- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #5897 üzenetére
Néhány pontosítás, mert a gyakorlatban lényegesen bonyolultabb a változtatások közötti helyes egyensúly megtalálása.
"suspTravel = "0.2" Ez az érték az utazási rugózás, felfüggesztés."
Ezt inkább rugóútnak kéne fordítani. Ha nagyobb akkor magasabban is lesz a gép és jobban billeg minden irányban de jobban el is nyeli az egyenetlenségeket, kevésbé pattog. Szorosan összefügg a rugó keménységével. A középutat kell megtalálni, mert túl lágy és hosszú rugóúttal ha üresen jó is, a ráakasztott eszközök jelentősen megváltoztatják a gép mozgását, akár irányíthatatlan is lehet. Ha meg túl rövid és kemény akkor pattog. A pattogás ellensúlyozására például lehet növelni a tömeget. De sajnos ez sem ilyen egyszerű. Ha a teljes tömeget növeljük editorban akkor a gép alakjától függően a borulékonyság is megnő. Ha csak az xml.ben a kerekek tömegét növeljük az kevesebb hátránnyal jár. Ugyanakkor bármelyik módon növeljük a tömeget, az azonnal hatással lesz a gyorsulásra, lassulásra, végsebességre. Ráadásul az irreálisan nagy tömeggel mozdony szerűen stabillá válik, ami szintén zavaró egy közúti járműnél.
"brake force Ez a motor nyomatéka, ez függ a gép tömegétől"
Helyesen ez a motor fékező ereje, magyarul motorféknek mondjuk és a játékban úgy működik, hogy ha nem nyomunk se gázt se féket akkor ez határozza meg a lassulást. És nem az érték függ a gép tömegétől. Az összefüggés az, hogy nagyobb tömeg esetén azonos értéknek kisebb a hatása (kevésbé lassul, mint egy kisebb tömegű) Ez pont így van a valóságban is. Ugyanakkor az xml -ben van külön sor gyorsulásra/lassulásra ami szintén hatással van a lassulásra.
"forwardGearRatio = "2.5" Ez határozza meg a jármű gyorsulását."
Ez részben igaz, de ennél többről van szó.
Ez az előremeneti áttétel, minél kisebb annál nagyobb a végsebesség ugyanakkor csökken a vonóerő és így a gyorsulás is. Ha növeljük akkor pont fordítva változik a két dolog. De önmagában nincs értelme állítani mert ha nincs elég nyomaték akkor nem fogja elérni a beállított maximális fordulatszámot és így nem éri el a végsebességet sem. Csak nyomatékkal együtt van értelme változtatni.
Egyébként a "2.5" 2013 -as gépeknél nagyon extrém érték.
17 -25 között van az átlag."rpmFadeOutRange = "20" Ez a max. sebesség Km/h."
Helyesen ez nem azt jelenti, hogy 20km/h lesz a maximális sebesség, adott fordulatszámnál elérhető sebességet szabályozza (aminek elérésekor mintegy leszabályoz a motor), de ezt az értéket egyáltalán nem kell változtatni
"<torque A fordulatszám és nyomaték aránya."
Nem. Ez konkrétan a nyomaték, csak mindig társul mellé fordulatszám érték, tehát az adott fordulaton lesz akkora a nyomaték.
Ez a legbonyolultabb része az egésznek. A hülyén mozgó modok általában itt vannak elszúrva. 2013 -as gépeknél elég egy érték a minimum és egy a maximum fordulatszámhoz. Ha a maximális fordulathoz tartozó nyomaték túl kicsi, akkor nem fogja kiforogni magát és nem éri el a végsebességét. Ha túl nagy akkor pedig nagyon hamar felgyorsul. Ezt próbálgatással lehet csak beállítani, nagy szerepe van a gép tömegének is, ideértve a kerekek tömegét is, ami külön is változtatható. Előbb a tömeget kell rendbe tenni.
Ha önmagában növeljük a nyomatékot, akkor megnő a gyorsulás is. Ezt külön sorban is tudjuk változtatni
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.25"
Itt lehet kompenzálni a nyomaték növelésből adódó gyorsulást, de az extrém változtatásokat nem tudja ellensúlyozni, mert nem lesz egyenletes a gyorsulás a teljes tartományban (ami nem lenne baj, mert induljon kicsit fürgébben és fokozatosan érje el a végsebességet, csak sajnos pont fordítva szokott lenni, nehezen indul de a vége felé már jobban gyorsul)Konkrét példát nézve, ha meg akarjuk növelni egy jármű végsebességét, akkor ennek a legegyszerűbb módja ha a nyomaték értéknél szereplő maximális fordulatszámot megemeljük.
<torque rpm="2140" torque="1"/>
Ez szűk határokon belül (100-200 fordulat) még rendben is van, de a megnövelt fordulathoz a motor hangjának is változni kéne (ez is állítható csak máshol, a hang bejegyzéseknél a pitchMax értékkel), különben nagyon zavaró lesz, hogy a hang és a látvány nincs szinkronban, kb mint egy robogónál.
Növelhető a végsebesség úgy is, ha az előremeneti áttételt csökkentjük. De ez a bonyolultabb mód, mert itt kompenzálni kell a nyomaték vesztést a nyomaték növelésével, ugyanakkor a gyorsulást is újra kell hangolni.
Remélem a példából látszik, hogy összefüggésekről van szó és nem érdemes egyszerűen belepiszkálni valamibe, anélkül, hogy tudnánk milyen hatással lesz egyéb tulajdonságok változására. -
pokers
senior tag
válasz
fbandy72 #5897 üzenetére
Köszi
És mi a helyzet az összkerék kormányzású gépekkel?
Azért kérdezem, mert rájöttem, hogy a Claas Scorpion rakodó első kereke nem fordul annyit, mint a hátsó, de a tekeredési idő ugyan annyi, így első kormányzásnál van egy kis késés, ezért megyek neki mindennek. (remélem érthetően írtam, mi a probléma)Azt hol tudom állítani, hogy kanyarodás közben csökkentse a sebességet? Vannak olyan trakik, amik full gázon teljesen alászedve visszaveszi a sebességet.
-
fbandy72
csendes tag
Csináltam egy kis segítséget magamnak hogy ha megakadok, meg tudjam nézni mi micsoda, hátha valakinek hasznára lesz.
Kerék beállítások
autoRotateBackSpeed="2.5" A kormány középre visszaállási sebessége , ha „0” akkor nem megy vissza automatikusan.
rotSpeed="70" Kerék forgás jobb/bal.
rotMax="34" / rotMin = "-34" A max kormányzási szög jobbra/balra, fontos hogy mindig egyforma legyen az érték mert különben egyik oldalra jobban kanyarodik.
drive mode="x" Megadja melyik tengelyek legyenek hajtottak, lehetséges értékek a „0” „1” „2” a ’0’-nincs hajtás, ’1’-hátsókerék hajtás, ’2’-összkerékhajtás.
repr="x" Ez a kerék fizikája, teste vagyis hogy ne lehessen átmenni rajta. pl. repr="0>1"
driveNode="0|0" / driveNode = "1|0" A kerékmodell optikai indexe pl. driveNode="2>1|0"
radius="0930" / radius = "1185" A kerék átmérő fele vagyis legördülősugár, ha a megadott sugár kisebb mint a kerék sugara akkor sűlyed a talajba, ha nagyra van állítva akkor lebeg a talaj felett.
deltaY="0.1" Ez az érték mozgatja a kereket centrálisan a tengely középen, csak nagyon kis lépésekben módosítsd. (0.001, 0.0005)
suspTravel = "0.2" Ez az érték az utazási rugózás, felfüggesztés. ezt is cak nagyon kis lépésekben állítsd!
spring = "150" Ez az érték határozza meg a rugózás keménységét, minnél kisebb a szám annál lágyabb, úgy kel beállítani hogy a gép súlyához jó legyen, ha túl lágy sűlyed a gumi, ha kemény akkor hajlamos pattogni. (pl. járdaszegélyről felpattan)
damper="10" ezzel az értékkel a rugók csillapítását lehet beállítani.
mass = "0.6" / mass = "0.8" Ez az érték a kerekek súlya, az egyik az első a másik a hátsókerék, ha egyforma a négy kerék akkor legyenek egyformák.
lateralStiffness="xx" Ez a keréknyomhoz képesti súlypont vagyis ha nagyobb akkor a gép billeg, könnyebben borul.Motor beállítások
minRpm = "300" A motor alapjárati fordulatszáma, ha túl magas hajlamos a gép elindulni magától.
maxRpm = "620 900 2000 400" Ez a motor maximális fordulatszámai a három és a mászó tempomatt fokozatban (’1’ ’2’ ’3’ ’4’ )
brake force = "26" Ez a motor nyomatéka, ez függ a gép tömegétől.
forwardGearRatio = "2.5" Ez határozza meg a jármű gyorsulását.
forwardGearRatio = "2.5 2.7 3.1" Itt a három érték a három sebességfokozatokra vonatkozik.
backwardGearRatio = "2.02" Ez a gyorsulás visszafelé, vagyis hátra.
differential ratio = "4.0" A fő áttétel aránya.
rpmFadeOutRange = "20" Ez a max. sebesség Km/h.
<torque A fordulatszám és nyomaték aránya. -
fbandy72
csendes tag
Az Editorban, ha megcsinálod azt a kameraállást amit ír akkor egy képernyő mentővel kilopod a képet.
Olyan a jó amivel tudsz adott tartományt menteni nem az egész képernyőt mint a windows alap képernyő mentője, mert a GE menüjének képére nincs szükség. Igaz képszerkesztővel körül lehet vágni utána is. -
fbandy72
csendes tag
válasz
n0tr3adY81 #5880 üzenetére
A kormány nekem sem okozott gondot, az enyém Genius TwinWheel F1.
A lényeg amit először én is megszívtam, hogy a menüben nem "X"-eltem be a kormány használatot. -
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Én ezen állítottam ha pattogott a traktor az útpatkán, és javult.
spring = "150"
Ez az érték határozza meg a rugózás keménységét, minnél kisebb a szám annál lágyabb, úgy kel beállítani hogy a gép súlyához jó legyen, ha túl lágy sűlyed a gumi, ha kemény akkor hajlamos pattogni. (pl. járdaszegélyről felpattan)
Ez pedig a gép súlypont magassága, ha magas kanyarban könnyen billen.
lateralStiffness="xx" Ez a keréknyomhoz képesti súlypont vagyis ha nagyobb akkor a gép billeg, könnyebben borul.
Ja az XML-ben kell keresni. -
-
Sittes73
csendes tag
-
őstag
őstag
válasz
n0tr3adY81 #5880 üzenetére
A kormányos kérdésre, régebben én is használtam kormányt, már nem emlékszem a részletekre, de nem volt vele semmi külön szívás, semmilyen saját szoftver vagy profiler nem kellett, beixeltem a beállításoknál, hogy kormány / játékvezérlő és utána az irányítás alatt már lehetett testre szabni a gombokat.
Most wireless xboX 360 kontrollert használok ez is analog tengelyes mint egy kormány, de semmit nem kell állítani, alapból felismeri, van gombkiosztás hozzá, ott pár dolgot testre szabtam de ez nem érinti a lényeget. -
őstag
őstag
válasz
n0tr3adY81 #5880 üzenetére
Alapból a bálák elcseszettek a játékban.
Az ilyen bálarögzítős eszközök jók, de az egész fel/le rakodás, a pótkocsik, a bálák egymásra rakása mind szenvedés. Végső megoldás az egész bálázás kihagyása.Sok térképen lehet borítani a szalmát és a füvet tárolóba és onnan felszedhető, nincs szükség bálázásra. A füvet sem kell forgatni, hogy széna legyen, leborítás után már szénaként szedi fel.
Illetve van a more realistic package -ben egy alternatív tipping mod amivel bárhol tudsz billenteni a térképen. Ez a legegyszerűbb.
-
őstag
őstag
Ahogy behajtasz az istállóba azon a rácsos valamin ami a szalmakupacok mellett van előre kell menni egy darabig, ott le tudod borítani a szalmát, nem kell lefordulni róla az itató felé.
A birka csak örömében repked.
A traktorok közül nem mind repül, aminek rendben van a súlya és a futóműve az stabilan áthajt. De valóban van ott szintkülönbség ami meg tudja dobni. De ha járdára hajtasz az is azt teszi.
-
apach
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #5884 üzenetére
Tess: singleBalefork
Multiban IS megjelenik, de még nem használtam így nem tudom biztosan jó e és hibátlan e logban.
-
apach
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #5882 üzenetére
Ha felteszem valahova, akkor igen
amúgy nem tudom már hol találtam.
De most kocsi kell, vagy bálarakó "villa", vagy a rögzítés szerkesztésének leírása?
Az első 2 ben max tudok segíteni, de abban hogy hogyan lehet megszerkeszteni olyanra hogy gombbal rögzítsen, azt sajna nem.
-
apach
senior tag
válasz
n0tr3adY81 #5880 üzenetére
Hali!
Sajna kormánykonzollal semmit nem értek, mert nincs, de a Bálarakodás nálam már Automata szedővel megy, mert nem igen találtam még olyan fejet a rakodógépre, amivel rendesen fogni lehet, viszont 1 nekem van, ami olyan, hogy amikor bent van a bálában, akkor egyik gombbal rögzíteni lehet és nem esik le, csak akkor lehet letenni, ha gombot nyomsz.
Bent is van a módjaim közt.
Többiek.
Aki tud csinálni, pda_map.png képet, stb, az keressen már meg. Rosszul lett megcsinálva egyik mapnak a PDA kép és mérethibás, ezért Újat kéne csinálni hozzá. Megköszönném a segítséget!
-
n0tr3adY81
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég csatlakoztam én is a "farmerek világához"
Lenne pár triviális kérdésem, hátha valaki tud érdemben segíteni.
#1 : Bálarakodás.
Mi a trükkje a körbála rakodásnak? Akárhogy is ügyeskedem, próbálkozom, a homlokrakodó csak félig tolja bele a villát a bálába, utána elkezdi tolni... Persze ebből következik : leesik a bála, repül-pattog a rakodó / pótkocsi, leesik a pótkocsiról.. Hadd ne ecseteljem#2 : PC-Kormány.
Annyira megtetszett a játék, hogy vettem hozzá egy Saitek R660GT kormányt. Igazából egy napnyi google után sem lettem okosabb, tekintve : ha single-pedal axisra állítom, folyamatosan megy előre. Ha külön-külön pedálra állítom (magát a szoftverét), akkor pedig tolat folyamatosan. Valami okosság az inputbindings-ben, vagy xpadderrel?Köszönöm a tanácsokat!
-
apach
senior tag
válasz
gyurkesz82 #5871 üzenetére
Hali.
Szerintem többet számít a videókártya mérete vagy hogy írjam. Viszont, a gép alap ram memóriának is legalább 2 giga kell szerintem. nekem 4 giga alatt, és 2.5 giga dualos proci alatt nem gép a gép. 512 Megás VGAval minimum, nekem mondjuk, gigabyte N210 van. Low profileos. meg azért a 6 giga ram is elfért. csak épp a Winyóm kicsi már, 320-s. sima sata-s, sata3-t akarok szerezni amint lehet 500-g-t
-
pokers
senior tag
Jó, hogy említetted, erre nem is gondoltam. De a nagy istállóba nem találom azt a helyet, ahol ki engedi rakni a szalmát a pótkocsiból
Ott forgolódok bent a Bergmann póttal, de sehol nem tudok kirakodni. A vizes vályú körül kiírja, hogy a szalma itt nem elfogadott
Azért lehetne pontosabb a leírás, ha már készítettek hozzá...
Erről jut eszembe, hogy azért nem teljesen hibátlan ez a belga map se, mert néhány birka felrepül, amikor megy ki-be az etetőhöz
Arra se tudtam rájönni, hogy van amikor egy-egy kereszteződés elrepíti a traktort, másszor meg simán átsuhan. -
őstag
őstag
válasz
gyurkesz82 #5871 üzenetére
Mivel nem írtál részleteket így általánosságban pár tényező ami miatt jobban fut:
- alacsony a felbontás (régebbi monitor)
- alap térkép, alap gépek
- legalacsonyabb grafikaRészletesebb térképpel, nagyobb felbontással, magasabb grafikával laggolni fog. Csodák nincsenek.
-
őstag
őstag
A belgán a szalmát közvetlenül a pótkocsiból amivel összeszedted is be tudod önteni nekik. Nem kell külön szalmafújó. A tárolóból a térképhez adott kanállal felszedheted és pótkocsira rakhatod vagy keverőbe. Ha nem akarsz rakodógéppel dolgozni használj KUHN SPV 12 önfelszedő takarmánykeverőt az felszedi a szalmát a szénát és a takarmányt is.
Két istálló van, a nagyobb amiben mozognak az állatok (ezek az eredeti játékban található animált marhák) ezek termelik a tejet.
A másik ahol csak ácsorognak azok a húsmarhák. Kívül ahová a füvet/szénát, takarmányt és kevert tápot szórod a végén van két kisebb etetővályú, egyikbe répa kell másikba kukorica. Elfogadja csak pontosan kell ráállni, mert kicsi a trigger. Egyébként ezek nélkül is termelődnek, csak alacsonyabb a produktivitás. Csak eteted, itatod, takarítod őket és termelődnek maguktól. PDA mutatja beef néven hány darabod van. Ha el akarod adni, akkor a hozzá adott marhaszállító trélerrel beállsz belülre a külső kapu és a belső kis tolókapu közé és felmennek maguktól. Talán ki kell nyitni a tréler hátulját de erre már nem emlékszem pontosan. Aztán elfurikázod őket az átvevő telepre ott kijelölt helyen maguktól "leszállnak"
-
pokers
senior tag
-
Zsolt...
tag
Nincs,, ha már a Belga mapot említed ott meg pláne egynek veszi a tároló miatt,, fű-széna..
Akkor van jelentősége ha bálázni szeretnél, mert akkor értelemszerűen csak a forgatott füvet(széna) tudod bebálázni(gyári bálázóval) de,, a Belgán azt meg minek ugye!?Remélem nem túl kacifántosan fogalmaztam!
-
pokers
senior tag
Srácok!
Most kicsit összezavarodtam. Van különbség széna meg fű között a programban? Már csak azért, mert a rendfelszedő mind a két esetben ugyan azt a "növény ikont" mutatja.
Mert a szénával ugye sokkal több a macera (forgatás, rendsodrás), míg ha a traki elejére felteszem a fűnyírót, utána pedig a rendfelszedőt, máris megspóroltam a macerát.
Főleg a belga map-on, ahol elkerített területen kell füvet (szénát) betakarítani. -
Wildgreen
aktív tag
válasz
gyurkesz82 #5871 üzenetére
Megy nekem is csak ha 2-3 map van bent egyszerre akkor akad!
-
gyurkesz82
újonc
sziasztok az hogy van hogy mindenki panaszkodik hogy kis géppel nem megy nekem ugy mond kicsi de még is megy.
a procim: AMD Athlon 64 3500+ 1 magos
A ram: 1 gb
a video kártya: asus x1600pro 512mb
akkor ez hogy van? -
őstag
őstag
válasz
Wildgreen #5867 üzenetére
De igen van értelme, az egész rendszer gördülékenyebb lesz.
De az akadozás nem fog megszűnni, mert ott a videokártya a szűk keresztmetszet. Persze egy jobb videokártyával mindjárt fordulhat a helyzet és a processzor lehet kevés alá.
Mindegy én nem akarom elvenni a kedved, majd megírod mennyit javult -
SparrowHUN
tag
Ati Radeon HD4830 512 MB kártyával 3 GB rammal, High-on játszok 4szeres élsimítás mellett, igaz egy-két mód van csak bent.
Ha viszont több móddal, nem alap mapon (vagy Titaniumos Westbridge Farmon) akarok játszani, akkor élsimítás kivesz, és visszaállít mediumra.
Ez sajna ilyen, a minimum gépigény ennél a játéknál nem számít. Sajna az előző verzióknál sem számított, mert ha móddal akar valaki játszani, akkor kellett alatta lennie vasnak is. :S -
őstag
őstag
válasz
Wildgreen #5861 üzenetére
Eleve az értelmetlen célkitűzés, hogy csak a minimum felett legyél.
Akkor a legalacsonyabb beállításokkal is előfordulhat, hogy komolyabb modokkal akadni fog ez csak alap térkép alap gépek esetén lehet elég.Még egy GTS 450 is csak közepesen elég ha van egy-két ilyen mod, pedig auto -n high -ra lövi be a játék.
Ha high -on akarsz játszani akkor GTX460 vagy HD7770 már elég ezt mondták akiknek az van.
Csak szemléltetésül:
de arra nem emlékszem milyen felbontáson játszol, mert az se mindegy
-
SparrowHUN
tag
-
Wildgreen
aktív tag
Ez volt csak a 2007-es verzió! Letöltöttem a legfrissebbet! Most nem tudok játszani mert annyira akad hogy félelmetes! Videó kártya menüje azt írja kevés a proci éa a RAM! Holnap bent lesznek azok a dolgok amiket írtam! Remélem jó lesz! Vagy szerinted kevés a videó kártya? A minimum felett vagyok!
-
Wildgreen
aktív tag
Sziasztok! Pár hozzászólással ezelőtt volt szó a gép igényekről! Még én hoztam fel a témát mert kevés volt a gépem! Holnap elvileg kész a gépem! Ezekkel a paraméterekkel:
Proci: AMD Athlon X2 4200+-os processzor, AM2,
Videókártya:
Display Adapter: NVIDIA GeForce 8400 GS
Video Processor: GeForce 8400 GS
Video memory size: 256 MBytes
Adapter DAC Type: Integrated RAMDAC
BIOS String: HWEAEN8400GS VGA BIOS Version 62.98.29.00.AS05
BIOS Date: 04/22/08
Display Drivers: nv4_disp.dll
Driver Version: 6.14.13.3221
Driver Date: 2013-12-19 20:17:40
Inf File Name: oem149.inf
Inf Section: Section005
Ez már meg van és még hozzá 3GB RAM
Szerintetek jó lesz? -
pokers
senior tag
Erről a videóról van szó?
KeményDe itt kettő Fendt húzta ki. Egy 936 és egy 930-as.
-
apach
senior tag
Hát igen, igazad is van.
De valamiért jó látni ha sok felnije van
Valóságban is imádom amikor dualosan megy a gép.
Fendt 939 dualosan nem tudom mekkora orr csatolt súllyal (youtubeon valódi videó volt) kirángatott egy asszem 650-s körüli Lexion kombit a sárból úgy, hogy tengelyig süllyedt a kombi és a vágóasztalt se vették le. de lehet hogy csak 936-s volt már nem tudom pontosan.
Az ilyeneket szeretem
Pedig szerintem egy kombi dupla nehezebb egy 929 nél. nem? pláne ha legalább 7 méteres asztal fent van és el van süllyedve.
-
őstag
őstag
Az dupla keréknek akkor lenne értelme, ha a tömegnek vagy a talaj teherbírásának hatása lenne a tapadásra. ... talán majd egy következő verzióban lesz ilyen is. Addig ez is csak dísz.
Én is szeretem a látványelemeket, de többre értékeném a megfelelő irányíthatóságot és reális tömeget.
Érezze egy gép ha húzni kell 50 tonnát. Vagy egy 8 méter széles kultivátort.A minap Kazahsztánban elhúztam 25db 61.000 literes pótkocsit, 1,2 millió tonna csak a rakomány, és igaz, hogy csak 6km/h -val ment de ez is zavaróan irreális. Persze csupa mod volt (és a jobban sikerültek közül)
Sajnos a modok inkább az üres extrákra és a látványra vannak kihegyezve.Az alapgépek tömege, gyorsulása, sebessége, nyomatéka rendben van, arányban állnak egymással, egyértelműen látszik, hogy számítással lettek meghatározva. Viszont az eszközök és a pótkocsik mind túl könnyűek, nem fogják vissza eléggé a gépeket. Ezt orvosolja valamennyire a more realistic game engine.
Az xml -ben jópár érték van, ezek hatással vannak egymásra is. Ha valaki szeretné kicsit jobban megérteni olvassa el ezt az összefoglalót.
Aztán nézze meg egy more realistic mod idevágó bejegyzéseit. -
fbandy72
csendes tag
válasz
SparrowHUN #5801 üzenetére
Sziasztok!
Próbáltam ezt az "I3D-Ranger"-t de valamiért nem minden map-ot fogad el. Lehet azért mert csak a régebbieket tudja a 2.0-akat még nem?
Ez a hibaüzenet jelenik meg: Run-time error '9';
Subscript out of range -
apach
senior tag
Hm. Akkor jó.
Ööö. Miért fontos? Hát, látod ez nekem is egy jó kérdés.
Eskü még magam sem tudom, de valamiért csak a dualosok tetszenek. Lehet hogy mert jobban IS néz ki úgy, ha egy kultit húz vagy nagy vetőgépet, de az is lehet, hogy jobban kimutatja az erőt.
A Kamionokat is szeretem, de abból is valamiért az Amerikai "csőrös" verziókat. Az is amolyan erő nevezhetjük demonstráció.
Mert hát, ki merne újat húzni egy olyan kamionnal?
Meg hát, mindkettő szerintem valamilyen szinten erőgép, így azt hiszem így jobban megtestesíti az Erőt.
-
Wildgreen
aktív tag
válasz
Kenzan_Hun #5840 üzenetére
Köszi nekem is az van letöltve de azért elég bonyolult!
-
apach
senior tag
Hali!
NEM mind1, hogy hogy teszed be azért. Lehet hogy ami nem jelenik meg, az a mappa nem is Zip formátumú mappa, hanem RAR. akkor lesheti bárki hogy megjelenjen, max a logban jelez hibát, hogy nem tudta beolvasni vagy értelmezni a játék az adott fájlt. emellett, nagyon SOK olyan mód is van, aminél ha letöltöd, zip formátumú, viszont, lehet, pl hogy az egy adott kombájn, pl egy Claas Lexion 780. Igen ám, de lehet, hogy külön csomagolta a feltöltő a kombájnt is zipbe, és másik zipbe tehette akár a vágóasztalt, és szintén másikba a kis kocsit, amin az asztalt szállíthatjuk. Ezért, MINDIG bele kell nézni a letöltött mód mappájába, mielőtt betesszük. Ha RAR formátumú ami szintén sűrűn előfordul, akkor Én sima üres mappát csinálok asztalra, belemásolom a RAR mappát, és benne kicsomagolom. Nem egyszer találkoztam olyannal is, hogy az XML fájljai, a DDS összes fájlja csak simán egyből RARba lett csomagolva. Ilyenkor jó, ha sima mappába lett kicsomagolva, mert legalább nem kell összekotorászni a szétszórt fájlokat pl asztalon, vagy akár a mods mappában. Ilyenkor, sajna Neked kell Zip mappába csomagolnod! Emellett, azt IS kell nézni, hogy az ÖSSZES Textúra kép fájlja a módnak, DDS formátumú e, mert akkor akár tele is pakolhatja Errorral a log fájlod, amit szerintem sosem nézel meg. Én mellesleg, mindig törlöm játék mentés után. Akkor is, ha Multiztunk, és Én voltam a szerver. Most pl, van egy map, amiben a növényeknek HD textúrája van, és pl, a búzáé kegyetlenül bántja a szemem amikor mellette megyek el géppel. Zavarja a szemem valamiért. Warningnál NEM minden esetben kell kidobni a módot, mert pl utánfutóknál fordul elő, hogy pl úgy csinálták, hogy tudjon szállítani vele az ember pl szóját. viszont, az adott mapon, mint pl a gyári eredeti mapodon, NINCS ilyen növény, akkor ezt 100%-k hogy Warning szóval kezdődő sorral jelzi! Ilyenkor NEM kell vele foglalkozni.
Jah, am meg, bocs hogy külön válaszoltam nektek, de így jobbnak ítéltem, és könnyebben kobogarászható is! Amúgy se sűrűn fordul elő.
-
apach
senior tag
válasz
szildavid90 #5832 üzenetére
gép visszaállítása-ra katt, és a bolttól egyből a farmra helyezi és nincs besüllyedve már.
Sajna rosszul csinálják meg néha ezt a részét, hogy mennyire érkezzen le talajra. De ha nem ez a bibi, akkor bocsi. Báár, lehet hogy így is bejön ez a módszer.
-
apach
senior tag
válasz
Farkas86 #5837 üzenetére
Hehe. nah én ilyenkor szoktam inkább, editorban megpiszkálni azt a részét.
Általában elég, ha a trigger méretét megnövelem, vagy kijjebb húzom az épület elé, és akkor könnyebb a dolog utána.
Persze ehhez szerkesztett módmapnak kell lenni, gyáriba nem lehet belemászni.
-
apach
senior tag
válasz
zsolesz0803 #5838 üzenetére
Nah emberek, látjátok ezt??!
ILYEN infókat KELL lementeni sima szöveges fájlba, pl Wordbe és utána nem kell kérdezgetni többet, ha pl össze találkoztok egyszer ilyennel.
Igaz, egy másik fórumon (mielőtt regisztráltam oda is), több mint 20-30 oldalt kb végig lapozgattam, és volt olyan oldal, ahol 3 infót is találtam és kimentettem. (nem kell regisztrálni legtöbbre ilyen miatt!).
-
apach
senior tag
Hali. Log fájlban van valami hibájuk? Nézted? Csak mert nem tanácsos ha Erroros, vagy Warningos. Warningos ha pl textúrahibás, pl nem megfelelő méretű a textúraképe, ez a 11 ből átírtaknál szokott lenni soknál, vagy van a Raw kezdetű, ami javítható paint.net progival. vagyis, DDS be kell a PNG vagy lehet az JPG stb képfájl, de szokott lenni DDS képhiba is, az akkor (szerintem), ha rosszul konvertálják át DDS be valamit. a -8.8 sor kezdetűeket meg Editorral fél pillanat javítani úgy, hogy másolni asztalra sima mappába a módot, kicsomagolni benne, editorban megnyitni a mód i3Djét, amint betöltött "felállt" a program, rákattintani a sima mentés gombra, és ennyi. Bezárni, visszacsomagolni aztán mehet játékba.
Ezt sose árt szerintem ha ismételgetem néha. Miért? Mert eleinte én is kitettem a módot ilyen hibák miatt, mert nem tudtam mi baja és nem tudtam hogy javítsam. van amúgy egy másik textúra kép hiba, ami valami heigh szót is tartalmaz, meg egy 2-s szám van benne. most nem tudom pontosan. másolnom kéne, de jelenlegi módpakkomba nincs ilyen mód.
Jah, amúgy inkább azért kérdeztem, mert érdekelne ezek a gépek, egy Pakkba csomagoltan. Persze, csak ha mind dual felnis elől és hátul is.
-
pokers
senior tag
válasz
zsolesz0803 #5838 üzenetére
-
LaMazZz
tag
válasz
szildavid90 #5832 üzenetére
Örülök neki, hogy tetszik jó játékot vele.
-
zirigy
tag
hehe, megtaláltam
Köszi a segítséget
-
zirigy
tag
válasz
szildavid90 #5835 üzenetére
az Amerikai mapon??
-
zirigy
tag
sziasztok!
a titániumban van lehetőség bálák eladására? Ha igen, hol?? Mert a sima 2013-ban bent a bázison volt a széna pajta
-
szildavid90
aktív tag
válasz
LaMazZz #5823 üzenetére
Kipróbáltam a mappot és azt kell, hogy mondjam százszor jobb mint az eredeti. Sokkal rosszabbra számítottam. Jó tágas lett, elférnek a gépek jól. Annyi hibát vettem észre, hogy a piros traktor be van ragadva kezdéskor, alig bírtam kimászni vele, rá van akadva az épület támasztékába. Jó lett amúgy, gratula!
-
őstag
őstag
Ha egyáltalán nem jelenik meg akkor lehet, hogy a tömörített fájlon belül további tömörített fájlok vannak az a mod és ki kéne előtte csomagolni.
Az is lehet, hogy nem 2013 -as mod, hanem 2011. További lehetséges okokért nézd meg a log.txt fájlt.Ha nem tudod megvásárolni, vagy lefagy, akkor lehet, hogy more realistic mod és nincs fent a more realistic game engine, vagy olyan amihez 2.0 patch kell és hiányzik a patch. Frissítsd a játékot. És itt is igaz, hogy a log.txt további információval szolgál a hiba okáról.
-
őstag
őstag
A 840 -hez kerékporzást és dinamikus kipufogót adtam.
A manitou fent van több helyen is -
Wildgreen
aktív tag
Courseplay működését valaki leírná nekem részletesen aki használja? Gab.68 küldött leírást de valahogy nem jövök rá!
-
atesz500
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tudja mit kell átírni hogy egy adott gép csak kirakati kellék legyen? Mint pl egy behelyezhető roncs.
Előre is köszi. -
LaMazZz
tag
Okés
Remélem tetszeni fog. -
pet98
csendes tag
Sziasztok! Megszeretném kérdezni hogy az miért van hogy letöltök egy módot és hiába rakom be a "mods" mappába nem jelenik meg a játékban, meg van olyan is ami megjelenik de amikor megvenném lefagy! Segítségeteket előre is köszönöm!
-
LaMazZz
tag
Sziasztok
Most regisztráltam be mert láttam, hogy itt hozzá értő emberek vannak és sok segítőkész információt és mod-ot is láttam.
Én is azon leszek hogy segítsek majd annak akinek tudok.
Regisztrációm alkalmából hoztam egy mappot nektek amit én kicsit személyre szabtam mert nekem így jobban tetszik.
http://www78.zippyshare.com/v/66255213/file.html
(a linket majd másoljátok ki és úgy szedjétek le mert ha rá kattintatok akkor azt írja, hogy érvénytelen)Central Kansas V2 map
Változtatásom benne annyi, hogy kivettem a csirkéket meg átrendeztem a telephelyet, hogy tágasabb legyen és raktam le még plusz tárolókat a gépeknek. -
-
Wildgreen
aktív tag
http://www.farming-simulator-2013.com/farming-simulator-2013-mods/autocombine-v-2-1.html
Ezt töltsd le! Beállítod hogy csiga vonalban arassanak és sorban elindítod a kombájnokat! Csak hagy köztük távolságot mert a fordulóknál össze fogbak akadni! Majd úgy is kitapasztalod! -
Wildgreen
aktív tag
válasz
McEacrhan3 #5814 üzenetére
http://www.leechmania.com/getfile.php?id=6748&a=efd0ba611441e6eccb73af5995173541&t=52cae36e&o=DF7C54631B1D613CDC88163492F70890C2604963074F283BC9811E318FE80BFF9439157F6378613DDC8A0A&n=Big_European_Map_2013.zip
Innét szedtem le! -
Wildgreen
aktív tag
Big European map! 154 ha 6db Claas Lexion 780 Claas Vario 1350 (13.5m) kombájn 2 óra 15 perc alatt aratott le! Valós időben! 3.695.376 kg búza!
-
pokers
senior tag
Jöhet a pakk linkje, azt megköszönöm.
Xerionból én is találtam játszhatót
Viszont most próbáltam ki a Claas Scorpiont, nagyon jó lenne, de a kormányzással agyon van csapva, megyek neki mindennek
Megnéztem a Manitou MLT 845-öt, abból meg az 1.1 verzió nem működik ("Nincs elég szabad hely..."), az 1.0 meg simán jó. Pedig van patch2.0 meg morerealistic is. Ki érti ezt... -
SparrowHUN
tag
Csatlakozom az előttem őrjöngőhöz...
Mármint, hogy a játék eredetisége okozza a gondot. Valószínűleg még a régebbi tapasz van fent Neked, és az újabb módok már ugyebár az új patch-hez vannak igazítva.
Nem akarok célozgatni, de hardveraprón találsz olcsón eredeti steam kulcsot, megbízható forrásból. Annyit megér ez a game.
-
apach
senior tag
Melyikek azok? vagy sokfélénél? log fájlt nézed egyáltalán hogy ír e hibákat? Mert tuti, hogy valami ott hibás!!
Azt meg meg se kérdem, hogy tört játékod van e vagy eredeti, mert inkább nem akarom tudni a választ. Ugyanis rühellem a törttel játszókat! (Max1-2 héten keresztül elmegy). -
Pákó13
újonc
Sziasztok
már elég rég játszom ezzel a játékkal,de vagy 1 nagy problémám vele.
ha letöltök egy új modot vagy mapot,amikor azon a mapon akarok játszani vagy megveszem azt a modot,kidob a játékból....
Szerintetek mi lehet a hiba? -
apach
senior tag
Jah bocs, Kombájnnak olvastam az írásod.
Most vettem csak észre.
Nekem van pár jó kis gépem, de linket sajna nem tudok adni, max, egy pakk letöltési linkjét, amiben van minden, mint a bucsuban. Vagy összeszedek neked pár cuccot, aztán feldobom hamar egy linkre, és priviben adom.
Xerion az egyik kedvencem, van 2 is.De Axion is 850 és 950.
-
apach
senior tag
Hali.
Totál ugyan azt a módokat KELL betennetek a mods mappátokba azzal vagy azokkal, akikkel játszotok!!!
Célszerű, ha előtte kiszedtek minden módot a mods mappából, és CSAK AZT teszitek be, amit multiban akartok használni. Ehhez persze, multiképes módnak KELL lennie. különben hibásan jelenik meg, vagy meg se jelenik. Passz, mert Én szerver vagyok ha játszok.
Ezután, ha megvannak a modok, a mappal együtt, indítsa el a játékát AZ, aki a szerver lesz!
NEM a karrierre kell majd kattintani, hanem egyel alatta a Több szereplős játék gombra.(de a többieknek is erre kell, utána úgy is írja mit kell).Ezután, lesz 2 gomb.
Egyik Játékhoz csatlakozás a másik alatta pedig,a Játék létrehozása.
A szervernek az utóbbira KELL kattintani, a többieknek az első gombra, a csatlakozásra.
A szervernek még ez lesz:
Beadja azt az ablakot, ahol a a Játékmentést lehet kiválasztani, hogy pl 2 vagy 3 mentésen legyen, katt egyik szabad állásra, utána a nehézségi szintek vannak, ki kell egyet választani. aztán jön a map kiválasztása.
Kiválasztja, majd kezdés.utána lesz több beállítási lehetőség, ahol pl az internet csatlakozást lehet állítani vagy épp legfelül a szerveretek nevét lehet beírni. A port hoz én nem szoktam nyúlni. csak legalul a Módosítás hozzáadása gombra katt, ott a szervernek ki kell jelölnie azokat a módokat, amikkel játszanak! Mentésre katt és ennyi. (a csatlakozás szerverhez passz mert még nem voltam tag csak szerver)! Utána ki kell jelölni a 3 közül, International, Deutschland vagy pedig a Continental Europe közül ahol a szervert akarjátok hogy legyen. Ezt minden szerver indításkor kell amiket írtam. Utána betölt a játék, és lehet belépkedni a többieknek, akiket el kell fogadni. Utána megáll a játék kicsit, és szinkronizál titeket egymással a szerver/játék. Ezután lehet alkotni. Tanács, U gombot nyomja le a szervert indító, és állítsa be ezeket:1 Automatikus elfogadás (ha kiesik egy tag a szerverről vissza tud lépni engedély kérés nélkül).
2 Automatikus mentést is, hogy ha repültök, legyen a pillanatnyi játékotokról mentés a szervernél. (tagoknál asszem nincs mentés lehetőség).
3 További játékosok jogosultságai, ezt én mind a 4-t engedni szoktam ahol nincs a kockában jel, ha normális tagok vannak. ennyi. asszem. -
aeduss
csendes tag
sziasztok hogyan kell multizni?
-
pokers
senior tag
Tudtok valami jó közepes Claas traktort ajánlani?
Egy jó pár darabot kipróbáltam már, de mindegyiknek volt valami nyűgje. Soknak gyenge a textúrája, ami tetszene, annak meg a fizikája, mozgása olyan fura -
tutikas
tag
válasz
SparrowHUN #5798 üzenetére
Köszi szépen az lehet mert a ropa és a sertés szálitó az 11-es verzióból van átalakítva 13-ra szerintem vagyis úgy láttam mikor leszedtem megpróbálom úgy ahogy Apacs irta köszi mind a kettötöknek a választ amúgy találltam a mods mappában egy textura mapát nemtom hogy került külön oda de ehez a maphoz tartozik beletettem valamit javult de még nem az igazi
Pedig jó kis map nem fogom ezért kukázni van rajt minden a paradicsom vetéstől a szölő alma kávé rizs uborka minden még homokot és sodert is lehet szálítani maszekba a tengerpartról az épitkezéshez elég jól is fizetnek érte -
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Videós, mozgóképes topik
- Dell notebook topic
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest