Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz walakyb #9486 üzenetére

    Gondolom mobilon nézed, ezért nem tudod megnyitni. :)

    Amúgy azzal nem lenne gondom, hogy visszaküldöm és akkor fizet, csak nekem kell megelőlegeznem a postaköltséget+további 3-4hét baszakodás.

    Akkor meg ne írjon ilyet:
    Shipping insurance
    Refund eligibility:
    You will receive a refund of the shipping insurance within 1 business day if your order is lost or arrives faulty. You will not be eligible for a refund if you broke or damaged the products yourself after using them.

    Nekem ez alapján az jön le, hogy hibás termék esetére is vonatkozik.

  • Zirowe

    nagyúr

    Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, mert ez a tróger banda kezd nagyon felidegesíteni.

    Rendeltem tőlük két elég drága terméket, mind a kettőre fizettem insurancet.

    Az első 200$-os termék megjött, de nem működik.
    Megesik.
    Felvettem velük a kapcsolatot, először semmi reakció, majd a chatre írva végre lett ticket nyitva.
    Minden tőlük kért bizonyítékot csatoltam (kép és videó), mást nem kértek.
    1 hete levelezek velük, azóta annyit mondtak, hogy vigyem el megjavíttatni, de akkor a gari ugrott.
    Hát kösz.
    Vagy küldjem vissza megelőlegezve a postaköltségeket és ha megjött ők visszafizetik a termék árát és max 60$-ig a visszapostát.

    Kétszer is mondtam nekik, hogy azért ez így nem egészen kóser és beidéztem ezt, ahol le van írva, hogy biztosítás esetén 1 napon belül refund, de a kedves ügyintéző kb totál figyelmenkívül hagyja a mondanivalóm és csak a magáét hajtogatja.
    Mi a teendő?

    A másik rendelésem, 150$-os telefon, meg állítólag fel lett adva 2 hete, csak épp trackinget nem kapott, pedig priorityvel rendeltem.

Új hozzászólás Aktív témák