- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #48841 üzenetére
Igen így van
5W40 helyett lehet 0W40-et rakni de 5W30-at nem!! Vagyis nem ajánlott.
Létezik hideg és meleg oldali viszkozitás!
A meleg oldali üzem meleg állapotra vonatkozik és abba sok minden bele szól de igazából a konstrukció határozza meg.
Ezért kell betartani a W utáni számot!!
Üdv. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48772 üzenetére
Fasza. Akkor remélem hamarosan nem -15 fok lesz, mert én voltam olyan idióta hogy haverral nekiálltam -15 fokban a nyitott udvaron szerelni.
Szal remélem minél hamarabb lesz legalább +5 fok és már akkor le is kezdem szerelni, legalább az utastérbe behúzni a kábelt.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48770 üzenetére
Szerintem a kábel köteg mellett fogok egy kis lyukat fúrni majd. Mivel azt tökéletesen látni ha a bizti tartó részt kicsavarozom a helyéről és beljebb lököm, mert akkor a komplett kábelköteg látható faján.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48768 üzenetére
Nekem sajna olyan dugók nincsenek csak az oldalán amik a sárvédőkhöz vezetnek szóval az kiesnek.
Ha átfúrom a tűzfalat az nem gáz? Nem "gyengíti" meg az a kicsi lyuk vagy valami? Mert erre én is gondoltam hogy ne kelljen ott szívni.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48764 üzenetére
CDI motoros volt , 4 hengeres , volt kettőstömegű lendkerèk benne . 110 le- s volt , chippel kicsit feljavítva .
A dízelt megjártom èn is , de a benyásnak tènyleg elèg az a pár perc , amíg lekaparom . -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48761 üzenetére
Pont most olvastam jo reszletes cikk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48760 üzenetére
Igen , ilyenek voltak . Az off nem zavar , offba is tettük . Azt nem mondom , hogy valakinek segítettünk , mert homlokegyenest más elveket vallunk
. De , ha valaki lekövette , ès èrdekesnek találta , tud belőle szortírozni . A beszélgetés vagy vita meg teljesen korrekt , kultúrált mederben folyt . Bár így lenne mindenhol
!
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48758 üzenetére
Mieink 311 CDI- k voltak . Láncosak . Nagyon jók voltak , tavaj adtuk el őket .
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48756 üzenetére
Igazából mindegy is . Neked ez a tapasztalatod , nekem pont az ellenkezője
! 13-14 èvig nem volt gond az autókkal , ha lesz mèg olyan autóm amiben lesz kettőstömegű lendkerèk , akkor azon elvek szerint fogok bánni az autóval , mint a Sprinterekkel tettem .
Szerk.: Èn mindig tolatva álltam ki a telephelyről , rögtön èszre vettem , ha befogott a kèzifèk . Párszor fordult elő , de nem volt vèszes ...
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48749 üzenetére
Akkor lehet , hogy mindez amit írtál engem igazol ? Mert nekem semmi ilyesmi nem volt . Mint írtam a drága alkatrészek közül , 2 injektort cserèltünk . Ès ennyi ...
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48746 üzenetére
A mi Sprintereink ponyvásak voltak . Azèrt a szèl tudta mozgatni őket , lehet azèrt szóltak , h ne hagyjuk sebessègben . Amúgy a telephely talaja sík volt .
-
üszök
őstag
válasz
diablo1984 #48735 üzenetére
Semmivel nem könnyebb. Ugyan annyira kell szétszedni mindkettőhöz,kis szikra meg bele fér.
sok embernek még egy multiméter sincs otthon. Egy darab vezeték meg csak akad.Jah... akkor ezekszerint nég egy arany szabályt szegek meg. 7 éve otthon hátramenetben áll a kocsí,mert kicsit lejt a terület.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48728 üzenetére
Mármint úgy parkolni .1 órát , 1 hetet , stb , stb
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48735 üzenetére
Legalabb nem vagyok vele egyedul. Kicsit ha nagyobb gazzal indulok mint a semmi akkor megy.
Es egyebkent ezt igy ra lehet fogni az idojarasra? Mint egy fejfajas? Mechanikus vagy elektronikus hiba a korabban emlitetteken kivul nem lehet?
Rob210: koszi. Ez nalam is igy megy tehat akkor rendben. En indulaskor korabbi autokon nem adtam sok gazt mondvan igy is 1100on porog elviszi az. Ugy latszik neki kellene adni?
Tudok vezetni de mar kezdek magamban is ketelkedni ezek utan.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48708 üzenetére
Nah egy fokkal jobbnak tunik.
Motor indit. Alapjarat szep. Hagytam is kb egy percig jarni mig lesorportem a havat. Aztan rakom egyesbe gurulnek ki a parkolobol. Megtorpan. Kirakom uresbe de annyira alacsony volt a fordulat meg js allt. Ujraindit picit nagyobb gazzal de nem padloig nyomva indult. Menet kozben nem jelentkezett semmi hasonlo.
Kb mekkora fordulaton kell lennie a motor nak indulaskor? Elozo kocsikon ekeg volt kuplungot emelni. Neki kell 1500-2000?
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48697 üzenetére
Itt vagyok a szervizbe ahogy tanacsoltatok. Diag semmit se mutatott. Szelep tanitas meg ertekek nullazasa meg fhp tisztitas folyik jelenleg...
100ast tankoltam es kinoztam. Ez volt az elso.
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #48678 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan.., jövő hétre elvileg készen van. Aztán utána tesztelem..., reméljük minden rendben lesz! Jelezni fogom itt úgy is!
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48689 üzenetére
Bosch lett bele veve azt ajanlottak.
Ezt a vezerles dolgot megkerdezem a szerelotol. Koszi
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48684 üzenetére
A kocsit uj koratol ugyanabba a szervizbe vittek. Itt a konyv nalam. A 13 ev alatt sem jutott eszebe senkinek magatol gyertyat cserelni. Jo persze nyilvan jobban megeri mig a delikvens bevontatja es akkor mar trafot is el lehet adni neki csak en nem akarok igy jarni.
Ezert viszem idosebb talasztaltabb csoka garazsaba hogy butykolgesse meg mert benne megbizok.
Eddig mindig talalt megoldast. Most hogy mentem vele jonak tunt de nyilvan nem hult ki annyira. A gyertyaba nem latok bele persze de az alapjarat ingadozas nem jelentkezett szerintem.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48682 üzenetére
En csak ugyanoda tudom vinni diagra ahol eddig is "foglalkoztak" vele. Megmondom oszinten nem szivesen. Nem veletlen az idezojel.
Ha esetleg Gyorben tudtok mast akkor szoljatok legyszi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48662 üzenetére
Nem tudom én abból is tudok 4 féle márkát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48657 üzenetére
Mert a Bárdinál lassan semmiből nincs választék.
Egyre inkább keresem az alternatÍv megoldásokat, hogy a bárdit csak végszükségben látogassam.Amúgy az 1.5 DCI hez létezik:
KOLBENSCHMIDT
GLYCO
MAHLE ORIGINALA Mahle a drágább és elfogadottabb álltalában ezt ismerik az emberek.
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #48653 üzenetére
Semmi extra? Azt hittem itt is lesznek majd "különösen" fontos dolgok.
-
PeterPH
senior tag
válasz
diablo1984 #48648 üzenetére
Mondjuk ha Sagem, vagy Valeo, akkor gyanús, hogy nem volt cserélve, mert ezeket jóérzésű szerelő nem rak bele újra.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48645 üzenetére
Arra is azt mondták cserélve lett, amit már nem hiszek el.
Ha a szerelő a gyertyákig eljutott, láthatta a trafót? -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48635 üzenetére
Így van ugyan az
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48627 üzenetére
Univerzálisat kellett volna venni
Más:
Rendszeresen karbantartott autó olcsón eladó
[link]
Ha nem lenne facétok. -
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #48613 üzenetére
-
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #48610 üzenetére
M1ph2 1,4 16V (adataimnál ott van
)
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48602 üzenetére
Hat ne is mondd....
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #48559 üzenetére
Az a baj, ne haragudj, hogy így írom..,de ez a barom szerelő.. járatta úgy, hogy olaj szerintem nem is volt benne.., nem kaphatott a henger? Attól félek, hogy fúrni kell..:/ Most ha meg kéne gyűrűzni.. semmi baj.., csak ne legyen tényleg minden gond vele.
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #48557 üzenetére
Most a héten nézik meg a motort. Pénteken telefonálok a szerelőnek.., meglátjuk mi a helyzet. Aztán jön majd a kérdés.., felújítás, vagy bontott motor. Ha fúrni kell, semmi képpen sem csináltatom meg, az a dízel már kuka.., legalább is a szakemberek azt mondják,nem
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #48551 üzenetére
Őszinte legyek? Fogalmam sincsen.
Eltört a turbó tengely, ez biztos.. bevizsgálták..., mentem az autóval, egy csattanást hallottam, és ömlött ki a fehér füst.., azt tudom hogy csattogva jár a motor, és kiment az olaj is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48549 üzenetére
Nem rég láttam egy ilyet 1.9 pdtdi touran szörnyű látvány és tudod előre nincs mit tenni annak a motornak vége.
Kiszálsz a kocsiból és megnézed, mert igen látványos.
Fel is akartam venni de mire kiszáltam a kocsiból elcsattant. -
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #48549 üzenetére
1.-Köszönöm a válaszod, keresgéltem ott már igen, csak jobban szeretnék megbízható forrásból vásárolni.
2.- Turbótengely törés , a motor csattog, szerintem az biztosan a hajtókar.., illetve ugye kiment az olaj, és nálunk az egyik jóképességű szerelő úgy indítgatta, meg járatgatta kicsit. A héten derűl ki, hogy mi is a helyzet a blokkal. A turbó sem egy egyszerű sztory..., ki küldték olaszba a gyártóhoz, hogy garizni kéne.., erre az olasz természetesen nem vállalta fel, így a Pesti cég felalánlotta, hogy 38e forintért teljes felújítás, igazából középrész csere, vagy 70e egy új turbó. Így döntöttem a felújítás mellett.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48541 üzenetére
Alapjárat az jó, tehát indítás után ha nem akarok elindulni vele, akkor az szépen jár a minimális ingadozást leszámítva.
Szerk: gyertyák és trafók nemrég voltak cserélve.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #48539 üzenetére
Szerintem szépen egyenletesen jár.
Szerintem, de nem értek hozzá, viszont 3 hengeres suzukit váltottam, úgyhogy hiába a nulla hozzáértés, azért azt érezném. -
rexaly
csendes tag
válasz
diablo1984 #48529 üzenetére
köszönöm szépen nektek, az lesz mindenképpen akkor. Esetleg Pesten vagy környékén nem tudtok egy megbízható Renault szerelőt ajánlani?
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #48527 üzenetére
Ez inkább elektromos hibát jelez, szerintem.
-
válasz
diablo1984 #48512 üzenetére
Neked hülyeségnek tűnik, mert ebben dolgozol, de ettől még túl sok a kamion (de az autó is éppúgy).
Amit üzletnek neveztél, na annak jó része a pénz hajhászat, ami szép lassan kiirt mindent a bolygóról
Lehet EURO10 is, a CO2 az CO2 lesz akkor is, ha mellé nem termelődik a többi "jótékony" gáz.
Amit kitiltanék, na azok a koromfekete hátfalas furgonok, azok után menni kész öngyilkosság, fulladásos halál. -
válasz
diablo1984 #48510 üzenetére
Félreértetted, ne vedd magadra. Nem a kamionosok ellen szólt, hanem a bohóckodás, ami jelenleg megy az egész Földön... A pénzügyi érdekek és befolyás csinálta ezt.
A helyzet az, hogy neked jelenleg ebből van állásod, de amúgy meg az önvezető autó után jön majd a kamion is... Sajnos, kutya egy világ jön, attól tartok. -
Csatravi
senior tag
válasz
diablo1984 #48498 üzenetére
Gyári szerelésben én még nem láttam olyat ami vakított volna fél fényerővel a tompított használata mellett.
Utólagos felszerelés az más tészta. Ott nem is engedélyezett jelenleg ez az 50%-os világítási mód. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48473 üzenetére
Azzal fogom kezdeni mindenképp. Már holnap meg is csinálom. Az a két csavar meg az a két kábel lehúzása és WD40-el befújás nem tart semmiből.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48470 üzenetére
Én csak az öv bekapcsos visszajelző csatinál terveztem befújni.
Ugyanis nem tudom hogy a légzsákot hogy tudnám megbontani. A kormánynyál és a műszerfalban is az anyós oldalon.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48467 üzenetére
A géz az hogy nem tudom meg se csiszolni az érintkezőit mert a műanyag burkolata az pont úgy kitakarja. Vagy elég lenne valami kontakt spray-el befújni és úgy visszakötni?
-
Criminal017
őstag
válasz
diablo1984 #48460 üzenetére
Köszi!
Kb. mennyibe fog fájni? Mert akkor felírjuk a listára pluszba, mert meg lesz bontva a kocsi és akkor kicseréltetjük ezt is. -
baluka6
aktív tag
válasz
diablo1984 #48426 üzenetére
Azt tudom, hogy nem volt 6-os váltó, de nem is a fokozatok "mennyisége" a lényeg. Pl 1.6 benzin ugyan annyit forog 5ös váltóval, mint 6-sal.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48437 üzenetére
Hűtőrács-lökhárító, meg a lámpa aljába integrálták a ledes drl-t.
Illetve gondolom a bele is másabb. -
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #48407 üzenetére
Azért törik a dugattyú, meg halnak meg ezek a kis turbós motorok, mert így tervezik őket... Renault kis Tci motorjairól is csak rosszat olvastam eddig, max 150k km mennek el, utána kuka...
Már csak azt nem tudom, hogy aki nem engedheti meg magának, hogy 0km-es autót vegyen, mi lesz 10 év múlva, mivel fognak autókázni...
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48429 üzenetére
Van mert az elsőn volt egy pici változtatás, majd jött a fluence elejű.
Phase 1 : 2008 — 2012
Phase 2 : 2012 — 2013
Phase 3 : 2013 — 2016
Más:
A váltó - motor kérdésre meg itt egy remek oldal: [link] -
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #48429 üzenetére
2013 szeptemberében jelentették be a ph3-at! [link]
És 2014 első negyedévétől lehet kapni.
Üdv. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48422 üzenetére
Hát akkor marad az hogy nyáron kibelezem a kocsit és jön a hangszigetelés.
-
Victoryus
addikt
válasz
diablo1984 #48392 üzenetére
Állítóglag majd jönnek nagyobb motorral is Daciák, mert a Lada gyárnak van felesleges kapacítása, és beszállítanak majd a Daciának is. Per pillanat az olcsó új atók közül csak a Lada ad normális motort. Majd a Vestára kíváncsi leszek. Lassan le kéne cserélni a 11 éves Logant, amíg adnak is érte valamait... Hasonlóan megbízhatóra, meg tágasra.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48416 üzenetére
Igen sajnos, tudom. De csak segít azért rajta ha az utastérbe rakok be hangszigetelést.
Amúgy nem lehet ehez valahogy betenni egy 6 sebességes váltót, hogy egy-egy fokozat jóval hosszabb legyen ne ilyen rövid legyen? Vagy az már nagyon kókányolás lenne?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48405 üzenetére
Szerintem jó ehez a bódéhoz a 75 lovas motor is. Bár néha kicsit gyengébbnek érzem (de lehet a sok kilométer az oka) viszont ha olyan 4000-ig kihúzom az egyesből való váltást kettesbe akkor úgy meglódul utána hogy nem lehet lelőni. Amíg le nem állítom a motort addig úgy pörög mint ha Honda lenne Vtech-el.
Én megszerettem, és nekem tökéletes amíg Magyarországon tartózkodok. Nem fogom eladni ahogy gondolkodtam benne hanem kijavítom a hibáit és életben tartom mert megérdemli és látni rajta hogy így is amiket kapott meg minden nem egy rossz kocsi, hanem küzd és viszi a seggem ahova akarom.
Egy nem tetszik ebbe a talicskába hogy 110km/h-nál már eléggé zajos, hallani a motort eléggé, se egy jó utastér hangszigetelés megold mindent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #48407 üzenetére
A magas turbónyomás gyilkolja meg a modern kisköbcentis turbó motort.
A dízel 1.6 gyengus. A Tsi-k meg abbyira nem megbízhatóak. Renault fronton is ez a helyzet.
A literes motorok 100 lovához 1,6 bar turbó nyomás tartozik. Rendes motoron az rettentő sok. 2.0 dízelnél az 180 ló és 450Nm fölötti teljesítményt jelent, 2.0 benzin esetében több mint 300 ló. Ehhez lehet aztán a tartósságot viszonyítani. Szerintem nem fognak sokáig élni ezek a zsebmotorok.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48402 üzenetére
Az enyém hogy mehet 75 lóval a 98 lovashoz képest?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48392 üzenetére
Az összes új autó ilyen kis turbós izé.
Én nekem elegem van ezekből.
A skoda octavia is vicc az 1.2 es tsivel.
Meg az egyébb nagy vasakban is sorra látom ezeket az 1.2 es meg 1.0 es motorokat.Manapság fogyasztási cikk lett az autó, azaz nem 10-20 évre gyártják őket.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48389 üzenetére
Jónak tűnik, de egy kombi megane II be az 1.4 es motor pont olyan mint az új Logan MCV ben az 1.2 es.
GYILKOSSÁG.Nem értem, hogy egy jó kocsit miért kell alulmotorizálni.
Én nem rallyzok, kinőttem már belőle, de a multkor az Érdi emelkedőn pont egy szÍnre ugyan ilyen megane kombit kellett körbeautóznom, mert azt hittem visszagurul.(pedig nem is volt agyon pakolva.)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48376 üzenetére
Uhh ez nagyon durva na az enyém az új hiddal sincs fent ennyire.
Na persze neked kombi hÍd van az azért terhelhetőbb. -
Davidof92
senior tag
válasz
diablo1984 #48308 üzenetére
Hát na
Viszont meg szeretném csinálni a hibáit, mert engem idegesítenek, függetlenül attól hogyvizsgaköteles-e, vagy sem. Tegnap a gyári rádió megmutatta ki a főnök, így a 4db 13 centis hangszóróból már 2 folyamatosan zörög, 1 pedig csak nagyobb hangerőnél.
Van itt valakinek tapasztalata Phonocar hangszórókkal? Nem sok infót találtam róluk, de nekem így elsőre egész szimpatikusnak tűnnek.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48313 üzenetére
Nekem 3.6km oda + vissza a melóhely naponta. De néha közbe megállok a plázánál, stb... szóval lehet hogy több pár száz méterrel is stb...
A lényeg hogy nagyjából megvárom míg bemelegszik a motor nekem (bár ez kb 1km után kezd bemelegedni igazán) mert ha állok egy helyben akkor 10perc járás után sem lesz langyos a motor, sose fúj langyosabbnál jobb levegőt, csak ha megteszek majdnem 1km-t.
Szóval lehet reális a 10 lityi. De mondjuk ezt akkor mértem amikor a hónap eleje volt (1-5 között) és nagyon hidegek is voltak.
De mondjuk azt sem értem hogy tesódék miért járnak kocsival 500m-re.
Mire bemelegszik a kocsi ilyen hidegben addigra odaérnek gyalog.
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #48316 üzenetére
Mondhatni Toyota, legalábbis a technika ami benne van.
Daihatsu Applause egyébként, nekem nagyon bevált ez a márka/típus.Ez a 3. ilyen autóm, és mondhatom, hogy a kopó alkatrészeken kívül még sose kellett mást javítani rajta, egyedül a kasztni ami típushiba, vagy inkább japán betegség (meg persze az a 23 év amióta legyártották).
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #48319 üzenetére
DPF nekem sincs szerencsére, EGR még része a motor működésének, de a következő takarításkor elforgatom, főleg ha ismét úgy beleáll, mint legutóbb és nem tudom értelmesen kiszedni.
A szívósort mennyire nagy macera leszedni amúgy? Mert abban van az EGR ugyebár és ha már elforgatom, akkor szeretném azt a jó kis olajos kormot kiáztatni belőle, hozzuk ki belőle a maximumot.
Kell hozzá bármi célszerszám, különleges odafigyelés (nyomatékkulcs pl.) vagy egyszerűen le kell szedni és max. egy tömítést cserélni (annak helyét letakarítani) visszarakás előtt? -
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #48316 üzenetére
Kicsit sok lett az O betű
(my bad, anno kicsit áttekinthetőbb nevet is választhattam volna).
Máig nem tudom, hogy a hidegindítás utáni járatás minuszokban előny-e vagy felesleges. Sok helyen azt írják szükségtelen, a tapasztalat nekem is azt mutatja, mert a cégeseket is hiába járatjuk indulás előtt negyed óráig, nem igen melegszik fel.
Így én az indítás utáni 1-2 perces üresjáratot vezettem be rendszeresre, illetve leállítás előtt szintén, hogy a turbó visszahűljön. -
Davidof92
senior tag
válasz
diablo1984 #48301 üzenetére
Van 2 évem megoldani, hogy ne világítson
-
Davidof92
senior tag
válasz
diablo1984 #48298 üzenetére
Szalagkábel hibás volt a sajátja, mutatott mindenféléket megállás nélkül, ez meg ingyen volt. Eddig csak az elektromos kézifék problémája jött elő, minden más működik ugyanúgy. Szerintem szebb is mondjuk.
-
Davidof92
senior tag
válasz
diablo1984 #48294 üzenetére
Fúrás 14, új dugattyú garnitúra 35, felújított turbó cseredarabbal 90, csapágyak, tömítések. Kb olyan 2 kilóból, de mi raktuk össze így csak azt kellett fizetni amit nem mi csináltunk. Tavasszal kelleni fog még bele 4 új csúcs, arra azt mondták olyan 35 per darab lesz. A donor autó motorja lett felújítva (mert bár ennek a segge tele volt alkatrésszel, abból pl hengerfej hiányzott), amiben 2 dugattyú elolvadt mert a turbó fújta az olajat rendesen. Porlasztós azt mondta még elmennek de meg akarom javíttatni őket, mert akkor gyakorlatilag lesz egy felújított motorom teljesen.
Apróbb elektronikai malőrök vannak, pl nem megy mert nincs meg a belevaló map szenzor, a ph2-es donoréval nem működik normálisan, állandóan 400 milibar nyomást lát (gyakorlatilag depreszió), így most az le van húzva róla, ABS néha világít, meg a légzsák is. Éppen milyen kedvük van. Ph2 lagunából való az óracsoport, ezért folyton vinnyog hogy húzzam be az elektromos kéziféket, ami ebbe ugye nincs. A fordulatszámmérőbe visszajelzi, hogy behúztam, mégis írja a kiskijelzőre hogy húzzam be. Apróságok, gondolom majd még jön elő 1-2 a 4 év állás után. -
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48288 üzenetére
A rádió gombját èszre sem vettem . Öcsém Focus 2 - jènek is kopnak a gombjai rendesen .
Elèg sok a GPS- és autó , ha lehet olyan lesz , bár nem lètfontosságú . Az 1,4 turbós milyen lehet ? Gondolom megy rendesen . De a megbízhatósága , fogyasztása milyen lehet vajon ? -
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48286 üzenetére
Kb 3 hónap múlva lesz aktuális az autócsere . Kapkodnom nem kell , a mostani Megane-om is rendben van . 2010 - től ,6-7000 euró körül , 100000 km alattiakat figyelgetem . Ha aktuális lesz , rakok be majd linkeket , és majd megkérdezem a fórum véleményét is .
-
pècsimunkás
addikt
válasz
diablo1984 #48284 üzenetére
Bocsánat
!!!
Németországban élek , itt van bőven ! -
Cane
őstag
válasz
diablo1984 #48234 üzenetére
Ez tök jó! Köszi! Szóval a lényeg, hogy látom a vezérlőszíjat, nem kell leszedni semmilyen burkolatot mert szabadon hagyták. Szemre tudom az állapotát ellenőrizni.
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #48151 üzenetére
Hasonlóan gondolom.
Egy kísértetiesen hasonlító mondatomra ezt a választ kaptam: "A benzines sem megbízhatóbb egy szemmel sem!!!!"(#48163) kisslaci1908
Eddig csak negatív dolgokat halottam/tapasztaltam ezzel (1.5dci) kapcsolatban.
Érdeklen, hogy te milyen (pozitív) tapasztalatokkal rendelkezel?! -
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #48153 üzenetére
A jelenlegi tulaj így vette eredetileg "játszós autónak" aztán mégis úgy döntött, hogy rendbe teszi, így került hozzám, a teljes autó polírozása nem sokkal volt többe, mint amennyiért a géptetőt fényezték volna.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #48151 üzenetére
Csak polír 3 lépcsős.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48118 üzenetére
Nekem meg olyan jött elő amióta hideg van hogy ha benyomom a kuplungot hogy váltsak akkor olyan hang jön előrröl mint ha valami lemez nem lenne a helyén. Nem reccsenés meg ilyesmi hanem mint ha valami két fém összeérne. És csak 1-2-3 és hátrameneti váltáskor hallani. Ha már a kocsi nagyobb sebbességben van akkor nem hallani.
Az vajon mi lehet?
-
sowi
őstag
válasz
diablo1984 #47932 üzenetére
jah, ha nem volt osszetorve...
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #47913 üzenetére
En mondtam neki ez a vizforralas dolgot, de meg emlekeztetem ot este, hogy nezzen ra. Kovacsautonal lattam, hogy nem a termek araval van a baj (4-7e ft) hanem, hogy valaki kimerje, hogy valoban az es ki is cserelje.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #47909 üzenetére
A termosztat, hogy nyit vagy nem azt nem tudom. Amit en tapasztalok vele, hogy amikor a varosban dugoba araszol akkor szokik fel a vizhomerseklet majd ha nem segitek neki ra a futessel akkor a muszerfalon vissza is jelez. Kulso ventilatorom nem forog kapcsol be szerintem. Autonet fogja holnap hozni a generatoromat, 28500 forint. A regit elviszik. Szerelo mar csak erre var, aztan kesz is a verda. Ahogy meg engedi a peztarca kap majd egy uj szervoszivattyut meg lengescsillapitokat is. Aztam remelem jo sokaig olajcseren kivul nem jon elo nagy dolog rajta.
-
motoflug
őstag
válasz
diablo1984 #47826 üzenetére
Teljesítmény/fogyasztás/egyéb dolgokon meg fog látszódni?
-
veréb
tag
válasz
diablo1984 #47814 üzenetére
kuplung csere előtt nem volt ez a probléma , minden más fokozatot jól veszi
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #47776 üzenetére
A fene vigye el, hogy mindíg télre lesz valami franc vele
Mibe fáj egy ilyen mutatvány?
Felújítás vagy bontott vétele a jobb? -
sowi
őstag
válasz
diablo1984 #47767 üzenetére
a pug406 sztem sokkal jobb ezzel a motorral mint a lagunak, raadasul a fogyasztas gondolom nem gond, ha valaki ilyen autot szeretne
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #47765 üzenetére
A kérdező csak példának hozta fel a Laguna II-est, őt bármely 3.0 V6-os motorral szerelt francia autó érdekelte volna, erre a "becsületes-paraszt" szokásához híven leszarfranciázta a kocsit és ezzel kvázi megmondta a frankót. No komment.
-
sowi
őstag
válasz
diablo1984 #47762 üzenetére
2es lagunarol beszelunk vagy a benzin 3.0 v6rol ugy altalaban? ha a 2esrol akkor igazad van
@Syd2012 ez laguna 1, abbol volt
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #47762 üzenetére
-
sowi
őstag
válasz
diablo1984 #47760 üzenetére
volt belole manual is
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #47718 üzenetére
Hát ha verseny verdát akarnék hogy beletapadjak az ülésbe akkor 3.0-ig meg se állnék.
Így akkor lehet 1.4 lesz mert sokkal több van belőle ebben az ársávban.
1.2-ből van a legtöbb sajna, és ha mondjuk Clio-t vennék akkor is sajna az 1.2 kevés lenne nekem. Mert nagyrészt városba megyek meg ilyen 20-50km-es távba max, de ha rám jön az 5 perc akkor bepattanunk ismerősökkel és megyünk szlovákba, lengyelbe, stb... és oda kevés lenne. Főleg hogy ha nyáron még a klímát is szeretném használni.
Pedig sajna 1.2-ből van a legtöbb...
Köszönöm mindenki infóját.
Egyenlőre nézelődök, informálódok, mert szerintem február/március fele lenne az hogy a mostanit eladom és akkor venni egy fiatalabbat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #47597 üzenetére
Sajnos ezt rosszul tudod.
Illetve részben igaz amit Írsz.
Kötelességük, a turbót cserélni, illetve a turbóval kapcsolatos hibákat el kell hárÍtaniuk.Viszont a motorfelújÍtás az saját zsebre megy
Ami nem lesz olcsó, egy ilyen hiba esetén.
A nagyobbik baj, az az, hogy egy 3000km-ert futott turbó ilyet nem csinálhat, ha a kocsi amúgy nincs legatyásodva.
Magyarán aki a turbócserét javasolta az nem autószerelő, ugyanis fel kellett volna hÍvnia a figyelmet az egyébb hibákra, amiket el kell hárÍtani, a turbócsere csak halottnak a csók, az nem megoldás mindenre. -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #47579 üzenetére
Nem lesz attól baja ha finoman elcsorogsz vele 3-4 km-t előtte egy picit járatod. Az állófűtést azért javasoltam hogy melegbe csüccsenj be reggel
őnököm 1,4 tsi turanja 3 évesen 97e km-nél motorcserés, mert az első hengerből elment a kompresszió, drága kis autó....)
erre szoktam mondani hogy nem mindegy ki hogy vezet -
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #47572 üzenetére
Arra komoly összeget mernék tenni, hogy nálam van elektromos fűtés, valószínűleg meg is terheli az akksit, de én nem szoktam ingázni, ha megyek az hosszabb út, ezért gondolom van ideje tölteni a generátornak.
Addig van elektromos fűtés amíg a hűtővíz el nem ér egy bizonyos hőfokot.
Látott már valaki ilyet? Ez lehet az?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #47559 üzenetére
Egyedül városba jelentkezik többlet fogyasztás.Egy jól optimalizált programmal simán 10 liter alatt vagy .Pályán meg sokkal jobban fog fogyasztani amint a szívó főleg hogy 6os váltó van alatta
Ez a bemelegedés dolog meg már lerágott csont. Konkrétan egyik motor típus se arra való hogy 4-5km járj vele. Vagy ha mégis akkor állófűtés kell bele.
Itt senki nem hasonlította össze a kettőt, mert az m2 köszönő viszonyba sincs a lagunával. Csak az ár volt és hogy ugyanazért az árért egy jobb biztonságos autót kapsz. A törésteszt meg egy dolog a biztonságból. Ott a futómű, a kerék méret, fék ami messze stabilabb útfekvést ad és ebbe 100x jobb a laguna. Van mindkettő napi használatba tehát nem katalógus adatokat olvasok hanem tapasztalat sok 100 ezer km-rel. De újra hangsúlyozom nagyon jó autó az m2 de nem ér ennyit egy szívó 1.4 és 1.6 se főleg ilyen felszereltség mellett. Vagy akkor venni kell egy olyat mint Robnak van és se okoskerék se turbó se kettőstömegű és vígan tudja ugyan ezt mint ezek a linkelt m2-ök. Cserébe fele annyiba kerül, a másik felét meg el lehet nyaralni sörözni tankolni stb...
(#47572) diablo1984: ha jól működik az elektromos előmelegítő rendszere akkor már 1 perc után meleget fúj be. M2-öm -5 be 4-5 perc alatt leszedi a jeget melegítés közbe csutakra tekerve. Hűtővizem meg 60 fok alatt
-
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #47570 üzenetére
Dízel a Lagunám. Biztos, hogy nem a hűtővíz fűt. Azt hittem az utastér fűtés alapfelszereltség.
-
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #47561 üzenetére
Nem egy hátbavágós, az biztos (céges caddy 2.0 diesel, az brutális) viszont nekem bőven elég az alkalmankénti szórakozásra. A lagunámba már be se ülök kabátba, kb 1 perc múlva olyan meleg van, hogy úgyis levenném.
Én nagyon idegenkedek ettől a felfogástól, hogy a-b -be eljussak minimális költséggel. Nem szeretem az életet így felfogni, így is kurva gyorsan elmennek az évek, ki kell használni az időt persze ésszel,értelmes keretek között.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #47553 üzenetére
Persze aki maradi és köti az ebet a fához annak a turbós benzi halott ügy lesz. Elfogadom, de ezek a motorok már mesze nem olyan költségesek mint azt sokan gondolják. Persze van kettőstömegű és turbó ami hallatán 10ből 9-en sokkot kapnak..teszem hozzá feleslegesen. Új autót már úgy se fog ezek nélkül venni. Idővel az áruk is csökken. Turbót bontott kinti autókról jó állapotban kb 60-120k között lehet kapni ha lehasalna. A kettőstömegű árát nem írom az kb mindegyiknél azonos. Legyen ez a két ellenérv pl jelen esetben a a 2.0T lagunaval szembe. De mi van a másik felével?!
- nagyobb
- erősebb
- biztonságosabb
- több extra
- kényelem
- árFélreértés ne essék , nem azért mondtam hogy vitát indítsak. Hisz mindenki más alapján dönt. De aki pl 1-1,5 misi között keress családi autót, bizony a Laguna legyen az benzin vagy dízel a legjobb döntések egyike. Amúgy ott a nem ide motoros 2.0 vagy a 1.8 szívó (2.0-ás ecu-val) tökéletes választás lehet ha valaki remeg a turbótól.
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #47550 üzenetére
Ez bolond.. ennyiért lagunát veszek közel azonos évjáratba fullosat
Ez fapad..
[link] alkudok belőle egy 100-ast +még egy 100-at hozzá csapok és letudva a nagy szerviz.
-
rwin5
őstag
válasz
diablo1984 #47521 üzenetére
és ha tölteni kell bele még akkor le kell ereszteni valahol?
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #47340 üzenetére
Nem olyan vészes, 4 évig így használtam. Egyébként nem kell hozzá teljes kéz...bal kezem egyik ujjával megnyomtam a bal bajuszon lévő gombot, jobb kezem valamelyik ujjával meg a kormánytávon a megfelelő gombot.
(#47345) Milo629: nyilván ha megveszed hozzá a vezérlő gombokat (a kormányközép is más a tempomatosban), akkor arra köti. De valamilyen elektronika szükséges hozzá, mert csak a csatlakozó van gyárilag beépítve.
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #47347 üzenetére
Szia!
Igen én is úgy gondolom hogy 500-600 között van a reális ár. Szerintem a két gumi garnitúrával felnistől ez 500 felé kerekíti. De legalább abban megerősítettél hogy 500 körül. Azért is raktam ki ennyiért mert aki megveszi a szokásos kopási dolgok le vannak cserélve és új minden ehhez az autóhoz kapható legjobb minőségű alkatrészek. Amik látszanak is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #47342 üzenetére
Utoljára amikor váltóshoz ment kocsi a kezeim közül, az 5 sebességes mechanikus volt egy mondeóé.
Az konkrétan 112.000.- volt menetkész állapotra szerelve.
Nem érte meg szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 3
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 10 GB-os RTX 3080 OEM
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest