Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz Abu85 #57 üzenetére

    Javaslom próbáld ki a játékot. A DX11 és a DX12 között a legnagyobb különbség, hogy DX12-ben nagyon stabilan egy kis tartományban mozog az fps, mindegy, hogy 100 van 1000 egység van a képkockán. DX11-ben ez a tartomány jóval szélesebb, mivel sok egységgel már igencsak akadozik.

    A sok sok grafikon meg hosszú teszt helyett ez az egy mondat elég lett volna, mert ez a lényeg. DX11 alatt bizonyos egységszámnál már elhal az egész, míg a DX12(ami amúgy hibás/csaló elnevezés) alatt meg mintha meg sem kottyanna a sok egység.

    Nem mellesleg az fps nagyobb változása akadozásnak hat, tehát ha az fps kisebb mértékben változik, akkor azáltal egy játék folyamatosabbnak látszik, és tulajdonképpen mindig is ez volt a cél, hogy ne csak akkor legyen 200 fps ha felnézek az égre, hanem ha mondjuk rámront 10 ork teljes harci díszben.

    De persze mindezek mindenféle ömlesztetett grafikonokkal nem igazán jeleníthetőek meg.

Új hozzászólás Aktív témák