- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem sok meglepetést tartogat a Galaxy S25 FE és Tab S11 Ultra külseje
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- MIUI / HyperOS topik
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz
DaveNo1 #11046 üzenetére
Akkor lehet meg kell néznem a teljes bejelentést
Eddig csak ezt láttam: Officer D'Va
-
L4mie
veterán
válasz
DaveNo1 #2010 üzenetére
Pesszimizmus, hmm nem
szerinted úgysincs semmi és senki soha felkészülve semmiremondjuk ebben rendszerint igazad van.
-
warcat
veterán
válasz
DaveNo1 #1314 üzenetére
De ez totál értelmezhetetlen panasz,mert mindenkit más köt le,és simán belefuthatsz olyan hiperszuper AA címbe,ami minden várakozásod ellenére semennyire sem köt le (a 60 eurós GTA V erre a sorsra jutott nálam).
Az igazán élvezetes multis játékokban akár 1000 órás játékidők vannak, nesze neked 6 eurocent/óra (19Ft)
ezt hogy hasonlítod össze egy hiperszupersztori single módos 20-30 órás mostani játék pénz/óra mutatójával?Döntse el mindenki magának,hogy tetszik -e neki a játék,de ne húzzuk már a szánkat ilyen árazós hülyeségen,triviális költség a végén,és az elég szemforgatós nálam,ha ingyen azért meg kellene.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
-
[Prolixus]
addikt
Mondottam ember, küzdj és bízva bízzál
Hát, akkor last straw lehet még az, hogy más a team amelyik dolgozik a játékon, és remélhetőleg az ilyen csigalassú reagálás nem egységes Blizzard vállalati direktíva....
warcat: Nem a játékidőn van a hangsúly. Én elsősorban arra gondoltam, hogy aki kiad 60 eurót a DOOM premierkor, nem feltétlen fog újabb 40 (60) eurót kiperkálni másfél hét múlva megint egy új játékra. Tudom, a világ szerencsésebb felében nagyobb az a bizonyos vásárlói kosár amit az átlagfizuból meg lehet venni, de akkor is. Mellesleg hiába nem direkt ellenfele egymásnak a két multi, ez a tény leginkább a tökéletesen célirányosan vásárló játékosokat érinti. Aki kicsit is bizonytalan, hogy melyik fajta multi a real deal, vagy mindkettőt meg akarná venni de csak egyikre akar költeni, máris dilemmával szembesül. És akkor a DOOM-ban van kampány, még ha előzetesen sajnos rövidnek is ígérkezik (ezt lehet nem is tudja a potenciális vásárló, btw), ami mindig egy plusz pont a legtöbb játékos szemében, plusz akkor is egy DOOM folytatás.
Amit írsz meg egyébként sem reflektál arra, hogy valószínűleg a DOOM 4-ről több egyszeri játékos értesült, mint az Overwatch-ról, szóval hacsak nem kezd brutális marketing kampányba a Blizz a megjelenésig, sokan akkor is a DOOM-ra fognak voksolni, ha amúgy az Overwatch is nagyon szimpi lenne nekik...lévén nem is tudják, hogy utóbbi létezik.
-
[Prolixus]
addikt
Azért ne legyünk ennyire pesszimisták szerintem.
Én legalábbis optimista vagyok. Szerintem idővel, launch után 1-2-3 hónappal, miután már jóval több lesz a játékos, jóval több az adat és az adatelemzésre fordított idő, kifogják empirikusan sakkozni, hogy milyen dolgok a relevánsak, mit kell elsősorban monitorizni, beépíteni az algoritmusba (vagy éppen kivenni) stb.
Legrosszabb esetben lehet jobban személyre szabhatóvá tenni a keresést. Pl. teszem azt meg lehet majd adni, hogy csak olyan meccsre dobjon be a rendszer, ahol max +/- 10 szintű játékosok vannak hozzád képest. Vagy mondjuk lesz "komolyabb kihívás" játékmód, amelyben a szinttől függően kapnak némi előnyt/hátrányt a játékosok. Pl. a magas szintű profik kevesebb sebzést csinálnak és jobban sebződnek (általánosságban kapnak egy-egy szorzót az irányított karaktereik), mint az alacsony szintű kezdők az adott meccs során. Így utóbbiak nem kedvtelenednek el, a sorozatos bukták miatt, belerázódhatnak, tanulhatnak, előbbiek viszont nagyobb kihívással szembesülnek, de még nem a kompetitív szinten, ahol az egész csapat profikból áll, aztán egy-egy bukott meccs utána jönnek a veszekedések, barátságok szakadnak meg ésatöbbi, ésatöbbi.
Vagy ki tudja még mit lehetne kitalálni. Ezek persze csak ötletek, biztos vagyok, hogy sok embernek nem tetszenének. De pont ez lenne bennük a lényeg, hogy teljesen opcionálisak lennének.
-
[Prolixus]
addikt
Erről beszélt az a game director faszi a múltkori videóban, hogy tudnak róla, sokan panaszkodnak etc. Mondjuk felvetett egy jogos problémát ezzel kapcsolatban az pedig a várakozási idő egy meccsre, vagyis azt sem akarják, hogy túl sokat kelljen várakozni egy-egy mérkőzésre, mert nincs neked való csapat éppen. Ez reális probléma még egy jó matchmaker esetén is akkor, ha kevesen játszanak a játékkal, mint ebben a zárt bétában. Ráadásul a játékosbázis nagy része már októberben játszhatott szóval még a closed beta létszámon belül is csak egy töredék volt a kezdők aránya, amikor pár hete megint szórtak ki meghívókat.
Egyébként az is igaz, hogy nem olyan triviális ide egy jó matchmakert csinálni, mint mondjuk egy CS:GO-ba, mert nem csak az alapján kell megítélni a játékosokat, hogy milyen jól céloznak, mennyit ölnek, milyen gyakran halnak stb. Eleve karaktere váltogatja a fegyvert, nehéz összehasonlítani mondjuk egy reaper vs widowmaker playert hogy ki céloz jobban (gondolok itt arra, hogy hiába one-shotol mindnekit a widowmakerrel, reaperként nem biztos, hogy ettől lesz kiemelkedően jó játékos, ha éppen a kaszással játszik). Aztán ugyebár vannak olyan karakterek, akik nem is ölnek szinte. Az olyan karakterekkel való játékot, mint Mei vagy Reinhardt mi alapján ítélje meg az algoritmus? Lehet valaki nem a legjobb sniper, de olyan jól játszik tankot, hogy abban a szerepkörben bizony nagyon high skill player. A másik probléma, hogy hőst lehet váltani meccs közben is. Szóval ha éppen mindenki olyan karival kezd, amivel amúgy béna, időközben átalakulhat teljesen a meccs, mert behoznak olyan karikat, amikkel jók, bár az adott játékhoz és szerepkörhöz nem a legideálisabbak. Nyilván részben ezek áthidalására lenne a profilszintezés, de az is elsősorban a tapasztalatot mutatja, nem a skillt. A fentiek nyilván nem lehetnek kifogások, hiszen ha ne tudnak egy jó mm-t csinálni egy multi only játékhoz, akkor mindegy, ha meg sem csinálják a játékot. Ezeket csak azért írom, hogy szerintem nem meglepő, hogy nehezen halad a játék fejlesztésének ez a része.
-
[Prolixus]
addikt
Nem éri meg, mert 40x315 is csak 12600 Ft. De pont ez az, hogy nem szánok rá 40 eurót, inkább 30 körül szeretném megvenni. Az origins edition-re van preorder kedvezmény sok helyen, van ahol 47 euróért megvehető, ezért gondoltam, hogy a standardot is meg lehet venni rendes, hiteles boltból olcsóbban valamivel. De ilyet nem találok sehol, mindenhol az originst áruljak, csak ezek a szürkekulcsos boltok árulnak standard kiadást.
Az origins edition szvsz amúgy egy vicc, (számomra) értéktelen vackokért kérnek el 20 euró pluszt.
-
TBT
Topikgazda
-
Törpe meg Bastion is op szerintem ha defeltek. Bastion minigunként ledarál mint a mákot szokták, ha meg vam még mellé törpicsek a saját turrettel akkor kb gg. Ezen imho mindenképp kell vmit változtatni.. /az kb minden elmond, hogy törpével első játékra 19es streak-et sikerült hozni, amit jópár nap Genji játékkal még meg se közelítek/
-
-
F-ECT$
titán
A Hots-ot is itt rontották el, megjelenésre legkésőbb kellett volna normális ladder. Persze még felpörgethetik a dolgot, ha végre megcsinálják, de a Twitch alapján (ami elég jól jelzi, hogy mennyien kíváncsiak egy játékra komolyabb szinten is) már a top 20-ba se mindig fér be egy sima hétköznapon. Ha nagy verseny van, akkor feljön top 3-5 körülre, de akkor is csak annyian nézik, mint egy dota-t vagy lol-t verseny nélkül.
-
F-ECT$
titán
2 nap alatt 3 hőst tanultál meg, most van 21 (azaz 7x ennyi), így 7x2 nap = 14 nap csak a betanulásra. Ez azért nem tűnik kevésnek, és ez után jön még a "normál" játék rész. Ennyi játékidőért szerintem nem sok a 40 euró, bár nem tudom, hogy a 2 nap alatt kb hány órát játszottál.
-
dargelot
senior tag
Azt hiszem nem egy játék volt ami már motorcserén átment fejlesztés alatt avagy megjelenés után. Egyébként ez a válasz a Blizz részéről semmit sem érne, hisz ne már az emberek hibája legyen, hogy egy AAA+ játék ami 10k felett lesz csúnya és régi motorral megy. Sajnos egyre jobban azt látom, hogy a vásárlók hozzászólásokkal és értékelésekkel nem tudnak jelezni, csak a pénztárcával szavazni. Hisz ameddig megveszik több millióan a közepes minőséget drága pénzért is, addig a fejlesztő/kiadó nem fog változtatni.
-
Telda
addikt
-
KisTücsök
addikt
És ha lenne benne? BF-re is ráerőltették, olyan is lett. Helyette inkább annyival többet foglalkoztak volna a lényeggel, a multijával, ráfért volna. Csak egy példa a sok közül.
Vártam ezt a címet, de pénzt adni nem fogok érte. Akkor marad a TF.
Persze azért meglátjuk mit hoz az este.
-
TBT
Topikgazda
Star Wars Battlefrontban sincs kampány és a Rainbow Six Siegeben sincs. Csak multi mókák és drágák (60 euró környékén mennek az alap vátlozatok - a SW Battlefont különleges digitális kiadása 120 euró!), emellett akkora szupport, tartalom és szerver támogatottság sincs mögöttük, mint egy Blizzard játék esetén.
És mégis venni fogják mindkettőt, mint a cukrot (a jó marketinggel minden eladható).
De valószínű, hogy 30 eurónál olcsóbb lesz, mert a Blizzardnak is az az érdeke, hogy minél nagyobb tömeget szólítsanak meg ezzel a játékkal és nem az, hogy minél nagyobb tömeget eltántorítsanak a drága játékukkal főleg úgy, hogy megannyi ingyenes alternatíva van a neten.
-
TBT
Topikgazda
Amúgy milyen rendesek, hogy a BlizzCon előtt 1 héttel fellövik a bétát. Gáz lett volna, ha a BlizzCon-ig nem indul el a béta, hisz tavaly azt mondták a BlizzCon-on, hogy a 2015-ös BlizzCon előtt indul fog elindulni a béta. Ez klassz, csak az emberek hónapokkal a BlizzCon elé gondolták és nem csak 1 héttel. De legalább szó szerint betartották ígéretüket.
-
-
Wolverine
félisten
-
nonsen5e
veterán
Maradjunk annyiban, hogy a látványvilághoz (ahogy a legtöbb Blizzard cuccnál) magas a gépigénye. Különben elfogadható teljesen.
No meg a 660-nak inkább a 7850 / 7870 lenne a párja, de sebaj.Valaki innen (= átlag ember) kapott már meghívót, vagy effektíve csak a "hírességek" játszhatnak vele?
-
#14955008
törölt tag
-
TBT
Topikgazda
A menetrend:
Thursday, August 6 at 18:00 CEST - Live unveiling of the next expansion for World of Warcraft
Friday, August 7 at 18:00 CEST - Exclusive content updates for Heroes of the Storm and Hearthstone
Saturday, August 8 at 18:00 CEST – Exclusive content updates for Overwatch and StarCraft II: Legacy of the Void
Sunday, August 9 at 17:00 CEST - The developers chat about the next World of Warcraft expansion
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nintendo Switch 2
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali játékos kérdések órája
- Háztartási gépek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest