- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
walakyb #10665 üzenetére
Ha figyelmen kivül hagyod ezt a Royal Shipment fiaskót, bár van aki csak megkapja, akkor hasznos a szállítási biztosítás, nekem ilyen tapasztalataim vannak, nem minden esetben felesleges pénz kidobás. Nekem már nem csak posta hanem a DHL és a GSL esetén is volt elveszett csomagom és hasznos volt hogy ki volt fizetve. nem kellett PayPal, nem kelett bank, nem keletet könyörögni és fenyegetőzni és megfelelően lerendeztük a dolgot.
Döntse el mindenki hogy mennyi pénzt szán arra hogy biztonságosan megkapja azt amit megvásárolt, így nem kell sem rá, sem lebeszélni. -
válasz
walakyb #10446 üzenetére
Ha ez nem dispute volt akkor persze.
Egyébként a dispute indul, elfogadja az eladó -megegyeztek- és nem kell a PayPal segítségét kérni, a refunddal lezárul, akkor sincs tennivaló vele.
Jól tudod a PP csak feljegyzi, de a pénz az a bankszámládra ment. Ha itt zöld refund könyvelés, már költhetsz is annyit a bankszámládról, pontosabban mivel ezt vételi árfolyamon könyveli, kevesebbet, de most romlott annyit a forint hogy ez nem lesz nagy különbség az eredetileg elfogyasztott forinthoz viszonyítva... -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10442 üzenetére
Igazság szerint már rég túl vagyok azon, hogy a hazugság-áradatból bármi érdekelni tudjon.
A 2017.év-végi GearBest - EU Express-es fiaskónak is részese voltam - ilyen a formám -, de ott az 55. nap végül is megjött karácsony után a két november első hetében rendelt telefonom.
Nem érdekel, hogy ki és miként tüntette el ezeket a csomagokat.
Ez véleményem szerint a Banggood-ot érdekelheti, hogy a mi kártalanításunk után a saját kártérítését miként tudja érvényesíteni. Ez valójában az ő problémájuk.
Szeretném 3 hónap után visszakapni végre a pénzem, és ezt az egészet, meg a Banggood-ot végre elfelejteni, -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10439 üzenetére
Nekem 18-án csak azt írták, várjak 25-ig és utána írjak újra a visszatérítésért.
Remélem, valóban augusztus végéig fizetnek, ahogy ígérték.
Ezek a csomagok valóban elveszhettek. (Ellophatták őket)
Utolsó státusz:
2019-07-19 08:31
Nysa, In Transit
A 17 track szerint a 15 betűs követési szám lejárt.
"Lejárt:
Az áru hosszú ideje szállítás alatt, még nem érkeztek szállítási eredmények. Általános magyarázat:
A szállítás egy bizonyos szakaszában, a fuvarozó nem frissítette a nyomkövetési információkat a csomag nagy volumene miatt.
A fuvarozó nem közölt nyomkövetési információs bejegyzést.
Az Ön csomagja talán elveszett a szállítási periódus alatt." -
Pubracer
újonc
válasz
walakyb #10423 üzenetére
Olvasgattam és igen látom, hogy nem az én gondom a legnagyobb.
Én kb. ugyanezt mondom. Attól, hogy a nevében benne van az még semmit nem jelent, ezért szerettem volna tőlük erre egy választ, hiába. És persze nem is várom el, hogy mindig minden flottul menjen, történnek néha hibák. Az én gondom a probléma kezelése (el nem ismerése) és a vásárló hibáztatása, hogy ő követte el a hibát mi ártatlanok vagyunk hiszen semmi ilyesmit nem ígértünk/írtunk le. Lehet így csinálni csak hosszútávon kontraproduktív lesz nekik, főleg európai környezetben. Bár valószínű, hogy nekik a Ázsián kívüli piac másodlagos és belefér, hogy ilyenek miatt kevesebben vásárolnak tőlük. -
walakyb
tag
válasz
walakyb #10341 üzenetére
A supportra kicsit visszaterve. Gondolom mindenki tudja, hogy eloirasok szerint cselekszenek, de a mai (gondoltam 2 het utan rajuk kerdezek megint) beszelgetesem elegge sci-fi-be illoen zarult
walaky 01:42:17 am
Whyall agents not helped to me, and why many of them lied to me?Margaret 01:42:56 am
followingthe instructionsElotte azt irta, hogy eszkalalta a refundot (sajnos meg mindig csak a PP-ben hiszek). Viszont a vegen ez az oszinte mondat meg arra is sarkallt, hogy felfele mutasson a huvelykujj :D
-
Pubracer
újonc
válasz
walakyb #10305 üzenetére
A hangszórónál amit rendeltem csak két opció volt, mindkettő free shipping. Az egyik volt ugye az EU prio a másik meg a "hagyományos" direct mail. Logikusan az EU prio-t választottam hiszen erről mondja mindenki, hogy tréfa mentes. De igazad van legközelebb úgy csinálom valszeg ahogy te mondtad.
-
válasz
walakyb #10307 üzenetére
Nem szeretem ha valaki hülyének néz, az itt látható videóban a linkekre kattintottam most az előbb. Működnek.
A teleffon új linkje meg itt (#10303)
Én nem saját kezdeményezést szoktam megosztani, vagy a "üres" hogy nektek legyen lehetőség létrehozni ha nem mobil appban akarja valaki intézni ezt., illetve ha csatlakoztam és 1 ember hiányzik, de akkor azt kérésként küldöm be. -
válasz
walakyb #10164 üzenetére
Szerintem félreérted.
Te dokumentáltan beküldesz egy panaszt. (Ez is az eladó kihagyásával történő beszélgetés közted és a PayPal közt.) Írják neked is ha kell nekik még valami akkor megkeresnek, tehát ha szükséges, akkor az eladó által felvázolt dolgokra kérnek tőled valamit. Nincs háttérbeszélgetés.
Az eladó elolvassa és dönt a megoldás felől.
1. Szerinte is igazad van, jár az a pénz amit kérsz, megkapod.
2. Bizonyítékot nyújt be a panasz ellen mivel nem ért vele egyet.
Ha szükséges akkor a PayPal megkeres ezzel kapcsolatban, ha nem szükséges akkor nem keresnek.
De ha kérnek be tőled igazolást reakciót, azt nem továbbítják az eladónak, hiszen ők fognak dönteni. Se veled, se az eladóval a te értelmezésed szerint nincs háttérbeszélgetés.
Eddig már egyébként is eltelhet 4-5 nap és te már claimra emelted, tehát csak a PayPal döntése marad a mindkét fél által benyújtott bizonyítékok alapján. -
válasz
walakyb #10161 üzenetére
A PayPal dispute esetén megy az általad leírt dolog az eladónak is, erre reagálni a PayPal felé kell, aki benyújtotta ellene oda nem kell reakciót küldeni. Persze nyaggathatja a vevőt, de nem muszáj.
Ha elfogadja a dispute-t akkor jön vissza a pénz automatikusan, ez a reakciója.
Ha nem fogadja el, akkor az okát PayPal-nak megírja és várja a döntésüket, a PayPal a 20. napon legkésőbb dönt, hacsak a vevő nem kezdeményezi hamarabb. -
válasz
walakyb #10044 üzenetére
Ez azért történik folyamatosan: de mi csak korrekt tajekoztatast, a hiba elismereset, es a vallalt dolgok betartasat szeretnenk.
Elismerték a hibát. Itt írták már többen.
Folyamatosan megkapják a vásárlók a megvett dolgot, lasan de betartják a vállalt dolgokat, de a lassúság nem az ő hibájuk, lásd az itteni visszajelzéseket
A korrekt tájékoztatás már megvalósul, ha amit tudnak leírják. Ha nekik hazudnak, az nem az ő hibájuk.Már írtam., de akkor még egyszer. Én azt nem értem, hogy amikor már a harmadik félnél, a szállítónál van aki konkrétan végzi ezt a tevékenységet, ő tudja hogy helyileg épp merre van azt miért gondoljátok hogy a Banggood ügyfélszolgálat is pontosan tudja? Kérdezed azt írja hohügy szállító ezt mondta, tovább adja az információt.
Neked a szállító azt mondja hogy nincs nála.
Ez a hazugság, mert a Banggood raktárból már egy olyannak aki szállítást végzi odaadták, mert nem HK-ra vagy CN-re mutatnak az adatok. A teljes szállítási lánc engem mint webshop egyáltalán nem érdekel, megbíztam hogy juttasson el egy telefont a magyarországi vevőmnek, hogy miként teszi rá van bízva. Ha nem tudja megtenni akkor értesítsen és az októl függően egyezkedem a vevőmvel, de amíg azt válaszolja minden megkeresésemre hogy hamarosan leszállítja akkor mit is kell tenni? -
válasz
walakyb #9876 üzenetére
Az azért egyértelmű, hogy egy szervizes ember válaszolta, nem az ügyfélszolgálat.
Tévedhet. Vagy rosszul értelmezed a 30 napot, bár ugye ezt egy nem illetékes ember válaszolta.
Nem, nem látom, ezért nem igaz.Te azt írtad hogy nem fizetnek, az nem egyenlő azzal hogy később fizetnek, mondjuk 30 nappal.
És ez nem registered china post.
Tegyük már helyre a fogalmakat.
hoztak gyorsan egy uj szabalyt, hogy ne kelljen fizetni
De megint gumicsont irányba megyünk, ezt olvasod és? -
válasz
walakyb #9874 üzenetére
Ezt a következtetést miből vontad le? hoztak gyorsan egy uj szabalyt, hogy ne kelljen fizetni
Én mást olvasok, nem a saját fordításom hanem amit mindenki elér:
Megkérdeztem a szervizcsoportot, és azt tájékoztatták, hogy a királyi szállítmányozási megrendelések jelenleg ezt az eljárást követik: Megtérítjük vagy újraküldjük, ha nem kézbesítjük 60 napon belül, és ha a követési információkat 30 napig nem kaptuk meg. A vártnál lassabb volt, de ezek nem vesznek el, várjuk a szállítást is. Csak annyit tehetek, hogy javasoljuk, várja meg ezt az időszakot, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az Ön esetére vonatkozó részletekért.Sehol nincs benn hogy nem fizetnek,az a 30 nap értendő úgy ha nem frissül, tehát nincs változás a szállítás állapotában.
És csak az ügyeletes válaszoló valaki volt a szervizesek részéről, mert azt írta a végén, hogy vegye fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálattal, saját magukra csak nem utalna. Lehet hogy pontatlan információja volt.Mint írtam, ha azt igazolja vissza a szállító hogy elveszett a szállítmány akkor fizetnek vagy újraküldik. Ami elveszett annak 30 nap alatt nem fog változni a nyomkövetési állapota.
De elvesztés esetén nem fognak 30 napig várni.Ma jelzem hogy nem kaptam, utána néznek és ha elveszett ezt jelzi vissza a szállító nekik akkor választhatok a pénz vagy az újraküldés közt,Amíg folyamatos a szállítás addig nincs visszatérítés.
Ez egy egyszerű dolog.Teljesen felesleges agyalni rajta.Milyen nemzetiségű személynek írták egyébként? Mert nekem úgy tűnik a kézbesítési problémák régió szinten jelentek meg.
-
Saccco
nagyúr
válasz
walakyb #9864 üzenetére
Nem idiótaság, amit írtam. Az hogy feldúlt vagy, mert szopóágon van a csomagod, az egy dolog. Ettől függetlenül még igaz, hogy a többség azért rendel EU prio-val, hogy megússza az extra költségeket. Ha futárral/gyorspostával rendelné, akkor seperc ideérne a cucc.
A mennyiség miatt (is) lassú:
Te se szívesen pakolnád a végeláthatatlan csomagkupacot minden nap. Van amikor szimplán tojnak rá és emiatt nem megy a csomag tovább. Ugyanez igaz a magyarországi postára is. Fizetés nincs, kupac van. Sokszor ott áll a raktárban a csomag hetekig. Miközben azt látod, hogy célországba küldve, mert nem hajlandóak/képesek becsipogni azt.
-
Saccco
nagyúr
válasz
walakyb #9839 üzenetére
Ezt is írtam: "Nagyságrendekkel korrektebbek, mint pl. a Gearbest."
Nekem is adtak fel lemondott cuccot. Kezeld helyén a dolgot. Kínából rendelsz, más kultúra, veszélyekkel jár, adott esetben anyagi bukta is lehet belőle.
A hazugság náluk nem gond, illetve nem úgy értelmezett, mint nálunk vagy nevezzük úgy, hogy a nyugati kultúrában. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9828 üzenetére
Velem is ezt játsszák.
A legrosszabb a tehetetlenség.
Egy ismerősömtől, akik évek óta rendszeres, személyes, céges kapcsolatban is áll a Banggood-dal olyan információt kaptam, hogy ez a totális hárítás, impotens szupport, felelősség elhárítás abszolút nem volt jellemző a Banggood eddigi gyakorlatára. És az elátkozott szállítmányok esetén túl - ma sem. Konkrét példái vannak a normális és segítő közreműködésükre az elmúlt hetekből, napokból is.
Pedig eddig is, ezután is elfordulhatnak szállítással kapcsolatos gondok.
De ő is úgy látja, hogy a visszatérítés a vevők felé, a csomagok visszafordításának kérése a szállítótól a megoldás. Mármint a Banggood-nak.
Vagy, ha végül is nagy késéssel mégis megtörténnek a kézbesítések, akkor egy komolyabb összegű kártérítés (10-20 %) felajánlása sokkal kisebb károkat okozna a cégnek, amely így nemzetközileg sok vevőt és reputációt veszít.
Érthetetlen és értelmezhetetlen egy ilyen nagy, eddig megbízhatónak minősített, hatalmas forgalmú cég esetén ez az eljárás.
No meg felháborító! -
Karabuka68
újonc
válasz
walakyb #9810 üzenetére
Irtam emailt a GLS-nek de gondolom hétvégén nem dolgoznak. Remélem még hétfőn ideér ,mert én is elutaznék. A lányom júliusi szülinapjára lett volna, de látom ilyeneket pár hónappal előbb érdemes megrendelni ...
Van egy LX-s csomagom is júl. 21-rendelés 22-feladva és tegnap már elindult a hazai Kicsrélő Központból
.
Bárcsak minden ilyen flottul menne.... -
válasz
walakyb #9781 üzenetére
Nem egészen erre gondoltam, a kérdéseidre nem tudom a válaszokat, de arra nincs megoldásod hogy ha a kerestetésre azt mondja a szállító hogy nincs elveszve, hamarosan átadja ezzel az információval akkor mit is kezdjen.
Megkérdez téged hogy akkor mit választasz, ennek függvényében elméletben visszafordíthatja a szállítást, ha te a pénzt kéred.
Azért elmélet, mert addig a szállítás pénzbe került, én tényleg nem tudom hogy valami határidő van-e a szerződésükben ami után ezt megteheti úgy, hogy nem bukja a szállítási költséget és a termék is visszakerül hozzá.
De ezt, a vevő érdekmúlás miatti lemondását a szállítás késedelme miatt mely webshop-ok alkalmazzák azt nem igazán tudom, nem tudom van-e ilyen lehetőség. Mert az egyszerűsítené a dolgot. -
válasz
walakyb #9778 üzenetére
Valóban problémás a hozzáállásuk. De mit tudnak tenni? Megvásárolt tőlük egy magyar vevő egy 500 $-os mobiltelefont.
Átadták a szállítónak hogy eljuttassa a vevőnek. Itt a kézbesítésig nem tud semmit sem csinálni.
A vevő a terméket nem kapja meg valamiylen ok miatt de a szállító azt sem mondja hogy kirabolták, elvitte az árvíz, a földrengés a szállítmányt, hanem azt hogy hamarosan kézbesítik.
A vevő reklamál. Mit tehet? Adja vissza a pénzt a vevőnek amikor nincs igazolva hogy nem lesz leszállítva. Mi a biztosíték arra, hogy amikor tényleg megkapja a vevő akkor kifizeti újból az 500 $-át?
Mi a biztosíték arra hogy visszaküldeti a szállítóval?
A benne lévő költségét mert a beszállító nem ingyen adta neki a telefont csak akkor tudja visszakérni ha a szállítója azt igazolja le hogy elvesztette. Az mikor fogja ezt a tényt elismerni?
Te mit tennél az ő helyükben? Milyen reális hozzáállás az elvárható?
Nem elfelejtendő hogy nincs már nála a mobil.De akkor nézzük mit tesz.
Türelmet kér hogy eljusson hozzád a telefon, emiatt emeli a várható kézbesítési időt. Ad valami pontokat a türelemért.
Eközben ő is nyaggatja a szállítót, aki benyög neki valami okot. Vámolási probléma, technikai ok, Nysaban van, nem mégis csak Longdonban van, közben átvittük Londonba, de nyugalom meg van, és folyamatban a szállítás. Így ezen információ birtokában nem küldi el újból a telefont, mert azt csak elvesztés esetén akarja megtenni.A vevő továbbiakban a pénzét kéri vissza. És itt a hozzáállás kérdése még kibontásra vár, mert eddig senki sem írta le hogy ehhez mi a hozzáállásuk.
Én azt tudom, hogy ami igazoltan elveszett annak az árát miután megkapták erről a tájékoztatást másnap visszautalták. Más, ezzel ellenkező információm nincs.
Szerinted mit kell tenniük hogy jó legyen a hozzáállásuk?
-
erszviktor
csendes tag
válasz
walakyb #9762 üzenetére
Az egész tracking úgy kamu ahogy van.
Nagyjából egyszerre váltottak a csomagjaink Nysa-ra is. Talán 1 nap eltéréssel.
Ezért reménykedtem, hogy tényleg valami van, amikor megláttam droops posztját, hogy Nysa után manifest beíródott, mondom ugyan ezen az elven akkor lehet ma meglesz a miénk is.
Hát nem.....
Az az igazság, hogy egyikünk se tud semmit, hogy valójában hol a cuccunk.
Azt is simán el tudom már képzelni, hogy még mindig Kínában van egy sötét raktár legmélyén -
válasz
walakyb #9750 üzenetére
Csak azt akartam tudni hogy az 1 konténer megfogalmazás honnan van, mert nem egy konténerben jön 2 hónapnyi vásárlás Mo-ra sem és nem is érhet egyidőben Longdon-ba ahogy írod is, de megalapozottnak tűnik az a vélemény is hogy ezek kamu bejegyzések, írjátok is.
A folyamat az szokott lenni hogy kéred a refund-ot a BG-től a termék vásárlásnál, azután ha nincs megfelelő reakció indítod a PayPal dispute-t.
Persze kihagyható a Banggood, aztán mehet valaki rögtön a PP-re is, bár az nem tűnik logikus lépésnek. Ha gondom a vásárlással akkor a boltot nyaggatom nem bankban kéretem vissza pénzt., de persze lehetséges megközelítési mód ez is.
Valami olyasmire gondoltam lejárt a 60 nap és valahol elindítva a pénzvisszakérési folyamat majd arra mi a reakció és azután a többi. Így lehet majd tudni hogy mit kell indoklásnak írni, milyen reakció várható, mit és hogyan kérnek bizonyítékot lényegében a folyamatról lenne szó. -
válasz
walakyb #9747 üzenetére
No azt az egyet ki mondta? Folyamatos lehet a szállítás és a konténer fogalma az egy postazsáktól a 119 cm x 152 cm x 162 cm -tól a 317 cm x 244 cm x 244 cm terjedhet. Valójában lényegtelen. Mert amikor közútra kerül akkor már dobozokban is és egyedi csomagolásban vihetik. Teljesen mindegy hogy miben késlekedik.
Továbbra is tartom, hogy meg kell tenni a panaszt, aztán majd annak eredménye lesz a lényege. -
válasz
walakyb #9722 üzenetére
Megint muszáj trágár szavakat használni?
A végfelhasználónak kell fizetni itt Magyarországon áfát, nem a BG-nek. Hogy ki csal, ki nem csal, abba ne menjünk bele, már többszörösen kitárgyalva.
Az hogy a CN22-ön kevesebb érték van feltüntetve, bár az eddig tőlük így kapott küldeményeimen valós érték volt, nem számít mert nem ez alapján kell vámolni, áfát kiszabni.
Ha kevesebb az érték amit a szállítónak megadnak, akkor kevesebb lesz a kártérítés amit elvesztés után megkapnak. A feladó van szerződéses viszonyban a szállítókkal ő kezdeményezhet kártérítést, posta esetén ezt átadományozhatja a címzettnek, de nem ez az alap.
A vevőnek a teljes kifizetett összeg járna vissza, az hogy idéztem az ő szerződési dolgaikat nem azt jelenti hogy egyet is értek velük. Gondolom ez világos.Én is ott tartok hogy az általuk meghirdetett játékokhoz az általuk leírt játékszabályok be nem tartását kérjem számon.
De az a probléma hogy ez év áprilisig nem igazán volt velük komolyabb probléma, legtöbb esetben rugalmas volt a probléma elintézése, évekig visszamenőleg.
-
válasz
walakyb #9720 üzenetére
Nagyon félreérted a dolgokat. Te most azt írtad hogy nincs olyan hogy nem jár vissza a pénz, én idéztem a Banggod feltételeit mely szerint van ilyen.
Tied:
Nos, ebben nincs benne egy szo se arrol, hogy barmifele hatranyod lenne abbol, ha nem fizetsz, plane nincs benne, hogy nem kapod vissza a penzedet, ha nem fizeted ki.Enyém: Lásd az előző hozzászólásom végén, (#9719) Annál nagyobb hátrány hogy nem kapsz vissza pénzt nincs.
Én próbálok segíteni, hogy ne elégtelen információk alapján legyenek döntések, ha pontosítom valakinek a hozzászólását annak nem kellene megsértődni.
Hogy ne kelljen keresgélni ez is bekerül az Összefoglalóba. -
válasz
walakyb #9718 üzenetére
Pont te idézted a szöveget, nem gondoltam volna hogy erre utaljak vissza amikor neked válaszolok
A máshol leírva meg a Banggood üzleti feltételek másik részére értendő. De megkeresem megint. Lehet hogy a topik keresője nem adja fel.
Azt is javaslom használni és teljesül akkor is ez az elvárásod: hogy SEGITSUNK egymasnak,
Amit már egyszer leírtak azt ehet keresni is. Jobb sarok Téma tudnivalók:
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.Gondolom ez is segítségnyújtás lenne.
A Banggood megfelelő oldala
Full refunds are not available under the following circumstances:
1.Delays caused by the buyer providing incorrect or incomplete delivery information;
2 Delays in delivery caused by any force majeure incidents, such as natural disasters, bad weather, and war;
3.Any un-insured order that is lost or stolen;
4.Delays in delivery caused by any other beyond Banggood's control, such as public holidays and Customs issues. -
válasz
walakyb #9716 üzenetére
Már ez is volt idézve, máshol van leírva. És full refund-ot említ, ha nincs biztosítás akkor nincs full. Az üzleti feltételeik alapján írják hogy nem jár pénz, de legtöbbször megszokták magukat gondolni.
De nem késedelmes szállításra vonatkozik: reship your package or fully refund you if it's reported lost or damaged. igazoltan elveszett vagy hibás -
válasz
walakyb #9704 üzenetére
Te is légy szíves tájékoztass bennünket a PayPal-os ügyintézésről. De minek estig várni az indítással, ugyan mi fog addig változni? Ha már a 61. napon túl vagy akkor jár a dolog.
Lényeg az, hogy a megvalósítása és a megoldása a problémának érdekli az itteni olvasókat. Előre is köszönöm. -
válasz
walakyb #9676 üzenetére
Az egy észszerű magyarázat volt. Utazott 10 napot aztán vár 5-10 napot hogy nyíljon az ajtó, nem nyílt vissza 10 nap, másik irányba indul meg megint utazik 10 napot, az idő telik.
Ha az nem akkor mi az oka? A normál küldemények jönnek rendben.
Emelték már meg nekem is a várható szállítási időt 1 hónappal a 15. napon aztán 2 nap múlva megérkezett. -
Spicli
csendes tag
válasz
walakyb #9668 üzenetére
Nekem van biztosítás, meg én mint vevő eleget tettem minden kötelezettségemnek!
Sajnos a róluk ez nem mondható el!
Folyamatosan ugyan azt a betanított, előre megírt választ kapom csak tőlük!
Az a legutóbbi dátumos húzásuk, úgy minden szó nélkül az kiverte a biztosítékot nálam!
A kételkedés válaszok nélkül talán az egyik legrosszabb dolog a világon! -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9654 üzenetére
Teljes a bizonytalanság. 2 nap múlva jár le a 60 napom.
Már csak azt várom, hogy valamikor, valahogyan csak a pénzemhez jutok. 91 ezer forintom bánja!
Vagy a 60. nap után visszafizetéssel - gondolom harcok árán -, vagy az előbb-utóbb csak megérkező telefon eladásával. Vagy a harmadik eset, a 14 napon belüli visszaküldés.
Bár, ha így folytatódik és nyúlik a kézbesítés, lehet, hogy jócskán veszít az értékéből a 2 hónapja még újdonságnak számító, 6/128-as, MI 9 SE, és nem tudom veszteség nélkül eladni.
Egy biztos, 4-es VIP ide, vagy oda, soha többé nem fogok tőlük értékes dolgot rendelni. -
PLacc
senior tag
válasz
walakyb #9639 üzenetére
Köszi!
Tudsz adni a Royal Shipmentshez kontaktot?
Egyébként az eredetileg BG által megadott http://www.10000post.com/ szerint 06.10 óta nem mozdult a csomag... -
droops
csendes tag
-
KDaniel0915
újonc
válasz
walakyb #9577 üzenetére
Egy ideig azt hittem, hogy a DPD fogja hozni (sms jött hogy nemzetközi csomagom fog érkezni hamarosan), de ma kiderült, hogy egy olyan csomagom fog érkezni, amit még el sem küldtek akkor, amikor az sms-t elküldte a DPD
Úgy látszik ez a Nysa tényleg egy újabb fekete lyuk lesz Longdon után.
-
Zirowe
nagyúr
válasz
walakyb #9486 üzenetére
Gondolom mobilon nézed, ezért nem tudod megnyitni.
Amúgy azzal nem lenne gondom, hogy visszaküldöm és akkor fizet, csak nekem kell megelőlegeznem a postaköltséget+további 3-4hét baszakodás.
Akkor meg ne írjon ilyet:
Shipping insurance
Refund eligibility:
You will receive a refund of the shipping insurance within 1 business day if your order is lost or arrives faulty. You will not be eligible for a refund if you broke or damaged the products yourself after using them.
Nekem ez alapján az jön le, hogy hibás termék esetére is vonatkozik. -
erszviktor
csendes tag
válasz
walakyb #9489 üzenetére
Amugy vicces belegondolni, hogy mi nyomozást vagyunk képpesek lefolytatni a csomagjainkért
Viszont kicsit már eltértünk az alap topic-tól, de visszakanyarodva nekem szavam nem lehet, de lehet többünknek sem, mert ugyan nyugtalanító, hogy mi a rosebet csinált a csomag 3 héten keresztül vagy még tovább Longdon-ban, de nekem speciel eleve 08.03. volt az estimated shipdate. Megkapni még mindig nem kaptam meg, de innentől valószínű csak befut határidőn belül.
-
erszviktor
csendes tag
válasz
walakyb #9467 üzenetére
Nem feltétlen van utaztatás, mert most hétvégén szombat du 15-től vasárnap este 22-ig kamionstop volt 7.5 tonnára vagy efelett, de amugy szinte mindig ez van, csak most hétvégén ez nagyobb időablakot fedett le.
Kétlem, hogy kis furgonnal hoznák a cuccokat a Lengyelektől, így vagy ezért nem érhetett hétvégén be az országba a cucc, vagy ha beért, akkor ezeket a konténereket vonattal hozták, amire azért látok esélyt. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9366 üzenetére
Nincs köztünk nézeteltérés. Én is hasonlóan látom, értékelem a történteket.
A "becsületes díler" adott ugyan számlát és meg is bízom benne, de ez abszolút csak a személyes bizalom dolga. Rá is fázhatok.
A Banggood-ra visszatérve. Igen sok dolgot rendeltem tőlük a múltban, telefont is - és eddig minden zökkenőmentes volt.
Esetünkben egy elátkozott kontingens, hibás szállítás, (partnerek) lehet a háttérben.
A szállítási módot megválaszthatja ugyan a vevő, de abba nincs beleszólása, hogy egy szállítási metóduson belül milyen partnerekkel dolgozik a webáruház.
Azzal is tisztában vagyok, hogy a kínai webáruházaknak szembe kell nézni a 2021-től hatályos EU vám-áfa szabályokkal, amelyek drágává teszik a sok milliós apró tételből felfejlődött magánimportocskákat!
Valószínűleg ezzel hatalmas piacot veszítenek majd, hisz sok kicsi sokra ment eddig. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9346 üzenetére
Szia.
Előbb, vagy utóbb vissza kell kapnom a pénzt, ha a 60 napon belül nem ér ide, mert volt csomagbiztosításom.
Hogy nem megy azonnal, és még sokat kell csesztetni őket miatta, az valószínű.
Biztosítással és az EU priority Line szállítással együtt 310 dollár volt kuponosan akkor a Mi 9 SE kék, 6/128-as. 92 ezer Ft- volt az akkori dollár árfolyamon bruttó. Akkor 100 ezer alatt nem volt itthon, inkább 110-ért.
Ha nem jön meg, visszakapom a pénzt, ha megjön, különösebb veszteség nélkül el tudom adni.
Egy facés, zárt csoportba vettek fel,egy jó barátom ajánlására, ahol egy nagyon megbízható diler kis haszonnal dolgozik, van szervizes is a csapatában.Két év magyar garanciát vállal. A telefon hétfőn, belföldi szállítással együtt 91 ezer Ft volt. 1000 Ft-tal olcsóbb, mint a banggood-os.!
Legbosszantóbb, hogy tényleg ajándéknak szántam, szülinapra, és jócskán megkéstem vele. -
-
válasz
walakyb #9293 üzenetére
Szerintem is ezt a dolgot a logisztikájuk elbaltázta, remélhetőleg csak megkapjátok már, aztán az igazi, a csomagon lévő nyomkövetési számból talán kiderül valami.
Azért van egy elképzelésem hogy mi történt, de az egyikőtöket sem vigasztalna, mert ha nem képesek tartani a 15 napot és az amire gondolok az ő hibájuk, akkor a 100 pontokkal az elvesztett időt nem lehet pótolni.
Többre mennének ha visszarendelnék a szállítótól a termékeket és a vevőknek új tételeket, a megfelelő útvonalon küldenék el, ha az még meg van nekik. -
-
válasz
walakyb #9283 üzenetére
Igazad van. De azt is írtam hogy a könyvelési információk sem biztos adatok.Írni kell a BG-nek hogy valami gond van, esetleg elvesztek a csomagok? Én naponta nyaggatnám őket ha 100 $ feletti a vásárolt dolog, ne vesszen már el.
Ha többen, többször akkor esetleg csak szükségét érzik annak hogy tegyenek valamit, a reakcióikat is olvashatnánk itt, azt többet segíthetne, talán.
Abban viszont nem gondolom hogy igazad van, hogy a mi vámosaink lassan dolgoznak, elektronikus a vámolás, úgy pár perc, amit a postások átküldenek azzal dolgoznak, ha meg kell nézni ténylegese valamit akkor az meg 1-2 óra még, na a postai anyag az szokott sokára odaérni és a vámeljárás lekönyvelése és a posta logisztikára kiszállítsa szokott még sok lenni, a postai folyamatok a lassúak. Nem a vámosokon múlik a lassúság.Több alkalommal bebizonyosodott, hogy a postások csúsztatnak, másra kenik a abaalhét, de ők is képesek 2 óra hossza alatt végezni, így volt már 2 óra 10 perces postai vámeljárásom, fizetési határozattal, ennél kell dolgozni is vele. -
válasz
walakyb #9279 üzenetére
Ez is volt Angliában, ott esett át a vámon és azután Nysa, az hogy most a Longdon nincs beírva akkor is angol vámolás történt. Nem igazán szoktak több helyen vámoltatni.
Ez az időrend:
2019-07-12 21:50:24 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-12 22:02:38 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-13 09:56:50 In Transit (Nysa)
2019-07-13 12:43:14 Outgoing manifest generated -
válasz
walakyb #9263 üzenetére
Nem csúsztatok semmit. És nem is érdekel és közöm sincs hozzá hogy az ilyen típusú küldemény késik. Egyáltalán nem a lassúságról szólt a hozzászólásom, teljesen más a fő mondanivalója.
Ez egy trükközött szállítás hogy te kevesebbet fizess. Egy 500 $-os tételnél közel 40000 Ft megspórolása történik, amit az Állam felé be kellene fizetni. Ez nem szabályos dolog.
Természetesen a topik arról szól hogy meg legyenek osztva a tapasztalatok, de az utóbbi időben folyamatosan megy a panaszkodás (én is a jogosnak tekintem ha már a 15 napot meghaladja az idő) az EU Priority-re, de a Priority Direct Mail vagy az Air Parcel Register típusra meg nem.
Ha nem kapod meg időben indítsd a reklamációt.
Azzal hogy itt agyalunk róla nem kapod meg hamarabb a csomagodat, a BG-t kel nyaggatni.Hozzáteszem, meg fognak szűnni ezek a könnyített módszerek, van még másfél év, használja ki mindenki.
-
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9231 üzenetére
Június 3-án indították az EU priority line-nal ,15 számjegyű azonosítóval, június 10-étől július 1-ig Shenzenben állt "felfüggesztve" a csomag. Többszöri reklamáció után július 1-jével került Longdon UK tranzitba. Azóta nem mozdul.
A végső szállítási határidő június 27. volt!
Csomagbiztosításom van.
De semmi konkrét válasz nem kapok.
Ha nem jön meg, majd a 60. nap után fizetnek!
Tehetetlen és dühös vagyok!
Ez az ígért 7-15 nap helyett már a 37. nap!
Valaki megkapta Longdon-ból az elmúlt 2 hétben? -
Ra3
őstag
válasz
walakyb #9245 üzenetére
Nekem is ez a bajom amúgy, egy 300 dolláros drónra kamu trackinget adtak (15 számjegyű követhetetlen), egy 150 dolláros akciókamerára meg semmilyet, mindkettő EU priority.
Eddig bármit rendeltem innen mindig láttam merre jár a csomag.Ez főleg azért zavar mert néha a futárcég is kretén, a GLS megcsinálta már azt nálam hogy nem voltunk otthon, eszükbe se jutott felhívni, csak rányomták a trackingre hogy nem elérhető, meg még azt is bekamuzták hogy aznap megpróbálták kivinni mégegyszer, pedig biztos hogy nem.
3 nap múlva hozták ki mikor rájuk telefonáltam hogy mi a rongybatekert lókolbász van már.A posta meg a legalja, trackinges csomagot odaadták valaki másnak, olyan aláírás volt a szelvényen aki biztos hogy nem vehette át, itt mondjuk az árát visszadta a posta egy pár hét b@szogatás után.
Ezekben az esetekben tracking nélkül mégjobban elhúzódott volna mire kapok valamit, pénzt vissza vagy csomagot. Na de bízzunk a legjobbakban, meg a paypalben. -
válasz
walakyb #9238 üzenetére
Nem a vámosok küldik át, ha nem képesek feldolgozni, az importőr a (BG szállítója) viszi máshova, mivel addig amíg nem veszik át valamelyik ország vámosai bárhol történhet a vámolás az EU-ban.
Azt is vedd figyelembe amire már utaltam hogy itt nem végfelhasználói vámolás történik, te úgy kapod meg, hogy áfás számlát nem kapsz, mert jó eséllyel senki sem fizeti be az áfát, de ebben nem menjünk már bele mélyebben. Ezért is fog változni a rendszer 2021 január 1-től. Bár a becslések szerinti évi 40 millió vámeljárás még online rendszeres verzióban is érdekes lesz. -
herrká
senior tag
válasz
walakyb #9239 üzenetére
Pedig nem kaptam! Még a spamok között is kerestem. Nekem is furcsa, mert ezelőtt egy okosórát rendeltem, azzal kapcsolatban jöttek az emailek. Aztán rendeltem az esernyőt majd a porszívót és semmi nem jött! Pár napja egy hűtő "szagelszívó csodát" rendeltem, arról is kaptam emailt! Érthetetlen számomra is!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gran Turismo
- PlayStation 1 / 2
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- EAFC 25
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest