- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fizsó
csendes tag
válasz
erikecske1 #11507 üzenetére
Ugyanígy jártam. A 10 %-os kárpótlást megkaptam a Bgpay számlámra augusztus 30-án. A visszatérítés állításuk szerint augusztus 29-én megtörtént (7-14 napot ígértek). A pénz azóta sem ért a számlámra. Ez a 17. nap!
Ma azt írták, 3 napon belül kivizsgálják.
Kicsit megnyugtat, hogy nem vagyok egyedül.
Kell írni a szerviznek. -
Fizsó
csendes tag
Hűha!
Szinte hihetetlen!
Nálam július 19-ig azonos a státusz ezzel, de nincs változás, nem került elő és nem mozgott tovább a csomag (telefon)..
Várom a refund-ot. A rendelési státuszokban semmi jele a beígért visszatérítésnek. Ugyanazt mutatja több mint egy hónapja. Akkor írták át az eredeti szállítás napját június 3-ról július 26-ra! -
Fizsó
csendes tag
Ma éjjel végre én is megkaptam az emailt arról, hogy a Banggood utalta a teljes kártérítési összeget.
Várom a bankomtól a jóváírás igazolását.
Kemény - 5 nap híján - 3 hónap volt! -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10442 üzenetére
Igazság szerint már rég túl vagyok azon, hogy a hazugság-áradatból bármi érdekelni tudjon.
A 2017.év-végi GearBest - EU Express-es fiaskónak is részese voltam - ilyen a formám -, de ott az 55. nap végül is megjött karácsony után a két november első hetében rendelt telefonom.
Nem érdekel, hogy ki és miként tüntette el ezeket a csomagokat.
Ez véleményem szerint a Banggood-ot érdekelheti, hogy a mi kártalanításunk után a saját kártérítését miként tudja érvényesíteni. Ez valójában az ő problémájuk.
Szeretném 3 hónap után visszakapni végre a pénzem, és ezt az egészet, meg a Banggood-ot végre elfelejteni, -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10439 üzenetére
Nekem 18-án csak azt írták, várjak 25-ig és utána írjak újra a visszatérítésért.
Remélem, valóban augusztus végéig fizetnek, ahogy ígérték.
Ezek a csomagok valóban elveszhettek. (Ellophatták őket)
Utolsó státusz:
2019-07-19 08:31
Nysa, In Transit
A 17 track szerint a 15 betűs követési szám lejárt.
"Lejárt:
Az áru hosszú ideje szállítás alatt, még nem érkeztek szállítási eredmények. Általános magyarázat:
A szállítás egy bizonyos szakaszában, a fuvarozó nem frissítette a nyomkövetési információkat a csomag nagy volumene miatt.
A fuvarozó nem közölt nyomkövetési információs bejegyzést.
Az Ön csomagja talán elveszett a szállítási periódus alatt." -
Fizsó
csendes tag
Nem a PayPal-ról írtam, hanem a Banggood-s levélről és az ő utalásukról.
Újraolvastam a levelet. Bgpay-ra a csomag késett átvétele miatti 5-10 %-os kárpótlást utalják.
Ígéretük szerint, ha augusztus 25-ig nem történik meg a szállítás, akkor teljes visszafizetés lesz az eredeti fizetési mód szerint.
Én - sajnos - bár csomagbiztosítással, de nem PayPal-lal fizettem. Csakis ez a mód jöhet számításba kártalanításként. Csak zárójelben: hála az általam kötött csomagbiztosításnak, a Banggood-t nem éri kár!
Már nem számolom a napokat. de közelítünk a 80.naphoz! -
Fizsó
csendes tag
válasz
herrká #10276 üzenetére
Nekem az eredeti szállítási dátum június 3. volt, a várható érkezés június 27. Állítólag újra feladás történt (ez szinte biztosan nem igaz) július 26-án és az új várható érkezést augusztus 18-ra állítottak.
Júliis 1-től július 19-i Longdon tranzit, majd július 19. óta Nysa tranzit a státusz.
Volt körlevél, és augusztus 9-én küldték meg ezzel a tartalommal:
"Dear Banggood customer,
We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.
We are sorry about the situation of your order [67236902] shipping delay caused by our coadjutant logistics company. To keep your good shopping experience in the future, we will stop cooperation with this logistics company immediately, don't worry, your order which has been sent out before will still be delivered normally.
For this case, we will send extra 500 points to your account within 3 days , moreover, we have confirmed to the logistics company that your order will be delivered 25th August at the latest, we hope your understanding and wait for it patiently.
As of 25th August, whether delivered or not, except the points sent before, if your total waiting time is more than 40 days since the date of shipment, we will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.
About the FAQ about BGPAY refers to the following link:
BGPAY FAQ
Please note:If you still don't receive your order after 25th August, please contact us, we will refund the total payment by your original payment way unconditionally.
This email does not support reply, please click here to contact us: CONTACT US"
Újraolvastam, és eszerint augusztus 25.után kell jelentkezni a szupportnál és akkor fog kártalanítani az eredeti fizetési mód szerint.Akkor ezek szerint azonnal a saját számlára. -
Fizsó
csendes tag
válasz
dave0825 #10257 üzenetére
Azt hiszem, két kivételtől eltekintve, senki sem kapta meg a csomagját az elátkozott szállítmány(ok)ból. Ők augusztus első napjaiban vették kézhez a rendelésüket végül is.
A augusztus 9-i körlevél szerint, az, aki augusztus 25-ig megkapja (határidőnek augusztus 18-t írtak a rendelésre utólag, de rátettek még egy hetet), az kap 5-10 % kárpótlást az átvett terméken felül.
Aki addig sem kapja meg, annak 100 %-ig visszatérítik a befizetett összeget a hó végéig Bgpay számlára. De - gondolom - azért, mert ezzel véglegesen eltűntnek minősítik a csomagokat.
Ami nem teljesen világos, hogy ezek a visszatérítések automatikusak lesznek-e, vagy kérni kell-.e a szupporttól.
És kérdezem a hozzá értőktől - mert még nem használtam Bgpay-t -, innen ugye, át lehet vezettetni a saját normál számlára a pénzt? -
-
Fizsó
csendes tag
válasz
paszer #10020 üzenetére
No igen. Ezt ma reggel - úgy gondolom - valamennyien megkaptuk, akik hónapok óta (én például már 3. hónapja) várjuk a rendelésünk átvételét.
Ha ezt egy hónapja meglépik, akkor senkiben nem maradt volna kellemetlen élmény. Még akkor sem, ha ennyire sokat kell is várnunk. -
Fizsó
csendes tag
Bocs, töröltem a bejegyzést, későn vettem észre, már más is megírta a hírt.
Nem volt tehát fake a hétfői infóm arról, hogy a Banggood ezen a héten kidolgozza a kompenzációs tervét!
Ezt vártuk idáig. -
Fizsó
csendes tag
válasz
warezxts #9923 üzenetére
GearBest tapasztalat tavaly kora nyárról. A Mi Note 2-m amoled kijelzője az 54. napon elzöldült. Mint kiderült a Samsung kijelző típushibája volt.
A telefont a spanyol raktárukból rendeltem, akkor lett nagy áresése, és 270 vagy 280 dollár volt április végén.
Némi levelezés, fotó, videó küldés után megkértek, küldjem vissza HongKongba, ha nem fogadok el 100 dollár kártérítést. Akkor megtarthatom a telefont..
Ragaszkodtam a javításhoz. Nem volt szerencsém, mert 45 napon belül simán cseréltek volna, vagy teljes visszafizetést kapok azonnal. A javítás minimum 180 dollár lett volna itthon még úgy is, ha Aliról rendelek megfelelő kijelzőt,és barát cseréli ki
A visszaküldés 3100 forintba került postai ajánlott levélként, 5 nap alatt odaért.
Ezután közölték, hogy a telefon nem javítható (gondolom nekik sem érte meg egy gyári új kijelzőt tenni bele). Először 100-120 dolláros kártérítéseket ajánlgattak, de ragaszkodtam a teljes vételárhoz.
Amit némi elégedetlenkedésem után, végül is korrektül visszafizettek.
Károm a 3100 Ft-os visszaküldési költség lett volna, mert nem PayPal-lal vettem és ezért már nem volt kedvem veszekedni.
Ráadásul ezt az árfolyamnyereség teljesen pótolta is.
Más garis tapasztalatom más kínai áruházakkal még nem volt.
Igaz, Xiaomi telefonokat használok és ezen túl még soha egyik sem hibásodott meg, Még csak egy kijelző sárgulás erejéig sem. -
Fizsó
csendes tag
Mai információ, amely egy Banggood-s marketingestől származik. (nem hivatalos, egy baráti megkeresésre adott válasz)
"So sorry about this order. And we will have compensation plan this week. Maybe you can wait."
Úgy vélem ez annak a jele, hogy a Banggood megoldást keres és lépni fog. Minden érintett esetében.
Remélem, valóban így lesz. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9828 üzenetére
Velem is ezt játsszák.
A legrosszabb a tehetetlenség.
Egy ismerősömtől, akik évek óta rendszeres, személyes, céges kapcsolatban is áll a Banggood-dal olyan információt kaptam, hogy ez a totális hárítás, impotens szupport, felelősség elhárítás abszolút nem volt jellemző a Banggood eddigi gyakorlatára. És az elátkozott szállítmányok esetén túl - ma sem. Konkrét példái vannak a normális és segítő közreműködésükre az elmúlt hetekből, napokból is.
Pedig eddig is, ezután is elfordulhatnak szállítással kapcsolatos gondok.
De ő is úgy látja, hogy a visszatérítés a vevők felé, a csomagok visszafordításának kérése a szállítótól a megoldás. Mármint a Banggood-nak.
Vagy, ha végül is nagy késéssel mégis megtörténnek a kézbesítések, akkor egy komolyabb összegű kártérítés (10-20 %) felajánlása sokkal kisebb károkat okozna a cégnek, amely így nemzetközileg sok vevőt és reputációt veszít.
Érthetetlen és értelmezhetetlen egy ilyen nagy, eddig megbízhatónak minősített, hatalmas forgalmú cég esetén ez az eljárás.
No meg felháborító! -
Fizsó
csendes tag
válasz
erszviktor #9808 üzenetére
Én is csak vicceltem! Akasztófahumor is van a világon!
-
Fizsó
csendes tag
válasz
Karabuka68 #9805 üzenetére
Gratulálok!
Remélem, nem üdítő kivétel a te csomagod, hanem hosszú, tömött sorban követik a sorstársai is! -
Fizsó
csendes tag
Legújabb válasz a 60. nap utáni reklamációra a szupporttól:
"We apologise for this delay, but we cannot refund your order 67236902 now since it has an update on 07-19, we get a feedback from the shipping company that it will be delivered in 08-06 - 08-15, could you please wait this time?"Ha ez itthon történik, ha ha EU-n belüli a partner már egyeztető eljárás indítható, a fogyasztóvédelmi szervezet bevonható lenne. Tapasztalataim szerint ez egész jól működik.
Biztosan EU-n kívül is érvényesíthető a jogorvoslat bírósági, hatósági úton, de ehhez nemzetközi jogi szakismeret, jó angol nyelvtudás és kiváló idegrendszer lenne szükséges. No meg - gondolom - pénz is.A kérdés változatlanul az, mikor kényszeríti végre az eladó a szállítási céget arra, hogy visszaadja neki a szállítmányokat, vagy követeli vissza a pénzét? Miért nem teszi?
Meddig hárítja el a vevőkkel szemben fennálló felelősségét?
Mikor kártalanít végre? Miért szállíttat még mindig a Royal Shipment-tel?Ja, és a Royal Shipment már egyáltalán nem válaszol. A legelső megkereséskor még megtette!
Nem panaszkodni akartam, csak ezt az információt megosztani.
-
Fizsó
csendes tag
Csak érdekességképpen, hogy másképp is el lehet járni. Még csak nem is az Ali vevővédelmi rendszeréről írnék, ami igen korrektül működik.
E-buy: Vettem egy 10 dolláros konyhai kütyüt tőlük. Valamennyit fizettem a szállításért is, de nem regisztrált küldeményként küldték el május közepén.
A szupport levelet írt nekem június közepén, hogy értékeljem az árut.
Válaszoltam, hogy ezt nem tehetem meg, mert még nem kaptam meg.
Azt felelték, hogy napokon belül meg kell kapnom, ha nem, jelentkezzem.
Két hét után sem érkezett meg, és felajánlották a kártérítést, de megkértek, hogy előbb érdeklődjem a postánál.
Válaszoltam, hogy nyomkövetési szám nélkül ezt nem tehetem. Akkor elküldték a számot és a náluk lévő információt, hogy június 3-án átvette a Magyar Posta.
Miután a postánk nyomkövetője szerint ilyen küldemény nem érkezett, ezt a linket elküldtem nekik és szó nélkül kifizették a termék árát.
Jól tudom, hogy ez a 10 dolláros csomag nem hasonlítható a 310 dollároshoz, és nem is a visszafizetés ténye az érdekes, hanem, hogy háromszor rám írtak, segítséget kínáltak (ők, nem fordítva), és segítséget ajánlottak fel.
No, ennyit a Bonggood szupportjához! -
Fizsó
csendes tag
Amit leírtál azzal nem lehet vitatkozni. Az az igazság egyik arca a Banggood felől. Tökéletesen érthető és méltányolható.
DE:
Én a vevő az eladóval vagyok jogviszonyban és nem a szállítóval!
Semmilyen eszköz nincs a kezemben, még egy valós követési szám sem, hogy ezt megkíséreljem. De nem is az én dolgom! Nem is tehetem, nincs rá jogosultságom!
Az eladó kötött szerződést a szállítóval, eljárni az ő kötelessége és csakis neki van hozzá joga!
Felelősség terheli velem, a vevővel szemben az eladó webáruházat. Az általa a szerződési feltételekben vállalt határidőn belül történő kézbesítésért, a megfelelő szállításért.
Ezt nem háríthatja át a vevőre. Mármint azt, hogy rossz szállítót választott, illetve a szállító késedelmeit, hibáit.
Az ebben felmerült kártérítést egymás közt kell rendezniük.
A vevőnek ehhez nincs köze! Az ő kárát az eladónak kell megtérítenie. -
Fizsó
csendes tag
Másnak sem mozdult a "2019-07-19 08:31:41 Nysa tranzit (valószínűleg fake) állapot?
Akkor sajnos "droops" esete csak egy véletlen kivétel?
A vámolásra és a váratlan időjárási akadályokra a Banggood hivatkozik a "várható" szállítási időről szóló feltételeinél az előfordulóható eltérések esetén. De nem a 60 napos abszolút határidővel kapcsolatban. -
Fizsó
csendes tag
válasz
vandor01 #9662 üzenetére
A VIP fokom csak azért emlegettem, hogy érzékeltessem, régi vásárlójuk vagyok, sok korábbi rendeléssel, tapasztalattal.
Drága tanulópénz. És addig volt igazán rossz, amíg hittem benne, hogy időben át tudom adni a születésnapi ajándékot. Amióta ezt a nagyon frusztráló problémát egy gyors, szerencsés, hazai beszerzéssel (persze egy új és drágább kifizetéssel) megoldottam, már nem vagyok annyira ideges.
Előbb-utóbb majdcsak lesz telefon, vagy pénz! Talán még ebben az évben! -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9654 üzenetére
Teljes a bizonytalanság. 2 nap múlva jár le a 60 napom.
Már csak azt várom, hogy valamikor, valahogyan csak a pénzemhez jutok. 91 ezer forintom bánja!
Vagy a 60. nap után visszafizetéssel - gondolom harcok árán -, vagy az előbb-utóbb csak megérkező telefon eladásával. Vagy a harmadik eset, a 14 napon belüli visszaküldés.
Bár, ha így folytatódik és nyúlik a kézbesítés, lehet, hogy jócskán veszít az értékéből a 2 hónapja még újdonságnak számító, 6/128-as, MI 9 SE, és nem tudom veszteség nélkül eladni.
Egy biztos, 4-es VIP ide, vagy oda, soha többé nem fogok tőlük értékes dolgot rendelni. -
Fizsó
csendes tag
Royal shipment elérhetőség
nfo@swiatprzesylek.pl
Egyébként válaszolnak, de semmi érdemlegest. Ezt július 16-án írták:
"Hello,
parcel arrived to Europe and is processed between hubs.
Will be sorted and directed to destination country shortly. "
Nesze semmi, fogd meg jól. Július 9. óta sincs elmozdulás. -
Fizsó
csendes tag
Ha ez úgy van, hogy új csomagokat küldtek (küldenek) el, mert tudomásul vették, hogy ennek a kontingensnek a vámoltatása totális kudarc lett (sajnálom amúgy őket is), akkor mi a fenének nem hajlandók a rendelésem törölni, ami két és fél hete kérek tőlük,
Van ötlet, mivel vehetem rá őket?
Ismétlem: sajnos nem PayPal-l vettem csak csomagbiztosítással.
Tényleg másik telefont kényszerültem másutt vásárolni, amit 8 napja kézhez is kaptam.
Azt, hogy ez a késedelem miatt feleslegessé vált, méltányolhatnák. Ettől nem lenne több a veszteségük.
Ötlet? Várjam meg a 60. napot? Ez augusztus 1.lesz. -
Fizsó
csendes tag
válasz
monchichi20 #9501 üzenetére
Az elátkozott csomagok továbbra sem érkeznek. Az újabb dokkoló immár Longdon (19 nap) után Nysa (július 19) lett.
-
Fizsó
csendes tag
válasz
monchichi20 #9543 üzenetére
Én eddig mindössze 100 pontot (1 dollárt) kaptam, holott az én rendelésem értéke 90 ezer forint!
Most elküldtem a kb. 6-7. reklamációt!
Kíváncsi vagyok, mit reagálnak.
De gondolom, ugyanúgy semmi érdemit, mint eddig. -
Fizsó
csendes tag
Köszönöm.
Sajnos csak sima kártyával fizettem.
Már írtam nekik két hete, hogy állítsák le a szállítást, a vámkezelést, mert a rendelésem a hosszú szállítási idő miatt okafogyottá vált, másik telefont kényszerültem vásárolni.
Tájékoztattak, hogy ezt csak a 14 napos elállás keretében tehetem majd meg.
Azt olvastam a refund feltételei között, hogyha az átvett terméket mégsem akarom, akkor ezt 14 napon belül megtehetem, ha mindent épen, eredeti csomagolásban visszaküldök. De ilyenkor csak a termék árát fizetik. Én Azon felül fizettem a szállításukért és a csomagbiztosításért. És természetesen az én költségem a visszaküldés díja is.
De ez arra vonatkozik - értelmezésem szerint -, ha 60 napon belül megkapom a rendelést.De ha 60 napon belül nem kapom meg a rendelést, akkor valóban teljes visszatérítés jár.
Jól értem ezt?
-
Fizsó
csendes tag
52. nap. Sehol, semmi.
Kellett vennem egy másik telefont, mert ezt nem tudtam odaadni a születésnaposomnak. Ez tehát feleslegessé vált!
Most már azért szurkolok, hogy ne érkezzen meg 60 napon belül, mert akkor teljes visszafizetést kaphatok.
Így nem kell a 14 napon belüli visszaküldési eljárás kertében visszaküldenem a csomagot.
Mert az az eredetileg kifizetett szállítási díj és csomagbiztosítás 12 dollárján túl további kb. 3200 Ft-os (ennyibe kerül a visszaküldés) veszteséget fog okozni.
Mert ha átvétel után áll el az ember, csak a termék vételárát térítik.
Ha 60 napon belül nem vehetjük át a csomagot, teljes kártérítés jár. -
Fizsó
csendes tag
Ha a szupportos igazat mondott volna arról, hogy a csomag már az országunkban van, akkor már kézbesíteni kellett volna. Mert a nyomkövetés a rendelésen (Banggood felület) azóta látható, mióta megjelent a Royal -on a Nysa tranzit, azaz 19-e óta. Azóta elmúlt már 2 teljes munkanap. Igaz, a Magyar Posta ennél különb dolgokra is képes lehet!
"Normális" esetben meg kellett volna, hogy jelenjen az új, EU-n belüli követési szám.
De a Royal-on még célország sincs! Szóval, nem valószínű, hogy a mi postánk a ludas.
Én már sajnos azt sem hiszem el, amit kérdeznek! No, nem mintha kérdeznének bármit is! -
Fizsó
csendes tag
Első stop Shenzen-től 27 nap. Második stop Longdon 19 nap. Vajon az elátkozott kontingensnek a másoknak amúgy igen gyors Nysa tranzit hány hetes lesz?
Mert a status 19-e óta ugyanúgy változatlan, mint az előző két állomáson. -
Fizsó
csendes tag
Szállítási tapasztalatokról.
Aliexpress: az elmúlt 4 évben száz feletti rendelésem volt. Regisztrált csomag egyszer (2016-17. november - január) nem érkezett meg 60 napon belül, mert a nyomkövetés szerint eltűnt valahol a légtérben.
A 60. napon a kérésemre újra postázták. A november első napjaiban feladott csomag január végén megérkezett. Ferihegy bugyraiban bujkálhatott.
Volt 2-3 regisztrálatlan apróság, amit elnyelt valószínűleg a Magyar Posta, de ezek árát mindig visszafizették.
A szállítási időtartamok az ali esetében: Regisztráltak általában 15-20 nap (de az idén volt pár 10 napos is!). A regisztrálatlanok kiszámíthatatlanok. 15-45 nap, de zömében 20-30 napon belül jönnek.
Az EU vámmentes DHL 10-15 napos és teljesen megbízható. De kevés üzletük biztosítja sajnos. É 27 dollár általában.
GearBest: a regisztrálatlanok (apróságok) 20-30 nap között. Még soha semmi nem tűnt el.
Az EU Expressel 2017. november első napjaiban, karácsony ajándéknak rendelt 2 telefon hasonlóan elakadt, mint most a Banggood-é, és karácsony után, 50 nap után érkeztek meg.
Egyébként az EU priority line most, pl, december-januárban 15 nap volt.
GearBest-nél már garanciát is érvényesítettem, Egy Mi Note 2-nek az 50. napon gyári hiba miatt kimúlt az amoled kijelzője. Vissza kellett küldenem Hongkongba (ez a 3.300 Ft volt a veszteségem), ahol megállapították, hogy nem javítható és visszakaptam a vételárat.
Baggood: A regisztrálatlan apróságok 20-30 nap, mint a többinél. Még sosem tűnt el ilyen csomag.
Tavaly szeptemberben egy telefon megérkezése normális követhetőséggel, EU prirority line-nal 17 nap volt.
A lányom november 3-án rendelt telefonja (szintén EU pr.l) december 28-án érkezett!
És most jött ez a fiaskó. Életem legdrágább (300 dolláros) rendelése, ami június 3. óta még ma sincs kézbesítve. Bár, most már hiszek benne, hogy Nysa-ból egy-két nap alatt kézbesítik.
Úgy vélem, hogy az Aliexpress jó hírű, nagy eladói a legmegbízhatóbbak és az ali vevővédelme, szupportja messze a legjobb, -
Fizsó
csendes tag
Elindultak, valóban!
2019-07-19 08:31:41Tranzitban (Nysa) -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9366 üzenetére
Nincs köztünk nézeteltérés. Én is hasonlóan látom, értékelem a történteket.
A "becsületes díler" adott ugyan számlát és meg is bízom benne, de ez abszolút csak a személyes bizalom dolga. Rá is fázhatok.
A Banggood-ra visszatérve. Igen sok dolgot rendeltem tőlük a múltban, telefont is - és eddig minden zökkenőmentes volt.
Esetünkben egy elátkozott kontingens, hibás szállítás, (partnerek) lehet a háttérben.
A szállítási módot megválaszthatja ugyan a vevő, de abba nincs beleszólása, hogy egy szállítási metóduson belül milyen partnerekkel dolgozik a webáruház.
Azzal is tisztában vagyok, hogy a kínai webáruházaknak szembe kell nézni a 2021-től hatályos EU vám-áfa szabályokkal, amelyek drágává teszik a sok milliós apró tételből felfejlődött magánimportocskákat!
Valószínűleg ezzel hatalmas piacot veszítenek majd, hisz sok kicsi sokra ment eddig. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9346 üzenetére
Szia.
Előbb, vagy utóbb vissza kell kapnom a pénzt, ha a 60 napon belül nem ér ide, mert volt csomagbiztosításom.
Hogy nem megy azonnal, és még sokat kell csesztetni őket miatta, az valószínű.
Biztosítással és az EU priority Line szállítással együtt 310 dollár volt kuponosan akkor a Mi 9 SE kék, 6/128-as. 92 ezer Ft- volt az akkori dollár árfolyamon bruttó. Akkor 100 ezer alatt nem volt itthon, inkább 110-ért.
Ha nem jön meg, visszakapom a pénzt, ha megjön, különösebb veszteség nélkül el tudom adni.
Egy facés, zárt csoportba vettek fel,egy jó barátom ajánlására, ahol egy nagyon megbízható diler kis haszonnal dolgozik, van szervizes is a csapatában.Két év magyar garanciát vállal. A telefon hétfőn, belföldi szállítással együtt 91 ezer Ft volt. 1000 Ft-tal olcsóbb, mint a banggood-os.!
Legbosszantóbb, hogy tényleg ajándéknak szántam, szülinapra, és jócskán megkéstem vele. -
Fizsó
csendes tag
Szia!
Mondjuk, ha megkapom a 60. napig (feladástól számítva) a telefont, nem küldöm vissza, mert az elég nagy veszteség lenne. Szállítási költség ide, szállítási költség vissza, biztosítási díj, ez legalább 10 ezer forint mínusz, veszteség lenne.
Az érdekmúlást nem fogadták el.
Ez esetben megtartom a telefont, illetve majd itthon eladom. Sokkal kisebb lesz a veszteség.
Ha 60 nap alatt nem jön meg, kérem vissza a pénzt.
Walakyb-nek írt 67 nap elég tréfás. Nekem 60 napra, illetve még + 10 napra hivatkozgatnak!
Bár a szállítási információkban, illetve a visszatérítési feltételekben a 60 nap szerepel, nincs szó sem további 7, se, tovább 10 napról.
Ez a csomag és a többi társa - állításuk szerint - valóban nem elvszett, csak hosszú ideje kóborló életmódot folytatnak.
Még az is elhiszem, hogy az eddig sikertelennek bizonyult vám- (áfa) elkerülési metódus (partnerek) miatt.
Minden sorstársam nagyon sajnálom. -
Fizsó
csendes tag
Helló Sorstársak!
Én vettem egy másik teljesen azonos telefont, itthon, hétfőn, ugyanannyiért, 2 év magyar garanciával, mint amennyit igen kedvezményes árként június 2-án a Banggood-nak fizettem. Ma kézhez-kaptam.
Innentől kezdve azon drukkolok, hogy ne érkezzen meg meg még 14 napig (június 3-án postázták állítólag) és akkor visszafizetik az árát, nem kell vesződnöm visszaküldéssel, vagy eladással.
Kértem ugyan, hogy érdekmúlás miatt (írtam, hogy ajándéknak szántam és kénytelen voltam másikat vásárolni) fizessék vissza a pénzt és azt, hogy állítsák meg a csomag további sikertelen vámolását és küldését. De erre nem hajlandóak.
Azt írták 3 napja, hogy a héten már szállítani is fogják a státusza alapján. Amit természetesen nem hiszek. Viccesek!
A státusza nem változik, július 1.óta Longdon UK tranzit.
Jó kis tanulópénz volt.
Több éves kapcsolatunk végét jelenti ez a tranzakció a Banggood-dal..
Ja! És az állítólagos szállító, a Royal Shipment ezt írta az érdeklődésemre szintén 3 napja:
"
Hello,
parcel arrived to Europe and is processed between hubs.
Will be sorted and directed to destination country shortly. " -
Fizsó
csendes tag
Valószínűleg bennem a hiba, és nem jogszabályi hátteret, csak médiát olvastam.
De nem az e legfontosabb változás, hogy ez a 22 eurós vámmentes behozatali lehetőség megszűnik?(ide értve a jelenlegi 10 eurós közteher alatti vámfizetési felmentést)
Hogyan fog bírni a jelenlegei struktúra azzal a sok milliós apró tétellel, ahol eddig zömében eljárás nélkül továbbították a termékeket?
Ezt rosszul értelmeztem eddig? -
Fizsó
csendes tag
A 2021. január 1-től belépő EU-s szabályzásnak egyelőre semmiféle eljárási és gyakorlati szabálya , módszere még csak nem is körvonalazódik.
A jelen rendszerbe illesztve kizárt dolog, hogy működtethető lesz az új, EU-s vámszabályoknak megfelelő eljárás.
Valami újat kell személyi feltételekben, technikailag, (számítógépes feldolgozási rendszerek, ügyfél-kapcsolatok) jogilag, eljárásilag is létrehozni. Olyat, amely képes lesz normál határidőkön belül kezelni ezt az éves, 20 millió tételes, főleg magán importot.
Ebben a legegyszerűbb lépés a jogi keret létrehozása (vám-adó-szabályzás).
Ez innen, most, egyelőre emészthetetlen falatnak tűnik.
De gondolom, ez az egész EU-ban is igencsak nagy falat!
Szóval: Hűha! Ez igen kemény lesz azoknak, akik ki kell, hogy dolgozzák. -
Fizsó
csendes tag
Primary 92-nek:
Én a Gearbestnek küldtem egy éve vissza jótállás keretében telefont.
Legkönnyebb és leggyorsabb a Magyar Posta regisztrált levél (nem kell csomag).
Egy éve 3400.- Ft volt és 5 nap alatt Hongkongban volt.
Ha esetleg valakinek ez segít. Megadta a Banggood messengeres supportja a Royal Shipments elérhetőségét. Azt mondták egyébként,hogy a csomag ezen a héten várható.
info@swiatprzesylek.pl -
Fizsó
csendes tag
A Royal alapján viszont ez is Longdonban ácsorog jólius 1. óta.
Ezen a track-n látszik , bár ez is június 19 óta állt..
http://www.10000post.com:8082/en/trackIndex.htm"2019-06-19 10:04:57 A csomag Hongkongból maradt
2019-06-18 10:39:21 Parcella, hogy elhagyja Shenzhen-et Hong Kongba
2019-06-17 16:07:54 Shenzhen Megérkezett az operációs központba" -
-
Fizsó
csendes tag
A magyar vámosok valóban elég gyorsak. Tapasztalataim szerint max. 3-4 nap alatt már továbbítják a vámeljárás után a csomagokat.Persze, ha az ügyfél is rendesen közreműködik.
Ja! És valóban, a csúszások elsődlegesen a létszámhiányos, és halódópostai szolgáltatásokból adódnak.A Banggood szupportja - mondjuk chat kapcsolatkor - ellenőrzi a rendelési szám és a 15 jegyű nyomkövetési szám szerint a csomag státuszát. Majd ezt újdonságként közli - mintha nem küldtem volna el a linket róla eleve a megkeresésemben. Elnézést kér és türelmet.
Örömmel értesít, hogy tranzitban van, hamarosan frissítik az adatot. Várjak még egy hetet.
Ezt a játékot június 16 óta 3-4 naponta eljátsszuk. Hol a chat-en, hol mailben.
Június 3-tól Shenzenben volt felfüggesztett státuszban a csomag július 1-ig.
Mikor megkérdezem, mikor indul tovább várhatóan Longdonból, nem felelnek.
Mikor kérem, hogy járjanak közre, erre nem reagálnak.
Ma elmesélték a cseh vámos sztorit. Ami nem válasz a longdoni két hetes mozdulatlanságra.
Maximum hivatkoznak rá, hogy 60 nap után visszakérhetem a vételárat.
Ami vicces, hisz csomagbiztosításom van, tehát nem kérdés, hogy visszajár.
Na, ezek a tapasztalatok a szupparttal. -
Fizsó
csendes tag
A hiba valószínűleg nem "az" angol vámosokban, hanem ezek szerint a longdoni-akban van.
Longdon valóban fekete lyuk.
Nisa-ból már mindenki gördülékenyen megkapja a csomagját.
Én kezdek kételkedni benne, hogy ezek a küldemények valóban a longdoni tranzitban vannak.
De fölösleges sajnos itt egymással "vitázni". Mert egyikünk sem tud segíteni.
A legnagyobb baj pedig az, hogy a Banggood szupportja is totálisan impotens ebben az ügyben. Többszöri kapcsolat-felvétel utáni tapasztalatom, hogy így van. A visszajelzéseik arról árulkodnak, hogy vagy semmiféle ráhatásuk nincs a dologra, vagy nem is akarnak beavatkozni.
Amúgy nem értem, hogy miért nem teszik. Ez az ő érdekük is lenne. -
Fizsó
csendes tag
Bocs,hogy megint írok. De van valakinek híre róla, hogy a június végén július elsején Longdon UK tranzitba került (ide ugye, 20-25 nap korábbi várakoztatás után a csehektől átirányított) csomagokat körülbelül mikor indítják tovább?
Megkapta már valaki ebből a kontingensből csomagját? -
Fizsó
csendes tag
válasz
kamillo67 #9257 üzenetére
Kösz. Ezekkel persze, tisztában vagyok. De bennem van azért a kisördög, hogy miért nincs ráhatásuk a szállítási, vámkezelést végző partnereik felé? Hatalmas a forgalmuk, ez is a feladataik között kéne, hogy legyen.
Fenntartom, hogy az ilyen esetek tömeges léte kárt tesz az üzleti hitelüknek.
És ha egyszer egy nagyobb kontingensnél probléma merült fel, miért egy másik (Longdon UK) problémás útra terelték a szállítmány? Amelyek a Nisa tranzitba kerültek, normális ütemben megérkeztek az állítólagos "cseh vámos" 3 hetes várakozás után.
Nem vitázom veled - természetesen -, csak gondolkodom.
Bocs, rossz hozzászólásra klikkeltem. Ezt a 9256-ra, walakyb-nek szántam. -
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #9231 üzenetére
Június 3-án indították az EU priority line-nal ,15 számjegyű azonosítóval, június 10-étől július 1-ig Shenzenben állt "felfüggesztve" a csomag. Többszöri reklamáció után július 1-jével került Longdon UK tranzitba. Azóta nem mozdul.
A végső szállítási határidő június 27. volt!
Csomagbiztosításom van.
De semmi konkrét válasz nem kapok.
Ha nem jön meg, majd a 60. nap után fizetnek!
Tehetetlen és dühös vagyok!
Ez az ígért 7-15 nap helyett már a 37. nap!
Valaki megkapta Longdon-ból az elmúlt 2 hétben? -
Fizsó
csendes tag
Eddig minden kínai webáruházról jó véleményem volt, és ezt el is mondtam, ha kérdeztek.
Korrektek, megbízhatóak voltak a Gearbest-nél, a Geekbuyingnál, sok Aliexpress.es üzlettel is csak jó tapasztalataim voltak eddig. Még akkor is, ha ritkán reklamálni kellett hibás áru, elveszett csomag, jótállási igény érvényesítése esetén.
Úgy vélem, ezek az üzleti vállalkozások elsődlegesen akkor sikeresek, ha megbízhatónak, korrektnek találják őket a vevők. Az ilyen, sokakat érintő szállítási csúszások (mint ez az állítólagos cseh vámeljárási baki, és ennek igen lassú kezelése) nem erősítik azt!
Persze, elsősorban magamra haragszom, mert hittem a 7-15 munkanapos szállításban. Mert kivételesen fontos lett volna, ha időben megkapom a rendelt terméket. Születésnapi ajándéknak szántam. Ez már elszállt.
Az ember tehetetlenségében és haragjában, néha feleslegesen vagdalkozik. -
Fizsó
csendes tag
Tavaly szeptemberben 17 nap alatt megjött EU priority line-nal egy telefonom a Banggood-tól.
A lányomé november 3-tól december 28-ig utazgatott ugyanezzel a szállítási móddal! A június 3-án indított csomag először június 10-én állt meg Shenzenben, most pedig július 1.óta van a Longdon-nál tranzitban. Ez már a 32. nap!
Minden megkeresésére csak ugyanazt a semmitmondó, szabvány választ adják.
Mindezt úgy, hogy csomagbiztosítást is fizettem.
Egy biztos: én az életben nem rendelek többé tőlük, és a közösségi felületeken rontani fogom az üzleti jó hírüket.
Egyáltalán: megkapta már valaki a Longdon UK tranzitból a csomagját? -
Fizsó
csendes tag
Valóban megéri a vámmentesség (áfa, kezelési díj) a későbbi szállítást. Ez nem is kérdés.
És nem is lenne semmi bajunk, ha nem azt írnák a szállítási információban, hogy a várható szállítási idő 7-15 munkanap. Hanem azt, hogy 30 nap.
Mert ez esetben egyrészt tudjuk, mit választottunk, másrészt nem ijedünk meg, ha a csomag 20-25 napig nem mozdul a nyomkövetésen. -
Fizsó
csendes tag
Jó hír! Remélem, a többieknek is mozdul a csomagja. Most változott a státusz
2019-07-01 18:05:57 In Transit (HUB UK - LONGDON) -
Fizsó
csendes tag
Az a baj, hogy ez már régen nem 7 napos csúszás!
A rendelésem EU priority line-nal június 10 óta áll Shenzenben "A rendeltetési országba érkezett parcella vámkezelésbe kezdett" jelzéssel. Többször írtam a szupportnak, de semmitmondó válaszokat küldöznek. Két hete kérnek 1-1 hét türelmet.
Én is kaptam egyen-levelet a 100 pont jóváírásáról,. A maximum 18 napos szállítási határidő rég elmúlt. Lassan a 30, napnál tartunk.
royalshipments.com szerint június 3 óta függőben van!
Kérem, ha valaki, ebből az időből ezzel a státusszal információt, vagy terméket kap, ossza meg velünk.
Lehet, hogy új, európai követési szám nélkül fog jönni?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Apple watch Series 6 44mm cellular + extrák!
- Újszerű Samsung Galaxy Watch 7 40mm LTE ( esim ) , üzletből, Garancia
- Samsung Galaxy Buds 3 Ezüst! Bontatlanul garanciával!
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel, üzletből, garanciával
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest