- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Poco M3 - felújított állomás
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Olcsó Galaxyk telepíthetik a One UI 7-et
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #27899 üzenetére
Tehát akkor ez a probléma. Az svd és a Sig_552_idlebore hiányzik. Köszi. Megpróbálkozok vele.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #27898 üzenetére
Amennyire en hozza tudok szolni, az a baja, amit leirtal.
Tehat van neked a modban egy OMF kiterjesztesu allomanyod (de akar tobb is lehet, de kell legyen egy nagy meretu), ami tartalmazza osszecsomagolva a kis animaciokat (SKL kiterjesztesuek, csak egy erre a celra csinalt Stalkeres segedprogrammal lehet oket tenni-venni), es az a gond, hogy a nagy OMF-be nincs belecsomagolva a sig552_idle_bore nevu SKL allomany, es azert fagy le.
Esetleg nezd meg hogy a legnagyobb OMF-ed mekkora...ha van mas modod kicsomagolva, abban megkeresed szinten a legnagyobb OMF-et, es ramasolod a hibas mod OMF-jere, hogy hatha a masodik mod OMF-je tartalmazza epp ezt a sig552 mozgast.
Enot, Geonesis2 stb ezekkel probalkozz, ezekben van rengeteg mozgas osszecsomagolva. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #27897 üzenetére
Tudom mi idézheti a hibámat a sniperes küldetésnél: hiányzik azaz animáció, amivel előveszi az svd fegyver bizonyos stalker. Ugyanis, én most úgy jártam, hogy megtaláltam a lövész fegyverét (jupiter üzem, gondolom mindenki tudja) és hát, megakartam nézni hogy néz ki ez kézben: perfektre, ugyan az a crash, csak most más fegyvernél. Íme:
FATAL ERROR
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [sig552_idle_bore]Tehát, ha valaki a "Diverzáns Remake" - "Saboteur Remake" moddal játszik, akkor erre figyeljen oda, nem viccből írom!
Erre esetleg van valami gyógyír? Esetleg felkeresni a moddereket akik csinálták?
Valaki megtalálta a Kar98k fegyvert a diverzánsban? Mert benne van!
-
shield
Topikgazda
válasz
Riot Gin #27895 üzenetére
Szerintem rakd fel ezt a verziót, amit Hubival tolunk! Most csináltam meg a Kőfejtős küldit, semmilyen gond nem volt. Erre a hibára nincs ötletem. Esetleg még az is csinálhatja, amit ezután írok.
Egyre azért felhívnám Stalker kollégák figyelmét, ha a CoP-ra feldobnak egy modot és esetleg utána rakják rá a Ficsoportos fordítást az bedöntheti a játékot. Így jártam a Diverzanssal, mert azt akartam, hogy kiírja a vicc meséléseket is (pl. a Szkadovszkon). Olyan hiba lett, amikor Szkadovszknál kevertek az Alfások, felmentem a fedélzetre, elővettem a fegyver, abban a pillanatban megfagyott. Még kísérletezek vele, mert jó lenne a kiírás.
De más fajta hibákat is előidézett.Az összefoglalóra itt kérdezz rá, talán tudja valaki!
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #27895 üzenetére
Én úgy értem a leírást, hogy ezekkel a lépésekkel próbálta előidézni a hibát de nem sikerült. De nem kizárható, hogy rosszul értelmezem. Próbáld meg végig csinálni a lépéseket, az pontos. A két nem teljesen biztos: Én úgy értem, hogy még mindig nem jött elő a hiba, de valami nyakatekert módon úgy is érthetőm hogy már nem jött elő. Illetve a zárójeles megjegyzés nem biztos, hogy pontosan azt jelenti, hogy az informátornak végzett munka közben, de gyanítom ez nem is lényeges.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
SaGa59 #27892 üzenetére
Ez a receptje , hogy hogyan lehet végre hajtani?
Mert ez a hiba akkor jön elő, mikor elfogadod a küldetést, és oda mész a kőfejtőhöz. De nem a közvetlen közelébe, hanem épp hogy a szélén vagy, és akkor spawn-oltatja le a mesterlövészeket és pontosan akkor jön elő ez a hiba.
Remélem, ez a megoldása a problémámnak, amit lefordítottál. Még 1x köszönöm.
-
hubai1979
őstag
válasz
shield #27893 üzenetére
Újra kezdtem az egész történetet,fűrésztelepen megint nem találtam semmit,kipucoltam az egész zombit nem volt náluk,gondoltam hátha igazad van és főlvete valamelyik mocsok.
A gránátos történet nem tiszta oda adom az m68-gránátokat meg hozzá a dobozkákat, de ahelyet hogy elvené őket valami helikopter meg Novik nevét zagyválja nem tudom hogy milehet a gond.
Megyek kinyírom most az egész banditát.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #27887 üzenetére
Nagyjából azt jelenti, hogy:
átlépett Jupiterről Zatonra
Betöltötte az átlépéskor készült automata mentést, visszament Janovra, aludt egy jót reggelig, visszament Zatonra, várt valemennyit majd ismét Janovra de nem jött elő a hiba (az informátornak végzett feladat közben)Szóval valaki megpróbálta előidézni a hibát, de akárhogy is mászkált oda-vissza, nem sikerült.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Kotomicuki #27883 üzenetére
Nem hiszem, de talán megcsinálták a Stalkerben. Én ezt a Fallout New Vegasban láttam. Az előtt sosem. De ha itt is sikerült ezt megvalósítani, akkor gratulálok nekik. Viszont remélem működik rendesen a dolog. Pl ha leveszem a ruhát akkor semlegesként viszonyulnak hozzám.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #27885 üzenetére
Nos emberek, megtaláltam az internyeten (jól olvasod, direkt úgy van írva) egy orosz szöveget a mod mellé. (Google fordítót is használtam, de nem lettem okosabb, így közszemlére teszem, hátha valaki letudja fordítani egy orosz stalker elvtárs szövegét. Előre is köszönöm.)
"FATAL ERROR
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [svd_reload]пришёл с юпитера на затон
ещё раз на загрузку и вылет. загрузился на янове, поспал ночь и нормально перешёл на затон. счас опять на янове, но вылетов пока нет( по заданию информатора)"
-
borovi
aktív tag
-
Riot Gin
aktív tag
Na, megjelent a sniperes missziónál a hiba Jupiteren:
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [svd_reload]Doktor urak, mi a teendő?
-
Riot Gin
aktív tag
Diverzáns Remake:
Most más a probléma, azt megoldottam ( 2 fájlt kihagytam az angolosításból a gameplay mappában, és minden ok.) Viszont van, egy másik problémám: az éjszakai mesterlövész vadászaton Jupiteren egyszerűen kifagy mindig, mert nem talál valamilyen animációt - motion (svd-nél van ez, de az érdekes). Neten rá kerestem, azt írták, hogy máskor menj neki újra. Meglátom, ha megint kidobja a hibát, felteszem ide.Magyarítást nem használok. Angolosítást igen.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #27870 üzenetére
Szerintem biztos lesz olyan amivel nem boldogulok. Sokszor van, hogy egyszerűen nem értem és pár nap múlva ráérzek, főleg ha már elő kerül környezeti szöveg. Az beszokott tenni amikor szavakat hagynak el egy mondatban, na és amikor ehhez még el is írnak egy két betűt, az már nem semmi. Igyekszem azért megoldani és nem zavarni téged.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #27871 üzenetére
Nem tettél hozzá valami modot, ami esetleg felülírt egy szöveg fájlt?
Konkrétan azért ugrik ki, mert hiányzik egy dialógus szál, aminek az a neve, hogy jup_barmen_chapay_legacy_dialog.
Keress hasonló stringeket az xml-ekben, hátha ott van, csak elírták az id-jét...
Most látom, hogy rátettél egy magyarítást. Nos ez okozhatja a problémádat. Ha megvan az eredeti szövegkészlet, akkor abban megtalálod a jup_barmen_chapay_legacy_dialog id-jű szövegrészt is, csak le kell fordítani és átemelni a magyarításba. De gyanítom, több ilyenbe is bele fogsz akadni, ha ebben vannak más szereplők is, mint az SGM-ben, Egy kereskedő nő biztosan ilyen, így valószínűleg a hozzá tartozó beszélgetés szálak mind kilépéshez vezetnek, ha nem emeled át a szövegeit a magyarításba...
-
hubai1979
őstag
válasz
Riot Gin #27875 üzenetére
Én azt a verziót használom amit másodjára linkeltem,van kető darab javítás azokat is szed le hozzá.
Azt a verziót amit elsőnek linkeletem már próbáltam, nekem működöt csak azért nem használom mert nem tetszik a grafika.
Stadoskon leadod a csomagot kapsz egy páncélt ne használd mert azonnal elenség leszel,valamiért nem csipik a zsoldos páncélt.
Az SGM 2.0 geonezis fordítását ne használd mert könyen kidob a játék.Szerinntem több benne a változás.
Ahogy fölvetem rögtön nekem ugrotak.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Adiking #27876 üzenetére
Magyarul jött ki.
Itt van shield fórumtárs oldala ahol a letöltések közt megtalálod hozzá a szinkront is + a magyaritást is.
Ha csak a feliratokat töltöd le, akkor azt a játék telepítésének mappájában, a gamedata mappába kell másolni. Ha nincs gamedata mappád akkor csinálj és másold bele.
-
Adiking
tag
Sziasztok!
Van a Clear Sky-hoz működő magyarítás? Egyet találtam, de nem sikerült működésre bírni.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
hubai1979 #27864 üzenetére
Írtad, hogy neked is problémád van egy azon fegyverrel. De nem tudom, hogy te most a Saboteur (Diverzáns) mod melyik verziójával játszol?
Mert én a Remake-el játszok, amit az ez előtti hsz.-ban linkeltél. Nekem is problémám van, majdnem ugyan azon fegyverrel. (Ugyanúgy néz ki majdnem mint a tied, csak az enyémen hangtompító van.)
+ én a SGM 2.0 geonezis fordítását telepítettem fel rá, és problémák voltak. ( Remélem, a remake-et próbáltad, szerintem az eredeti Saboteur-t (diverzánst) lenyeli egyben.)Több fegyver van benne, több anomália, stb.
Azért, ha meglesz a fegyveredhez a megoldás, aminél a távcső a probléma, akkor oszd meg itt legyél szíves, mert nekem távcsővel, és anélkül is kizoomol a világból, elég gyakran. ( A gránátvető irányzékával is ez a helyzet...)
-
Riot Gin
aktív tag
Nos, a hubai által belinkelt "Diverzáns Remake"-t játszottam, amikor is eljutottam Janov-ba, és a kereskedő csajjal próbálnék beszélni, de! CRASH!
FATAL ERROR
[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : jup_barmen_chapay_legacy_dialogHip-hip hurrá. Visszatöltöm Janovot, kíváncsi vagyok hogy eljátsza-e újból.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #27867 üzenetére
Rám sajna most sokat kellene várnod. Még a Halál ellen 2-t is halasztom minimum 3 hónappal. Már jeleztem, a tavaly megjelent S.T.A.L.K.E.R. könyv folytatását fordítom, a kiadó számára és azzal minimum június, de inkább július végéig elleszek, akkor is, ha semmi nem jön közbe.
-
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #27859 üzenetére
Azt a módosítást, azt hiszem a Fűrésztelepen találod meg az alsó kis házban. Ha már egyszer kipucoltad a banditáktól, akkor számíthatsz vagy 12-13 zsoldosra. Én rendszeresen oda járok, cuccot beszerezni. A legbelső szobában az ajtó felőli fal és a szekrény közé beguggolok, ezt mindig beszopják. Belépnek - fejlövés.
Nem haragszom, valószínűleg majd SaGa -t kérem meg, majd ha ráér, a visszamaradó párbeszéd fordítására. A többi elég jól megy, van amikor ráérzek arra is. Addig is, az is haladgat.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
hubai1979 #27864 üzenetére
Az eredeti szerintem egy hulladék. ( Szerintem. Nem jutottam tovább zatonnál, mert egyszerűen, valamiért, ahogy felléptem a Skadovskra, az orvos, bagoly és szakáll MÁR utált, már ellenségek voltunk. Nem nagyon tudom mit kellett volna ott csinálnom
(+ valamelyik mod magyarítását szedtem le hozzá.)
-
hubai1979
őstag
válasz
Riot Gin #27863 üzenetére
Hát ez egy sgm2.0 épülő verzio,magyarosítás még nincs készen shield bályánk küszködik vele.Tetek hozzá új mutánsokat,anomáliákat,páncélokat, meg egyéb látnivalót,nem tudom menyi új küldi van benne mert még az eredetit sosem játszotam ki de ez nagyon összevan rakva.
Ez is egy verzió,van hozzá kető darab javítás azokat mindenkép szed le hozzá.
Ha valakinek van hozzá kapacitása az segíthetne befejezni a magyarosítást hozzá.
Shield remélem nem haragszól meg.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
borovi #27832 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy egy olajszűrő ilyen jó hangtompítónak is.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #27851 üzenetére
Egyszerűen gány ez a mod. Egy sima Stalker más fegyverekkel. De nem ettől gány: hanem attól , hogy egy játék arról szól, hogy játszol, nem pedig felidegesíted magad 10 percenként, mert jön 20 exos katona amelyik rád vadászik.
Elhiszem, hogy nem volt könnyű "tuningolni", de akkor se egy nagy szám. Ha kihagyja az ember, nem marad le semmiről.
Inkább SMG 2.2 és verziói, meg a többi értelmes ( AMK, AMK 2.0, The Way in Pripyat, Spatial Anomaly, stb. ) mod.
-
shield
Topikgazda
MA - 29 éve történt a csernobili atomkatasztrófa
-
' Tzs ,
senior tag
Nocsak, Stalker horror mod?
Tud erről valaki valamit?
SlenderMan mod -
hubai1979
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #27832 üzenetére
Azért nem hiszem, hogy azt a műanyag burkolatot annyira nehéz lenne valami más anyaggal helyettesíteni. A Stalkerben ez a kedvenc fegyverem a NATO-sok közül, mert mindenre jó. A szimpla G36 jó távcsöves, felfejlesztve akár mesterlövészetre is jó. Az MK G36 pedig jó rohamfegyver. De való igaz, mintha kicsit gyorsabban tönkremennének a játékban is, mint a többi, főleg az orosz fegyverek. Miért is nem kértek tanácsot a németek Nitrótól vagy Kardántól?
-
Dhampir
félisten
-
borovi
aktív tag
Hali kollégák! Találtam egy érdekes cikket a Stalkerokban is nagy kedvvel használt G36 gépkarabélyról itt.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #27830 üzenetére
Vannak zombik is, fegyveresek. Ha jól emlékszem a Lost Alphaban van az a csapda, amikor a Szeméttelep-Bar átlépőnél mindig respawnolja a zombikat. Na, ez a csel itt is meg van és jó pénzkeresési lehetőség, mivel rengeteg cucc van ezeknél a zombiknál. Nem is kell egyéb, elég csak átlépni valahova a Szeméttelepről és vissza, s a zombik már megint ott vannak. Viszont a Bartól érkezve a Szeméttelepre nem árt vigyázni, mert egyenesen a zombisereg közepén találjuk magunkat
.
A Vörös Erdőből átugrottam Jupiterre és valahol fenn a Szennyvíztisztítónál kötöttem ki, ahol roppant mutáns és zombisereg várt. Alig éltem túl, el kellett menekülnöm. Még nem adtam fel, ide-oda ugrálok céltalanul és fejlesztem magam amíg lehet. Sajnos nincsenek már mellékfeladatok, úgyhogy kénytelen leszek süketen követni még a banditát, hátha ezzel eljutok Dead Lakes-be, mert a másik rádiózós szál teljesen behalt. Ez a Dead Lakes elég ígéretesnek tűnik, kíváncsi vagyok mi van ott? Biztosan egy zombitanya.
-
Sensut
őstag
A Halál Leple Alatt 2.0
Befejeztem. Illetve csak a főszálat, ami elég rövid ahhoz képest, hogy mennyi pályát tartalmaz ez a mod. A főcselekmény lényegében a SOC - CS pályáin játszódik, felvisz egész a körhintás Pripjátyig, majd vissza a Mocsárba és a Vörös Erdőbe, hogy a végén egy, immár harmadik vadonatúj pályán érjen véget, minek neve nincs és a térképen se jelenik meg mint elkülönített terület. Ez egy buja erdős rész valahol a Vörös Erdő mellett van, ahova az út a Limanszkba vezető híd alatt indul végig a folyómederben.
A modban van még két másik mellékszál is. Az egyik egy csaló bandita üldözése végig a Zónán, melyet követtem egész Zatonig. Ott viszont abbahagytam a förtelmes fordítás miatt, mivel rengeteg itt a duma és nem érteni belőle semmit. A másik mellékszál egy tudományos, rádiózós-jelkövetős sztori, amit szintén feladtam, mert valamit valahol, szintén a rossz fordítás miatt, elrontottam és egy idő után teljesen leblokkolt az egyik feladata. E két mellékcselekmény egyike vihet fel az erőműhöz és Dead Lakes-be, gondolom, mert egyelőre nyitott utat még nem találtam oda Zatontól.
Alapjában véve nem egy nagy durranás ez a mod, inkább a három új pálya teszi érdekessé. Még mindig kiforratlannak találom, mert a rengeteg terület benne 90%-ig kihasználatlan. Vannak benne új karakterek, rengeteg új fegyver, jó megoldások, de ezek szó szerint fölöslegesek. Szerintem még mindig befejezetlen ez a mod. A képességfejlesztő PDA is erre utal, ami olyan képességeket és lehetőségeket tartalmaz, amire egyáltalán nem is volt szükség:Remélhetőleg ezért is nem készült el még a beígért angol verzió, mert még mindig dolgoznak a modon. Viszont már így is sokkal jobb, mint az előző verziója volt. Talán megérjük, hogy el is készüljön egy napon.
Ez a hétszépség is tétlenül ácsorog a Mocsárban, holott jobban festene mondjuk a Bárban
.
-
hubai1979
őstag
válasz
shield #27826 üzenetére
Ja igen csúnyán tud kaszálni,egyépként nekem is meggyűlt vele a balyom, egyszerűen nem álitgatam rajta a távolságot és nem volt vele anyi gond, csak akkor ha átmentem vele egy másik területtre mondjuk Janovra.
Vissza álítotam rajta a zummot és már ment is a kaszálás,egyépként tényleg nyomás alatt tart folyamatosan a mod,nem tudod hogy mikor támad meg egy pókraj vagy valami hasonló mutánsvihar. -
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #27823 üzenetére
Az az. A STALKER 2 -t a Zóna másik felére kellett volna tervezni, azokra a területekre, amelyek eddig nem jelentek meg. Kíváncsi leszek Dead Lakes-re, hogy az mi? A térkép szerint vannak rajta épületek is, az átjáró pedig az erőmű hűtővíztározóitól indul, vissza Pripjáty irányába. Talán egy olyan tavas terültet, ahonnan a vizet szivattyúzták a tározókba? Ez kíváncsivá tett, úgyhogy legalább addig megyek a játékban, amíg oda nem érek, hogy lássam mi az.
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #27819 üzenetére
Ja, még nem volt ilyen a Stalkerben
.
Na, de túljutottam az X-16-on. Ha neked még nem sikerült, leírom: A lényeg az, hogy mikor megkapod a főküldetést, hogy keress infot az X-16-ban, nem jelzi ki a térképen a célt, de Yantarba kell menni. A mozgó labornál lesz egy irányító s egy halom mutáns, azokat ki kell nyírni, s akkor jelenik meg a sárga küldetés folytatása, hogy menj be a mozgólaborba. Ott van egy tudós, éleszd fel és ő ad egy mellékfeladatot. Itt a sárga küldetés újra megszakad, de le kell menni az X-16 laborba a megszokott úton, fent a gyár udvarán, és ott újra folytatódik a szál. Ott lesz az alsó vezérlőpultnál egy zsoldos, vele kell beszélni az anomáliáról. Ha megvan a melléküldetés is Legiontól, akkor ezt a vezérlőpultot kell lekapcsolni egy minijátékon keresztül. Annak az a lényege, hogy megnyomva a gombot, megjelenik még egy gomb. Azt is megnyomva a feladat teljesedik, de megjelenik egy harmadik gomb is, azt ne nyomd meg, mert akkor a feladat újra visszaáll és a vezérlőpult már nem használható újra. Az valami reset lehet, vagy mi a franc. Ez után visszamész a mozgólaborba hogy beszélj a tudóssal, mert megígérted neki. Jön a bla-bla és végül mindketten átkerültök Polesiebe, ahol folytatódik a főszál.
-
shield
Topikgazda
A Diverzansban van egy szívatós dolog, szereztem egy Thunder Breakwater-t a hozzá gyártott távcsővel, nagyon jó fegyver. Random csinálja, hogy ha célzott lövést akarok leadni, akkor végtelenségig rázoomol (Nem lesz fekete a kép).
Sajnos ezt csinálja távcsővel is. Van amikor nincs semmi baja. Nem tudom, talán a fegyver konfigurálásnál kellene talán valamit variálni.Ha VALAKI tudja rá a megoldást, legyen szíves segíteni!
ZOOM jó, ZOOM nem jó!
Fájl buheráló kerestetik!
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #27815 üzenetére
Engem először Legion küldött az X16-ba valamit leszerelni mellékfeladatban (ne kérdezd hogy mit, mert fogalmam sincs), miután semlegesítettem egy aknát a Raktáraknál. Ez még az elején volt, és halasztottam, nem mentem oda. Másodjára akkor küldtek oda, miután beszéltem a Csapossal a főfeladatban. Elindultam Yantar felé, mert ugye a labor ott van. Még nem értem oda, itt tartok. A másik mellékszálon már Zatonba küldtek, ez az a banditás mellékfeladat, ami tököm tudja miről szól, csak követem a jeleket.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Sensut #27814 üzenetére
Rendes, angol fordításnál (ami több mint a "machine translate") ott kiveszem a szövegből hogy mi a f...mat akar az ember tőlem, mit vár el tőlem, stb. De itt ?! Ez ilyen argentin túlélő angol - angol amerikai szöveg fordítás, amire maximum a szétdrogozott elefántok képesek megérteni. Kajak, vicc nélkül. Játszottam én már nem egy, nem is kettő angol játékkal, angolul, és megértettem őket. ( Volt olyan amit elsőre nem mindig sikerült, de másodjára - harmadjára igen, de ha elakad az ember ugye, ott a végigjátszás videó.)
Ha a végig játszás videók - Call of Pripyat és a modoknak vannak végigjátszásaik a tisztelt tube-on (you nélkül), igen ám, csak többsége orosz, és akkor nézek egy ilyen végigjátszás félét, oroszul, akkor tök jó ez a mandarin kocsma stílusú karattyolás, de egy idő után szó szerint kicsit idegesít, és kinyomom.
Pl ez a helyzet a "A halál leple alatt 2." -vel is. Elakadtam, nosza, nézzünk róla végigjátszás videót, angolul keresem, hát sorry nincs, oroszul - van annyi mint amennyi azokból van -. És igen. Imádom az orosz karattyolást. Talán azért nem értem őket, mert nem tanultam oroszul és soha nem ittam vodkát. ( És nem is szeretem!)
Azért remélem, ha épp időben kijön az a nyavalyás, rendes, tisztességes angol fordítás, akkor játszani fogok vele. ( De ez remélem, ennek a fordítási ideje nem olyan lesz remélem, mint a Fallout New Vegas magyar fordításé, mert az már lassan 5 éve, készül. Jó lassan!)
Most egyébként a modban az x-16 labor megtalálásánál tartok, és nem tudom honnan kéne információt szerezzek róla, MERT ANNYIT SE ÍR RÓLA EZ AZ ANGOL FORDÍTÁSNAK GÚNYOLT MANDARIN NYELV, hogy merre felé kéne keresgéljek.
A Duty-tól elfogadtam a feladatokat, és kinyírtam a Katonai raktáraknál a Szabadságosokat. Kaptam érte kemény 2000 pénzt. ( Páncél javítási költségek, lőszer költségeket nem sorolom, mert ami a szabadságosoknál volt felszerelés, hát, őszintén: nem voltak eladható állapotban.)
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #27811 üzenetére
Aszondod? Akkorra már nekem se lesz sok hátra
. Ami azt illeti még nem akadtam el a szöveg miatt, csak éppen nehezen, vagy egyáltalán nem áll össze a kép arról, hogy épp miről is beszélnek. Legtöbbször csak nyomom a válaszokat saccolva, mert elolvasni semmi értelme, mintha eszperantó lenne, - aztán klikk és új feladat. Legalább a feladatokat jelzi a térképen és azoknak a szövegük konkrét. Ámbátor amikor Burrt meg kellett sebezni, csak véletlenül jöttem rá hogy ő a célpont, mert mérgemben lelőttem őket addig ácsorogtak ott és nem történt semmi, s akkor a feladat teljesült
.
Majd holnap folytatom, lássuk mi lesz tovább, mert érdekelne ám marhára. Épp útban voltam Zatonra mikor abbahagytam. -
Dhampir
félisten
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #27811 üzenetére
Most egy kicsit én is hanyagolom a mod fordítást (tényleg, valaki nem akarja átvenni a Halál ellen 2-t, nagyjából a fele kész van?) mert az egyik sztalker könyvet fordítom a kiadónak, hogy ne járjanak úgy vele, mint az első résszel (Halálos Zóna) és ez legalább 3 hónapig lefoglal erősen....
-
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #27806 üzenetére
Amikor a biztosítékszekrényeket végignézted, kaptál egy üzenetet, hogy vészjelzést fogtál rádión. Azt lekövetted?
Már nem emlékszem rá, mert még viszonylag a játék elején jártam végig a biztosítószekrényeket, de le fogom ellenőrizni az Alállomás környékét, hátha kihagytam valamit.
Köszönöm!
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #27801 üzenetére
A Halál Leple Alatt 2.0
Visszatöltöttem és megkíméltem mindenkit. Valami furcsa jelenség hatására bolondulnak meg az emberek és kezdenek egymásra lövöldözni. Kár, mert a lelőtt főnöknél annyi f@sza cucc volt, hogy rendesen meglepődtem, amikor elszedtem tőle. Többek között egy csúcs mesterlövészpuska, amivel később a toronyból simán leszedtem a laptopos tagokat a Vadvidéken. Most meg üres zsebbel megyek vissza a Barba
és felkészülök a közelharcra, amikor a laptopot meg kell szereznem.
Na de mindegy, néhány dolog a moddal kapcsolatban, amit eddig tapasztaltam:
- a fordítás gyenge, ezt már mondtuk, de sajnos vannak minijátékok is amelyek szövege egyáltalán nincs lefordítva, így csak találomra nyomogatom a gombokat. Bár eddig még nem nyúltam mellé, szinte azt mondanám, hogy mindegy mit csinálsz, úgy is egy a vége.
- a sörétes Mossberg puskával valami baj van, nagyon késve reagál a ravaszra. A pocakos Protecta sörétest pedig olyan lassan tölti újra, hogy inkább nem is használom.
- gyakorta néhány méterre az orrod elé spawnolja a szereplőket, azok csak úgy megjelennek előtted a semmiből. Ez akkor rossz, ha épp ellenséget keresel, mert akkor már rég bajban vagy.
- a mod alapból egy Atmosfear verziót használ (nem tettem be a mellékelt AF 3-at), amiben a fények elég zavaróak, bármilyen beállítást használsz. Statikus megvilágítás természetesen nem megy (!), de ezek a túl csillogó fények éjszaka zavaróak. Viszont távolról elég élethűen hatnak, úgyhogy ...
- a mutánsokat elég szaporán meg kell szórni és sajnos nincs jutalom. Nem ad trófeákat, így jobb elkerülni őket, mert csak golyópazarlásra valók.
- találtam egy rossz pályaátlépőt is: Dark Valleyben a Cordonra jelzett átlépő bedob egyenesen Zatonra, ami így az elején eléggé bekavarhat. De később jól jöhet, úgyhogy ez egy jóindulatú bug.
- evéskor vagy gyógyításkor itt is valós időre kapcsol át a tevékenység, viszont itt elég látványosan meg is animálták a cselekvést. Pld. gyógyításkor a játékos elteszi a fegyvert, előveszi a fecskendőt és beadja magának a cuccot. Evéskor meg a kezedben is tartod azt, amit épp eszel. Legfaszább a vodka: kidugaszolja az üveget, és jól meghúzza, aztán jön a szédülés
A mod nagyjából a Lost Alphás pályákat használja és a nehézségi szint normális, vagyis az alapjátékok szintjén pörög. A sztori mindenféle kísérletekről szól, rengeteg a tudós és mindenféle anomáliákkal kísérletezünk, vagyis ebben segédkezünk a tojásfejűeknek. De vannak akció dús mellékfeladatok is. Szerintem be fog jönni ez a mod ha végre lesz rendes fordítása. Így azonban, a sötétben tapogatózva alig értem miről van szó, mivel elég sok a szöveg és mellesleg nehéz nyelvezete is van a témája miatt. -
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #27805 üzenetére
Szerszámkészletből nincs csak ez az egy. A szöveget meg csak úgy bennfelejtették.
Amikor a biztosítékszekrényeket végignézted, kaptál egy üzenetet, hogy vészjelzést fogtál rádión. Azt lekövetted? Az Alállomás közelébe vezet, ha jól emlékszem, egy halott megvilágosult futárt találhatsz a megjelölt helyen. Gyanítom őt is meg kell keresni, mert Szakállnál róla is beszélned kell. -
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #27783 üzenetére
A halál ellen:
Megvan Kardán katonai cucca, csak az az érdekes, hogy többször is jártam az Irányító barlangjában, de elég hülyén mutatja meg a ládát, emiatt több ízben sem láttam meg a helyét.
A finom munkához és kalibráláshoz való szerszámok Zatonban megtalálhatóak?
Már szinte mindent bejártam, de egyenlőre több szerszámkészletet nem leltem.Szakáll nem mondott semmit a bemérésről, vajon megint várni kell?
-
hubai1979
őstag
Nézzétek meg jó sok küldi van benne.[link]
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Sensut #27800 üzenetére
Az tuti hogy megöltél mindenkit a Bárnál
Pedig csak menekülni kell az anomália elől, és ennyi. Nem kellett volna senkit kinyírni, még akkor se ha rád támadtak volna, ugyanis csak a bár őrei támadhatnak meg ok nélkül mikor üldöz az anomália.
Remélem sokat szoktál menteni, mert ilyenkor jól jön.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged