- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wade0303
aktív tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mekkora esély van rá, hogy az MSI megjelenteti a Vegat a "SeaHawk EK X" sorozatában? Én mindenképpen egy ilyen, már gyárilag vízhűtőblokkal felszerelt modellt szeretnék hiszen júliusban tervezem kiépíteni életem első custom loopját. Nem szeretnék egy hagyományos hűtést leszerelni kockáztatva ezzel a garanciavesztést majd odarakni porosodni a polcra, na meg az se mindegy hogy plusz pénzbe kerülne az EK-tól külön rendelni egy blokkot... -
#72042496
törölt tag
A Prey már elérhető. Hol a Vega?
-
#45997568
törölt tag
-
RyanGiggs
őstag
"Az egyetlen úgymond váratlan érdekesség, hogy olyan programokban, amelyekre általánosan azt mondtuk, hogy optimalizálatlan PC fosportok, a Vega pokolian jól érzi magát. Valószínűleg a HBCC miatt van ez."
Tehát azt akarod mondani, hogy pl. egy GTA 4 fosport se hatja meg a kártyát? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #255 üzenetére
Nem igazán. Eléggé általános, hogy a ReadFirstLine és a Ballot függvényeket használják. Ezekből lehet sokat nyerni. A BF1 használ sokkal többet.
Ezek a függvények jönnek át szabványba. A shader model 6.0 erről szól. A SPIR-V és kapott már pár szabványos wave intrinsicset. A gond az, hogy a szabványos megoldások még nem érhetők el, vagy nem mind, ami a fejlesztőknek kell. Ezért nem szabványos opciókhoz kell nyúlniuk. Idővel ezek kikopnak, mert jön a helyükre a szabvány, de átmeneti szinten nagyon fontosak, hogy a fejlesztői igényeket kielégítsék.Inkább olyan lesz ez, mint a Deus Ex-ben. Nem kapcsolható ki, de az általános effekt és mesh beállításokkal skálázható.
-
Yany
addikt
Ha Abunak igaza van, akkor május 5-én jön a Vega: Prey
-
huskydog17
addikt
Tehát minden függvényre van 1-1 promó cím, szép. Valamiért van egy olyan érzésem, hogy itt ugyanaz fog lejátszódni, mint anno a TrueAudio-nál: jön néhány promó cím, aztán a süllyesztőben végzi, a userek 99,9%-a azt sem fogja tudni, hogy egyáltalán létezett. A gond ott van, hogy az egyik bizonyos függvényt használni fogja a sok ezer játék közül kb. 5-6 darab! Nem valami jó arány. Az arány kb. olyan, mint ami a TrueAudionál volt.
Tehát nem lesz kikapcsolható, nehogy a stupid játékosnak még csak véletlenül is legen esélye gyorsabb tempóra, hadd vegye az új felső kategóriás VGA-t, ha játszható sebességet akar! Értjük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De a Sony találta ki a megoldást. Az AMD pedig csinált rá egy hardvert a Sony javaslataival. Viszont ez ettől még a Sony-é. Az AMD ugyanakkor látta a megoldást, tehát lemásolta magának. A TrueAudio DSP is a Sony-é volt, az AMD csak belerakta a GPU-iba. A manapság alkalmazott ACE konfiguráció is Cerny ötlete volt. A Sony-t ez valószínűleg nem zavarja, mert így csak nő a célozható konfigurációk száma, vagyis nagyobb az esélye, hogy a megoldásukat többen fogják használni. Az, hogy az AMD másolgatja az ötleteiket, közvetlenül és közvetve sem veszélyezteti a Sony pozícióját.
-
Raymond
titán
"We'd really like to know where the object and triangle boundaries are when performing spatial anti-aliasing, but contrast, Z [depth] and normal are all imperfect solutions," Cerny says. "We'd also like to track the information from frame to frame because we're performing temporal anti-aliasing. It would be great to know the relationship between the previous frame and the current frame better. Our solution to this long-standing problem in computer graphics is the ID buffer. It's like a super-stencil. It's a separate buffer written by custom hardware that contains the object ID."
It's all hardware based, written at the same time as the Z buffer, with no pixel shader invocation required and it operates at the same resolution as the Z buffer. For the first time, objects and their coordinates in world-space can be tracked, even individual triangles can be identified. Modern GPUs don't have this access to the triangle count without a huge impact on performance.
"As a result of the ID buffer, you can now know where the edges of objects and triangles are and track them from frame to frame, because you can use the same ID from frame to frame," Cerny explains. "So it's a new tool to the developer toolbox that's pretty transformative in terms of the techniques it enables. And I'm going to explain two different techniques that use the buffer - one simpler that's geometry rendering and one more complex, the checkerboard."
-
"ez a képessége nagyon hasonlít a PlayStation 4 Pro konzol ID puffer nevű újításához. Valószínűleg az implementáció különbözik, de az AMD elleste az ötletet a Sony-tól, és beépítette a saját hardverébe."
A Sony ezt szoftveresen oldotta meg, amit az AMD hardveresen valósított meg a Vega-ban?
-
-Solt-
veterán
válasz
hunspirit #247 üzenetére
de minimum átlagosan hasonló a teljesítmény
Direkt a legfrissebb TPU tesztet néztem, őket nem nagyon érheti az a vád, hogy elfogultak az AMD-l... árazást tekintve pedig azonos gyártó "azonos" termékét nézve (tehát mondjuk MSI Armor, Gigabyte G1) cirka 12000.-Forinttal drágább a GTX 1060. Tehát pár százalék eltérés teljesítmény terén, és cirka 15% eltérés árazás terén.
-
hunspirit
csendes tag
Egyébként a Vega már egy éve készen van! Csak a hűtés nem készült még rá el azóta!
Jah és a teljesítménye szétveri a 1080ti-t is! Meg a Voltát is! Csak az a bökkenő, hogy az AMD-nél a teljesítményt wattban mérik! -
Malibutomi
nagyúr
Biztos semmi koze ehhez a 28nm vs 16nm gyartastechnologianak a GPU-nal.
A GDDR5X is segit itt valamit, de a kartyakon a memoria meret sokkal gyorsabban no mint ahogy a VRAM technika fejlodik. A memoriachipek is fogyasztanak aramot. 8 eve van itt a GDDR5, azalatt 1GB-rol 12GB-ra nott a VRAM merete. Jovore mar 16-24GB-okat igernek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nüansznyi eltérések lehetnek. A leginkább kiemelt tényező, hogy az NV nem szereti a DirectX 12 ajánlott root signature optimalizálását. De az Intel és az AMD hardvereit az NV ajánlása se érinti hátrányosan, csak az NV pixel shader teljesítménye csökken a szabványos kialakítással. Ettől függetlenül egyébként a DX12 játékok többsége így sem az NV ajánlásai szerint van optimalizálva, mert az korlátozza a formátumok használatát.
-
Pedig erről volt szó korábban, hogy inkább valamit máshogy oldanak meg a DX12-es rendererben, hogy a játékosok nagyobb felét ne érje kár, inkább a kisebb felénél ne menjen olyan faszán.
(#245) Abu85: Köszi. Akkor az, hogy nem minden DX12 címben tündököl az AMD, annak az oka, hogy az engine nem a DX12 követelményeinek megfelelően lett megírva, mert régebbiek az alapjai, ugye?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #238 üzenetére
Ez az ő adatuk. Én csak leírtam. Sőt, itt van a dia róla: [link] - bár ez csak DX12-t említ, de a újabban már a Vulkan is be van véve.
Egyébként szerintem ennél több is összejöhet, mert a Vulkan a Unity-ben már csak egy checkbox, ahogy az Unreal Engine 4-ben is az lesz nemsokára. Innen a függetlenek legalább egy tucat játékot simán visszapatch-elnek, hogy gyorsan bekerüljenek a sajtóba.(#239) Yutani: DX12-ben nem nagyon lehet játszani ezzel.
-
Arra értettem, ha kijön a vega és drágább lesz az új technológia miatt, de nem hozza a számokat majd.
Jelenleg csak annyira vagyok képben, hogy az 1060 felett most nincsen párja a zöldeknek. Utoljára én az R3xx időszakban néztem VGA párosításokat, akkor az akciós árának köszönhetően az R380 Nitro nyert és maradtam még egy kört, de a driverei ennek nem az igaziak (ami fura, mert a R280-as kollégáknak semmi baja ugyanazokkal a driverekkel). Én örülnék ha a számokban is meglátszódna ez a fejlesztés, mert szívesen maradnék a pirosaknál, de nekem ez úgy jön le, hogy szép és jó dolgokat csinál az AMD, csak a piac nem fogja lekövetni (mint ahogy a játékok közül a mai napig nagyon kevés használ 2-4 magnál többet).
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #238 üzenetére
Azért mert raksz +12GB VRAMot a kártyára,nem fog duplájára emelkedni a fogyasztás.Attól még a memória vezérlö ugyanaz a gpuban,a 12GBos TitanX ha 10Wal kért többet mint a 980Ti azonos órajelen sokat mondok.
-
-
Malibutomi
nagyúr
" Egyrészt reális, mert idén úgy számol az AMD, hogy 50+ DX12/Vulkan játék lesz az év végéig. "
Ezt most vagy tizen elmentik maguknak hogy ev vegen felemlegessek neked.
Engem ez a HBCC dolog erdekel nagyon, mert ahogy no a memoria a kartyakon lassan eljutunk oda hogy a VRAM viszi el a kartya fogyasztasanak az 1/3-at. Ha meg jonnek? a 24GB meg hasonlok akkor lehet mar a felet (persze ha marad a GDDR)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Melyik? Az ár/teljesítmény ugyanaz gyakorlatilag. A 480 hasonló áron megy, mint az 1060 például, és manapság már gyorsabb, de minimum átlagosan hasonló a teljesítmény. A felsőházban pedig jön a Vega. Nyilván lehetett volna másképp is csinálni, mert a Polarisből is kreálható lett volna egy 4096 CU-s nagy GPU, de akkor nem jönne a Vega idén, hanem majd csak 2018-ban. Valószínű, hogy az AMD az NV-nél jóval problémásabbnak érezte azt, hogy a fejlesztő vállát nyomja teljesen a memóriamenedzsment, így inkább arra koncentráltak, hogy minél hamarabb legyen egy olyan GPU is, ami már nem függ a szoftver hatékonyságától. Ez reális elgondolás, meg nem is. Egyrészt reális, mert idén úgy számol az AMD, hogy 50+ DX12/Vulkan játék lesz az év végéig. Ez tök hivatalos adat. Tehát fel kell készülni arra, hogy a kevésbé hozzáértő stúdiók is írnak manuális menedzsmentet, ami vagy jó lesz, vagy rossz. A Vega erre immunis lesz, még ha a szoftver optimalizálása rossz is. Viszont azért, hogy ezt elérjék idén, be kellett áldozni más fejlesztéseket. Ez az előnyök mellett a hátránya a tervnek.
Meglátszanak a technikák az fps-ben. DX12/Vulkan alatt ezért gyorsabbak a Radeonok. Ezeken a hardvereken jól működik a multi-engine kód például.
-
Ez így leírva máshogy hangzik, mint amit most a piac mutat. Lehet bármennyire is innovatív az AMD, ha a vásárlóközönség csak azt látja, hogy rosszabb ár/érték aránnyal rendelkezik a pirosak kártyája, vagy nincs alternatíva az aktuális zöld csúcsra. Én mindig azt éreztem az AMDvel kapcsolatban, hogy tök jó dolgokat tesz le papíron, de a játékfejlesztők valahogy sose arra mentek, hogy ezek a gyakorlatban FPS-ben is megmutatkozzanak.
Én nem szívesen váltanék, főleg, hogy freesynces a monitorom és szeretem, de ha a kapok egy kártyát, ami tele van innovatív, de senki által nem használt featureökkel, ezáltal lassabb és drágább, mint a konkurencia, akkor én nem fogom azt megvenni. És elég sokan így fognak dönteni, akik játékra használják a videokártyát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem bejöttek az NV próbálkozásai, amikor még próbálkoztak. De utoljára a Fermi hozott játékosokat célzó innovációt, ami a jittered sampling gyorsítása volt. Azóta semmi. Pedig a piac haladt. Az AMD letette az explicit API alapjait, illetve a multi-engine modellt, az Intel pedig hozott UAV orderinget és gyors konzervatív raszterizálást. Most is az AMD hozza a general purpose paging modelt.
Szóval igazából a probléma sokkal inkább az, hogy ebben az évtizedben egy igazán hasznos technikai innovációra futotta az NV-nek, míg az Intel és az AMD hozott többet is. -
Tanisz
senior tag
válasz
#20691712 #228 üzenetére
Nem sajna, hihetetlenül hangzik.
Sok VirtualBox-ot hsználok.
Nem is értettem amúgy, de 4 virtualbox darabonként 2 vCPUval a melóhelyi i7es 4/8-as gépem iszonyatosan megfogta, ezt a szerencsétlen fx8350-öt nem. RAM mind a kettőben azonos, OP rendszer is. VMek ugyanazok.Kielemezni nem tudtam eddig, arra nem volt időm.
Az a fura, hogy az egyik egy kb fele annyiba kerülő gép (VGAt nem számítva, az fxben van egy rx480, a melóhelyiben egy alsókategóriás Nvidia) ilyen felhasználásban nem fekszik meg, a drágább meg képes izzadni alatta.Én is nagyon furcsáltam, mert már rég cseréltem volna akár egy 2x ennyibe kerülő i7re is, de feleslegesen nem költöm a pénzt.
Nagyon jó az i7es benti gép, de ez valahogy nem tetszik neki
-
-
#20691712
törölt tag
Arrol a nyolcvanrol szerintem tegyel le.
A dollar ar mindig afa nelkuli.
Az europai afa magasabb es van ra vam.
95 alatt nem fogod meguszni.
Arrol az apro tenyrol nem megfeledkezve, hogy egy kb 3 eves technikat sikerult ugy ahogy behozni.
Kosz jo lett a ryzen, de nem annyira, hogy idetlenkedjen vele az ember... -
#20691712
törölt tag
De mint pl en.
Ezert nezem, hogy olyat rakjak ossze ami stabil es gyors.
A mokolt biost meg a kinszenvedest, hagyom a bohockodoknak.
Nem volt a 8350-esnek ebben az arban intel alternativaja?
őőőőőőőő.. i3 5-6-7xxx?
Csak azert nem a ht-s penyat irtam mert nem akartam ekkorat rugni. -
-Solt-
veterán
Én nem azt látom, hogy az NV-be köt bele, hanem azt, hogy az AMD (a mesebéli legkisebb fiú szerepkörében) próbálkozásai jobban bejönnek neki, szimpatikusabb ahogy próbálnak előretekinteni, fejleszteni. (nincs ezzel a szimpátiával egyedül)
Az NV termékei nem rosszak egyáltalán (ilyet szerintem Abu sem írt), egyszerűen szimplán technológiai szempontból nem annyira fejlettek mint az AMD termékei, és ez akkor is így van, ha ez az FPS számokon nem látszik adott esetben. Hogy ez miért van így, arról megint reggelig lehetne elmélkedni, de azt hiszem abban megegyezhetünk, hogy sok esetben nem azért, mert az XY AMD fejlesztés hülyeség lett volna.
Paradox helyzet, de attól, hogy adott termék kevesebb FPS-t tud, még lehet fejlettebb, jobb mint a konkurencia egyébként gyorsabb terméke. A jobb vagy rosszabb kérdése teljesen nézőpont kérdése innentől, mert amíg mi játékosok zömében az FPS számokat kergetjük, addig Abu az újítást, a fejlődést, a problémákra adott válaszokat részesíti előnyben ahogy én látom.
Az biztos, hogy ha az NV is olyan ütemben próbálna fejleszteni ahogy az AMD, nagyon nem itt tartanánk!
-
Ragnar_
addikt
válasz
#20691712 #222 üzenetére
Leírom akkor mégegyszer, hogy R5 1600 az játékokban kb. R7 teljesítmény nyócvané, ha neked kell az a 20%+ FPS hajrá ott az i7 7700k, én veszek rajta ramot, meg várom, hogy végre 8+ szálra legyenek optimalizálva a játékok, ott a +2c/4t jól jöhet, így gondoltam, hogy alternatíva nem úgy, hogy gyorsabb lesz. Előzetes tesztek alapján ott van gond ahol 4 szálat használ a program, ott lemaradhat az R5 még az i5höz képest is, de really 4 szál 2017-ben ? Azt a programot messziről elkerülöm.
-
válasz
#20691712 #222 üzenetére
Pedig igaza van. 1600X durva lesz: 6 mag, 12 szál vs 4 mag 8 szál. Sok játékban egy szinten lesznek, ha a Ryzen órajele alacsonyabb is, és a minimum fps-ekben akár még jobb is lehet az AMD megoldása!
4/8-cas Ryzen mondjuk engem se érdekelne, de jó árazással az is meg fogja érni sokaknak.
Jack@l: Wow! Ezt még nem láttam, köszi!!!
-
füles_
őstag
válasz
#20691712 #222 üzenetére
Az R5 1600/X miért ne lehetne alternatíva a 7700K-nak? Még így is processzormagbeli előnyben lesz a Ryzen az i7-hez képest. Ahova nem kell 8 mag, csak 4 vagy 6 is elég ott ugyanolyan gyors lesz az R5, mint az R7. (az az i7 csak 4 magos) Azt is merem állítani, hogy a 4c/8t R5 4 GHz-cen is kompetitív lesz a 7700K ellen.
Ezt nem tudom láttad-e.
-
füles_
őstag
-
Tanisz
senior tag
Érdekesen hangzik a cikk, csak használják a fejlesztők a jövőben az új lehetőségeket, vagy úgy fogalmazva, hogy engedje a menedzsment használni nekik.
Sokszor ezen áll vagy bukik minden.Amúgy meg rém unalmas már ez a AMD vs Intel vs Nvidia tobbzódás és kakaskodás a fórumokban.
Nekem pl melóra nagyon jó lesz egy Ryzen (szükségem van a sok mag + sok RAM ) kombóra.
FX 8350ről is azért nem váltottam eddig, pedig néztem az Inteleket és vettem is volna hasonló árkategóriába, ha van olyan ami ugyanezt nyújtja.Az meg sohasem érdekelt, hogy 5-10-15 FPS-el többet tudna, hiába játszom is. Menjen fullHD-ban high-on vagy maxon szaggatásmentesen azt kész
Tudom valakinek ez 30 fpst jelent másnak 240 fpst
Tudom igénytelen vagyokAmúgy itt senki sem használja a gépét munkára?
Csak játszik rajta?
-
Raysen623
addikt
Nem ártana összességében értelmezni a leírtakat és összevetni a valósággal. Több mindenben lehet jobb architektúra a Polaris a Pascalnal, azonban a valóságban bizony a programozók úgy tűnik vagy nem tudják mit is akarnak a hardvertől vagy csak jár a pofájuk és olyan dolgokat kérnek amit nem fognak használni biztosan. Az nvidia a piaci részesedése (a vga piacot ugye szándékosan kettéfűrészelte az évek alatt) és pénzügyi befolyása miatt vélhetően jobban tudja kezelni a fejlesztéseket mint az AMD. Ezért tartunk ott, ahol.
-
dergander
addikt
Pozitív irányba már nem tudnak csavarni rajta,szerintem már rég le van gyártva jó pár darab, max annyi hogy várják hogy jó sok legyen amivel ellássák a piacot. Ha olyan startja lesz mint a 480-ak akkor bizony bele lehet tojni majd az egészbe.( 2 hónapot vártam a kártyámra,köszönöm AMD)
-
#06658560
törölt tag
Ahhoz képest rendszeres Abu cikkeinél, hogy full AMD témába csak azért is bele kell írni az NV-t, hogy nekik milyen lemaradott és nem jövőbe mutató megoldásuk van. És mennyire nem fog a jövőben sehova menni vele a cég.
Kieg.: Jelen cikk nem ilyen, most a kommentek vitték AMD-NV harccá.
-
deja vu
addikt
De az nem furcsa, hogy mindig az Nvidiába köt bele? Amikor 4 évig AMD kártyám volt akkor is azt éreztem, hogy nem ennyire jó az AMD mint ahogy be van itt állítva, és nem ennyire rosszak az Nvidia termékei mint ahogy le van húzva Abu által.
De szerintem hanyagoljuk a témát már. Ki lett beszélve, nincs elfogulatlan ember Lezso szerint.
-
füles_
őstag
Bizony. Ha jön egy 1500 MHz(12 TFLOPS)/1700 MHz (14 TFLOPS) Vega 4096 SPU-val, HBM2-vel annak biztos nem a 1080 lesz az ellenfele. Ez nyers erőből lenyomná a 1080-at minden GCN5 fícsör nélkül is.
Egy ilyen kártya szerintem alkalmazástól függően 1080-1080Ti között és 1080Ti szinten lenne. Ha hihetünk Abu szavainak akkor bizonyos helyeken még le is lépné a 1080Ti-t.De ez tényleg csak spekuláció, és az én gondolkozásom.
-
Igen, ez nem stimmel. Ha a nagy VEGA 1500 MHz-en fog tekerni, az pont másfélszer annyi, mint a Fury X. Van benne uarch tweak is, és ha nem lesz VRAM sávszél limit, akkor legalább 60%-kal lesz gyorsabb a Fury X-nél. Viszont az már DOOM-ban GTX 1080 Ti szint lenne, nem 70 FPS a Fury X 60 FPS-éhez képest.
Persze mindez spekuláció, sz@rt sem tudok a VEGA-ról.
-
myckey
veterán
Én speciel nem várok "kis" vegát sehova.........
3 különböző teljesítményűt várok, az elkövetkezendő hetekben.
Nem, nem az egész évre vetítve.Ebből a "leggyengébb" hozza minimum az 1070 -et. Csont nélkül.
Ezt várom.
Aztán majd kiderül mi lesz vagy nem lesz, de az biztos!
(#200) Yutani
Ez viszont nem fest túl jól, így, ebben a formában.
-
Ragnar_
addikt
GTX titan_X_review Az ő mérésük szerint Pascal TitanX-el 78/54 FPS volt... (6700k-val) A 1080 - 52/40 FPS volt..
-
füles_
őstag
Itt valami nem stimmel.
A Fury X-től csak 8 FPS-sel lenne gyorsabb? Állítólag a legnagyobb Vega is 4096 SPU-val jön, ami ugyanannyi, mint a Fiji-ben.
Namármost az Antiqua XT (R9 380X) és a Polaris 10 PRO (RX 470) GPU-kban a fő részegységek száma teljesen megegyezik (2048 SPU, 32 ROP, 128 TMU). A GCN4 újításainak és az órajelelőnynek köszönhetően az RX 470 kb. 35-40%-kal gyorsabb. Eszerint a Vegának is minimum ennyivel kellene túlteljesítenie a Fiji XT-t, és akkor a GCN5-öt + a még magasabb órajeleket nem számítottuk bele.Szóval ez valószínűleg egy kisebb Vega lesz.
-
Ijk
nagyúr
Tavaly aki akart bevásárolt 1070-ből, 1080-ból. Idén aki akart most bevásárol 1080Ti-ból. AMD erről a vonatról is lemaradt, ha ár/teljseítményben nem lőnek szignifikánsan az nv fölé akkor megint pórul jártak, de még akkor is csökkenthet árat az NV. Vagy az 1080Ti fölé kellene lőni legalább 25%-al a teljesítményt, de ennek igen csekély a valószínűsége.
Ez van, hiába vannak csodálatos fejlesztések papíron, ha gyakorlati teljesítményben az nv mögött vannak mindig egy évvel. -
hapakj
őstag
Pár hónap rengeteg idő. Ha valaki most szeretne UHD-n játszani és nem pár hónap múlva (lassan inkább egy év), mert mondjuk csak, annak csak az nVidia az egyetlen egy választás. Ez bevétel kiesés az AMD-nek. Ha nincs pénz nincs fejlődés, és továbbra sem lesz megfelelő verseny és árcsökkenés. Talán ezért bosszantó mindenki számára az AMD késedelmei.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tesla topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Filmgyűjtés
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest