- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 4 mm alá fogyhat a Galaxy Z Fold7
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
apach
senior tag
Az könnyen lehet, nekem is ez a gyanúm. :S Szerintem zozo amit alkotott velük. Mert úgy emlékszem valamit alkotott a Case pakkal egyszer.
Na de mind1. mailbe póstázzátok már át légyszi nekem a jelenlegi multis pakkot oks?
Am, meló keresés közben próbálom a Mack pakkból kiszedni az egyik kamiont, de eddig nem igen sikerült. :S
Túl sok módból áll a modDescje, és a lua fájlokból nem tudom melyik kell az adott géphez.
Ezzel akadtam el.
-
apach
senior tag
hali. :S hát, nem igen volt még eddig időm ilyesmikkel foglalkozni, még sok csak terv, nem tudom lesz e belőle valami. Tegnap azt azért sikerült összehoznom, hogy a Case pakkunkból (amit multiban használtunk), ki sikerült szednem a dupla (kapcsolható) felnist, és csak az van benn jelenleg. azt viszont azért nem értem, hogy hogy került be Újra az a Case pakk, amiben a textúra formátumok hibásak, és újra kell konvertálni őket DDS-be.
jah még, hogy a 340-s piros fehér case skinjét rátettem pluszba.
így most jobban néz ki.
-
n0tr3adY81
aktív tag
Így tervezem én is
Engem igazából az dühít (nem is biztos, hogy van rá helyes kifejezés), hogy adsz x összeget egy programért, amit a közösség toldoz-foldoz, hogy nagyjából szimulátorhoz hasonló legyen.
Többek közt pl. :
terhelésfüggetlen nyomaték. (pl same argon + srb 35 pót csurig lejtőn felfelé 40km/h)
elkaparás : morerealistic mod (nem beszélve az eső nulla hatásáról)
gazosodás : herbicide mod
látható trágyázás : guelle mist kalk mod
csatlakoztatható tömlőkezelés : kotte garant mod
autocombine / autotractor mod
ESLimiter...Estig lehetne sorolni ezeket a modokat...Az egészben az a vicc, hogy ezek mind mind az fs engine-ben rejlő lehetőségeket, kiskapukat használják ki. Ezek alapján két lehetőség áll fenn :
#1 A Giants Software GMBH / Focus Interactive cégeknél olyan programozók dolgoznak, akik alulfizetettek, lusták, és büdös nekik a munka. Ugyanúgy, mint a creative(?!) designer részlegnek...
#2 A community-be több kreativitás szorult, mint a programozógárdába...
Végsősoron vagy nem akarják vagy nem tudják megcsinálni.
Elég ótvar marketingfogás, hogy a közösségre hagyjuk a program toldás-foldását. Igaz, hogy így végletekig *testreszabható* az FS.. Max. eltűnik egy-két savegame, egyik mod ütközik a másikkal.. Ismerős ?Azért egy szimulátortól az ember minimum annyit elvárna, hogy belső nézetben a gyári traktornak legalább a kilóméterórája megmozdul
Ebből a szempontból egy közel 4 éves engine-re építve mocskosul túlárazottnak tartom a 30 euro-t.És a slussz poén : "...new activities showcased..." Mi? Favágás? Community már lelőtte a poént, ők csak fixelik az új fizikai motorhoz és implementálják a játékba a 4 polygonos fejszéjüket.
Hupsz, kicsit hosszú lett..
Bár azért a TESV-ben alapból is van kraft, de meg lehet bolondítani még egy kis ENB Series-el.. Bár kell alá vas
Ad.2. : Bethesda mögött olyan sorozatok vannak, mint a Fallout széria. Mai napig szívesen veszem elő. -
apach
senior tag
Hali bátya.
9000 Ft átszámítva.
Háát, asszem nem egyhamar veszem meg ezt már!
Más: Ha megnézitek, akkor ennél már látható, vagyis kiírják, hogy MINIMUM 512 MB ram kell legyen a VGA kártya!! Ebből most az jutott eszembe, hogy lehetséges hogy a 13 is már ilyen/ilyen volt, és szerintem multinál a szervernek minimum 1 gigásnak kéne legyen ahhoz, hogy jó legyen. De asszem emellett, a VGA se mind1, hogy hány MHz-n megy a slotban.
Ezzel a VGA val szerintem 1000% hogy full kiváló lenne a game!
ASUS GeForce GTX750TI-OC-2GD5 2GB GDDR5 PCIE + Ajándék 34.000 HUF játékbónusz + ASUS Echelon egérpadA Grafikus processzor órajel nem mind1 hogy 700 vagy épp 800 MHz. De a memória órajel se mind1 szerintem. Igaz, nem igen értek ehhez, így bocs ha baromságot írok.
-
apach
senior tag
hali.
hiába, ha ugyan olyan szar lesz a multis rész mint eddig. Hogy épkézláb multit nem lehet tolni még mindig rajtuk. Ezt még mindig nem javították ki benne, erősebb motor vagy tudom is én mi kéne a játéknak. Inkább egyen nagyobb gépet. Aki akar játszani, úgy is fejleszt hogy jó legyen rá a gépe.
Nekem max a netem nem igen győzi. Jah, meg a mod variálgatásokat LS11 szuperül tűrte, LS13 egy fos ilyen téren sajnos. Ebben is alább hagytak! Mi az, hogy egy idő után, a tagok egy része, vagy épp mindenki, idővel nem látja a gépeket, eszközöket, stb. A mod cserélgetés NEM fogadható el részükről és senki részéről kifogásnak, mert ha LS11 gond nélkül tűrte, akkor a többi utána levőnek is KELL (kellene) tűrnie ezt. -
pavika
tag
Megnéztem a térképeket. Jól sejtettem. Mindben van egy script, ami a termés hozamért felelős. Például a második linkelt mapban (long castle v4) earnings.lua néven lehet megtalálni. Ha szövegszerkesztővel megnyitod láthatod, hogy minden növény szerepel benne. Rögtön az elsőnél az árpánál 60-as érték szerepel, ami nagyon sok. A alap térképek 1 és 2 értékre vannak beállítva. A 60-at írd át 2-re és akkor nem fog megtelni a kombájn 5 méter után. Amúgy ebben a scriptben lehet azt is szabályozni, hogy a vetőgépből mennyi vetőmag fogyjon vetés közben. Remélem érthető volt.
-
lacibacsi
addikt
Trágyázás, permetezés növeli a terméshozamot. Ha a legsötétebb zöld állapotban aratsz, akkor is nagyobb a hozam, mint a világoszöldben. Eső, pláne jégeső csökkenti a terméshozamot. A "kombájnhossz"-t egyébként csak egyféle növény esetében nézd, mert különböző növényeknél eltérő a terméshozam.
-
luise178
tag
ezt ismerem, köszi. azért nem akarom használni, mert belezavar a pénzügyekbe. előző mentésemen feltettem, és hirtelen minden bejelentkezésnél a semmiből lett 200 ezer euro plusszom. jól jött, de megöli a játékélményt.
majd 1 új mentést indítok ezért, és ki screenshot-olom.
szal köszi!
-
perge666
veterán
Már nézegettem róla gameplay videókat,és nekem tetszik.
F710-es gamepaddal fogom irányítani,szóval nem hiszem hogy gond lesz az irányítással.
Bill+egér kombóval elhiszem hogy kényelmetlen.......Csak az a gond hogy normális tesztet sehol nem találtam róla,ahol minden kérdésemre fény derül.
-
ObiGabi
aktív tag
Jó napot kívánok, napraforgót kapálok!
Na ezt én sem értem: az illető eltölt egy csomó időt, belefeccől egy másik csomó energiát egy mod elkészítésébe, de a végeredmény használhatatlan, vagy hibás. Miért nem teszteli le, vagy tesztelteti másokkal, mielőtt megosztaná a nagyközönséggel? Rengeteg olyan traktorral találkoztam, ami jól néz ki, még a hangja is jó, épp csak az első sárvédők önálló életet élnek, a kormányzott kerekek beleérnek a motorblokkba. Elég illúzió romboló.
Egyébként én meg a GPS modot nem tudtam még egyszer sem működésre bírni. Ellenben van egy nagyon egyszerű alternatívája, ami jól működik, Hirabletools a neve.
2, vagy 3 gépet lehet egymás melletti sávban dolgoztatni vele. Egyszerűen csak meg kell mondani, hogy a tábla végén hanyadik sorba forduljon:
1: alap értelmezett, közvetlen a jelenlegi mellé
2: egy munkaszélességnyi sortávot kihagy
3: két munkaszélességnyi sortávot kihagyKicsit trükközni kell vele, ui. a gépek átfedéssel dolgoznak, így a tábla végén a fordulóknál összeakadnak. Megoldás: a tábla szélétől legbeljebb eső gépet kell elindítani elsőnek, majd a mellette lévőt.
Így akár két szecskázó is mehet autópilótával, mi pedig a kettő között, vagy mögött megyünk egy pótos traktorral.
-
ObiGabi
aktív tag
-
-
ObiGabi
aktív tag
Üdv!
Szerintem nincs hozzá kukorica vágóasztal (még...).
A kis testvérét használom ( JohnDeere S650 ) és ahoz sincs. Bár csatlakoztatható a gyári Deutz és a Case, de annyira megemeli a gép elejét, hogy nem lehet közlekedni vele.
-
apach
senior tag
ezt próbáld: [link]
vagy ezt: Volvo
esetleg ezt, ez amúgy is nehéz vontató a neve alapján is.: [Peterbilt]
ez pl olyan pótot húz képen: Iveco
Van belőle ezen az oldalon fehér is.
esetleg még ezt vagy a párját a fehéret Renault
Renault Red. -
őstag
őstag
mindez azért van mert a modok legtöbbjének tömege hasraütés szerűen lett meghatározva
egy motorizált járműnél pedig az elrontott tömeg viszi magával az összes paramétert
van egy elég jó vontató, ezzel Kazahsztánban elhúztam 1,5 millió liter gabonát 25 db SRB -ben, igaz ott már ez is emelte az elejét
MAN TGX LS Transport Professionals v2.1 -
őstag
őstag
Nem véletlen, hogy nincsenek kamionok a játékban.
A Titaniumban van egy, az stabil is meg gyors is, de nem olyan magas és sokkal hosszabb, nagyon szarul kanyarodik. Sajnos nem lehet belenézni, azok kódolt gépek.Ettől függetlenül, nálam nem emeli az elejét a DAF sem a gyári SRB -vel sem az általam használt SMK -val.
Milyen pótkocsit használsz? -
őstag
őstag
Kicsit piszkáltam a DAF -ot.
Az a baj ezekkel a kamionokkal (gondolom ETS2 -ből van), hogy túl magasak, és a játék a tömeget a test alakja és sűrűsége alapján kalkulálja ki, ezért a súlypont sokkal magasabbra kerül mint a valóságban.
Ezen némileg segít, ha nem egy komponensből áll a modell, hanem a külön a kaszni és külön-külön a kerekek, mint a Renault esetében. A lényeg, hogy borulékonyak, ezért a súlypontot át kell helyezni az xml-ben, így nem dőlnek fel, de természetellenes lesz a mozgásuk hirtelen nagy sebességű kanyar esetén. Pótkocsival még rosszabb a helyzet. Ez ellen sajnos nem sokat lehet tenni, nem kell hirtelen kanyarodni 90 -el. A nagy sebesség amúgy is felerősít sok apró gondot ami alacsonynál nem jön elő.Most 90km/h a vége, ezt tudja aszfalton, földön, szólóban és üres pótkocsival is. (Belga pályán próbáltam, ha mégsem megy nálad annyit, akkor a pályával is gond lehet)
-
fRooStzzZ
senior tag
Igen, menet kozben este / ejjel kicsit utanajartam a dolgoknak.
Talaltam sok okos leirast, convertert, gep adatbazist stb, ami alapjan ki lehet ezeket tolteni.
fsportal-t nyuztam egesz ejjel.
Ott volt egy link, amin szerintem az MR-es gepek voltak osszeszedve..
Ha nem, akkor tevedtem.Bar tegnap kiprobaltam egy map-on (amit sajnos muszaj is elfelejtenem, mert 7-16fps-el visz
) de nem csinalata azt amit szerettem volna.
Pedig mind a 4 file bent van, vannak mr-es trakik is benne, a mod is elvileg az.
De majd meg jobban beleasom magam, mert ejjel nem volt kedvem mar ezzel bohockodni.De a consol alapjan meg mindig valami hibat ir ki az mr-el kapcsolatban.
Ami nekem elso nekifutasra nem tetszett, az az, hogy a gepek autamatan indulnak.
Tegnap ugyebar kipucoltam a mods mappat, es elkezdtem osszeszedni azokat, amik mukodtek is rendesen egy adott palyan.
No mindegy. Ma szabadnap, kicsit elasom magam en is a jatekban, mint a traki.Ja, es ugye nekem nem tizedessel mutatja a kmh-t, nincs a jobb felso sarokban a valto kapcsolo stb.
Tehat valami nyug van vele. -
őstag
őstag
nem tudom, hogy ez így van-e
végül is a modok 99% -a szintén nem magyar és simán működik a magyar játékkal is, ez alapján a térképekkel sem lehetne gond
van csomó lengyel térkép azok is mennek magyarral pedig nincs benne magyar l10n,
régebben nekem is angol verziójú volt a játékom de a patch -eken kívül másnál nem okozott problémátamúgy mi a jelenség amit tapasztalsz, vagy mit ír ki amikor nem tudsz egy térképet betölteni?
esetleg a logban van erre vonatkozó bejegyzés? -
őstag
őstag
nem tudom én tudtam bele tölteni
talán vedd ki a multifruit mod -ot és úgy is nézd meg
amúgy sok apró hibája van az IFA packnak, a deszkamagasítós platóverziónál marad az alján mag, rossz helyen van a plane, a billentési animáció nagyon bizarr a pótkocsinál nem is látszik semmi... lehetne javítgatni csak nem érdemesnálam ezek az öreg szoci gépek nem váltak be, se egy normális MTZ-t se IFA -t se kombájnt nem találtam
2011 -hez volt egy MAZ amit csiszolgattam, azt nagyon szerettem, itt egy video róla a saját térképen pöfög, az se lett kész soha
-
apach
senior tag
pacsi mester.
este nyomjuk.
Azért nem szeretem, mert rossz emlékeim vannak azokból a korokból, és baromira nem akarok emlékezni. Az jó emlék mondjuk, hogy Kék-Fehér kombiba meg asszem 517-s kombikba ülhettem be a földünk végén levő le a faluig nyúló földön arató gépekbe. Csak hogy értsétek, miért nem szeretem. de felőlem lehet bent most is ilyen korú gép, csak épp így is fényévnyi idő mire levágjuk a silónak a kukoricát. pedig vagyunk rá legalább 5-6-an.
-
őstag
őstag
Olyankor kell csak külön textúra meg saját plane (ez lényegében a kupac a platón) ha nagyon eltérő dolgot akarsz hozzáadni, mint mondjuk hagyma, mák, sárgarépa, műtrágya, kevert táp, szalma, ilyesmik.
De ilyenkor valamelyik modból kell "kölcsön venni" a hiányzó fájlokat. Beleértve a particlesystem i3d -t is meg az általa használt textúrát is. Ezeket saját erőből létrehozni nem olyan egyszerű. -
fRooStzzZ
senior tag
Udv!
Par napja kezdtem a jatekot, es eddig el vagyok vele..
Bar, hogy oszinte legyek, a kombajn allando figyelese mar kiakaszt.
12800L-es tartalya van, de alig tud menni 2 kort a telken, ha be vagyok tragyazva..
Ugye allandoan kisergetni kell tgk-val, mar vettem 2db 61k L-es potot, hogy igy se keljen minden forduloval menni a silohoz vagy a fogadohoz uriteni (17es telekrol van szo)
Van valami olyan kombajn, ami tud magaba szippantani ~30-40-60 ezer cuccot, vagy olyan, ami utan tudnam kotni a 61k-s potot es sajat magat pakolja?Illetve meg olyan kerdes is felmerult, korabbi hsz-nal lattam egy kepet, ahol (talan a permetezo) az eke ele (vagy mi az ) volt kotve.
Van valami ilyesmi megoldas, hogy sorra lehessen kotni ezeket?Mert ugye elol megy az eke.. Mogotte megy a boronazo vagy mi a turo, aztan kicsit kesobb megy a mutragyas (ahhoz nincs munkas felvetel) majd megy a vetogep.
Ez alapbol 4 traktor. (igaz van vagy 15, de nem gyozom valtogatni a foldek kozt, meg a funyirasnal (balazas stb). nem szeretnek 46 gepet hasznalni 3 fold muvelesehez, ha megoldhato lenne hogy sorba lennenek kotve.
De legfontosabb a kombajn kerdese lenne, hogy mit tudok moge kotni, vagy esetleg valami nagyobb puttonyos kivitel erdekelne.
Most CD van, az a zoldes gumitalpas megoldas. Annak volt a legnagyobb a tartalya, illetve ahhoz volt kukoricazo is.Koszi a valaszt.
-
őstag
őstag
Nem bonyolult, de konkrétan olyan, hogy multifruit nincs. Ez csak egy gyűjtőnév.
A fillTypes -t egyenként tudsz hozzáadni. Ha neked csak napraforgó kell, akkor azt az egyet add hozzá.
Ha a gépeshez és a póthoz is akarod akkor külön-külön kell.Editorban meg kell keresni a planes bejegyzéseket, nincs szabványosított neve, lehet GrainPlans vagy hasonló
Itt többféle szerepel, de vannak növények amik annyira hasonlóak, hogy ugyanazt használják. (pl búza/árpa)
A napraforgó néha a repcéjét kapja, de lehet neki külön is csinálni.
Ha a repcéjét használod akkor viszonylag egyszerű a dolgod. Az editorban nincs tennivalód.
Külön textúra vagy particle system sem kell neki, használhatod a repcéjét.A gép/pót xml -ben megkeresed a
<fillPlanes> bejegyzést
itt a rape szakaszt másolod és beilleszted az utolsó után, így kezdődik
<fillPlane type="rape">
....
</fillPlane> és ez a vége, a rape helyére pedig beírod, hogy sunflower, az index és minden más maradhatezután megkeresed a
<dischargeParticleSystems> bejegyzést és itt is a rape sorát másolod és beilleszted utolsónak, majd a rape helyére beírod, hogy sunflowervégül a
<fillTypes fruitTypes=
felsorolásba beírod a sunflower -tbonyolultabb, ha saját textúrát akarsz neki, akkor
- először kell egy textúra, dds formátum, ezt bemásolni a mod megfelelő mappájába a többi közé
- utána editorban duplikálni kell valamelyik plane-t,
- a másodpéldányt átnevezni sunflower -re az Attributes ablakban
- ezt exportálni mondjuk sunflower.i3d néven a modon belülre
- majd Editorban kitörölni a sunflower -plane -t
- notepad++ al átírni a sunflower.i3d - ben a textúra elérési útját és nevét az első lépésben berakott textúráéra
- ezután Editorban importálni a sunflower.i3d -t
- cut/paste módszerrel beilleszteni a többi plane alá
- Attributes ablakban megnézni milyen indexet kapott, ez kelleni fog az xml -be
- elmenteni, mentés után a sunflower.i3d és a hozzá tartozó shapes törölhető a mod -bólezután a korábban leírt módon, az xml -ben másolni és beilleszteni most már tetszőleges növényre vonatkozó szakaszt alulra a
<fillPlanes> bejegyzésen belül és nem csak a növény nevét kell átírni sunflower -re, hanem az indexet is arra amit az editorban feljegyeztél az Attributes ablakbanmivel saját ürítés animációt nem tudsz létrehozni ezért használd valamelyiket, mondjuk a repcét
<dischargeParticleSystems> ugyanúgy mint fentebb a repce sorát másolod és beilleszted alulra és átírod a növény nevét sunflower -re
végül a
<fillTypes fruitTypes= sorba beírod a sunflower -tha nagyon akkurátus akarsz lenni, akkor a modDesc -ben a leíráshoz hozzáadhatod az új növényfajtát, már ha egyáltalán van normális leírás, de saját célra ez felesleges
-
apach
senior tag
Ha keresel bárhol módot, ls13 oldalakon, akkor elvileg legtöbb nevénél/nevébe is bele írják már pl MR vagy kiírják hogy More Realistic.
Mint pl ennél:
John Deere 1910 1890 air seeder v 1.0 (MoreRealistic) -
SparrowHUN
tag
Szia!
Igen, ezekről már mind tudok...A beragadt gépeket mondjuk nem szoktam nézni, mert Én sose használom. :S
A térképnézet az valóban eléggé tré, de a következőben már megoldottam... A help-ikonok most rendben vannak, mert a Custom ikonokat raktam már be. De még ezt is alakítgatom. Pl. a map nagy része fából állt, amik alapból is bent vannak a mapban. Na ez nagy hiba volt. Mára lecseréltem mindent low poly-sra és az i3d mindjárt harmada lett, na meg nem akadozok...
Szóval elég kis gépigényt csináltam neki... De még mindig teszt, teszt, teszt... -
őstag
őstag
Azóta én is áttértem a Fendt 936 -ra amit linkeltél. Tényleg jó.
Egyébként Sittes73 a (#6050) hsz. -ben linkelt egy oldalt, ott van a JohnDeere 6R packhoz is more realistic csomag (egy modDesc meg egy xml, csak simán ki kell cserélni) de nem az igazi vele, nagyon lassú -
őstag
őstag
ne gyorsítsd az időt vetés közben, logikus, hogy akkor nem egyszerre nő ki, persze a tábla méretétől is függ, meg a vetés sebességétől, egy ciklus eltérés becsúszhat
egyébként az első fázis az elég random, van amikor hamarabb vált át van amikor később, van valamilyen intervallum ahogy frissíti a játék motorja a rétegeket, így néha előfordulhat egy ciklus eltérés
szerintem ez nem térkép specifikus dolog, az érést a játék motorja irányítja, a térképen esetleg csak a növekedési idő egyedi, de az külön téma -
őstag
őstag
Jó de az a scorpion nem éppen hibátlan, emlékezz vissza a kormányzásra, gondolom a többi érték sincs sem normálisan beállítva, sem tesztelve ... valaki átkonvertálta aztán feltöltötte és ennyi
Ha alap gyári gép is csinálja akkor más a helyzet, de egy modból nem érdemes kiindulni. -
n0tr3adY81
aktív tag
Esetleg olyan mapot / modot a morerealistic-en kívül nem tudsz, ami a pályákhoz hozzáadna sarat, elázott földet (pl. eső után)? Szerintem ez is hozzátartozna a farm szimulációhoz, hogy elakad a gép, elássa magát az elázott talajban, és szükséges pár lovacska a segítséghez...És legyen értelme a Rába modoknak - mint a való életben
-
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Van egy trükk de nem mindegyik póttal működik, a pótot a másik mögé húzod amennyire lehet, leakasztod utána mögé állsz a traktorral és óvatosan megtolod hátulról addig amíg kb. felakasztható és vissza az elejére, felakasztani az elsőt és akkor már elvileg ha jó helyen van a második azt is fel tudod. Ez csak olyan póton működik amelyik nem fordul el ha megtolod, szerintem amelyiknek a rúdját rugó tartja a levegőben nincs a földön. -
őstag
őstag
-
őstag
őstag
A Scorpion- nál az xml -ben a következő értékek szerepelnek
<wheel rotSpeed="60" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="60" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="-30" rotMax="35" rotMin="-35" ...
<wheel rotSpeed="-30" rotMax="35" rotMin="-35" ...eszerint a kerekek egyforma mértékben fordulnak el, csak különböző sebességgel
egyszerűen adj meg azonos wheel rotSpeed értékeket (figyelj az előjelre, a hátsó kerekeknél nem véletlenül negatív, azok pont ellentétes irányba fordulnak)
a 30 szerintem túl lassú, a 60 túl gyors, különösen 4 kerék kormányzáshoz
nekem a 4 kerék kormányzásúra alakított Wiedemann -on 40 -nel a legjobban kezelhetőa kérdés második felére én is kerestem már a megoldást, sajnos nincs meg az egyértelmű ok
találkoztam olyan moddal ami egyszerűen azért lassult le mert alászedett kerékkel a kerék beleért a gépbeami biztos, hogy ha a wheel rotSpeed érték alacsonyabb, akkor kevésbé hirtelen fordul a gép, és jobban kezelhető
-
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Én ezen állítottam ha pattogott a traktor az útpatkán, és javult.
spring = "150"
Ez az érték határozza meg a rugózás keménységét, minnél kisebb a szám annál lágyabb, úgy kel beállítani hogy a gép súlyához jó legyen, ha túl lágy sűlyed a gumi, ha kemény akkor hajlamos pattogni. (pl. járdaszegélyről felpattan)
Ez pedig a gép súlypont magassága, ha magas kanyarban könnyen billen.
lateralStiffness="xx" Ez a keréknyomhoz képesti súlypont vagyis ha nagyobb akkor a gép billeg, könnyebben borul.
Ja az XML-ben kell keresni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SJCAM SJ4000 FullHD Action Cam
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest