Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mario1012

    tag

    Sziasztok.
    Olyan eset állt fenn hogy amit rendeltem készüléket webshopról a t-nél 2 hónapja előfizetéssel, kamatmentes részlettel nem jönnek róla a havi számlák, a webshop belépésnél meg be lehet fizetni banki átutalással de ott is csak a telefon törlesztését írja ki hátraléknak, a számlák pedig nem jönnek az adott hónapról a díjcsomag és a beszélgetési idő szerint. Előző hónapban nem kaptam meg a számlát és vártam hogy majd ebben a hónapban majd jön, és akkor lehet hogy az előző havit is ezzel küldik ki, de sajnos ez a számla sem érkezett meg eddig. (A címet helyesen adtam meg mert már azt leellenőriztem.)
    Ilyenkor mi a teendő, személyesen menjek be a T-mobile-ba és ott beszéljek velük vagy pedig más módon is lehetséges. (telefon vagy e-mail)

Új hozzászólás Aktív témák