- Magisk
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Aurát vált a Vivo V60
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
Abu és 04ahgy: Ez most jutott eszembe: nemrég akartam játszani egy kedvenc játékommal: S.W.I.N.E a Stormregiontól. A játék nem indult el az A-10 APUmon, dx8 parancsokat nem tud értelmezni... Szóval mi teszi lehetővé, hogy játszunk régi játékokkal is (még ki fogom próbálni az R9 380Xemen is, hátha...)? Mert oké, szuper ez a DX12 móka, de ha ezért le kell mondani a régebbi játékokról, akkor értelmetlen plusz köröket kell futnunk...
UI.: Kirpóbáltam, ugyanaz: SGepard::ResetDevice:IDirect3DDevice8::Reset:D3DERR_INVALIDCALL.
-
Malibutomi
nagyúr
En ertem ezt, lathato az ujabb motorok alatt hogy feljott az AMD DX11 alatt is. Pedig nem jott "csodadriver" ahogy gunyosan emlegetni szokas.
Az Ubisoft uj jatekai alatt is jol mennek az AMD vga-k bevallom eloszor azt hittem feltorte az AMD a gameworksot, es mar elore optimalizalnak ra -
-
wattafaka
senior tag
Kétélű fegyver ez, mert nekem lassan a magas árak veszik el a kedvem, hogy a felsőházból szemezgessek.
Bevételkiesés kompenzálására javasolnám, hogy generációváltásokkor ne 10-15%-ot nőjjön a teljesítmény, és akkor biztos többen vásárolnának. Teljesítményben pangás van, az árak meg elszálltak, így nem is fog senki vásárolni, inkább kivár 4-5 évet és akkor cserél. Legalábbis én jelen piaci helyzetben ezt fogom tenni.
-
wattafaka
senior tag
Már sosem jön el az idő, hogy ne kelljen 200k-s kártyákkal is még a beállításokkal trükközni a folyamatos játékélményért? A látványmaszturbációról igazán áttérhetnének a teljesítményfokozásra.
Mert nekem a -szép, de "szarul" fut- szintről a -szebb, de "szarul" fut- szintre ugrás egyáltalán nem tekinthető világmegváltó technológiai ugrásnak.
Vagy tényleg arra megy ki a játék, hogy a jövő generációs kártyákat is el kell adni valahogy? -
Joshi
titán
Nem arra lennék kíváncsi, hogy a Fury és 980Ti között mi a különbség. Inkább arra hogy a Fury ami ki is használja a DX12 előnyeit mitől fut "ilyen alacsony" fps-el?
Oké értjük hogy a DX12 kevésbé terheli a procit, de attól még kevésnek érzem 1440-es felbontásban az 50fps-t, gyakorlatilag kihasználatlan marad egy 144Hz-es monitor Freesync-el. 4k?
-
Ha a megfelelő minőségű terepgeneráláshoz nem megfelelő a mai vas, akkor nem kell erőltetni, és hello. Vagy köztes megoldást kell találni, sok előre megalkotott elemből random összerakni a mapokat on the fly. Úgy meg sem unod, és be is tölt időben. A procedurálisnak még nincs itt az ideje megfelelő minőségben ezek szerint.
-
-
Azok persze sehol nincsenek, én is látom. Mégis szívesebben nézem, mint a cikkben szereplő borzalmat.
Mert korrekt a pálya és objektumdesign, jópofák a modellek, vannak textúrának látszó dolgok.
Depth of field mi a fenének? Szarul néz ki mindenhol, és zabálja az erőforrásokat. Blur dettó, ahol ki lehet kapcsolni, első dolgom szokott lenni, megfájdul a fejem tőle. Annyira átestek a ló túlsó oldalára a fejlesztők a post-process effektekkel, hogy agyfsz. Csomó játékban minden csillog, ráadásul ha mozogsz, elmosódik a környezetet, erőltetik a dof-t, túltolják a hdr-t, ráadásul képesek mindenféle szűrőket ráerőltetni, ki kékest, ki szürkést, ki zöldest...
Amúgy a CNC3-at sem mint ultimate etalont hozom, hisz csak egy árkád RTS, de annyi mókás és szimpatikus elem van benne, hogy nagyon megszerettem, és elfut akármin, maxra téve pedig szerintem elég jól fest.
(Ezen a képen nincs teljesen maxon (régi a gépem), de azon sem szebb igazából, max annyi, hogy távolabbról is láthatók az árnyékok, és kevésbé pixelesek). Ami zavar benne, a korlátozott látótávolság, és az, hogy nem lehet kizoomolni teljesen.
Most néztem pár gameplayt az Ashes-ból, biztos veszít a Youtube miatt is a minőségéből, de ez pocsék.
Ok, vannak fancy pew pew fények, pár tök élettelen, hangulatot nélkülöző olajfestmény terepen, másodikosok rajzaiból képződött egységekkel, amiken szemre textúra sincs.De komoly, kb cel-shaded látványnak tűnik az egész játék. Én nagyon nem estem hasra. Egységmozgások mondjuk elég jók, az tetszett.
Tudom, hogy több van a DX12-ben, és én is várom, mik jönnek majd idővel a műfajban, de ez kakapöcögtetés, semmi más szerintem.
Persze én csak mezei játékos vagyok, így az én véleményem annyira nem mérvadó a fejlesztők szemében. Oh wait.Stardockról meg annyit, hogy sosem alkottak igazán kiemelkedőt, az RTS a Supcomnál kezdődik, és manapság kb véget is ér ott. Még egy R.U.S.E. is jobban tetszett, mint bármi, amit próbáltam tőlük.
Ja, régen használtam valamelyik ikonpakkjukat talán, vagy dokkot, régi Win alatt. Abban jók! -
#85552128
törölt tag
Érdekes, hogy ilyenek feltűnnek, de az nem, hogy a terep az AOTS-ben hogy néz ki...
Sokszor egyébként az AOTS-ben sem látni, hogy az a bizonyos lézersugár honnan hova akar lőni.
Az árnyékok szerintem ki vannak kapcsolva a képen.De azért mindent elmond, hogy 8-9 év után egy 13 éves enginehez hasonlítva (igen már a Generalsban is ez volt DX 8.1 alatt), " totál új motorral olyan leképezővel, amit eddig csak animációs filmekben használtak, tök új API-val, stb." még mindig nem annyival szebb mint kellene és ezeréves címekhez hasonlítva sincs óriási különbség. Ha meg azt nézzük mennyire kidolgozott egy egy pálya akkor elbújhat mellettük.
De majd meglátjuk
8 év utánkhm. jövőre hányan fognak ezzel játszani, ha már most is alig érdekli az embereket. -
Plasticbomb
addikt
A most itt fanyalgók nem pont arról beszélnek, hogy szerintük ezek a régebbi címek fényévekkel jobban néznek ki? És, hogy szerintük az Ashes bűn randa? (Én még nem próbáltam ki. Szerintem ma elmegyek veszek egy 380at a gépbe
, bár eddig nem hiányzott, elég volt az IGP
....)
-
De hát tényleg csúnya. Még ha csak kicsit lenne az, azt mondja az ember, hogy rossz volt az art director, vagy a level design csapat, de itt minden csúnya. Ok, mozgásban a fények rendben vannak.
Azért egy CNC3 még mindig hangulatosabban néz ki.
Akkor most az van, hogy van szép egy játék, de van egységlimit, és fényforráslimit, vagy ronda, de egyik sincs? -
Chiller
őstag
Nem mondom hogy csúnya, de a fényeffekteken kívül a Supcom1 és 2 is lazán hozta ezt a színvonalat, és ott azért vannak roncsok, fák, egyebek. És a supcom1 azért mégiscsak 2007-es játék. Megkockáztatom, még ott is szebbek a textúrák, pedig jóval többféle egység van. De ez mindegy, mert részemről sosem a grafika a lényeg, csak a tisztán látás kedvéért megjegyeztem.
Viszont az egységlimit, na az már más tészta... Egyrészt itt folyamatosan "fizetni" kell a limit kitolásáért, másrészt ugye csak az "ágyútöltelékek" érnek valóban egy egységet (amiket már a játék 15 perce után jobbára mellőzünk) - a cruiserek/repcsik 3-6 egységbe, a dreadnoughtok pedig ugye 50-be kerülnek... A supcomba akár 1000 experimental is nekifeszülhet egymásnak oldalanként, mivel ott bármilyen egy egység tényleg egybe kerül. Szóval egyáltalán nem olyan szép itt sem a menyasszony.
Amúgy a játék hivatalosan már kikerült EA-ből (az más kérdés, hogy gyakorlatilag milyen készültségi fokon áll).
-
#85552128
törölt tag
A rebellion 2012-es, ez meg nem most jelent meg, hanem hónapokkal ezelőtt. Az early access eddig sem volt kifogás, hogy ne legyen egy játék népszerű, sőt a legtöbb népszerű játék ma már EA-ek közül kerül ki.
Az AAA eladások nagy része már az első 1-2 hétben eldől, ha első nap ilyen gyenge nem lesz ez jobb...Jaj az az egységlimit, legalább van kifogás, hogy miért ronda minden. A mennyiség helyett inkább lenne kevesebb (ami még mindig bőven elég lenne), de szebb. Bár a pályadesign is hagy némi kívánni valót maga után. A Campaign meg az IGN szerint nemcsak nagyon rövid, de a küldetések is gyengék.
-
Chiller
őstag
Nem akarok nagyon offolni, meg flamelni se, de játszottál a játékkal? Illetve RTS játékokkal mostanában?
Mert én igen. Az AotS jelenleg _még mindig_ prealfa/early access állapotban van, olyan bugok/dolgok vannak benne, és olyan a készültségi foka, ami egy bétaverziónál sem megengedett. Persze tudom, manapság ez az általános, de azért mindennek van határa. Részletesebben a játék topikjában.
És hozzáteszem, én tényleg akartam szeretni ezt a játékot (és lehet később jó is lesz, de az a később még legalább egy év), meg látom a pozitívumait, de még _rengeteg_ munka van vele, még ha az engine része (úgy-ahogy, lásd földbe belesüllyedő halhatatlan egységek, stb) okés.
-
#85552128
törölt tag
Nem látom, hogyan következik abból, hogy "az RTS-ek piacának mára egyeduralkodóvá vált kiadója" az, hogy nem lehet ZS kategória, mert ez a nagyokhoz viszonyítva (Supcom, C&C, SC) az... Attól, hogy nincs más RTS még az igénytelen játékok nem lesznek jók.
Úgy mellékesen a Legacy of the Void 24 óra alatt 1 millió eladást mutathat fel, ez meg még a top 10-be sem kerül be az eladási listán.
Az aktív játékosok száma és a fórumok aktivitása is gyenge, látszik, hogy aki megvette az is csak benchmarknak használja.De igazából még házon belül sem lehet nagy siker, mert a Sins of a Solar Empire Rebellion még most is népszerűbb, 10x annyian játszanak vele a steam stat alapján.
-
rocket
nagyúr
~50000 darabos Steam eladas Early Accessel egyutt nem nem siker, hanem oriasi bukta PC viszonylatban.
Raadasul ennek legalabb a fele a benchmark miatt vette meg, nem is jatszik vele.Hogy lesz ebbol a kovetkezo 2 honapban 25-30 AAA jatek, ha az a par ami megjelenik se AAA jatek
Az lehet egyeduralkodok, de ez a jatek RTS fanok kozott se sikeres, a terrain detail meg tovabbra is vicc kategoria, es ezzel akarjak a DX12-ot reklamozni, de ez igy a tobbsegbol inkabb rohogogorcsot valt ki, es nem a csodalkozast.
Ez egy ~40 euros AMD Async Shader techdemo, nincs ezzel gond, csak a neven kell nevezni a dolgokat. -
rocket
nagyúr
Steam stat szerint oriasi siker a jatek
Ehez a jatekhoz az AMD penze kellett, az meg mindent elmond a fejlesztok kozott az AMD-rol kialakult keprol, hogy ZS kategoriaig kellett sullyedni, hogy a ~2 eve nyomott Async Shader hypejukat gyakorlatban megmutassak.
Ettol nem sokan fognak AMD-re valtani, mivel meg mindig tobbsegben lesznek a DX11 cimek, es az oittani overhead problemak tovabbra is meglesznek, igy a vegen a balance megint nem felejuk billenti a merleg nyelvet.
-
Hát ez bizony rossz hír - akkor tényleg feltételes a teljesítményjavulás. Nem lenne érdemes megfuttatni még egyszer kitolt TDP-limittel, csak hogy látni lehessen, mennyi az annyi optimális esetben?
@daveoff: lehetséges, de én úgy tudom, az ilyenektől javulni szokott a teljesítmény
-
sb
veterán
Én értem.
Egyébként ezt a kettő kihagytam, de akartam kérdezni/javasolni:
- Tudom, hogy sok volt a grafikon, de min fps jó lett volna mert vélhetően még jobban kijön a cpu limit kiütése és, hogy egyenletesebb a frametime.
- Egy köztes kártya olyan szempontból érdekes lett volna (vagy lenne következő tesztben), hogy más tesztek alapján Fury alatt alig gyorsultak DX11 vs DX12 összevetésben. Preset-függetlenül, szóval még nagyon vga limitre sem lehet fogni. A cpu limit kiütése nyilván ugyanúgy működik ott is. -
flexxx2
őstag
-
#Chris
tag
Azt, hogy kevés az idő nem tudom érvként elfogadni. (Vagyis igen, de az hülye menedzsmentre utal) GTAV-ből senki nem tanul? Mai napig toplistán van mindig, mert jól megcsináltak egy jó játékot. Nem csak a "kötelező" upgrade. Várni kellett rá? Igen. Megérte? Meg!
Én nem optimalizáció helyetti dologként tekintenék az aszinkron computera, hanem mellé, mint még egy plusz.
-
mikk2000
őstag
Javaslom próbáld ki a játékot. A DX11 és a DX12 között a legnagyobb különbség, hogy DX12-ben nagyon stabilan egy kis tartományban mozog az fps, mindegy, hogy 100 van 1000 egység van a képkockán. DX11-ben ez a tartomány jóval szélesebb, mivel sok egységgel már igencsak akadozik.
A sok sok grafikon meg hosszú teszt helyett ez az egy mondat elég lett volna, mert ez a lényeg. DX11 alatt bizonyos egységszámnál már elhal az egész, míg a DX12(ami amúgy hibás/csaló elnevezés) alatt meg mintha meg sem kottyanna a sok egység.
Nem mellesleg az fps nagyobb változása akadozásnak hat, tehát ha az fps kisebb mértékben változik, akkor azáltal egy játék folyamatosabbnak látszik, és tulajdonképpen mindig is ez volt a cél, hogy ne csak akkor legyen 200 fps ha felnézek az égre, hanem ha mondjuk rámront 10 ork teljes harci díszben.
De persze mindezek mindenféle ömlesztetett grafikonokkal nem igazán jeleníthetőek meg.
-
Peat;)
veterán
Én biztos nem, de mondjuk úgy hogy a lehetőség adott.
Valamit összecseréltél, szerintem másodjára is dx11-et akartál írni dx12 helyett. Amit írsz az egy fikció jelenleg játékos szemszögből, mert nem látni d11 és d12 között a sebességkülönbséget, grafikai beállítástól, vga terheléstől függetlenül sem. Ami van az AMD-nél differencia az azért eléggé világos mindenki számára hogy mit szolgál (szép nagy színes grafikonok
és többek között bizonyíték hogy nvidia és amd egyre megy...)
-
szasanyi
félisten
Az a gondom, hogy megint nem felhasználóbarát a megközelítés. Miért? Mert számukra nem ez a fontosabb, hanem a várt - és sajnos úgy tűnik elmaradt - sebesség növekedés. Nem lenne már ideje, hogy a "jobb" GCN valóban brillírozzon? Nem úgy szólt a mese, hogy a GCN és az asszinkron kompút sokkal jobb DX12 alatt (is) mint az NV megoldása?
És megint eszembe jutott ugyanaz mint korábban, és amit már megjegyeztem más topikban szintén DX12 / teszt kapcsán: miért csak a két csúcskártyával készült a tesztbe? Ez a legfontosabb és legmeghatározóbb vagy a többivel foglalkozni sem érdemes?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nintendo Switch 2
- Magisk
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Automata kávégépek
- Ford topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest