Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- A csúcsmodelleket akarja zavarba hozni a Realme Neo7
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
B.i.L
senior tag
Hálásan köszönöm az építést,a hozzászólást.A személyes konkluzív,de tárgyalás szintű felmondás eredményeképpen.
Ma voltam bent,de máshol,mint eddig.A megoldás:a rendszerben regisztrálja a felmondást,8 napos határidővel illeszti,a külömbözetet(ami a szla. zárási ciklus és a felmondás időszaka alatt létre jön,jóvá írják*ezt nem tudom hogy,de természetesen a szla.zárás napján már nem fogom használni ezt az előfizetésem,természetesen becsületből)visszadják.A másik előfizetésem a szla.zárást követő 2.napon lett aktíválva,ergo buktam 1 havidíjat (kb 6.ezer.-ft),de még mindig jobb,mint a kötbér,ami egy Samsung Pocket Neo 11.ezer jó magyar forintért,két év hűséggel.Hogy ne csak jót írjak: a második előfizetésem után sem kaptam az EHT 134.§ (14) bekezdése alapján sem értesítést.Mivel az előfizetés lejárta után a törvény úgy rendelkezik,hogy az megszünt-nek minősül,ellenben a szolgáltatói magatartással,ami a szolgáltatás határozottról - határozatlan idejűvé válik.De mivel a szerződésben (ÁSZF) határozott - azonnali,vagy 8 napos határidővel(fentebb),vagy határozatlan idejű (számlás vagy újgenerációs kártyás)8 napon túl és 30 napon belül élhet a szám használati jogáról.Arról egy szó sem esik,hogy személyesen is érdeklődésemre(kíváló kontaktom volt a telenorba,kiléptek,szült
),hogy a szla.zárás elött jelezzem minimum 8 nappal.Ez tény.Telefonos érdeklődésemre az is tény(remélem kikérhető a felvétel,amennyiben nem sértek semmit sem a hozzá szólásommal),hogy szintén 8 napos határidőt szabtak meg de 30 napig,azaz mindenképpen kötelez további 1 havi előfizetői kötelezettségre,illetve a szolgáltatás igénybevételére,ellenben továbra is a szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatást nyújtja(ez persze pozitív).Erre a kérdésre a konkrét válasz volt.Így hát várom a fejleményeket és mivel két előfizetésem van,másfajta megoldást nem találva (törvénytisztelő révén)megpróbálom másképpen érvényesíteni a jogaimat(ha van,ha nincs).
Elnézést a hosszadalmas mementóért* a tény és hozzá állásom nem negatív,hanem csak nem értem a sok információból az igaz utat keresve.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- A csúcsmodelleket akarja zavarba hozni a Realme Neo7
- További aktív témák...
- Acer Aspire 7 A715-73G-565S vadiúj akkumulátor
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- iPhones 6S 64GB független GOLD / arany
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!