Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #10733 üzenetére
A Micron HMC borzalmasan drága és nem is működik. Az Intel is egy speciális változatot használ, ami nem a Micron interfészével dolgozik. Ez elfogadható egy 2000+ dolláros Xeon Phi-n, de még így sem biztos a nyereség. Egy 1000 dollár alatti VGA-ra darabonként 1000 dollár veszteség nem vállalható be.
A HBM1+GDDR5X lehetséges, csak borzalmasan hátrányos és drága, mert fizeted az interposert és fizeted a NYÁK extra költségét is. Akkor már inkább csak GDDR5X-et érdemes használni.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Locutus #10733 üzenetére
Az érdekes lenne, akkor fel kéne készülnie a DX12 fejlesztőknek a kettős címzéshez..."lassú és gyors memória"... Meg lehet HBM+Interposer+ GDDR5-ös nyák együtt más sok kiadás lenne. Vagy ez, vagy az inkább.
Nem mintha egyelőre látszana bármi előnye a HBM-nek, a fogyasztáson kívül... egyelőre csak marha nagy csúszást, extra bonyolult tervezést és gyártást eredményezett. HBM2 gondolom még kényesebb erre...
Szerintem ha nagyon meg lesznek szorongatva NV-ék DX12 és VR fronton, akkor kitolják GDDR5-el első körben 16 nm-en. Ott már nem para a fogyasztás sem ilyen téren. Kicsit max AMD felé megy a perf/watt ebben a körben.
-
válasz
Locutus #10733 üzenetére
No igen, nem mondták hogy minden pascal ezzel jön.
Pl a középső P104 vagy akámi lesz a kódneve GTX980/70 utód még simán jöhet GDDR5-el is. Látható a Ti alapján is hogy még bőven elég... akár 4k-ra is. Rábiggyesztenek egy 384 bites buszt 7-8GHz-el, nincs olyan amire nem elég.
A P110-el meg bevárhatják a HBM2-őt később... a Titan/Ti-vel úgysem kell majd sietniük szvsz az AMD sem tudja hamarabb hozni.
Cserébe egy olcsó középkategóriás chippel, csak immár 14/16 nanon, újra tarolhatnak egyet úgy, hogy konkurens tavasszal sehol sem lesz.
Nem is lepne meg, ha így csinálnák.
Az alsó P106 meg pláne nem lesz HBM2-es. Szóval kell hogy legyen már egy GDDR5-ös és egy HBM2-es pascal design-nak is lennie.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Locutus #10360 üzenetére
van helyzet.
kutatasi kornyezetben evek ota hasznaljak, futnak a kiserletek, case studyk, alkalmazzak egy csomo teruleten ami megkoveteli ezt a fajta vizualizaciot. nagyon sokan hasznaljak par teruleten (jellemzoen kognitiv/it csoportokban). ld pl itt
commercial product nincs, viszont a tapasztalati bazis no. a nagy penz pedig szerintem tovabbra is a katonai / orvosi / pedagogiai celiranyos felhasznalasbol lesz. a kulcs a serious games kifejezes.
ja meg elvileg szorakozasra is jo. ha minden jol megy jovore jon a commercial product.
-
HSM
félisten
válasz
Locutus #10362 üzenetére
Hát nézd, én már öreg vagyok a slideware-ekhez.
Nyilván mindenki kiragadja a legjobb körülményeket, és azt kommunikálja. Aki ezeket beveszi, és utána meglepődik, vessen magára. Ugyanazt csinálja az Nv is, csak ott mégsincsenek agyonköpködve érte, csak amikor már nagyon durva a szituáció, mint pl. a GTX970 "4GB"-ja.
Vagy a másik kedvencem, a Maxwell whitepaperjának első oldaláról: "Featuring Maxwell, The Most Advanced GPU Ever Made."
Ilyenkor miért nincs köpködés? Pedig a Tonga GPU két héttel előtte jelent meg, finomszemcsés preempcióval és hasonló jóságokkal....(#10363) gtamate2: Szerintem teljesen rosszul közelíted meg a kérdést. Én úgy fogtam ezt fel, hogy remekül eljátszogatok DX11 alatt (ahogy az Nv-sek is), és jé, dejó, itt egy játék, amiben egy óriási extrát is kapok, tök ingyen (ami NV-nél nincs).
Elégedetlen voltam szerinted? A frászkarikát, örültem neki mint majom annak a bizonyos testrészének.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #10362 üzenetére
Az AMD mindig úgy kommunikálta, hogy nagy hatása van a piacra, és tulajdonképpen az volt. Ha nem jött volna ki, akkor jelentősen csúsztak volna a DX12 fejlesztések is, mert nem tudták volna előre felkészíteni a motorokat a fejlesztők a low-level irányra. Ez azt eredményezte volna, hogy 2016 közepéig nem jött volna DX12-es játék. De mivel rengeteg motort előre átírtak az AMD API-jára, így ezeknél a motoroknál már csak a render back-endet kell lecserélni. Hozzávetőleg 120 fejlesztőről van szó, aki ezt megcsinálta az elmúlt másfél évben. Emiatt gyakorlatilag előkészült egy olyan terep, amelyre az elkövetkező egy évben több tucat DX12 és már Vulkan játék is jöhet, mert a render back-endet hetek alatt ki lehet cserélni.
-
Laja333
őstag
válasz
Locutus #10351 üzenetére
Nem tagadok semmit, a tényekre támaszkodok. Egyedül te érvelsz azzal, hogy NVidia jobb lesz VR-ben, mert ő
BatmanNvidia. Én a jelenlegi VR helyzetből formálok véleményt, te pedig pont a jelenlegi helyzetet hagyod figyelmen kívül.
Hidd el, AMD sem áll le a fejlesztéssel, ők sem ülnek majd a babéron. -
-
pengwin
addikt
válasz
Locutus #10275 üzenetére
Szerintem ez a Microsoft-nak jóval több lehetőséget tartogatna, nem csak komolyabb befolyást a konzolok hardverére. Pl.:
- jobb alkupozíció az Intellel szemben bármilyen hardver beszerzésnél
- MS-nek sem érdeke, hogy az x86 CPU-APU piac egy szereplőssé váljon, még ha csak a Radeon Group-ba vásárolják be magukat, már az is tehermentesítheti valamennyire az AMD APU/CPU részlegét
- az AMD top GPU-inak 90%-a nem feltétlen az Apple gépeibe kerülne, indíthatna az MS is egy Surface AiO szériát az iMac ellen
Nyilván ezek eltörpülnek a konzolos lehetőség mellett, de attól még ott vannak. -
válasz
Locutus #10275 üzenetére
Ez sem egy rossz alternatíva... Ez max az nVidiának nehezítheti meg a dolgát a jövőben DX fronton.
Viszont ha ez lesz a következő Sony konzol intel+nvidia lesz megint (ha x86 kompatibilisek akarnak maradni).
Egyébként nekem a szimpibb struktúra még mindig az lenne, ha a CPU rész (ami visszafogja a bizniszt) menne IP/licenc onlyba. És az maradna önálló. A GPU+APU+SoC biznisz meg egy másik cég. Amit aztán akár az MS is megvehet, bár jobb lenne a ha független maradna.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #10265 üzenetére
Csak más fog velük játszani. Bár a fejlesztők is gamerek bizonyos szinten, szóval ők is játszanak majd.
Hidd el egyébként nem hülyeségből kérnek olyan dolgokat, amelyekkel hatékonyabban tudnák programozni a GPU-kat. A mostani nyelveket a tíz évvel korábbi modellekre találták ki. A Vulkan az első API, amely lépéseket tesz annak érdekében, hogy C++11 vagy akár C++14 részhalmazának képességeit el lehessen érni. Ez az olyan cégeknek, mint az Ubisoft nagy segítség lenne, mert ők már most azon gondolkodnak, hogy átvisznek bizonyos számításokat a CPU-ról a GPU-ra. GPU-driven pipeline modell.
És itt megint csak a PC-ről van szó, mert konzolon megcsinálják, itt az a kérdés, hogy PC-re hogyan oldják meg. Nyilván első körben az executeindirect elég, de később szükségük lesz a Vulkan újításaira.
-
HSM
félisten
válasz
Locutus #10034 üzenetére
Arról nem az AMD tehet, hogy eddig húzták a DX12-t. Ők már 2012-ben leadták a prototípust róla [link].
Elég gáz, hogy most lesz csak belőle valami, de a legkevésbé sem az AMD hibája.A múlt engem túlzottan nem érdekel, meg hogy kinek mi jött be, én a jelenlegi szituációról beszélek.
(#10035) gtamate2: Én kérek elnézést.
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Locutus #9834 üzenetére
Azért ez most tényleg olyan szitu az AMD-nek, hogy csak le kell vennie a gyümölcsöt a fáról. Ezt nehéz elcseszniük. Csak igyekezni kéne még idén kinyomni pár népkártyát is, nem csak rebranded cuccokat. 2017-ig lehet még idejük a HBM2 miatt, de szerintem NV egyszerűen kihozza GDDR5-el a Pascalt 16 nanón, ha nagyon fenyegetve érzik magukat.
NV legrosszabb forgatókönyv szerint lesz egy jó kis egészséges verseny.
-
válasz
Locutus #9515 üzenetére
"--
P.S. There is no war of words between us and Nvidia. Nvidia made some incorrect statements, and at this point they will not dispute our position if you ask their PR. That is, they are not disputing anything in our blog. I believe the initial confusion was because Nvidia PR was putting pressure on us to disable certain settings in the benchmark, when we refused, I think they took it a little too personally."
Ott van az overclock.net-en, a hsz végén -
HSM
félisten
-
válasz
Locutus #8800 üzenetére
Nagyon jó teszt, érdekes eredményekkel.
Először is, a 60%-os G-Sync fölény minden, csak nem döntő. Én az utánhúzás miatt többre számítottam, de úgy tűnik, hogy valódi játékhelyzetekben ez kevésbé zavaró.
Másodszor, a preferencia-ár korreláció miatt az agnosztikus csapat rögtön az AMD-irányba dől, és valószínűleg a kasszáknál még az nVidiás preferenciák közül is pár azt mondaná, hogy 150 dollár különbséget ekkora különbség nem ér meg. Szóval míg minőségben egyértelmű az nVidia győzelem, ár / értékben döntetlenszagú a dolog.
Harmadszor, nem derült ki, hogy a Battlefield teszt AMD-n DX-ben ment-e, vagy Mantle-n. Abban a játékban ugyanis (és kisebb mértékben a Crysis 3-ban szintén) igencsak jobb a DX11-es támogatás zöld oldalon, tehát valószínű, hogy ott nem (csak) a G-Sync nyert, hanem az nVidia HW / SW (is).Összességében, ez a teszt engem pont abba az irányba billent, hogy a G/Free kérdésben nincs is akkora különbség, és ha az ember talál magának megfelelő kártyát az egyik oldalon, akkor a hozzá kapcsolódó whatever-sync megoldással különösebb gondja nem lesz (értelemszerűen a monitor tudását figyelembe véve).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #8753 üzenetére
A Nixxes és a Rebellion portjai, vagy az EA és a CodeMasters portjai, az Alien Isolation is elég jóra sikerült, de gyakorlatilag minden olyan fejlesztő portja, aki még nem tart ott, hogy a túlélésért küzdjön, így nem kell megfontolniuk, hogy mire költik a pénzt. Persze az élmezőnyben is vannak jobb portok, a legjobbak között. Ha ki kellene emelni párat, akkor a Sniper Elite 3 és a Civilization: Beyond Earth nagyon etalon kategória, figyelembe véve, hogy mennyire egyedi dolgok vannak bennük. Bizonyos technológiák szempontjából ezeknek a játékoknak fejlesztői felvállalták az úttörő szerepét. Ugye gondolok itt a Obscurance Fieldsre, illetve az egyedi tesszellálásokra. Kevesen tudják, hogy a Sniper Elite 3 az egyetlen program a világon, amelyen belül az összes felület tesszellálva van.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #8003 üzenetére
Az AMD az NV-vel semmit sem oszt meg a HBM-ről. Azt amit az AMD elvégzett magának mindenkinek végig kell járnia, mert senki sem tudja előre, hogy az adott rendszerüknek melyik implementáció a jó, nagy valószínűséggel az AMD-é biztos nem jó senki másnak. A HBM2-re pedig pont azért nem ajánlja a Hynix az ugrást a nulláról, mert simán elképzelhető, hogy egyik lehetséges implementáció sem lesz jó.
Itt a kockázatok megosztása a gond. A HBM1-nél ezek megoszthatók, így a Hynix elfogadja, ha valakinek nem sikerült. Egy csomó más HBM1-et célzó cégnek még el tudják adni a memóriát. A HBM2-nél már nem fogadják el, így ha lesz termék ha nem, a megrendelt memóriákat el kell vinni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #7991 üzenetére
Írtam a másik topikban erről. A Hynix a HBM2-re előre kötött szerződésekkel dolgozik. A vállalat nem akarja felvállalni a kockázatot a gyártósorok kiépítésére, tehát akkor lesznek azok kiépítve, ha a HBM2-t rendelő réteg előre kifizeti, illetve kötelességet vállal arra, hogy megrendeli az előre megbeszélt mennyiséget. Aztán a Hynixot nem érdekli, hogy mit kezdenek a memóriákkal, még akkor sem, ha végül nem sikerül terméket piacra dobni velük.
Ez csupán a kockázat minimalizálása a Hynixnak, mert túl magas a kockázata annak, hogy a HBM1-gyel zéró tapasztalatot gyűjtő cégek nem tudnak majd HBM2-re ugrani. A Hynix csak biztosítékot akar arra, hogy ha esetleg egy teljes termékskálát törölni kell, attól még az adott gyártó a megrendelt HBM2-ket mindenképp kifizeti és elviszi. -
válasz
Locutus #7991 üzenetére
Ezekkel a hírekkel az a gond, hogy még akkor sem igazak, amikor igazak. Tegyük fel, hogy nem merő kitalálás az egész - sem peremfeltételeket, sem kivételeket nem látunk hozzá. Az ilyen szerződések általában nem 2-3 (de még csak nem is 8-10) oldalasak, egy fél sort kiragadni belőlük gyakorlatilag értelmetlen...
-
-
Egon
nagyúr
válasz
Locutus #7584 üzenetére
No, az érdekes helyzetet teremtene.
Az MS saját berkein belül csinálhatna magának konzolprocit, de kérdés, hogy mi lenne a Sony konzoljaiban? Intel proci dVGA-val, vagy vennének a konkurenciától hardvert?Szerk.: LOL, nem olvastam végig a cikket, látom ez a gondolat az íróban is felmerült...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #6686 üzenetére
Amit hallok az érdeklődő gyártóktól, hogy ők két opcióban gondolkodnak. Az egyik az LGA1151, míg a másik a Socket FM2+. Ezzel a két opcióval le lehet fedni a következő érát, így lehet dönteni aszerint hogy az adott játékhoz erős procirész kell, vagy erős IGP. Egyelőre nem lehet eldönteni, hogy melyik a jó út, mert nagyon vegyes a H2 játékfelhozatal. Némelyik játék egyáltalán nem használ majd IGP-t, míg némelyik játék sokat gyorsul tőle, ha a számításokat nem kell elvinni a dGPU-ig vagy nem a CPU-n kell futtatni.
-
Xmister
senior tag
válasz
Locutus #6641 üzenetére
Persze szabad a vélemény, ahogy az AMD-nek is minden joga megvan oda küldeni az első példányokat ahova akarja.
Ha egy oldal ilyen elfogult kijelentéseket tesz az egyik oldal irányába, mindenféle információ nélkül, akkor ne lepődjön meg, ha a másik oldal nem fog kedveskedni vele.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Locutus #6509 üzenetére
a GT tenyleg nidec servo es marcsak a megmaradt keszletek vannak. a Scythe es a Nidec kozotti egyuttmukodes nem folytatodott, emiatt maradt utod nelkul a szeria.
nidec viszont elvileg OEMkent tovabbra is van.
a grand flex es az EK is gyengebb elvileg a GTknel.
TTomax: 3-4 utas rendszernel ha hasznalat is a cel es nem csak benchmark, akkor amugy is custom viz kell.
-
HSM
félisten
válasz
Locutus #6492 üzenetére
Az AMD előszeretettel pakol atombrutál ventilátorokat a kártyáira, amik aztán max félgőzön mennek értelmesen használva a kártyát. Szerintem ez inkább a durvább tuning miatt kellhet, hogyha nagyon megcibálod, akkor se a venti legyen a szűk keresztmetszet. A PWM vezérlés meg megoldja, hogy alapból csendben legyen. Hülyeség azt gondolni, hogy attól, mert erős a venti, az 100%-on fog valaha is pörögni a kártyán. (Kivéve, ha direkt 100%-ra teszed CCC-ben.)
-
Anubris
őstag
válasz
Locutus #6492 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy radiátoron a statikus nyomás a lényeg, arról viszont nem találtam infót a honlapon.
Hát ez a high speed borzalmasan hangos lehet, nekem korábban volt 1900rpm-es Slip Stream-em, azt 37 dba-nak írja, én 30%-on se bírtam elviselni. De tény, hogy a ház jóval hűvösebb volt tőle.
#6494) TTomax : Én ezt inkább bányászni, vagy szerverházakba tudnám elképzelni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #6362 üzenetére
Nem teljesen. Erre rákérdeztem és elvileg senki sem nyilatkozott így, legalábbis senki sem tud róla, de ezt majd kivizsgálják, mert a Northland máskor is írt már meg olyat, hogy xy nyilatkozott és közben nem is.
A Xilinxszel kapcsolatban nem mondtak semmit, de innen tudom, hogy az FPGA-kat rossz ötletnek tartják. Egyébként ez érthető. Minden cég az előrelépés lehetőségét nézi egy új irányzattal. Az Intelnek az FPGA előrelépés, mert minden GPGPU-s koncepciójuk működésképtelen. Az AMD-nek egy FPGA nem előrelépés, mert a GCN működőképes. Itt nem csak a teljesítmény/fogyasztást vizsgálják, hanem azt, hogy az FPGA-k programozására a legbarátságosabb lehetőség az OpenCL, míg egy GPGPU programozására ott a Java9 is, ami azért jóval magasabb szintű nyelv és a hatékonyság így is magas. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #6359 üzenetére
Nyilván Kína közeledését nem szívesen veszik. Azért ha ráteszik a kezüket a GCN-re, akkor az nagy baj, mert építhetik a szuperszámítógépeket, amikkel lealázzák az USA-t. Nyilván nagyobb az esélye annak, hogy megkérik az IBM-et, hogy adjanak jobb ajánlatot és akkor kiírnak nekik valami zsíros kormányzati tendert cserébe.
De az amcsik is tudják, hogy az AMD nagyon sok pénzt kér, mert nem cél az eladás, annyit pedig senki sem fog adni, mert ami kell az AMD-ből xy cégnek azt elérik a semi-custommel. Ez sem tetszik az amcsiknak, de ez ellen nem tudnak tenni.
A Xilinxnek nagyobb szüksége van az AMD-re, mint az AMD-nek a Xilinxre. Eleve az AMD az OpenCL-es FPGA-kat a szerverlapkákban rossz ötletnek tartja. Nyilván egy GCN-nel a zsebükben ezt nem nehéz így látni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #6207 üzenetére
Ezek az AMD címei a következő időszakra: Star Wars: Battlefront, Need for Speed, XCOM 2, Deus EX: Mankind Divided, Ashes of the Singularity, Star Citizen, Mirror's Edge, Mass Effect 4, Hitman, Star Control, EVE Valkyrie. Többet nem soroltak fel. Azt nem tudni mi melyik API-t támogatja, de valamelyik low-levelt, esetleg többet is. Némelyik játék kap TrueAudio támogatást.
-
Valdez
őstag
válasz
Locutus #6205 üzenetére
Sajnos egyet kell értsek, az nvidia minden fronton nyerésre áll nem is kicsit, a maxwell sikeres, a gameworks sikeres, egyre több aaa-s játékban nvidia logo és technológia van. A maxwellt amennyire butának mondták, kiderült, hogy okosabb mint a gcn, legalábbis ami a dx12 feature-öket illeti.
Az amd-nek az új sorozata szerintem bukás lesz, talán a fiji kivételével, az összes többi mivel érdemi fejlesztés itt sem történt csak átnevezés, nem fogja megváltani a világot (ráadásul az új széria fogyasztása is várhatóan maradt annyi vagy növekedett a 200-as óta). Nem is tudom, gaming evolvedes cím jön egyáltalán idén? -
válasz
Locutus #5718 üzenetére
Szerintem rossz pillanatot választottak a cikk írói egy historikus alapú elemzéshez (ami önmagában akár lehetne korrekt is). Két olyan jelentős változás jön 2016-ban, amiből az AMD komolyan profitálhat:
- Egyfelől a DX12 / Vulcan segítségével megmutathatják, mire képes valójában a GCN architektúrájuk
- Mársrészt a HBM addigra eljuthat az APU-kig, és ezzel a gyakorlatilag döglött koncepciónak újra értelmet adhatEgyik sem garancia semmire, de a potenciál ott van, és ezzel a cikk nem számolt (nem is számolhatott). Innentől a konklúziók is nagyon esetlegesek.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Locutus #5453 üzenetére
"we have competitive, high-performance cores. "
Melyik ? Hol ? Mikor ?
VGA fronton meg eddig is az nV árazott feljebb, de a 980-nál pont ugyanannyi volt a kezdőár. Amúgy meg pont azért nézik el nekik a nagyobb fogyasztást/melegedést (CPU/VGA-nál is) és a gyengébb drivertámogatást mert olcsóbb.
Nem hiszem, hogy pont most ilyen gyenge részesedéssel kellene ugrálni és árakat emelni... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #5174 üzenetére
Teljesen félreértitek az egészet. Az a fontos, hogy a PC-s iparnak jót tegyen egy ilyen partnerprogram. Magát az NV irányát egy Ubisoft programozó bírálta. Andrew Lauritzen is leírta, hogy rossz dolog sok-sok százalékkal lassabb kódot szállítani a saját! felhasználóidnak csak azért, hogy pár százalék előnyöd legyen a konkurenciával szemben. Ez az abszolút mélypont a rossz ötletek tárházában, és sokan ezért tapsikolnak. Persze gondolom, hogy nem tudja az átlag user, hogy ugyanaz a program mehetne sokkal gyorsabban is, de az azért már eléggé feltűnő, hogy az elmúlt egy évben csupa optimalizálatlan TWIMTBP játék érkezett egy csomó jól optimalizált GE játék mellé. Egy idő után nem lehet a fejlesztők nyakába varrni, hogy márpedig ők a hülyék, és nem a zárt konstrukcióval van a gond.
-
HSM
félisten
válasz
Locutus #4960 üzenetére
Mint írtam a #4848-ban, nem találtam még korrekt összehasonlítást képminőség tekintetében a Radeonok/GTX-ek között, ez azóta sem változott.
Én csak annyit írtam, nem holmi gamma-tekergetés (hívhatjuk "digital vibrance"-nak is ha úgy jobban tetszik) volt a difi a két kép között az én véleményem szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nyaralás topik
- Spórolós topik
- Amatőr csillagászat
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB 256 bit GDDR5 Jó állapotú
- ASUS ROG STRIX RTX 4070 Ti O12G 2026.10.24-ig alza garis.
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Samsung 980 PRO NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged