- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #255 üzenetére
Nem igazán. Eléggé általános, hogy a ReadFirstLine és a Ballot függvényeket használják. Ezekből lehet sokat nyerni. A BF1 használ sokkal többet.
Ezek a függvények jönnek át szabványba. A shader model 6.0 erről szól. A SPIR-V és kapott már pár szabványos wave intrinsicset. A gond az, hogy a szabványos megoldások még nem érhetők el, vagy nem mind, ami a fejlesztőknek kell. Ezért nem szabványos opciókhoz kell nyúlniuk. Idővel ezek kikopnak, mert jön a helyükre a szabvány, de átmeneti szinten nagyon fontosak, hogy a fejlesztői igényeket kielégítsék.Inkább olyan lesz ez, mint a Deus Ex-ben. Nem kapcsolható ki, de az általános effekt és mesh beállításokkal skálázható.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #95 üzenetére
Olvasd el még egyszer.
Ma sem hevernek parlagon a specifikus hardveres fícsőrök. A GCN shader intrinsics az AMD-nél a Vulkanba a múlt nyáron épült be. Azóta használja a Doom. A DX11/12-höz az AGS 4.0-val szeptemberben lett elérhető. Azóta használja legálabb az egyik függvényt a Deus Ex: Mankind Divided, a Battlefield 1, a Civilization 6, a Resident Evil 7: Biohazard és a Sniper Elite 4.
Például a programozói támogatást igénylő képességekből a packed mathot könnyű beépíteni DX12-be, elvégre szabványosan kezelhető. Vulkanhoz is van már egy kiterjesztés. A primitive shadert nem lesz olyan egyszerű használni, itt leginkább az AMD-hez nagyon közeli partnerek élnek majd a lehetőséggel, leginkább a Bethesda vagy a Eidos Montreal LABS részlege által támogatott stúdiók. Másnak annyira ez nem fog bejönni.A Deus Exben a Purehair kikapcsolható? Régen ezek a hajak azért voltak választhatók, mert annyira újnak számított a rendszer, hogy megérte biztonságból egy alternatív hajmodellt tervezni. Ma annyira kiforrott lett a probléma GPU-s megoldása, hogy simán lehet default szinten építeni rá. Persze ahogy a Deus Exben, így is lehet skálázható, de például az említett játékban nem lehet csak a Purehairt butítani, mert általános detail opciókhoz van kötve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #15 üzenetére
Volt egy újságíróknak tartott rendezvény az első félévben. Ott lehetett a Preyt játszani az AMD még titkolt hardverein. Akkor még a Ryzen sem volt elérhető.
A Bethesda egyezmény része, hogy nem csak a Bethesda fogja az AMD cuccait használni és reklámozni, hanem az AMD is a Bethesda játékait. A kisebb Vega elsődlegesen egy eSport VGA lesz, és ezért választottak mellé eSport játékot. Az új Quake kap Vulkan támogatást is. Nincs még bejelentve, de megkapja.
A Vega újításaiból az alábbiakhoz nem kell igazából program oldali támogatás:
- HBCC
- draw stream
- variálható wavefront-hosszEzekhez kell:
- primitive shader
- packed math
- SDWA/DPP -
wildpig
tag
válasz
huskydog17 #15 üzenetére
Mondjuk elég hülyén hangzik hogy fél évet várnak egy játék miatt. Nem sok jót sugall.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Gurulunk, WAZE?!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest