Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz oneal1 #41503 üzenetére

    Ez alapján nem kell kilőni.

    Elég, ha akkor elhalasztotta vagy nem volt elérhető az update szerver.
    Esetleg akkor közben jött ki frissítés.

    Nem tudom iOS hogy csinálja, de Nexuson az első frissítés kereséskor kapsz egy virtuális sorszámot.
    Ez a te OTA azonosítód, pl amikor kijön egy frissítés a szerver elsőként csak a sorszámok első 10%ának teszi elérhetővé, majd óráról órára, napról napra egyre több eszköznek, míg mindenki sorra nem kerül.
    Ha a sor végére kerülsz, lehet h az update szerver csak 1-3 nap után ajánlja fel, mivel csak akkor frissül be neki, hogy már nem 111 hanem 112 sorszámú eszköz a legnagyobb.

    Régebben is iOS eszköze volt?
    Lehet biztonsági mentést töltött felhőbe.
    Vagy épp a felhőből..
    Esetleg sok kis alkalmazás fridsült.
    iOSnél ha jól é3mlik 50MB alatti frissítéseket mobilneten is leszív alapbeállítás szerint.

    Esetleg valamiért nem volt jó a wifi hálózat az iOSnek s átváltott mobilnetre a folyamatos kapcsolat miatt.

    MyTelenor szerint is elfogyott?
    Esetleg nem lehet lekérni SMSben az elhasznált adatforgalmat?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák