- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
GTVili #153628 üzenetére
Rotax 650.
Szivo oldalon 3 kornyezetvedelmi eloirasnak megfelelo jel van. Ez 3 fog. A szelep tanyer ele kilog a hengerfej sikjabol.
Megfelelo Ecuval mukodik.kelly416
a vezerlest helyre teszik, allitanak egy szelephezagot, ujra megmerik a kompressziot.
Miert kell egybol 400 ezres javitas? -
Picco
addikt
válasz
GTVili #152435 üzenetére
egyetlen motoromnal sem jelentkezett meg problema, igaz, eddig csak japan motorjaim voltak...ducatinak lehet csak fel literes uveggel es doboz fogpiszkaloval allnek neki
eddigi motorjaimat ritkan tisztitottam mert london utcai nem a biztonsagukrol hiresek es olyanok mint a szarkak, minnel fenyesebb, annal inkabb akarjak
fekpor-oldo folyadekot, szivacsokat, ecseteket es felni-kefet szereztem be eddig. ki/mivel/hogyan tartja tisztan a motorjat?
-
vlevi
nagyúr
válasz
GTVili #152321 üzenetére
És még azért pár apróság.
Csupaszhoz képest érthető, ha nehezebb egy túrásított motor, mint pl. MT09->Tracer, Street Triple-> Tiger Sport, mert a nagyobb fejidom, a több burkolat, adott esetben nagyobb üzemanyag tartály mind tömegnövelő.
pl. Traceren gyári a középállvány.Trident: Ebből is volt túrásított változat
-
#48584626
törölt tag
válasz
GTVili #151220 üzenetére
De, képes rá. Hogy a váltás azért történik, mert a pilóta meghúzza a kart, vagy azért mert az elektronika úgy dönt, az mellékes, ez csak a programozás része.
Mellesleg a lefulladásgátló funkció magától is visszavált, vagy üresbe teszi az autót adott esetben, tehát néha vált a számítógép is, ha úgy ítéli meg hogy szükséges. -
#48584626
törölt tag
válasz
GTVili #151216 üzenetére
Hmm, úgy látom itt némi fogalmi zűrzavar van.
A robotizált váltó is automata. Minden váltó automata, ami magától képes váltogatni a fokozatokat. Hogy a váltó belső felépítése milyen (hagyományos hidraulikus automata, duplakuplungos, vagy szekvenciális, stb) az mindegy.Az F1-gyel egyébként csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy az egy tévedés szerintem, miszerint egy automata váltó egyetlen előnye a kényelem. Az F1ben azért használják mert sokkal gyorsabban vált mint egy ember manuálisan, de utcai autóban csökkenti a fogyasztást, növeli a biztonságot, nagyon erős autókban üzembiztosabb, megbízhatóbb. És még biztosan lehet sorolni.
Motorkerékpárnál nyilván más szempontok is vannak, de egy jó automataváltó szerintem nem öli meg feltétlenül a motorozás élményét. Nekem legalábbis nem szerves része a motorozási élménynek az elindulás és megállás közbeni kuplungozás, a dugóban szenvedés közbeni állandó kuplunghúzogatás meg mégannyira sem. Mivel én olyan helyen lakom, ahol a városból kifelé és befelé haladva 99% hogy dugóban araszolás van, ezért örülnék annak ha a motor megcsinálná magától. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GTVili #150557 üzenetére
Vkitol hallottam, hogy yamaha 5 szelepest csiszolt be, es utana azonnal leszakadtak, mert nem birtak, mivel 3 szivoszelep van, azok is kicsik. Nem tudom mennyi az igazsagtartalma, de ennyi maradt meg bennem. Nem titanszelep volt, hanem csiszolhato acel.
A beverodest a szeleprol nem nagy munka elcsiszolni, van erre egy kis koszoru, a nagy es kis szelepekhez ugyanazt lehet hasznalni, befektetni ebbe nem kell. A szelepuleket marni, ahhoz draga szerszam kell, (epp most nezegettem ebayen ~1500€ egy 30 eves Hunger) de az esetek nagy reszeben eleg becsiszolni a szelepet, az ulekkel nem kell semmit csinalni, szoval nem ertem, barmilyen jol nez ki az ulek, azonnal marni akarja a gepmuhely?
-
vihartigris
őstag
válasz
GTVili #150478 üzenetére
Nem városban, hanem 50 km/h óra sebességig.
Tehát pl: lakott területen kívül (ahol 90 km/h a megengedett max. sebesség), kint felejtenek (kicsit takarásban lévő) mondjuk egy 30-as táblát, te mész az egyébként jó úton 90 km/h sebességgel, akkor máris kapsz egy 210.000,-Ft-os csekket. Ha 96 km/h sebességgel mész akkor már 312.000,-Ft-os csekket fogsz kapni. -
válasz
GTVili #149705 üzenetére
Megszokás kérdése csak
A Duke nekem is magas volt (arra már nem emlékszem, hogy ültettem-e), de mivel az volt az első motorom, így hamar hozzászoktam.
A 390 Adv gyárilag 850mm, na arra ráültem megvétel előtt, magasnak ítéltem, így ahhoz megvettem az ültetést. Meg is bántam, mert ugyan úgy nem értem le róla, cserébe veszítettem a motor magasságából is, amit terepen megszívtam.
Összeségében, azt azért is adtam el, mert már kimotoroztam, meg mert elég szarul értem le róla, a gyári ülése kényelmetlen volt, meg aztán az állva motorozás miatt vettem rá egy szélesebb lábtartót, ami tök jó volt, csak pont útban volt a lábamnak.Biqci: Köszi
Azt aláírom, hogy nem komfortos így alacsonyként, és imádom a naked motorokat is, viszont a felhasználásom miatt kénytelen vagyok túra-túraendurót venni, ami meg egyenesen arányos a magas felépítéssel. Szerintem én még nem is ültem soha olyan motoron, amiről leér mindkét lábam (na jó, a Keeway-es tesztmotort kivéve).
Az tény, hogy minnél könyebb annál egyszerűbb manőverezni vele kistempónál és nem véletlen, hogy minden hölgy alapvetően naked-et vesz, mert azok a legkönyebbek és legalacsonyabbak, sokkal nagyobb a biztonságérzet tőle.
Az ülésről nem is beszélve, most cseréltem le a vasalódeszka gyári ülésem egy powerparts-os zselés alacsonyítottra, hát ég és föld, keskenyebb, puhább, jobban fogom vele a talajt.Amúgy van még egy dolog, amit kifejezetten utálok, az a rutinozás/vezetéstechnikai tréning bólyázgatva. Eleve rohadt nehéz 50 kilósként lassú tempóval terelgetni egy 200 kilós dögöt (mert persze ha van tempó, már nem érzem a súlyát, de 10-20-al csorogva még igen), mindemellett még arra is figyelnem kell, hogy tutira meg tudjam csinálni az előttem álló feladatot. Amikor azt látom, hogy alacsony naked-ekkel nem tudják megcsinálni a feladatot csak úgy, hogy ha lerakják közbe a lábuk, akkor szanaszét stresszelem magam, mert nekem nincs olyan, hogy lerakom a lábam
Ha éppen kanyarodok és netán elfogyott a lendület, akkor hiába rakom le a lábam, azzal a lendülettel el is dőlök, mint egy szalmazsák. A forgalomba azért nincsenek ilyen szituációk (vagy legalábbis még eltolt, egyre szűkölő nyolcast nem kellett sosem kanyarodnom a 4 év alatt), és eddig még sosem borultam ilyen miatt tréningen se, de sokkal jobban megszenvedek mint a társaim. Mondjuk nálam ez fejben dől el, amikor cseszegettek, hogy már pedig a motor képes rá, na meg végig mutatták az ívet (ez meg még az én tudásom hiánya), akkor meg tudtam csinálni. Az külön jól esett, hogy megtapsoltak érte, mondjuk csak én voltam ilyen elvetemült, aki ilyen motorral jött. Sokszor a diszkomfort érzés miatt nem megyek bele olyan szituációkba (rutinzogatva, vagy terepen), amit amúgy a motorom meg tudna oldani, de nem merem, mert nagy és nehéz...Ezen még van mit dolgoznom.
-
fattyu
veterán
válasz
GTVili #149282 üzenetére
most szenvedek műszakikkal.
ilyenekkel nem engednek vizsgára: nem gyári első sárvédő. érted egy műanyag elem, mi a tököm köze van bármihez.
a rendszámtartó konzol ha nem gyári....érted? nekem azzal is van személyes problémám hogy a kipufogó nem lehet más....
de ez már nagyon a ló túloldala...és nézem a műszakit kapó transportert ami olyan kormot okádva állt be hogy sírva fakadtam.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GTVili #147240 üzenetére
Igen tulkepp. Félidomos sporttura? Nem tudom mi lehet a zsáner. Azert is tetszik, mert pont gondolkodtam azon, hogy kellene venni egy trx et, beleszurni normalis futomuvet, feket, es tzr 250 fejidomot, meg vmi borzalmas kocka faridomot rarakni, olyasmit, mint ami a gsxr1100 nak volt nagyon regen, az fzr feklampaval, ami ketto csik egymas allatt, es ennyi. Erre nem megcsinaltak?
jo, mondjuk a trx projekt olcsobb lenne, es rarakhatnam a matricat, hogy built not bought. -
Gaboman
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz
GTVili #145876 üzenetére
VW Transporterrel jár az egyik szerelő ismerősöm, az enyémet egy Ducatoval hoztam Békés megyéből Budapestre. Jó, a Ducato nagy...
De például egy TRK502 elvileg 220 cm hosszú. Átlósan biztos befér, de lehet, elég, ha a kormány el van fordítva. egy ilyen dobozosban szokott lenni rögzítési pont elöl, hátul, esetleg középen is a kerékdob előtt. Biztosan le lehet rögzíteni egy motort.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
GTVili #142588 üzenetére
Nem szétszedhető.
Ez viszont levétel nélkül mondom, hogy kuka. Hazafele apró tényleg apró út hibán M0áson (átvezető felüljárón összeeresztési bucka) furcsán ütött majd itthon rácsekkoltam.
Semmi extra nem volt nálunk ketten rajta, dobozban meg két laptop + töltők + Ipad az egész lehetett 12kg? Mi meg ketten vagyunk ~140kg. Azért azt gondolnám, hogy egy ABE minősített YSS ami a gyárival megegyező az illene bírja ezt...
Szerintem anyaghiba, van ilyen majd írok a sellernek mizu van pénz vissza vagy cseredarab...
-
csongi
veterán
válasz
GTVili #141729 üzenetére
Panasz nincs, csak tenyek.
Leginkabb a mindent megkapott nagyon szerettuk maszlagnak pofon.
Azert vettem ezt, mert ilyen meg nem volt..
De nem panaszkodom, ne ertsd annak.
Ilyenkor erezheto, hogy egy egyhengeres egytarcsas szerviz koltsege ennek ellenere is kedvezobb tud lenni.Latatlanba vettem. Lehetne sokkal rosszabb is.
.
Topiccsendor.
Engedtem le 20 eves olajat, 13k km-el. Egy kis tulzassal, koszmentes volt.
De ez ilyen.
Cserelt benne mindent szerencsere. Csak azert szedtem le, mert nekem a 10w olaj nagyon lagy, es utalom mikor nagyot bolint.
A lancszem szerelo szerszam nagyon jol szuperalt.
A kerekcsapagyakhoz takecoltam kihuzo szerszamot. Par ezeresbol osszehoztam.Tuzi.
Szamolhatsz barmit.
Amig nem latja egy szerelo, es tenylegesen nincs diagnosztozalva egy motor, csak saccolgatni lehet mi hogy es mennyit kell kolteni ra.Masik verzio egy fiatalabb kevesebb km-es Kawa volt. A fektarcsa szett, mert azon is dobos allapotba volt 200K. Veteli ara 1.3M.
.
Attol hogy dragabb valami, nem biztos, hogy jobb is.A javitasi oldalan a munka ra van szanva. Azert vettem olcson fost.
.
Aztan lesz belole valamivel jobb..
-
bacus
őstag
válasz
GTVili #137783 üzenetére
A genetika adott, mindent meg kell tenni a többi kockázati tényező minimalizálásáért.
Ezt persze hiába mondják, mondom, mert addig nem veszi senki komolyan, amíg meg nem tapasztalja, hogy tud annyira fájni, hogy nem tudsz felülni sem..
Én nagyon nem vagyok fázós, de ez nem azt jelenti, hogy az ízületek sem fázósak ! 1,5 hónapja elbaxtam a bal térdem a Balatonban, ennek volt egy kb 10 évvel ezelőtti előzménye, mikor szintén ilyen alacsony volt a vízszint és a vízben térdelve söröztünk...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest