- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Én már láttam olyan Ana-t is aki Mercy-re nyomta az ultiját... meg Widowra.
Torb-ot még csak-csak megértem ha az meg benyomja a saját molten core ultiját akkor nemtudom mennyi (1000 hp?) élete lesz és jó egy tank/Winston helyettesítőnek 5-10 másodpercig (ami akár kritikus is lehet a meccs szempontjából)
-
f3rdzs0
senior tag
ez nagyon szép volt
mondjuk tegnap én is kaptam egy ultit, amivel nem tudtam mit kezdeni. nem volt már blinkem, épp újratöltöttem, és fedezékben voltam, az ellenfél meg full messze. hát mondom zseniális
ennél csak az a jobb, mikor Ana rendszeresen rám rakja az ultit Roadhogként, de nincs ultim. rengeteg Anára kell szólni, hogy ne dobálja már az ultikat, mikor nekem nincs, mert 4 shottal meg egy hookal sehova nem fogok menni Ana ult alatt -
f3rdzs0
senior tag
oh hát én egy normális teamet nem láttam tegnap se meg ma reggel se QM-ben. mmint a team compok botrányosan rosszak.
mondjuk még mindig nem segít, hogy Tracerezek ha kell ha nemaz viszont pozitívum, hogy kb senkit nem érdekel. egyszer nem szólt senki, mikor egy 0 healer 2 sniper csapatba genji mellé behoztam Tracert (nem egyszer fordult elő)
nagyon durván nincs toxicity QM-ben, vagy csak senkit nem érdekel
egyik kedvenc reddit topicom. már volt hasonló téma párszor, de mindegyiknél nagyon poén ötletek jönnek fel, vicces olvasgatni
-
saen
veterán
A legújabb panaszkodás most az, hogy a supportok továbbra is kevéssé kapják a rangot a DPS-ekkel szemben. Volt olyan csapat a PTR-on akik csak együtt játszottak rankedet és egy idő után a support már nem játszhatott a csapattal, mert túl nagy lett a skill különbség. Ezzel azért remélem kezdenek még valamit
(#5682) 0karmacoma0: Szezon végén amikor újra nekiálltam a rankednek kellemes csalódás volt, hogy eltűntek az anyázós játékosok. Ha ez továbbra is így lesz, én se fogok nagyon játszani QM-et. Jobb volt a ranked, korrektebb csapatösszeállítások voltak és mégha mi voltunk a gyengébbek, akkor is látszott, hogy nyerni akar mindenki.
-
0karmacoma0
senior tag
PTR-en nagyon tetszett a rendszer. A time bankos payload round 3-4 nagyon jónak tűnt, és összességében is nagyon jót játszottunk. A rövidebb idő is segített az orosz pályán. Kisebb kommitment elindítani egy comp meccset, pörgősebb az egész. Már csak a koth pályákat kéne kiirtani, valahogy nekem azok a deathmatchek nagyon nem bejövősek, főleg bo5 rendszerben.
A Monk még mindig elég erős, de most már el is kell találni valamit az e/shift spammelés mellé, de tankal is sokkal kellemesebb játszani így, hogy nem nukeolnak azonnal egy orb után. Még csak 3/10 placement meccs ment le, szóval a másik kritikus rész még hátravan. S1ben az idegesített, hogy néha underdogként buktam egy full szintet vereség után, míg győzelemnél jött egy harmad-fél(Főleg takot-supportot játszottam). Ha ez is kicsit igazságosabb lesz, akkor én is leállok a QM küzdelmekkel és s2-t végig compban tolom le.
-
#25237004
törölt tag
Abszolút érthető, amit írsz, lehet hogy részben, vagy akár teljesen neked van igazad. Mindösszesen annyit akartam hozzáfűzni, hogy nagyon nehéz ezt "belülről" egzakt módon megítélni, és óriási minta is kellene hozzá, több száz, de inkább legalább 1-2 ezer game. Az emberi agy nagyon nehezen fogja fel a variancia jelentőségét és nagyságát, én is alábecsülöm sokszor, aztán kapom a pofont, ami észhez térít.
.LnB: "Elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy én vagyok a béna." Nem biztos, hogy jó következtetést szűrtél le. Egészen biztos, hogy a variancia is megtréfált téged is, mellé persze nyilván lehet fejlődni, meg ezer dolgot másképpen, jobban csinálni, de bármilyen játékról is legyen szó, ehhez nagyon kompetitív szellem kell, és egy idő után lehet, hogy valakinek ez inkább már munka.
Szóval kétféleképpen lehet ezt csinálni: Nem foglalkozik az ember az eredménnyel, játszik, amikor éppen jólesik és élvezi a kimeneteltől függetlenül, vagy komolyan veszi az eredményeket, kiértékeli, replayeket néz, tudatosan változtat a játékának egyszerre egy-egy elemén, újra leszűri a tanulságokat, néz másokat, akiknek jól megy adott hőssel, megfigyeli a különbségeket, alkalmazza az új tudást, újra kiértékel stb. Van, aki ezt az utóbbi hozzáállást is élvezi , de nem mindenkinek van ehhez türelme, kedve (illetve nem minden játékban) , így meg érdemesebb inkább az első felfogást követni. Esetleg lehet valahol a kettő között (kicsit fejlődgetünk is néha, odafigyelünk mit lehetne jobban, de nem vesszük túl komolyan). Mental coaching vége, ígérem nem zargatlak tovább ezzel titeket.
Főleg azért, mert nem is Overwatchozok, csak a két öcsém kezdte el, így annak ellenére, hogy a béta annyira nem nyert nálam, most kíváncsian figyelem a dolgot, lassan elkezdenek rankedezni.
-
#25237004
törölt tag
Ugyanígy lehetséges, hogy a másik csapatnál legyenek ezek a "casual gamerek". Már ha van egyáltalán ennek az egész gondolatmenetnek létjogosultsága, tekintettel arra, hogy mindig az adott szintednek megfelelően kapod nagyjából a csapattársakat, ellenfeleket. Az ilyen megállapítások inkább az ember nem túl megbízható érzéseinek, megfigyeléseinek és általánosításainak az eredményei. Aztán megkérdezel valaki mást, ő meg azt fogja mondani, hogy "toljad hétvégén, mert akkor a leggyengébbek az ellenfelek".
-
saen
veterán
Néztem a streamedet egy picit tegnap este, pont ezt a meccset is láttam. Jól toltátok, tetszett a csapatmunka.
Zenyattánál arra gondoltam, hogy nekem esett az accuracy-m vele, illetve a damage is jelentősen ami a sebzés nerf meg accuracy miatt egyszerre volt. Lényeg a lényeg, régen sokkal több damage ment vele nekem. Ettől függetlenül a discord orb továbbra is brutál erős és mivel kevésbé hal most Zenyatta, mint régen, így tök jó karakter lett ismét.
-
Pocok256
veterán
Jelen
Viccet félretéve én sem szívesen játszom rankedet olyannal aki láma mert visszahúz és csak felidegesít, mert képtelen azt a taktikát vagy mozdulatot megcsinálni amit a meccs megkövetel. QM et szívesen játszok bárkivel, de az más tészta. Az olyan lámákkal sincs bajom akik habár alacsony rankon vannak, de ha javaslok neki valamit akkor megcsinálja vagy legalább megpróbálja.
Számomra nem élvezet az, hogy más miatt kikapok mert annyira alacsony rangja van, hogy lehúz. Az sem élvezet, hogy noobhentet tartok mert rank 30 as enemyket kell ölnöm, ott semmi szépség és élvezet nincs. Ez nálam minden játékban így van ha játszok valamit és van ranked akkor én ott maximumot akarom nyújtani amiben nem fér bele az, hogy más radikálisan gyenge teljesítménye miatt kikapjak.
-
f3rdzs0
senior tag
-
Revesz
aktív tag
Érdekes azokban az időkben még sok háztartásban nem volt számítógép meg internet és "simán" összejött 40 ember AQ40-re xD.
Ahogy egyre többen kezdtek el játszani blizzardnál szépen lesírták... Aki egyszer is kipróbálta milyen egy 40 fős raid ami wipe-ol az sose felejti el xD.
-
#14955008
törölt tag
Nem tolod a streamet? Menjen már értelmes HUN közvetítés is, vagy a rankedet nem szereted streamelni? A qm-jeid messze jobbak voltak az átlag twitch-től is nemhogy a magyartól. Oké nem egy seagull vagy surefour, de bőven az élvezhetőség felett van. Fogalmam sincs mi az hogy kuli_, de ott ragadtam a meccseid előtt látatlanban, pedig esküszöm nem olvastam addig ahogy valamiért lnb tövig nyal
-
saen
veterán
Tegnap néztem Mendokusaii-t és ő pl solo-ban nyomja a rankedet. Ő azt mondja, hogy amíg full premade-ben mentek, hiába nem vesztettek egy meccset sem, kb 20 meccs kellett amíg egy szintet léptek, alig kaptak valamit a győzelemért. Ha egyedül megy akkor igaz néha veszít is, de 3 győzelemért már szintet lép. Róla azt kell tudni, hogy anno az IDDQD csapatnak a tagja volt, sorba nyerték a versenyeket a dupla Genji-s felállással, akkor ő volt az egyik Genji, szóval elég jó. Egyébként másokat se látok 6-os premade-ben menni, max ilyen 2-3-asokban tolják.
-
.LnB
titán
"Kb. full competitive szinteket kaptam"
Ezt hogy érted? Az ellenfelek voltak olyan szintűek, vagy a játék menete volt olyan szervezett? Mármint kiegyensúlyozott jó menetek voltak?
100-as szinttől 123-ig nem 22k XP kell, Ott kezdődik az 1500XP-től(majd 3000, 4500, 6000 .. és így tovább) újra az egész, és csak 123 felett kell 22k XP ismét a szintlépéshez. Lehet ezért léptél több szintet nem?
-
.LnB
titán
Tegnap előtt mi is 1:40-et futottunk ugyan itt ha jól emlékszem. Azt hiszem Torik is ott volt. De csak QM-ben, és 3-an voltunk.
Ami eléggé megmaradt az emlékeimben az egy Anubis map volt. 6-os premade-ben voltunk, először védtünk. Az ellen ugyan így átment rajtunk, 1:40 alatt. Aztán ugye meg is lepődtünk, hogy "uhh ez kemény lesz támadásban". Aztán végül 1mp-cel gyorsabban támadtuk be a mapot.
Ezekkel az a baj, hogy mókás, de xp alig jár értük. :/
-
knoxhu
senior tag
Szerintem félreértettél. Nem arra gondoltam, hogy ki csinálja rosszul is ki jól.
Az olvasottak alapján neked már voltak olyan emberek az ismeretségedben akik hasonló elvet képviseltek veled. Ennek okán te pár lépéssel előrébb indultál mint én vagy más aki hasonló cipőben jár, ezáltal több a pozitív élményed a játék versenyszerű részének kapcsán.
Nekünk ezt kell behozni, ezzel kell felzárkózni, ezért lehet az, hogy kezdetlegesen, egyedül belerázódva, nehezebb az indulás és nem olyan pozitív az összkép. Lehet, hogy az én számon is kicsúszik ez a pár mondat egyike, de az, hogy a gépem előtt ülve mit motyogok nem befolyásolja a játékban tanúsított viselkedésemet, hiszem ezt nem írom le vagy mondom be a csapattársaimnak. Úgy gondolom van annyi taktikai érzékem, hogy a csapattársaimnak tudok összeállításokat javasolni és erre próbálom a hangsúlyt fektetni és nem arra, hogy ki mit csinál rosszul. Ha megfogadják jó és több esélyünk van nyerni, ha nem akkor meg ez van, nem tudok rajta változtatni. -
knoxhu
senior tag
A játszhatatlan amúgy tényleg nagy túlzás, a játékostárs kereséssel részben egyet tudok érteni. Szerintem ez ott dől el, hogy milyen fontos szerepet tölt be az életedben a játék. Lehet kicsit drasztikusan hangzik ez a megfogalmazás, de én csak a saját példámból tudok kiindulni. Dolgozni kell, tanulni kell, remélem mindenkinek jut egy kis társas élet és egyéb elfoglaltságok. 10 évvel ezelőtt amikor még csak iskolában töltöttem a napjaimat, teljesen egyszerű volt hasonló életvitelű játékos partnereket találni, most ezt sokkal nehezebbnek érzem. Nem is a skill különbség, hanem inkább a gondolkodás és az életvitel más.
Tudom, hogy kicsit túlkomplikálom a szituációt, de mi értelme van magam mellé "randomokat" invelni, ha ugyan azt az élményszintet érem el vele mintha soloznék? -
knoxhu
senior tag
Nem szeretnék nagyon belefolyni az érvelésbe, de szerintem amit írtál, megválaszolja a saját kérdésed, hogy miért ilyen drámai a helyzet.
"Ahogy én látom illetve vallom jelenleg:
SoloQ: unalmas, egyedül inkább csak quick playt tolok, zéró stressz és gyakorlom a kevésbé használt hőseimet.
DuoQ: fun.
3 fős party: fun / rank grind heaven
4 fős party: avoid this shit
5 fős party: avoid this shit
Full premade: maximum fun"
Nagyon sok ember egyedül megy, mert nem akkor játszik mint az ismerősei, nincsenek olyan játékosok akik vele egy szinten lennének vagy csak szimplán nincs lehetősége másokkal összeverődni. Másik, hogy a W/L reward rendszer broken. Nem megyek messze a példáért, tegnap este mentem 4 Competitive meccset, ebből 3-at nyertem és lejjebb vagyok mint ahonnan indultam. -
.LnB
titán
Te még mindig túl szerény vagy. Lehet ignorálod amit írtam már itt párszor. De a korábbi tapasztalatod, skilled, látásmódod a kompetitív játékra számodra sokkal megkönnyíti a játékot.
Másrészről akikkel együtt játszol is. Ott van res1st, csben is egy állat volt, eszes, brutál aimmal. Az ő kezdő OW skillje is magasabb mint itt kb bárkié. Leül játszani, lő, talál, öl. Belerázódnia egy új játékba sokkal könnyebb mint az átlag játékosoknak. Én valahol a ti és az átlag között helyezkedem el. Én sem sírok, van annyi tapasztalatom, hogy ne érjen ennyi év után meglepetés. Csak az egyéni skillem gyenge.
És ezt se most, se korábban nem hízelgésből, vagy tiszteletből írom, ez tény.
(#4299) pachito Akinek nem inge...
Annyit tudok mondani jó tanácsként, hogy nagyon sokat lehet tanulni a jobb játékosoktól. Ha jó szemmel elemzed őket. Nem azt kell várni magadtól, hogy te is meglövöd azt a teamkillt mint amit Talespin, hanem a helyezkedést, a türelmet ilyen dolgokat. -
-
.LnB
titán
"Tényleg ennyire egyedül látom ennyivel pozitívabban a helyzetet?"
Ennyire vagy egyedül azon a szinten itt. Ennyire egyszerű.Gamestar-tól mit vársz? Casual író ír casual olvasóknak. Az online újságírás 95% azt se tudja, hogy van high level gaming. Én itt a gamepod-on is sokat kardoskodtam, hogy legyen rendszeres e-sport hír. Legyenek komolyabb cikkek. Válasz: Nincs rá igény. És tudod mit? Tényleg nincs sajnos.
A tömegek csak a saját kis megrökönyödött low level szintjén tudnak gondolkodni. Mindent onnan szemlélve ítélnek meg.
De ha már itt vagy, más téma. Nézted a Na - Eu csapatok közti skill különbséget? Meccseken feltűnt? EU kb sehol nincs, szervezetlenebben és gyengébben is lőnek. Másrészt kíváncsi vagyok Korea (Ázsia) mit gurít meta terén. Remélem húznak valami váratlant. Mint régen 1.6-ban solo-ék a full agresszív támadó/védő játékstílust, amire az európaiaknak akkor nem volt semmi válaszuk egy rövid ideig.
-
Arnold2
őstag
Nem tudom, lehet, hogy én vagyok a kivétel, de számomra egyelőre teljesen élvezetes a dolog, bejön ez a játékmód is => Összeálltunk tegnap hokkendáré CS-s arcok (pl. Gabesson, koloRRR, Res1st, akik egyelőre egészen aranyosan fogalmatlanok az OW-t illetően ők is, lőni viszont tudnak)
És igazából ennyi a trükk
Ezért ment nektek sokkal jobban a szekér, mint sokunknak itt, akiknek nem adatott meg ez a "hokkendáré" csapat.
A tegnapi 10 meccsemből pont ezért, igazából 2,5 felet élveztem (Fortuna megkegyelmezett és jó csapatot kaptam) a többi meg eltelt..
(#4057) Bazsi1987
játéknak az a célja hogy szórakoztasson szerintem...
Hűű mennyi emberrel találkoztam már, aki nem így látja. Tök mindegy miről van szó a NYERÉS és csakis a NYERÉS ami szóba jöhet semmi más. Nekem is az a véleményem mint neked, hogy érezzük jól magunkat, de sokan vannak akinek ez nem elég, vagy máshogy szocializálódtak. Amíg nem találkoztam 4-5 ilyen emberrel magam sem hittem el, hogy ilyen van. A távoli baráti körben is van egy ilyen srác, aki konkrétan ezt mondta: "Csak azzal a játékkal játszom amiben nyerek" És igazából egy Wii-s Ravning Rabidds játékra akartuk rábírni, ahol aztán a "nyerésnek" bazi nagy jelentősége van..(#4056) prokxy
...már nem is szól hozzám az Asszony sem, szóval cél a 100 és akkor már meg is mutatja az egyik cicijét!
hülye... -
tepenzed
őstag
-
Pocok256
veterán
-
#14955008
törölt tag
Egyetlen dologban van rohadt nagy igaza. A meglepetés erejéből adódó szerencse a meccs kezdetén, ami végzetes hátrány lehet. Pl betettek 3 törpét hollywoodon, mire átverekedtük magunkat, mert csak idő kérdése azon átmenni, olyan időveszteséget okozott, hogy a ranked sudden death után már esélytelen lett behozni.
-
#14955008
törölt tag
Én fordítva próbáltam, a szar csapat társakat avoidra. De nem működött! Megnéztem a recent player listát és a pipák a helyükön maradtak a névsor pedig folyamatosan shiftelődött. Tehát, aki avoidon volt, az a következő meccsen már nem volt pipálva, ha úgy jött ki a lépés. Nem értem ezt az avoidos dolgot, hisz nem működött.
-
saen
veterán
Blizzardtól jött az info, szóval létezik és igaz.
Szerk: Idézet Jeff Kaplantól:
"We are constantly improving the matchmaker. We learn more each day. We have one of our best engineers and best designers full time dedicated to the system. Many of those “silent” patches that go out during the week are adjustments to the system. For example, we recently realized that “Avoid this player” was wreaking havoc on matchmaking. One of the best Widowmaker players in the world complained to us about long queue times. We looked into it and found that hundreds of other players had avoided him (he’s a nice guy – they avoided him because they did not want to play against him, not because of misbehavior). The end result was that it took him an extremely long time to find a match. The worst part was, by the time he finally got a match, he had been waiting so long that the system had “opened up” to lower skill players. Now one of the best Widowmaker players was facing off against players at a lower skill level. As a result, we’ve disabled the Avoid system (the UI will go away in an upcoming patch). The system was designed with the best intent. But the results were pretty disastrous." -
#14955008
törölt tag
Általában Blizznél úgy szokott lenni, hogy NA PTR aztán a többi, SC2-ben még érteném, de ott se ez a sorrend. Ráadásul a koreaiak nem FPS megszállottak annyira, hmm érdekes. Lehet OW-ben fordul a dolog, mert sokkal inkább taktikára épít, mint más FPS és a KR-ek nagy gondolkodók. Iszonyat ismerik a menő metákat, teambe jól timingelnek és a legváltozatosabban kihasználják a térkép adottságokat. Olyan buildeket is működésre bírnak amit más lehetetlennek gondol. Csak épp az FPS rájuk nem jellemző, eddig
-
.LnB
titán
Akkor bővebben.
Persze, lehet D.Va-val jó meccset tolni. Összejöhet. Mint mindennel. De nagy általánosságban én pazarlásnak tartom a picket.
Main tanknak nem jó, szerintem ezen nincs mit vitatkozni. Második tanknak meg Reinhardt mellett miért választanád Roadhog, Zarya, vagy Winston ellen? "jelentosen megneheziti a sniperek / backline supportok dolgat" Jobban mint egy Winston? Winston sokkal jobb counter egy WM-re. Mobilis, pontot is jobban foglal.
"megfogja a payloadot" Mi nem fogja? Egy értelmes Lucio is jól megfogja. De komolyan. Reinhardt is tökéletesen megfogja, plusz sokkal jobban a csapata segítségére is van a képességeivel. Zarya is jobban megfogja, plusz a team dps-t is jelentősen növeli, nehezebb is megölni. Winston is jobban megfogja + ott a bubija. Egyedül jobb túlélő mert ki-be tud ugrálni a péló és HP packok között.
"control pointon idegesiti az ellenseget" publikon maximum. Egy közepes csapat darabokra lövi míg CP-ig jut. Plusz abszolút nem segít a teamnek az előrehaladásban. Mint pl Reinhardt, vagy Winston.
"Bastion / Torbjorn turret figyelmet magara vonja amig a tobbiek kiszedik azt"
Bastion pillanatok alatt ledarálja, levegőben, földön, akárhol. Akkora a hitbox, és annyira lassú. Másrészt, Egy Reinhardt mögött Soldier is pillanatok alatt ledarálja a turreteket és Bastion-t. A DPS-eknek ez a dolguk. Ezért D.Va-t pickelni pazarlás."- az ultijaval kicsit kitisztitja a kritikus helyeket, megallit tamadasokat" Ultijának a cast time-ja alsó hangon két és fél év. Ha csak tereptárgy nem gátol, sétálva kimész belőle. WomboCombo-ba üthet az ultija az tény, mint a hősök többségéé.
Szóval, tanknak a többi tank jobb pick, sokkal hasznosabbak. DPS-nek meg gyenge. Harrassolni meg minek pickelném? Arra ott vannak a DPS-ek, vagy Genji is ha a mély supportokat kell piszkálni. Általánosságban ha egy D.Va pick van az ellennél akkor prio target? Nem. Püttyöghet ott magába, senki nem foglalkozik vele, figyelsz, hogy az ultija ne üssön be és kb ennyi.
És még egyszer, általánosságban. Persze lehet hozni pár példát amikor jó. Csak azért meg kár beáldozni a picket rá. szvsz.
Ha egy gif-ben kellene összefoglalnom akkor: [link]
-
knoxhu
senior tag
Most a pickeléshez szólnék hozzá. Én például szívesen gyakorolnám Hanzot pubon és nem is az zavar igazán hogy bele illik e az aktuális csapatba vagy sem, hanem hogy lesz e bármi haszna ha elkezdek rankedozni?
Mit gondoltok Hanzoról? Van jövője vagy helye a competitive környezetben? -
Kanczy
veterán
Én is ezt akartam leírni, csak én még hozzátettem volna, hogy egy casual játékban senkinek nem kötelező azt pickelni, ami a csapat érdeke. Ha én jobban szórakozom a második Widow-al, mint egy Mercy-vel, akkor azt fogom hozni. És ezért senki ne szóljon meg, amíg nincs tétje a meccseknek
(persze csapattal más a helyzet)
-
.LnB
titán
Nyomtam azzal is, bár ott nem ismertem annyira a magyar jobb játékosokat. De az ő neve nagyon ismerősen cseng. És múltkor mondtam, hogy nyomjuk egymás ellen aztán jöttél azzal, hogy annyira nem nyomjátok komolyan... Jólvan már ez a három CS-s név elég lett volna a győzelemhez.
Én csak meg akartam nézni mit tudunk kezdeni egy értelmesebb csapat ellen. Én pl beta-t se nyomtam csak a nyíltat.
-
#14955008
törölt tag
"Lehet, hogy sosem éri el, de törekedni kell(ene) rá"
Ezt nem mindenki fogja fel hidd el sok low iq ember van (vagy más a célja). Sok ideig ez csak egy Blizzard játék marad, SC2-ből is kb mostanra kopott ki a casualok jó része!
Pl. Írom egyik játékban kellene tank, mert esélyünk nem lesz. Azt mondja nyugodjak le és élvezzem a játékot...just for fun...Bár itt épp a fejlődni akarás eshetőségről beszélünk.
-
#14955008
törölt tag
Ezt én alá írom, de szerintem Seagull az a szint, amit a játékosok 70-80%-a, ha megfeszül se ér el vagy fog fel agyilag. Mindenesetre a fokozatosság elve itt is érvényesül, először értse meg valaki, hogy mi az a szopóroller. Ha azt megérti tudja értékelni a jó megmozdulásokat. És utána megpróbálhatja implementálni. GZ ha valaki egyből szuperül mimikálja Seagull-t.
-
gbela
senior tag
Forsent nézi vki? Nekem HS miatt follow, de mostanában Overwatchozik ezerrel, de nemtom milyen. Amikor nézem abból az jön le jó (tracerrel láttam 3-4 emberes killeket tőle), de mivel én még mindig AI ellen nyomom így nemtom belőni
Most a forsenjelenséget hagyjuk figyelmenkívül pls -
k-adi
nagyúr
Na akkor ezért nem hal a reaper nekem.. Valamiért a fanthehammer-ből 1 lövés mindig mellé megy, még közelről is, másodikra meg elrepül a kisköcsög
Pont azt szerettem benne, hogy ha szar a csapatom még akkor is tudok valamit csinálni a tankokkal, ezáltal kicsit visszahozni az arányt, de most szerintem nagyon legyengítették a cowboy-t hiába gyorsabb a reload neki... Én 40 helyett 50-re vagy 55-re raktam volna a sebzését 70-ről. Most kereshetek új hőst.....
Bezzeg Hanzo félpályáról headshotol... azt sem értem, hogy ha nem húzza fel rendesen akkor is hogy lehet 1-shot1kill? Nem számít milyen erősen húzza fel? Én azt hittem hogy az számít
-
.LnB
titán
Kodi tolja? Anno a TF2-t nyomtuk együtt akkor felsejlett benne az ötlet, hogy (Ildiékkel) átállnak aztán nem lett belőle semmi. Mostanában rég nem beszéltem vele, még CS:GO elején futottunk össze.
Egyszer nyomhatnánk egy gyakorló gamet ha megvagytok. Kellene nekünk az erőfelmérő.
-
saen
veterán
Rengeteg ellenzője is van a hero limitnek, szóval ez egy olyan örök vita fog maradni. Blizzard szerintem nem fogja ezt meglépni, legalábbis rövid távon tuti nem. A metát meg majd a nerf-ek és új hősök fogják variálni. Tökéletes balance Blizzard játéknál sose lesz és ha egy hős 1%-kal jobb, mint egy másik, akkor az összes profi az 1%-kal jobbat fogja játszani. Ez mindig is így fog maradni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen
- Csere-Beszámítás! Prémium felsőkategóriás Gamer PC! X870 / R9 9950X / 9070XT / 64GB DDR5
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest