Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt...
tag
válasz
fbandy72 #8251 üzenetére
Tököl, tétény campona, csepel, ezekben a Tesco-kban voltam, ott azt mondták hogy már megkellet volna kapják, de semmi. Ki is akadtunk 1páran,, főleg a reklámújságban meghirdetett 3 napos clubcard akció miatt.
Szerintük okt31-től nov 02-ig 3990ft clubosoknak, utánna 4990- lesz. Nem ők tehetnek róla vagy mitoomén, de nagyon elöntötte a x@r az agyamat!!! Győri tetyóba van, ottani haver már reggel óta tolja!Hát milyen logisztika már ez,, a F@XOM QUMVÁRA KIVAN EZZEL!!!!!!
Ja tényleg, holnap mindenszentek, vagyis -1 nap a háromból,, vagyis a kettőből a mai bukott nap miatt!
KÖSZÖNÖM TESCO meg a többi!
-
pavika
tag
válasz
fbandy72 #7987 üzenetére
Szia! Ha a maizev2-őt sikerült betenni a map-ba, de a rend nem jön össze, akkor nyísd meg a map.i3d fájlt szövegszerkesztővel. A foliagesublayer-nél keresd meg a maizev2_windrow sort és a blockShapeId= -nél az értéket írd át arra, ami a wheat_windrow-nál szerepel. Nálam ez volt a probléma.
-
apach
senior tag
válasz
fbandy72 #7774 üzenetére
Az mind szép és jó, de egy new holland 8000-s széria, alapból 50-el megy tudtommal, a JD-k meg biztos!
Láttam már élőben 8300 szériát rongyolni közúton, városban! Úgy vitte az 1 pótot mint a szél a falevelet 50-el!!!
Jah, és 3 tengelyes nagy pót volt.Nekem az a gondom, hogy alapból nem is a valós sebességet tudja játékban. Vagyis, a készítő stb, alapból nem jól állította be! (utána néztem) ha már szimulátor, akkor a rendes valós értékek legyenek!
Am meg, elég kioktató hangnem volt az írásod! És úgy látom, véletlen se értetted meg, hogy NEM IRREÁLISAN akarom átírni és egyebek, de ezt ki is emeltem akkor! -
ObiGabi
aktív tag
válasz
fbandy72 #7605 üzenetére
Üdv!
Ezer köszönet és hála jóságodért!
De az örömbe egy kis üröm is vegyült: amint megvásárolom bezáródik az egész program. A mods mappába csak a két pótot tettem, hogy ne legyen esetleges összeveszés más módosításokkal, de nem ez okozza a hibát. A hibanaplóba ír néhány figyelmeztetést a nem megfelelő fájl formátum miatt, de a korábban használt, ilyen figyelmeztetéseket generáló modok gond nélkül mentek.
Ilyenkor mi van? Konvertáljam át a ".png"-ket?
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
fbandy72 #7388 üzenetére
/OFF:
Ne legyen oly bizadalmad benne porfavorHogy kicsit még sepregessek más portáLYán
Nem azzal van a baj, hogy belecsúszik pár heJesírási hiba.
Azzal van a fene nagy gondom, hogy betéved ide, kommensie hirtelen betol 2 hsz-t (amire a válasz kb 2 perc google lenne), majd X év múlva automatikusan törlődik a regisztráció, mert az életbe nem tér ide vissza - és nem a kiokítás miatt. Mindemellett magyar értelmező kéziszótár kell az irományuk értelmezéséhez.Jellemzően egyébként ez a "hirtelen gyorsan intézzük el oszt' jóvan - nem érdekes milyen lesz" tipikusan a mai serdülő korosztály, aki nem valószínű : #1 retail vagy steames FS-el tolja ; #2 nem fog 2 hónap múlva is ezzel játszani - főleg nem multiban. Szerintem.
Nem véletlen, hogy egy portál MP játékoskereső topicjában általános kikötés a 18 - 20 év feletti életkor és TS...
Egy gondolat erejéig ANNA1...8-hoz visszatérve : erősssssen 3H érzetű. Innentől lehet osztályozni
/ON:
Átforgattam egy Fendt-t MR-be, kapott egy Ploughspec + FallingWheels lua-t is. Remekül működik minden fícsőr, egyetlen nüansznyi probléma van. Álló helyzetben pár pixelnyit belesüllyed a földbe/betonba. Elindulok: feljön a "felszínre", majd megálláskor megint süllyed. Ötlet valakinek?
-
lacibacsi
addikt
válasz
fbandy72 #7384 üzenetére
Szerintem ez a fórum nagyon baráti. Igaz nálam is elszakadt a cérna a
helyeshelytelen írás miatt, meg szólni mertem, hogy 40 (!) hozzászólással korábban ott a válasz a kérdésre, de azt hiszem, hogy én is és még sokan mások sok-sok jó tanáccsal látták/látják el a kezdőket. Ha úgy véled, hogy itt nem baráti a hangulat, akkor még nem jártál a két nagy magyar (most meg nem nevezendő) FS fórumon, ahol azért is figyelmeztetést kapsz, ha a kérdésed nem szakmailag korrekt, vagy nem a megfelelő stílusban kérdezel. Szóval, szerintem nincs itt hiba. Néha kicsit hevesebbek a reakciók, mint indokolt, de olyan ez mint a kutyáknál: néha összekapnak, de azért együtt őrzik a területet... -
lacibacsi
addikt
válasz
fbandy72 #7371 üzenetére
"a legjobb odafigyelés mellett is megesik ha siet az ember"
Nem is ezzel van a baj, hanem a következetesen hülyékkel. Akik nem elgondolkoznak a hibáikon, hanem megsértődnek, ha figyelmeztetik őket rá. Nincs olyan hozzászólás (bocs ha mégis) amelyikben ne legyen legalább egy vessző hiba, de akinek a fajta az a "falyta" és akkor is az, ha elé tolod a helyesírási szótárt, na az ilyen fejekre rágok be egyre gyakrabban én is... (Pedig sosem voltam nagy nyelvművelő.)
-
Tomcsi2012
tag
válasz
fbandy72 #7361 üzenetére
Semmi gond
de lehet hogy valami lehet benne,igazábol nem néztem,csak az tünt fel,hogy 2 ö szerepel benne,de van ojan,amibe nemtalálom a i3d fájt.
Amugy 2 falyta mapot keresek,amibe sok növény falytát lehet ültetni,ismerkedés alapon és 1 sokfalyta állat fajt mapát keresek,amibe sok állatok vanak benne,ismerkedési formátumban,mit,hogyan és miképen kel kezelni,foglalkozni vele.Jo ojannal megismerkedni,amit még nem tud. -
Tomcsi2012
tag
válasz
fbandy72 #7359 üzenetére
Szia !
Tudom és tisztába vagyok vele,mert nem most keztem el,csak az a gond,hogy 1 van belöle i3d és és nem 2 ö,ugyanis az egyiket lehet modositani,mig a másikat nem,mert nemlehet kiolvasni a betüket.A karkter kodolása van gond,amit nem tud a gép értékelni.De azért köszi a segitséget.
-
lacibacsi
addikt
válasz
fbandy72 #7346 üzenetére
Te is próbáltad. Ez a lényeg.
Mindenki úgy jön rá, hogy neki mi a jó, ha próbálgatja. Nekem három olyan mapom van, amin mostanában játszogatok.1. Dolgosfalva. Kizárólag a 70-es 80-as évek gépeivel. Így azután tényleg sokat kell dolgozni (egy SPC-6-os nagyon gyorsan kifogy), de a hangulata nekem nagyon bejön.
2. Big Polish Farm. Közepes méret, változatos földek. Ezen a pályán élveztem legjobban a semmiből való építkezést.
3. Kernstadt. Bazi nagy pálya. Rengeteg növény, többféle állat, biogáz, stb., stb. A játék során autotractor, autocombine, courseplay erősen javallott.
Most megint mondtam három pályát... Ki kell próbálni! El kell dönteni!
-
fRooStzzZ
senior tag
válasz
fbandy72 #6916 üzenetére
Most felkerult az egyik oldalra az ujabbik map az altalam hasznaltnak, ott picivel jobb a dolog.
Most 20 ala nem csokken, de az is remes ahhoz kepest, hogy mashol fix 60 fps van (vsync on)
De megirtam a hozzaszolasoknal, hogy valami gaz van vele.
Tobbek kozt a bolt gyorsbill-je sem mukodik, megjelenik az ablak, majd azonnal be is zarja.
Ez az uj mappon sem lett javitva. Nem baj, boltba elmegy, be az ajton es vasarol.. -
lacibacsi
addikt
válasz
fbandy72 #6906 üzenetére
Mivel a játék és a valóság eltér egymástól, az alábbiak szerint pontosítanék:
- Kaszálás, forgatás, rendsodrás, ha bálázni akarsz.
- Ha felszedő kocsival akarod szállítani, akkor csak kaszálás és (ha a kaszálógéped nem rakta rendbe, akkor) rendsodrás. (Ugyanis felszedi a frissen kaszált füvet és már szénaként pakolja ki...) -
lacibacsi
addikt
válasz
fbandy72 #6899 üzenetére
Többféle repce adapter megoldás is van a játékban. Van ami megvásárolható a gabona adapterhez, van ami egybeépített spéci repce adapter és olyan is van amelyik automatikusan vált át repce adapterre repce aratásakor.
Igazad van abban, hogy gyakorlati jelentősége nincs a játékban, viszont aki a játékélmény miatt játszik, az nem fog neki a repcének megfelelő adapter nélkül.
-
ObiGabi
aktív tag
válasz
fbandy72 #6810 üzenetére
Helló!
Továbbra se tudom rávenni, hogy kihagyjon egy sort
Végig megy a soron, a tábla végén megfordul, és folytatja a következő sorral a munkás. De ehhez nem kell GPS mod, ez alapból tudja Józsi bácsi.
Mit kell beállítani, hogy mondjuk, két gép dolgozzon egymás mellett, a tábla végén pedig ne a szomszédos sorba forduljanak, hanem egy sort kihagyva az az utániba?
Legutóbb így állítottam be, de így sem ok.
-
-
SparrowHUN
tag
válasz
fbandy72 #6271 üzenetére
Még valami Mindenkinek: a dxtbmp a gépek skinfájljainál is jó, tehát nem vibrál egyik másik festés. Ezt Alali 80-as, és 82-es MTZ-jén próbáltam. A 82-est hagytam alapon, a 80-ast mattosítottam. És valóban más lett a festése. Jó kísérletezést!
Ja, biztonsági mentést mindig csináljatok!!!Ki tudja...
-
SparrowHUN
tag
válasz
fbandy72 #6264 üzenetére
Szia!
Jó lesz az... Ha nem veszed zokon, egy-két jó tanács.
Először is, az objektumokat kapásból optimalizáld. Az attributes résznél találsz olyan, hogy Clip distance. Azt állítsd 600-700-ra. Ez állítja be, hogy milyen messziről láthatod az objektumot.Másik. Az objektumok skinfájlja. Én paint.netet használok. De teszem azt, megszerkesztek egy skint, méretre vágom. Mentem DDS DXT3 formátumban. Majd ugyanazt a képfájlt megnyitom DXTBmp nevű programmal és abban mentem véglegesen DDS DXT3-ban. Ez azért is jó, mert sok objektum villog játékban. Na most ez a DXTBmp lemattosítja, így nem fog villogni. Jóval szebben fog futni a map.
Harmadszor. Kerüld az alap fákat. Rakj be low poly fákat. Igaz, nem olyan szépek, de így gyenge gépeken is szépen fut, illetve az i3d sem száll el. Mint írtam, Én lecseréltem minden alapfát és az i3d-m a harmada lett.
Azt hiszem ennyi egyenlőre. Remélem nem tekintetted bántó szándékúnak, nem annak szántam.
-
SparrowHUN
tag
válasz
fbandy72 #6175 üzenetére
Helló!
Na most ezt Én megcáfolnám. Bent voltam anno az Őstermelőben. Csapatnak semmi értelme. Megmondom miért:
1. Mindenki más stílusban épít, így nem biztos, hogy tetszik a másiknak, amit csinálsz.
2. Mindenki sürgeti a másikat, hogy mikor adja tovább.
3. Kiadás előtt "véletlen" tűnnek el objektumaid a tudtod nélkül.
4. Egy későbbi javított verzió kapcsán fel sem merül a neved, mint készítő.
5. Előre kikerülhet félkész állapotban és akkor már előre fikázzák, amit csinálsz.Legalábbis ez mind személyes tapasztalat és nem csak fent említett Team-mel kapcsolatban.
Most a TSZ Map v1-et hegesztem, még 2009-böl. Egyedül csinálom, mint az összes eddigit, mivel meg vannak az elképzeléseim, a terveim. Nem adom át másnak, mert ha valamibe belekezdek, akkor azt egyedül csinálom végig, a saját tempómban. Na meg azért is, mert ha másnak át kéne adni, akkor már nincs "biztonságban" a map. Így legalább tudom, hogy csak Nálam van meg, nincs feltöltve uloz-ra és még csak véletlen sem férnek hozzá ilyen free-mods.ucoz.hu -s, mindent feltöltök mindenhova emberkék.De ez csak az Én véleményem.
Asszem apach-nak:
A vásárolható földek berakása meg nem bonyolult, ha gondolod, segítek.Gab.68:
Csak, hogy egyszerübb legyen a pénzszerzés, és minden más. Nagyon jó kis mód, Én tesztelésnél használom: http://www.fsportal.hu/kepek/kep.php?id=2179&&page=1
Ott a leírás is. -
Wildgreen
aktív tag
válasz
fbandy72 #6138 üzenetére
Itt a link a webshopra!
http://www.576.hu/webshop_software_details.aspx?Platform=PC&SelectedGameCategory=Akci%C3%B3&SelectedGameTitle=Farming%20Simulator%202013%20Titanium%20Edition&SelectedGame=72F349CD-05CD-4E73-AED6-B890C3A9E2E9&SelectedGameCategory=A60203F5-E879-4AA6-BD31-377BAA9CB9E4
Méghozzá a titanium! Igaz 4 ezer de annyit szerintem megér!
Még annyit ha nem működik a webshop ami sajna előfordul hívd fel az ügyfélszolgálatot és rendeld meg! Én a 2011-es játékot 2 hete ugyan így rendeltem meg! Délelőtt hívtam őket másnap délelőtt 9-kor ott volt a futár a játékkal! -
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #6132 üzenetére
itt nem arról van szó, hogy valósághű, csak jobb mint az eredeti amiben 100 lóerős traktorral 6 méteres boronával 16 km/h -val lehet haladni, a nagyobbak meg üresen 8 másodperc alatt vannak 60 -on és elhúznak 50 tonnát úgy hogy meg sem érzik
eleve nem valósághű, hogy nem vált a gép hanem egy fokozatban forog végigegyébként sokan csak átírnak mr -re gépeket, amik nem jók, de ez nem az mr csomag hibája
kinek mi tetszik, én összesen egy JD traktort találtam ami jó de a közelébe sem ér a Fendt 936 mr -nek
-
-
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #6077 üzenetére
A Titanium egy DLC csak itt egybe van csomagolva de van neki saját serial -ja és külön kell telepíteni
A modok mind jók hozzá,
a multihoz nem értek, elvileg ugyanazoknak a modoknak kell bent lenni multinál
de a DLC -s gépek nem a modok közt jelennek meg hanem az alapgépek között -
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #6074 üzenetére
A Titanium az a sima játék + egy DLC
egy új térkép és jó pár gép
itt meg tudod nézni mik vannak benne pluszbanaz oldalon csak a DLC 15€
Tacskóban a Titanium edition 3 ropi körül van -
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #6037 üzenetére
- amikor exportálod akkor alapból oda mentené el ahol a térkép i3d is van, ha ezt megváltoztatod, akkor valami ilyesmit fogsz látni:
<Files>
<File fileId="5" filename="" relativePath="false"/> azaz nincsenek fájlok ezért fehér lesz az egész
- szóval előbb exportáld az eredeti modon belülre ahová az editor szeretné tetszőleges néven a példa kedvéért a továbbiakban valami.i3d
- nyisd meg notepad++ -al a valami.i3d-t
- a <files> bejegyzés alatt ott vannak a fájlok nevei az eredeti elérési úttal
- ez alapján meg tudod keresni az összes fájlt a modon belül, és egyenként átmásolni valahová
- a példa kedvéért valami néven hozz létre egy mappát bárhol (csak ne a modon beleül, lehet pl. az asztalon)
- ezen belül csinálj egy almappát mondjuk textures néven és ebbe másold át a fájlokat, majd másold a valami mappába a valami.i3d –t és a hozzá tartotó shapes fájlt is
- ezután ennek megfelelően kell a valami.i3d -n belül notepad++ -al az elérési útvonalat módosítani (a fájlnevek maradnak csak a textures/-t kell eléjük beszúrni)
példa:
<Files>
<File fileId="5" filename="textures/fer.png" relativePath="true"/>
- ha most megnyitod a valami.i3d -t akkor már lesz textúra nem lesz fehér- viszont ennek így nem sok értelme van csak a folyamat megértése miatt írtam le, mert gondolom, valahová át akarod rakni az épületet
- ilyenkor célszerű egyből a másik térképen belülre másolni a textúrákat, mert ezek ott is maradnak
- másold a valmi.i3d-t (a shapes –t is) is ugyanoda, ahol a térkép i3d van és változtasd meg az elérési utakat úgy, hogy a fájlok új helyére mutassanak
- ha megnyitod a valami.i3d -t egy új editor ablakban akkor látszani kell a textúráknak, ha nem akkor valahol hibáztál
- ha rendben, akkor már csak importálnod kell a valami.i3d -t a térképbe, természetesen ezután el kell helyezni mert még az eredeti translate x,y,z értékeket tartalmazza
- mentés után a valami.i3d a sahpes –el együtt törölhetőlényegében ugyanaz amit SparrowHUN írt csak kicsit hosszabban
-
pokers
senior tag
válasz
fbandy72 #5951 üzenetére
Lánctalpast nem találtam, de a kerekes változata talán ez: John Deere 9560
-
-
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #5903 üzenetére
Nem sok értelme van ennyire belemerülni hacsak valaki nem leli örömét benne
Egy rossz mod nem éri meg a ráfordított időt.
Sok modder most is pakolja a manual ignitiont és az ESLimitert a gépeibe, pedig ezekből ott a globális.
Hiába írják a kommentelők, hogy inkább azt használnák az összes járművön, csak azért is beleteszik.
A sok értelmetlen extra, interaktív kontroll és társaik, meg a gyakran hiányzó l10n bejegyzések csak teleszemetelik az inputbindings -t is. Milyen az amikor a help menü kitakarja a képernyő negyedét?Én az eredeti traktorokat (az alap és a DLC egyaránt) tartom a legjobbnak tömeg és mozgás szempontjából. Néhány modon nincs más változás csak pár hozzáadott extra esetleg másik skin, ezek a jobbak.
Persze egy jó plough spec sokat dob a szántáson, de ez változtat a legtöbbet a gép tulajdonságain is.
Alap géppel unalmas a szántás, az ember inkább direktbe vet vagy kultivátort használ.Homlokrakodók, kombájnok, pótkocsik egyéb eszközök esetében nem ilyen egyértelmű. Némelyik mod sokkal jobb mint a gyári.
-
őstag
őstag
válasz
fbandy72 #5897 üzenetére
Néhány pontosítás, mert a gyakorlatban lényegesen bonyolultabb a változtatások közötti helyes egyensúly megtalálása.
"suspTravel = "0.2" Ez az érték az utazási rugózás, felfüggesztés."
Ezt inkább rugóútnak kéne fordítani. Ha nagyobb akkor magasabban is lesz a gép és jobban billeg minden irányban de jobban el is nyeli az egyenetlenségeket, kevésbé pattog. Szorosan összefügg a rugó keménységével. A középutat kell megtalálni, mert túl lágy és hosszú rugóúttal ha üresen jó is, a ráakasztott eszközök jelentősen megváltoztatják a gép mozgását, akár irányíthatatlan is lehet. Ha meg túl rövid és kemény akkor pattog. A pattogás ellensúlyozására például lehet növelni a tömeget. De sajnos ez sem ilyen egyszerű. Ha a teljes tömeget növeljük editorban akkor a gép alakjától függően a borulékonyság is megnő. Ha csak az xml.ben a kerekek tömegét növeljük az kevesebb hátránnyal jár. Ugyanakkor bármelyik módon növeljük a tömeget, az azonnal hatással lesz a gyorsulásra, lassulásra, végsebességre. Ráadásul az irreálisan nagy tömeggel mozdony szerűen stabillá válik, ami szintén zavaró egy közúti járműnél.
"brake force Ez a motor nyomatéka, ez függ a gép tömegétől"
Helyesen ez a motor fékező ereje, magyarul motorféknek mondjuk és a játékban úgy működik, hogy ha nem nyomunk se gázt se féket akkor ez határozza meg a lassulást. És nem az érték függ a gép tömegétől. Az összefüggés az, hogy nagyobb tömeg esetén azonos értéknek kisebb a hatása (kevésbé lassul, mint egy kisebb tömegű) Ez pont így van a valóságban is. Ugyanakkor az xml -ben van külön sor gyorsulásra/lassulásra ami szintén hatással van a lassulásra.
"forwardGearRatio = "2.5" Ez határozza meg a jármű gyorsulását."
Ez részben igaz, de ennél többről van szó.
Ez az előremeneti áttétel, minél kisebb annál nagyobb a végsebesség ugyanakkor csökken a vonóerő és így a gyorsulás is. Ha növeljük akkor pont fordítva változik a két dolog. De önmagában nincs értelme állítani mert ha nincs elég nyomaték akkor nem fogja elérni a beállított maximális fordulatszámot és így nem éri el a végsebességet sem. Csak nyomatékkal együtt van értelme változtatni.
Egyébként a "2.5" 2013 -as gépeknél nagyon extrém érték.
17 -25 között van az átlag."rpmFadeOutRange = "20" Ez a max. sebesség Km/h."
Helyesen ez nem azt jelenti, hogy 20km/h lesz a maximális sebesség, adott fordulatszámnál elérhető sebességet szabályozza (aminek elérésekor mintegy leszabályoz a motor), de ezt az értéket egyáltalán nem kell változtatni
"<torque A fordulatszám és nyomaték aránya."
Nem. Ez konkrétan a nyomaték, csak mindig társul mellé fordulatszám érték, tehát az adott fordulaton lesz akkora a nyomaték.
Ez a legbonyolultabb része az egésznek. A hülyén mozgó modok általában itt vannak elszúrva. 2013 -as gépeknél elég egy érték a minimum és egy a maximum fordulatszámhoz. Ha a maximális fordulathoz tartozó nyomaték túl kicsi, akkor nem fogja kiforogni magát és nem éri el a végsebességét. Ha túl nagy akkor pedig nagyon hamar felgyorsul. Ezt próbálgatással lehet csak beállítani, nagy szerepe van a gép tömegének is, ideértve a kerekek tömegét is, ami külön is változtatható. Előbb a tömeget kell rendbe tenni.
Ha önmagában növeljük a nyomatékot, akkor megnő a gyorsulás is. Ezt külön sorban is tudjuk változtatni
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.25"
Itt lehet kompenzálni a nyomaték növelésből adódó gyorsulást, de az extrém változtatásokat nem tudja ellensúlyozni, mert nem lesz egyenletes a gyorsulás a teljes tartományban (ami nem lenne baj, mert induljon kicsit fürgébben és fokozatosan érje el a végsebességet, csak sajnos pont fordítva szokott lenni, nehezen indul de a vége felé már jobban gyorsul)Konkrét példát nézve, ha meg akarjuk növelni egy jármű végsebességét, akkor ennek a legegyszerűbb módja ha a nyomaték értéknél szereplő maximális fordulatszámot megemeljük.
<torque rpm="2140" torque="1"/>
Ez szűk határokon belül (100-200 fordulat) még rendben is van, de a megnövelt fordulathoz a motor hangjának is változni kéne (ez is állítható csak máshol, a hang bejegyzéseknél a pitchMax értékkel), különben nagyon zavaró lesz, hogy a hang és a látvány nincs szinkronban, kb mint egy robogónál.
Növelhető a végsebesség úgy is, ha az előremeneti áttételt csökkentjük. De ez a bonyolultabb mód, mert itt kompenzálni kell a nyomaték vesztést a nyomaték növelésével, ugyanakkor a gyorsulást is újra kell hangolni.
Remélem a példából látszik, hogy összefüggésekről van szó és nem érdemes egyszerűen belepiszkálni valamibe, anélkül, hogy tudnánk milyen hatással lesz egyéb tulajdonságok változására. -
pokers
senior tag
válasz
fbandy72 #5897 üzenetére
Köszi
És mi a helyzet az összkerék kormányzású gépekkel?
Azért kérdezem, mert rájöttem, hogy a Claas Scorpion rakodó első kereke nem fordul annyit, mint a hátsó, de a tekeredési idő ugyan annyi, így első kormányzásnál van egy kis késés, ezért megyek neki mindennek. (remélem érthetően írtam, mi a probléma)Azt hol tudom állítani, hogy kanyarodás közben csökkentse a sebességet? Vannak olyan trakik, amik full gázon teljesen alászedve visszaveszi a sebességet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Windows 11
- Elektromos cigaretta 🔞
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hosszabb bemutatót kapott a Borderlands 4
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Új Bontatlan Mac Studio M4 Max 2025 14cCPU /32cGPU / 36GB RAM / 512GB SSD - Azonnal Átvehető Deák.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- ÚJ bontatlan S9 45mm Silver Stainless steel Cellular milanese fémszíj 199.900 azonnal átvehető Deák
- ÚJ kipróbálásra felbontott MacBook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azon
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Update 06.23. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest