Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Yettel topik
- iPhone topik
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#17636
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17636
							
							üzenetéreNincs nagy jelentősége... én azt hiszem anno gbors-al is vitáztam erről a sávszélességről. És én akkor is úgy vallottam, hogy compute limitáltak vagyunk inkább mindkét oldalon, azzal lehet többet gyorsulni. 
 Mondjuk AMD oldalon ROP limitáltak is picit (főleg a jóval alacsonyabb órajel miatt)...GTX1080 be is bizonyította, kisebb szávszéllel is csúcsra tudott törni.  AMD oldalon sem a sávszél a baj, mind a 390X, a Fury meg pláne bizonyította... compute-ban, meg ha újítottak valami jót az architektúrán (annak hatékonyságán), főleg 1266MHz-en, simán tudnak jobbak lenni mint a 390... közel azonos SP/CU számmal. 
- 
			
			
- 
			
			  stratova veterán válasz  schawo
							
							
								#17608
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17608
							
							üzenetéreA mem sávszélességre nem alapoznék, ha nem is olyan jó mint Maxwell/Pascal esetében de AMD-nél is van DCC. GTX 1070 névlegesen 256 GB/s-t tud és nem R9 390X alatt van. Prof. Hablaty: tudom, csak leírtam mire alapozott a kolléga, de később már megtette ő maga is. NetTom az NV találgatósba már ne tedd be.  
- 
			
			  guftabi96 addikt válasz  schawo
							
							
								#17585
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17585
							
							üzenetéreEngem is ez érdekelne, mert egy eggyel kisebbre lehet várnék. (bár a fene akar több, mint egy hónapig integráltat használni) 
 Bár, ha azt nézem, hogy ez olyan 75k lesz itthon, akkor a 380x, ami kinéztem (nem bolti áron) nem annyira rossz vétel.Amúgy ezek honnan jöttek, hogy ez majd hozni fogja az 1070 teljesítményét? 
 Az AMD részéről én olyanra emlékszek, hogy olcsóbbá akarják tenni a VR belépőszintet.
 Ez a bemutató alapján pipa.
- 
			
			  mlinus őstag válasz  schawo
							
							
								#17390
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17390
							
							üzenetérea Division kivételével gyakorlatilag mindenhol hozza a TX szintet, ami elég durva. szerintem garantált a gtx 970 sikerének megismétlése. Az AMD mondjuk azért remélem nem fogja szó nélkül hagyni legalább az 1070 launchot - brutális melléfogás lenne hagyni hogy az nvidia mindenkinek elcsavarja a fejét (megint). 
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#17050
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17050
							
							üzenetéreitt kkizárólag a hbmről volt szó. a nagyobb sávszélesség mellett a hbmnek köszönhetően ugyanakkora áramkeretből 40%kal több tranzisztort tudtak meghajtani a furynál. hogy ezt a kb. 2.5b tranyót aztán mire költötték, és hogy az mit eredményezett, az ettől független döntések eredménye. 
- 
			
			  HSM félisten válasz  schawo
							
							
								#17044
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17044
							
							üzenetéreNézd, nekem nem tűnik jó ötletnek a DX12/Vulcan API küszöbén, vagy már inkább benne, attól függ honnan nézzük olyan GPU-t venni, amit minden szempontból a DX11-re gyúrtak ki, amennyire csak lehetett. Pláne nem ilyen 980 Ti árban. Ha azt veszem, hogy ennek ellenére nem sokkal gyorsabb a 980 Ti a Fury-nél, és nem sokkal gyorsabb a 390X-nél a 980, így számomra az AMD megoldások továbbra is mérföldekkel szimpatikusabbak. De ez nyilván mindenkinek a maga döntése. (#17045) Keldor papa: Valamit akkor rosszul csinálsz.  8800GTS 320MB után HD3870-em lett, jó volt. Utána a 4890 is állta a sarat a GTX260 ellen. Utána 5850-et vettem, 3 éven keresztül vidáman elvitt mindent magas grafikán, korrekt zajszinttel a ref hűtővel, az egyik legkedvesebb VGA-m volt. Utána 7950/7970, azok is a mai napig remekül állák a sarat, sőt, mikor a 7970 kijött, még a GTX680 volt az ellenfele, most már ehhez képest a GTX770 is már van, ahol kikap tőle. A 290-em is remekül teljesített, mikor olyanom volt fél évig, és most sincs okom semmi panaszra a Tahiti-LE magos "7870"-emmel, teljesen jól elfut rajta még a BF4 is High-on, élsimítással, ami szerintem ennyi pénzért igen korrekt. 8800GTS 320MB után HD3870-em lett, jó volt. Utána a 4890 is állta a sarat a GTX260 ellen. Utána 5850-et vettem, 3 éven keresztül vidáman elvitt mindent magas grafikán, korrekt zajszinttel a ref hűtővel, az egyik legkedvesebb VGA-m volt. Utána 7950/7970, azok is a mai napig remekül állák a sarat, sőt, mikor a 7970 kijött, még a GTX680 volt az ellenfele, most már ehhez képest a GTX770 is már van, ahol kikap tőle. A 290-em is remekül teljesített, mikor olyanom volt fél évig, és most sincs okom semmi panaszra a Tahiti-LE magos "7870"-emmel, teljesen jól elfut rajta még a BF4 is High-on, élsimítással, ami szerintem ennyi pénzért igen korrekt.
 Szerintem sokaknál itt van a galiba, a csodát várják ahelyett, hogy használnák. Ehhez képest az NV-nél senki nem várja a csodát, hanem évente cserél mindenki, mint a katonatiszt. Ott tök természetes, hogy csoda nincs, és az egyéves hardver már elavult, venni kell újat. (#17046) oAcido: 600Mhz? Érdekes. Itt alaposan megnézték, adtak is neki rendesen, és nem látom nagyon 850Mhz alatt [link]. 600Mhz-es esésekkel a sebességkülönbség sem csak néhány % lenne a Fury-X-hez képest.  (#17047) Keldor papa: Miért nem inkább a TPU méréseit nézed? Ott sokkal korrektebben mértek. 
 Ott a Nano 186W-ból kitolt 98.6FPS-t Metro alatt míg a 980 Ti 211W-ból 110FPS-t. Szerintem ez sokkal reálisabb mérés, mint amit itt peak értékekkel dobálnak. Így hatékonyságra a két kártya kb. egyforma volt.
 Szerintem ez a kép is elég beszédes: [link].(#17048) mcwolf79: Köszönjük, Emese.  (#17050) schawo: Sanszosan visszafogja a 64ROP, legalábbis a legtöbb tesztből ez jött le, mivel sokszor nem nagyon tudott elmenni a Hawaii-októl, miközben minden másban lényegesen erősebb. 
 A jelenlegi trendek alapján viszont egyáltalán nem baj, hogy van benne bőven ALU kapacitás tartalék.
- 
			
			  HSM félisten válasz  schawo
							
							
								#17037
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17037
							
							üzenetéreA Fury-nél sajna egy épkézláb tesztet nem láttam, ahol mondjuk megnézték volna, hogyan skálázódik a fogyasztás, ha az ember nem max órajelen járatja a GPU-t.  
 Viszont a Nano fogyasztási adatai alapján brutál jól kell skálázódnia a cuccnak. Meg lehet nézni a TPU tesztjét, alig lassabb a Fury-nál (), miközben átlag 60W-al kért kevesebbet. [link] Meg lehet nézni a TPU tesztjét, alig lassabb a Fury-nál (), miközben átlag 60W-al kért kevesebbet. [link]
 És aMetro sebesség, ahol az átlag fogyasztást nézték: [link].
 Ez azért eléggé nem lett rossz. Igen, én is csak érdeklődök ezek a cuccok után. De mindenképpen örülnék, ha egyszer, mikor majd használtan elérhető árban lesznek, lehetne egy ilyen HBM-es kártyám. Nekem egy első generációs Fury is tökéletes lenne amúgy még sokáig.  
 Jó kártyák voltak a 7970-ek, nekem most a kistesója van, és nekem is kezd kicsit kevéske lenni. Aztán majd meglátom, mit hoz a piac utódnak, de az se lehet drága kártya. Mindenesetre kíváncsian várom az AMD P10 Polarisait, hátha kavar kicsit az állóvizen. Mindenesetre kíváncsian várom az AMD P10 Polarisait, hátha kavar kicsit az állóvizen.
- 
			
			  HSM félisten válasz  schawo
							
							
								#17035
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17035
							
							üzenetéreNézd, ha a memóriarendszer önmagában megzabál a kártyán 60-70W-ot, akkor ennyivel kevesebb a GPU játékterülete, ez egy fix fogyasztás, amivel nem igazán tudsz mit kezdeni, vagy skálázni. 
 Ha ugyenz megvan 10-20W-ból, és a többi a jól skálázható GPU-ból jön, akkor máris van játéktered, sokkal nagyobb, mint a másik esetben. Ez pedig erősen látszani fog a végeredményben, ha mondjuk otthon az épp aktuális igényeidre próbálod szabni a kártyát, mert az egyik úgy fog skálázódni lefelé fogyasztásban, ha nem kell az összes lóerő, mint az álom, a másik meg, háááát, kevésbé.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) Tehát itt igencsak látszódni fog az eredmény az abszolút fogyasztásban és fűtésben és hangban. Tehát itt igencsak látszódni fog az eredmény az abszolút fogyasztásban és fűtésben és hangban.
- 
			
			  HSM félisten válasz  schawo
							
							
								#17030
							
							üzenetére schawo
							
							
								#17030
							
							üzenetére200W magasságába tippelném. De amúgy inkább úgy mondom, a memóriaalrendszer részéről számítok egy 50-60W előnyre fogyasztás tekintetében a HBM2-es megoldás javára a 384bites GDDR5X-hez képest. 
 Aztán ezt az előnyt el lehet használni a GPU-nak extra TDP-keretre, vagy simán hagyni ennyivel alacsonyabban a fogyasztást. Majd eldől úgyis.Ezenkívül a jóval kisebb fogyasztású memória révén skálázhatóbb is lesz a csip, ha visszaveszed kicsit, sokkal több fogyasztást lehet majd nyerni, mint eddig. Tudom, hogy ez keveseket érdekel, de akiket igen, azoknak ez igen hasznos, hogy egy egyszerűbb grafikájú vagy régebbi játékban ne egyen 200W-ot a VGA, amikor elég lenne neki mondjuk 70 is. Vagy ha mondjuk a legmelegebb nyári napokon mégsem akarod 200W-al fűteni a lakást is lehet jobb opció kicsit visszavenni és megspórolni 50-100W-ot. Egy 2-3 órás játékpartin izzadságban mérhető az ilyesmi.  
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#16932
							
							üzenetére schawo
							
							
								#16932
							
							üzenetére...majd kb. egy fel ev mulva, amennyivel a megjelenes elott ezek a chip szalitmany leakek jonni szoktak. Ez volt mar? 
 AMD Gains Market Share in Q1'16 Discrete GPUsNem sok, de ez mar a harmadik negyedev amikor novelik a reszesedest. 
- 
			
			  sutyi^ senior tag válasz  schawo
							
							
								#16599
							
							üzenetére schawo
							
							
								#16599
							
							üzenetéreEzt nem lehetett emlékeim szerint kikapcsolni semmin talán. - Shadelt, tessellált víztükör a pálya alatt amit sosem láttál. 
 - Nagyjából a kismilliárd és a végtelen közötti polygonból felépített egyébként szinte teljesen síkfelületű tárgyak mint betonterelők, 2x6"-os deszkák az ajtókon ablakokon és hasonlók. (Sponsored by NV).http://techreport.com/review/21404/crysis-2-tessellation-too-much-of-a-good-thing 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  schawo
							
							
								#16111
							
							üzenetére schawo
							
							
								#16111
							
							üzenetérePéldául ott a mosquito noise problémája, ami a tömörítésből ered. Egy külső post-process simán kiszűri. Ebben például messze a legjobb az AMD rendszere, és hiába kérik magát a kódot az alkalmazásfejlesztők, az AMD nem adja oda nekik. De persze lehetővé teszik, hogy az alkalmazás oldalán használhassák a driver post-processeit. Régebben is észrevettem a cégeken, hogy multimédiában teljesen más a felfogás. Az Intel és az NV ezzel úgy van, hogy van egy rakás alkalmazás, ami megfelelő, míg az AMD szerint ezek valóban jók, de közel sem elég jók, így inkább jobb post-process rendszereket fejlesztenek a driverbe. Ez tisztán felfogásbeli különbség. Ha az Intel és az NV is így állna hozzá, akkor simán lemásolható lenne az AMD képminősége. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  schawo
							
							
								#15802
							
							üzenetére schawo
							
							
								#15802
							
							üzenetéreA GFLOPS/TFLOPS csak egy szám. Kb. annyi hatása van a teljesítményre, mint a shaderek számának. A program oldalán ez nem csak számháború. 
 Itt maga a problémakör tök egyszerű. A DX11-ben írtál egy programot, leadtad a gyártóknak, akik agyontesztelték az early kódokat és szállították a dev csatornákon neked a drivert. Beleraktad te a munkaórát és belerakták a gyártók. A DX12-ben ez megszűnt. Leadhatod a programod, de abba felesleges a gyártóknak munkaórát ölni, mert a kernel driver hiánya miatt csak például complier bugfixelni tudnak. Innentől kezdve az az architektúra kapja a legnagyobb teljesítményt, amelyiken a fejlesztők eltöltötték a legtöbb munkaórát. Ez multiplatform fejlesztésnél a GCN.
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#15796
							
							üzenetére schawo
							
							
								#15796
							
							üzenetéreMajd a hozzaertok megmondjak mi lehet a gebasz. 
 Nekem innen ugy tunik, hogy ahol nincs nagy kapalozas NV reszerol, ott athuzzak a konzolportot a bennelevo GCN optimalizacioval aztan annyi.
 A MS most az XBOX portokkal csinalja azt amit Abu vizionalt mar jo regen, hogy nem nagyon foglalkoznak a kulonbozo kartyakravalo optimalizalassal, csak athozzak a jatekot a "port2pc.exe"-vel.Ez aztan szepen meglatszik a minosegen is persze (ebben az esetben foleg az NV kartya tulajoknak) (#15797) tailor74 
 Maganvelemenyem, hogy egy ilyen szintu jatekhoz (nincsenek nagy terek, meg sok ilyen-olyan effekt) eleg kell legyen egy 280x. Valoszinu a 960 is eleg lenne egyebkent, csak az MS-t ugy tunik jobban erdekli az hogy gyorsan athozza a jatekait pc-re mint hogy az NV orrat torolgesse.
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#14211
							
							üzenetére schawo
							
							
								#14211
							
							üzenetéreA konzol nagyreszt azoknak keszul, akik csak jatszani akarnak es tojnak az FPSre meg hasonlokra. Ok az 50+millio es ok a celkozonseg Az hogy vannak akiknek nem felel meg teljesen ertheto, de ebben a felallasban ok az elenyeszo kissebseg. Vagyis a konzol a celjat eleri, mert a celkozonsegnek megfelel. A Renault Clio is egy autosport forumon megkapna hogy fos, de sokmillio embernek megfelel, mert nekik arra kell hogy beuljenek es A-bol B-be jussanak. Az autosport forum velemenye miatt nem fogjak sem abbahagyni a gyartasat, sem atepiteni. Tomoren: A konzol szar vagy sem egyeni megiteles dolga, de valoszinu a gyartok felmertek kinek celozzak, es nekik meg is felel -> ergo sikeres a termek. 
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#14208
							
							üzenetére schawo
							
							
								#14208
							
							üzenetéreHa 53millio ember hasznalja a konzolokat elegedetten,de legalabbis csendben, egymillio(helyett sokkal kevesebb) meg morgolodik, akkor a konzol marad ahogy van es eli vilagat. 
 Nem lehet kiindulni ilyen hw forumokbol mint a ph, mert ide csak azok jarnak akik hardver meg fps matyik.
- 
			
			  sayinpety tag válasz  schawo
							
							
								#13936
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13936
							
							üzenetéreEngem nem zavar a munka. Kepes vagyok ket pathot irni. Signal update sem erdekel, amig az overhead kezelheto. 
 Ami zavar a D3D12ben a tudas hianya. Mantle APIn es konzolokon van ds_swizzle_b32, ds_ordered_count, s_setvskip. D3D12ben egy sincs. s_setvskip hianyat tulelem, am a SIMD lane swizzle es ordered atomics hasznos. Sokkal lassabb nelkuluk a codepath.
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#13510
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13510
							
							üzenetéreSzerintem ez egyeni preferencia kerdese. 
 Foleg hogy nem maximum hanem average van a tablazatban. Az szerintem sokkal jobban mutatja a tenyleges felhasznalast mint a minimum ami ugye azt is jelentheti hogy a meres alatt egyetlen helyen beesik annyira amit lehet eszre sem veszel.
 Mint a heaven benchmark amig nem javitottak, egy helyen mindig beroccent es emiatt 8-10 minimum fps-t irt.(#13512) Szaby59 
 Ezert irtam hogy elso ranezesre megteveszto, pontosan ezt jelenti.
 Ameddig nem nezi meg jobban az ember (es sokan nem teszik) addig nem nyilvanvalo.
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  schawo
							
							
								#13466
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13466
							
							üzenetéreAhhoz képest, hogy még egy éve sincs, hogy az első HBM-es termék kint van és a hynix volt a technológia atyja meglepett, hogy ennyire le vannak maradva. Még akkor is ha a szabvány adott és így más is gyárthat. 
 Az lenne még nagy pofon ha a végén az nV-nek hamarabb lenne HBM2-es terméke mint az AMD-nek.
- 
			
			
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#13453
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13453
							
							üzenetéreDehogyisnem, amikor minden egyes eladott példányon bukta van  Amúgy itt bejön egy igen érdekes kérdés, ami az árazást nagyban meghatározza - van a direkt darabköltséged és van a fully loaded darabköltséged, ezek között hogyan határozol meg egy olyan effektív darabköltséget, amire aztán az árazáshoz szükséges profitcélokat ráépíted? Ezt nagyon könnyű elb***arintani, érzésem szerint a 390X-nél pont ez történt. A 380X esetében viszont nehezen tudom elképzelni, hogy tudnák értékelhető mértékben olcsóbban adni. 
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  schawo
							
							
								#13446
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13446
							
							üzenetéreDe lattam, de en a Furyra vagyok kivancsi, ha azt megemlitetted, hogy a lista aljat sem latja, akkor a 980Ti-nel miert kifogas az ar? Egyebkent ahogy Cain irja a 200-as sorozat novekedett pedig nem is kapni, ugyhogy erosen eselyes hogy a 300-as kartyakat oda sorolja a felmeres. Ami kulon erdekes osszevetve a 970-el, majdnem ugyanannyival nott (970 0.14% - R9200 0.12%) 
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#13443
							
							üzenetére schawo
							
							
								#13443
							
							üzenetérea 300as széria május óta kapható, és nem igazán hozott akkora újdonságot, ami miatt rögtön váltani kellene rá. nem meglepő, hogy evolúciós termékként nem kapott egyből akkora részesedést, az veszi őket, aki egyébként a 200asból venne, csak éppen olyat már nem kapni. aszt mégis a decemberi részesedése 0.12%kal magasabb a novemberihez képest.  
- 
			
			
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#12729
							
							üzenetére schawo
							
							
								#12729
							
							üzenetérea spec sheeteken valóban jól mutat, hogy 7970nek/280xnek is ugyanolyan széles adatbusza van a memóriák felé, mint a 980tinek, de ennél azért kicsivel több kell. 
 akkor lett volna értelme, ha rátesznek 6GB ramot, de azt etetni is kell (táp), hűteni is kell (hűtés), és van némi helyigénye is (512es modulok vannak rajta, ergo +4 modul), és csúnyán el is szálltál a költségekkel. 230-250USD a target, 290nél kezdődik a 970, ami más kávéház.
- 
			
			  gainwardgs veterán válasz  schawo
							
							
								#12685
							
							üzenetére schawo
							
							
								#12685
							
							üzenetéreAnno 680-nál is ez ment hogy majd a gcn szarrá alázza meg compute shader stb. aztán kb semmi 
 Mint kb 8800gtx idejében a nagy hype hogy na majd az r600....Utolsó AMD kártya amit szerettem az a 4800as sorozat volt a 4870-el aztán arra is kezdtek kijönni a bugos catalystok és már nem bírtam idegekkel hogy minden második játékhoz új drivert kellett felraknom meg catalyst hotfix meg a pék fa... Ha így halad az AMD a következő generációval Pascal ellen is ugyanez lesz mint most 
- 
			
			  gtamate2 veterán válasz  schawo
							
							
								#12513
							
							üzenetére schawo
							
							
								#12513
							
							üzenetéreAz a gáz hogy ez a Radeon Software első főverziója. Nagyon csábítóra sikerült  
 Komolyan nem értem hogy követhet el egy ilyen kaliberű cég ilyen óriási hibákat.(#12514) solfilo : Hát igen, nvidiára viszont nagyon jóloptimalizált és gyönyörűen is néz ki. Tudom sajnos hogy az amd kártyáin nem remekel, mondjuk nem értem miért nem javít a drivereken az amd, ott lenne a lehetősége rá. 
- 
			
			válasz  schawo
							
							
								#11384
							
							üzenetére schawo
							
							
								#11384
							
							üzenetéreLehet, nem vagyok nagy RTS játékos. Logikus, amit mondasz, de lehet, hogy más tudna jó érveket felhozni a sok egység mellett. (#11388) -Solt-: a Mantle egy potenciális sikertörténetnek kb. a 3. lépcsője az ötből. Az eddigi kísérleteken az látszik, hogy a negyedik lépcsőfok (kisebb CPU-igény) már csak félmagas, az ötödik (jelentős extra perf) pedig még mindig álom. 
- 
			
			
- 
			
			  DudeHUN senior tag válasz  schawo
							
							
								#11350
							
							üzenetére schawo
							
							
								#11350
							
							üzenetéreA WiiU nem ezen dőlt meg. Nézd meg Wii eladásait. Btw nem fos. Csak számodra mások a prioritások. 
 Viszont a másik két nextgen (currensgen már) konzol eladási rekordokat döntöget. Pedig a 900p is izzadós néha. Az emberek 99%-a pont tojik rá, mekkora a rendering resolution. Meg amúgy is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Mikrotik routerek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen házat vegyek?
- Arc Raiders
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- További aktív témák...
- Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition (TUF-RTX-3080TI-O12G-GAMING)
- GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 8GB
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 8400F / 32GB DDR5 / RX 7800XT 16Gb / 1TB SSD!
- 4db x Seagate Ironwolf Pro 10 Tb SATA3 merevlemez
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3619
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
								 
								 
								 
								

 
								 
  
 
 
								 
								
 
								 
								 8800GTS 320MB után HD3870-em lett, jó volt. Utána a 4890 is állta a sarat a GTX260 ellen. Utána 5850-et vettem, 3 éven keresztül vidáman elvitt mindent magas grafikán, korrekt zajszinttel a ref hűtővel, az egyik legkedvesebb VGA-m volt. Utána 7950/7970, azok is a mai napig remekül állák a sarat, sőt, mikor a 7970 kijött, még a GTX680 volt az ellenfele, most már ehhez képest a GTX770 is már van, ahol kikap tőle. A 290-em is remekül teljesített, mikor olyanom volt fél évig, és most sincs okom semmi panaszra a Tahiti-LE magos "7870"-emmel, teljesen jól elfut rajta még a BF4 is High-on, élsimítással, ami szerintem ennyi pénzért igen korrekt.
 8800GTS 320MB után HD3870-em lett, jó volt. Utána a 4890 is állta a sarat a GTX260 ellen. Utána 5850-et vettem, 3 éven keresztül vidáman elvitt mindent magas grafikán, korrekt zajszinttel a ref hűtővel, az egyik legkedvesebb VGA-m volt. Utána 7950/7970, azok is a mai napig remekül állák a sarat, sőt, mikor a 7970 kijött, még a GTX680 volt az ellenfele, most már ehhez képest a GTX770 is már van, ahol kikap tőle. A 290-em is remekül teljesített, mikor olyanom volt fél évig, és most sincs okom semmi panaszra a Tahiti-LE magos "7870"-emmel, teljesen jól elfut rajta még a BF4 is High-on, élsimítással, ami szerintem ennyi pénzért igen korrekt.

 Mindenesetre kíváncsian várom az AMD P10 Polarisait, hátha kavar kicsit az állóvizen.
 Mindenesetre kíváncsian várom az AMD P10 Polarisait, hátha kavar kicsit az állóvizen.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) Tehát itt igencsak látszódni fog az eredmény az abszolút fogyasztásban és fűtésben és hangban.
 Tehát itt igencsak látszódni fog az eredmény az abszolút fogyasztásban és fűtésben és hangban. 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								

 
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
								 
								

