azt amit mondok.
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #13802 üzenetére
[link]
Olyan sebbességgel tette be Coulthard mellé a Hondát, hogy ha DC nem kanyarodik akkor is oldalbatrafálja. Messze nem tudott volna bekanyarodni... -
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #13811 üzenetére
De most nem tört ki a futóműve, pedig szerintem nagyobbat kapott, mint Malajziában a rázókőnél.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #13802 üzenetére
Néz már meg Button hol akart elfordulni...nem is volt már a pályán...
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #13802 üzenetére
Button örült, hogy összeszedte az autót, a kanyart akkor se tudta volna bevenni ha történetesen nincs ott senki. Ilyen egy poros pálya
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #13750 üzenetére
Miért hajtott rá, tudjuk már?
Ezen a mutogatósdin meg csak ámulok, tiltva van valahol? Nem mutogathat senki? (persze bemutatni nem szép de ilyet most nem láttam)
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13720 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #13720 üzenetére
Így nem volt nehéz.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #13644 üzenetére
Én is inkább DC-t tartom a hibásnak.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #13619 üzenetére
Én azt mondom vizsgálják meg a telemetriát. Alonso befékezett akkor bünti. Alonso nem fékezett be akkor Hamilton bünti. 10 rajhelyes, amit Nakajima kapott.
-
Dufresne
addikt
válasz
venember83 #13619 üzenetére
Énis ebben reménykedem, meg hogy jobban meg van tankolva mint Massa.
Nemhinném, hogy ugyanazon a taktikán vannak kinn. -
I_Am
veterán
válasz
venember83 #13519 üzenetére
Nem a gyorsulási együtthatókról beszéltem, hanem pölö a rázókövekről a kanyaríveken, az úton lévő porról, a melegről (mert jól be vannak öltözve) a testhelyzetről, és még sorolhatnám a különbségeket, amiket egy sim soha nem fog teljes egészében visszaadni.
És hidd el, 3-4-5G-t kibírni ki lehet, hozzá lehet szokni, de ha nincs akkor jobb vagy, mint mikor azzal együtt vezetsz. -
I_Am
veterán
válasz
venember83 #13516 üzenetére
Én nem kétlem, hogy igenis befolyásoló tényező. Onnan tudom, hogy mentem már simulátorral is meg élőben pályán is. És 4 pontos biztonsági öv ide vagy oda, meg force-feedback, közel sem adja vissza azokat a nehézségeket amiket élőben kell kontrollálni.
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Linux kezdőknek
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Nintendo 3DS és DS topic
- OLED TV topic
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- További aktív témák...
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PRO GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest