- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
And
veterán
- Vásárlás: 05.24. (péntek) délelőtt,
- Banggood levele a feladásról: 05.26 (ebben a várható érkezésre 06.17-i dátumot adtak),
- Várható érkezés a Banggood weboldalán, a rendelés részletezésnél: 06.19,
- 10000post.com utolsó bejegyzés (Have finished transit clearance): 06.10,
- Royal Shipments utolsó bejegyzés (Outgoing manifest generated): 06.14,
- GLS csomagszám első bejegyzés: 06.17,
- Csomag érkezés: 06.18.
Mod.: az 16 munkanap összesen, ha jól számolom. -
And
veterán
A GLS-féle 9-jegyű (Parcel nr.) azonosítót bepötyögve nem igazán lehetünk előrébb, mert a GLS oldalán a legkorábbi / első bejegyzés ehhez a számhoz tegnap (06.17.) délután 16h utáni, és csak annyit mond, hogy "Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére."
A Posta nyomkövetője, a 17track.net és az előbb említett másik két egzotikus 'nyomkövető nem talál rá semmit..
Mod. james008bond: azt, hogy várd a postást, vagy a GLS-futárt. A te dátumod itt négy nappal későbbi, mint az én csomagomé, szóval jó esetben pár munkanapon belül megkapod. -
mokus1
addikt
Nem értettem félre. Értem amit írsz csak az a szomorú, hogy amikor megveszed az van ott, hogy 24 óra a feldolgozási idő és 15 munkanap mire megérkezik.
Nálam először expectednek Junius 27 volt, de már ugrott július 5-re ami az utolsó jó dátum nekem. Igazából az a probléma, hogy konkrétan ehhez az utazáshoz vásároltam volna. Így ezért kezd morcosítani a dolog. -
Primary92
senior tag
Írassam le egy szervizzel, hogy mit gondolnak, aztán küldjem el a BG-nak?
Az Ulefone Armor 6E-ről kb. semmit nem találni, csak a sima 6-osról.
Miért kellene a szolgáltatónak adnia támogatást? Teljesen sztenderd interfészekről beszélünk, amit ha mindkét fél helyes használ, akkor működnie kell. -
Primary92
senior tag
Ulefone Armor 6E
Másik szolgáltató kártyájával is ez a helyzet, ugyanakkor ezek a kártyák két másik készülékben is hibátlanul működnek (az egyiken ráadásul korlátlan az adatforgalom). Próbáltam mindkettő kártya foglalatban. A hiba 60km-re odébb is fennáll. A telefonbeszélgetések során nem észleltem problémát.
A szolgáltató a Telenor, illetve a Telekom.
A wifit otthon és a munkahelyen próbáltam (Mikrotik, TP-Link routerek), illetve egy másik androidos telefon hotspotjához kapcsolódva is szakadozik.
A bluetooth-t egy autó gyári kihangosítójával próbáltam (Ford SYNC), ahol a másik két telefonnal semmi gond nincs.Egyébként böngészés és youtube videó nézése közben tűnt fel a kapcsolat megszakadása. Várok, nem történik semmi, aztán fél perc múlva hopp betölt. A feltöltési sebesség lassulása akkor tűnt fel, amikor egy videót próbált felszinkronizálni a szerveremre. Mértem a speedtesttel, és teljesen alátámasztotta, amit tapasztaltam. A feltöltési sebesség vagy 0 és 0,1 Mbit között van. A feltöltésnél három eset volt jellemzően: nincs kapcsolat, van, de 2-5 Mbitnél nem gyorsabb (másik telefon ugyanennél a szolgáltatónak akár 100+ Mbit-et tud), a harmadik esetben ritkán ugyan, de meg van a 50-100 Mbit, de a feltöltési sebesség ilyenkor is értékelhetetlen.
Speedtest mérésMivel elég új típus, ezért aligha vállalná bármelyik szerviz a javítást, meg mi alapján adna árajánlatot?
Esetleg tudsz javasolni egy szervizt, ahol sanszos, hogy vállalnák? -
james008bond
őstag
Szoktam itt is nézni, de itt semmi. Nem talál ilyen azonosítót. Miután HK-ot elhagyta, v.sz. valamelyik EU raktárba kerülhetett, ahonnan "újra" feladják, hogy úgy tűnjön, EU-ból érkezik a csomag. Vagy legalábbis ebben bizom és néhány nap múlva nálam lesz a csomag ( 400 $ nem kevés pénz, eddig ez a legtöbb, amit előre utaltam....úgy hogy emiatt is nem kicsit vagyok izgatott...)
-
-
solti
senior tag
Azért fizetek Paypallal, hogy ne húzzanak le pl ilyen biztivel. Nyilván azt írnak a saját szabályzatukba amit akarnak, de a PayPal erősebb, és a vásárló javára döntenek (egy ideig).
Szerk : drágább rendelésnél ok a bizti szerintem is, de egy 5 dolláros rendelésnél lehúzás...
-
Beni2360
félisten
A regisztrált, nyomkövetett küldemény meg nekik biztosíték arra hogy a szállító kártalanítsa őket.
Amivel most futod a köröket az a szállító felé ő részükről biztosított küldemény, mert van a szállító által adott küldeményazonosító, ha elveszne ők megkapják a biztosítási összeget. - Szerintem ez a teória addig állja meg a helyét amíg valós összeg szerepel a doksikon. Amint egy 80 $ árunál 22 $ írnak már csak azt az összeget kapják meg, a többi bukó. Szvsz,
---------------------------------
Nekem is volt elveszett csomagom bizti nélkül és írták, hogy sajnálják. Erre meg én írtam, hogy 30% biztosítási összeg az túlzás és ezért maradt le. Erre írták, hogy ok és küldték a pénzt. -
szemmelver
aktív tag
Az email nem elérhető, azt írja.
Igen néztem már ott is, de sajnos nincs ott se...(#8899) Dluinet
elég undorítóak akkor... szerintem most rendeltem innen először, és utoljára. máshol ez megy mint a gatyába szarás. bele se merek gondolni mivan akkor, ha garanciát stb.. intézne az ember.több külföldi oldalon is olvastam, hogy nem hajlandóak törölni. vicc
csak érkezzen meg épségben, és működjön!
UPDATE:
frissült a státusz: Order Canceled hála isten!
kb. hány nap mire a számlámom lesz? -
szemmelver
aktív tag
Az ordersnel hol találom a cancel lehetőséget? Mindenhol keresem, de nem találom.
Chaten beszéltem, de nem akarja visszamondani azt írogatta hogy már nem lehet. Kicsit erőszakos voltam utána már azt írta, hogy 1-3 napon belül megkeresnek emailben, de attól félek, hogy hazudott és addigra már feladják. 27-re írják a szállítást.Jó lenne minél előbb vissza mondani!
Köszi!
-
KisBundi
őstag
Ali, ebay tapasztalatok és emailben is írták, hogy ne lepődjek meg ha nem látható sehol, mert 25$ alatt nem adnak olyat. Ez a szám amit adtak a kinai posta által megadott TN szám és csak belföldön követhető, ez biztos. Ismerem a többi futárcég TN számait is és egyik sem ilyen. Valószínüleg majd EU-n belül kapok majd csak másikat.
-
KisBundi
őstag
Rosszul értelmeztétek amit irtam. Nem, nem az a bajom, hogy ez nem látható még sehol, hanem, hogy ez a szám nem is lesz követhető (ők is leírták), mivel ezeket a számokat 25$ alatti termékekhez adják. Nagyon sokat rendeltem már és tudom, hogy néz ki egy nemzetközileg nyomon követhető TN, de ez nem az.
Ilyen számmal csak a kínában nyomon követhető vackokat szokták feladni. Amint átlépi a kínai határt, már nincs róla infó.
-
Nah, visszaírtak, hogy természetesen ők a jó e-mail címre küldték.
Én meg megint ellenőriztem mindent, összes e-mail, spam, kuka, PayPal account, semmi.Milyen e-mail mehet most nekik?
Például megkérem őket, hogy mondjuk másik e-mail címre (mondjuk családtagé) próbáljuk meg vagy pedig amit előzőleg is írtam, hogy ha lehet, akkor közvetlenül PayPal-omra küldjenek pénzbekérőt? -
Vikusz77
tag
Nekem volt egy fuvarom a railway-jel, 4 hónap alatt jött meg, az UPS kézbesítette (problémás volt velük az egyeztetés: az ígért időpontra nem érkezett meg az átvételi pontra, ahová átkértem).
A csomag tartalmának érték szerinti egyharmad része "eltűnt", elég viharvert állapotban érkezett meg, összevissza celluxozva, lehet, hogy nem ellopták, csak kiestek belőle a kisebb cuccok valahol.
Nem emlékszem már, hogy miért ezzel szállítással kértem, talán kalandvágyból, én nem ajánlom.
-
PayPal-ban sem szerepel semmi sem.
Mit válaszolnál nekik?Például, hogy küldjenek közvetlenül PayPal-ra pénzbekérőt, Gmail-t kikerülve?
Arról is jönne ugyan e-mail biztos, de az csak értesítő funkció szintű lenne gondolom és az egészet talán le lehetne rendezni közvetlenül PayPal-on.---------------------------------------
@Flashy: Az a fejezet még a későbbiekben vetődhetne fel majd nálam.
-
-
-=RelakS=-
veterán
Biztos, hogy sok volt neki a 3,7V, de ha a 14500-at megemlítik, akkor elvileg működnie kellene az ilyen méretű Li-Ionnal.
Van másik két lámpám ilyen paraméterekkel, azok köszönik, jól vannak.Dluinet
Nem véletlen
Ahogy írtam, így szokták külön írni, ha nem csak a NiMH-Alkáli elemekkel megy a lámpa. -
MittuDomain_
őstag
Egyáltalán nem használtam az appot forinton.
Végig dollárban volt, és az első fizetési kísérletet a pp még dollárban utasította el valamiért.
Utána bármit csináltam-csinálok, forintot akar vonni.
Direkt teszteltem más valutákkal is, csak azért nyomtam át forintra egyszer hogy lássam, más forint összeget terhel-e, ha az van kiválasztva, de nem. Mont is vissza usd-re, de semmi, teljesen hiába. USD request jelenik meg forintban a pp-n.Tanácstalan vagyok, mint egy kisközség.
-
-
-
sopruk
senior tag
Sajnos nincs rajta link. Van több kuponom (próbálkozásokból, de számomra használhatatlanok), azoknál van link.
Az app-ban is, ha az"Use"-re kattintok, nem ugrik a termékekhez mint a többinél.
Gondoltam hogy időzóna különbség miatt, de Kínában előbb van ápr.30-a, amely időponttól a kupon érvényes...
Most látom a kuponok felett, hogy Chicago időzóna -6 óra, de már abba is belefér...
Véletlen megláttam még egy hasonló kupont, ott sincs link: -
Andralin
aktív tag
Nos, pénteken végül csak elküldtem a DHL-nek egy e-mailes kérvényt, hogy a hivatkozott törvény értelmében ne vámkezeljék majd az úton lévő csomagomat és csatoltam a számlákat is.
Választ nem kaptam és nem tudom, hogy volt-e bármi hatása, de ma meghozta a DHL futár a csomagot és nem kellett semmit sem fizetni a 26,50 eurós csomag után. -
Andralin
aktív tag
Kínából rendeltem, de a DHL nyomkövetés bahrain-i indulást mutat.
Expedited Shipping Service volt a kiválasztott és DHL Express hozza. 22-én rendeltem meg, rá három napra már él a DHL nyomkövetés, már a bahrain-i depójukban van a csomag és 29-e hétfő a tervezett kézbesítés.
Hát majd meglátjuk akkor mi lesz. Nagyon kíváncsi vagyok... -
Andralin
aktív tag
Hát igen, csak ha értesítenek, akkor már régen rossz, mert szerintem akkor már elkezdték a vámeljárást lefolytatni és akkor fizethetek nekik érte.
Ennek gondoltam elébe menni, ha előre igazolom, hogy az adott értékek miatt nem szükséges lefolytatni az eljárást, akkor talán el sem kezdik és akkor nem kell a munkadíjat fizetnem nekik érte. -
tometalian
csendes tag
igen, köszi, tisztában vagyok, hogy a tariff insurance pontosan az, ami a neve is, egy vám biztositás, és nem a szállitási mod, csak egyszerübb volt igy rövidebben leirnom. alapvetöen olyan árkategoriákban már nem szoktam vásárolni, amit ne fedezne 100%ban a biztositás. ha tényleg tartják a ~15 munkanapot eu prioritival akkor az tökéletes, ha ezzel nagyon beragadnának a termékek, lehet, hogy inkább váltanék más szállitásra biztositással.
-
vandor01
senior tag
értem én a visszaéléseket de nem errol volt szo!
arrol volt szo hogy ha a vevo nem kapja meg a cuccot mert valahol kina kozepe es mucsarocsoge kozott elveszik a cucc....akkor az a VEVO felelőssége es igyjart!! a BG meg bizti nélkul bemutatja a lo hatsobb reszet! ekkor nincs mese! irany a PP!
De amig a vevo nem kapja meg a cuccot az nem a tulajdona hiaba fizette ki! intezkedni keresesrol kartérites inditasarol a szállito ceg fele CSAK a tulajdonos jogosult.... Na persze az is egy intezkedes hogy a paypal kárfizetési modszeretol eltéroen kulon szabályokat allapitanak meg es azt a vevovel elfogadtatjak.... ekkor ez mi is?? ja akkor ezt nevezhetjuk a nem tisztesseges ELADOI hozzáállasnak!
na persze amig ooccceee van biztositas addig én is fizetem mert meg akarom kapni a "drágasszágom" hiaba csak 2-5-10-25 ejros kinai szardarab
-
Czimby
addikt
Köszönöm a részletes választ!
Végülis elálltam a vásárlástól, mert nem lett volna annyival olcsóbb mint idehaza, hogy megérje a plusz macerát ha probléma lenne a készülékkel.
Konkrétan 2 esetbe is volt már rossz tapasztalatom telefon garanciáztatással BG részéről, igaz azok snap-up-os készülékek voltak de az egyik DOA érkezett és még ennek ellenére sem megfelelően álltak a problémához.
-
-
jFox
addikt
Akkor ezt már elbuktam.
Eddig nem volt ilyen probléma, de ezért az 1000Ft-os töltőért nem fogok perlekedni. Csak nem értettem, hogy ha már egyszer kibontottam és konstatáltam, hogy nincs benne a töltő, akkor mivel nagyobb bizonyíték az, ha levideózom. De akkor ők úgy gondolják, hogy minden csomagot úgy bontok ki, hogy közben videózom...
Szerintem ez emberek 90%-a nem így csinálj, de mind1. -
jFox
addikt
Köszönöm, megnyugtattál. Csak azért kérdeztem, mert eddig nem így ment. Nem ez az első rendelésem tőlük és eddig az EU Priority mindig valamelyik futár cég volt. Ezért volt furcsa.
bl4ze: nekem a januárban rendelt tablethez töltőt nem küldtek. Én is leírom, hogy nincs benne töltő, erre: küldjek róla videót. Miről? Hogy kinyitom a dobozt es, né nincs töltő??
Nem is foglalkoztam vele tovább van töltőm, csak ugye tartozék lenne... -
buci30
addikt
Nem minden esetbe kerül vám eljárás alá?
Amugy nem tudtam ezt a áfa dolgot az a baj.Amugy azért van gondom vele mert megrendeltem ugyan ezt még egyszer, csak szemüveggel stb
S azt hittem ezt meg vissza mondom de nem sikerült már.De lehet jobban jövök ki ha megjon és eladom. 😃
-
vandor01
senior tag
de igen is nezegetni kell foleg 15nap utan mert cimbora jart ugy hogy értesito nem jutott el hozza es 2 honap utan jutott eszebe hol napelem inverter? Ja azt visszakuldtek kinaba!
Aki barmit is rendel az igen is nezegesse 2 hét utan mindennap 1x! Ha tobb rendelése van akkor vannak regiszterek amik nezegetik helyette es ha változas van kuld emailt pl. trackitonline
vagyis szerintem -
mrzed
senior tag
Kérlek benneteket, segítsetek nekem, hogy kell kommunikálni ezzel a Pauline ügyfélszolgálati robottal?!
Rendeltem a srácaimnak 2db tvokosító dobozt, ami rendben meg is érkezett:
TV Box
A leírásban az szerepel, hogy 6 irányú giroszkóppal szerelt air mouse jár hozzá. Viszont a gyárilag celofános csomagokban csak mezei, egyszerű távirányító volt.
A megrendelésnél rányomtam az érintett tételnél a Repair & Refung & Resending gombra, majd ott a nem a leírásnak megfelelő terméket kaptam kiválasztásával leírtam a problémámat. Ennek ellenére még plusz három emailem-be került, hogy egyáltalán megértse, hogy melyik tétellel van problémám. Most, hogy érti, hogy mivel van problémám, ismét jelzem neki, hogy egy sima távirányító az nem légegér, holott az utóbbit ígérték a termék leírásában.
Most még mi a szent sz@art csináljak, ha az az okos kis hölgyike nem tudja, hogy mi a különbség egy szimpla távirányító és egy air mouse között?! -
Icetee
aktív tag
Az enyémet 03.08.-án adták fel és most kaptam egy mailt a GLS-től hogy x napon fogják előreláthatólag szállítani. És már a követést is látom
Kicsit izgultam én is mert nagy értékű a csomag, de gondolom az ilyen nem szokott elveszniBiztosításra is rányomtam (vagy alapból ki volt pipálva).
-
Markizmark
addikt
Közben visszamondtam a megrendelést, mert írtak e-mail-t, hogy a választott szállítási mód problémás.
Nem tudom mi lehet a gond, de ezt írták:Dear Sir/Madam,
Thank you for placing an order.
We regret to inform you that the item can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.In order to provide a better service to you, we could help you:
-Change: Change the shipping method to Air Parcel Register.If there is a price difference between the two methods, we will refund the overcharge payment or demand payment of the shortage from our customers. Hope for your understanding.
Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".
Here is the reference link : https://www.banggood.com/Popular-questions_hl70_at321
-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.
Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance.
We would appreciate if you could reply your decision to this e-mail in the next 3 days.
Look forward to your reply. Thank you in advance for your understanding.
Best regards,
1 táviránytó lett volna drónhoz, 1 akku és 4 propeller.
Nem tudom a csomag tartalma lett volna-e gond, vagy eleve kánya van náluk most az EU priority line-nal. -
1stVikman
senior tag
Ok, köszi.
Más:
Vennék egy lámpát, képen az elérhető szállítási módok:
Ha jól értelmeztem az itt olvasottakat, akkor a képen kiválasztott szállítással nem lesz további költségem?
Illetve a csomagbiztosítást érdemes megvenni mellé?(Azt írják, ha elveszik, akkor nem kárpótolnak ennek hiányában, de szerintem a PayPal ebben máshogy döntene, ha ne adj' Isten erre kerülne a sor.)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest