- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #154290 üzenetére
Fojtas valoban nem kell, az csak minisz loero, de ez a megfelelo atmero csak egy bizonyos fordulaton fog jol mukodni.
alatta nem lesz lendulete a gaznak, felette fojt. Ezt azonnal megvaltoztatjuk egy ilyen hamisitvannyal.
gyari dobokban backfire gatlo is van, hogy motorfeken ne durrogjon, az viszont fojt. Ha ehhez van szamolva minden egy euro4 vagy 5 motorban, masik dobbal nem lesz jo.Bar sztm nem a lambda a legnagyobb problema, vagyis nem a klasszikus ertelemben, mert a legjobban tettenerheto a nem vezerelt alfa N rendszereknel h a gazreakciot vagja agyon, ami inkabb olyan mintha a szivocso szaradna le, es idobe telne mire a keverek helyreallna. Holott kesobb a lambda stimmel.
-
yodamastah
őstag
válasz
bardi #154055 üzenetére
Amíg nem téped a gumit, addig igazából nem annyira érdekes a gumikép. Persze lehet információt nyerni belőle, pl a csillapítások jól vannak e beállítva, vagy milyen tempót mész stb. Egy utcai túra gumit nagyon nehéz megtépni, szóval ez kb mindegy.
Angel GT2 esetbén ami érdekes lehet, hogy egy ilyen gumit el lehet melegíteni pályán. Bár ahhoz azért kell a tempó, és sokat kell menni.
Az írtad kiforgott a hátsó. El is estél? Vagy csak megcsúszott? Mert ha az utóbbi, akkor igazából ez semmi extra. Ahogy szokltuk mondani, ha egy körben egyszer sem csúszott meg alattad a motor, akkor az egy fölösleges kör volt (azaz nincs tempó)
-
yodamastah
őstag
válasz
bardi #154049 üzenetére
Milyen gumi volt az? Mutass fotót. Általában ha a gumi teljes felületén csak morzsolódik, gyűlik a gumi morzslék, akkor nem kap elég terhelést, csak gurulsz az oldalán. Ha húzod neki rendesen akkor ezek a galacsinok a gumi szélére gyűlnek ki. (ez erősen gumi függő is, egy túra gumi erősen más gumiképet tud adni mint egy soft slick)
Kakucs hátsó kigyorsításon van egy váltás az aszfaltban, ha van tempó ott a slick is meg szokott csúszni rendesen.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #152753 üzenetére
Ilyen idos karburatornal semmit nem szabad csinalni, amig minden jol mukodik.
Kitakaritani tilos.
Amint szet van szedve, az osszes tomitest cserelni kell, ami egy ilyen regi 4db mikuni eseteben szemmel lathato osszeg a semmire. Ha egyaltalan lehet meg kapni eredeti tomitesszettet. Mindig az eredetit kell venni, amennyiben elerheto, mert az utangyartott egyszeruen nem mukodik jol. Epp ezert ilyen idos motoroknal, ami nem romlott el, azt tilos megjavitani, mert teljesen feleslegesen egy szarcunami jon vele. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #152500 üzenetére
En odzkodom h osszeforrasszak csatlakozokat, hiszen azok azert vannak, hogy bizonyos muveleteknel ne kelljen elvagni a vezeteket. elektromos csatlakozokhoz valo spec rézpasztat hasznalok, illetve osszenyomom fogoval a csuszosarukat hogy szorosak legyenek. Amennyiben nagyon meleg volt, es elszinezodott, kipuhult, akkor csak a sarukat kinyomom a csatlakozohazbol (ha nem olvadt el) es ujakra cserelem. De a rezpaszta eddig bevalt.
Ha az akkud nyugalmi fesze 12.8, emelletz terhelesre nem csokken rohamosan, attol az meg biztosan karosodott, de nem annyit, hogy ne tudd hasznalni. Tehat azt benn lehet hagyni.
A lenyeg, hogy 1 honap mulva is normalis.nyugalmi fesze legyen, es ne essen be terhelesre 7V ra. A legjobb lenne, ha 10V kornyeken lenne inditozasnal -
bacus
őstag
válasz
bardi #152493 üzenetére
Az, hogy milyen pumpa kell az több mindentől függ:
- benzin hozam, nyilván függ a ccm-től, hőmérséklettől, stb
- nyomás, pl az injektornak stabil kb 3 bar nyomás kellhet
- elhelyezkedés, pl a pumpa magasabban van a tartálynál v. alacsonyabbanés még ki tudja mi mindentől is függhet. Ahol szívni is kell, azaz magasabban van a benzin pumpa mint a tartály, oda nem jó a lapátos, az ugyanis nyomni tud, de szívni nem, azaz ahogy leürülne a benzinoszlop, már nem lenne képes újból pumpálni.
A motoroknál általában véve a tank magasabban van, mint a karburátor, ezért ott még csak nincs is szükség pumpára, az injektoros motoroknál, mivel a működéshez kell egy nyomás, oda meg muszáj a pumpa.
Az injektoros motorok akku nélkül v. lemerült akkuval ezért nem betolhatóak, mert vmennyi elektromosság kell a vezérlésnek is, meg a pumpának is, míg látod a gépkönyvek is 5000-es fordulatnál nézetik meg a töltő feszültséget, azért mert a generátorok itt már biztosan a tervezett üzemi tartományban vannak. Na most megnézném én azt a motorost, aki olyan sokáig tudja tolni a motort sebességben, hogy a motor 5e forduljon, azaz legyen annyi feszültség ami kell a pumpának. Ezt akku nélkül vagy 0-ra merült akkuval nem igen lehet.A nyomást azzal is elő lehet állítani, hogy a tank helyzeti energiáját használod, benzinnél nem tudom pontosan, de víznél ugye 10m vizoszlop nyomása +1 bár, azaz a 3 bar nyomáshoz elegendő, ha 30m-re felemeled a tankot.
A benzin fajsúlya
1 liter 95-ös 0,73 kg, akkor itt gondolom kicsit magasabbra kell emelni a tartályt. Azt gondolom, aki 30 m-re fel tudja emelni, az fel tudja emelni 40m-re is -
norbert1998
nagyúr
válasz
bardi #151687 üzenetére
Hát súllyal a vállamon, az a fajta guggolás van tiltva. Guggoló keret is szintén. Olyan "guggoló" mozgásokat csinálhatok, ahol a gépben az egész hátam felfekszik, például különböző lábtoló gépek, esetleg hack-squat machine, de korlátozott leengedéssel, csak amíg a fenekem el nem kezd emelkedni a hátpárnától.
Nem nagyobb a porckorong, csak nem ideális a csigolya és a porckorong csatlakozása. Annyira nem durva, mint a képen, de nagyobbnak kéne lennie a csigolyának, mint amekkora, és kisebbnek a porckorongnak.
-
válasz
bardi #151679 üzenetére
Én is 98-as vagyok, de az én derekam se bírja már, mondjuk nekem elég ránézni egy sportmotorra és máris megfájdul a derekam
Viccet félretéve, túrázgatásra akkor sem ajánlanék sportmotort. Kisebb a tank, a testpozíció miatt akkor is hamarabb elfárad rajta az ember. Egy túra-túrásabb gépen lehet testpozit váltani, hátra ülni (akár az utasülésre), felállni....én toltam naked-en 700+ km-eket, és hiába volt jó a testpozíció meg akármilyen kényelmes az ülés, akkor is fel akartam állni 500km után, és hát elég hülyén nézhettem ki kutyapózban a motoron (bár akkor ez volt a legkisebb bajom), mert azt se úgy alakították ki, hogy normálisan fel lehessen állni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
bardi #151658 üzenetére
Nem biztos, hogy a Honda drágább lesz.
Honda oldal, gyári cikkszám alapján ki tudod keresni mi kell, kb mennyibe kerül. [link]
Pl. Oem-parts gyári üzemanyagszűrő + O gyűrű, ott külön külön van drágább is kb 3eft-al,+ posta költség.
Hondánál: szűrő, O gyűrű egyben van, olcsóbb is. Ingyen viszi az üzletbe, Dream, Karasna kb 5-13km-re van tőlem. -
-Mosquito-
őstag
válasz
bardi #151575 üzenetére
+
#151576TüziAz Aprilián túltöltés volt. Természetesen Romániában jött elő a hiba. Világítás rendszerhez bekötöttem 1db,H7-es izzót + fogyasztónak. Így haza tudtam jönni,de az akkut el kezdte főzni. Havernál az injektort cseszte szét a túltöltés.
Suzuki 650-en amikor Xenon lett berakva,ott meg sokaknál a gyújtáskapcsoló betét égett meg. Utólag relézni kellett,úgy már nem volt baj.
-
válasz
bardi #151553 üzenetére
Viffeeer <3
arra amugy valamelyik ducatie is jo, de mar nem tudom melyik.
de talan mintha az osszes ducatis
mosfetes lenne? anno a 800assal volt ilyen problemam, de mecsekist tettem bele, utana nekem ot-hat evig semmi bajom nem volt vele, aztan eladtam a motort…
az teny viszont, hogy erdemes osszeforrasztani a fesszabi vezetekeit, igy egy (igencsak szar) japan csatlakozoval kevesebb akna marad a motorban… -
válasz
bardi #151551 üzenetére
Milyen motor ez? Mert a legtobb japannak a szinte a mai napig diodas szabalyzoja van, ami egyreszt “eszi” a tekercset, masreszt szeret megdogleni ha folyamatosan forro allpotban van.
Ha az a baja (marpedig annak hangzik), akkor egy mosfet-es cuccot tegyel bele. Van egeszen jo minosegu magyar gyartmany is ha tamogatnad a hazai szakikat… -
vlevi
nagyúr
válasz
bardi #151224 üzenetére
"nincsen motorfék?"
Van motorfék az automatánál, bocsi, rosszul fogalmaztam, csak éppen elenyésző.
hegyenvölgyön kanyargós szakaszon, ha teljesen automatára hagyod, akkor 60-nál már felvált 6. fokozatba (pl. a Honda Africa Twin DCT), és pöfög 2000 körüli fordulaton.
Ha itt elveszed a gázt, kb. nem történik semmi.
Kéziváltónál szerpentinezés közben épeszű embernek nem jut eszébe 60-70 körül 6.-ban hagyni a váltót.
Persze, ha a DCT-t átteszed manuálba, és ott fixen 3-ban hagyod, akkor lesz motorfék.
De abból indultunk ki, hogy az automata egy kényelmi funkció. Ha manuálba akarom tenni, akkor pont elég lesz nekem a gyorsváltó is. Vagy egy MotoGP féle seamless gearbox, de arról ne is álmodjuk. -
#48584626
törölt tag
válasz
bardi #151217 üzenetére
"Akkor a gázpedál is automata, mert semmilyen mechanikus kapcsolatban nincs a fojtószeleppel?"
Mondhatod annak is, pláne ha azt figyelembe vesszük, hogy a fojtószelep állásának néha semmi köze sincs a gázpedál álláshoz, mert a vezérlő elektronika dönti el, hogy mennyit nyit rajta.
A gázpedállal azt közlöd hogy mit akarsz csinálni. A többit a számítógép intézi. -
vlevi
nagyúr
válasz
bardi #151159 üzenetére
"féktáv közben FELVÁLT"
Az is az egyik negatívuma az automata váltónak, hogy nincs motorfék.
kanyargós szakaszon nem fogok 6-ba felváltani, pedig 2000-es fordulaton elvinné a motor. Még akkor se, ha kirándulgatok, hátmég, ha lendületesebb kanyargásról van szó. De egyrészt nem kínozom olyan alacsony, lánc csapkodós fordulaton, másrészt, ha lassítani szeretnék, csak egy kicsit, akkor nincs motorfék.
Inkább 3-4-es fokozatot használok, ahol, ha kell, már van "akarat" a blokkban egy gyorsításhoz, és motorfék is, hogyha visszább veszem a gázt.DSG-ről meg hallok, olvasok olyanokat, hogy mélygarázsból felfelé jövet felvált 2-esbe, miközben kínlódik, csúsztatja a kuplungot, ahelyett, hogy fix 1-esben gond nélkül kijönne.
Szóval biztos jó valamire az automata, mert nagyon kényelmes, de aki kényelemre vágyik, az nem MT09-t vesz -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #151110 üzenetére
Amennyiben visszavaltas utan volt, fekkel egyutt, akkor rev match-el kikuszobolheto. Azert pattog, mert a motorfek tul nagy hirtelen.
Sztm rev match lesz a megoldas. Ha kenyelmetlen revmatchelni, akkor a kuplungot kell csusztatni, tehat nem azonnal rabszni, hanem fogasponton tartani, hadd csusszon. -
bacus
őstag
válasz
bardi #150892 üzenetére
Kivéve, hogy a motor váltóban nem tologatunk össze fogaskerekeket.., mindig minden fokozat össze van kapcsolva, csak nincs egyszerre rázárva a tengelyre.
A kuplung kiengedésekor minden megmozdul, akárcsak azzal, hogy a hajtás felől mozgatod meg a kerekeket.
Próbáld meg azt, hogy ne állj behúzott kuplunggal üresben sokáig, ez egyébként is rossz szokás, vagy üresben vagy és akkor engedd ki a kuplungot, vagy behúzod a kuplungot, akkor kapcsolj utána fokozatba.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150882 üzenetére
A corsa amugy sem vizes gumi, leginkabb palyagumi.
Palyagumival nem lehet mellenyulni, akar ilyen idosen se. Turagumit biztosan nem vennek, amelyik oreg, csak autopalyazasra, vagy varoson beluli kozlekedesre, orommotorozas nelkul.
De nezd meg a kepeket, elol is le van fektetve majdnem teljesen, ilyet csak terdhuzogatassal tudsz csinalni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150853 üzenetére
Igen. (Bar a ducatin nem hogy a labtarto, de a kozepsztender sem er le temponal) raadasul az elso gumin sem maradt sok erintetlen felulet. Ez egy kisse meglepett, h mennyire jol viselkedett, nem akartam vele nagyon tempot menni. haza kellett labon jutnom.
de nagyon jot lehetett vele motorozni, es meg volt benne tartalek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150742 üzenetére
Gondolom mas a valtoattetel, es jobban kijon nehany tipusnal. De fogalmam sincs, mert ahany motor, annyi valtozat.
a regi ducatim ugyanigy rangat 3000 ig, de egy sv650x kb alapjarattol kinozhato, furcsa mod. A ducati desmo v4 ese is viszonylag jo alul, az olyan 2000 rol mar hasznalhato, tehat alacsonyabb fordulatrol, mint a vfr, vagy a crossplane sor4. Bar annak twinpulse a gyujtassorrendje, tehat megint mas. Nem tudom a miertjet. -
macilaci78
nagyúr
válasz
bardi #150715 üzenetére
Jogsi után sikerült csak nekem is Safety tréningen.
Amúgy de, igénybe veszi a hátsó féket, hajtást, nem is szeretik az oktatók a frissített rutin feladatsorokat.
Olyan ez, mint a kézifékes indulás, a rutinpályán tanították meg. Apám ugyanis azt várta el, hogy kuplung+gázzal tartsam meg az autót emelkedőn, még a platós Wartburggal... -
vendingo
veterán
válasz
bardi #150407 üzenetére
Nem titok, pályázott vele az előző tulaj, jól áll neki a távolság. A garácsban lett házilag csiszolva, fújva.
Ismerős mindig mindent megcsinált rajta, rendes gazdája volt, sok pénzt költött rá. 1 éve vette, most közel milla bukóval árulja. Asszem 8-900 ezerért kezdte el hirdetni, konkrétan 2-en hívták, végül felrakta 500-ért, csak történjen már valami.
Ami hibája van, hogy csipegeti az olajat, amúgy rendszeresen használja a mai napig. Trk251-re váltott. -
yodamastah
őstag
válasz
bardi #150271 üzenetére
Van egy régi mondás: "Pályára csak olyan motorral menj fel, amit hajlandó vagy bármikor kukába dobni."
Nyilván egy utcai motorral ez nehezen teljesíthető, de ha nagyon félted a motort, abból nem lesz felszabadult motorozás.
Nem véletlen hogy én is egy "dobálós" motorral nyomom. Épp elég gát a fejlődésben hogy magamat féltem.
-
yodamastah
őstag
válasz
bardi #150258 üzenetére
"Bennem van az elcsúszás miatti félelem az egyszerre kanyarodás és fékezés miatt"
Ez valamennyire meg lesz mindig is, hiszen még Motogp szinten is gyakran emiatt esnek el. Kanyarban fékezés egy nagyon fontos skill, nincs pályamotorozás enélkül. Viszont jelenleg nem tartasz ott hogy mélyen agresszívan a kanyarba fékezgess. A lendületes tempóhoz elég lenne ha fék nélkül nagyobb sebességgel belemotorozol a kanyarokba.
Eséstől meg ne félj. Ha félsz akkor előbb esel, mert ha félsz akkor görcsösen motorozol. Kakucson azért olyan marha nagyot nem fogsz esni, ha elmegy az eleje. Persze szoktak súlyos balesetek is lenni, de az alacsonyabb tempó miatt sokkal ritkább.
-
A Zéé
addikt
válasz
bardi #150258 üzenetére
Pont ezért jó az oktatós pályanap, hogy áttörjön a gát.
Én is nagyon fostos voltam/vagyok kanyar előtt. De ha instruktor vezet fel, úgy, hogy körről körre egyre gyorsabban mentek, akkor ez sokkal hamarabb történik meg.
Euroringen bennem az első felmenésnél akkora para volt, hogy amikor ráfordultunk az első kanyarra egy kicsit nagyobb tempóban elkezdett remegni az arcizmom, mert hogy úr Isten, mennyire ledöntöttem a motort, most biztos eldobom... 2. fokozatban, nem max gázon vettük be a kanyart.
A következő felmenésnél ugyanaz a kanyart simán hármasban, vettük, annyit gyorsultunk. Utána próbáltam 4.-ben is, az már nem volt jó. Szóval egy ilyen mentális gát így viszonylag gyorsan át tud törni.
Még aztán még aznap kipróbáltam azt is, hogy milyen az, amikor sok lesz, és nem tudom bevenni a kanyart. Szerencsére egyenesen ki tudtam menni a sóderágyból...
Sajnos én azóta nem motoroztam, hogy gyakorolni tudjak, de talán a hétvégén össze tudom majd végre rakni a gépet -
atomanti19
aktív tag
válasz
bardi #150248 üzenetére
Csak az előttem szólókat tudom megerősíteni. Nekem ma volt az első pályanapom, ahol okattóval együtt mentem. A tekintethordozás, hihetetlen fontos és tényleg sok mindent magával hoz amit itt említettek. Mivel mondhatni tiszta lappal indultam, nagyon sokat segített amit az oktatók mondtak. Szerintem mindenkinek aki ilyen és ehhez hasonló valós vagy valósnak vélt problémákkal küzd, rá kénne szánni azt a 30 rongyot. Aranyat ér ez az idő és a szavak amit rád szánnak. Én nagyon örülök, hogy így kezdtem el a "komolyabb" pályázást. A kanyartempódon nagyon sokat segít, ha nagyobbb tempóval érkezel.
Mindig csak egy picit próbálj gyorsabban megérkezni, mint azelőtt és rá fogsz jönni, hogy mennyivel nagyobb tempót tudsz átvinni. Ahogy én megértettem, a folyamat valami olyasmi, hogy a terheltebb első futómű barátságosabb biztonságosabb a kanyarban tempó, döntés, gázadás szempontjából mint a terheletlen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150248 üzenetére
Fektavon az elso kerek biztos nem pattog el.
Elso korben hatalmas energiat a tekintethorozasba raknek. Az a legfontosabb, ha az normalisan megy, lehet a felso testtel kezdeni, utana az also testettel.
A legfontosabb, hogy hova nezel. Ha ez megvan, a tempo jon vele. Yt videokat talan talalsz, h profi versenyzok mit szoktak nezni a palyan. Nagyon hasznos. -
A Zéé
addikt
válasz
bardi #150248 üzenetére
Nevezz be egy kezdő pályázós tréningre. Nem olcsó, de hasznos tud lenni.
Amúgy én is azt hittem, hogy fú, de kiülök már, aztán a személyes felvezetésnél kiderült, hogy nagyon nemMondta az instruktor, hogy látszik, hogy megmozdulok, de alig valamit. Ahh, mondom dehogyis, hiszen érzem, hogy mennyit mocorgok, aztán utána képen meg látszott, hogy baromira nem
-
User_2
tag
válasz
bardi #150218 üzenetére
ha az alátét réz az újra használható,
de újrahasználat előtt érdemes újralágyítani, angolul annealing.
drótra húzod és pl gázégőn a kéken túli vörös, csereszenyepirosra melegíted, ez csak néhány perc. ha tudnád mérni kb kb 5-600 fokra.
aztán lassan hűtöd vagy vízbe mártod. a két eljárás felületi mechanizmusban különbözik jelentősen, tömítő alátéthez inkább a lassú hűtés a jobb, de nem igazán jelentős a különbség.én így tanultam régi könyvekből
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150218 üzenetére
Nem tudok errol a jelensegrol, csak tulhuzasnal megy szet a menet.
En egyedul azert csereltem leeresztocsavart valaha, mert a japanokon nincs magnes. Akkor mar vettem egy titant, magnessel. Bar valoszinuleg semmi szukseg a magnesre, azert jo, mert latom rajta, mennyire vagtam haza a valtot.
Ha az elozo olajcsere utan kisse elhirtelenkedtem a kuplung nelkuli valtast, azonnal megjelennek rajta a vekony, tűszerű vasdarabok. -
bacus
őstag
válasz
bardi #150176 üzenetére
Sztem a gyári adat 5mp felett van. Nekem K4 volt, nem tudom változtattak e pl a váltón vagy az áttételen, mert ha nem kell harmadikat kapcsolni, akkor lehet be tudnak menni 5mp alá, mondjuk a 60kg körüli riderek.
Találsz videót ahol a 650 jobban gyorsul mint az ezres.., meg végsebességre 200 a 650-nek. Ezek mind nem igazak, legalábbis a gyári állapotnál. No meg az óra mit mutat az pl mennyire valós? Az egyik videóban pl 107 ig nézi, mert szerinte akkor megy százzal, és így is 4,6 mp "mér". Az én K4-m alattam pl 140-150 óra szerinti sebesség felett annyira kikönnyült az eleje, hogy én nem mertem tovább gyorsítani. A 2017-es 650-est dobozokkal kipróbálták újonnan, 170 körül volt a max sebessége óra szerint.
Egyik makot találkozón kint volt a MAMI kamionja, ott mértünk motorokat, sokan hozták a vstromot is, hogy az övé nagyon megy, volt ami csak 52 LE-t tudott.Azért ez messze elmaradt a gyári 69 LE adattól, amit egyébként egyik sem tudott. Olyan 63 LE körüli volt a legerősebb..
Én a mostani motornál sem tudom hozni a 3,2 mp 0-100 -t, se gyorsváltóval, se anélkül..
A yt-on van videó ahol 4,25 mp-t mér a GS-re valaki, miközben a másik 4,6mp-t a dl650-re... de azt látom, hogy a kis dl650 nagyon nem ellenfél semmilyen tartományban.. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150135 üzenetére
Lehet neha fennakad az uszo a karbiban, es tulfolyik.
Hanem gyakran jon elo, nem kell vele foglalkozni.kriszti21
Annyira nem veszes, a kuplung munkahenger bent van a kislanckerek fedelben, de nem kell teljesen szetszedni.
Illetve hatul ha meghuzod a lancot, latod rajta, mennyire van elhasznalodva, a kislanckereket nem szukseges megnezni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150131 üzenetére
De ezt igy szoktak mashol is csinalni, kivagnak a regi szivacsbol, es egy masfajta szivacsot ragasztanak a tetejere, ami puhabb, nem? En legalabbis igy tudom, de vilagositsatok fel, hol a hiba. Hogy csak egy masik reteg van rarakva, es nincs kivagva a regi szivacsbol?
Egy lancszett kb 20e kmt megy el. Ha ennyire tudod elhuzni, az meg jo, de a szakaszossag az nem.
Tehat amig nem lobog nagyon, addig rajta lehet hagyni.
8000 alatt 3x huzni azt soknak talalom. -
válasz
bardi #149967 üzenetére
Miért ne tudnának?
Az ülés szivacsától függ milyen kemény, vagy puha, ezt meg tudják cserélni igény szerint.Olyan ülést csinálnak amilyet kérsz.
Nekem 2centi magasítás lehet jó lenne a Horneten, jót tenne a térdszögnek, olyan 150-160km után már néha érzem a hegyesebb térdszöget.A közel 190cm…
Nem fáj, de kissé kényelmetlen, leginkább a térdhajlatban ahol gyűrődik a nadrág. -
csongi
veterán
válasz
bardi #149810 üzenetére
Vagy szimplan statikus?
En mindegy min ultem. A jobb lapockam kb 3-4 ora terhelest bir, es beall mint a gerely.
A statikus terhelest nem birom. Sosem birtam.
Heti 5 edzes sem oldja meg, konnyebb, de akkor is veges a dolog.
Az NT650 rol lerohadtam, elso napon 450 volt. Beallt a nyakam vallam lapockam. A fejem nem tudtam elforditani. Pedig volt 750 es napom korabban.
Nyilt gerincem van, megsem ott faradok el.
Sztem, erossen egyen fuggo, kinek hol vannak a gyenge pontjai. -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #149653 üzenetére
Amikor kanyarban vagy, a rugok osszeulnek, igy hamarabb er le minden, mint ahogy azt latod statikusan, allo helyzetben.
A turaenduro az a multistrada lehet, tapasztalatom alapjan nem a kozepsztender er le, hanem eleg hamar a labtarto. Hacsak nem valami osregi ds 1000 vagy 1100 rol van szo, annal nem tudom, az annyira ritka, oreg, hogy alig talalkozok vele.
Ducati temahoz: az en st2 esem, ami a vfr konkurenciaja lenne (azonos evjarat es zsáner a vfr el) nem er le a kozepsztender, sot. S22 eseket probaltam ki szerpentinen, es farmerben voltam, nem elore kitervelt kulonoskepp kegyetlen allatkodas lett a vege, annyira, h leert a terdem a motoros farmerben, es kevesebb, mint 1 cm volt a kipufogoig, kofferes setuppal (a ducatinal a koffertarto miatt lejjebb kell hajtanod a kipufogokat, de feljebb allithatod, ha nincs rajta koffer)
A vfr el ilyet eleve nem merek (mertem) megcsinalni, annyira puha mindene, meg himbilimbi. 200 felett az a motor nem akart egyenesen menni, hanem szitalt. Egyenesben. bar egy normalis gumit majd arra is rarakok, ( ugye a road van rajta) aztan biztos jobb lesz mindene, es jobban lehet erezni...
Illetve az egyetlen csalas, h a ducati hatso rugojat lecsereltem a sulyomhoz valo öhlinsre. Csak a rugot.Mint lathatod, elfogult vagyok ducati iranyban, mert a blokkja egy szar a vfrhez kepest, de annyival jobban motorozhato, hogy a kulonbseg miatt felhaboritonak tartom, hogy a vfr-t kihoztak ilyen futomu-fék setuppal.
Talan az 1100xx ben ugyanaz a villa van ahogy neztem. Ertem hogy a japanok nagyon rend es szabalyszereto emberek, es mindenhol 50km/h val mennek, de europaban az emberek mltorozni is szeretnenek, es nem 65kg osak vasaggyal egyutt.Bukogombat nem javaslok, a vazat fogja azonnal eltolni, vagy ha beleakad vmibe, akkor kitepi. Ami kakucson hatvanyozottan megtortenhet.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #149647 üzenetére
Nagyon ritka az a motor, ahol allitani tudod a labtartot, 90' sport-tura kategoriaban ez elkepzelhetetlen.
A vfr nel a kozepsztender levetele sztm ajanlott lenne Kakucs elott.
Illetve beruhaznek pot fek es valtokarba. Utangyartott nagyon olcso, a vfr ulese alatt nagy a hely, be lehet pakolni ezeket. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
bardi #149650 üzenetére
2-3 alkalommal voltam kakucson, kifejezetten bénának tartom magamat, de a lassú csoportban nem érzem diszkomfortosnak a helyzetet. Ott azért nem előzgetnek meg megállás nélkül, te is előzgetsz embereket meg aki meg is előz az általában nem - hozzád képest - 2*-es tempóval jön.
-
yodamastah
őstag
válasz
bardi #149647 üzenetére
A probléma az, hogy ha ív és tempó változtatással elengedsz valakit, lehet épp ott akart elmenni, és letolod a pályáról. De az is lehet nem egy hanem több gyors jön, és 2 oldalról előznének.
Egyszerűen ne foglalkozz azzal mi van mögötted. Majd a hátulról jövő megoldja. Ha sok a pályán a gyorsabb, akkor hagysz mindig kívül belül valamennyi helyet, és kész. Nem véletlen, hogy nagy pályákon a tükör használata tiltott.
Voltam egyszer ezen a szervezésen, a gyors csoport volt kb olyan mint egy normál napon a lassú Leszámítva persze 1-2 pályamotort. De végülis érthető. Aki most kezdett motorozni, az sima pályanapon fél bemenni a darálóba még a lassúba is.
-
yodamastah
őstag
válasz
bardi #149641 üzenetére
54 nem rossz elsőre. Tmax-al 50.9nél tartok
Csizma leér: spiccelni, kiülni, lábtartót feljebb rakni.
Zéé: Jön a gyorsabb, majd megoldja. Ha az adott csoportban vannak gyorsabbak, akkor érdemes hagyni kis helyet kívül/belül, akkor nem fogtok összemenni. Lényeg semmi hirtelen kiszámíthatatlan manőver, semmi szándékos elengedés.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest