Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    Számlareklamációs tapasztalat. Túlszámláztak januárra, a My T-Mobile-ban láttam, hogy nem jó a lezárt számla végösszege.. A számlakép alapján (én még nem kaptam meg) kiderült,hogy a hónap második felétől a forgalm díjak nem voltak jóváírva a havidíjból. Ha hagyod, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos felvegye panasznak, akkor harminc napon belül valamikor lezárják. Ha felhívod a T-Mobile számlareklamációs osztályát a 06 1 2659700 telefonszámon(persze először így is a normál ügyfélszolgálat veszi fel a hívást), akkor a nyilvánvaló számlahibát egy napon belül javítják. Persze mondanom sem kell, hogy az utóbbi megoldás lenne minden ilyen egyszerűbben átlátható esetben a korrekt.

Új hozzászólás Aktív témák