- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
Szép, de basszus, rossz oldalon van benne a kormány!
-
TayRol
veterán
válasz GrooveHero #53273 üzenetére
iigen, ezt már sokszor hallottam. de jelenleg nekem rossz oldalon van.
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
purflux vagy filtron szűrő.
Ez már az a fajta amiben csak a membránt cseréled a szűrő háza fix beépítésű.
Olajból a fulltech ELF játszik szerintem kizárólag, de mindenki azt rak a kocsijába amit akarRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
Jah, egyszerű a képlet:
Olajból a gyárit ELF 5-40 (5-30) SXR,, minden másból (szűrők) a legjobbat, mert ezek az autók meghálálják, mint az ilyen utánagyártott olcsó szarok, amit kerülni kell.
--------------
Más:
Amiről már írtam... Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni... A nyílak direkt a szenzortól indulnak, de minek bele, ha csesznek rá! cöhh[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #53291 üzenetére
A legdrágább cuccokat sosem éri meg megvenni.
A legjobb cuccokat érdemes megvenni.
Itthon is át kell nézni még a webshopokat is, mert van hogy ugyan az az olaj 4-5 ezer forinttal drágább egyik másik üzletben.
Én is mindig megnézem, hol van éppen akció, meg, hogy mit is árulnak.
3 hete vettem szűrő csomagot mert nagyon jó áron volt.
Nincs még rá szükségem, de 3.000.- olcsóbb volt majd tavasszal beszerelem amikor esedékes kenyeret nem kér.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53291 üzenetére
Ahogy, Rob is írta felettem olyat kell megvenni, ami már bizonyítottan régóta minőséget gyárt. Tehát, nem azt írtam, hogy a legdrágábbat, hanem a legjobbat.
Az egyik legjobb az, amit a gyárban pakolnak bele, bár nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de, pl egy 2.0dci-hez eredeti Renault készletet a legjobb áron itt tudod megrendelni, moto-dynamic.com. És ebben minden benne van, amit ilyenkor cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz GrooveHero #53312 üzenetére
Ott állsz majd mellettük?
Csak, hogy a füledbe tegyem a bogarat -
Sanyo77
tag
válasz GrooveHero #53316 üzenetére
Igen arra gondoltam. Sok olyan hely van ahol hátraviszik az autót megcsinálni, te meg kávézzál addig nyugodtan...
Szolnoki Renault is ilyen.Egyébként baba a verda.
-
rob210
Topikgazda
-
AttyVin
aktív tag
válasz GrooveHero #57522 üzenetére
Persze, ez régóta ismert ("gugli" nélkül is).
Ez csak egy apró poénféle lett volna...
Az is kevéssé ismert általában, hogy Magyarország is csak a II. VH alatt állt át a "másik" oldalra (így kissé áthallásos).
Amúgy a régi magyar filmhiradók/filmek (amióta léteznek ilyenek valamikor a századforduló óta) gyakran mutatják is az "eredeti" haladási irányt.
De azóta nekünk csak a másik a "sötét oldal"...Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65958 üzenetére
Felszereltség függő néhány opció.
A Tpms meg csupán annyi, hogy lemerült bennük az elem.
Csere újratanítás nem olcsó móka. Nem elem szenzor, mert nem bontható!
Ha kikapcsolod benne a funkciót, azt csak diaggal.
A vizsga meg onnantól nem elérhető opció hivatalosan[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65962 üzenetére
Azt.
Ha átment oké, de hivatalosan meg kéne rántaniuk miatta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #65964 üzenetére
Ja hogy kint vagy a kinti dolgokat szabályzásokat nem ismerem.
Renault power
-
válasz GrooveHero #65964 üzenetére
Szia, ha diaggal kikapcsolják, akkor nemtud vizsgán megbukni, mert olyan, mintha nem is lenne.
Nem minden lag3-ban van gyárilag.Újonnan üzembehelyezett autóknál 2014.11.01. -től kötelező a tpms.
Bárdiban, renaultban 6.000 -6.500 ft körül van a gyári szenzor darabja.
Radar: ph2 (2011-) mutatnia kell a kis kijelzőn.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
válasz GrooveHero #66008 üzenetére
Az autón a tanksapkán vagy első ajtónál benne vannak a noymásértékek. Vagy még a kézikönyvben is.
A szerint kell beállítani. -
forceberg
veterán
válasz GrooveHero #66012 üzenetére
De az...
Motortól és váltótól is függ, mi az előírás.
M9Ra és M9Rb esetén:
225/45 R 18 95 W
Elől: 2.3/2.5
hátul: 2.0/2.1http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz GrooveHero #66012 üzenetére
Pedig ez gyári méret.
elől 2.6, hátul: 2.2. De ez elég sovány, elől én 2.7 körül szoktam adni neki, hátul pedig 2.4 - 2.5 körül. Az előírt 2.2-vel szemmel láthatóan lapos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #66063 üzenetére
Kösz, de nem kell vele sokat szórakozni, csak le/át kell törölni
-
Gombinyó
őstag
válasz GrooveHero #66069 üzenetére
Van külön, de a dark is ugyanolyan jó a világos autóra. A lényeg inkább a jó előkészület.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz GrooveHero #66071 üzenetére
Is, majd a vizesgyurma, utána ipa és amikor annyira szennyeződés mentes, hogy magától lecsúszik róla a mikroszálas, akkor mehet fel a Fusso. Én el szoktam vele szöszölni vagy 3-4 órát, de így hónapokig tart.
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #66144 üzenetére
Más a nyereg a két tárcsához és a betét is.
Leveszed a kereket megméred a tárcsát és onnantól mindent tudszRenault power
-
mdav88
senior tag
válasz GrooveHero #66151 üzenetére
Melyik laguna? 2esnel 280, 300, 308mmeretek vannak.
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #66174 üzenetére
Nem olcsó?
Gyere haza és ugyanezt 120ezerért kapod meg kedvezménnyel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #66176 üzenetére
Én azért veszek zimmermannt mert tartom, hogy jobb mint a gyári.
Egyébként nincs harag, csak az árak, kint magasabb fizetésből olcsóbban veszed meg, igaz kint más drágább.Renault power
-
válasz GrooveHero #66853 üzenetére
Az mit jelent, hogy resetelni?
Egyébként gyári vagy gyári szintű diag kell a tpms-hez és még egy eszköz a szenzorok aktiválásához.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz GrooveHero #66871 üzenetére
A magyar kezelésiben nincs ilyen iromány.
Itt írja, hogy hogyan kell resetelni, csak az értelmét nem látom.
Visszaállvalami alapértékre, mintha most lett volna feltanítva?? Az mire jó??“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #67251 üzenetére
Ha sehol nem testelt le és nincs fogyasztó rajta akkor cellazárlatós nagy valószínűséggel.
De ezt kivett aksival kéne tesztelni.
Ha akkor is esik a delej akkor cserés vagy gariba vagy, önköltségen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #67258 üzenetére
Igen a 20 óra elég lehet főleg ilyen mértékű, egy órás esés esetén.
A 15,15 viszont baromi sok, nyugodtan kezdj el keresni valakit aki felújítja a generátorod, mert a fesszab tuti, hogy halott rajta, de lehet más is.
Sőt az is elképzelhető, hogy az vágta taccsra az aksit.
Azaz ne tegyél bele új aksit amíg a 13.5 - 14.5 közötti eredményt nem tudja a generátor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #83015 üzenetére
A megane 2-öt nagyon sok féle motorral szerelték.
Nem tudok segíteni, mert mindegyiknél más hibalehetőségek lehetnek!Milyen motoros?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #83025 üzenetére
a kérdéseim azért kopog vagy azóta, hogy a vezérléshez hozzányúltatok?
Vagy azért nyúltatok hozzá, mert kopogott?
Ha így jelre van állítva az jó, de ezt soha többet nem fogja lárni, tehát így a jelek nem jönnek vissza a szíj elmászik a tárcsajelekhez képest, ez természetes. A lényeg, hogy jelreteszitek! Utána 6 fötengely fordulat. Beállít a szíjfeszesség. És jónak kell lennie.
Ha nem jó akkor a nagynyomású tárcsáját eltekertétek ebben az esetben 360°al forgassátok el és úgy tegyétek jelre.
Gondolom nehezen is indul.[ Szerkesztve ]
Renault power