- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz
#25237004 #14262 üzenetére
Arra gondolok, hogy a hagyományos sportok nézettsége csökken, míg az esports-é meg nő. Erre felfigyeltek már a nagy ligáknál is és próbálnak tanulni az esportsokból. Jelenleg az NBA tartalékligája már nézhető twitch-en, kísérleteznek azon, hogy hogyan lehetne fejleszteni a hagyományos sportok közvetítésén. Pl twitch chat nagyon vonzó nekik. Blizzard ott rontja el, hogy semmi extrát nem vállalnak be, csinálnak egy tök hagyományos közvetítést, simán emelniük kéne egy szintet.
Gondolok olyanra, hogy Hearthstone seat story cup-on pl több csatorna megy egyszerre, van olyan is ahol nem a verseny megy hanem a társasági élet, legalábbis volt már ilyen. Meddig tartana néhány extra csatornát létrehozni és ott tolni a különböző játékosok nézőpontjait? Minden adat megvan nekik, csak ki kéne tolni. Aki pl rá van kattanva valamelyik karakterre a játékban és szeretné tanulni a játékot, annak nagyon érdekes lenne az egészet egy játékos nézőpontjából végignézni + még hallhatná a kommunikációt is az meg hab lenne a tortán.
Az meg, hogy máshol nem látsz ilyet az senkit nem érdekel. Ebbe a ligába hatalmas pénzeket tettek, sokkal többet, mint eddig bármilyen liga létrehozásába. Miért kéne megelégedni egy középszerű teljesítménnyel? Emellett a kis gagyi HS-ben már mutatott valaki többet, itt miért ne lehetne? -
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #8557 üzenetére
Pedig itt nem látszanak az éles ok-okozati kapcsolatok.
Az pedig nem ellenérv, hogy ez nem így van, mert múltkor sem így volt, teljesen irreleváns.
"A legzseniálisabb az, hogy közben mindhárman folyamatosan érvelési hibákat követtek el, de ha még azokra is írnék..."
Igen, például ez is egy hiba.
"Tehát: A top 50-ben nem pickelik Pharah-t, mert nem meta. Ti azt írjátok, hogy Soldier nem countereli Pharah-t, sőt Pharah kifejezetten jó Soldier ellen. Soldier, ahogy látjuk meta, mert 25-30 van a top 50-ben. Ha Pharah ilyen jó ellene, miért nem hozzák? Azt meg hagyjuk már, hogy Zen countereli. Soldier nem tudja eltalálni Pharah-t, mert "messze van", Zen viszont gond nélkül kilövi az orbjaival... Nem érzel ellentmondást? Meg Ana is olyan könnyen találja el 3-szor. Sőt, supportok esetén már fel sem merül olyan, hogy Mercy heal, meg Zen orb Pharah-n. Ilyenkor már nincs róla szó, mert ők counterelik."
Egyrészt, ugyanazt csinálod, mint amit hibának véltél: olyat nem állítottam, hogy Pharah jó S76 ellen. Zen, Ana esetén két dolog van: damage falloff nincs (S76-nak van, mint ahogy spread is!), és sokkal kevesebbszer kell eltalálni a két alapvetően pontosabb hőssel. Abban remélem látod a különbséget, hogy Ana-val 3-szor könnyebb eltalálni Pharah-t, mint S76-tal 34-szer.
Nem attól lesz meta, hogy a top 50-ben lévő játékosoknak van vele játékidejük. Tehát akkor Symmetra is meta. Sőt Widow is.
"Kicsit úgy érzem, mintha azt kellene védenem, hogy 2+2=4."
Khm...
Goto #7
-
Pocok256
veterán
válasz
#25237004 #8553 üzenetére
Nem hozzák mert magas szinten jól tudnak lőni és egy widow röhögve megeszi instant.
Van widow main ismerősöm aki ellen ha phara main van esélye nincs még pocket mercíevel sem. Na most magas szinten nem az számít ki mennyire jól lő az adott, ezért lehetetlen hozni pharat mert instant kapja a widowot counterbe. Amíg a játékban van egy ennyire erős Phara counter addig nem is lesz nagyon hozva. -
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #8553 üzenetére
"Miért van 25-30 Soldier a top 50-ben, míg Pharah 1, ha Pharah-t nehéz counterelni?"
Nem látom az összefüggést aközött, hogy mennyire jó counter S76 Pharah ellen és aközött, hogy a top 50-ben hányan pickelik. Ja de, csúszka érv... A top 50-ben nem pickelik, mert nem meta. Most a tripla tank megy, egy-egy DPS-sel, ami vagy McCree, vagy Reaper, vagy Soldier (de ő kevesebbet volt az utolsó nevesebb eseményen, az MLG-n). Miért nem hoznak oda Pharah-t? Mert Ana és Zen is jó countere, és jelenleg ők a goto supportok (esetleg Zen helyett Lucio). Viszont itt senki nem top 50, és egy nem counterelt Pharah elég idegesítő tud lenni.
"Leírtad, mikkel játszottál rankedet, nem néztem a profilod. De ha jól értem, akkor quickplayből vonsz le tapasztalatokat Soldierrel kapcsolatban?"
Tudtommal a QP ugyanazokkal a hősökkel, ugyanazokon a pályákon ugyanazokkal a szabályokkal megy. Így kipróbálhatom, hogy milyen counterelni egy értelmes Pharah-t S76-tal.
"De tényleg kiszálltam, mert ez teljesen felesleges."
Igen az nem érvelés, hogy az állításaidat nem támasztod alá. A közvélekedésre hivatkozás (jelenleg a top 50-re való folytonos visszautalás) nem bizonyíték.
De csak a tisztánlátás végett: NEM azt mondjuk, hogy S76 rossz. Azt mondjuk, hogy felejtsük el azt a legendát, hogy Pharah instakill S76-nak.
A legegyszerűbb egyébként az lenne, hogy a legközelebbi meccsen ahol van Pharah és te S76 vagy készítesz egy felvételt. Ha nV kártyád van akkor ez egyszerű, Alt+F10 a végén.
-
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #8548 üzenetére
Akkor picit tovább kellett volna nézni, mert quickben játszom mindennel. Az, hogy ebben a szezonban nem hoztam attack herot compra annak köszönhető, hogy jelenleg az esetek nagy részében életképtelenek. Most egy Road jobban betölti a DPS szerepét mint a legtöbb attack hero, a hook instantkillel, illetve a szerencsés jobbklikk instantkillel.
Illetve Pocok írta le felettem: 25 másodperc. 1 perc alatt meg lehet nyerni egy meccset, te pedig 25 másodpercig lőnél egy jó Pharah-t? Nem tűnik életszerűnek. Egy Widow-nak ugyanez egy flick.
-
Pocok256
veterán
válasz
#25237004 #8548 üzenetére
Ezek után most már tényleg veled fogok játszani mert egyedül phara ellen szoktam veszteni de te mivel 3 sec alatt meglödö átlagban ezért veled always win lenne
Szóval szerinted életszerű, hogy 25 secig lövöd halál pontosan pharat ? Értem
Amúgy pont azokról a pharakrol van szó akik mint írtam nyitott terepen vannak és magasaba amiről te írtad,, hogy azokat a legkönnyebb megölni a te számításod szerint ha halálpontosan lősz 25 secig kellene egyfolytában csak őt lőnöd. Ez szerintem minden csak nem könnyű, na meg nem realisztikus.
-
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #8538 üzenetére
A trükk az, hogy nem oda lősz ahol van, hanem oda ahol lesz. És nem feltétlen azt kell lőni, aki éppen rád fókuszál. Őt érdemes megnézni élesben. De továbbra is ott vagyunk, hogy van egy Soldier, aki fél percet elpötyög egy Pharah-val, aki közben zavarja az ellenfél csapatot, tehát kialakult egy 6v5 szituáció. Ezzel szemben mondjuk egy közepes Widownak 2 sec egy Pharah, 5 egy Pharmercy.
Más: Na a mai két meccsel meglett a platina is.
1405-2522, 98%-ban soloQ, 71 meccs alatt, D.va-Mercy-Road-Lucio-Ana kombóval.
-
Pocok256
veterán
válasz
#25237004 #8538 üzenetére
Nyitott térénél tud távolságot tartani míg te 5 dmg t sebzel rá nagy nehezen lövésenként max addig ő simán szétlövi a reinedet vagy téged mert neki nincs dmg handicapje a távolság miatt. Nem egyszer volt az, hoyg próbáltam lelőni a messze repülő pharat és konkrétan nullát sebeztem rá míg ő 3-4 rakétával megbontotta az egész felállást és rést ütött a csapatomba, egy össze vissza repkledő vagy forgó rein nem sokat ér valljuk be, és ez minden egységre igaz. Pharanak nem csak az a lényege, hogy öljön mikor levegőbe van, hanem , hogy robbanás miatt össze vissza lökdösse az enemyt, így szétszórja és megzavarja őket.
Aki pedig amellett érve, hogy könnyű lelőni gondoljon bele 5 dmg t sebez 1 lövése a pharan. Pharanak van 200 élete az azt jelenti hogy 40 töltény kell bele. az azt jelenti hogy újra is kell töltened közben és ez csak akkor van ha 100% os pontosságod van ami elég lehetetlen ha már 80% a pontosságod ami még midnig nagyon sok mivel messzire nagy a szórás (ezt még midnig lehetetlen elérni) akkor már 2 szer kell táraznod plusz lőnöd ami azt jelenti hoyg 30-40 secig lősz folyamatosan egy pharat 80% os tüzelési pontossággal. Szóval értem én, hogy megy a legenda csak a matek teljesen mást mond
-
MK VII
veterán
válasz
#25237004 #8538 üzenetére
Most már hozzászólok én is, mert úgy látom akik az mellett érvelnek, hogy Pharah ellen a Soldier kutyafitty, ott látszik, hogy nagyon még nem mentek neki Pharahnak Soldierrel.
Igen is messziről és nyílt pályán is szépen leszedhető Pharah... Nagyon sokszor szedtem le Soldier-rel Pharah-t. Nem nagy kunszt, ha nem kap Mercy-től segítséget.Szóval én neked adok igazat.
Különben meg BUÉK mindenkinek.
Szépen termeltetek mióta nem voltam. 100+ üzenet... -
Pocok256
veterán
válasz
#25237004 #8531 üzenetére
Soldier phara ellen egyes mapokon ahol nyitott tér van SEMMIT nem ér főleg pocket mercyvel. Ugyanúgy mccre is tökre hatástalan mert semmit nem sebez rá. Aminek van értelme az a zen widow. Főleg zen nagyon jó phara ellen lövése elegendően gyors és debuffal megfelelően sebez. Ettől függetlenül valós a probléma, hoyg a pocket mercys pahara ellen solo soldiert küldenek mert ,hogy lője le, esélytelen.
-
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #8531 üzenetére
Szerintem pont, hogy messzebbről könnyebb célozni, csupán figyelni kell merre mozog a célpont. Valahogy így.
A Soldier pedig nem domináns, jelenleg a legtöbb pro team eléggé ritkán hozza.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
#25237004 #8523 üzenetére
Mert mercyt is annyira könnyű lelőni, ugye?
Nem mozog, egy helyben áll, nem esik le. Ja meg nem is tud odarepülni máshoz. Ja és miközben őt lövöd találd ki, ki fog téged lőni? Pharah. Úgy bizony.
De igazad van, miközben pharah téged lő, te menj és nyírd ki zen-t vagy mercyt a 2-3 tank mögött.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6829 üzenetére
Máshol meg 1m körüli hatótávot írnak az EMP-re. A reddit persze nyilván hitelesebb.
Meglátjuk majd PTR-ban. Ráadásul az enemy sem áll egy helyben az EMP után. Egy Reaper/McCree/Junkrat/Winston/Roadhog nyilván nem fogja megvárni, míg ledarálják. Onnantól meg max Bastion jelenlétében nem kell egy másik ultit ellőni ahhoz, hogy mindenki feküdjön.
Amúgy honnan jött, hogy nem zúznak porrá Reinhardt ulti után? Nem mindenféle ulit tesz semmissé. Ha már fekszel Reinhardt lazán lepüföl, ha vannak képességei, ha nem. Nyilván, ha még előtte ellövi az EMP-et az más, de akkor nem tud a Sound Barrierrel mit kezdeni, ha az utána sül el.
Vagy úgy képzeled el a dolgot, hogy az EMP 15 másodpercenként lesz elérhető, hogy az összes karakter ultiját folyton blokkolni tudja? Mert akkor attól tartok, már a PTR során is csalódás fog érni. Persze nem akarok Sombra szakértőket kioktatni.
(#6830) nepszter1: Egyelőre egyszer volt egy olyan akció konzolra, hogy ingyenes hétvége és mellé -10% a digitális OE árából. Esetleg, ha jó kedvükben lesznek, erre lehetne esély karácsonyig PC-n.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6817 üzenetére
Akinek 150-200health-es karival nem számít az az aoe 10-12,5heal, az nem is érdemli meg, hogy kapjon egyáltalán.
A csak általatok érhető, ultrakomplexitású übertaktikáknál meg nem tudom, hogy figyelembe veszitek-e az EMP várható hatósugarát, ami értelemszerűen nem lesz akkora mint mondjuk egy Blizzard, vagy épp a Sound Barrier hatóköre. Jó eséllyel a hack sem range-független, annak ellenére, hogy nem hirtelen hat.
Értelem szerűen gamechanger lesz a karakter, de azért nem kell előre ennyire túlmisztifikálni a képességeit. Egy jókor elsütött ulti eddig is ütős volt, az EMP csak beáll ezek sorába.
Szvsz Lúcio-t sajnos pont nem fogja lekapni a palettáról. Pedig reménykedtem benne, hogy ezt nerf nélkül megoldják.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6815 üzenetére
Az amp it up nem annyira lényeges, mert attól még az aoe heal/speed megy. Ezzel szemben Zen hack hatásra megszűnik healelni (gondolom), Ana pedig a bg nélkül nem elég erős healer. Lúcio ultijának a semmissé tételéhez meg szüksége van az EMP ellövésére, amit azért hard counternek semmiképp nem neveznék. (Ennyi erővel Mercy hard counterelne mindenkit.
)
Az említettek nagyobb gondban vannak, mert Sombra szimpla, spamelhető képességekkel használhatatlanná tudja őket tenni.
Ettől persze a karakter még erős lesz olyanok ellen is, mint Mei, Lúcio, Reaper, Genji, D.Va etc, de ezek azért tudnak majd mellette érvényesülni.
Viszont abban azért még reménykedem, hogy legalább a Sentry-k észre fogják venni. Elvégre azok eleve a közeli ellenfeleket detektálják csak, így logikus lenne. Amennyiben azok se fogják detektálni, akkor két karaktert végleg feleslegessé tesz a Blizz.
Symmetra felhasználása már csak attól is sokkal sokszínűbbé tudna válni, ha a sentry-ket megérné detektálási célzatból kirakni ide-oda. -
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6811 üzenetére
Azért maradtak még karakterek, akikkel nem tud mit kezdeni. Akár ulti, akár passzív képességek terén. Ulti terén Mercy/Zarya/Mei/Phara (ha nem száll le előtte)/D.Va/Reinhardt/Tracer/Hanzo, mindnek vagy egyszeri lövedék szerű ultija van, vagy szimplán hirtelen sül el.
Akiknek hard counter lehet, az pl Zenyatta (kiesett ooharmony és oodiscord, ill. nem tudom leállítható-e vele a transcendence), Zarya (kiesett projected és particle barrier), Reinhardt (kiesett barrier field), Ana (kiesett biotic grenade és sleep dart) és Tracer (kiesett blink és recall).
A többieknek a passzív képességei eleve úgy vannak belőve, hogy nem hagyatkoznak annyira erősen az aktívakra. Amennyiben pedig a mostani brawl a Blizzard céljait hivatott valamelyest tükrözni, akkor Phara és Mercy valószínűleg jobbára a levegőben lesznek, Sombrától kellő távolságra.
Unitlost egyébként mondta is, hogy az a "critically injured" konrkétan 50%-nál kezdődik jelenleg. Ez szvsz egyelőre egy elég megengedő érték. Szerintem ehhez, illetve a fegyveréhez jó eséllyel hozzá fognak nyúlni még a PTR során.
(#6810) torik: Mondjuk ulti lekapcsolásra eddig is ott volt Ana és McCree. Annyi változott, hogy Sombra más típusú ultikat is le tud a sajátjával lőni. Ez viszont így "drágább" is, mint az eddig jelenlévő alternatívák.
-
torik
senior tag
válasz
#25237004 #6811 üzenetére
Nyakam rá hogy kegyetlenül le fog sújtani rá a nerfhammer záros időn belül, talán még live előtt
Egyébként ahogy néztem az új videókat egyre biztosabb hogy valami nagy dologra készülnek itt sztori téren már a kezdetektől fogva, időről időre feltűnik ez az összeesküvés dolog, a háttérből irányítás, Sombra pedig a videó után nem egy elkötelezett Talon tag, inkább dolgozik a saját szakállára. Igaz ezekre valószínűleg jóóó sokára fog fény derülni
Összességében Sombra sokkal érdekesebb és izgalmasabb karakternek tűnik mint Ana, nem csoda hogy már az ő megjelenése előtt is erre hangolták az embereket
alig várom hogy felkerüljön ptr-re
-
k-adi
nagyúr
válasz
#25237004 #6772 üzenetére
Igazából 2 ladder kellene, 1 dps 1 support.
Ha már support elismerés a téma: (a chat egoboost-on kívül) Korábban mintha lett volna szó róla, hogy több support POTG lesz, de mintha mostanság alig látnék olyan potg-t, csak dps, dps hátán. (azokból is ált. ultik, pl. reaper-é és nem valami sima "kill streak")
-
k-adi
nagyúr
válasz
#25237004 #6770 üzenetére
egyáltalán hogy össze lehet-e hasonlítani egy support játékos és egy attack karival játszó egyén képességeit ---- Pont hogy nem, épp amiért írtad, hiszen egymás kiegészítői, más stílust igényelnek, de mindkét szerep fontos. Nyilván látványosabb 5 fejest kiosztani, mint healelni a társaid, de hiába vagy rambo ha nincs mögötted support, és hiába vagy a doktorok istene ha nincs dps, aki megvédjen, stb.
Mondjuk azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az sem segíti a támogatók életét, amikor pl. ha support vagyok és végig healelem a csapatot kritikus helyzetekben is (pl. egy jól időzített mercy ress vagy egy lucio ulti), akkor le se szarnak, de ha dps karival nyomok egy jobb ultit vagy egy jó kill-streaket akkor rögtön jön a chatben a gratuláció...
-
k-adi
nagyúr
válasz
#25237004 #6766 üzenetére
Nem 1 adott meccsről beszélek / beszélünk hanem ez sajnos általánosságban elmondható, mert "sok" meccsre érvényes ez.
Ha én support vagyok, viszont a dps karik bénák és nem szedik le a dokinőt akkor megint megette a fenét a meccs. És ez csak 1 példa.
Maradjunk annyiban, hogy egyedül sokkal nehezebb felmászni - főleg ha keveset játszol, mert tudod.. van mellette életed is - főleg ha a társaid nem tudják mit mikor kéne csinálni.
Nyilván premade csapattal ezerszer könnyebb és akkor is könnyebb, ha soloban mész de a random társaid nem gyökerek.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6766 üzenetére
Miért lennék bárminek a szószólója? Egy beszélgetést toltunk le előzőleg az S3 kapcsán, amiben sérelmeztem, hogy vannak emberek, akik túl korán kerülnek túl magas szintre és ezen nem sokat segít, ha az S2 eredményeit figyelembe veszik.
Én a magam részéről nem érzem a jelenlegi játékstílusom jobbnak annál a SR szintnél, ami körül mozgok. Viszont zavar és megragad bennem, mikor totál blőd hülyeségeken veszít a banda. Elnézést, hogy szeretném, ha kezdene ezzel valamit a Blizz és ennek már másodjára merek hangot adni.
(#6767) Pocok256: Most nehezen tudom eldönteni, hogy nem olvastad el az eddigi beszélgetést amihez hozzászólsz, esetleg, csak foszlányokat, vagy milyen módon értelmezed amit az ember ír?
Mindenesetre nem azt írtam, hogy nem lehet 4K fölé jutni. Viszont mivel kevesebb SR-t kap az ember supportként egy győzelemért, így randomokkal jóval lassabban lehet felfelé haladni, mint dps-el, ha azonos gyakorlottságból indulunk ki. Más szóval, ha te egy 3000SR körüli dps vagy, végigmészárlod magad addig a szintig 15 órán belül, még akkor is, ha 2000SR-re rakott a placement. Support karival már ezt a sebességet nem fokod megütni.
-
k-adi
nagyúr
válasz
#25237004 #6758 üzenetére
Viszont egy jó játékos gond nélkül felküldi magát 3500-ig.
A frászt.
Mivel ez is csapatjáték, erősen függsz a csapatodtól. Egy jól időzített ress Mercy-től, egy szuper DPS ulti, stb. sokszor megment de akár egész meccset is megfordíthat. De ha a társak nem tudják mikor kell ultizni, hogyan hová kell mozogni akkor cseszheted.Azaz hiába vagy tökéletes célzó pl. a cowboy-al vagy hiába nyomod a heal-t ezerrel ha a többiek gyökerek... , ez nem 1 man army játék.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6758 üzenetére
Fogalmazzunk úgy, hogy egy jó support nem tol akkorát a csapaton, mint egy jó dps. Innentől lehet számolni, hogy kire mennyire nincs hatással az épp aktuális csapat.
De mondom, hogy hagyjuk. Meddő vita. Tök alap, hogy mindenki oda való, ahol épp van. Függetlenül attól, hogy full randomokkal, vagy bandában került oda. A variancia érvényesülését nem lehet elkerülni, csak nem érteni.
Inkább tereljük olyan irányba a témát, hogy aki itt próbálgatja a PTR-t, annak milyenek az élményei a változásokkal kapcsolatban? Van-e olyan hős, aki lecsúszott és olyan, aki kezd alappá válni? Visszatért-e a Phara-Mercy páros, vagy lent tartotta őket a S76 buff?
(#6759) saen: "Akik igazán jók, nem akarnak "hülyéket" supportálni." És ez milyen jó megfogalmazás!
u.i.: bocsi az ismétlésért, mikor elkezdtem írni, még nem szóltál hozzá. -
saen
veterán
válasz
#25237004 #6758 üzenetére
Ez nem mond ellent annak amit írtam
Supporthoz még annyit, hogy meg kell nézni pl Harryhook-ot. Ő az EnvyUS csapatának (egyik legjobb csapat a világon) fix Lúcioja, rankeden meg általában McCree-zik és igen magas rangja szokott lenni. Egyszerűen nagyobb hatása van a meccsre egy jó DPS-nek, mint egy jó supportnak. Akik igazán jók, nem akarnak "hülyéket" supportálni.
-
saen
veterán
válasz
#25237004 #6660 üzenetére
Én most próbálgatom GTX 960-nal és elég szarul fut. Úgy értem 1920x1200-on futtatom és low-ra véve + 100% rendernél nincs meg a stabil 144fps (átlagban felette van, de rendszeresen bezuhan alá). Azért érdekes, mert szeretnék venni 144hz-s monitort, igaz ott a felbontás egy picit kisebb lesz, de azért többet vártam. Persze ha a rendert visszaveszem 50%-ra mondjuk akkor bőven megvan, de attól meg a játék lesz bűn ronda. Aki 144hz-n játszik milyen kártyával/beállításokkal tolja?
-
sirszevenap
addikt
válasz
#25237004 #6654 üzenetére
Ertem. Mondjuk ha mar itt tartunk, erdekesen alakulnak nalam az fps-ek. Mindnehol neztem, epicen tartja a 60fps-t R9 380 mellett. Nekem kozel sem, de ultran sem. Egy i5 6500 es 8gb ramom van az R9 380 4gb-om tarsasagaban. Highon fullhd-ban 100% render scaleval oke a dolog a felett be esik akar 50 ala is. Ahany videot neztem, egyiken sem okozott gondot egy ilyen confignak. Valami otletetek? (Driver up to date, ugyhogy az nem lehet gond)
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6640 üzenetére
Attól, hogy elismétled, hogy nem értem a varianciát még az nem fog érvényesülni azokra a játékosokra, akik keveset játszanak.
Ahhoz meg elég gyorsan újratermelődnek, hogy ne legyenek hatással mások játékára. Ráadásul platinum és diamond nem az a közeg, amin úgy keresztül szakadsz, mint a full team-et igénylő M és GM, vagy a könnyen széthulló csapatokból álló gold esetén.
"mindenki túlságosan rá van feszülve erre az SR értékre, ahelyett, hogy játszana és élvezné"
Pontosan a Bliz jelezte problémaként, hogy túl nagy skill tekintetében a szórás pár tier esetében. Merthogy ez zavarja a játékélményt. Akkor hogy lehet ezt nem összefüggő dologként kezelni? Na de mind1, hagyjuk. Nem fogunk előrébb jutni. Remélem, hogy a leírtaknál szofisztikáltabb formában kerül bevezetésre a S3.
Az IND mindenképp, az RTT pedig csak gondolom, hogy a saját gépen múlik első sorban. Ellenben a network ikon villódzása közvetlenül a szerverrel való kapcsolat problémáját jelzi (packet loss, vagy lassabban jön az infó, mint az IND).
Mivel az fps cap a GPU és CPU terhelését is csökkenti, esetleg az volna reális, ha azoknak (inkább az utóbbi) terhelése okozná a laggot.
(#6642) sirszevenap: Az OC mindenképp ezt csinálja, vagy csak egy adott értéket próbáltál?
(#6644) ZS3NI: Én mehetek, de nem biztos, hogy kevésbé leszek gyökér, mint a randomok.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6636 üzenetére
"Erre, hogy ők kapnak egy ilyen "10 szerencés kört játszott emberkét" ugyanannyi esély van, mint hogy a másik team kap, és ez hosszú távon kiegyenlítődik."
De a probléma az, hogy normál esetben nem kéne alapnak sem lennie, hogy ilyen eset előfordul. Senkit nem érdekel, hogy egyszer majd a másik csapat is kikap egy hétvégi játékost, a lényeg akkor is az, hogy a Blizzard által is említett tierenkénti zavartalan élmény aktuálisan nem biztosított. Felőlem bevezethetik azt is, hogy 10 helyett 100 placement legyen. Akkor legalább kevésbé szorulnának rá, hogy rankedek ellen rakjanak be unranked játékosokat.
A feszült közösség meg nem feltétlen alap eleme minden online játéknak. Mikor megvettem a játékot, még eléggé a fun volt a lényeg és amolyan win-win volt a meccseken a részvétel. Azokban a játékokban, amikben a közösség ennyire feszült, többnyire a játékon belüli szabályok is csak ezt generálják tovább. Nem véletlenül örültem, mikor ezzel ellentétes irányba lépett a Bliz az engedékeny tier rendszerrel.
A LoL felé haladás viszont jelen esetben nem old meg semmit. Ugyanúgy lesznek oda nem való emberek egy-egy tierben, amihez ezzel segítséget kapnak. Viszont legalább azoktól a játékosoktól elveszik a lehetőséget, akiknek eddig az volt az élvezet, hogy minden évad egy önálló egység. Trend szinten bárki tud haladni évadok nélkül is.
-
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #6636 üzenetére
Csak nem a mindset subredditet olvastad?
-
saen
veterán
válasz
#25237004 #6569 üzenetére
Patch notes
A tied nem a patch notes, hanem a balance changes. Itt a többi. Érdekes pl az xp rendszer átszabása, gyorsabb lesz a szintlépés, de nem lesz a promotion gyorsító tényező. A többi csak bugfix kb. -
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #6569 üzenetére
"-Torbjörn ugyan termel magától is cuccost, de az ellenfelekből kevesebb jön, így kiegyenlítettebb lesz"
Nyomtam egy pár meccset vele, nekem érzetre sokkal gyorsabban megvannak a pajzsok.
"Soldier op lesz, most mondom"
Healjét próbáltam, szerintem gyorsabban tölt, mint a normál szervereken.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6569 üzenetére
Már vissza nem keresem, de a battle-net-es fórumon írták akik PTR-eznek, nyilván saját észrevétel alapján.
Mei ultija nem olyan értelemben lett megfogalmazva, hogy hamarabb lesz kész, hanem mikor eldobja, hamarabb aktiválódik.
Ana-ról, Zarya-ról, Lúcio-ról pedig szó se nagyon esett.
Mindenesetre S76 és DVa erősítése elég érdekes irány, miután Phara-nak így is elég baja volt McCree-vel és így vitte ki magával a metából Mercy-t. Nagyon kíváncsi leszek, hogy Symmetra átszabása mennyire volt ezekre hatással.
u.i.: Mennyire menő lenne amúgy, ha az új karakter képes lenne kis időre a Turreteket meghackelni. Esetleg Bastiont is úgy, hogy a csapattársakat is sebezze.
-
leviske
veterán
válasz
#25237004 #6401 üzenetére
Ha konkrétan a neted sebessége zuhan be (szóval játék alatt külön oldalon/szoftverrel méred), akkor az nem a játék/szerver hibája szerintem.
Viszont tegnap nekem is volt olyan, hogy a megszokott 27-45ms-os tartományból a ping fokozatosan felsétált 150-ig. Ez már esélyes, hogy a OW leterheltsége miatt van. Nem lenne rossz, ha ekkora játékosközönségnél már megérné nekik nem csak Párizsban üzemeltetni szerver központot. Elvégre az EA sokkal kisebb játékosbázisra is megadott még magyar szerókat is a BF-ekben.
-
saen
veterán
válasz
#25237004 #6268 üzenetére
Az a szörnyű, hogy nem... Volt hely és lehetőség...
Szerk: (#6267) Pocok256: Ezt én se értem, meg szerintem senki. Múltkor volt egy meccsem King's Row-n, támadtunk, én voltam Reinhardt. Leírtam nekik merre megyünk, mert ügye Rein diktál normál esetben. Természetesen senki nem jött utánam, én azért bementem hátha... Rámesett az ellenfél Rein + Hanzo, mindkettőt megöltem és utána haltam én meg. Szóltam nekik, hogy menjenek, mert itt a lehetőség, erre mire visszaértem még mindig az "ajtóban" táncoltak, meg se próbáltak bemenni. Nem igazán értem, hogy ilyenkor mire várnak...
Ez ráadásul magas szinten is probléma néha, IDDQD szörnyűlködött a héten, elég sokszor elhangzott a "No more pussy play" mondat. Jópárszor kiakadt a csapatra... -
brumi1024
veterán
válasz
#25237004 #6213 üzenetére
Nem értek egyet. Ahhoz nagyon-nagyon jónak kellene lenned, hogy 5 másik csapattársad tudd vinni, főleg mondjuk egy védekezésnél. Lehetsz te bármivel, ha kicsit is értelmes a csapat és rájönnek, hogy téged kell fogni, pickelik a counteredet és 3-an rádszállnak. Nem véletlen egyébként, hogy aki nemrég még a ranglistát vezette, zsinórban 143 (!) meccset veszített. Annak ellenére meg tudta ezt csinálni, hogy a csapattársai feltételezhetően nyerni akartak. Tehát 5 másik játékos nem tudta nyereségbe vinni 143 egymásutáni meccsen.
(#6216) saen: Egyetértek. Tegnap támadóként Eichenwalde-n az egész csapat folyamatosan belerohant az első chocke pointba (kishíd, még lent a városban), meghalni. Egy darabig próbálkoztam, hogy hátha jönnek mögöttem (Rein voltam, természetesen egyedüli tank, de Junkrat az kellett kettő is), de a második halál után meguntam, hogy a support DPS-t játszik, így Genji lettem (mivel a csapattárs Genji tanknak képzelte magát).
Megkerültem a védekező csapatot a pályán kívül (jobbra a hídtól, ha a pont fele nézünk), és meglepődve konstatáltam, hogy halovány lila gőze nem volt senkinek arról, hogy ez egy flanking route, és én éppen hova megyek. Egyhelyben állva elfoglaltam a pontot, miközben a többiek még mindig TDM módban játszottak, majd kvázi végigsétáltunk a payloaddal. Mintha nem tudnák a játék célját.
-
oxox
addikt
válasz
#25237004 #6213 üzenetére
starcraftban milyen ligában vagy ha megkérdezhetem, vagy tesód?
közel 10.000 lejátszott játék után (amiben van 1h+is nem kevés) talán nem nagyon hibás az elméleten (csapatban bronz-ból mastering jutottam, randommal, és fix csapattársal is...volt, hogy 2v2, 3v3, 4v4-ben is master voltam egy szezonban...és csapatban ott a master a top...fix tarsal voltunk elsők is adott ligánkon belül)...1v1-ben szerintem nincs 500 játékom, de szintén bronze-ból gyémántig jutottamha 4v4-ben beraksz egy mastert csupa bronze-os közé, hiába van 300apm-e....de még 2v2-ben is ha rusholnak cseszheti 10 mecsből 7x ...és azzal nem nagyon jut feljebb.
League of Legends úgy tudom nem blizz termék, tehát nagy valószinüséggel nem ugyanaz a séma...a starcraft meg ugye az Ő müvük ellenben Nem azt mondtam, hogy minden játékra igaz, csupán a két Blizz játéknál vontam párhuzamot...és a Dukenukemben levont következtetése bárkinek nem fog megváltoztatni ebben.
saen -nem azt mondtam, hogy a ligák nem jelentenek semmit, de lehet simán bent maradnál platinában, vagy mennél felfelé, ha a placementen odasorol, és most nem kutyautőket kapnál.
pont ezt irtam fentebb....ha jó csapattársak vannak, könnyebben boldogul egy jobb játékos, mint mikor nincs support, mert mindenki huszárkodni akar....és pont nem érdekli egyiket sem a payload (nincs is jobb mikor lucioval csinálok 3:50-es payloadot, és percegig egyedül tolom) -
saen
veterán
válasz
#25237004 #6213 üzenetére
Én is veled értek egyet. Én ügye gold vagyok, játszottam már együtt (igaz csak QP-t) olyannal aki grand master volt és a csapat nagy része olyan 1000 ranggal felettem volt. Hát mit mondjak, egyértelműen nem az én szintem volt, csak kapkodtam a fejem. A játék sebessége jóval nagyobb, mint az én szintemen és taktikailag is ég és föld a különbség. Ez a különbség nem a matchmaking vagy Blizzard hibája.
Ettől függetlenül nem mondom, hogy a rendszer tökéletes. Statisztikát vezetek és nem értem miért kapok átlagosan 25 pontot egy győzelemért, miközben 29 pontot bukok egy vesztett meccsen. Bár ez a 4 pont különbség lehet elsőre nem tűnik nagynak, de idővel azért elég komoly mert összeadódik.
Egyébként még ezzel is együtt tudok élni, mert őszintén engem nem igazán érdekel, hogy minek hívják azt a szintet ahol vagyok (bronz/arany/grand master/akármi) amíg jó meccsek vannak. Ami zavar az az, hogy sokan kilépnek meccs közben, az hogy összeférhetetlen veszekedős emberek vannak. Senki nem gondolkodik csapatban, nulla rugalmasság van és emellett abszolút nem képzik magukat a játékosok. Szerintem röhejes, hogy a youtube csurig van videokkal amik tök jól elmondják a lényeget, de a többség azt se tudja, hogy melyik térképen hol érdemes védekezni. Pedig nincs túl sok belőlük... Minden meccs úgy kezdődik, hogy légyszi ne legyen 5 védekező karakter a csapatban, kéne tank is meg support is meg, hogy ne akarj az ellenfél spawn-jánál védekezni, mert hülyeség. Lehetne sorolni az ilyen alap dolgokat és amikor már 200-as szint körül vannak, tehát játszottak is sokat a játékkal, legalább az alapokkal tisztában kéne lenni. Itt még semmi olyasmiről nincs szó, hogy valaki nagyon szuper játékos legyen, mert én se vagyok az. -
f3rdzs0
senior tag
válasz
#25237004 #6113 üzenetére
nope, minden minimum és off
ha magasabb textúrákat meg qualityt raksz be, akkor a játék be fog rakni extra itemeket a pályákra (bokrok) amik mögé be lehet bújni
@Juleshu: az AA akármilyen, hozzá fog adni a latencyhez (azért mondtam hogy ctrl shift n és látod hogy mennyit), még a screen based limit is. screen tear megszokható, legalábbis én már sikeresen megszoktam, és meglepően sima a játék AA nélkül is
a lézeres egér pedig akárhogy van kalibrálva, van benne valamennyi acceleration. bár ez minden egérre igaz, és a tied miatt így utána olvasva nem aggódnék annyit, főleg hogy logitech, ők azért igyekznek erre figyelni
amúgy igen, elég gáz most valszeg ddos, máskor nem éreztem, de most igen. volt egy meccs ahol végig 200 ping (bár nem úgy 200 mint máskor hogy laggolok, nem igazán láttam most), és mind a 3 meccsemen volt leaver, akik ugye nem tudtak visszajönni...
amúgy magas ping mellett még inkább szeretek Lucio-t játszani
értelem szerűen POTG is enyém, bár ez csak vicces volt azért örültem hogy potg lett, nem azért mert komoly teljesítmény lett volna
-
.LnB
titán
válasz
#25237004 #5225 üzenetére
Áhhh. kezdek én már teljesen leépülni. Kezdtem azzal, hogy 11évet lenyomtam CS-ben (bocs ha már valakinek unalmas ez a 11év, többször leírtam már, de csak ezt számoltam ki), kezdetek óta nyomtam a Quake3-at (Duel 1v1-ben) 2013-ig. Több ezer óra WOW, 800+ óra Dota2..és még becsúszott pár TF2, Cod4Promod és még pár másik competitív game játékóra is.
Hidd el tudok elemezni, nem vagyok fogyi felfogású.
Pont ezért nem fogom mindig másra a dolgokat.
Amikor meg mégis valakinek megjegyzem, hogy mit csinált rosszul vagy megkérdem miért csinálta ezt? Akkor megkapom, hogy nekem életem ez a játék és menjek az anyámba.Nekem, aki napi 2-3 órát nyomja esténként és nem szeretne mást csak nyerni. Mert engem a győzelem tesz boldoggá. Nem tudom "ez csak egy játék" szinten felfogni. My bad..
Ahogy az egyik mélyen tisztelt forumtársunk fogalmazott, érdekes látni ahogy az évek alatt leépültem casual szintre. (vagy valahogy így fogalmazott). És hát lehet tényleg így van, lehet tényleg ezért adtam fel. Mióta családom van nincs annyi időm.
Meg aztán a sors se úgy hozta, hogy sikerült volna öt jó játékos köré keverednem, vagy összeszedni öt jó játékost akikkel gördülékenyen menne a játék. Ez is pech.
Amikor lenyomtam a rangsoroló meccseket 52-re dobott be a game. Ennek örültem. Azt hittem ez számít valamit. De úgy néz ki nem.
Egyébként egyetlen mentséget tudok felhozni magam mellett, azt, hogy ezek a nagy ranked "zuhanások" mindig hétvégén történtek. Csak ez mögé se lehet bújni. Mert még mindig azt vallom, hogy nem lehetek én az egyetlen aki ilyen szerencsétlen.
(#5226) mobal Ezt nem értem, mi nálam a gond?
-
kuLi_
tag
válasz
#25237004 #5208 üzenetére
Pontosan, de nem is véletlen írtam,és ezúttal is hangsúlyoznám azt, hogy lutri, inkább kifejtem pontosabban. A megállapításom arra vonatkozott, hogy a hétvégi átlag játékos az aktuális rankjától teljesen függetlenül jelentősen tapasztalatlanabb, ez pedig nagyon könnyedén frusztrációhoz vezet egyeseknél, azon apropóból, hogy benne van a pakliban a "ma mindenki hülye..." effektus (az fpsben abszolút nem jártas ismerősök tapasztalatai alapján; viszonylag könnyedén ~50 környékére dobta be őket 10 meccs után, aztán onnét természetesen egyenesen lezuhanás nettó 30 körülre egy számukra megfelelőbb (?) skillcsoportba). Nyilván ennek másik véglete az, hogy a másik oldalon is mindenki hülye, avagy ha egy rutinos Tracer vagy Genji vagy, könnyedén darálod le egyesével hátulról az össze nem szokott, csapatmunkára képtelen ellent. Hogy kinél van kevesebb tapasztalat? Pontosan az a lutri az egészben.
A másik ide kapcsolódó, erősen feltűnő dolog számomra az inkább a jelenlegi skill groupomból ered. Hétvégén a "mindig az adott szintednek megfelelően kapod nagyjából a csapattársakat, ellenfeleket" az sajnos úgy néz ki, hogy akad 1-2 ~70 körüli játékos - akik elkérik vagy általában lepasszolják a high-impact offenzív hősöket és nagyjából eldöntik a játék végkimenetelét -, a többiek pedig jelentősen alacsonyabb szinten. Igaz, hogy az átlag rating többé-kevésbé megegyező lesz, viszont abban szerintem egyetértünk, hogy a hangulata teljesen más egy olyan meccsnek, ahol hozzád hasonló képességekkel megáldott kollégákkal és ellenfelekkel sorsol össze a gép. Így tudtok érdemben együtt alkotni, úgy érzed, hogy együtt, csapatként nyertek vagy buktok, nem pedig úgy, hogy elvitte a meccsed egy ostoba <bármilyen társ>, vagy az ellenféltől egyetlen <bármi>, mint ahogy azt hétvégén amúgy minden fórumon látni szoktam. Hangsúlyozom, nálam. Jelenleg 65+ környékén vagyok és aláírom, simán benne van a pakliban, hogy nincs igazam, ez pusztán egy 4 hétvége alatt amolyan leszűrt általános konzekvencia, de mondhatjuk megérzésnek is. Szimplán azt tudom, hogy hétköznap határozottan többször érzem magam a saját közegemben a random társaimat illetően, mint hétvégén.
Kevéske időm volt most reagálni, remélem nem volt a post értelmezhetetlen, vissza a melóba.
-
Kanczy
veterán
válasz
#25237004 #5208 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy a te csapatodban a nagy számok törvénye alapján kevesebb kell legyen a casual / rossz játékos, mivel te ott vagy. Nálatok maximum 5 lehet a kokk, az ellenfélnél mind a 6. Tudom, hogy ez nagyon sokszor nem így működik, de hosszú távon igen. Ráadásul ahogy mondod is, sokkal könnyebben megjegyezzük azt, amikor önhibánkon kívül veszítünk, mint amikor az ellenfél kapja a fogalmatlanokat, ez szimpla pszichológia.
Köszönöm
-
válasz
#25237004 #5175 üzenetére
Only money. Nem QM hanem ranked. 47, csodás.
És itt nem a varianciáról van szó hanem arról, hogy ez komolyan mondom nevetséges. 7 játékból 1-et vesztesz. Ilyen nem létezik máshol... még azt sem jelenteném ki, hogy 10+ év FPS tapasztalattal akkora béna lennék. Na mind1 részemről már tökmind1.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- RAM topik
- Google Pixel topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Delta Force (2024)
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- LG UltraWide UltraGear 38GL950G-B IPS Monitor! 3840x1600 / 175Hz / 1ms / G-Sync! BeszámítOK
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest