- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1840 üzenetére
Mivel a kémügy már szétvágta ennek a VB-nek az értékét,
Részemről a Hamilton/Massa VB győzelem lenne(Massa már kiszállt a küzdelemből) elfogadható, na nem azért mert odáig lennék értük, hanem azért, mert a Ferrarinál nagy dolog lenne ha egy sztárgázsival fizetett pilótát lenyomná az, amelyiknek kb negyed annyi, vagy lehet hogy még kevesebb fizuja van, azzal együtt hogy még Montezemolo is nyomja Raikkonent. +a hype, miszerint Raikkonen földbe döngöli Massát, ugye.
Hamilton helyzetét nem kell magyarázni, Mclaren-nevelés ide vagy oda, kurva nagy dolog lenne ha ütne egy 2x VB-ot, slussz, nem nagyon kell magyarázni.
Sportértékileg számomra ezen két variáció az elfogadható.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1840 üzenetére
Bizonyítson?
Elfelejted, hogy McLaren nevelés. Már több mint tíz éve bizonyít. Nem véletlenül és szerencsével csöppent bele a jóba. És ha ez nem lenne neked elég azzal is bizonyítana ha idén már nyerne. Szóval ha idén nyer, akkor idén nyer és megérdemli.
Kolumbusz, megmondanád milyen okból kifolyólag és milyen szándékkal nevezed sonkásnak? Te nevezted gyapotszedőnek is, jól emlékszem? Valamelyik topikban említetted magadról, hogy 16 éves vagy. Meglátszik gyerek, meglátszik.
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #1840 üzenetére
Szerintem nem törvényszerű mindjárt azt gondolni alfonzról, hogy nem bízik a
csapatban, csak azért, mert mondjuk + motivációként még egy kis pénzt igér a
szerelőinek, ha VB. lesz.
Ezt meg úgy hívják, hogy ösztöke....... -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #1815 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek.
shev: az ilyen nem egyenes felállásra már sokszor volt példa. Szerintem nem tiltja a szabályzat, amíg a megfelelő vonal mögött áll. Viszont én nem látom durvának a rajtjait. Ez ugyanolyan, mint amit venember írt Alonso viselkedéséről: olyan keményen játszik, amennyire az ellenfél megengedi. Egyébként meg év elején megmutatta, hogy lagymatagon rajtolnak a nagymenők, ezt Massa tulajdonképpen be is ismerte, amikor egyhuzamban többször is megetette az élmezőnyt Hamilton. És a legtöbb rajtja nem volt veszélyes, hanem a többiek aludtak be. -
shev7
veterán
válasz
venember83 #1793 üzenetére
hat igen, paros ev jon
-
EQMontoya
veterán
válasz
venember83 #1780 üzenetére
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #1780 üzenetére
Ebben van valami!
David Coulthard
Sokakhoz hasonlóan engem is sokkolt az a baleset, ami McRae-vel és a fiával történt, és még meg tudnunk, hogy melyik volt az a másik család, amelyik rajta volt a helikopteren. Colin nagyszerű ember és példakép volt, aki teljes szívvel, félelem nélkül, támadó szellemben versenyzett. Nemzetközi hírneve ellenére is hű maradt a gyökereihez. Szegényebb lesz nélküle a világ.'' -
eXodus
őstag
válasz
venember83 #1784 üzenetére
Honnan tudod h nem emlékeztek meg pár másodpercig a csapatok? jah igen média....
Kevészer születnek olyan mérnökök akik a ferrarinál dolgoznak -
#96302336
törölt tag
válasz
venember83 #1780 üzenetére
Valamennyi köze volt Colinnak a ferrarihoz, mert egyszer egy ferrarival versenyezhetett a LeMans-i 24 órás verenyen!! És nem is mentek rosszul!
-
eXodus
őstag
válasz
venember83 #1780 üzenetére
Már minden baj....
Persze ha csenben egyik szerelő halott rokonának felajánlják a győzelmet és senki nem tud róla... Persze az nem kerül a médiába. (Mert pl közelebb ál a csapathoz mint egy teljesen idegen ember, csak annyi a különbség h a médiát nem érdekli egy szerelő rokona.) -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #1780 üzenetére
Biztosan tudhattak róla, az info már reggel elérhetett hozzájuk.
Valamilyen szinten még közük is volt egymáshoz, mert a Bajnokok tornáján évek óta együtt szerepltek vele néhányan.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
venember83 #1443 üzenetére
nem szent és sérthetetlen hanem beszariak
meg nekik aztán minek? így is béka segge alatt vannak, fasza dolog spykerekkel harcolni
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
venember83 #1461 üzenetére
Itt azt is tudni kene, hogy JV-nek kilatasba volt helyezve egy eltiltas, ha megeccer asszem sarga zaszlo alatt eloz. Az eggyel korabbi futamnal megcsinalta azt, amit nem kellett volna, megsem volt semmi szankcio erte, mert az ugy mar hatranyosan befolyasolta volna a VB vegeredmenyet, leven akkor nem tud pontot szerezni es nincs ''verseny'' a cimert. Ezert a mutatvanyert persze MS eves osszes pontjat lehuztak, amiert maskor ''csak'' versenybalesetet itelnek meg, mert azt mint itt megtanulhattuk, a Ferrari fele lejt a palya...
Lasd meg a Rascasse vs Hring.
hobizoli -
válasz
venember83 #1461 üzenetére
Na, most elgondolkodtattál, lehet, hogy tényleg Vili volt az... Lusta vagyok megnézni.
Schumi sztem is az egyik legnagobb versenyző volt, nagyra becsülöm. Főleg azért, mert nem csak a versenyzéshez értett, hanem az autóhoz is.
Viszont eleinte sok gányságot csinált. Ezt nem tagadhatjuk. (No és az is jól jött neki, hogy pár évig a Ferrari ellen senkinek nem volt esélye. De persze jó helyen kellett lenni jókor jó emnernek, ő pedig nagyon jó volt. Kovalainen azért megverte a bajnokok tornáján...)
Senna is kitolta Prostot - a mocsok, a Proffal nem bánhatott volna így - ráadásul egy csapatnál is voltak. McLaren, de ha jól emléxem, honda volt.
George11 - ezért volt Prost a kedvencem, mert ő nem volt ilyen. Viszont nem tudott rajtolni. De verseny közben mindig visszahozta. Na ja, akkor még nem volt rajtautomatika
[Szerkesztve] -
EQMontoya
veterán
válasz
venember83 #1461 üzenetére
emlékezetes eset volt... főleg, hogy villeneuve láthatóan sokkal gyorsabb volt, tehát schuminak tök felesleges volt emberkednie...
-
pityeszka
őstag
válasz
venember83 #1461 üzenetére
Na itt meg kiderül az igazság
Ohh mostmár leesett,hogy megemberesedik -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1438 üzenetére
Most látom hogy a smiley lemaradt. Ez csak egy elrugaszkodott és irónikus filózás volt részemről.
Szerinted ki lehet írtani a kémkedést egy ilyen magas szintű technikai sportból amiben ilyen sok pénz és érdek van? Maga a jelenlegi kommunikásciós és hírszerző technológiák is gyerekjátékká teszik a kémkedést. Az általános morál pedig egyáltalán nem gátló tényezó, sőt.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1336 üzenetére
Jaj hagya' ma' hujesegeiddel...
Mennyel inkabb Barbi babazani, meg hintazni, oda valo vagy...
Ha Ron Dennis elo adasban a CNN-n Breaking Nwes-ban bevallana, hogy igen, elkurtuk, akkor arra is aszondanad, hogy videotrukk, a kocsog ferraris zsantott csinalta maszkolva, lefizette a TV-seket meg felberelt egy szineszt es maszkmestert...stb
Mondd, nem faj?
hobizoli
Erről diskurálunk. Ebben neked mi a mondanivalója többi része? -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1333 üzenetére
Abban amit rólam képzel abban téved és nincs igaza.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #1291 üzenetére
Na jó, lehet, hogy még nincs viszszintben!
Na, de a bünt, követte a büntetés. Ez így jogos!
Ha jól meggondoljuk, nekünk Ferrarisoknak egy kicsit lehet kevés, és nekünk McLareneseknek a bünti egy kicsit lehet sok.
És nagyon örülök, hogy lassan túljutunk ezen! -
Chili7
őstag
válasz
venember83 #1281 üzenetére
'' Scuderia Ferrari Marlboro '' hát ezt az elmúlt 5 évben nem hallottam annyiszor, mint a Vodefone McLaren Mercedes nevet.
Modjuk ez bizos az én hibám! -
Chili7
őstag
válasz
venember83 #1275 üzenetére
A Vodafone névadó szponzor! A legjobban az érdekli, hogy minél többet leírják/mondják a nevét.
Egyébként az is lehet, hogy a voda vezetése nem akar azonosulni ''tisztességtelen versenyzés'' képével, és nem hogy többet fizet, hanem valamilyen címen csökkenti a támogatást. -
AMD Power
titán
válasz
venember83 #1275 üzenetére
Jóval nagyobb igen. De ettől függetlenül biztos nem viccből fizetnek ki ennyi pénzt. Bár reklámnak jó mert vagy 10 évig erről fognak beszélni.
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #1229 üzenetére
Nem lepődök meg ezen. # 1224 hsz. Ebben azt ''mondom'' , hogy nem is kell hinni
neki, mert érintett, viszont meg is fordítom a dolgot. Ha J.T. nyilatkozna, volna itt
könnyezés, hogy micsoda igaz ember...ez igen, stb, pedig ugyanolyan érintett az
ügyben.
Na ez a nem konzekvens gondolkodás. -
Pilács
senior tag
válasz
venember83 #1204 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy 100 milla az össz bukás... azaz amennyivel most elesnek az első helyezettnek járó pénztől az ki kell vonni a 100 millából és ami marad azt kell utalni. Vagy nem
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #1204 üzenetére
A 100 misit zsebből kell kifizetniük és mivel nem lesznek benne az első tízben így a jogdíjakból sem részesednek + a tengerentúli futamok uti költségét sem finanszírozza az fia...
-
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #1204 üzenetére
100millát kell átutalni a FIA számlájára...ami utána továbbvándorol a ferkához
-
Pilács
senior tag
válasz
venember83 #1180 üzenetére
''A csapatnak ezen túlmenően 100 millió dollárnak megfelelő pénzbüntetést kell fizetnie, de ebbe beleszámít az az összeg is, amitől az istálló a FOM-tól kapott bevételekből elesik a pontlevonás miatt.''
-
EQMontoya
veterán
válasz
venember83 #1180 üzenetére
ez csak az, hogy igy nem részesül a közvetitési dijakból, és a 100m bukott cash kisebb összeg, mint amennyit ez által buknak.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1146 üzenetére
Szerintem is a kiscsapatoknak kellene adni, sőt én még a nagycsapatok tervrajzait is hivatalosan odaadatnám a kis és középcsapatoknak.
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1112 üzenetére
én is így értem, mármint hogy mclarenék ott fognak ülni szépen a lelátón, és nézik, ahogy a többi csapat nyomja a gázt..
-
KrAt
veterán
válasz
venember83 #1106 üzenetére
Én autogrammot kérek
-
Male
nagyúr
válasz
venember83 #1070 üzenetére
Igen, elég jól bírtam... bár már elötte is jókat nevettem. Szerintem még egy óvodás se hinné el, amiket összehordott... Éppen csak beleolvastam, éppen csak megmutattam ennek-annak (akiről eddig azt állították, hogy nem is tudtak az egészről)... aztán hogy Stepny ne küldjön neki több infót, elmegy vele kajálni, ahol azért még megnézik a Ferrari fékrendszerét... persze ez is csak egy baráti beszélgetés, képekkel, adatokkal
, majd közli, hogy ne adjon neki több infót.... de azért a végén még elfogadja a doksikat Stepnytől
(Két lehetőség van, vagy Caughlen egy 5 éves szintjén van szellemileg, és mindez igaz, vagy csak mosakszik, de nagyon gyengén... az első esetet nehezen tudom elképzeni)
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1060 üzenetére
A hasonlatod tökéletesen alkalmatlan erre a helyzetre.
Szerinted nem bánja őszintén hogy tönkretette a hírnevét, a karrierjét, az emberi méltóságát?
Egyébként csak azért linkeltem be mert ez a cikk az (általam korábban belinkelt) autosport.com-os cikknek a kivonatos magyarítása. A címét meg nem én találtam ki, eredeti címe Coughlan's version put to test.
[Szerkesztve] -
Markgx10
őstag
válasz
venember83 #1035 üzenetére
A francot, semmilyen eltiltás ne legyen, fizessenek 50 v. 100 millió dollárt,azt ők is megemlegetnék keservesen évekig, meg a jelenlegi vb-pontversenybe sem szólna bele.
Na mindegy, nem okoskodok az nem az én asztalom
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #1031 üzenetére
Ennek a cikknek a tényszerű állításaira várom a ''vörösök'' cáfolatát, de cáfolat legyen,
ne hagymázos vörös gőz, az már csípi a seggem is.
Számora három dolog a fontos, van több is, de az az összekötő szöveg...Erről a
háromról nyilatkozzon először a megszólaló, hogy igaz e ezen állítás, és ha igaz
mit bizonyít ?
1.)''Július elején a McLaren az FIA-hoz fordult, hogy vizsgálja meg az autóit, amiből kiderül, hogy használták-e az adatokat. A teszt negatív eredménnyel zárult.''
2.)''Luca di ''avérünkispiros'' Montezemolo tegnapi kirohanása is megmutatta, hogy milyen fából faragták az olasz csapatot. Szerinte teljesen mindegy milyen úton nyernek, csak nyerjenek.''
3.)''Hozzáteszem, a jogrendszer szerint nem az ártatlanságot kell bizonyítani, hanem a bűnösséget, tehát már az is vicc, hogy azt mondják a McLarennek, bizonyítsa be, hogy nem használt semmit. Mi a fasznak?'' -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1031 üzenetére
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #1006 üzenetére
De most ezt miért?
''pilotak erdekes esete, mert bar nem ok a hibasak, de eredmenyeket ertek el a nem koser autokkal a nem koser szituacioban'' nem koser autó? bizonyára a bizonyítékok és tények alapján mi? az nem számít hogy első teszten megverték reanult a még tavalyi géppel b-n gumin?
''nem koser szituacioban'' milyen nem kóser szituációt csinált a 2 pilóta? olajat fecskendeztek kimi alá monzában?
Pont annak a példája vagy amit leírtam. Vannak a nagyon kevés tények, melytől te elrugaszkodsz és a média által kreált dolgokat kezeled tényként. Tényleg nem fogod amit írok, de ez nembaj, mostmár holnap talán lezárul így vagy úgy, boldog senki sem lesz. -
george11
addikt
válasz
venember83 #1006 üzenetére
''Talan ha nem ''85%ban csak'' penzzel jutott volna az F1be, akkor tobb megbecsulesre szamithatna.''
Egyetértek
Amúgy nem fikázásnak szántam, csak megborultam rajta, hogy ennyire ''relikviaként'' kezelik a dolgot. -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #999 üzenetére
Elbeszéltünk egymás mellett. Nem a bűnösséget és annak következményeit vitattam. Sosem írtam hogy nem bűnös, azt meg sokat írtam hogy nem tudjuk mennyire az.
''De ebben nehogy a Ferrari meg a media legyen a hibas.'' mi az ebben? a nép hergelésében a média igen is hibás, napról napra hazug írások jelennek meg és ezt a ferrari szurkolók nagy része a többinek meg jelentős hányada elhiszi, majd meg a felhördülés. Mi ez ha nem bűn.A csapat meg szokásosan reagál (ferrari) mint írtam mind1ik ezt tenné. Nekem spec nem szimpatikus, egyik csapattól sem az, ahogy mclarentől dobálóznak most a többi csapat felé az sem az. Annak is apró hányada lehet igaz. Na ezt kapja a mclaren hónapok óta mert konkrétumot nem tud senki.
A lényeg hogy utáljuk FIA-t és a médiát -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #995 üzenetére
''Vallalni kene amit tettek s utana buntetni a tobbieket is, pont.''
Nemhinném hogy egy bűnös csapat bármikor is vállalná pontosan a tetteit. A bizonyítékok alapján már lehet büntetni, a ferrari meg most tuti 2x annyit mond el ami igaz, mint minden csapat tenné, de az is segítség lehet a döntéshozóknak ha felmerülnek olyan új infok amiknek van alapja. De hogy miről is beszélünk az se Te sem én sem más kívülálló nem tudhatja, de az erkölcsi ítélet már rég megszületett. Szerintem ez sem fair. Bár valószínű hogy rossz helyre címeztem ( pont egy ferrari fannak) de már nem igazán rajongok ezért a csapatért, csak szeretném ha Alonso nyerne, a konstruktőrit én pl leszarom. De ha a pilóták is kapnak büntit akkor az a közvélemény miatt lesz az én véleményem szerint és nem a bizonyítékok alapján.
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #972 üzenetére
Határt kéne, ja. Csak az az érzésem hogy mindössze a külvilág felé megy itt a porhintés, közben meg nagy összebeszélések vannak.
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #969 üzenetére
Jaja, szerintem is ez lesz. Olyan ez az egész mint valami hidegháború. Tudjátok miért nem lesz semmi? Mert a Mclaren dolgozói egyszerűen kitálalhatnak mindent mindenkiről, és az ugye cseppet sem jó senkinek. Most függetlenítve ettől az egésztől a csalás valamilyen formája mindigis jelen volt az F1-ben, lehetne ilyen-olyan sztorikat találni, ezzel maga az autósport-társadalom is együtt él szerintem, kis túlzással a show részévé vált sajnos.
A szponzoroknak mint egyik fő mozgatórugóknak túl sok pénzük benne van ebben az egészben ahhoz, hogy csak úgy elintézzék őket az efféle ügyekkel.
Sajnos az van hogy egyszerűen ez a legfőbb téma az F1-ben mostanában nap mint nap, hamár valódi futamok nincsenek..
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #967 üzenetére
Viszont azt nem tudjuk, hogy a kémügy konkrétan hány sz@ros gatyát termelt a Mekinek. És azt sem tudjuk, hogy amit a Meki tudhat a többiekről az hány sz@ros gatyát jelent nekik. Továbbá bizonyára van sz@ros gatyája az FIA-nak és magának Bernie-nek is, ezért együtt tudnak érezni és szimpatizálni tudnak azokkal akinek szintén van sz@ros gatyájuk.
Szóval nincs kizárva, hogy nincs kizárva senki, csak nagymosás lesz. -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #962 üzenetére
Amennyiben erre egy mclarenes úgy válaszolna hogy lemerné írni a ferrari szót akkor te újból besértődnél és mint múltkor egy ember iróniarohamos hozzászólása után az egész mclaren szurkoló bagázsra kiöntenéd lelkedet itt nekünk, naná hogy nem írunk semmit
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #962 üzenetére
Egyenlőre csak az ügyvédek ügyködnek, nincs még sárdobálás. Megpróbálják gentleman-ek módjára elintézni a dolgot, úgy hogy mindenkinek a legjobb legyen.
Viszont mondtam én, hogy van mindenkinek szennyese.
Megértem Ron Dennis-t, csatában akar elesni vagy győzni. Te mit tennél, ha azok akarnának bemocskolni és kizáratni, akik szintén mocskosak?
Mozgalmas egy hetünk lesz két futammal. Hajrá McLaren! -
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #945 üzenetére
Szegény. Biztos a kaller faterja is úgy gondolja, hogy nem keres eleget.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #945 üzenetére
szimpatikus nyilatkozat, bár szvsz DC is beleesett a -hej az én időmben még...- helyzetbe.
Mert pl. hej az én időmben még örültem ha középsuli után bringázhattam, ma pedig már motort kapnak a srácok.
Akkor az volt, ma meg más van.
Igazából nem tudom mennyit kereshet Hamilton,...de abban biztos vagyok hogy jövőre sokkal többet fog. -
Male
nagyúr
válasz
venember83 #945 üzenetére
Szerintem egy McLarenes kis könyvecskével többet kereshetne
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #945 üzenetére
Más mikor valaki a TV-ben beszél és más egy privát magán beszélgetés úgye....
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #922 üzenetére
Lehetséges, hogy a taktika jó volt. Úgy éreztem egy kiállásos taktikával a középmezőnyböl szoktak feljönni.
Szerintem azért otthon, ha bejön, ha nem, megpróbáltam volna gyorsítani az autót, két kiállásra mentem volna. Annak idején épp a Ferrari, és Sumi nagy taktikája volt a több kiállás. Könnyebb autó, gyorsabb autó elv alapján. De lehet vitatkozni.
A hsz.-ed középső részével egyetértek, én is sokat hangoztattam itt, ezt el kell ítélni.
Egyébként múltnap olvastam, hogy egyes hsz.-ok elriasztanak más régi fórumosokat. Igaz. Vannak emberek, mint én is, aki a személyeskedést nem nagyon viseli el. Én minden embert szeretek, és tisztelek, mert ember. Minden emberben van valami, ami megismételhetetlen, és jó. Vannak akik senkit nem tartanak tiszteletben. ilyen a magyar ember, sajnos. Nem tud szeretni, csak gyűlölni. tisztelet a kivételnek.
Lehet vitatkozni, nem azt mondom, hogy ne vitatkozzunk. Azt mondom, hogy reagáljunk a másik ember hsz.-ére, és semmiképpen ne reagáljunk a személyiségére. Legfőképp ne következtessünk, és ne ítéljünk el valakit azért, mert szeret egy pilótát. Sorolhatnám. -
Firestormhun
senior tag
válasz
venember83 #891 üzenetére
S ezek a fejlodesek rendben vannak, ha nincsenek ilyen korulmenyek, de ne legyunk mar ennyire vakok, kerem szepen
Igen.Nyilván annak semmi köze nincsen a fejlődéshez, hogy leigazolták Nicholas Hennel-t, Simon Lacey-t akik magasbeosztású aerodinamikusok voltak, előbbi a Renaultnál utóbbi a Hondánál. Nyilván az sem segített, hogy a Mercedes a 760 lovas 20000-et pörgő motor helyett, egy 810 pacis, alacsonyabb fordulatszám mellett is sokkal nagyobb nyomatékot biztosító motort tervezett forradalmi vezérléssel. Nyilván az is csak szimpla vízió volt, hogy már a 2006-os novemberi teszteken a régi autóval körönként több mint fél másodpercet vertek a VB nyertes Renaultra BS gumikon.
Az, hogy felhasználtak-e valamit a Ferraris anyagból vagy sem, azt majd eldönti az, aki kellő tájékozottsággal rendelkezik. Ha felhasználták, akkor viseljék a következményeit.
Persze a Forma 1 elsősorban üzlet, nem pedig igazságszolgáltatás. Majd a gazdasági érdekek függvényében eldöntik mi lesz, akár csak az előző években. -
Firestormhun
senior tag
válasz
venember83 #884 üzenetére
Nagyon buta logika ez az X. évben sehol nem vannak, de X+1. évben meg nyernek mert csalnak. Forma 1-ben mindig jellemző volt a csapatok hullámzó teljesítménye a folyamatos szabályváltoztatások, valamint a munkaerőáramlás miatt.
2003-ban sehol nem volt a BAR Honda, majd 2004-ben szinte mindig dobogósak. Csaltak?
2004-ben Renault/McLaren-nek köze nem volt VB-hez, de 2005-ben ők versengenek egymással. Csaltak?
2005-ben nem volt sehol a Ferka, majd 2006-ban ismét versenyképessé váltak. Csaltak?
Számomra nem az volt a meglepő, hogy idén visszatért az élre a McLaren, hanem az, hogy egy 2005-ös év után hogyan lettek olyan szarok 2006-ra. -
Csepy
őstag
válasz
venember83 #884 üzenetére
Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Ekkora marhaságot ne állíts már, kérlek:
McLaren Mercedes 1997: 63p, 4.csapat 1998: 156p, VB-győztes csapat
McLaren Mercedes 2004: 69p, 5.csapat 2005: 182p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Renault 2004: 105 pont, 3.csapat 2005: 191p, VB-győztes csapat
Ferrari 2005: 100p, 3.csapat 2006: 201p, 2.csapat (harcban a VB-ért)
Ezek csak a legutóbbi ugrásszerű fejlődések. Akkor szerinted ezek is mind bundák, szabotázsok, kémügyek, csalások eredményei...ugye?
Regards: Csepy
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #882 üzenetére
Már ne haragudj, de alapból hibázol. Leegyszerűsítem:
Ha a ''postaládámba'' valaki bedob egy ''üzleti tervet'' mondjuk egy helyi konkurens
cégről, meg fogom nézni, de ez hiába tudódna ki nem nekem kellene bizonyítanom,
hogy nem néztem bele és azt sem, hogy nem használtam fel az üzleti tervéből az
én hasznomra, hanem neki. Hogyan teszi ezt meg. Kalkulál az én kontómra ?
A kalkulációra alapozó ''egyenleted'' olyan, mintha a magyar költségvetés
kalkulálásáról, eredményeinek kitalációjáról vitatkoznánk. Még sosem találták el. -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #880 üzenetére
A mellékelt táblázatodban 2006.-ban sok a lila szín !
Ha jól tévedek 13 x nem fejeztek be versenyt, a mekik.
Ez most kit igazol ? A motor megbízhatatlansága nem azt jelenti, hogy
nem gyors az a motor, ha működik. Ha ment akkor jó eredményt értek el, ha
''reszelt'' akkor meg befutottak valahol a ikszedik helyen. Ha lerobbant....... ? -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #868 üzenetére
''Abban tevedsz, h nem az elszantsagot koszonheti a Ferraninak a McLaren, hanem az autot meg az egesz idei evet''
Jó, hogy mondod.....A ''kémbotrány előtt annyira ''sz@r'' volt a meki, utána meg
ugyrásszerüen fejlődött ?
A fanok keressék már ki az időarányos ponttáblázatokat ''before / after''
és minden kiderül.
A kis optimista:[link]
Szerintem tegnap semmi esélye nem lett volna alfival szemben. Max azt érte volna
el, hogy alfonz más sebességre áll be.
Loveless:
''Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki''.
És akkor ezt így kéne elintézni ? Ez úriemberség ?
[Szerkesztve] -
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #856 üzenetére
-
#51736960
törölt tag
válasz
venember83 #856 üzenetére
Nézd, az ízlés dolga, hogy szereted-e a rasszizmust, vagy sem, mindenesetre a hozzászólásom amire reagáltál szerintem semmilyen tekintetben bír rasszista tartalommal. Az tény, hogy ha valaki egy klasszikus fair play elveket valló angol úriemberre gondol, akkor nem egy huszonéves fekete jelenik meg a lelki szemei előtt
Ez sajnos tény, de szvsz nincs ebben semmi rossz
Más: sokan írták, hogy Hami a pálya koszos feléről rajtolt. Emlékeim szerint (és a kommentátorok szerint is) Monzában ennek nincs jelentősége, mivel a célegyenest itt teljes szélességében tisztán tartják a kocsik. Egyébként én sem büntettem volna meg a rajt miatt, azt túl erősnek tartanám, csak annyit írtam, hogy nem volt teljesen fair Massával szemben. Mondjuk a következő rajtnál ha ugyanígy ráhúz Massára, akkor a brazil biztos hogy nem fog finomkodni, mivel neki gyakorlatilag nincs vesztenivalója, mindketten a kavicságyban kötnének ki.
-
Vandit.
addikt
válasz
venember83 #856 üzenetére
Hamiltont igenis meg kellett volna büntetni,ugyanis,azért lökte meg Massa,mert behúzta elé a kocsit és 1értelműen látszik,hogy be sem fért volna a kanyarban.
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #856 üzenetére
Ui 1 - Ez az én ötletem volt'
Ui 2 - Nagyban el van túlozva szerintem ez az Alonso-McLaren fasírt. Tényleg nem borulnak egymás keblére LH-val és RD-vel, de azért úgy tűnt, h normálisan kommunikálnak egymással! Szerintem kivárja az ítéletet, és ha nem lesz gond, akkor marad. Nincs másik versenyképes autó!
Ui 3 - Szerintem nem sikerült a műtét, minden a régi!
A #861 mire vonatkozik?
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #856 üzenetére
Egyetértek.....
Ezzel meg különösen:
''Erdekes buntetesnek tartanam pl ha kotelezne a FIA, h a McLaren is szolgaltasson
olyan infokat a sajat kocsijarol, mint amiket megtudtak a Ferrari Forma1es jarganyarol''. -
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #828 üzenetére
Emiatt kár itthagyni a topikot, tanulj meg szelektíven olvasni.
Sokszor én is elküldenék egy pár emberkét az ilyen/olyan szemüvege miatt, de minek? Itt szurkolók vannak nagyrészt akiknél ez az elfogultság úgymond természetes. Én is szurkolok egy csapatnak, nem pilótának mert ők mindig változnak, noha akad kedvencem közülük mindig. Egyet elárulok és lehet mosolyogni: Takuma Sato
Ennyit nem ér az egész, olvasni olvasom a topikot, néha bele is írok. Sok hasznos linket is találtam aminek külön köszönet az ide írkálóknak -
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #828 üzenetére
Ez igaz
Emlékszem pl. mikor bezárták az F1 topicot jópár órára.
Amúgy én sem értem minek kell a flame. Ha esetleg meg akarja valaki győzni a másikat azt észérvekkel próbálja és ne a másik fikázásával, hazugnak nevezésével. Amúgy meg nem is kell meggyőzni egymást.
-Az én kedvencem volt a jobb
-Nem is mert az enyém jobb.
-de ő csal, meg amúgy is nem jobb.
Mint az óvodában
Akinek nem inge, ne vegye fel, akinek meg igen, mehet öltözködni
Kár, hogy manapság kevés az az ember aki tényleg szurkol valakinek és nem azt keresi, hogy megmondhassa az én kedvencem jobb volt. Legalább is -akár a fórumtól elvonatkoztatva- én manapság sok esetben ezt látom.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #828 üzenetére
Ha engem is beleszámítasz a ti-be, kikérem magamnak.
Egyébként amit mondasz, annak el lehet mondani a fordítottját is. De aki bármelyik verziót annyira komolyan veszi, mint te a tiedet, annak lehet hogy üldözési mániája van.
Túl komolyan veszed ezt az egészet.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #667 üzenetére
Sajnálom, ha nem tudod értelmezni az írásomat.
Bizonyára te is ott voltál az üggyel kapcsolatos tárgyalásokon és meghallgatásokon, és tökéletes és elfogulatlan véleményt tudsz alkotni a dologról.
Ha nem értetted volna a lényeget az irónikus fogalmazásból, akkor elismétlem: marhára nem érdekel a kémügy és marhára nem vagyunk benne kompetensek, én sem, de te sem, úgyhogy felesleges rágódni rajta. Majd az illetékes bizottságok döntenek, a tudatlan és elfogult Ferrari vagy Meki drukker pedig kussoljon, mert ami a sajtóban megjelenik az esetről az nem elegendő az ítélkezéshez. -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #655 üzenetére
Ha itt nyer a Mclaren, akkor valószínűleg már eldőlhet hogy a Mclaren valamelyik versenyzője lesz a VB. Nem lesz itt felhördülés, szépen nyugodtan tudomásul veszi majd ezt mindenki.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #655 üzenetére
Lehet egy másik pálya volt már ahol meglepően jól mentek tavaly nemtom. A szurkolók meg magukat minősítenék ezzel, az ügy óta az egész mclaren bűnösségét tényként kezelik a ferrarisok ami szerintem nagy hiba. De ha megvernek pár szerelőt vagy egyebet és jobban érzik magukat csak hajrá
Ez az egész ügy ahogy halad előre az évad tényleg átalakul arra hogy majd mclaren jogtalanul megnyeri mind2 vb-t, és több évig mehet a duma hogy a ferrari nyert volna. Mint tavaly ha nincs műszaki gondja Mchnek, az nem számít hogy Alonso is szívott. A kémügy legalább jogosabb kifogás, de realitás érzék nincs meg senkiben igazán, ahogy felrakták a bridge gumikat megugrott a mclaren teljesítménye, beletenyereltek a jóba még a doksik előtt, a ferrari meg nem tudta hozni az eredményeket, pedig az autóban több volt eddig mint amennyi pont most a pilóták neve mellett van. Amenniyben összeszedettebb a ferrari kémügy ide vagy oda szorosabb lenne a vb sőt szerintem vezethetnének is. Mert nem igaz hogy a Mclaren a gyorsabb autó, év elején sem volt az, most sem az, összesítve fele-fele pályán hol az egyik hol a másik volt a gyorsabb.
[Szerkesztve] -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #564 üzenetére
SCHUMACHER WHO?
És igen, síkagyú szurkolókat minden versenyző táborában lehet találni.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #478 üzenetére
500km az picsa, másfél versenytáv
Ha lenne valamelyik versenyzőnek egy 20-25 pontos előnye, akkor már biztos, hogy el lenne döntve, ki megy a címért. De ez minden csapatnál így van / így lenne.
Egyébként én úgy érzem, hogy Hami nem fogja bírni a szezon végét, és Alonso megveri. Vagy csak azért érzem így, mert ezt szeretném? -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #478 üzenetére
Szerintem ne a tesztelés döntse el, hogy legyen-e kedvezményezett a csapatnál. Az én véleményem szerint az a normális, amikor azután döntenek a sorrendről, hogy a pontversenyben már az egyik versenyzőnek nincs esélye a vb címre. Más már leírta: adjanak egyéb jutalmat a tesztelésért, de a pályán ez már a múlt, ott pontokért harcolnak.
[Szerkesztve] -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #462 üzenetére
S az szerinted fair, h egyik tesztel szezon elott jopar honapot, masik meg beul a tutiba? Ebbol a szempontbol pl Massa is jobban megerdemelne a vb-cimet mint Raikkonen.
Ajánlom figyelmedbe: [link] -
snecy
senior tag
válasz
venember83 #462 üzenetére
És ha azt mondom hogy mindkettejüknek egy lófütyit, mert Button méginkább megérdemelné, akkor mi a helyzet?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #462 üzenetére
Nemcsak a másik ül be a tutiba, hanem mindkettő. Győzzön a jobbik, az a fair. Hát amikor a tesztpilóták fejleszitk a kocsit, és nem is versenyezhetnek vele, mi azzal a probléma? Alonso a munkáját végezte, amiért busásan megfizették, amikor tesztelt. Hamilton a munkáját végzi amikor elveri Alonso-t.
A versenyen győzzön a jobb versenyző. Felőlem adhatsz trófeát Lonzinak tesztelési világbajnoki cím gyanánt. De a pilóták a F1 VB címért hajtanak, rühelleném, ha valakinek szándékosan lassan kellene mennie, csak, hogy a kis címvédő csillogjon. Az fair lenne?
Neked jobban megérdemli Alonso, nekem nem. Alonso-nak már van kettő, a harmadikat is nyerje meg tisztességgel. Tesztelésért nem adnak VB címet.
Hamilton viszont, mégha idén nyerne is, járhat úgy mint Villeneuve, és mehet ő is a Nascarba.Mivan ha a Meki 2008-tól kezdi a lúzer szériáját etc etc.
[Szerkesztve] -
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #451 üzenetére
csak egy kicsit gondolkoznotok kéne Motionnal, h ha törökben mentek 320at akkor itt mi lesz és nem egyből fejetcsóválni minden részeredményre..... nokomment.
szerk: ugylátom ezt mindenkinek címezhetem, nagyon befolyásolhatók és ****** vagytok sajna.....
menjetek vissza hűtőbordát számolni hátha ahhoz jobban értetek
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #439 üzenetére
De milyen jó labda, mert akkor egyedül Alonso tiszta a csapatból mert ő csak tesztelt önmagában míg mások a vörösséget fogadták elméjükbe...
A rajongók végülis mind1 mit gondolnak, Hamilton egyre többször kerül érdekes szituációkba, önmaga által is, egyszerűen nem az akinek mutatta magát év elején. Én ennek meg örülök hogy kiderült...
-
snecy
senior tag
válasz
venember83 #390 üzenetére
Hát érdekes lenne Alfonzt pár évig a középmezőny alján látni. Igaz hogy ezt átélte már Hill és Villeneuve is, valahogyan csak megemésztettük
-
Diego!
senior tag
válasz
venember83 #390 üzenetére
Ja értem...szóval akkor biztos nem így lesz.
-
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #275 üzenetére
Jó, nem bulvárkodom. Akkor vegyél te is egy ilyen ''exklúzív'' gokartot mondjuk csak 10 millióért, én meg nem hogy megütöm, csak picit megkarcolom a fényezést, meg mondjuk beleköpök az ülésbe. Nem is lennél mérges, igaz? Ugyanolyan boldogan vennéd át...
-
proper
őstag
válasz
venember83 #290 üzenetére
én is felvetettem már pár hete hogy a toyota volna a legideálisabb minden szempontból
toyotára is ráférne már hogy valaki felhuzza oda ahol a helye lenne
alsonso is jól járna mert még talán istenitenék is érte, ha menne neki
szivesen látnám már végre a toyotát az élmezönyben
kéne ilyen jótékonysági dolgokat szervezni, pl schumi elmegy 1 évre a spykerhez meg ilyenekkicsit ráncbaszedni a dolgokat
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #269 üzenetére
Így is van, az autóversenyzés soha nem is szólt a biztonságról..de soha. Sőt az állandó veszélyérzetről szólt...Man szigeti futamok pl....de a hőskorban végül is az összes.
Ez a szponzorokkal együtt jött a sportba sajnos. Ez és az a cég nem akarja hogy haláleset kapcsolódjon a cég/terméknévhez. Vmint egy-két kirívó tömegbaleset..mint ami a Mercedes-nek is volt anno.
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #269 üzenetére
A gumiszabállyal a sebességet akarták csökkenteni. Ők csak azt hitték, hogy ezzel arányban a biztonság is nő. Félreböktek vele, ezért is szüntették meg az 1 gumi/verseny szabályt.
Egyetértünk amúgy, de legalább azt vegyük haladásnak, hogy az időmérők izgalmasak -
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #269 üzenetére
dehülyeeee;))))
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #259 üzenetére
Ha meg engem kérdezel, akkor igenis van köze a kettőnek egymáshoz. Mivel a biztonság növelését a sebesség csökkentésével akarták elérni (először a gumiszabály, utána a motorok korlátozása és gyengítése) így óhatatlanul az aerodinamikához kellett nyúlniuk a fejlesztőknek ha versenyben akartak lenni. (ja, meg ugye a képmutató költségcsökkentés, amiből ugye semmi nem lett, mert így elköltik azt a pénzt másra a csapatok) S mint oly sokszor elmondták/leírták ez az egyik oka, hogy nehéz előzni, mivel a mögöttes felkavart légörvényben amit az elől haladó autó kelt, teljesen másképp viselkedik az autó. Ha valamiben, akkor aero szempontjából aztán főleg nem hasonlítható össze a Nascar a CC meg az F1.
#258: mégegyszer mondom (bár nem tudom minek, senki se olvassa el) én nem becsülöm le a Nascar versenyzőket csak az én szubjektív véleményem szerint nem közelítik meg vezetéstechnikai szempontból az F1-et. Illetve teljesen más technikát igényel. Véleményem szerint sokkal egysíkúbb. Az meg, hogy koncentrálni kell... hol nem? A gokartban is. Hamilton is nem koncentrált, azt taccsra vágott egy 16 milliós gokartot. Nagy forgalomban a közúton is koncentrálni kell, mert ha nem reagálsz időben, akkor meghorpad a kocsid. -
JJános
addikt
válasz
venember83 #248 üzenetére
Én is erre gondoltam. Tudom, hogy csak erőszakkal nem lehet meggyőzni másokat.
Én arra gondoltam, hogy ha más lenne a hangnem, akkor azok akik nem érintettek az ügyben, legalább jobb érzéssel olvasnák. -
EQMontoya
veterán
válasz
venember83 #248 üzenetére
látszik, hogy a PH! addikt szólt belőled
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #98 üzenetére
Ezt figy: [link]
gyáááááááááááá -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #88 üzenetére
Az már az ő bajuk milyen gumival rajtoltak.Jobban kapta el raikönnen a rajtot,ennyi az egész.
-
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #88 üzenetére
Direkt nem azt mondtam, hogy Török nagydíj. Hanem, hogy Magny Cours óta _minden_ futamon. Meg mintha pont számítana rajt szempontjából. Picit igen, de érted, esélye nem volt hamiltonnak. Mintha Kimi előrébbről rajtolt volna.
-
koob
senior tag
válasz
venember83 #61 üzenetére
én is így gondolkodnék... ezért:
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #61 üzenetére
Persze, csak azért nem Alonsot támogatják, hanem Hamiltont, hogy meg ne vádolják őket rasszizmussal.
Én spec örülnék, ha visszamenne a Renaulthoz, Briatoreval nagy királyok ketten.
Aktív témák
Hirdetés
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore café
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- AMD GAMER PC! Ryzen 5900X / RX 6800 XT / B550 / 32GB 3200MHz / 1TB Gen4 / 700w Gold! BeszámítOK
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest