- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
RyanGiggs
őstag
"Az egyetlen úgymond váratlan érdekesség, hogy olyan programokban, amelyekre általánosan azt mondtuk, hogy optimalizálatlan PC fosportok, a Vega pokolian jól érzi magát. Valószínűleg a HBCC miatt van ez."
Tehát azt akarod mondani, hogy pl. egy GTA 4 fosport se hatja meg a kártyát? -
huskydog17
addikt
Tehát minden függvényre van 1-1 promó cím, szép. Valamiért van egy olyan érzésem, hogy itt ugyanaz fog lejátszódni, mint anno a TrueAudio-nál: jön néhány promó cím, aztán a süllyesztőben végzi, a userek 99,9%-a azt sem fogja tudni, hogy egyáltalán létezett. A gond ott van, hogy az egyik bizonyos függvényt használni fogja a sok ezer játék közül kb. 5-6 darab! Nem valami jó arány. Az arány kb. olyan, mint ami a TrueAudionál volt.
Tehát nem lesz kikapcsolható, nehogy a stupid játékosnak még csak véletlenül is legen esélye gyorsabb tempóra, hadd vegye az új felső kategóriás VGA-t, ha játszható sebességet akar! Értjük.
-
Pedig erről volt szó korábban, hogy inkább valamit máshogy oldanak meg a DX12-es rendererben, hogy a játékosok nagyobb felét ne érje kár, inkább a kisebb felénél ne menjen olyan faszán.
(#245) Abu85: Köszi. Akkor az, hogy nem minden DX12 címben tündököl az AMD, annak az oka, hogy az engine nem a DX12 követelményeinek megfelelően lett megírva, mert régebbiek az alapjai, ugye?
-
Arra értettem, ha kijön a vega és drágább lesz az új technológia miatt, de nem hozza a számokat majd.
Jelenleg csak annyira vagyok képben, hogy az 1060 felett most nincsen párja a zöldeknek. Utoljára én az R3xx időszakban néztem VGA párosításokat, akkor az akciós árának köszönhetően az R380 Nitro nyert és maradtam még egy kört, de a driverei ennek nem az igaziak (ami fura, mert a R280-as kollégáknak semmi baja ugyanazokkal a driverekkel). Én örülnék ha a számokban is meglátszódna ez a fejlesztés, mert szívesen maradnék a pirosaknál, de nekem ez úgy jön le, hogy szép és jó dolgokat csinál az AMD, csak a piac nem fogja lekövetni (mint ahogy a játékok közül a mai napig nagyon kevés használ 2-4 magnál többet).
-
-
Malibutomi
nagyúr
" Egyrészt reális, mert idén úgy számol az AMD, hogy 50+ DX12/Vulkan játék lesz az év végéig. "
Ezt most vagy tizen elmentik maguknak hogy ev vegen felemlegessek neked.
Engem ez a HBCC dolog erdekel nagyon, mert ahogy no a memoria a kartyakon lassan eljutunk oda hogy a VRAM viszi el a kartya fogyasztasanak az 1/3-at. Ha meg jonnek? a 24GB meg hasonlok akkor lehet mar a felet (persze ha marad a GDDR)
-
Ez így leírva máshogy hangzik, mint amit most a piac mutat. Lehet bármennyire is innovatív az AMD, ha a vásárlóközönség csak azt látja, hogy rosszabb ár/érték aránnyal rendelkezik a pirosak kártyája, vagy nincs alternatíva az aktuális zöld csúcsra. Én mindig azt éreztem az AMDvel kapcsolatban, hogy tök jó dolgokat tesz le papíron, de a játékfejlesztők valahogy sose arra mentek, hogy ezek a gyakorlatban FPS-ben is megmutatkozzanak.
Én nem szívesen váltanék, főleg, hogy freesynces a monitorom és szeretem, de ha a kapok egy kártyát, ami tele van innovatív, de senki által nem használt featureökkel, ezáltal lassabb és drágább, mint a konkurencia, akkor én nem fogom azt megvenni. És elég sokan így fognak dönteni, akik játékra használják a videokártyát.
-
nubreed
veterán
Pont 2 olyan játék, amit bottal se piszkálnék meg.
De ez egyéni szoc. probléma, tudom.
(#113) Fred23:Hát szerintem ne számítsunk arra, hogy az 580 közelében lehet az 1070 -nek, egyrészt azzal az AMD magát is tökön lőné, mert senki nem venné a kis Vegát, másrészt már régóta tudjuk, hogy csak ráncfelvarrott rebrand lesz, ez sejteti mennyit lehet reálisan várni tőle.
-
#16939776
törölt tag
Ez egy nagyon tanulságos videó: ~200%-ra túl van tolva minden effekt. Amiket egy ilyen játékban egytől egyig ki is kapcsolnék, le minimalizálnék, azért, hogy folyamatosan lássam az ellent, ne zavarjon.
Ez így mókusvakítás, ami miatt kell alá a GPU erő, az pont hogy akadályozza a játékost, ezek tennék szükségessé hogy még erősebb VGA-t tegyek alá?!
-
janos666
nagyúr
Tudom, hogy nem csak ez a baj.
Próbáltam a játékot 290X 4Gb-al, RX480 8Gb-al és Geforce 1070 8Gb-al is. Kb. ebben a sorrendben volt egyre elfogadhatóbb. Ugyan így kapcsolgattam ide-oda pár dolgot a menüben/konzolban (erre használtam el 8 órát a 10 órás trial-ból
). Az egyik legbiztosabb pont volt, hogy mindhárom kártyával "begerjedtek" az áttetsző dolgok TAA-val.
Nézz meg egy egyszerű holo-kilincs/ajtónyitó animációt, amin szaladgálnak a fehér kis pöttyök: megszűri temporálisan az animációt, amitől statikus és hézagos lesz. Vagy beszélgess az emberi formájú hologrammal. Az is dinamikus, áttetsző cucc, és azt is "megszűri" keményen, olyan lesz mint egy olvadt fagylaltszobor. De majdnem minden ilyen, ami áttetsző, ha rámászik a TAA és/vagy DoF.
A "legjobb" pedig szerintem az, mikor valamit elmaszatol a DoF, és ráhúzza a fejére a tésztaszűrőt a TAA, az már haláli pixelháború.Hihetetlen, hogy még konzolparanccsal sem tudom letiltani a DoF-ot, pedig ízlés szempontból szimplán utálom, ráadásul szerintem sok látványos baki a DoF-ból ered: akár közvetlenül (mikor olyat is elmos, amit nem kéne, vagy épp kihagy foltokat, mint pl. a sisakok üvege), akár közvetve (mikor valami förmedvény születik a különböző effektek szuperpozíciójából).
Mondjuk azt sem értem, hogy a motion blur-t miért csak a konzolból tudom kilőni, az is őrület: eleve utálom, és mikor ilyen egresszív, hogy finom egérmozgástól is azonnal "elolvad a képernyő", még szédülök is tőle.
De végül is a GTX 1070-el, AA nélkül, konzolból kilőtt blur-al már élvezhető, mert szerencsére nem vagyok epilepsziás (nagy ritkán elkezd színesen villogni a kép cut-scene közben -> ilyet viszont a Radeon nem csinált
).
-
huskydog17
addikt
Vagyis nem volt ilyen bejelentés.
Azok a hardveres feature-ök, melyek kihasználásához játék oldalról is szükséges egy patch, azok garantáltan parlagon fognak heverni, ugyanis 10-ből legfeljebb 1 játék fogja azokat támogatni.
e-sport-hoz miért kell Vega? Melyik népszerű e-sport játékot nem viszi jól egy RX480?
A Quake-ben lévő haj pedig a tökéletes iskolapéldája az erőforrások pazarlására. Ahogy azt már előttem is írták, mindenki ki fogja kapcsolni ha kikapcsolható lesz, egy e-sport FPS game-ba ez totál felesleges, pénz-és munkaerő pazarlás.
-
-
Yany
addikt
Abu, hmm... megint a saját csapdádba esel. Lehet, hogy a Volta ellen szánja az AMD, de a piac úgyis a Pascallal fogja szembe állítani, mert a Pascal már tárt karokkal fogadja a piacon. Mindenki (értsd: mindenki) azzal fogja összevetni és a kutyát nem fogja az elején érdekelni (amikor is egy új termék megmérettetik), hogy milyen olyan képességekkel rendelkezik a Vega, amire majd csak a Volta lesz képes az Nvidiától. Minden ember a számokra for meredni, nem a jövőbe...
-
Yany
addikt
Hajat már a 2xx kártyák is csináltak, ráadásul a Polaris ha jól emlékszem kifejezetten ezt is gyorsító képességekkel is bővült (rosszul emlékszem?). Ha ehhez hozzávesszük, hogy eSportban jó eséllyel az első opció lesz kikapcsolni a hajhoz hasonló lassító és egyben zavaró effekteket, akkor az elég sovány indok lesz egy Vega mellett... Nagyon várom már a Vegát, de perpill szerintem Oliverda hozzászólása elég jól megvilágítja a keserű valóságot. Ha nem lesz legalább 30-40%-kal gyorsabb a legújabb Pascal revizióknál, akkor megmarad másodiknak egy olyan piacon, amit már le is tarolt az NVIDIA, vagyis marginális, fanokra építő piacot szólít majd meg a Vega. Főleg, ha problémamentes lesz, csak mert ne feledjük, hogy kezdeti betegségek minden új architektúránál potenciálisan előjönnek. Szóval most azért nem fogadnék az AMD-re...
-
Oliverda
titán
Igen, és ez csak akkor bocsátható majd meg, ha végül a Pascalt a Titan X fülénél fogva küldi vissza 2016-ba a Vega. Akkor elnézhető a késés, minden más esetben már megint tökönszúrták magukat, mert az Nvidiának 10 hónapja nincs ellenfele a felsőkategóriában, amire pedig megjelenik a Vega, ez közel egy év lesz.
De tegyük fel, hogy hozni fogja a GTX 1080 (adja isten a Ti) tempóját. Akkor majd jön a szokásos játék, hogy olcsóbban adják 10-20-30 százalékkal, amire majd az NV röhögve dob oda egy kb. egy éves fejlesztést Pascal refresh címszó alatt, miközben már a csőben van a Volta.
Nem mellesleg a HBM-es előny sincs sehol, bár ez szvsz soha nem is létezett. Ma már lassan ott tartunk, hogy csak a fejlesztésben partner AMD-nek nincs piacon HBM2-vel szerelt terméke, az Nvidiának hónapok óta van, de lassan már az Intel HBM-es FPGA-i is megérkeznek. Ennyit ért az innovatív mártírkodás, a konkurensek learatják a babérokat.
De legalább majd Prey alatt alázni fog...
-
dergander
addikt
Az AMD a vega bemutatót decemberre tervezte,csak nem jött össze. év elején áprilist mondtak de azt az időt se tudták tartani. Akkor a kérdés a következő? Ebbe az évbe egyátalán lesz-e kapható... Értsük jól,várom várom csak már lassan fárasztó.
Amúgy itt egy [link] a többi közül hogy December lett volna a bemutató... -
oAcido
aktív tag
"Nem egyszer elmondták már, hogy a Vega a Prey című játék mellé készül."
Kontra:
"A Vegát nem hozták előre. Minden csúcs-Radeonnál a DICE csúcsjátéka a target"
Köszönöm Abu, neked aztán lehet hinni... Aztán ha mégse jön a Prey mellé, akkor majd megint kitalálod hogy igazából az új Micimackó volt eddig is a cél megjelenés szempontjából...
És csodálkozunk, amikor állandóan köpködnek az emberek
-
huskydog17
addikt
"Nem egyszer elmondták már, hogy a Vega a Prey című játék mellé készül."
Ki, mikor, hol mondta? Miért nincs benne a cikkben ez az információ? Egyik cikk sem említi ezt. Légyszi forrást!
"A pici Vega pedig a Quake Championshöz lesz igazítva."
Erről is tudnál légyszi linkelni forrást? Köszi!A primitív shader-hez kell a játék oldaláról is támogatás, vagyis kell patch a játék fejlesztőitől, hogy kimutatható legyen bármilyen mértékű előny vagy ez olyan hardveres implementáció, ami játéktól függetlenül mindenhol működik?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Microsoft Excel topic
- Anime filmek és sorozatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HP notebook topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Új, verhetetlen alaplap sok extrával!
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- DELL PowerEdge R440 rack szerver - Silver 4114 (10 mag/20 szál, 2.2/3.0GHz), 64GB RAM,199990Ft +ÁFA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest