- Yettel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
Yutani #32393 üzenetére
Az AMD-nél arra fogadtak, hogy ezt majd kamatoztatni tudják több alkalmazási területen, a konkurenciánál pedig arra, hogy ez (egyelőre) tranzisztor és energiapazarlás lenne. Eddig az utóbbi tűnik jobb döntésnek.
Abu85:
"Ez az egész viszont addig nem baj, amíg nem érkezik egy játék,"
Egy játék nem oszt nem szoroz. Ezt minden második játéknak ki kellene használnia ahhoz, hogy kifizetődjön.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #32393 üzenetére
Nem rajtuk múlik, hanem a tervezett motoron. Elsődlegesen azért cserélték le a korábbi bekötési megoldásukat a meghajtóban, mert jönnek rá a játékok, és ezekből az derült ki, hogy a fixfunkciós egységek túráztatása helyett az emuláció a működésben kedvezőbb, még akkor is, ha sebességben rosszabb. De amúgy a sebesség a mostani megoldásokhoz képest mindenképpen pozitív lesz, tehát ezen még emulálva is nyernek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #32358 üzenetére
Egyszerű pedig. Az egész a skalár ALU-ból adódik. Itt most a bekötésen van a hangsúly, vagyis nagyon leegyszerűsítve például DX11/12 alatt bekötsz valamit a CPU oldalán (ehhez van külön CPU oldali API). Ekkor a meghajtó elhelyez egy erőforrás-leírót egy tömbbe. Amikor a wavefrontok vagy warpok elkezdenek futni a multiprocesszoron, ezt a tömböt fogja a multiprocesszor igényelni. Ennyi lényegében a bekötés. De a probléma az vele, hogy a processzor segítségére van szükség ahhoz, hogy a GPU tudja honnan kell mit betölteni a memóriából.
A GCN azonban más, mert tartalmaz egy skalár ALU-t multiprocesszoronként, ami tulajdonképpen ugyanezt csinálja anélkül, hogy a CPU oldali bekötésre vonatkozó feladatokat igényelné. A skalár ALU teljesen programozható, így minden memória-hozzáférés megoldható a CPU segítsége nélkül.
Az NV azért tud jobb fogyasztást elérni, mert ez a skalár ALU náluk hiányzik, és helyette fixfunkciós egységek vannak, de ezek nem mindig elég jók. Például nemrég ők is áttértek az emulációra a DX12-nél, mert többet nyernek a funkcionalitással, mint amennyi sebességet vesztenek az emulálással. Ez az egész viszont addig nem baj, amíg nem érkezik egy játék, ami áttér a bindless modellre, ugyanis addig a fixfunkciós egységek olcsóbban dolgoznak, viszont az AMD-t mindig bünteti a skalár ALU-s dizájn általános programozhatóság okozta többletfogyasztása, amit persze a bindless modell mellett áldani fognak. Tehát minden csak viszonylagos. Ennyi a titok.
-
Oliverda
titán
-
Jack@l
veterán
válasz
Yutani #31801 üzenetére
Ha ez így lenne 10% nyeresége lenne legalább az amd-nek. Nem annyi lett... De fő a hurráoptimizmus
Steam-es statisztikák is egyfolytában esnek, hatod annyit se adtak el a 480-ból mint 1060-ból, ami ott megjelent. (0.92% vs 6.37%)@FollowTheORI: én csak a darabszámra utaltam
-
válasz
Yutani #31798 üzenetére
Nyilván részben ez is a probléma... azért gondolj bele, hogy ekkora piaci részesedéshez jóval kisebb kapacitásokkal terveznek és kötnek le, mint a piacvezető... és rizikós is nagyon növelni, hisz, ha elmérik, akkor óriási bukó nekik... szóval szerintem nagyon lassan növelik óvatosságból, inkább legyen hiány, mint nagy leírható raktárkészlet veszteség utána.
-
#45185024
törölt tag
válasz
Yutani #31564 üzenetére
Az F16ról már volt szó a szobán:
#30396 és még tisztelettudó is volt a srác...Amúgy már linkeltem róla egy átfogó tanulmányt
AMD Vega mikroarchitektúra műszaki áttekintése
8 oldalon át vesézi ki a Vega működését technikailag.
"Megmutatják a Rapid Packed Math felhasználási esetét a 3DMark Serra használatával - a Futuremark által az AMD számára létrehozott egyéni demó, amely bemutatja ezt a technológiát -, ahol a 16 bites egész és lebegőpontos műveletek akár 25% -os hasznot eredményezhetnek a működésben" -
válasz
Yutani #31404 üzenetére
Kb... bár mivel az AMD szerint is 1080 körül van... csodát ne várj... vagyis attól függ eleve mit vártál tőle.
Ez a teljesítmény már több mint egy éve kapható.
(#31406) Szaby59
No az meg a másik, hogy a vizest leszámítva értelmes hűtéssel ellátott kártyát őszig nem nagyon látsz majd tesztelve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #30874 üzenetére
AVFS. És még nem működik minden eleme. Nem aktív a meghajtóban.
Ilyenek egyébként mindig lesznek, mert a user nem tudja meghatározni, hogy hol stabil. A frekvenciaskálázást nem az alkalmazásokra tervezik, hanem egy speciális szimulációs tesztre, ami képes pontosan 100%-on tekerni a hardvert. Ilyet egy szimpla alkalmazás nem tud. Egy játék eljut kb. 50-60%-ig, de annál tovább nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #30588 üzenetére
Igen, de nyernek is vele, mert például az SM6-ban jön a WaveOnce függvény, ami integer matekban és load/store-ban komoly előnyt biztosít a programozható skalár ALU-t használó hardvereknek.
Itt az egész a flexibilitás és a hatásfok közötti játékról szól. Egy programozható skalár egység a multiprocesszorokban lehetővé teszi, hogy az adott hardver akármilyen kialakítású bekötési rendszert támogasson. Viszont ez többet fogyaszt, mint a fixfunkciós konstanspufferek és erőforrás-leíró hardverek használata. Előny és hátrány...
A flexibilitást azért kedvelheti jobban az AMD, mert ha a Microsoft vagy a Khronos úgy dönt, hogy frissíti a bekötési táblát, akkor akármit is csinálnak, az a GCN-re csak egy új drivert igényel, és hatékonyan működik tovább. A fixfunkciós hardverekkel dolgozó rendszereken az emulációt kell elővenni, ami jelentős büntetéssel járhat. És látható az új GeForce driveren is, hogy kell a funkció a gyártóknak. Az NV is inkább bukik multiprocesszoronként maximum 1024 darab 32 bites regisztert. Úgy gondolják, hogy többet nyernek szimplán a legmagasabb bekötési szint támogatásán, mint amennyi sebességet vesztenek az emuláción. Tehát a gyártó felfogása megváltozhat. Lehet, hogy a tervezésnél a fixfunkciós hardver tűnik jobbnak, majd a megjelenés után már inkább a programozható kellene. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #30391 üzenetére
Csak a GPU-knál ez addig nem számít, amíg nincs 1 wave-re korlátozva egy CU SIMD.
A Vegának igazából majdnem minden helyzetben nagyobb az IPC-je, mint a Fijinek, csak ahhoz hogy ez ki is jöjjön nem a Fiji-hez írt shader fordítót kell használni hozzá, mert az gyakorlatilag azt hiszi a hardverről, hogy egy Fiji, és olyan kódot is fordít neki, ami a Fiji-nek való. A Vega 10 ezt végrehajtja, mert az utasítások megvannak benne, csak van egy rakás változás még emellett, amire a fordítónak figyelnie kell. De ahhoz előbb be kell építeni a Vega fordítóját. Egyébként érdemes az OpenCL teszteket nézni, ugyanis erre az API-ra már a Vega fordítója működik. Ugyanígy a HCC is tartalmaz már Vega optimalizálást. -
TTomax
félisten
válasz
Yutani #30387 üzenetére
Erősebb lesz,a kérdés leginkább az hogy mennyivel (+)30%ot szerintem irreális elvárni.10-20%nál többet nem igazán várnék a realitás talaján maradva.
(#30387) Yutani
Kénytelenek voltak,mert a Fiji felépitése alkalmatlan volt a magasabb órajelen való eredményes skálázódásra.Vagy inkább úgy fogalmaznék,hogy már a magasabb órajelre.Nitro alatt nem mentek 1400MHznél jobban... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #30236 üzenetére
Akkor elmondom, hogy mi van most. A mostani Frontier modell egy előzetes támogatást kapott. Ez igaz a Pro, a "Gaming" és a ROCm csomagra. A Frontier szempontjából ez elég, mert azokat a területeket, amiket céloz már lehet a mostani támogatási szinttel is (OpenCL fordító jó, a HCC is). Az RX Vega egy önálló gaming drivert kap, ami modernebb, mint a mostani. Lesz benne pár olyan újdonság is, ami a mostani meghajtóban nincs még benne (illetve fizikailag benne van, csak a GUI-ra nincs kivezetve vagy bug, vagy időhiány miatt).
Na most ezt az RX Vegának szánt gaming drivert is meg fogja kapni a Frontier, csak mivel ennek a VGA-nak a játék a sokadlagos célpiaca, így nem számít, hogy most még nincs meg neki. Az RX Vegának lesz egy pici időbeli előnye, de két-három hét alatt vissza lesz írva az összes változás a Frontier csomagjába is. Így már érthető? -
Balazs_
senior tag
-
JóképűIdegen
tag
-
Z_A_P
addikt
válasz
Yutani #30077 üzenetére
- Initial testing done using Pro drivers, then switched to the Gaming drivers and performance didn't change
Ebbol nekem az derul ki, hogy egyaltalan nincs meg kesz a Gaming driver, mivel semmit sem hoz teljesitmenyben.
Jatekra kar is merni egyelore sztem ezzel a kartyaval, render/stb ok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #30077 üzenetére
Nem lesz igazából gyorsabb. Itt nem a hardverről van szó, hanem arról, hogy a meghajtó milyen módokban fut. Tehát az elején lehetnek pusztán az eltérő meghajtóból nagy különbségek, mert nyilván számít, hogy a driver használja-e a Vega új képességeit vagy nem. És nyilván az RX Vega úgy jön majd ki, hogy nem legacy funkciókkal fut a driver. De úgy 2 hónapos távlatban az új meghajtók szimplán vissza lesznek frissítve a Frontierre is, tehát ez a hardver is ott lesz az RX Vega nyakán.
Ezt a hardvert azért adták ki előbb, mert az OpenCL meghajtó, vagy a ROCm csomag eléggé egyben van már. Itt nem kell se on-chip bin, se draw-stream, se tesszellátor, stb. Tehát nem számít, hogy ezekre a részegységekre még nincs kész az optimalizálás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #29727 üzenetére
Beáldozni beáldozhatja, csak most pont nem lenne logika benne, amikor ezekre épül a shader model 6.0 és 6.1. Nyilván nem mindegy, hogy az új wave intrinsics függvényeket emulálják, vagy hardveresen van rá utasítás, illetve támogatás.
Az SM6.0 aktuális állapota alapján a WaveBallot, a WavePrefixSum, a GlobalOrderedCountIncrement eléggé GCN-re van szabva. Ezeket mindenképpen emulálni kell a többi architektúrán. A WaveBallot esetében az a baj, hogy 64 bites unsigned integer bitmaskkal tér vissza, és 64 bites skalárregisztere csak a GCN-nek van, tehát a többi architektúrán ezt le kell emulálni, hogy a hardver által kezelt regiszterhez igazodjon a működése. A WavePrefixSum-ra van egy konkrét utasítás a GCN3-tól, míg a többi architektúrán ezt is emulálni kell. A GlobalOrderedCountIncrement függvényre pedig konkrét hardverdizájn van kialakítva a GCN-ben a multiprocesszorok közötti szinkronizálásra, míg a többi architektúránál a VRAM-ot vagy jobb esetben az utolsó szintű gyorsítótárat kell használni ehhez.
Az SM6.1-nél a barycentric bevezetése abból a szempontból problémás lesz, hogy a GCN eleve úgy van tervezve, hogy az LDS a barycentric koordinátákat tárolja. A többi hardveren ez megoldható, de nem így tervezték őket, az NV-nél eleve nagyon kicsi az LDS a multiprocesszorokhoz mérve, míg az Intel erre a célra a nagyon lassú L3-at használja.
Most ezt nincs értelme leváltani, mert pont az a lényege a Microsoft új shader nyelvének, hogy amit megírnak konzolra azt csak copy-paste formában hozzák PC-re.A SPIR-V egyébként sokkal jobban kialakított IR, mint a DXIL. Nem igazán kedvez egyik architektúrának sem, de persze a Microsoft is érthető. Nekik bőven jó, ha a konzol specifikációk élnek PC-n is. Majd az IHV igazodik hozzá.
-
Petykemano
veterán
válasz
Yutani #29388 üzenetére
Nem jó. Olyan megoldás kéne, ami a gamer kártyát ellehettleníti a mining piacon.
Ennek csak az lesz az erédménye, hogy kétszer is meggondolja a miner, megvegye-e, mert sokkal nehezebben fog túladni rajta. Emiatt olcsóbbnak kéne lennie, lennie, mint a gamer kártyának.Videokimenet nélküli másodlagos kártyával lehet crossfiret építeni?
-
Raymond
titán
válasz
Yutani #29388 üzenetére
"3 hónapos garanciaidővel rendelkező,"
Mert USA-ban ennyi a standard eloirt garancia, csak a grafuikus kartyakra adnak a gyartok maguktol is tobbet hogy legyen "added value". Na ez fog hianyozni a ''miner" kartyaknal, gyakorlatilag nem lesz rajta plusz szolgaltatas amit az EU-ban automatikusan megkapsz es ott nem is adhatnak kevesebbet.
-
do3om
addikt
-
.Ishi.
aktív tag
válasz
Yutani #29003 üzenetére
Nem vagyok egy nagy szaki az biztos, de a screen tearing gondolom az, amikor nincs összehangolva megfelelően a GPU és a megjelenítő. Tehát valóban lehetséges, hogy gyorsabban futott a 4K Prey, de akkor minek bemutatni egy ilyen kivetítőn? Mi értelme van kikapcsolni az FPS számlálót, ha valóban gyors a cucc?
Ne mondjátok már nekem, hogy úgy kell tartani egy bemutatót, hogy "figyi, itt van egy brutális Threadripper meg dual Vega, ez odaver majd, de bocsi, csak ilyen kivetítőre futotta." Vagy Lisa akkor miért nem mondta, hogy "Oké srácok, mivel enthusiast réteg vagytok, látom, feltűnik majd a screen tearing. A gameplayt nézzétek majd meg a computexes monitorokon is."
-
Jack@l
veterán
válasz
Yutani #28983 üzenetére
Shader compiler nem a játék futásakor kell, hogy "gyenge hatásfoku" az max annyit fog eredményezni, hogy az első pálya betöltésnél hosszabb ideig számolgat. Futáshoz(fps-hez) semmi köze. Már ebből látszik hogy mindenkit hülyére vesz
(a 80% ot gyorsul valami kiadás előtt két hét alatt meg ugyancsak urban legend szint)Fura hogy ez pont egyik itteni gurunak se (pl abu) tűnik fel, vagy nem szól miatta.
-
Petykemano
veterán
válasz
Yutani #28900 üzenetére
duplán káros.
Egyrészt most elviszik, ami az AMD-nek persze ugyanúgy pénz, de nem jelenik meg a Steam survey-ben ,mint piaci részesedés.
Másrészt mivel most a bányászok viszik, ezért halandó gamer nem kap diszkont áron, hanem azon a keresleti áron lehet kapni, mint a bányász még a markát dörzsölve kifizet.
Harmadrészt amikor majd előáll egy jobb kártya bányászatra, akkor meg majd elárasztják a piacot a használt polarisok és ezért - noha lesz majd megkésett piaci részesedés, de nem lesz eladás (kivéve ha megint bányász chipet készítenek) -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #28854 üzenetére
Az NV az Intellel?
Tulajdonképpen egyszer már sikerült, amikor az Intel ki akarta túrni őket a chipsetpiacról. Igaz, hogy annak az eredménye az lett, hogy az Intel kirakta őket onnan, és fizetett némi bánatpénzt, hogy az NV fogja be.
Szerintem itt az lenne a legfontosabb, hogy az FTC-re kerüljön az ügy. Hiába mondta az FTC anno, hogy 5 év van függetlenedni az Inteltől, akkor sem lehet ezt megtenni. Oké az AMD képes rá, de az NV nem. És az Intel állandóan találni fog valami új fogást, amivel szopatni tudják őket. És ez nem normális, mert a PC-ben a CPU és a GPU technológiailag egyre inkább összeolvad. Már az integráción túl is, amiben az NV nyilván nem vesz részt, és ezt elfogadták, viszont a GPMP lesz a következő lényeges irányváltás, ami az NV-t már a dedikált GPU-k piacán is veszélyezteti, ha nem tudják elérni az x86-os/AMD64-es CPU-k laptábláit a licenc hiányában. Én elhiszem, hogy az FTC nem akar beavatkozni, de be kell avatkozniuk, ha nem akarják csonkítani a szereplők számát. -
Kabala
csendes tag
válasz
Yutani #28831 üzenetére
"Van hivatalos forrás a GDDR5 és HBM árakra?"
Természetesen nincs, de amit Pepee linkelt látszik hogy legalább 40 dollár hátrányban van a HBM ram a gddr ramkhoz képest, és simán elképzelhető hogy a HBM2 ramnál ez még nagyobb különbség.
Eközben a fury semmi előnyt nem kapott a HBM rammal, csak a csíkozást, valószínű a vega sem profitált belőle, ellenben kap egy fícsört, a HBCC ami vélhetőleg nem lesz 100%os, viszont jól megosztja majd az embereket, és lehet róla vitázni sokat. Ha A HBCC olyan hatékonyságú lenne, már rég használná mindkét profitéhes cég. Nameg nem is furcsa, hogy pont most lett kitalálva, mikor rájöttek hogy rohadt drága lesz a vega 16Gb rammal, ahogy először tervezve volt. Közben meg ugyan olyan jó lett volna a vega gddr5x rammal. -
emmm
őstag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #28338 üzenetére
Nem csak ők már. Ők csak előrendelők, tehát nekik mindenkihez képest elsőbbségük van, és ezért mindenkinél hamarabb, még a megjelenés előtt kapnak Vega GPU-kat. Ugyanakkor nyilván más cég is pontosan tudja, hogy mennyire drága a felhős játékhoz a szerverek üzemeltetése, mert egyszerűen csak annyi játékost tudnak kiszolgálni, ahány GPU-juk van az adott központban, de eközben nem mindenki játszik olyan játékkal, ami piszok nagy teljesítményű GPU-t igényel, tehát végeredményben az a helyzet, hogy a szerverekbe épített erőforrás 40-60%-a egyszerűen nincs használatban, és nem tudnak semmit tenni, hogy ezt ki is használják. Emiatt a legtöbb esetben az szokott történni, hogy az igények kiértékelése után a nagy GPU-kat is sokszor kisebb teljesítményűre cserélik, így az erőforrás-kihasználás jobb lehet. A Vega esetében erre nincs szükség, a kihasználás a LiquidSky első tesztjeivel stabilan 90% fölötti, ugyanaz a szerver Vega GPU-kkal kétszer több játékost szolgált ki, mint eddig, és ez még a tesztüzem. Nyilván ez azért fontos, mert így az adott szerver üzemeltetési költsége kétszer több játékos között oszlik majd el. Olcsóbb lehet a szolgáltatás, miközben nő a nyereség is.
-
Raymond
titán
válasz
Yutani #28132 üzenetére
"Nem egyszer elmondták már, hogy a Vega a Prey című játék mellé készül. Együtt fognak megjelenni, mert a Prey számos Vegához tervezett funkciót használ. Ergo májusban érkezik. Mindenképpen egymáshoz kell tervezni a startot, mert ezek a funkciók nagyobbat ütnek, ha egy program azonnal használja, mintha csak elmondanák, hogy vannak és kész."
-
ot93
senior tag
válasz
Yutani #28004 üzenetére
Értem. De először is nincs még meg a nagyobbik monitor, így nem tudom kipróbálni a karit azzal a felbontással, másrészt akkor hová írjak? monitor topik? az szerintem kevésbé jó, mert most a vga teljesítményéről van szó... gta v sem igazán, mert nem játék specifikus a kérdés. nem találtam jobbat, de ha mondasz, már megyek is innen
-
-
Z_A_P
addikt
válasz
Yutani #27939 üzenetére
Oke, akkor ez mas.
Itt ezt irjak:
Rapid-packed math was shown effectively doubling the amount of hair strands that could be rendered per second. This is done with precision switching, where Vega is able to push FP16 rather than FP32 for reduced precision and increased speed. Precision switching isn’t deployable in every aspect of gaming – you’d have potential errors in data presentation – but it’s a fine use case for hair rendering. Hair doesn’t need to be precise, particularly with strands numbering in the tens of thousands.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #27791 üzenetére
Hát ha ez ilyen egyszerű lenne. De a GCN5 és a GCN4 között megváltozik a pipeline staging, tehát az új lapka több részre bontja a futószalagot, mint a GCN4. Ennek előnye, hogy nagyobb lehet az órajel, de hátránya, hogy egy órajel alatt kevesebb munkát is végez.
Persze nincs akkora különbség, de annyira sok kis tényező van, hogy ilyen egyszerűen nem lehet számolni.
-
füles_
őstag
válasz
Yutani #27718 üzenetére
Ez már régebbi hír. Eredetileg a TomsHardware-ről származik.
Nem olvastam el a cikket, mert WCCFTech, de szerintem a Vega11 GDDR5-tel bullshit. A V11 is ugyanaz a GCN5 architektúra, mint a V10. És ha jól rémlik jelentősen át kell dolgozni a memóriavezérlőt, sőt az egész rendszert, ha azt akarjuk, hogy kompatibilis legyen más szabványú memóriával. Ezt az egészet én nem tartom lehetségesnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #27710 üzenetére
A GloFo nem hátráltatja az AMD-t. A 14 nm LPP időre meglett, és úgy néz ki, hogy a GloFo-nak lesz először 7 nm-re. Igaz persze, hogy az IBM-től vették az eljárást, de már az övék. A TSMC-nél sokkal nagyobb hátrány lenne a magas waferár. Úgy az AMD sem tudna menni HBM-re, hiszen már maga a lapkának az előállítási költsége is túl drága. Tulajdonképpen a HBM-et a GloFo-val kötött WSA teszi lehetségessé. Semmi más.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Yutani #27686 üzenetére
A reklám generálja a hypeot, főleg akkor ha valamit fél évvel azelőtt elkezdenek reklámozni, hogy megjelenne. Így akarnak a köztudatban maradni és ezért kell olyan "Poor Volta" szintű olcsó provokációkat rakni bele, hogy beszéljenek róla.
Melyik terméket ? Ami még mindig nem létezik ?
Szerk. Az nV a Pascal megjelenésekor is hasonlóan járt el, volt májusban az order of ten 1 hét múlva 1080/1070 bejelentés.
Az Amd mit csinál ? Januárban már teaseli a vegát - konkrét lineup még nincs, márciusban még mindig ez a helyzet csak more teasing, áprilisban még sehol semmi - sőt, síri csend, aztán most úgy néz ki, hogy majd júniusban a computex/pcgamingen talán hard launch.Az a termék ami nincs kereskedelmi forgalomban nem létezik. Hogy a háttérben milyen lehetséges termékek vannak az más dolog, az nem produkál eladásokat.
"Lásd be, hogy az AMD-nek szüksége van a reklámra."
Belátom, csak akkor ne mondjátok, hogy nincs túlhypeolva. "Nehéz ezt felfogni?"
Se az intel se az nVidia nem csinál akkora ügyet egy termék launchból mint az AMD és rendre emiatt esnek pofára, mert mire a termék megjelenne egyre inkább nem hasonlít arra amit slideokban prezentáltak és csalódás lesz még ha amúgy nem is lenne annyira rossz.
-
Raggie
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Gitáros topic
- A látszat ellenére helyesen működik az NVIDIA-féle Resizable BAR implementáció
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nintendo Switch 2
- Milyen videókártyát?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Medence topik
- BMW topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest