- Mindenki Z Fold7-et akar
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Igen az a fogyasztás reális, nem a 90es gurulás, elvégre a 90et is el kell érnie, de mind1 is! Nem az a baj, hogy hiszek vagy nem hiszek, hanem az, hogy te elhiszed, hogy az az autó tud 3 literrel eljárni(és nem 90-el gurulva 10 percig, mert az csak egy rész, az egészhez képest semmi).
Majd jön mycso ő majd megmondja, hogy az övé mikor eszik 3 litert! -
diablo1984
veterán
azt, hogy pillanatnyiban mit mutat, az semmit sem jelent, nem fogsz sosem 3 literre visszatankolni egy ilyen autót! Pillanatnyiban tud a kis dízel is szép számokat produkálni, de nem életszerű a dolog, hogy 3 litert egyen, persze vannak szakaszok ahol talán, de a végére mégis 5-6-7 lesz vegyesben!
Ez nem dedó, csak én is imádom, mikor elkezdik egy másfél tonnás autóra írni, hogy 2,5-3 litert eszik, de hol, valaki tankolja már vissza egy teletanktól-ürestankig etapot és akkor mutassa a 2,5-3 litert, mert akkor a villanyautónak sincs értelme. Én is nézem a pillanatnyikat(bár nekem felfelé csal), de leszarom, úgyis visszatankolom kupakig és a km-re kiszámolom vegyesben, nem csak szakaszokat veszek a gép alapján.
szerk: ez egy kipuffcső, közvetlenül a turbó után kell keresni a dpf-et, utána minden csak cső....
-
diablo1984
veterán
Ez a kasztnis, pláne a 2 literes dci szerintem mind dpf-es volt már eredetileg, de ki lehet venni belőle gond nélkül, csak géppel ki kell írni....
2,5-3 litert azért megnézném, sőt azt is, hogy kevesebbet kell visszatankolni, azért ez egy 1500kg+-os kocsi, had ne egyen már 3 litert akármit is töltenek rá. hallottam már annyi 5 literes fogyasztású autót, ami sosem evett annyit, de ha 6ot mondasz vegyesbe nagyjából okés. Nekem a kismotoros cucc eszik 6 körül városban, pályán írtam is, de ott a fordulat nem durva, de a kombi kasztninak azért van légellenállása is, meg nem kicsi, bár erőtlennek sem hat!
De tény, hogy pályára a nagy motor ideális, a kicsi is tud menni ott nekem sem fogyik el(4esben 170 sima ügy és még tiltásig sincs forgatva és utána jön egy hosszú 5). Csak a képre nézve azonnal leesett, hogy nagymotor lehet 6os váltóval....
-
kisgyerek85
senior tag
En vagyok aki bo egy hete erdeklodtem olajraktar felol.
Koszonom a lehetoseget toled,hogy megadtad volna a telefonszamukat,de nem akartam elni vele,mert ha gubanc van naluk,akkor ugyse leszek elorebb. En annyit tettem,hogy irtam nekik egy emailt,hogy ha keddig nem jon meg a rendelesem,akkor vegyek ugy,hogy lemondtam. Valasz se jott. Berendeltem a cuccokat filterabc-rol kedd este es penteken at is tudtam venni. Mai nap meg vegbe is ment az olajcsere. Ra is fert mar szegenykere. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry, most látom, hogy írtad, hogy 2.0dci.
-------------------Egyébként többször is voltam már Londonban, de az állam padlón, mikor látom és tapasztalom az utak minőségét még a leg eldugottabb helyeken is.. A[ OFF]
k anyátok redvás csaló bandaa minimum, és hasonló 'szavak", amik ilyenkor járkálnak a fejemben a magyarországi utakra és akik ezért felelősek.A te képeden is látszik, hogy az a betonozás felső kategória, ami itt csak álom marad...
-
GrooveHero
addikt
Értem, köszi a választ. Holnap szerintem jövök konkrét méretekkel, hogy melyiket vegyem. 25-én megy szervízbe a drágaszág, addig még meg kellene vennem az alkatrészeket, olaj+szűrők, márciusban MOST (müszaki) akkor meg váltó olaj csere + lehet le kéne cserélni a két hátsó gumit is, mert noname szarok, 2011-es gumik, de eléggé ki vannak repedezve.
Kérdés 1: milyen gumit ajánlanátok? Méret: 224/45 R18Másik: még akkor is megéri a legdrágább cuccokat megvenni, ha 9k mérföld után mennek a kukába? Szóval mondhatni nem mindegy, hogy 50, vagy 100 fontot dobok ki az ablakon.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah és a motoroldali része is repedezve volt, nemcsak a látható. Tehát, valószínűleg, ha a külső részén a gumi megadta magát, akkor a belső nem látható része is hasonló állapotban lesznek ezek az alkatrészek, ami egyébként teljesen más irányba szakadt/repedt, mint a látható oldala.
-
rob210
Topikgazda
M9R blokk esetén.
A jobb bak:
engine mounting bolts on the engine
62 Nm
engine mounting bolts on the body
62 Nm
engine tie-bar bolt on the body
115 Nm
engine tie-bar strut bolt on the engine
62 NmA multi tartó :
Szintén jobb oldalt: (ez van a blokkon)
multifunction support bolts
44 N.mMagára az alsó tartóra nem találtam meg az értéket, a meganon 45 NM
-
meroly
veterán
Ja és a nagyvonalú 30% kedvezményt nem is számoltuk.
Na jó, átb@szós banda, hagyom is, oda se szólok hogy sztornó.Mondjatok webáruházat ahonnan rendelhetek, megbízhatót lszi!
(#53127) rob210: azhát, ennyit nem ér nekem hogy valaki rámondja megbízható.
(#53126) ΞΔGLΞ: köszi
-
rob210
Topikgazda
A marketinggel itt sem volt hiba, a Bosch licence alatt futnak, de semmi közük a Bosch minőséghez, bár az utóbbi időben már az is megkérdőjelezhető.
Én nem javaslom őket, egyszer égettem meg magam, soha többet.
Ettől még lehet, hogy ők jók, de drágának akkor is drágák lesznek. -
rob210
Topikgazda
ÁÁÁ ne tedd.
Azok engem nagyon megvágtak, amikor a kljmával volt bajom.
Gusztustalan népség, és amikor megreklamáltam, hogy egy 2400.- szelephibát nem vettek észre, akkor közölték, hogy ha már máshol is voltam az autóval, akkor lehet azok tették tönkre, innentől nem vállalnak garanciát a munkájukra.A hiba annyi volt, hogy a feltöltő szelep eresztett, amikor rátették a gépre akkor ugye frankó volt minden, de amikor levették, szépen elkezdett ereszteni és 2 hét se kellett megint nem működött.
A másik helyen a szemem láttára csináltak mindent és a szelep ellenőrzésével kezdték, pont ennyi köszönöm.Kóklerek én lebeszéllek róluk, ráadásul rohadt drágán dolgoznak.
-
mycso
Topikgazda
2.0dci remegős alapjáraton, bármilyen tartót cserélsz újra, akkor is megmarad némi remegés.
Ami általában elsőként megszokta adni magát az a "motor billenésgátló" bak, annak a cseréje szokott javítani a dolgon: [link]És igen az a két középső tartó ugyan az.
Egyébként itt vannak cikkszámmal a bakok: [link]
Valamelyik bakom nekem is fáradozik már, majd jövő hónapban megy olaj, váltóolaj + szűrők cserére, akkor átsimogatjuk, aztán ha valamelyik bak kuka, akkor azt is cserélem, meg a jobb elejéből hallok valamit néha, úgyhogy a futóműbe is lesz némi belenyúlás.
Ahogy lagunaklubon olvasgattam, a stab.pálcák szoktak elfogyni: [link]Az ajtóban a kapcsolót elfelejtettem megnézni, de emlékeim szerint nekem sem világít. Ami zavaró az a tempomat gombok....azért az elég gagyi, hogy azok sem világítanak.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Folytatva: És 35 ezret összeguberálni, sajnos elég könnyű manapság.
Ebben az elqurt országban minden horror áron van, de tényleg. Ezért itthon én alig veszek valamit, mivel sokat járok külföldre, mindent ott veszek, ha esetleg garanciás problémája lenne, nem gond a leadása.-------------
(#53032) ungawa
Ahogy figyeltem, kb 1700-nál gyújtanak be a rakéták, de ott aztán rendesen, hogy győzők felváltani.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ok itt a válasz, a kérdés sztornó is...
-
Lacy6
senior tag
Szép így feketébe, biztos brutális lehet ahogy megy.
Bátyámnak szinten laguna 3 van, és az ATC-nél tuningolták úgy 2 hete.
Valami olyasmit mondott, hogy nem mindegyik típus azonos, és nem lehet 190 lóerőnél feljebb húzni.
A befecskendező eltérését mondták neki.
Gyárilag 150 lóerő, most úgy 180-190 között valahogy, de ez is nagyon megy, még így is.
Amúgy elégedett az autóval és szuper jó lett szerintem is ez a laguna 3.
Ajánlottam már pár embernek akik ilyen kategóriába gondolkodnak, de nagyon sok ember fejébe ott van a francia autóktól való rettegés.
Én csak annyit mondok, hogy nem tudják milyen jó vétel hagynak ki. -
#32577792
törölt tag
Nem vagyok mindig friss a topicban, mit vettél neki pontosan?
ATC: én is ott csináltattam, igaz az enyém 1.5dci. Az alap kevés volt az előzésekhez, és a horgon vitt 2 biciklihez. Normál autózáshoz még jó, nem hajtok, de ha előzni kell, (néha tényleg kell) akkor ne számolgatással kezdjemSebváltó gomb: kétszer volt, hogy szemből kapta a napot a parkolóban nyáron, nejem volt a sofőr, hirtelen papírzsepiben fogta. Hiába állítottam rá a hűtést, kellett 15 perc mire fogható volt. Szép és szeretem is egyébként, de tény, hogy védeni kell a közvetlen melegtől.
-
rsf
senior tag
Nekem sem világít ,amikor vettem a kocsit én is futottam pár kört de másnál sem világított.
Mondjuk ez megane3. A tempomat gombok sem világítanak.
Meg a tükör behajtó kapcsoló sem. De minden más igen.
Amúgy közelről látszódik ha erősen megvilágítod, hogy másabb a festés alatt a gomb.Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3084, 95% Akkumulátor
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest