Hirdetés
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Órával és fülhallgatóval is készül a Xiaomi karácsonyra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
na jó, akkor most mindenki tiltsa le a csippantós kártyáját...!

-
válasz
parandroid
#68678
üzenetére
Ez a Lidl- ben volt.
De nem ez a lényeg. Hanem a user error. Lemegy vásárolni, elrontja, mindenki rá vár, aztán pedig nincs nála pénz, és nem tudja a bankkártyája PIN-kódját...
egyszerűen zseniális. Nem tudom, az ilyen emberek hogy vannak még életben.de a pénztáros megoldotta az 5000 forintos paypass vásárlásokkal.. (mondjuk, ha ezt engedi a bank, hatszor egymás utan, akkor tényleg nagyon biztonságos dolog ez a paypass
)
Ja, amúgy este már nincs sok dolgozó azért,ez este 9-kor volt -
Vérboci
addikt
válasz
parandroid
#68678
üzenetére
aldiban, lidlben itt is így megy. cba, spár meg teszkó viszont iszonyat
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac
#68677
üzenetére
Előfordul ilyen. Ilyenkor az a megoldás, hogy a pénztáros jelez, mire azonnal jön egy kolléga, és kinyit egy új pénztárat mellette. Felénk ez egy kvázi automatizált rendszer, ha 4-5 ember áll sorban, már villan is a jelzés, hogy melyik pénztár nyílik pluszban, lehet pakolni a szalagra, amíg kiér a kolléga.
Fennakadások mindig vannak, csak gondolom a fene nagy 110%-os foglalkoztatásban már nem jut elég ápolónő, tanító, vagy kormányablak ügyintéző, aki pénztárosnak áll.p
-
a múltkor valami 60-as házaspár volt előttem. Bazi sok mindent vettek. Az egyik cuccról kiderült, hogy nem jó, visszaszaladt másikért. Hozta, akkor már jó volt, lement minden.
Akkor rájött, hogy nem tudja a kártyája pin-kódját.
A pénztáros kreatívan kitalálta, hogy majd akkor 5000 forintonként lehúzza, mert paypass... 25 e fölött volt a számla... ott vártunk még 5 percet, mire kész lett.
A néni nagyon népszerű volt a sorban
-
ToBeY
nagyúr
Ma kétszer voltam boltban és mind a kétszer előttem szívták be a halloween tökkel.
Jobban mondva azt hitték.hogy az ár /db és nem /kg-ra vonatkozik.
Aztán ott variáltak vagy 10p-ig
-
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid
#68664
üzenetére
Hat igen, ez nem is veszes osszeg.
Itthon a kotelezo mondjuk olcso, de a casco nekem is lenne evi 400-450 euro, ami mellett 10% onresz lenne, tehat egy ilyen kar eseten mar boven minuszban lennek hozzad kepest. Ezert nincs.
Nem is ertem, hogy miert gondoljak a biztositok, hogy itthon a magyar munkaberekkel dolgozo szervizek mellett nemet arakon kell a nemetnel szarabb feltetelekkel (nagyobb onresz) cascot ajanlani. Persze, hogy a kutya se veszi.
-
lenox
veterán
Kameraban osszessegeben jobb, en azt nem akarnam szetszedni, hogy van olyan reszpontszam, amiben 1-2 ponttal tobbet adtak a masikra, az hibahataron belul van, szoval kameraban jobb, ezen kivul fogyasztasban, teljesitmenyben es ujjlenyomat olvasoban. Szoval csak abban, amit mindig hasznal az ember. Ezen kivul single sim.
Ja, lehet, hogy felreertheto voltam, nem a kamerara mondtam egyedul, azzal pont elegedett vagyok, nalam az hozza a szintet, nem akarnek jobbat. Az osszes tobbi resze a csalodas. -
válasz
parandroid
#68669
üzenetére
most látom, hogy nad-ból is van olyan erősíő, ami nálunk 256 rugó újonnan, a német amazonon pedig 450 ojró.
nálunk használtan árulják kb. ennyiért.telefont én mindig egy-két generációval később szoktam venni, ismersz, ilyen 300 ojrós nagyságrendért, annyit ér. 900 eurót egy eszközért, amit bármikor elhagyhatok, eltörhetek, hát, nem tudom.
-
lenox
veterán
válasz
parandroid
#68669
üzenetére
Marmint hogy hasonlo a kamera elso ranezesre? Amugy eleg gagyi szerintem. Pedig elozo genbol vettem. P20/30 Pro koroket ver ra. Meg a sziamik is amugy.
-
parandroid
félisten
-
válasz
parandroid
#68666
üzenetére
jajjmár, tudjuk, ott minden fasza.
itt is. itt az ajánlott azt jelenti, hogy "valamikor kivisszük". Az értesítést, hogy gyere be érte.------------
de más, nem jössz valamikor mostanában haza?
van egy nagyszerű amazonos marantz-erősítő akció
nálunk 150 rugó, ott pedig 319 ojró. persze a szállítás kicsit megdobja. (és a magyar áfa) -
gaborbol
őstag
válasz
parandroid
#68666
üzenetére
Nekem uveg karra 0 onero van, felhivtam a biztositot, hogy a parkoloba berepedt az uveg magatol, nem esett ra semmi. Mondta, hogy ok egy pillanat, masnap reggel 10 es delutan 6 kozott hol lesz a kocsi, mert a mobil szelvedo csere auto odamegy mikorra mondom.
Ennyi?
Nem, mert mondjam meg milyen szelvedot kerek, van a “gyari” meg azzal egyezo minoseg a sotetitett csikkal a felso reszen.
Kijottek a haz ele, kicsereltek kb 1 ora alatt azt ennyi. -
parandroid
félisten
válasz
bitpork
#68665
üzenetére
Most szedtem ki a levelet a postaládából, hogy befogadták a másik autó ügyét is, hamarosan jelentkezik a kárbecslő időpontegyeztetés miatt. Wattafa, hétfőn jelentettük le, mikor írták ezek a levelet, és adták postára?
A repedt szélvédő miatt a múltkori kárbecslő szerint nem jönnek ki, elég nekik egy fénykép, aztán lehet menni egy partnerszervízbe, ha írásban leokézzák.p
-
válasz
parandroid
#68664
üzenetére
Akkor ezt próbáld meg itthon

-
parandroid
félisten
Megkaptam a biztosítótól a kárfelmérést, küldtek egy ajánlatot egy jégkárjavításra szakosodott szerviztől, akik vállalták a javítást. A számla vége 5772 eur, ebből én 150-et fizetek. Szélvédőcsere egy másik kör lesz, azt külön kezelik. Meg akkor bejelentjük a másik autót is, azon mondjuk jóval kevesebb hupszli van, az talán olcsóbb lesz kicsit. Most érzem, hogy az a negyedévente 150 eur, amit autónként biztosításra költök (inkl kötelező bizti) egészen megérte.
p
-
Arról nem én tehetek, hogy megint úgy fórumozol, hogy nem tudod, miről volt szó.

Ezek autókról hámozták a lufit, hogy hibrid, meg elektromos, meg melyik márka jó, meg ilyenek. Én pedig ironikusan hivatkoztam az elmúlt pár hétbeli autós tapasztalataimra, amikről itt korábban szó volt (hogy a shell-nél összekeverték, és dízel helyett benzint kaptam, majd ki kellett mosni az egész üzemanyag-rendszert, majd két hét múlva szétestek a tömítések, és folyt a gázolaj), hogy nekem már az is jó, ha valami működik.
Ui. Ja, az is tipikus, hogy hozzászólsz valami tök mást, a tömegközlekedésről, pedig nem arról volt szó. Hanem autókról. Még akkor is, ha jogosat mondtál, tehát nem a mondandódat kritizálom, hanem a témák közti átkötésedet, illetve annak hiányát...
Köszönöm, használom a tömegközlekedést minden nap, pedig céges kocsim van. De a Balatonra nem metróval megyek. -
tildy
nagyúr
Persze. Valószínűleg amint felköltözünk Skóciába, ott már kelleni fog ( ráadásul olyan, amibe befér hatra 3 isofixes gyerekülés
)En amúgy teljesen jól elvoltam Budapesten is tömegközlekedéssel , pedig volt mikor Budaorsre jártam ki . De mikor pl Rakosfalvan laktam és a Gellért térnél dolgoztam, akkor sem kellett autó . Pedig hol volt akkor meg a 4-és metró . Kb auchanba kijárásra , meg a jaszsagi utamon használtam a ponymat.
-
tbs
addikt
bicaj, nagy kosarral
-
tildy
nagyúr
válasz
parandroid
#68648
üzenetére
Ugye errefelé kemény dugódíj van a belvárosban , de most töltsek el 50 percet idegeskedve, vagy üljek fel a dlr-re és olvassak el nyugodtan reggel a híreket ?! Hat inkább utóbbi . Drágának ez is drága, 1-3-as zóna közt £158 a havi bérlet
-
ToBeY
nagyúr
válasz
parandroid
#68648
üzenetére
Valamiért azt gondoltam,hogy a németeknél tök jól meg van oldva a közlekedés és főként a tömegközlekedést részesítik előnyben az emberek.
-
parandroid
félisten
Na, ez a másik. Ketten két autóval járunk dolgozni. Jó, nekem nincs opció, mert a beosztásom is hülye, meg az irány is fura, lenne benne vagy 3-4 átszállás, és egy óránál tovább tartana, ami így 15 perc, ráadásul én sosem dugózom. Kata viszont befelé megy Frankfurtba, 12 km az egész, szerencsére tud hol parkolni, az állandó késések ellenére is talán még megérhetné a dolog, hogy inkább tömegközlekedéssel járjon, ha nem lenne olyan böszme drága. Közel 150 eur a bérlet egy hónapra, abból 3x tankolom meg az autót, amúgy meg egy tankból el lehet járni, ha csak a munkába járás van...
Aztán csodálkoznak, hogy mindenki autóval jár. Elvileg indul a projekt pár éven belül, hogy kísérletképpen a nagyvárosok tömegközlekedését ingyenessé teszik, de nincs még róla konkrétum, ráadásul a p+r parkolás sem olcsó.p
-
BlacKSouL
addikt
válasz
FehérHolló
#68645
üzenetére
Én se értettem mi a lófszért nem férek be sehol venni ma estére 3 sört. Világvége. Forradalom.
Pedig a füleki teszkó holnap is nyitva van este 10-ig..és csak 15 perc autózás.
Amúgy három sört akartam venni amíg be nem mentem a sparba. Barna kozelt, german redet, meg steambrew imperial stoutot... [kép] ; [kép]
Ebből tényleg cseh sörök lesznek holnap füleken... -
FehérHolló
veterán
Közben megfeledkezünk az igazán fontos dolgokról!
Még 30 percig nyitva a madaras teszkó, holnap éhinség közeleg!!!!
Fel kell vásárolni a teljes készletet! -
Új autós topic nyílt?

-
olyan first world problemjeitek vannak, látszik, hogy a hanyatló nyugaton éltek...
én örülök, ha megfelelő üzemanyagot kapok a kúton, és nem folyik utána a motortérben.
legyetek kisigényűek, akkor nem érhet csalódás.

viszont, @Mikrobi, ez a mondatod szépségdíjas
"Japánok közül egyedül a Mazda formatervezői képesek még klasszikus értelemben vett szép autót tervezni, a többieket szerintem felvásárolta a dyson porszívótervező csoportja. De legalább mindenki leszállhat végre a Fiat Multipláról, ebben a mezőnyben esélye sem lenne a legocsmányabb jószág címre."
-
gaborbol
őstag
válasz
EQMontoya
#68608
üzenetére
Vagy a Camry hybrid, vagy megint egy Prius, esetleg meg megnezem az Accord hybridet vagy en is elengedem a hybris vonalat, es Mazda 6, Camry, Avalon, Accord esetleg a Legacy de fosok toluk.
Elmeletileg valoban nincs mar olaj gond 2019-tol, de irjak emberek hogy atvettek a kocsit 0 kilometeresen es 1 liteterrel a max nivo fole van toltve az olaj. Mi az istenert van tultoltve egy literrel a vadi uj kocsi, ha nincs gond az olajfogyasztassal, es amikor szolnak, akkor elnezest ker a markaszalon es leszivjak a folosleget.
Elso szempont, hogy 3 gyerekulesnek be kell fernie ami azert megoldhato meg a Priusba is.
A masik a hasznalhato vezetes tamogato rendszer. Elmeletileg a Subaru lenne a legjobb ebben, de nem probaltam meg. A Toyota Avalon 2018 az tokeletes volt, egyszer nem hibazott meg NY-ban sem, viszont 30 Km-h alatt kilovi a tempomatot. Akkor mar tudja az indul- megall- kovet funkciot magatol.
-
válasz
parandroid
#68636
üzenetére
Erre miert nem jo a Mazda, szivomotorral? A teljes CO2 labnyoma kozel hasonlo (Nemetorszagban talan meg rosszabb is a hibrid).
A Honda hibridek is jok.
-
parandroid
félisten
Attól tartok, hogy a Toyota hibrid rendszerén kívül egyelőre mind egy vicc.

Valami olyasmit várnék el, hogy a napi 2x15-16 km munkába járás meg az esetleges naponta egyszer elszaladok valamelyik gyereket felszedni, vagy boltba, az menjen elektromosan, ha a garázsban töltőn van. Minden másba meg elég, ha besegít a villanymotor kicsit, illetve ha be kell mennem a nagyfaluba, és dugózok egy kicsit, akkor addig se pöfögjön. Persze maga a töltés költsége is egy jó kérdés még.
p
-
válasz
parandroid
#68634
üzenetére
BMW hibrid egy vicc, azt hagyd inkább a fenébe.
-
parandroid
félisten
Bmw is nagyon tetszik, abból van hibrid, VW hibridjeire is kíváncsi leszek, a koreaiak is idéntől szinte minden modellhez adnak hibridet, alaposan körbe kell majd nézni, ki kell őket próbálni. Időm még van, ezek meg még mind új dolgok. Ha egyik sem jön be, még mindig ott a Mazda. Vagy jön egy új Prius vállalható külsővel. Ki tudja?
p
-
parandroid
félisten
Rav4 még viszonylag kockaformájú, ráadásul még csak nem is olyan iszonyatosan ocsmány, mint egy crv, vagy hrv, vagy bármelyik Honda, egyszerűen csak nagyon csúnya. Persze ez esztétikai kérdés, ezen nincs mit vitatkozni, de akármilyen a műszaki tartalom, nem fogok olyan autót venni, aminek a belterétől is rosszul vagyok, meg a parkolóban meglátva is elönt a szekunder szégyen a gyártó helyett, hogy ezt így képesek voltak kiadni. Annál azért szerencsére nagyobb a verseny, hogy erre rá legyek kényszerítve.
A felniméret meg egy dolog, most is mind a két autómon 17-es kerekek vannak, de nem 265 szélesek, és főleg nem per65-ösek. Ekkora teljes kerékátmérő városba, aszfaltra teljesen felesleges, de legalább többet fogyaszt, meg jóval drágább. A fogyasztásba meg besegít még a magas has, meg a kockaforma. Hogy az összsúlyról ne is beszéljek. Fiatal vagyok (lol, bár az lennék), fitt (legalábbis fittebb, mint amilyen fiatal), van még pár jó évem, amíg meg tudom oldani a ki-, beszállást, és legalább a kutya is egyedül be tud mászni a csomagtartóba, nem kell neki kisrámpa (nem vicc, errefelé komoly piaca van a kutyarámpáknak suvhoz). Az útminőség meg olyan, amilyen, egyelőre még a Minivel sem akadtam el soha sehol, pedig nagy kerék, peres gumi, alacsony has.De ezek is mind egyéni, szubjektív preferenciák, te suvval szeretsz járni, én nem látom értelmét, neked tetszik a japán darabosság, én a homogénebb formákat kedvelem, így van ez rendjén.
p
-
lenox
veterán
válasz
parandroid
#68631
üzenetére
De amugy, ha ennyire a Mazda van nalad az elen, akkor nem siman le kell mondani a hibridsegrol es kesz?
-
parandroid
félisten
Ahogy mondod, minden facelifttel egyre nagyobbak lesznek. Mazdák gyönyörűek, meg most is az van, mindenképpen benne maradnak a kalapban, de jó lenne, ha lenne belőlük valami hibrid. VW-vel (inkl Skoda) az a gondom, hogy a tsi motorban nem igazán bízom, dízelről meg szó sem lehet (évi 15k, főleg város, előváros). Full elektromos viszont megint nem jó, mert évi 2-4 út biztos beesik, aminek az elektromos hatótáv a közelében sincs (1000 km körül).
Egy Mazda 3/6 egy Toyota-hibridesített Skyactive-val kb álomautó lenne. BMW-ből van most is ilyen modell, és azok is szépek kívül-belül, az új sorozat meg aztán főleg. Na, ezt a mondatot sem gondoltam volna, hogy valaha leírom.
Amúgy nem újat vennék, hanem 2-3 éves használtat, kevés km-rel, gyári garival, márkakereskedésből. Minit is így vettük féláron, háromévesen, 23k km-rel, 2 év gyári garival. Mire odajutunk, hogy aktuális lesz a váltás, pont a most friss modellek lesznek 2-3 évesek, szóval elkezdtem figyelgetni őket. Mini meg marad második autónak (ha össze nem törik ezt is), most 5 évesen van benne 50k körül, és még mindig imádom. Na, abból esetleg jöhet majd 4-5 év múlva egy all electric verzió, azt is idén mutatták be.
p
-
-
FehérHolló
veterán

Kerékméretre: a 225/45R17-es méretű gumicserére elment 200k körüli pénz, a 185/65R15 a feléből abszolválható volt. Persze aki RAV4-et vesz, annak mindegy.

Mondjuk a páréves Cayene-ek is azért voltak pár éve piszok olcsók, mert az éves karbantartásuk 6-800k pénzbe került. -
lenox
veterán
válasz
FehérHolló
#68613
üzenetére
Rav4-et kell venni, ebbol is latszik.
-
lenox
veterán
válasz
parandroid
#68612
üzenetére
semmire nem jó: kívül nagy, belül szűk, de legalább magasan van az alja
Hat nem tudom, hogy te probaltal-e ilyet valojaban, asszonynak ev elejen vettunk rav4-et, szerintem pont hogy kivul nem nagy, belul meg tok sok hely van benne, cr-v-hez, bmw-hez, mindenhez kepest. A kerek meret nem tudom miert zavar, az enyemre (LC) 265/65/17 kell, pont jo, hogy nem jon zavarba a varosi terepakadalyoktol. Nem tudom, mi lenne a baja? Rav4-re mindenesetre kisebb kell. Oke, nagyobb kell ra, mint egy swiftre, de miert is baj az? A teteje miert baj? Semmilyen parkolo tetejet nem eri el, en hatranyat meg nem lattam. Lehet, hogy autopalyan esetleg kevesbe megy, vagy tobbet fogyaszt, mintha lapos lenne, de az ritkan van, ellenben naponta tobbszor kell ki/be szallni. -
kraftxld
félisten
Most délután itt ballagtam el mellette, nagyon durva tűz van.
[link]
-
válasz
FehérHolló
#68617
üzenetére
Volkswagen-t mint márkát már nem annyira dicsérik, mint 5-10 éve, legalábbis a helyi autószerelővel beszéltem, és elmondta hogy ezek az újabb szériák már nem olyanok mint a régebbiek...
Mondjuk engem jelenleg nem veszélyeztet új, vagy újabb autó vásárlása, de itt van 2 kollégám is, egyik egy 13 éves Polo-t cserélt le mert kicsi lett, lett belőle egy 10-11 éves Seat Altea, a másik egy Focus kombit cserélt le egy Kia C'eed-re ha jól tudom. Ami még ebben az ár/korban (10 év körüli/ 2 milla alatt) ajánlott lenne az a Hyundai I30. -
kraftxld
félisten
válasz
parandroid
#68615
üzenetére
Tesla Model 3?

-
FehérHolló
veterán
válasz
parandroid
#68615
üzenetére
Golfot mindenképp próbáld ki autópályán mielőtt megveszed.
130 felett eléggé instabil lett az utóbbi széria irányítása, több kolléga panaszkodik rá (én is).
Német kollégák egybehangzó véleménye (egyik Auditól jött): hát a Golfot mi a csudának akarjátok 130 felett hajtani?
-
válasz
parandroid
#68615
üzenetére
X1 szerintem felesleges. Uj 3-as BMW szuper, az elozo szeria szukos.
Egy merettel lejjebb sokminden van, peldaul ott a gyonyoru Mazda 3.
-
parandroid
félisten
Kb itt vagyok én is, annyi, hogy erősen gondolkodom egy mérettel lejjebb l, persze kombiban (Golf, Octavia, BMW3). X1-en vacilálok még, hogy mennyire suv-os, de attól tartok, nagyon. Meg a Hyundai/Kia vonal talán. Mindenképpen várok még, hogy mi lesz az új hibridekkel, remélem, hogy ezekben érdemes lesz végre gondolkozni. Most múlt még csak ötéves a Mazda, lassan közelíti a 100k-t, de elvagyok még vele pár évig. Most éppen várom a biztosító válaszát, kijött a kárfelmérő, valami sokszáz horpadást számolt össze rajta a nyári jégverés kapcsán, elvileg értékcsökkenést fizetnek. Ja, meg szélvédőcsere egy kő miatt, van egy 30 centis repedésem a kormány mögött, ráadásul a motorháztetőn is megpattant a rohadék, nyers fémig ütötte le a festéket egy pöttyben. De ez sajnos független az autó típusától, vagy korától.

p
-
válasz
parandroid
#68612
üzenetére
Passat, Superb, Mazda 6, BMW 5 Touring, Volvo V60/V90. Nekem ezek maradtak a kalapban a végére.
-
FehérHolló
veterán
Például, hogy a fullextrás corollából hiányzik a tükör automatikus behúzása.
Ezen felül meg a driving assist funkciók a szélvédőn található legkisebb koszra (bogár, esőcsepp, stb) meghalnak sensor not available felkiáltással. Ugyanez hidegben. Tök alapnak kéne lennie a kamera újrakalibrálásának és fűtésének..
Meg számomra kényelmetlen a régi auris, a legújabb corolla, prius és a c-hr is, de ez szubjektív.
-
parandroid
félisten
Épp a minap gondolkoztam egy visszafogott öklendezés után, hogy mi dőreség volt azt gondolni az elmúlt évek Hondái után, hogy innét már nincs lejjebb, aztán most itt vannak ezek a Toyoták, amiknek a formaterve konkrétan emberiesség elleni bűntett kategóriába tartoznak. Kívül-belül. Japánok közül egyedül a Mazda formatervezői képesek még klasszikus értelemben vett szép autót tervezni, a többieket szerintem felvásárolta a dyson porszívótervező csoportja. De legalább mindenki leszállhat végre a Fiat Multipláról, ebben a mezőnyben esélye sem lenne a legocsmányabb jószág címre.
Szó volt róla korábban, hogy a Mazda összeáll a Toyotával amúgy hibrid-fejlesztésben, van még 2-3 évük, hogy kihozzanak valamit, mire esedékes lesz az autóvásárlásom, jó lenne, ha előállnának valamivel addigra, mert perpillanat igen nagy bajban lennék, ha most kéne váltanom. SUV-ot nem akarok, egyterű csak a Sharan/Galaxy, vagy Touran/S-Max maradt, kombiknak már nem jár hátsó ablak, de csomagtér sem nagyon, olyan laposak, franciák továbbra is az amorf zsömleformában látják a jövőt, olasz autógyártás végre nagyjából megszűnt, a svédeket megvették kilóra a kínaiak. Kb a németek, és a koreaiak képesek még autóformájú autókat gyártani, de ezek között is suv van suv hátán, ami marha jól néz ki, de semmire nem jó: kívül nagy, belül szűk, de legalább magasan van az alja, meg a teteje is, és malomkerék méretű kerekek kellenek alá.
p
-
EQMontoya
veterán
válasz
FehérHolló
#68609
üzenetére
Prius utan nem fogok Chargert/Mustangot/Camarot/Corvettet

-
lenox
veterán
válasz
FehérHolló
#68609
üzenetére
Miert, mi a baj vele, en is azt mondanam...
-
gaborbol
őstag
válasz
bobsys
#68606
üzenetére
A Honda megszivta az 1.5 turboval is, nincs kedvem se olajat toltogetni se pereskedni, gyakorlatilag mindenhol van god. Toyota, Ford, Kia-Hyundai, BMW.
Igazabol mar a benzinesbol is kisajtoltak mindent a fogyasztas minimalizasara ezert nem sokkal jobbak mint a dizel. Itt is gond a rovid tav, sok varos, a be nem melegedo motor miatt. A Prius lassan kiesik alolam a 320k kilometerevel, kene valami ujabb, szebb, jobb, de nem jottem meg ra mi legyen. -
bobsys
veterán
válasz
gaborbol
#68605
üzenetére
Az uj Foresterben FB25 motor van, az FB20 utodja ahol mar elvileg nincs ilyen olaj gond, de figyelni kell az olaj szinten nehogy kicsinalja a katalizatort es gyakran kell cserelni.
Minden motornal van valami, neztem a Honda V6osat, ez van a Pilot/RDX/MDX kocsikban. Szelepfedeltomitesnel johet az olaj, meg 30K merfoldenkent szelepallitas kell nekiszerk: nemreg olvastam, hogy a Toyota novelni akarja a reszedeseet a Subaruban
-
gaborbol
őstag
válasz
bobsys
#68602
üzenetére
En par honapja komolyabban elkezdtem nezni a Subaru Legacy sedanokat 2015-2019 -es evjarat. Hasznalt, certified preowned, hogy az elso 30-40% is ertekvesztest ne en fizessem, aztan ez jott szembe:
Mindenhol van gond mostansag, de az jon le, hogy a Subaru szivfajdalom nelkul szarban hagy, mert nincs komolyabb toke-tartalek egy komolyabb visszahivasra sem.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#68601
üzenetére
Ja értem. Tehát amolyan nagykerárak vannak kiírva, ÁFA nélkül. És ott is 27% jön még majdnem mindenre?
Egyébként ha már itt tartunk, én meg azt nem tudom megszokni, hogy ha az óra, azaz óra/perc/másodperc elméletileg ha jól tudom minden országban ebben a sorrendben van kiírva, leírva, ahol egyáltalán, akkor az év/hónap/nap hasonló logikáját (nagyobbtól a kisebbig) miért nem fogadja be azok agya, akik kitalálták a hónap/nap/év vagy nap/hónap/év logikáját? Gondolom az a magyarázat, hogy a napot meg a hónapot gyakrabban váltjuk, vagy akarjuk tudni, míg évet csak évente egyszer, és úgyismindenkitudjamilyenévetírunk. Csak akkor az óra perc másodperc sorrendjét is nyugodt szívvel össze lehetne cserélni, mert azt is meg lehet szokni. -
bobsys
veterán
válasz
fokukac
#68601
üzenetére
Szerintem soha nem fogom es nem ertem azokat akik szerint igy jo. Az erv az, hogy de igy ossze lehet hasonlitani az arat,m ert az ado es egyebek megyenkent valtozhatnak. Szerintem meg pont, hogy akkor lehetne osszehasonlitani ha mar a kasszanal fizetendo oszeg lenne kiirva mindenre.
-
válasz
BlacKSouL
#68599
üzenetére
nem, nem olyan. Amerikában sose annyit fizetsz, mint ami ki van írva, mert rájön még a local tax, state tax, meg az apjaf*sza. még egy rohadt büfében sem.
Csak pár hellyel találkoztam, ahol annyi volt a számla, mint ami ki volt írva, subway, starbucks, meg ilyenek.Viszont @Bobsys, azt hittem, ennyi idő alatt megszoktad : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tesla topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 13C 8/256 mint az új, garanciával eladó
- HP 13 Elitebook 830 G7 FHD IPS 600nit i5-10210U 4.2Ghz 16GB RAM 256GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Xiaomi 15 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Gamer PC-Számítógép! Intel Ultra 5 245K / RTX 3080 10GB / 16GB DDR5 / 1TB SSD!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



)
csak azt Te nem érted...





