- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
válasz
korcsi #55559 üzenetére
Ja, és amivel rengeteg a gond, ha hardcore gamingre akarnád használni.
Kizártnak tartom, hogy belátható időn belül olyan szoftveres támogatást tudnak nyújtani, hogy a legutolsó indie játéktól a legújabb AAA címekig mindenhol legalább konzol szintű élményt adjon. Tehát ne crasheljen, ne mikroakadjon a játék, ne legyenek grafikai hibák, de fps az legyen dögivel. -
hokuszpk
nagyúr
válasz
korcsi #54461 üzenetére
az a problema, hogy jelenleg az egesz kriptopenzesdi nem arrol szol, hogy hasznalhato is legyen valamire, hanem arrol, hogy a banyasznak de legfokepp a befektetonek hozzon minel nagyobb profitot.
* ha a hasznalhatosagrol szolna, akkor az "elkodolt adataidat ennyi bitcoinert szabaditjuk fel" megoldason kivul ennyi ido alatt mar olyan innovacioknak kellene letezniuk, amik valos problemakra adnak valaszt. -
Petykemano
veterán
válasz
korcsi #54047 üzenetére
Az árfolyam a kereslet miatt magas, ezért a bányászatért (ami tulajdonképen szükséges az rendszer üzemeltetéséhez csak nem ilyen mértékben) kapott jutalom magas ezért nagy a rendelkezésre álló teljesítmény ezért nehezíteni kell a rendszert, hogy megfelelő sebességgel álljanak rendelkezésre a megfelelő eredmények.
------
Na, ezt kérdezem.
Azt mondod, megnőtt a teljesítmény, ezért nehezíteni kell.
Ha a bányászat tulajdonképpen az adott kriptovaluta tranzakcióinak feldolgozása, akkor ha mondjuk 10x-esre nőtt a kapacitás a megnövekedett árfolyam miatt beugróktól, akkor vagy a tranzakciók száma is megugrott legalább ennyivel, vagy miért nem az történik, hogy ott állnak gépek és nagyon hamar elvégzik a feldolgozást és akkor pihennek?Miért kell nehezíteni? Nem az lenne a jó, ha hamar végbemegy a feldolgozás?
Ebben a rendszerben miért nem a jutalom csökken annak függvényében, hogy tulajdonképpen mennyire fontos az általad rendelkezésre bocsátott számítási kapacitás?De azt hiszem választ kaptam
Maga a techmológiá tök jó, de jelen formájában gigawattokkal történő lufifújás. -
Raymond
titán
válasz
korcsi #50235 üzenetére
"There is a slight caveat, though. GDDR6 has a burst length of 16 bytes (BL16), meaning that each of its two 16-bit channels can deliver 32 bytes per operation. GDDR6X has a burst length of 8 bytes (BL8), but because of PAM4 signaling, each of its 16-bit channels will also deliver 32 bytes per operation. To that end, GDDR6X is not faster than GDDR6 at the same clock."
-
Alogonomus
őstag
válasz
korcsi #49102 üzenetére
Eggyel elcsúsztam a táblázatban, és a tranzisztorszámot valóban hagyják, azt nem helyesen írtam, helyette a Render Config táblázatot frissítik a visszavágás mértékével. A fix szintig (jelen esetben 2060-as szintig) vágják vissza a hibás chipet. Részben igazad van az elírásommal kapcsolatban.
-
#82819712
törölt tag
válasz
korcsi #46609 üzenetére
Igen, azt elírtam,^9 jogos , kerestem a hatványozás jelet a billentyűzeten azt letelt a szerkesztési idő
Így járnak a hülye gyerekek akik monolith kommenteket írnak VIP szerkesztési idő nélkül
Nem is szabad úgy mondani hogy európai hanem SI prefixummal kifejezni akkor egyértelmű. De ettől függetlenül ha még feljebb mész megdöbbentőbb az eltérés a táblázatodba. és tényleg vesztettünk már el űrjárművet a két ország eltérő rendszere miatt ami vicc kategória de igaz.
Nem tudod mikor jön AMDnek a 12 YottaBájtos kártyája ?Hátha már így beszélgetünk néztem este Zoly-ékat (Otherworld) és a konzolindítás volt a téma én ágaskodtam ott nagyon hogy az Unreal 5-ről beszéljenek, és bizony egy órán át keseregtek hogy nincsenek valami hűde nagy látványok a konzolbemutatón, nincs az a nagy NEXT GEN életérzés ami magával ragad.
Csomó játékból (Valhalla) igértek Gameplay-t aztán nem annyira sikerült.
Ez az első Unreál 5 bemutató volt ami olyan na ezért megéri venni érzés volt de ezt se a konzolosok rakták ki, hanem a fejlesztőcsapat tehát olyan vegyél új konzolt de nem mondjuk meg miért a hangulat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
korcsi #43220 üzenetére
Tartanak egy rakás briefinget az év során. Meghívásos alapon szelektálják az újságírókat. Nem mindet persze, úgy olyan 20-30 fős a technikai briefingekre a meghívottak száma, tehát kb. a világ IT újságíróinak a krémje. De amúgy vannak a product briefingek is. Oda jóval többen mennek, akár 300-400-an is.
-
Tyrel
őstag
válasz
korcsi #39775 üzenetére
A Pulse-t linkeltem is, az jó, de az aftermarket hűtés nagyon nem custom kártyát jelent.
Az eredeti, blower hűtős referencia kártyákra csak Morpheus II-t lehetett ráerőszakolni, de az alatt megsült a VRM, ezen kívül meg vízhűtést vehettél még rá csillió forintért és csá... meg voltál ragadva egy sz*r hűtéssel amit még lecserélni sem volt mire... Ez az MSI Air Boost pont ugyan az pepitában, aki megveszi és rájön hogy szar, még változtatni sem tud rajta... -
HSM
félisten
válasz
korcsi #38384 üzenetére
Csak arra céloztam, hogy elég sok GCN kártya vágott és vágatlan verziójának tesztelése után határozottan azon az álásponton vagyok, hogy a vágatlanok mindig jobban sikerült, magasabb minőségű csipek. Itt több probléma is van, az alapból gyenge VRM-ű Pulse 56-os kártyán vélhetőleg a VRM sincs felkészítve akkora hirtelen teljesítményfelvételre (pufferek a kártyán vélhetőleg kicsik, ki lehet számolni pontosan, ha valakit érdekel, dióhéjban 6 vs 12 fázis, lol), így ha rárakja a 64-es BIOS-t, háromszorsan is segbberúgja a rendszert.
-Plusz számolók = plusz áramfelvétel
-Ha tényleg csak 56-os GPU, akkor alapból kedvezőtlenebb lesz a fogyasztása 64-es órajelen
-és az alapból picike, lényegesen kisebb hirtelen áramfelvételekre tervezett VRM sem fogja kisimítani az így mókolt GPU lényegesen durvább terhelésváltásait
--> tehát a táp fogja megsínyleni a mókát végső soron.... -
#45185024
törölt tag
válasz
korcsi #37844 üzenetére
Én arra gondoltam hogy hogyan fogod megakadályozni hogy ne akadjon ki a gép.
A HBM OK mem teszteled de ha a GPU miatt akad ki hogy lehetsz abban biztos hogy nem lesz gépújraindulás vagy ne adj isten kékhalál. akár a felvett watt többlet miatt is. Nektek még nem indult újra soha OColásnál a gép ? nekem már igen
A vírusok főként 3 mechanizmussal dolgoznak, a hamis adatok bejuttatása, a 'stack overflow' a verem túlcsordulás amiben túlterhelnek adattal, vagy a hardware túl pörgetése amire az leáll vagy a drivere újraindul.
Ez esetben pedig ott várja egy mikrokód amit már utána más dolgokat is fog csinálnia géped...
Tehát nagyon hasonló a mechanozmusa mint egy vírusnak erre utaltam.De hogy mondjunk valamit is .
Microsoft útjára bocsát egy AMD-bázisú Surface Laptopot 2019 második felében. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
korcsi #35584 üzenetére
Valószínűleg azért erős igény volt a gyártók felé, hogy oldják meg az LDS-pressure problémát. Általában ha valami újdonságot kitalál valaki, akkor azt csak ők csinálják. Amikor egy problémát egyszerre megold az NV és az AMD is, ráadásul hasonló módon, akkor az inkább fejlesztői igényekre való reagálás.
(#35585) Petykemano: Már rég nem úgy működik ez a dolog. Eleve az dönti el, hogy ki a piacvezető, hogy a játékodat milyen platformokat célzol. Ha X1+PS4+Win-re, akkor az AMD. Ha csak Winre, akkor az NV. Ha csak Linuxra, akkor NV, ha csak Macre, akkor az Intel. Tehát nincs olyan, hogy van egy univerzális piacvezető és azt kell követni, mert iszonyatosan számít, hogy hány platformot célzol.
A másik dolog, hogy ma már ezek a cégek szerződésben dolgoznak. Az AMD a Bethesdával azért olyan szerződést kötött, hogy konkrétan ők az R&D háttér PC-re. Tehát a Bethesda igényei igen durván meg fogják határozni a fejlesztéseket, mert gyakorlatilag úgy döntött az id Software, hogy nekik erre szükségük van, hogy továbbra is biztosítsák PC-re a top technológiát. Ilyet még a DICE se csinált, mert nekik van saját R&D részlegük (Frostbite Team és SEED), de valószínűleg az itt éleződő verseny alakította ki a Zenimaxban azt, hogy egyedül nem tudják felvenni velük a versenyt, tehát kell egy segítség, akik tényleg megoldják a problémáikat. És mivel a jövőben a problémák csak nőnek, a nehézségeket még több pénzbe kerül megoldani, így még szorosabbak lesznek ezek a kapcsolatok. És ezt úgy fogd fel, hogy wave_limits kiterjesztés Vulkan API-ra nem is létezne, ha az id Software nem kérte volna, mert a többség számára ez használhatatlan, csak hát a szerződés.
Ha megnézed, akkor az NV is hasonlót csinál a GameWorks-szel, csak ők nem igényeket teljesítenek, hanem mennek a saját fejük után. Kreálnak valamit, aztán kéred vagy nem alapon ott van. Ha más az igényed, akkor le vagy szarva. És ezekhez is hardvert kell kialakítani. Az AMD-nél ez annyiban más, hogy a partner megmondja, hogy mit akar, és kínálnak rá egy megoldást, persze azt más is kérheti, de a lényeg a kiszolgálás. Viszont végeredményben erre is hardvert kell kialakítani.
-
HSM
félisten
válasz
korcsi #30969 üzenetére
Drágább, de nem olyan sokkal, mint amennyire itt kétségbeesés van a topikban.
(#30971) Yutani: Igen, ez volt az eredeti Fury. A Vega-nál azért történtek változások, pl. szemre kisebb az egész, kisebb (értsd olcsóbb) interposer elég, 4096 bit helyett csak 2048, egyszerűbb a csip csomagolása is emiatt, plusz 4 pakk drága HBM helyett elég 2 pakk, ami akár olcsóbb is lehet, mert nem csak egyvalaki fogja gyártani.
Ezenkívül amivel nem számol a TPU, hogy a HBM-es kártyán nem kell költeni a memóriák hűtésére, mert megoldja egyben a GPU hűtés.(#30973) Yutani: Ez nem jó érvelés, itt a TPU direkt 4GB vs. 4GB árát hasonlította össze. 8GB esetén a GDDR5 is dágább.
-
-
HSM
félisten
válasz
korcsi #28427 üzenetére
Plusz rengeteget lehetett olvasni, ez a HBC vagy mi ram kezelésről, hogy eddig nagyon nem volt hatékony a hely kihasználása. Bár erősen szkeptikus vagyok ezzel a technológiával, azért nem tartom elképzelhetetlennek sem, hogy jól működjön a rendszer a gyakorlatban.
Az is rásegít erre, hogy régebben (3-5 éve sacc/kb) elég áll leejtős játékokat lehetett csinálni 1-2GB VRAM igénnyel, manapség pedig semmivel nem látványosabb textúrákkal már megzabálnak 8GB-ot, nekem valahol ez is nagyon fura.
(#28429) VTom: Arról volt szó itt a topikban, hogy DX12 alatt néhány sor kóddal aktiválni lehet a driver ram menedzselését. Ez nem tűnik túl nagy elvárásnak, ha tényleg így oldják meg, és főleg,ha cserébe leveszi a gondot a fejlesztő válláról, ami a memória-menedzsmentet illeti.
-
-
HSM
félisten
válasz
korcsi #24846 üzenetére
Régebben pedig így is 40-50W-ot kértek.. Azóta okosítottak a driveren? Nem lenne rossz... Holnap jön a 290X-em, első dolgom lesz kipróbálni.
Bevallom, nem igazán örültem neki anno, hogy pl. egy zene YT-on ennyivel megdobta a fogyasztást, amikor prociból ~10W lett volna csak. Persze, nagy tragédia sem volt belőle. -
Z10N
veterán
válasz
korcsi #24681 üzenetére
A megjelenessel egyidoben bedobni a rev2 lehetoseget azert eleg nagy bizonytalansagra vall, ami nem jo.
A tier9-nel meg nincs eldontve a mem savszel. Azaz a v10 es v11 eltero lesz. A rx450-rol meg semmi, ami igazan htpc-be lenne (passziv, lp, tdp). A sima 440/450/460 szinten, bar ezek nem sok vizet fognak zavarni.
-
Petykemano
veterán
válasz
korcsi #24681 üzenetére
Mérget ne vegyél rá.
Az AMD az utóbbi fél év marketingjében többször csúsztatott (Z10N nem győzi emlegetni):
- demóztak egy polarist (fhd 60fps), fele fogyasztással, mint a gtx 950. Az nincs sehol.
- slide-okon emlegettek 2.5-2.8 PPW javulást. Ez nincs sehol. (Persze lehet azt mondani, hogy ja hát úgy értettük, hogy a mobil Polaris a régi nem átnevezett GCN1-hez képest)
- a slide-okon jellemzően nem az előző generáció (RX 300), hanem az azt megelőzőhöz (RX 200) hasonlítgattak, ami azért nem fair, mert valójában az R300 során is értek el némi PPW javulást itt-ott.
- Utólag az összehasonlítási alapokat is változtatgatták
- Utólag a specifikációkat is változtatgatták
- Utólag az bejelentett árakhoz is hozzányúltakmindez persze nem rosszabb, mint bármely más piaci szereplőé, csak kissé kapkodósnak tűnik az egész.
Szóval emiatt az, hogy kitalálták egy nevezéktant, még nem biztosíték semmire:
- se arra, hogy lesz 4X5 kártya. Mert simán lehet, hogy hagyják az egészet a fenébe és a Vega megjelenésével elkezdik az 5XX szériát
- se arra, hogy ha lesz, akkor erősebb kártyákat adnak majd ki
- de még arra se, hogy ha lesz, akkor ezeket a kártyákat csiszolgatják
- és bár a rev2 arra utalna, hogy cseréli és nem kiegészíti a felhozatalt, arra se, hogy ha fejlesztenek rajta valamit, azt nem fogják drágábban adni. -
Z10N
veterán
válasz
korcsi #24670 üzenetére
Adhatod tovabb a ketkedo kolleganak is
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
korcsi #24495 üzenetére
Viszont egy léghűtéses rendszernél nem lehet olyan precízen szabályozni a célhőmérsékletet (pláne ha öregednek a hővezető rétegek), mint egy vizesnél. Javíts ki, ha tévedek, de egy vizes hűtésű FET/MOSFET-et bátran el szoktak engedni 120-150 °C-os tartományba (no nem PC hardvernél), míg levegőnél általában csak jóval ez alá szokták belőni biztonsági tartalék miatt.
-
HSM
félisten
válasz
korcsi #24495 üzenetére
Sejtettem, hogy beugratós kérdés, és jobban képben vagy, mint én. Mondjuk máskor egyből írhatnád ezt, és akkor megspórolsz nekem egy hsz-t.
Fogalmam sincs, hol mérjük, én a saját kártyáimon mindig megmértem, a szoftveres és tényleges értékek milyenviszonyban vannak. De eléggé közel szokott lenni a PCB hőmérséklete a FET-ek közvetlen közelében a szoftver által mutatott VRM értékhez.
-
HSM
félisten
válasz
korcsi #24483 üzenetére
Mert minél melegebb, annál rosszabb a hatásfoka, ezért is gázos nagyon elengedni hőfokban, mert minél melegebb, annál jobban fűti is magát. Ez ilyen szép exponenciális függvény lerajzolva, ezért is tudnak ezek megszaladni és elpukkani szerencsétlen körülmények között.
De én nem vagyok FET-szaki, biztos van, aki ezt szebben le tudná vezetni. -
#45185024
törölt tag
válasz
korcsi #24303 üzenetére
Nem ez olyan lesz hogy Abu megírta nem lesz 480x meg 490X
Az nem szexi az nem modern
Lesz 485 meg 495, a névjegyzékben. De azt senki nem igérte meg hogy mikor, még ezen a csíkszélességen vagy esetleg a 10-esen ?De ipon is megérta nó para.
Most valaki megtalálta és bejött hogy irgum burgum mondjuk meg mikor lesz, hát ennyi.
Ez olyan mint mikor Te beköltözöl egy üres utcába, és kiírják hogy "szexi olimpikonos lányok" utca.
Senki nem ígérte hogy ott szexi olimpikonos lányok fognak költözni, senki nem igérte hogy rajtad kívül fog ott bárki lakni, vagy lesz e még ház, de már van névtábla !!! -
Fücsök007
őstag
válasz
korcsi #24007 üzenetére
De a GDDR5X fogyasztásban csak akkor jobb, ha nem kell maximum közeli frekvencián mennie, olyankor kell kevesebb feszültség a hagyományos GDDR5 memóriához képest, és gyakorlatilag inkább csak 1,5-szeres lesz a sebességbeli előnye, hisz a mostani 8GHz-es GDDR5 ramok szinte mindegyike képes 9GHz-en is menni, a legjobbak meg majdnem 10GHz-et is elérnek. Ehhez képest 14-16GHz-es tartományban várhatóak a kiforrott GDDR5X ramok, mielőtt minden kategóriában áttérnek HBM2-re.
-
Kicsimix
őstag
válasz
korcsi #23975 üzenetére
Szerintem a 490 is polaris 10 amit még esetleg ki lehet egészíteni gddr5x-el is szükség esetén. Így megtalálja a megfelelő helyet a 490 a termékpalettán.
De nem a többi oldalból indulok ki mert lehet ők is tévednek.
#23976
A nyakam rá merném tenni a régi kártyákból egymáshoz való viszonyából kiindulva (280-290, 380-390) a 490 nem Vega lesz és nem lesz köztük akkora különbség sem teljesítményben sem árban, hogy más termékcsaládba sorolják.Aztán lehet fejvesztett leszek...
-
#85552128
törölt tag
válasz
korcsi #19623 üzenetére
[link] [link] [link]
itt meg nem, és elég nagy a különbség a két eredmény között a Geekbenches tesztben amivel az általad linkelt oldalon nem mértek. De több oldalon mutattak ki előnyt ott ahol a CPU/SoC terhelést kapott a TSMC variáns javára mint fordítva, pedig elviekben a Samsungnak nemhogy egy szinten, de jobbnak kéne lennie... -
válasz
korcsi #10611 üzenetére
hibás interposer, hibás hbm blokk... több helyen romolhat el egy ilyen kártya most, hogy a gyártástechnológiája még csak most jelenik meg. Perpill a kártya felépítése és gyárthatósága elég újdonság, ergo több probléma merülhet fel. Teljesen érthető ha kezdetben a tökéletlenekből is akarnak menteni egy keveset. 1-2 év múlva biztosan stabilabban lehet majd tökéletes modulokat kihozni, de most most van, valamikor el kell kezdeni.
-
janos666
nagyúr
válasz
korcsi #10073 üzenetére
A Samsung végül / egyelőre nem nagyon gyárt OLED-et, az LG-é pedig nagyon parasztkonyha. A színek is furák az RGBW miatt (a fehér nem [csak] R+G+B, cikázik a spektrum is, nem csak a szín) és csak hagyományos LCD-s sample and hold módban hajtják, nincs impulzus mód, szóval csóváz a mozgás (azt mondják nem lehet, szerintem csak ők bénáznak vagy így spórolnak a fáradási igénybevételen), harmadik ok pedig az lehet, hogy egyelőre kétséges a hosszabb távú élettartamuk (legalább is anélkül, hogy inhomogénné válna a képernyő).
Kontrasztban viszont rekorder. Bár aki eltűri az LCD-t, annak ez talán mindegy, attól a PDP is nagyságrenddel jobb lehet. -
Z10N
veterán
Tudom. Ezert is irtam korabban, hogy furcsa lenne, mert akkora ROP-t is meg kelett volna nyirbalni. Aminek nincs ertelme es ezt meg is erositettek meg a PH cikk elott, de nem linkeltem. Lenyegeben a 270 egy kisebb orajelu, 6pines, 150W TDP-s 7870/270X kevesebb tuning lehetoseggel. Gondolom a 7850 mag orajelenel nem tud majd tobbet, teszi ezt $20-ral kevesebbert ($179), mikozben 7870-t $169-ert lehet kapni. Viszont hianyolom a $209-os 7950-t.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
TESCO-Zsömle
titán
Attól tartok igazad van, de a témában ez nem annyira lényeges. Konzolokba úgyse raknak 1:1-be asztali megoldásokat. Ha a VLIW mellett döntenek, akkor valami továbbfejlesztett/ráncfelvarrott/átdolgozott modell lesz, ami jobban megfelel a céloknak.
A kérdés az, hogy VLIW, vagy GCN.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek évek óta állandó licencszerződése van a rambusszal minden technológiájukra. Ez a része a dolognak nem ütközik problémába. A rambus csak azokkal a vállalatokkal bánik kesztyűs kézzel, amelyek ki akarnak bújni a licenc fizetése alól, akik fizetnek, azokkal "mosolyszerződés" van.
(#4322) gbors: 384 bites buszt az AMD nem akar szerintem semmilyen szinten nem akar. Inkább legyen nagyobb a chipméret, mert az összességében olcsóbb, mint a tokozási és a NYÁK költségek drágulása a +128 bitből. Mondjuk én az XDR2-t eleve nem tartom logikusnak, de elképzelhető persze. Egy GPU-nál a hátrányai nem jönnek ki.
-
zuchy
őstag
Jó teszt lett. Kb a GTX275 és 285 között van a teljesítménye. A fogyasztása nem olyan vészes, annyit eszik, mint a HD5850, pedig riogattak minket a ~175W-os fogyasztással.
Viszont ez a hűtő nem tettszik, jó hangos lehet és meleg is. Jobban tettszik a Gigabyte, Shapphire, PowerColor megolása.
Később meg majd jöhetnek a rövidített nyákos HD5830-ak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- A Perplexity felvásárlását fontolgatja az Apple
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Cyberpunk 2077
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 4K 3840x2160 - 138Hz & 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! MSI X470 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD ROG STRIX RTX 2080 Super 8GB Rampage SHIVA 650W
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- MSI CYBORG 15 A13V
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged