- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Erről beszélt az a game director faszi a múltkori videóban, hogy tudnak róla, sokan panaszkodnak etc. Mondjuk felvetett egy jogos problémát ezzel kapcsolatban az pedig a várakozási idő egy meccsre, vagyis azt sem akarják, hogy túl sokat kelljen várakozni egy-egy mérkőzésre, mert nincs neked való csapat éppen. Ez reális probléma még egy jó matchmaker esetén is akkor, ha kevesen játszanak a játékkal, mint ebben a zárt bétában. Ráadásul a játékosbázis nagy része már októberben játszhatott szóval még a closed beta létszámon belül is csak egy töredék volt a kezdők aránya, amikor pár hete megint szórtak ki meghívókat.
Egyébként az is igaz, hogy nem olyan triviális ide egy jó matchmakert csinálni, mint mondjuk egy CS:GO-ba, mert nem csak az alapján kell megítélni a játékosokat, hogy milyen jól céloznak, mennyit ölnek, milyen gyakran halnak stb. Eleve karaktere váltogatja a fegyvert, nehéz összehasonlítani mondjuk egy reaper vs widowmaker playert hogy ki céloz jobban (gondolok itt arra, hogy hiába one-shotol mindnekit a widowmakerrel, reaperként nem biztos, hogy ettől lesz kiemelkedően jó játékos, ha éppen a kaszással játszik). Aztán ugyebár vannak olyan karakterek, akik nem is ölnek szinte. Az olyan karakterekkel való játékot, mint Mei vagy Reinhardt mi alapján ítélje meg az algoritmus? Lehet valaki nem a legjobb sniper, de olyan jól játszik tankot, hogy abban a szerepkörben bizony nagyon high skill player. A másik probléma, hogy hőst lehet váltani meccs közben is. Szóval ha éppen mindenki olyan karival kezd, amivel amúgy béna, időközben átalakulhat teljesen a meccs, mert behoznak olyan karikat, amikkel jók, bár az adott játékhoz és szerepkörhöz nem a legideálisabbak. Nyilván részben ezek áthidalására lenne a profilszintezés, de az is elsősorban a tapasztalatot mutatja, nem a skillt. A fentiek nyilván nem lehetnek kifogások, hiszen ha ne tudnak egy jó mm-t csinálni egy multi only játékhoz, akkor mindegy, ha meg sem csinálják a játékot. Ezeket csak azért írom, hogy szerintem nem meglepő, hogy nehezen halad a játék fejlesztésének ez a része.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen