Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
Viktor0610 #6911 üzenetére
Hogy miért lenne célszerű tájékoztatni az ügyfeleket a fennálló problémákról? Például azért, hogy ne kelljen hibát keresni saját oldalon, ne kelljen emiatt az ügyfélszolgálattal hadakozni, vagy ad absurdum, számításba lehessen venni a szolgáltatásra való szerződés előtt. Ha tudtam volna, hogy ilyen színvonalú a VoWiFi, várok még pár hónapot, esetleg maradok a Telekomnál.
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #6911 üzenetére
Leírta. Azért kellene kiírni hogy az almákkal problémák lehetnek ezeken a hálózatokon, hogy a jóárasítani akaró többi almás ne is gondolkozzon a Telekomról elváltásban.
-
emre33
addikt
válasz
Viktor0610 #6877 üzenetére
Ipv-al. nem ment androiddal se! Azaz ha nem volt Ipv6 címed, akkor nem ment a vowoifi
Tudod miért nem jelentettük be? Mert az ügyfélszolgálatos soha de SOHA nem hisz a bejelentőnek!
Értelmetlen bejelenteni. -
PLaci58
addikt
válasz
Viktor0610 #6877 üzenetére
Igen, a gyengébb minőségű netekkel simán működött (mobilnetekkel, adsl-el), de a jobb neten nem kapcsolódott fel a yettel vowifi. Nekem is stabilan ment vodás mobilnet megosztásával.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6877 üzenetére
Így utólag az lehetett a hiba, hogy csak IPv6-on ment. De erre rá kellett jönnünk egy fórumtárs segítségével. Nálad gondolom eleve van IPv6, ezért nem éreztél a dologból semmit. Azt nem tudom, készülékfüggő volt-e a dolog, vagy csak véletlen egybeesés, de mint írtam, gondolom valami fejesnek nem ment a szifonján a céges hálón és szólt. Lehet talán az Apple-nak, ők meg nektek.
Mi is többen szóltunk a fórumról az ügyfélszolgálatnak, de gondolom az kevésbé volt "hangos" a cégeteknek. Mi nem a Samsung ügyfélszolgálatot ba@tatjuk az ilyen dolgokkal általában, de a szifonosoknál úgy látom, előszeretettel kezdik a kört az Apple-nál.
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #6874 üzenetére
Miközben sok tízezer androidos sem tudta használni a yeti VoWiFi-t...
-
PLaci58
addikt
válasz
Viktor0610 #6789 üzenetére
Igen ipv4 van csak. Most teszteltem a vezetêkes és vodás mobil neten is és egyiken sincs ipv6 címem, annyi az eltérés, hogy a vezetékesen azt írja, hogy a kiszolgálónak van a dns-nél ipv6 címe. A vezetékesen stabilan nem megy a Yettel VoWifi, a megosztott vodás mobilneten meg stabilan megy. Mindegyik 0/10 ipv6-ra.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6752 üzenetére
Szintén S23 Szigethalom, Telekom optikán megy. Majd újraindítom a routert én is és megnézem, van-e változás. A net egyébként most is megy, csak a rend kedvéért.
Szerk.: újraindítás után se megy. -
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6752 üzenetére
Nálam szerencsére sokkal egyszerűbb a hibát reprodukálni. Nem megy. Eddig ment. IPv4, ha ez még számít.
Sajnos másik készülékkel most nincs módom tesztelni, mint a Galaxy S23-om. -
Avayasoft
aktív tag
válasz
Viktor0610 #6747 üzenetére
Amúgy valahol ez lenne az elvárható. A szolgáltató észlelje a hibát és javítsa ki. Ne csak várja a hibabejelentéseket. Főleg úgy hogy az ügyfélszolgálat első körben mindenkit leráz. És később is...
Nem értem, ha ráküldök valamire egy frissítést stb, akkor utána kiemelten figyelem a rendszert hibák után. Eleg lenne csak az előző nap bejelentkezett vowifis telefonok számához viszonyítani az adott napiakat...
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6747 üzenetére
Ez egy olyan szolgáltatás, amit jelenleg túl sokan azért nem használhatnak. Egyrészt mert elég friss, másrészt mind az előfizetők, mind a készülékek kis halmazát érinti. Éppen ezért is kéne minden bejelentést komolyan venni, ráadásul ahogy más is írta, illene megnézni a teljes szolgáltatást és az összes támogatott készüléket számba venni.
Ha nagyon rosszmájú lennék azt mondanám, itt inkább az történhetett, hogy valami fejeseteknek nem ment a szifonján és ő szólt. A többiek meg el lettek hajtva a szokásos szöveggel, hogy "biztos az internet rossz és erre a szolgáltatásra nincs ráhatásotok".
Minden esetre én is írtam az ügyfélszolgálatnak, nekem S23-on Telekom kábelneten változatlanul nem megy.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6743 üzenetére
Elvileg egy bejelentésnek is elégségesnek kellene lennie szerintem. Sőt még tán annak is, hogy itt a fórumon megírjuk és te innen tudsz róla. Ettől függetlenül csak a fórumról is többen jelezték az ügyfélszolgálat felé tudomásom szerint. Szóval akkor hívjalak titeket én is (mert én még nem tettem meg eddig), vagy mostanra már tudtok a problémáról?
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6740 üzenetére
"Ami azt jelentheti, hogy sok bejelentés Samsung VoWIFI-ügyben nem érkezhetett a Yettelhez."
Miért, mennyinek kell érkeznie? -
válasz
Viktor0610 #6740 üzenetére
Speciel én jeleztem nekik a problémát.
S23U -
Narxis
nagyúr
válasz
Viktor0610 #6543 üzenetére
Nyugodtan megpusztulhat a gyártó is mert ez így egy káosz. Nagyon kéne, hogy szabályozza ezt az EU!
#6552 asszem VOLTE működött rajta korábban de nem biztos, nem az enyém a készülék és a SIM sem. Voda honlapja alapján egyébként automatikusan bekapcsolódik a Volte és VoWiFi is ha támogatott a készülék és be van kapcsolva beállításokban. Szóval gondolom nem támogatott.
-
dchard
veterán
válasz
Viktor0610 #6547 üzenetére
Pedig bizony a körülményektől függően jelentős különbség lehet, főleg ha valaki sokat telefonál. A telefonnak sokkal kevésbé kell adnia a pár méterre lévő AP eléréséhez, mintha az adott esetben kilóméterekre lévő tornyot kell elérnie. Mivel a hang hívás kis sávszélességet igényel, az sem mindegy hogy milyen Wifi technológián használjuk: az AX például sokkal hatékonyabb a kis sávszélességű forgalom típusok kezelésében, mint az N/AC.
-
4Grider
félisten
válasz
Viktor0610 #6547 üzenetére
Én is így látom. A repülő móddal együtt kombinálva a VoWiFit viszont már érezhetően lassabban merül a telefon.
-
yanna
addikt
válasz
Viktor0610 #6545 üzenetére
Tisztában vagyok vele, nem is megyek a Tiszának emiatt.
Egyedül a jósolt energia megtakarítás miatt érdekelne, mert kb. 50-60 %-ban wifin lóg a telcsi.
-
yanna
addikt
válasz
Viktor0610 #6543 üzenetére
Enyémen nem instabil, hanem stabilan nem működik.
-
m_laj
csendes tag
válasz
Viktor0610 #6483 üzenetére
Épp most írtam ez miatt az A54 es topicba. Az én telómon még a 13 van és nem is talál frissítést. Azt írja naprakész.... viszont páromnak karácsonyra szintén egy A54et vettem és neki már android 14 van rajta... szóval keresem a megoldást.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6424 üzenetére
Pedig pl. a Yettel közli. Logikusan gondolom úgy lehet, hogy ezek a készülékek biztosan tudják a volte roamingot is, a többi meg ahogy esik.
-
yanna
addikt
válasz
Viktor0610 #6360 üzenetére
Végülis már bárki is lehet űrutazó, tudjuk régen. Ezt is bejelentették.
-
yanna
addikt
válasz
Viktor0610 #6357 üzenetére
Csak töredék készüléken működik...
-
goop
őstag
válasz
Viktor0610 #6336 üzenetére
Samsung S21 FE a telefon. Kb. 2 napig nincs gond vele, utána jön a hívás gond. Ez a telefon nem mozog, mindig az otthoni wifin van. A többi készülék ami mozog, azokon nem jött elő.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6336 üzenetére
Itt a telekomos neten van a hangsúly, azon vannak gondok.
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #6316 üzenetére
Gondolom ki akarják azért bővíteni a készüléklistát is.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Viktor0610 #6316 üzenetére
December 31 még messze van, mondjum az sincs kizárva hogy nem Alap értelmezett szolgáltatás lesz majd.
-
Kukipapa_rr
tag
válasz
Viktor0610 #6266 üzenetére
“Október vége óta kapcsolható be SMS alapon a VoWiFi a Yettelnél“
Erről semmit nem találok, sem a topicban, sem a weben.
Segítenél, hogy pontosan mit kéne és hova küldeni?
-
yanna
addikt
válasz
Viktor0610 #6266 üzenetére
Kb. ahogy a VoLTE képes lista is "kissé" hevenyészett volt
-
emre33
addikt
válasz
Viktor0610 #6225 üzenetére
IT emberként technikai megvalósítás érdekel…
Külföld, wifi, vpn, mi van ilyenkor.,,
-
dethroner
veterán
válasz
Viktor0610 #6118 üzenetére
Na de miért? Kegyet gyakorol a yettel, amikor valakinek bekapcsolja a vowifit? Nem bírja a rendszer a sok vowifit? Nem inkább örülnie kellene, mert nem a mobilfrekvenciát fogyasztja az ügyfél? Tényleg nem értem.
-
csacsi67
addikt
válasz
Viktor0610 #6115 üzenetére
De engem is megértesz . DFe negem nem is érdekel megmondom öszintén ez az egész téma van korlátlan telekom flottám amiben minden müködik.
-
392mhz
csendes tag
válasz
Viktor0610 #6106 üzenetére
Mindkettő :-)
Cég és flotta. -
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #6109 üzenetére
Tudod a jó munkához idő kell a sz*rhoz meg mégtöbb...
Vajon idén még elindul vagy már dobták az idei bevezetést és már 2024 Q4 szerepel a táblán? -
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #6106 üzenetére
Előtt lesz a Yettelnél 6G mint publikus VoWiFi...
-
dchard
veterán
válasz
Viktor0610 #5970 üzenetére
Pontosan értettem, mint ahogyan az is világos lehet bárki számára, hogy ez egy olyan blöff amit soha nem fognak lehívni.
-
barnibooo
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5918 üzenetére
A 1220 szerint Nincs VoWifi, így az még nem elérhető... Ezt mondta az üfsz.
Most akkor van már arról infó, hogy mikor válik úgy igazán publikussá?
Még mindig Yettel... -
zelikocc
senior tag
válasz
Viktor0610 #5918 üzenetére
Igen, iOS 17-től minden iPhone-on megy.
-
barnibooo
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5916 üzenetére
És hogy tudom beaktiválni, ha flottás vagyok (Yettel)?
Az iPhonok támogatottak? -
adp
őstag
válasz
Viktor0610 #5889 üzenetére
Tudom, hogy moderátor vagy, de senkit nem sértettem meg az itt jelenlévőkből. Azt gondolom normálisan kérdeztem itt is mint ahogy a többi topicban is. Bocs de rohadtúl ki voltam már akadva emiatt.
Nézd azt, hogy egy ember nem tudja mert mondjuk új vagy nem találkozott vele tök oké, elfogadom, de azt, hogy 5-ből egy sem, azt nem igazán. Köztük volt egy üzletvezető is
Coleman.B jól megfogalmazta, hogy máshol ez SMS-el bármikor jól ki-bekapcsolható. -
csaszi75
senior tag
válasz
Viktor0610 #5895 üzenetére
Akkor a kézi beállítás felülírta.. ez jó így
ha az ember tudja, hogy mit akar
-
tkonya
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5889 üzenetére
....és vannak nagyon türelmesek is😃 Ezt tapasztalatból írom😃 VoLTE miatt volt levelezésem Yettelel, és igazán segítőkész és türelmes volt az ügyintéző. De a végén sikerült "kihúzni" belőle, hogy is működik ez a szolgáltatás.
-
tkonya
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5801 üzenetére
Én már annak is örülnék, ha a VoLTE menne (Yettel)....azért egy hivatalos megkeresés történt, mert ezzel kapcsolatos magyarázataik nem voltak "életszerűek"
-
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #5801 üzenetére
Hamarabb lesz a Yettelnél 6G mint lakossági VoWiFi.
-
Avayasoft
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5799 üzenetére
Akkor elengedem a témát...
-
Avayasoft
aktív tag
válasz
Viktor0610 #5797 üzenetére
KÜF-ös vagyok. Fentebb Martonl az alábbiakat írta:
"Még annyit pontosítanék, hogy én nem a KÜF flottakezelőjének, hanem a Yettel ügyfélszolgálatának írtam a honlapjuk formján. A flottakezelővel semmit nem intéztem."
Nekem ebből az jött le, hogy KÜF-ösként már VoWifizik...
-
martonl
senior tag
válasz
Viktor0610 #5723 üzenetére
Köszi az infót, én az utóbbi kategória vagyok, egy KÜF előfizetésem van cég nevén. Tegnap megkerestem őket e-mailben és a kollégák ma gyorsan válaszoltak is, hogy bekapcsolták a szolgáltatást, de jelenleg csak az alábbi készülékeken érhető el:
Pillanatnyilag nekem nem ilyen készülékben van a kártya, de ha lesz lehetőségem, tesztelem.
Ha ezen hsz. bármely tartalma üzleti titok, akkor moderáld légyszi. -
viktorhu
veterán
válasz
Viktor0610 #5723 üzenetére
Ehhez ilyenkor telefontípusonként szolgáltatói profilfrissítés kell?
-
Ballage87
csendes tag
válasz
Viktor0610 #5591 üzenetére
ja azt nem tudtam
nem jelenik meg semmi sajnos
tudsz valami megoldást? vodafone tud erről a problémáról? -
mad823
őstag
válasz
Viktor0610 #5569 üzenetére
Köszönöm, ettől tartottam. Azért az vicces, hogy a T és Y hálózatán pedig azok...
Ez csak abból a szempontból bosszantó, hogy gyakorlatilag csak a szolgáltató által árult telefonokat veheted meg, ha biztosra akarsz menni, vagy vásárlás előtt keresel valakit, akinek adott telefonja van az adott szolgáltatónál, és megtudakolod, hogy nála megy-e.
-
#08205312
törölt tag
válasz
Viktor0610 #754 üzenetére
Viktor, Viktor
-
#08205312
törölt tag
válasz
Viktor0610 #752 üzenetére
Én nem kérdőjelezem meg a fórumtárs szavait. Te igen?
-
Draken
őstag
válasz
Viktor0610 #681 üzenetére
Tehát én ne is reménykedjek egyelőre, hogy nálam (nokia 7 plus) bekapcsolják?
Kapcsoló van már, de szolgáltatás még nem. (költségkontroll opciós havi előfizetés) -
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #661 üzenetére
Ez érthető a szolgáltató részéről. De azért remélem nem törődtek bele, hogy a VoLTE szolgáltatásuk ilyen bugos és dolgoznak a javításon.
Viszont az ügyfél részéről ugyan úgy panaszt generál, mert nem megy a VoLTE a tiltás miatt. Mi van azokkal akiknél GSM/3G nincsen csak 4G? Újra nem tud telefonálni.
Budán ahol most vagyok egy lakóházban 3G nincsen, 800-as 4G viszont van. Na most ha nem lenne VoLTE maradna a GSM minőség...Ha már egyszer változni fog ez a "nincsen VoLTE, nincsen panasz" akkor változhatna erre: ha az ügyfél nem támogatott telefonnal leveteti a tiltást akkor el kell fogadni egy határozott IGEN kijelentéssel, hogy a 1220 és egyéb saját telenoros rövid számok jelenleg nem érhetőek el a szolgáltatással.
Így nem lenne panasz. 1220-at be lehetne állítani, hogy a nem támogatott telefonról de GSM/3G-ről tárcsázva egy automata közli az ügyféllel a helyzetet. Ez után a hívás bontható. -
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #658 üzenetére
Azért az eléggé vicces, hogy aki direkt levetette és használta, visszakerült a tiltás mivel nem támogatott a telefonja. Az lenne a jobb megoldás, hogy csak akkor rakja vissza a rendszer a tiltást ha nincsen használva a VoLTE. Azt úgyis látja, hogy nincsen 1 VoLTE szerver kapcsolat sem.
Tegnap Bp. belvárosában 1x elment a VoLTE. Már azt hittem nálam is visszakerült a tiltás de egy repülőgép be-ki után visszajött. -
domper2015
senior tag
válasz
Viktor0610 #658 üzenetére
Még nincs, megnéztem.
-
#08205312
törölt tag
válasz
Viktor0610 #628 üzenetére
-
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #611 üzenetére
Rendben. Megjegyzésnél a nem támogatott készülékeknél odaírom, hogy a rövid számok nem működnek.
-
thomas77
senior tag
válasz
Viktor0610 #603 üzenetére
Hivatalosan nem sok készülék támogatott, mégis sok készüléken megy.
Én a muteromnak akarnék valami olcsó VoLTE képes telefont venni. Ha majd aktuális lesz, én is a nem hivatalosan támogatott készülékekből fogok választani neki.
Jó lenne összeírni, hogy milyen készüléken melyik hazai szolgáltató VoLTE szolgáltatása megy. Ha ezt összegyűjtenénk, akkor ott bárki meg tudná nézni... -
trebrona
nagyúr
válasz
Viktor0610 #600 üzenetére
Neki majdnem két hét volt így.
-
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #574 üzenetére
Nekem év elején azt írták, hogy nem hiba a rövid számok elérhetetlensége VoLTE alatt. A támogatott készülékeken megtalálható az egyéni konfiguráció így azokon a rövid számoknál visszavált a telefon 3G-re.
Gondolom a javíthatatlan hibát így adják el mint "nem támogatott telefonon a telefon hibája"
Nálam maradt a VoLTE OnePlus 5-el. Ha esetleg újra aktív lesz a tiltás akkor újra levetetem. Ha minden nap kell akkor minden nap.Azért az a telenor szegénységi bizonyítványa, hogy ezzel a rövid hívószámos buggal indították el a szolgáltatást. Érdekes módon a Telekomnál a nem támogatott telefonokkal semmi probléma nincsen. Rövid számokat gond nélkül hívom. pl Telekom VoLTE-n a telenor 1220-at.
-
thomas77
senior tag
válasz
Viktor0610 #584 üzenetére
Voltak ott is gondok. Amikor 1 éve ment már, akkor volt egy egész hónapos leállás. De nekem sokkal kevesebb gondom volt a hívásokkal, mint 3G-GSM üzemmódban.
-
TODI1111
veterán
válasz
Viktor0610 #580 üzenetére
Jó, de a támogatott eszközök listáját nem bővítik? Az elindulás óta nem bővült a lista. Azért az vicces.
-
Tutu7030
veterán
válasz
Viktor0610 #574 üzenetére
Magyarul: vége a béta tesztnek?
-
Szokenesz
senior tag
válasz
Viktor0610 #574 üzenetére
Végül is, már kezdtem megszokni, hogy a másik fél, nem "A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható" hibát kapja állandóan, fura is volt, hogy ennyi bejövő hívásom van egy nap
-
thomas77
senior tag
válasz
Viktor0610 #576 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert én még nem találkoztam támogatott készülékkel sajnos.
Egyébként a rövid hívószámoktól eltrkintve nekem jól működött a banán nokián. -
thomas77
senior tag
válasz
Viktor0610 #574 üzenetére
Egy hivatalosan támogatott készülékkel fel lehet hívni a 1220-at VoLTÉ-n?
-
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #193 üzenetére
Pár napja találtam egy Xiaomi fórumot ahol a külső VoLTE profilt hozzá lehetett adni a QPST programmal(kizárólag Qualcomm SoC-s modell). Megpróbálom majd előkeríteni. Akkor még nem tartottam fontosnak elmenteni az oldalt így kereshetem meg...
-
tomp
Topikgazda
válasz
Viktor0610 #170 üzenetére
Azért egy típus/szoft. verzió/operátor függőség/szükséges művelet megadásával már lehetne egy lista.
-
válasz
Viktor0610 #175 üzenetére
Namost, nem azért hívogatják őket, hogy miért nincs még bekapcsolva? 🤔
-
TODI1111
veterán
válasz
Viktor0610 #175 üzenetére
"Gondolj bele, ha mindenkinek elérhetővé tennék, akkor mennyi plusz hívás érkezne a 1220-ra!"
Ez körülbelül olyan mint amikor a közterületesek nyilatkoznak télen, hogy nem voltunk felkészülve a hóra.
-
TODI1111
veterán
válasz
Viktor0610 #172 üzenetére
Köszi. Számomra csak az érthetetlen, (nem értek ezekhez a műszaki dolgokhoz és biztosan van logikus magyarázat) hogy egy adott gyártó készülékeinél (már amelyik alkalmas rá) miért nem lehet egyszerre elindítani a szolgáltatást? Például első körben elindították volna az összes arra alkalmas huawei (hamár azzal kezdték) készüléken majd 1-2 hét múlva az összes samsungon stb.
-
R a y
senior tag
válasz
Viktor0610 #153 üzenetére
amikor feloldottak a VoLTE tiltast, en is atirtam az APN-t amit lentebb is irtak es azzal nem ment. Toroltem minden apn beallitast, kertem egy alaphelyzetet es ment utana.
-
Tutu7030
veterán
válasz
Viktor0610 #143 üzenetére
Nem tudod aktiválni?
(#144) Szokenesz
A 3 DOP mellett van egy hello data előfizum is, arról is levették a VoLTE tiltást, de az eredményről nem tudok nyilatkozni, mert leghamarabb holnap este férek hozzá ahhoz a készülékhez (az egy redmi note 5 lesz). -
Szokenesz
senior tag
válasz
Viktor0610 #143 üzenetére
Engedd el te is
Hiaba probaltam barmit, global stabil rom, xiaomi eu dev most rajta es semmi.. Akkor a HelloData-n is tiltott? -
Tutu7030
veterán
válasz
Viktor0610 #141 üzenetére
A VoLTE felirat is. A "Hozzáférési pont típusa"-nál a "default,supl" után az "ims"-t is hozzá kellett írni, valamint az "MVNO típus"-t "IMSI"-re, az értékét pedig "21601x"-re kellett állítani. Utána mentés, majd telefon restart.
-
#81733120
törölt tag
válasz
Viktor0610 #87 üzenetére
"Szóval, ha valakinek a készüléke nem támogatott, nem garantált a működés az egyéb feltételek megléte esetén sem."
Igen, a Telenornál egyelőre csak ezen készülékeknél biztos a dolog.
De talán még itt se 100%-os, mert SW függő is.
Még pár hónap, aztán majd csak kiforrja magát a dolog, remélem minél hamarabb bővítve lesz a lista, meg olyan mobilokon is stabilan fog menni, ami amúgy nem szolgáltatói verzió. -
Gubu0101
veterán
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
Remélem,itt jobb lesz majd megtárgyalni a dolgokat és mások is rátalálnak
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux kezdőknek
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Filmvilág
- Elemlámpa, zseblámpa
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Nyaralás topik
- További aktív témák...