- iPhone topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bejoe08
újonc
Üdv.
Kangoo II elektromos hibát hol tudnak megoldani?
Budapest és környéke. -
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Vettem egy digitális külső, belső hőmérőt a kocsiba.
Hova lenne érdemes elhelyezni a külső hőérzékelőt? 3 m kábel van hozzá, így elvileg elég hosszú, bárhova elérne. 2002-es Megane. -
Hugo85
aktív tag
Ilyet pont keres valami Renault adok-veszek-en FaceBookon.
-
_NCT
addikt
-
_NCT
addikt
Nyári gumi méret 195/65 r16 a Renault Megane II-re?
Kicsit elszomorodtam most, horror áron vannak a 17"-os felnire való 205/55 r17-es gummák, ezért valószínű eladom az alufelniket és a téli lemezfelnire fogom tetetni a nyári gumikat is. Azt hiszem az 16"-os, mármint a felni.
egy 12 éves autóra nem fogok venni 35-40 körül nyári gumit, a 17"-os ezeken a magyar utakon amúgy sem jó, nem ide való, hanem normális aszfaltra.
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #35881 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy előbb adnék jobb kormányos autót mindenkinek, mint akár egyetlenegy plázababának is a testsúlyánál nagyobb lóerős autót.
Nem egy esetet ismerek, ahol apuka-anyuka, pénzes csávó a seggük alá tolja a méregdrága sokszáz lóerős hátsókerekes szörnyet, csak mert a kis porcelánbabáknak tetszik a visszapillantótükör színe.
Egyik régi ügyfelem most vett a pici lányának a sikeres érettségi + egyetemi felvételi kombóra egy 645-ös bömbikét. A lánynak fél éve sincs jogsija, városon belül átlag 80-100, országúton inkább a 200 a megszokott tempó. Na én ilyen autók tulajdonlását és vezetését kötném külön vezetési tréning és x éves jogosítvány/megtett balesetmentes km, nem, életkor, rutin függvényéhez.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nem azt mondtam, hogy gond az előzés, de alakulhat ki olyan helyzet, hogy bizony a körülmények úgy hozhatják, hogy egy előzésből tragédia lesz!
kellő odafigyeléssel is megeshet, de jobbkormányos autót mindenkinek esetben itthon hullana a nép nem gyengén, így mivel sokan óckodnak tőlük itthon az esetek többségében alkatrészként végzik a brit autók! -
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #35876 üzenetére
Volt talán hamarabb is ph2.
Illetve a műszerfala ph2, így gondolom hátul volt törve. Bár nemértem miér ph1 lámpát raktak bele. Főleg, mert a csatlakozójuk sem egyforma.
Egyébként így első ránézésre szépnek tűnik.Viszont biztos rettentő jófej az eladó, hogy egy tip-top 100k km alatti futású, jól felszerelt (pl igen ritka gyári navi) és ritka 2.0dci-t ilyen olcsón ad.
Már a leírása sem szimpatikus "4l-es fogyi" aha, azt megnézném én is.
Mod.: plusz hiányoznak körben a gt spoilerek, meg a gt hátsó lökő + dupla kipuff
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #35874 üzenetére
Én a jobb kormányos autó itthoni használatára írtam, hogy fél óra megszokás. Az előzés is. Nem érzem, hogy bármiféle kompromisszummal járna, miután megszokta az ember.
A magyar balkormányos A6-ot is kint használtam sokáig, ahol meg ugyanez van pepitába, ott se volt sose gondom az előzéssel.
Örülök, hogy nincsenek kitiltva.[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
Mi a kakukktojás benne?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
én vezettem már kinnt, bolondbiztos a dolog, a körforgalom tudna megvezetni, de pont az is irányba terel, így gond egy szál se!
a jobbkormányos cuccal az a gond itthon, ha valamit előznél és kinézel mögüle, mire látsz valamit, több mint fél autó már a másik sávban van, így ha valami jön is, csak egy előzés előkészítésével okozhatsz egy frontál puszit! itthon veszélyes üzem, bár engedik forgalomba helyezni, de én tiltanám(ettől kevésbé veszélyeset is tiltottak már a történelem folyamán).......
-
cellpeti
nagyúr
Még mindig keresnék Update List-es rádiót Kit is ajánlottatok lámpa polírra?
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #35870 üzenetére
Fél óra alatt meg lehet szokni a másik oldalt és az előzés sem problémás a népi hiedelemmel ellentétben. Én ha végleg hazaköltözök, akkor jön velem vmi itthon gusztustalanul elérhetetlen puncimágnes autó is , lepapíroztatom, a kormány pedig marad a helyén (remélem csak az autóban lévő...) Engem a legkevésbé sem fog zavarni.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
a turbós mindig bonyorultabb a szívónál, maga a turbó és kötelékei miatt is! a szívó benzinesnél egyszerűbb nincs a földön, csak ott fordulaton jönnek a lovak, a turbó ezt a szintet viszi lejjebb, de bonyolítja a dolgot, azzal, hogy plussz egy hibaforrás, ami egyszer tönkre fog menni, melegíteni kell a motort is miatta, kényesebb mindenre!
mycso: kinnt fenntartani sok egy kocsit, nem megvenni, viszont rossz oldalon van a kormány, hogy hazzahozza az ember, ezért cumis.....
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
B@sszus, ez nagyon durva, hogy mennyire semmi áruk nincs ott az autóknak.
Indexen dícsérték a2T motorokat, hogy jó konstrukció. Bár arra nem kaptam azóta sem választ/linket senkitől, hogy mik a fizikai különbségek a 165 vs 224 lovas között.
Indexen egy 165lovas van valakinek, ő aszondja, hogy szedi a lábát, bár nyilván való.
Kényesség meg a szokásos: turbó, lendkerék --> ha nem vigyáztak rá akkor cumi, ha vigyáztak rá, akkor no problem.CC-ből is van ám 2T 165 lóval.
CC-n tavaly én is őrlődtem, de egyelőre nem tudtam meggyőzni magam, hogy kell az nekem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
2.0T-ben milyen a 165 lovas változat? Szedi azért a lábát az is? Vagy a combosabb kéne inkább? Mennyire kényesek ezek a motorok a szívóhoz képest? Érdemesebb inkább szívó 2.0-t venni?
Ami beleférne a bűdzsébe, hirtelen ezeket találtam 2000 font alatt, de ezek is mind csapottseggűek: [link] [link]
De nagyon gondolkodok Megane CC-ben is, viszont ott csak 2.0 szívót tudnék venni ilyen árban. Azok milyenek? [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
-
tresh
veterán
Hat akar hogy is lesz egyszer lesz egy ilyen gepalatom [link]
-
rob210
Topikgazda
válasz .:Kristian:. #35857 üzenetére
Nem rossz 1.4 150 ló az se gyenge mutatvány.
Sok szerencsét hozzá.Renault power
-
tresh
veterán
válasz .:Kristian:. #35857 üzenetére
Szep kis tütü sok örömteli balesetmentes km-t Grat a gephez
-
Sly189
senior tag
válasz .:Kristian:. #35857 üzenetére
Kicsit emlékeztet a háta erre:
Mondom kicsit, mielőtt még megköveznétek
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #35853 üzenetére
Van ahhoz is . M2-nél bal első kerék előtt a helye...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #35850 üzenetére
Most meló miatt rohanok, majd később írok részletesebben.
Nem látok melyen bele a technikaba, de lényeg h -5 fokban egy fel órás program a motor olajat 40-50+ fokra mar felmelegiti, a víz addigra pedig mar 60-70 fokos. Elindulok az autóval es a második saroknál mar 60-70 fokos az olajam is, a víz pedig addigra mar stabilan 90. Van gyári olaj hőmérő a kocsiban, gyárilag beépített webasto fűtés.
Óránként kb 4 -6 deci.
2.5 TDI A6[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
szerintem sehogy, de majd megírja.
szerintem a kabin levegőjét fűtheti, nem a vízrendszert és nem is a szellőzőkön keresztül!
havernak van egy gyári webasto-s audi a6-osa, délután pont találkozunk, majd megkérdezem, hogy neki hol fűt, mert mikor mutatta, hogy ilyen is van benne nyár volt, benekapcsoldkérlek állapotban voltam.....
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #35848 üzenetére
Lehet az övében nagy körön melegíti a vízet...
Azért kíváncsi volnék rá, hogyan melegíti az övé fel a motorolajat...1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
vágom a tiedet, de a sima webasto-k, amik vagy benzint vagy dízelt égetnek, azok a motorra nem szoktak rákötve lenni, a kabin levegőjét szokták fűteni csak!
a webastonak kell 12 vagy 24 volt, meg üzemanyag! óránként pár deciből elvan, hőmérséklete szabályozható.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #35835 üzenetére
A motort IS melegíti + állófűtés ( csak árammal megy 220,V) A reggeli felfűtés vagy 30 Ft-ba kerül. Ennyit megérdelemel a gép.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #35829 üzenetére
Mert jól mutat, vagy nemmm?
Egyébként csak bajnak van, mert, ha hozzá kell férni valamihez, akkor lehet levenni...1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
-=Tiger=-
tag
519.000Km
-
Ck.
addikt
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #35837 üzenetére
Áprilisban megy műszakira a picike és nem akarom megnehezíteni a vizsgát, köszi az infót akkor várok még vele
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Ma reggel hazafelé kedvesen elkezdett egyre erősebben világítani az 5ös számmal jelzett fékbetét figyelmeztető és fékezéskor sem a megszokott hangja volt, aztán mire hazaértem (6km) 3-4szer kell kb lájtosan fékezni, addigra a hang a megszokott lett de a jel teljes fényerejében világított.
Ma estefelé jöttem melózni és a garázsból kiállva már nem világított és azóta se láttam pislákolni.
Jövőhéten úgyis járok a szerelőm felé, nézessem meg vagy nagy valószínűséggel csak a jegesedés okozta ?
Itt a munkahely előtt nem tudtak garázst biztosítanihttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #35831 üzenetére
Jaaa...télleg írta, hogy vett bele. Nálam is van, igaz az gyári megoldás és kályha van, a gázolajból szippantja a naftát, télen se hó, se jég, csak a jó meleg utastér és a száraz autó. Imádom.
-
dhgm
tag
Egy fos francia meg a bele
http://logout.hu/dl/upc/2015-01/31/430887_hxckz5qnujrlhntn_img_20150131_143342_1422711467573.jpg
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
zsizsef
senior tag
Ha valaki most szeretne nappali menetfényt beszereltetni [link]
-
diablo1984
veterán
simán, megy ez még többet is! a sógoroméknak a laguna 2-esük, amit még hajtanak, 2,2 dci, az is már 300ezren túl van, még megy, van egy trafic-juk is 1,9 dci, az már 530ezren túl van, igaz kb 5 éve egy bontott motort tettek bele, mert ők is szívtak valami beazonosíthatatlan hibával, ami végül úgy oldódott meg, hogy blokkot cseréltek benne! elégedettek azóta is vele!
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #35811 üzenetére
Egy Renault nem bír ki annyit
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz .:Kristian:. #35804 üzenetére
vannak tipikus elektromos hibák, főleg a 2000-es évjárattól felfelé, laguna 2 egy tipikusan túlbonyolított cucc, abba ha beleesik az e-nyavaja, akkor abban tud furcsa dolgokat művelni(plc clio2, laguna 1 utolsó kiadásainál is eléfordul, kollégáimnál is ismeretlen, mérhetetlen nem akar indulni dolog, utána 2-3 hétig semmi, hibakód semmi)! az elektromos ablakemelők is tipikusan a bovdenes kialakítás miatt tud összecsuklani, ez megane, laguna fronton is előfordul, olajcsere a 2000-es utániaknál a gyári érték vicc, 10ezrenként nem árt és akkor a dízel sem dobja le a láncot időnap előtt......
amúgy nekem egy 98-as laguna 1-esem van, még a 8 szelepes 2 literes benzines, ebben a sok számítógép nincs benne, semmi baja sincs, teszi a dolgát, megy, nem bújkál benne semmi! pedig 324ezer km-nél jár benne az óra.....
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz .:Kristian:. #35797 üzenetére
Irigység... Rájönnek lassan arra, hogy a német, japán fos sem jobb a franciától. Sőt szarabb. Rosszabbul megy többet fogyaszt, elektromos baj is több van velük... stb. Akkor miért jobb? Mert abban nincs befecskendező, nincs turbó sőt motor sincs benne Sőt azoknál a fékbetét sem kopik, meg az égő sem ég ki, mert az is japán meg német, azok meg nem mennek tönkre soha...
Láttam én már Toyotát is az út szélén dekkolni.. Na de egy Toyota? Olyan nincs, hogy egy Toyota nem megy . Nincs a lóf@szt.
Német autón kellett égőt cserélnem szerinted jobb mint a francián? Ne gondold. Fos Astránál ugyanúgy a doblemez megnyitott részén lehet hozzáférni mint a szar franciánál. Akkor melyik a jobban szerelhető. A tulaj azt hittem infarktust kap. Azt mondta ilyet utoljára a top gearben látott amikor lehúzták a megant...
Most a svábok lestek el valamit a franciáktól.
És lehetne tovább sorolni a többi szörnyűséget.
Csakhát az igazság fáj!
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
veterán
válasz Hugo85 #35805 üzenetére
Ki kell venni és no more problem
(#35804) .ristian:.: általában a negatív vélemények vannak csak jelen , ami ugye nagyban köszönhető a hozzá nem értésnek és típus ismeret hiányának.. aztán jön a szokásos sz@r francia bezzeg a német..
Nekem most német vasam van de semmivel se került kevesebbe mint a francia autóm. Igaz előbbi 305k km-nél jár éppen szóval kell vele foglalkozni[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz .:Kristian:. #35804 üzenetére
Nézd én csak azt tudom mondani, hogy én a vezérlés, szűrők, és egy-két apróság cseréjén kívül még nem költöttem a kocsira semmit.
Pedig az enyém 14 éves.
Egy hasonló korú golfja van az ismerősömnek ő többet szívott vele, pedig ő első tulaj szalonból hozta ki és foglalkozik a kocsival.
Vagy szerencséd van, vagy nem, ez pont olyan mint a házasság erről is tudnék mesélni .
Renault power
-
Hugo85
aktív tag
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #35801 üzenetére
Szép autó. Régóta izgat ez a kabrio gondolat. Lehet egyszer bérlek egyet, mert még ötletem sincs hogy mennyire lehet buli. Azt mondják amúgy hogy inkább csak tavasszal meg ősszel buli, de akkor is nagyon huzatos és zajos tud lenni.
Mondjuk ha kabriót vennék én tuti valami hátsókerekes roadstert néznék, csak az nem feltétlenül ez az árkategória... (az Mx-5-ben még csak el sem férek...)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Milyen jó lenne nekem egy ilyen nyárra még a színe is stimmel
Nagy flash lenne.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Külpolitika
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...