- MIUI / HyperOS topik
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
a turbós mindig bonyorultabb a szívónál, maga a turbó és kötelékei miatt is! a szívó benzinesnél egyszerűbb nincs a földön, csak ott fordulaton jönnek a lovak, a turbó ezt a szintet viszi lejjebb, de bonyolítja a dolgot, azzal, hogy plussz egy hibaforrás, ami egyszer tönkre fog menni, melegíteni kell a motort is miatta, kényesebb mindenre!
mycso: kinnt fenntartani sok egy kocsit, nem megvenni, viszont rossz oldalon van a kormány, hogy hazzahozza az ember, ezért cumis.....
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
B@sszus, ez nagyon durva, hogy mennyire semmi áruk nincs ott az autóknak.
Indexen dícsérték a2T motorokat, hogy jó konstrukció. Bár arra nem kaptam azóta sem választ/linket senkitől, hogy mik a fizikai különbségek a 165 vs 224 lovas között.
Indexen egy 165lovas van valakinek, ő aszondja, hogy szedi a lábát, bár nyilván való.
Kényesség meg a szokásos: turbó, lendkerék --> ha nem vigyáztak rá akkor cumi, ha vigyáztak rá, akkor no problem.CC-ből is van ám 2T 165 lóval.
CC-n tavaly én is őrlődtem, de egyelőre nem tudtam meggyőzni magam, hogy kell az nekem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”